Eerst zoeken, dan vragen. Dit is vaker langsgekomen in dit topic. Anders is het ook nog te vinden in vorige delen.
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-06-2005 18:36 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-06-2005 18:36 ]
Hardware (volgens de duitse provider)IJnte schreef op zondag 19 juni 2005 @ 18:21:
[...]
Beetje onzin! Kdraai ook een linux server met de nieuwste build en die doet et prima. Geen lag en een goede ping! Het vraagt gewoon wat meer CPU time en Memory dan de 1942 server edition. Tligt denk ik echt aan je hardware en je capaciteiten...
[ Voor 10% gewijzigd door DW-ike op 19-06-2005 20:28 ]
Why run? you'll only die tired......
gevalletje server admin = noob....Help!!!! schreef op zondag 19 juni 2005 @ 18:12:
Was vanmiddag echt lekker bezig.![]()
Ben nu alleen van die surfer gekickt en banned.![]()
Kwam van het vliegdekschip en ben naar de Airbase van de Iraqies gegaan, blaas daar de artillerie en radar op en gelijk gebanned.
Snap er geen bal van.Wat doe ik fout ?
![]()
En hoe lang duurt zo'n ban. Weekje ofzo of levenslang?
Vind dat punish systeem op zich best werken. Als ik geTK't wordt kijk ik gewoon ff naar zijn score en of t eeen ongeluk leek. Zo ja gewoon vergeven..![]()
Maar soms wordt je wel heel snel geband beetje overdreven.
Kan anders prima spelen op Official EA ranked servers...Kaap schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:00:
Waardeloos dus want daar kan je toch niet mee online spelen. Dus hij is zo goed als niet uit.
Anoniem: 102880
Ik dacht dat die artillery automatisch na een tijdje weer terug kwam...of vergis ik me nou?DaMorpheus schreef op zondag 19 juni 2005 @ 01:16:
Goede tip: als je artillery kapot is, gooi er een supply crate naast, dan repareert hij zich vanzelf
Allebei waar!Anoniem: 102880 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 20:14:
[...]
Ik dacht dat die artillery automatisch na een tijdje weer terug kwam...of vergis ik me nou?
Ik ga meestal mee in die 2 zitten van de MEC...ik heb een hele goede piloot in mn clan zitten...die gaat misschien maar 2x per map dood...Dat is echt een dik voordeel...je hoeft je niet te verstoppen ergens of zorgen te maken dat ze je vinden...je kan lekker bommen droppen en ondertussen ook nog commander spelen.Epitome schreef op zondag 19 juni 2005 @ 01:45:
[...]
Je moet je er nix van aantrekken, doe ik ook niet!
Zelden krijgt degene die de vote tegen je begint voldoende bijstand als je het toch wel redelijk doet.
Als je trouwens zelf als commander meevecht en vlaggen probeert te cappen, dan heb je je handen wel vol. Scannen voor enemies, steeds weer commando's geven aan je teams, UAV op strategische plekken plaatsen en artillery strikes afvuren op waar je hoopt dat veel enemies lopen op het juiste moment.![]()
Maar het geeft echt wel extra dimensies aan een toch al prachtig gameconcept!
Merk als ik op deze server speel, dat ie lagged. ping is idd goed maar lagged cker welIJnte schreef op zondag 19 juni 2005 @ 18:21:
[...]
Beetje onzin! Kdraai ook een linux server met de nieuwste build en die doet et prima. Geen lag en een goede ping! Het vraagt gewoon wat meer CPU time en Memory dan de 1942 server edition. Tligt denk ik echt aan je hardware en je capaciteiten...
Anoniem: 119615
[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-06-2005 20:28 ]
MoraXMorax schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:47:
[...]
Tja, ik ben er meteen af gegaan. Vind er dan geen zak meer aan, als het zo gewaardeerd word wat je voor je team doet dat je bij 1 teamkill al meteen een punish krijgt, dan hoeft het voor mij ook niet meer hoorWe stonden nota bene tweede en derde van ons team en sloopten enorm veel van de vijand, ik haalde de jets uit de lucht, StarLite pakte de gronddoelen, ging enorm goed..
Zijn die lagstoten al weg uit jouw server King_Louie? Dan kunnen we daar even de lucht onveilig makenMet lagstoten kan je echt niet vliegen
Anoniem: 77857
Haha idd, die nederlandse taal is echt 100% foutAnoniem: 77857 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 20:38:
De eerste reinstall is een feit:
"De vijand is ons de baas. Werk harder" op mijn scherm is niet echt fijn
dat verbaasde mij ook nogalEpitome schreef op zondag 19 juni 2005 @ 20:12:
[...]
Kan anders prima spelen op Official EA ranked servers...
Nederlandse taal?? Wat heb ik gemist?BioHazard schreef op zondag 19 juni 2005 @ 20:40:
[...]
Haha idd, die nederlandse taal is echt 100% fout
Ben ik ff blij dat ik engels heb gekozen!
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
[ Voor 5% gewijzigd door Crusader op 19-06-2005 21:18 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 113257
Poep, als je naar de film gaat ga je toch ook niet van te voren vragen hoe het hele verhaal gaat?Crusader schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:17:
Ik ben nieuw met Battlefield 2 (ben ruim een jaar zeer vaak bezig met Call of Duty) en vind het een topgame. Maar, ik vind het erg lastig om de game als beginneling aan de praat te krijgen.
Mijn grootste vragen op dit moment zijn:
1. Hoe krijg je artilleriemogelijkheden?
2. Als ik vlieg in een heli of jet, hoe kan ik de vijandelijke units opsporen en hoe vernietig ik zie? Ik ben niet bekend met de verschillende wapens namelijk, ook niet met het "locken" van verschillende targets, hoe doe je dat en hoe wissel je tussen targets?
3. Hoe kom ik achter de toetsenbord shortcuts, want ik heb geen idee hoe ik kan communiceren
4. Hoe leer ik het snelst de verschillende icoontjes die in de radarscherm kunnen voorkomen?
Ik word momenteel overspoeld met mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
En dan die figuren die achter elkaar een heli onder in het vliegdekschip weten te parkeren, terwijl ik al moeite heb om een fatsoenlijke landing te maken. Mijn joystick reageert niet lekker meer (Wingman Extreme Digital) en wil er wat contactspray in spuiten, maar krijg het kreng niet open. Het is dus een waardeloos stuk plastic geworden op dit moment...
Maar ik ga dit spel absoluut kopen want het beloofd veel moois
Ja, da's leuk, maar in het begin doe je niet altijd alles even goed en wordt je geregeld van servers gekicked omdat ze het niet leuk vinden dat je fouten maakt...Anoniem: 113257 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:23:
[...]
Gewoon spelen, ervaring krijgen en trots zijn dat je het zelf hebt uitgevogeld.
Hahaha.. ik check dus eerst elk voertuig waarmee ik mezelf ga verplaatsen, ben ik in elk geval niet die n00bOhja dan toch nog 1 tip, plak een C4 op een buggy, zorg dat een noob ermee naar de tegenstander rijd en laat hem ontploffen.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Dat ligt gewoon aan je team want als ik MEC speel met mijn groepje winnen we zo goed als elke keer!Gunp01nt schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:13:
Haha, dit is echt gaaf
Toenstraks effe online gespeeld, maar op publics is dat toch niet echt iets. Wel blijkt dat de map gruwelijk ongebalanceerd is: USMC wint eigenlijk altijd.
1. commander wordenCrusader schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:17:
Ik ben nieuw met Battlefield 2 (ben ruim een jaar zeer vaak bezig met Call of Duty) en vind het een topgame. Maar, ik vind het erg lastig om de game als beginneling aan de praat te krijgen.
2. Als ik vlieg in een heli of jet, hoe kan ik de vijandelijke units opsporen en hoe vernietig ik zie? Ik ben niet bekend met de verschillende wapens namelijk, ook niet met het "locken" van verschillende targets, hoe doe je dat en hoe wissel je tussen targets?
3. Hoe kom ik achter de toetsenbord shortcuts, want ik heb geen idee hoe ik kan communiceren
4. Hoe leer ik het snelst de verschillende icoontjes die in de radarscherm kunnen voorkomen?
Ik word momenteel overspoeld met mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
En dan die figuren die achter elkaar een heli onder in het vliegdekschip weten te parkeren, terwijl ik al moeite heb om een fatsoenlijke landing te maken. Mijn joystick reageert niet lekker meer (Wingman Extreme Digital) en wil er wat contactspray in spuiten, maar krijg het kreng niet open. Het is dus een waardeloos stuk plastic geworden op dit moment...
Maar ik ga dit spel absoluut kopen want het beloofd veel moois
Nee dank je ik heb het niet zo op TeamkillenAnoniem: 113257 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:23:
[...]
Ohja dan toch nog 1 tip, plak een C4 op een buggy, zorg dat een noob ermee naar de tegenstander rijd en laat hem ontploffen.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
...
Hallo
Wij draaien met een 64-bits linux systeem waar wij ook nog CS 1.6 naast draaien. Mensen die bij ons CS draaien zijn erg tevreden over de server, en CS spelers zijn noueenmaal een kritisch.DW-ike schreef op zondag 19 juni 2005 @ 19:10:
[...]
Hardware (volgens de duitse provider)
AMD Athlon64 3000+
1024 MB DDR 400 RAM
80 GB SATA HDD (7.200rpm, 8MB Cache)
Marken-Mainboard
Jeder Server hat einen eigenen dedizierten 100MBit Full-Duplex Anschluss
oftewel: dat wat er volgens de game-spec zou moeten staan om optimaal een 64-slot te draaien.
Software: Debian Sarge 3.1met bf2-linuxded-1.0.2446.12d (dedicated demo versie)
Maar jij draait de nieuwe server editie voor de demo?
**nogmaals edit**
voor zij die zelf willen kijken, jullie zijn er uiteraard welkom, maar je bent gewaarschuwd, het Lagt (met hoofdletter)
ip: 213.202.217.150:16567
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Nix aan het downen
[ Voor 3% gewijzigd door Nyana op 19-06-2005 22:21 ]
Anoniem: 134870
Anoniem: 105758
Anoniem: 74112
Ik weet dat de full al te downloaden is, maar post eens wat screens uit andere maps...DenniZ schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:17:
WOEHOEEEEEEE
De full is geweldig, die urban map Strike at Kharzand oid is echt meesterlijk goed!!
Volgens mij is dat al voorbij gekomenAnoniem: 105758 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:52:
Good News!**
Fix for th BF2 Graphic card problem :
The game now can be played on old gforce 4 and otherolder graphic cards :
1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)
2) download DXTweaker: http://mrbauer.net/files/dxtweaker.rar
3) Extract to a folder on desktop
4) Run DXTweaker, and goto "New" on the right
5) Point it to your root BF2 EXE (in your EA Sports\battlefield 2\ DIR)
6) Check the 2 boxes that contain 'SHADER' , one is FORCE PP SHADER OTHER IS PS SHADER or something of that sourt
7) Click Apply, and then click RUN on the top.
It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!
I just wish EA and DICE would have included a simple pixel shader 1.2 include but w/e, this will be suffice for now.
I tried it only on geforce 4 so i guss it will work onto other graphic cards
Misschien voor diegene die problemen heeft met de geforce 4. zag al een screenshot in dit topic, maar heb het idee dat je hiermee wat betere kwaliteit krijgt. Kwam dit tegen op een of ander forum.
ik heb het ook niet over connection problems, dat heb ik ook geen last van. Ik bedoel lagspikes als in framefreeze, iedere 30-45 minuten waarna de high-pingers meestal wel connection problems oplopen en dus de verbinding verliezen. Met PB aan verliezen veel meer mensen hun verbinding ivm de automatische "no packet flow" kick door pb.IJnte schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:14:
[...]
*knip* Als je zelf ook nog aan et downen bent vindt ik niet niet zo gek als je nog lagt.. Kheb er nu denk ik 5 uur op gespeeld en maar 1x een "warning connection problem" text voorbij zien komen. Op andere servers is dat wel anders..
ik denk ook niet dat EA dat met (of zonder) opzet doet, ik ben alleen het gemorrel aan de instellingen [fatsoenlijk zeggen] nogal beu [/fatsoenlijk zeggen] en dat bedoelde ik ook metIk denk daarom ook niet dat EA express een verkeerde linux build uitgebracht heeft. Waarom zouden ze dat doenKost je klanten en publiciteit toch
Ze hebben niet voor nix de release uitgesteld totdat er een goede versie was. Wellicht zitten er nog wat bugs in maar dan zou je dat continu moeten zien tbh. Het lijkt me raar dat ze om de 10 min een functie aanroepen waardoor de server gaat laggen
Dus ik ben benieuwd of dit probleem verholpen is in de retail server. Jij draait die inmiddels? met alleen de demo-map in de mapcyclus? lijkt mij dat het moeilijk is voor demo-clients om met een andere server-build te connecten of gaat dat? (valt in ingame-browser (Ik heb er al te veel tijd ingestopt, ik ben nu al zo ver dat ik al denk dat EA met opzet een brakke linux build uitgegeven heeft
[ Voor 5% gewijzigd door DW-ike op 19-06-2005 22:57 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Dersan op 19-06-2005 23:06 ]
Anoniem: 53226
Ik heb die mogelijkheid niet gezien bij de settings. Ook HDR effecten nog niet tegengekomenBever! schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:11:
wie weet er of het in de full mogelijk is om de gfx op ultra high te zetten?
Dan hebben ze er een Password opAnoniem: 53226 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:13:
waarom kan je mensen weigeren om in je squad te komen?
Server waar ik net op zat had 1 squad met 4 mensen erin, dus wil erbij.
Krijg ik berichtje terug, geweigerd![]()
Was dat die server van Clanhost? Daar zat ik in een squad met mijn gunner (StarLite) en heb flink wat mensen geweigerd. Wij zitten altijd met zijn 2en in die jet en dus is er weinig toegevoegde waarde om er meer mensen in te hebben.Anoniem: 53226 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:13:
waarom kan je mensen weigeren om in je squad te komen?
Server waar ik net op zat had 1 squad met 4 mensen erin, dus wil erbij.
Krijg ik berichtje terug, geweigerd![]()
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
beetje lastig voor het spel om te zien wie nou tegen wie aanvliegt heDersan schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:05:
Het leukste vind ik nog wel een c4 op een vliegtuig/heli plakken, wachten totdat er 2 instappen en BOEM
Btw wat is het toch dat als ik tegen een tegenstander aanvlieg (express) dat soms hij de kill krijgt en soms ikecht heeeel apart.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
C:\Documents and Settings\Username\Mijn documenten\Battlefield 2 Demo\Profiles\***\Controls.conriffey#4 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:28:
Voor als ik vrijdag de full version krijg:
in welk bestand staan je keybinds?
Ik speel met een nogal afwijkende config, en heb 'm nu voor SP en MP helemaal goed.
Als ik die nou met de full version kan kopieren scheelt dat een half uur werk....
[ Voor 14% gewijzigd door trigger190 op 19-06-2005 23:41 ]
dat hoeft niet, je kunt door middel van het aanklikken van het slotje in het menu met de squads er voor kiezen om het te sluiten. Iemand moet dan eerst aanvragen of hij er bij mag. Ik gebruik deze optie om met vertrouwde clanmates te spelen en taktiek voor toekomstige wedstijden door te spreken. ik negeer dan ook de aanvragen van de niet-clan leden om het squad te joinen.
hmm soort pavlof?trigger190 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:50:
Muziek van Black hawk down op de achtergrond draaien heeft trouwens vreemd genoeg een positief effect op mijn score in BF2
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Pavlof? Is dat niet een vulkaan?
Het is het "Pavlov effect". Het is een soort herinnering aan iets die terugkomt, waardoor je op een bepaalde manier reageert. Ik kan het niet goed uitleggen: http://www.holisticsoccer.com/mindbodyspirit.htm#pavlovtrigger190 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 00:12:
Pavlof? Is dat niet een vulkaan?
Of is dat een muziekstijl?
Of een componist?
Sorry m'n algemene kennis is niet zo breed, komt door al dat gamen
[ Voor 11% gewijzigd door CorteX op 20-06-2005 00:18 ]
Aha.. nooit gewetenCorteX schreef op maandag 20 juni 2005 @ 00:17:
[...]
Het is het "Pavlov effect". Het is een soort herinnering aan iets die terugkomt, waardoor je op een bepaalde manier reageert. Ik kan het niet goed uitleggen: http://www.holisticsoccer.com/mindbodyspirit.htm#pavlov
Ik heb BF2 trouwens ook al even uitgeprobeerd, want ik vind het jammer dat er zo weinig verschillende voertuigen in het spel zitten (is eigenlijk m'n enige minpunt). Desondanks koop ik BF2 wel meteen, en vind ik het een enorm vet spel, maar toch wil het even zien voordat ik hem koop.
Anoniem: 107960
De gehackte kan niet online? Niet dat het mij zo uitmaakt, ik wacht wel op mijn pre-orderirongangster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 00:22:
Ik wacht lekker op de full, kan toch niet online nu
met de reloaded versie, kun je gewoon op de stats-servers van EAirongangster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 00:22:
Ik wacht lekker op de full, kan toch niet online nu
Lekker nuttig zeg.Eerst zoeken, dan vragen. Dit is vaker langsgekomen in dit topic. Anders is het ook nog te vinden in vorige delen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Daarom hebben ze misschien quicksearch bedachtTijgert schreef op maandag 20 juni 2005 @ 00:59:
[...]
Lekker nuttig zeg.
Wie gaat er nou 5000+ posts afstruinen naar 1 stukje info als je met dezelfde moeite als waar je bijdehand mee doet ook gewoon het antwoord kon geven?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |
Anoniem: 94113
Reageer dan niettrigger190 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 02:18:
Gepraat over warez is iets wat we absoluut niet willen hebben hier. Dat betekend dus gebabbel & geen links naar warez sites, warez FTPs, sites met twijfelachtige inhoud in het algemeen, NFOs, cracks, gekraakte servers etc. (zie ook de Gathering of Tweakers FAQ).
Je moet het natuurlijk helemaal weten of je zelf aan zulke illegale praktijken mee wilt doen, maar dit is niet de plek waar je hulp kan vragen als het niet werkt. Er zijn duizenden sites waar je daarover je ei kwijt kan, maar GoT is daar niet een van.
Niet doen dus jongens
Dat is het verschil tussen 5 jaar ontwikkeling en 2...Anoniem: 94113 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 02:22:
Ligt het aan mij of ben ik de engie die het spel niet mooi vind.
Ik heb alles op het hoogst staan en ben er niet echt onder de indruk van.
Zeker niet vergeleken met de screens en trailers die we naar ons hooft kreegen van EA.
Ik ben niet zo bf fan maar kwa grafisch vond ik ze altijd behoorlijk goed.
maar deel 2 vind ik gewoon echt niet mooi.
Sorry maar ben gewoon telurgesteld grafisch.
Ik weet dat het om dit spel niet echt om de grafisch gaat, maar wat ze lieten zien aan screens en trailer en wat we uitiedelijk krijgen.:(
ik had echt verewacht hl2 grafisch verwacht maar ik zie het niet.
Kan meschien ook de demo zijn maar dat weet ik niet
[ Voor 138% gewijzigd door Crash op 20-06-2005 12:00 ]
Niet echt, ik heb alleen liever niet dat dit topic gesloten word omdat er over warez gepraat word door een aantal mensen, jij wel dan?
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 20-06-2005 12:00 ]
Je moet het ook niet met spellen als Half-life 2 vergelijken nee, grafisch gezien is het ook niet GEWELDIG, maar de sfeer in het spel vind ik eerlijk gezegd wel heel goed, ik heb echt het gevoel in een oorlog te zitten, vooral door het fantastisch geluid dat in het spel verwerkt zitAnoniem: 94113 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 02:22:
Ligt het aan mij of ben ik de engie die het spel niet mooi vind.
Ik heb alles op het hoogst staan en ben er niet echt onder de indruk van.
Zeker niet vergeleken met de screens en trailers die we naar ons hooft kreegen van EA.
Ik ben niet zo bf fan maar kwa grafisch vond ik ze altijd behoorlijk goed.
maar deel 2 vind ik gewoon echt niet mooi.
Sorry maar ben gewoon telurgesteld grafisch.
Ik weet dat het om dit spel niet echt om de grafisch gaat, maar wat ze lieten zien aan screens en trailer en wat we uitiedelijk krijgen.:(
ik had echt verewacht hl2 grafisch verwacht maar ik zie het niet.
Kan meschien ook de demo zijn maar dat weet ik niet
Nee, je hebt gelijk. Het is nergens goed voor, vooral omdat tegenwoordig de warezscene zo toegankelijk is, dat je echt geen verwijzingen of subtiele hints nodig hebt om de games te vinden en van welke groep je hem hebt is nog minder interessant...trigger190 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 02:25:
[...]
Niet echt, ik heb alleen liever niet dat dit topic gesloten word omdat er over warez gepraat word door een aantal mensen, jij wel dan?
Hey die commander was ikDW-ike schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:44:
[...]
dat hoeft niet, je kunt door middel van het aanklikken van het slotje in het menu met de squads er voor kiezen om het te sluiten. Iemand moet dan eerst aanvragen of hij er bij mag. Ik gebruik deze optie om met vertrouwde clanmates te spelen en taktiek voor toekomstige wedstijden door te spreken. ik negeer dan ook de aanvragen van de niet-clan leden om het squad te joinen.
aangezien iedereen een squad mag beginnen zie ik het probleem niet zo. Ik heb vanmiddag nog op king's gespeel, en in het alpha squad werden geen opdrachten aangegeven en werd niet samengewerkt. Ik heb dus een nieuw squad gestart en de commander om instructies gevraagd. Die was verbaasd dat'ie squads mocht besturen....
Anoniem: 128025
Nou ik denk dat dat nog wel komt, EA had toch ook de gekraakte demo servers uit de serverlist gegooid, straks krijg je als speler met een illigale versie een ip-ban op de account server ofzo, kun je mooi niet meer online met BF2, ik kijk wel uit en wacht nog wel die paar dagen!Kaap schreef op maandag 20 juni 2005 @ 06:27:
Wel vreemd dat de illegale versie gewoon online kan. Dit is iets wat in veel multiplayer games door de serial juist zo goed werd tegengehouden.
Deze discussie is ook al ooit in het CSS topic gevoerd, ze kunnen en vooral mogen je niet op ip bannen. Stel dat je nou een verbinding met internet hebt waar je het ip zo van kan veranderen, of dat het automatisch veranderd(chello dacht ik)? Mja, dan zit iemand anders met die ban opgescheept, kunnen ze natuurlijk NOOIT doen.Anoniem: 128025 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 07:09:
[...]
Nou ik denk dat dat nog wel komt, EA had toch ook de gekraakte demo servers uit de serverlist gegooid, straks krijg je als speler met een illigale versie een ip-ban op de account server ofzo, kun je mooi niet meer online met BF2, ik kijk wel uit en wacht nog wel die paar dagen!
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Kan volgens mij wel, maar is officieel niet ondersteund meende ik.Anoniem: 86475 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:08:
Ik vraag me iets af: Kun je in de full version bots toevoegen aan LAN games?
[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 20-06-2005 09:38 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik de map \Battlefield 2\mods\bf2\Levels zie ik 12 lvls staan. Maar ik meende dat Kubra Dam niet in SP zat, zal direct nog wel even checkenAnoniem: 10456 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:46:
Ziet er fantastisch uit
Hoeveel maps zitten er in?
[ Voor 42% gewijzigd door Phyxion op 20-06-2005 10:07 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 107558
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-06-2005 10:28 ]
Anoniem: 135756
Dat in het menu stotteren hoor ik wel heel vaak. op de meest uiteenlopende systemen.dikki dik schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:46:
[...]
dat is geen onzin. Als ik alles op high zet met 6xaa en ik kijk in windows zit ik op de 1090 mbDit kan natuurlijk verschillen per pc. Op zich als ik eenmaal in het spel zit loopt het perfect, maar als ik net van het laadscherm afkomt stotterd het toch vrij erg. Heb ook altijd een minuut dat hij gewoon helemaal niet reageerd en daarna weer vrolijk verder gaat, zal wel iets met me swap file hebben te maken (=een deel van het geheugen op de hd zetten voor degene die dat niet weten). Maar vanaf dat moment loopt hij helemaal zonder gestotter of wat dan ook.
Anoniem: 120505
Dat is net afgelopen, ik wacht nog steeds op me bestelling...Alabama_man schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:27:
Heeft de freerecord shop niet zo'n 3 games halen 2 betalen actie? Of is deze al afgelopen?
Anoniem: 135756
Met gekraakte versies online spelen is zo en zo knudde.Anoniem: 128025 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 07:09:
[...]
Nou ik denk dat dat nog wel komt, EA had toch ook de gekraakte demo servers uit de serverlist gegooid, straks krijg je als speler met een illigale versie een ip-ban op de account server ofzo, kun je mooi niet meer online met BF2, ik kijk wel uit en wacht nog wel die paar dagen!
1. Lees startpostCrusader schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:17:
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Inderdaad...Anoniem: 105758 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:15:
de hijskraan is wel in zeg in dit spel, jammer dat je die niet kunt neermaaien.
Ik ben ook benieuwd naar mediamarkt.-NJ- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:14:
Nou goed dan, even wat prijzen op een rijtje
Play.com: 27.99GBP (= 42 euro)
Dynabyte: 46.50
GCShop : 47.00
Dimplus : 49.99
Nedgame: 54.50
Bol.com: 54.99
Free Rec Shop: 54.99
aardig wat verschil dus, ben beniewd wat mediamarkt er voor gaat vragen
http://www.totalbf2.com/community/mods/DenniZ schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:21:
Ik ben ook benieuwd naar de mods, Forgotten Hope op deze engine zal ook wel supermooi zijn zeg
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq