hehehe gekke mutant vismannetje 
http://www.sinepisodes.co...1/screens/1/thumbs/15.jpg
gwappig!
NO MORE MUTANTS!
http://www.sinepisodes.co...1/screens/1/thumbs/15.jpg
gwappig!
NO MORE MUTANTS!
[ Voor 16% gewijzigd door Kwistnix op 01-12-2005 11:39 ]
Bron: Gamer.nlRitual heeft via een update op de officiële website bevestigd wat we eigenlijk al aan zagen komen: de eerste episode van SiN: Episodes, getiteld Emergence, verschijnt pas begin 2006. Oorspronkelijk stond het spel geplanned voor de herfst van 2005. SiN: Episodes is de opvolger op de in 1998 verschenen first-person shooter SiN en zal via Steam in afzonderlijke episodes beschikbaar worden gesteld. Elke 3 á 4 maanden verschijnt er een nieuwe episode met een speelduur van ongeveer een zestal uren. De grafische power van SiN: Episodes komt voor rekening van Valve's Source Engine
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
This space is occupied
Verwijderd
Een zeer late quote, maar pardon? 6 uur? En hoeveel geld mogen wij daarvoor neer gaan tellen straks? Mooie strategie om op deze manier maar geld te blijven innen.Elke 3 á 4 maanden verschijnt er een nieuwe episode met een speelduur van ongeveer een zestal uren.
Dat ziet er zeker goed uit. Enkel komt de AI nog niet overtuigend over. Ze staan er maar een beetje te wachten totdat je een kogel door hun kop schiet. Hopelijk gaan ze dat nog fixen.NeoK schreef op Saturday 07 January 2006 @ 00:12:
Er is een trailer met de eerste ingame scenes zoals getoond op CES 2006. Duurt 11 mins.
Download hier:
http://www.1up.com/do/download?cId=3139884
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Dat is ook een beetje de bedoeling net een interview gezien met een developer ze hadden 2 man laten spelen een die hard fps'er en iemand die alleen rts games speeld en ze eindigde 15 min ofzo van elkaar. het spel zet naar verloop van tijd helmen op de gasten als je makkelijk headshots maakt ook gaan ze shit naar je gooien als jij beter wordt. dus dit beloofd watVanitas schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:39:
[...]
Dat ziet er zeker goed uit. Enkel komt de AI nog niet overtuigend over. Ze staan er maar een beetje te wachten totdat je een kogel door hun kop schiet. Hopelijk gaan ze dat nog fixen.
Bron: Gamer.nlRitual Entertainment en Valve hebben samen aangekondigd dat SiN Episodes: Emergence op 9 mei 2006 in de winkels zal liggen. De eerste in wat een negendelige serie moet worden, zal de inleiding vormen op het verhaal dat aan het einde van de vorige SiN game de speler met vragen achter liet.
Veel van de personages uit de vorige delen maken ook dit keer weer hun opwachting, waarbij sommige willicht in een wat andere vorm. Natuurlijk heeft ook het gebruik van de Source Engine hier een flink aandeel in.
De game zal via STEAM digitaal gedistribueerd worden maar zal ook in de winkelschappen te vinden zijn. Om dit laatste in goede banen te leiden zal Electronic Arts in Europa, Noord Amerika, Australië en New Zeeland de distributie in handen hebben.
Het eerste deel van de SiN Episodes heet Emergence en zal voor $19,95 worden aangeboden. Voor een prijs in Euro gaan we maar uit van een directe overzetting van die prijs.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
dus uiteindelijk :Vanitas schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:54:
20 euro is een goede prijs imo.
De gameplay was per deel iets van 6 uur, dus 6uur * 9 = 54 uur en dat voor 9 * €20 = 180€. En dan te bedenken dat de meeste games van de laatste tijd maar iets van 8-10 uur aan gameplay hadden (Tomb Raider Legend had ik binnen 6 uur al uitgespeeld), maar dan wel voor 55 euro of meer.
vooruitLevo schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:26:
[...]
dus uiteindelijk :
sin 2 / tomb raider legend
€180 / €55 = 3.27 keer zo duur
54 u / 8-10 u = 6.57 tot 5.40 keer zo veel speeltijd
dus ruim 2 keer zoveel waar voor je geld (6.57 - 3.27)
alleen, is Tomb Raider Legend echt geschikt om dit mee te vergelijken? moet je dan niet eerder iets als HL2 pakken ofzo
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 59% gewijzigd door Bulls op 21-04-2006 11:37 ]
Bij Sin heb ik me daar nooit aan gestoord, maar laatst bij Tomb Raider Legend wel.WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:32:
en laten we hopen dat ze de geluiden een beetje afwisselender gemaakt hebben.
who are you supposed to be partymiller? who are, who, who, who are you, who are you supp, who are you supposed to be partymiller.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 19:44 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 08-05-2006 21:31 ]
Barney Miller.WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:32:who are you supposed to be partymiller?
[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 10-05-2006 17:30 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 27% gewijzigd door IceStorm op 11-05-2006 11:41 ]
Humor zit er wel in, maar niet veel. Er is wel een verhaal, maar het verhaal is niet meteen duidelijk. Je krijgt maar een klein beetje bij klein beetje meer te horen/zien van het verhaal. De AI is imo wel goed, maar echt vernieuwend is het niet.IceStorm schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:40:
Is het 'SiN'? Als in, de originele SiN was ontzettend gaaf, veel humor, de eerste shooter met verhaal (f*ck Half-Life) en behoorlijk vernieuwend (goede AI, hitzones, etc).
Ik vind 20 dollar voor een stukje game namelijk vrij veel.
Nee, dat mis ik ook allemaal, om heel eerlijk te zijn, ik vind er niet veel aanChester schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:43:
[...]
Humor zit er wel in, maar niet veel. Er is wel een verhaal, maar het verhaal is niet meteen duidelijk. Je krijgt maar een klein beetje bij klein beetje meer te horen/zien van het verhaal. De AI is imo wel goed, maar echt vernieuwend is het niet.
Zou inderdaad een betere keuze zijn, het heeft echt te veel weg van HL2. Het is totaal niet vernieuwd, een leuke verhaallijn mist in mijn ogen compleet, nee, ik vind het helaas niks.babba schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:33:
Hmmm, toch maar voor Half-Life 2: Episode 1 gaan dan
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 23:44 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik absoluut niet. SiN en Half-Life waren niet met elkaar te vergelijken toen ze uitkwamen namelijk.Henkus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:55:
Het ruikt gewoon helemaal naar half life 2 en ik vind dat positief.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Wat bedoel je hiermeeHenkus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:55:
Ik heb zelfs het idee dat ze niet alleen de source engine gebruikt hebben, want ik meen ook de stem van Alex te horen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Idd, je ziet ze zelfs spawnenAngeloonie schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:21:
Pff wat een ruk game
Heb hem uitgespeeld, en mjah.. Ik had een ontzettend hoog HL-2 gevoel bij het spel, sowieso omdat de complete interface nog bijna hetzelfde is, en die chick ontzetten op Alex lijkt qua stem. Ook erg jammer dat er maar 3 wapens zijn, en dat vijanden blijven komen totdat je over een bepaald punt bent
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Hoezo? Van ergens anders gaat het vaak een stuk sneller...Vanitas schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:14:
[...]
Ik mag hopen vanaf Steam...?
Editen kan ook lastig zijn...
[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 13-05-2006 01:24 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 02:18 ]
Inderdaad jammer dat Blade niet zoveel zegt. In deel 1 waren er ook meer tussen filmpjes waar je Blade zag, dat mis ik ook een beetje.MrCaleb schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 01:16:
Hey,
Gedownload en geinstalleerd.
Valt me op dat Blade erg weinig commantaar geeft..helaas
Ook vond ik de Intro een beetje Kort...
Je zit zo snel in de game.
Voelt erg aan als een standaard arcade shooter, hoewel dat spawn gedrag van die enemies soms irritant kan zijn.
Ik vind wel dat het aanvoelt als Sin.
Of het nou lelijk is of niet? Tis gewoon Half-Life 2 engine dus..Als je HL2 mooi vind, Moet je dit ook mooi vinden lijkt me.
Dat betreft vind ik em wel kicken hoor
En dat stukje met mevr Sinclair....JAMMIE!! echt sexy hehehe
Maar vind em tot nu toe wel kicken hoor
Heb nou zown 2 uurtjes gespeeld. Hoop dat het wel ff duurt voordat ze naar een nieuwe epi gaan.
Blijkt wel zown 6 uur in te zitten?
Nice Nice ben niet ontevreden.
Bier, Whiskey en Metal!!
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Verwijderd
Je speelt een minder legale versie of iets in die richting?Robin schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:31:
Ik zit vast op de plek waar je de badguy achter wie jij aanzit voor het eerst in levende lijven tegenkomt. Hij heeft tegen zijn manschappen die naast hem staan gezegd dat ze hem zijn onderzeeboot moeten klaarzetten, maar daarna gebeurt er niks. Ik sta vijf minuten te wachten, maar d'r geberut helemaal niks. Voor de zekerheid heb ik een screenshot gemaakt: http://tweakers.net/ext/f...63b2ddfaf8051e73/full.jpg.
Robin schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:31:
Ik zit vast op de plek waar je de badguy achter wie jij aanzit voor het eerst in levende lijven tegenkomt. Hij heeft tegen zijn manschappen die naast hem staan gezegd dat ze hem zijn onderzeeboot moeten klaarzetten, maar daarna gebeurt er niks. Ik sta vijf minuten te wachten, maar d'r geberut helemaal niks. Voor de zekerheid heb ik een screenshot gemaakt: http://tweakers.net/ext/f...63b2ddfaf8051e73/full.jpg.
Ik heb het probleem ook, dit staat bij mij in de console:
Ook maar eens laden en dan verder, kijken of het dan weer gebeurt.CSceneEntity Count :"Count" unable to find gesture "g_plead_01_r"
[ Voor 29% gewijzigd door Speed24 op 13-05-2006 17:20 ]
Ik weet niet wat er loos was, maar het werkte opeens? Dus toen maar lekker doorgespeeld tot het einde.Chester schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:57:
[...]
spoiler:Zodra hij weg is gaat de deur open, en zie je een hologram van Elexis. Maar dat heeft bij mij geen 5 min geduurtMisschien kan je even proberen een oudere save te laden en overnieuw te proberen?
Hmz...3 uurtjes is wel erg weinigJerry schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:36:
damn, wel erg kort. Uurtje of 3 en dan ben je er doorheen. En dan ben ik er nog niet eens doorheen gerent
.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Er is een patch uit voor dit probleem, ik weet alleen niet of ik de link naar die patch hier mag posten omdat ie niet van de makers is.Robin schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:31:
Bij mij werkt het ook na deze patch nog niet.PilatuS schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:41:
[...]
Er is een patch uit voor dit probleem, ik weet alleen niet of ik de link naar die patch hier mag posten omdat ie niet van de makers is.
Ik heb em zelf gedownload en hij werkt prima voor dit probleem.
Ik kwam zelf ook echt niet verder zonder de patch ook niet door een heel stuk opnieuw te spelen.
Verder vind ik het wel een leuk spel om te spelen. Het is niet echt iets bijzonders maar wel gewoon leuk om ff door heen te knallen.
Volgens de makers van de "fix" is het een bug in het spel, wat dus ook bij legale versies voorkomt. Dit zou het moeten oplossen.At the part where the game doesn't go on save your game.
Open the console and enter this command: ai_norebuildgraph "0"
Now load the save-game you just made.
The game should now continue again.
(This is happening on SE1_U4Lab02, we do not know if it happens on other places, just use this method to bypass it!)
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 16:58 ]
Opzich is de patch niet illegaal alleen is die patch gemaakt door de zelfde mensen die een minder legale versie van het spel hebben uitgebracht.Btw wrm zou die patch illegaal zijn? lijkt me wel dat die hier gepost kan worden, het is tenslotte geen "hack"
Verwijderd
ah zo, duidelijk lijkt me. Dat kan toch wel weer een aanwijzing zijn, waar en welke release te downloaden, ok!PilatuS schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:15:
[...]
Opzich is de patch niet illegaal alleen is die patch gemaakt door de zelfde mensen die een minder legale versie van het spel hebben uitgebracht.
Vandaar dat ik het een beetje grijs gebied vind.
Verwijderd
Ja op een of andere manier vind ik sin eps1 er ook veel minder mooi uitzien dan half life 2, en het rare is dat ik half life 2 op 1280x1024 AFx8 AAx4 zonder problemen draai, maar deze setting geven bij Sin vette frame drops, hebben meer mensen hier last van? Ik speel het dus ook gewoon zonder af en aa, erg jammer vind ik. Heeft dit te maken met andere textures of met de code?zwelgh schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:51:
Ik heb episode 1 nu ook gekocht en alweer bijna uitgespeeld. Het is inderdaad net HL2 qua levelontwerp en tegenstanders. Wat ik niet snap is dat HL2 er mooier uitziet en ook vloeiender loopt op mijn pc. Zal wel aan de programmeurs liggen... Van de dynamic difficulty heb ik nog niet veel gemerkt. Maar verder is het wel een leuk spelletje. Ik heb ook nog een stukje SIN1 gepeeld: ziet er nog mooi uit voor de leeftijd van het spel! Kreeg ook gelijk last van jeugdsentiment....![]()
Met de code. Volgens mij is de HL2 engine een moeilijke engine om te gebruiken voor een game. Zie bijvoorbeeld Vampire Bloodlines. Gemaakt met de HL2 engine, het ziet er helemaal niet uit, en het is heel wat zwaarder dan HL2 of SiN EmergenceVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:28:
[...]
Ja op een of andere manier vind ik sin eps1 er ook veel minder mooi uitzien dan half life 2, en het rare is dat ik half life 2 op 1280x1024 AFx8 AAx4 zonder problemen draai, maar deze setting geven bij Sin vette frame drops, hebben meer mensen hier last van? Ik speel het dus ook gewoon zonder af en aa, erg jammer vind ik. Heeft dit te maken met andere textures of met de code?
[ Voor 24% gewijzigd door MrCaleb op 16-05-2006 16:56 ]
57696520646974206c65657374206973206e657264
ALT+F4Sluuut schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 00:15:
Ik had eerst ook die stuck-bug bij de eerste keer dat je die man ontmoet en heb het toen opgelost door ai_norebuildgraph "0" in de console te typen, saven en weer loaden. Nu zit ik wéér vast op het volgende punt en nu werkt dat truukje niet meer:
[afbeelding]
Iemand enig idee hoe ik hierlangs kan komen?
57696520646974206c65657374206973206e657264
[ Voor 11% gewijzigd door Eijkb op 26-05-2006 12:28 ]
.
Verwijderd
Ja dat hebben ze wel goed gedaanEijkb schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:27:
Groot pluspunt: De physics op de borsten van deelnemende vrouwelijke personages
Yo.
[ Voor 87% gewijzigd door Brent op 15-06-2006 22:33 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
De dopefish, idd, ik kwam 'm ook al tegen. In het laatste leven van het spel kom je 'm ook nog een keer tegen
Wat dacht je van die console gebruiken en dan weer naar de opslaghal te lopen, waar je vervolgens ziet dat er onder het punt waar je staat in de screenshot een groot luik is geopend?http://img367.imageshack....644/se1docks0400024ph.jpg
hier kan ik niet verder komen, kan iemand me helpen?
[ Voor 33% gewijzigd door Wildfire op 25-06-2006 21:27 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq