SiN 2 op komst?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.048 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
hehehe gekke mutant vismannetje :)

http://www.sinepisodes.co...1/screens/1/thumbs/15.jpg

gwappig!

NO MORE MUTANTS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 19:28
Met die nieuwe "side-kick" er bij dacht ik even dat J.C. niet meer mee zou doen, maar hij staat gelukkig wel op die site (bij concept art dan wel...) :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kwistnix op 01-12-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Mededeling:
Ritual heeft via een update op de officiële website bevestigd wat we eigenlijk al aan zagen komen: de eerste episode van SiN: Episodes, getiteld Emergence, verschijnt pas begin 2006. Oorspronkelijk stond het spel geplanned voor de herfst van 2005. SiN: Episodes is de opvolger op de in 1998 verschenen first-person shooter SiN en zal via Steam in afzonderlijke episodes beschikbaar worden gesteld. Elke 3 á 4 maanden verschijnt er een nieuwe episode met een speelduur van ongeveer een zestal uren. De grafische power van SiN: Episodes komt voor rekening van Valve's Source Engine
Bron: Gamer.nl

Achja...Tis dus weer even wachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Ik had nog niet van een release date gehoord, dus ik ben ook niet teleurgesteld :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Same here, had hem ook niet eerder verwacht dan begin 2006. 6 uur per chapter vind ik erg redelijk trouwens. Sommige 60 euro spellen zijn ook zo lang, dus losse chapters voor de helft/3kwart? minder vind ik netjes.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoK
  • Laatst online: 11-10 21:42
Er is een trailer met de eerste ingame scenes zoals getoond op CES 2006. Duurt 11 mins.

Download hier:

http://www.1up.com/do/download?cId=3139884

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke 3 á 4 maanden verschijnt er een nieuwe episode met een speelduur van ongeveer een zestal uren.
Een zeer late quote, maar pardon? 6 uur? En hoeveel geld mogen wij daarvoor neer gaan tellen straks? Mooie strategie om op deze manier maar geld te blijven innen.

Ik ga even wat aannamens maken, maar volgens mij is dit het meest risicovrije wat ze kunnen doen. Omdat ze steeds kleine beetjes releasen kunnen ze zonder teveel tijd te verliezen de stekker uit het project trekken als het na een paar episodes niet meer goed loopt.

Normaal wil men nog wel eens begonnen zijn met de (volgende) addon voordat de vorige uit is, maar als je 3 á 4 maanden werk hebt met een al ontwikkelde engine voor 6 uur gameplay dan overlapt er hier geen development volgens mij.

Leuk en aardig voor hun dus (als ik er niet naast zit), maar die episodes moeten wel heel goed zijn wil ik € 20 - 30 neertellen voor 6 uur spelplezier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
NeoK schreef op Saturday 07 January 2006 @ 00:12:
Er is een trailer met de eerste ingame scenes zoals getoond op CES 2006. Duurt 11 mins.

Download hier:

http://www.1up.com/do/download?cId=3139884
Dat ziet er zeker goed uit. Enkel komt de AI nog niet overtuigend over. Ze staan er maar een beetje te wachten totdat je een kogel door hun kop schiet. Hopelijk gaan ze dat nog fixen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoK
  • Laatst online: 11-10 21:42
Mee eens. Op ritualistic.com las ik echter dat de dynamic difficulty op low zou hebben gestaan tijdens het maken van de trailer. Gezien de skill van de speler leek me dit wel zinvol en begrijpelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:20
Heerlijk, SiN 2 ! _/-\o_

SiN 1 vond ik al fantastich, alleen zaten der wel wat bugs in het spel maar dat mocht de pret niet drukken.. Ben blij dat er een deel 2 op komst is !

Denk dat ik nu eff SiN 1 uit de kast ga trekken en weer eens lekker ga knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wanneer komt die eerste episode nou? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Ze hopen ergens in April de boel op te gaan starten voor zover ik het begreep (maarja releasedatums heh).

Filmpje ziet er goed uit btw. Op gamespot stond nog zown interview met een Sin Guru.
Damn ik heb er wel zin in. Hoop dat die episodes beetje betaalbaar zijn. Het blijkt ook hoe beter je speelt hoe beter het gehele spel zich afstelt op je moeilijkheidsgrade. Geinig bedacht.

Vette shit dat je de originele stemmen weer bij elkaar getrommeld hebben. Sinclair, Blade, JC. Allemaal de officiele uit de oude SIN :D

IK WIL SINNNUUH!!!! |:( _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Er is weer een nieuwe filmpje uitgekomen. En het ziet er echt heel goed uit imo. :D

Het ziet er echt super interactief uit. Nou is dit natuurlijk een samenvatting, maar ok. Als ze ook maar een aantal van deze elementen per level hebben ben ik al super blij :D.

* Vanitas gaat Sin weer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-10 15:34

Shunt

Boe

mm
valt me tegen om eerlijk te zijn.
ziet er nu niet echt veel mooier uit als HL2 (neem aan dat het ook op deze engine gebaseerd is ?)
echter het interactieve vond ik wel mooi. teminste als dat door heel de game door zit dan he en niet alleen op een paar plekjes. dat je gewoon voor ieder stuk 30 verschillende manieren hebt om de tegenstanders uit te schakelen met de omgeving :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Nu online
Vanitas schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:39:
[...]

Dat ziet er zeker goed uit. Enkel komt de AI nog niet overtuigend over. Ze staan er maar een beetje te wachten totdat je een kogel door hun kop schiet. Hopelijk gaan ze dat nog fixen.
Dat is ook een beetje de bedoeling net een interview gezien met een developer ze hadden 2 man laten spelen een die hard fps'er en iemand die alleen rts games speeld en ze eindigde 15 min ofzo van elkaar. het spel zet naar verloop van tijd helmen op de gasten als je makkelijk headshots maakt ook gaan ze shit naar je gooien als jij beter wordt. dus dit beloofd wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ja dat Dynamic Difficulty System kwam ik gister tegen. Het klinkt iig heel leuk. Ik heb het nooit zo met zuigende AI. Ja in games als Serious Sam maakt het me niks uit. Maar Sin moet wel een beetje uitdagend zijn. Nu maar hopen dat het goed uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Dat ricochet effect halfverwege het eerste filmpje was bruut! :D
Ook het lekshieten van dat jetpack (?) op het einde zag er wel leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Ratatata
Ritual Entertainment en Valve hebben samen aangekondigd dat SiN Episodes: Emergence op 9 mei 2006 in de winkels zal liggen. De eerste in wat een negendelige serie moet worden, zal de inleiding vormen op het verhaal dat aan het einde van de vorige SiN game de speler met vragen achter liet.
Veel van de personages uit de vorige delen maken ook dit keer weer hun opwachting, waarbij sommige willicht in een wat andere vorm. Natuurlijk heeft ook het gebruik van de Source Engine hier een flink aandeel in.

De game zal via STEAM digitaal gedistribueerd worden maar zal ook in de winkelschappen te vinden zijn. Om dit laatste in goede banen te leiden zal Electronic Arts in Europa, Noord Amerika, Australië en New Zeeland de distributie in handen hebben.

Het eerste deel van de SiN Episodes heet Emergence en zal voor $19,95 worden aangeboden. Voor een prijs in Euro gaan we maar uit van een directe overzetting van die prijs.
Bron: Gamer.nl

Dus tja :) Ben benieuwd...9 delig blijkt te gaan worden :D
Dus je bent wel van zoiets als hmm 160 euro kwijt ofzo in totaal.
Zullen wel 20 euro gaan kosten hier in NL
Hoop meer op 15 :D

Nog ff wachten dus!!
Wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 18:39

Not Pingu

Dumbass ex machina

Ik gok dat het 20 euro wordt. Zie HL2, de Silver edition kostte bij launch op steam 60 dollar, hier in NL in de winkel 60 euro.

Ik kijk er iig naar uit :) de originele SiN is wel een van de leukste games die ik ooit heb gespeeld.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
20 euro is een goede prijs imo.
De gameplay was per deel iets van 6 uur, dus 6uur * 9 = 54 uur en dat voor 9 * €20 = 180€. En dan te bedenken dat de meeste games van de laatste tijd maar iets van 8-10 uur aan gameplay hadden (Tomb Raider Legend had ik binnen 6 uur al uitgespeeld :X ), maar dan wel voor 55 euro of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hij is ondertussen te prepurchasen en te pre-loaden via steam.
Als je pre-purchast krijg je 2$ korting. Er komt nog wel 3.41$ belasting op, waarmee je op een totaal bedrag van 21.36$ komt.

Wat je krijgt:
• Sin Episodes - Emergence
• Sin 1
• Sin 1 Multiplayer

* Chester aan het preloaden is =)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm leuk 9 mei dus? :) Ga deze wel aanschaffen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Vanitas schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:54:
20 euro is een goede prijs imo.
De gameplay was per deel iets van 6 uur, dus 6uur * 9 = 54 uur en dat voor 9 * €20 = 180€. En dan te bedenken dat de meeste games van de laatste tijd maar iets van 8-10 uur aan gameplay hadden (Tomb Raider Legend had ik binnen 6 uur al uitgespeeld :X ), maar dan wel voor 55 euro of meer.
dus uiteindelijk :

sin 2 / tomb raider legend
€180 / €55 = 3.27 keer zo duur
54 u / 8-10 u = 6.57 tot 5.40 keer zo veel speeltijd

dus ruim 2 keer zoveel waar voor je geld (6.57 - 3.27)

alleen, is Tomb Raider Legend echt geschikt om dit mee te vergelijken? moet je dan niet eerder iets als HL2 pakken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Levo schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:26:
[...]

dus uiteindelijk :

sin 2 / tomb raider legend
€180 / €55 = 3.27 keer zo duur
54 u / 8-10 u = 6.57 tot 5.40 keer zo veel speeltijd

dus ruim 2 keer zoveel waar voor je geld (6.57 - 3.27)

alleen, is Tomb Raider Legend echt geschikt om dit mee te vergelijken? moet je dan niet eerder iets als HL2 pakken ofzo :P
vooruit :>

sin 2 / HL2
€180 / €45 = 4 keer zo duur
54 u / 10-12 u = 4.5 tot 5.4 keer zo veel speeltijd

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-10 02:17
Denk wel dat de drempel om een spel (of tenminste een episode) te kopen zo een stuk lager wordt. Als ik in de winkel kom heb ik toch vaak wat moeite om 50-60 euro voor een spelletje neer te tikken terwijl ik het voor 20 veel sneller mee zou pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

En het is makkelijker om een episode bijvoorbeeld aan iemand cadeau te doen. Een spel van 50 euro geef je niet snel cadeau, maar als het 15-20 euro kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=71650
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=71649

Ik moet zeggen dat de models er heel goed uitzien.
Enkel hadden ze de voorgevel van Elexis wel iets kleiner mogen maken imo.
Maar dat zou dan wel tegen Sin 1 ingaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik vind die elexis sinclair helemaal niet op die hoer uit deel 1 lijken. het is een totaal ander persoon met dezelfde naam. beetje fout.

hmm bij nader inzien toch wel een beetje. maar het is een te grote verandering, erger als lara

en laten we hopen dat ze de geluiden een beetje afwisselender gemaakt hebben.
who are you supposed to be partymiller? who are, who, who, who are you, who are you supp, who are you supposed to be partymiller.

[ Voor 59% gewijzigd door Bulls op 21-04-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:32:
en laten we hopen dat ze de geluiden een beetje afwisselender gemaakt hebben.
who are you supposed to be partymiller? who are, who, who, who are you, who are you supp, who are you supposed to be partymiller.
Bij Sin heb ik me daar nooit aan gestoord, maar laatst bij Tomb Raider Legend wel.
Die eerste baas zei echt om de 5 seconden een zinnetje, maar hij had er maar 2 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het ook echt 6 uur gameplay is, bij half life 2 beloofde ze ook dat het minimaal 25 uur zou zijn om het uit te spelen maar voor de meeste mensen bleek ongeveer 7 uur genoeg te zijn om het uit te spelen.

Sin was een goed spel, ben benieuwd naar Sin 2.
Alleen jammer van steam en episodes, doe er star force bij en het word wel erg aantrekkelijk om een episode ff van een p2p netwerk af te halen waar je geen steam voor nodig hebt en geen star force op je pc zet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik zat net te kijken wanneer Emergence uitkomt, maar op Dynabyte site staat 25 mei, en op de site van SiN staat 10 mei.

Wat is het nou ??

Ook is er nog een nieuwe trailer uitgekomen.

edit:
Het lijkt me nu ook wel es tijd dat de topic titel wordt aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 08-05-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Volgens mij is 10 mei online release, en 25 mei de shop release... Maar kan het fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:32:who are you supposed to be partymiller?
Barney Miller.
Je weet wel, die komische politie serie ergens in de jaren tachtig ofzo...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
IK WIL EM!!!!!!!!!!!

Hijz er bijna :D
Downloaden zou nie eens zo slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
"Available on Steam and at retail outlets everywhere on May 10th, 2006!"
Maar Steam zegt nog steeds 'unreleased' :'(

Verder nog een paar geinige plaatjes op de site 'gevonden' :P
Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/thumbs/060509_02.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/thumbs/060509_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/thumbs/060505_02.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/thumbs/060505_01.jpg

De RL Jessica Cannon ziet er wel :9 uit

@foxFX
Tnx :D Wordt een lange (of korte :P) nacht.

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 10-05-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij komt vanavond om 7 uur op steam uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net een stuk SiN zitten spelen, leuke game, maar in mijn ogen erg weinig vernieuwend, het is meer een Half Life 2 Expansion pack dan een andere game, ben nu ergens in de havens aan het rondlopen, heb het zo'n uur zitten spelen, maar ik kan helaas niet zeggen dat het super is, 7/10 tot nu toe.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Is het 'SiN'? Als in, de originele SiN was ontzettend gaaf, veel humor, de eerste shooter met verhaal (f*ck Half-Life) en behoorlijk vernieuwend (goede AI, hitzones, etc).

Ik vind 20 dollar voor een stukje game namelijk vrij veel om zomaar uit te geven.

[ Voor 27% gewijzigd door IceStorm op 11-05-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
IceStorm schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:40:
Is het 'SiN'? Als in, de originele SiN was ontzettend gaaf, veel humor, de eerste shooter met verhaal (f*ck Half-Life) en behoorlijk vernieuwend (goede AI, hitzones, etc).

Ik vind 20 dollar voor een stukje game namelijk vrij veel.
Humor zit er wel in, maar niet veel. Er is wel een verhaal, maar het verhaal is niet meteen duidelijk. Je krijgt maar een klein beetje bij klein beetje meer te horen/zien van het verhaal. De AI is imo wel goed, maar echt vernieuwend is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Chester schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:43:
[...]

Humor zit er wel in, maar niet veel. Er is wel een verhaal, maar het verhaal is niet meteen duidelijk. Je krijgt maar een klein beetje bij klein beetje meer te horen/zien van het verhaal. De AI is imo wel goed, maar echt vernieuwend is het niet.
Nee, dat mis ik ook allemaal, om heel eerlijk te zijn, ik vind er niet veel aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Hmmm, toch maar voor Half-Life 2: Episode 1 gaan dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

babba schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:33:
Hmmm, toch maar voor Half-Life 2: Episode 1 gaan dan :/
Zou inderdaad een betere keuze zijn, het heeft echt te veel weg van HL2. Het is totaal niet vernieuwd, een leuke verhaallijn mist in mijn ogen compleet, nee, ik vind het helaas niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja net ff een uurtje of 2 zitten spelen, en ik vind het niet echt diepgaand, kortom ik vind er niet veel aan :/ Heeft gewoon veel te veel weg van half life 2 imo. Jammer, ik zet me hoop op hl2 eps1 :D
Wel leuk dat de borsten bouncen, maar dat heb je ook wel na 5 minuten gezien :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:48
Ik heb Sin episodes nog maar even 10 minuten gespeeld (ik ben nog bezig met GRAW), maar ik vindt het een gaaf spel. Het ruikt gewoon helemaal naar half life 2 en ik vind dat positief.

De source engine is super:

Na een tijdje GRAW gespeeld op 1280x1024 omdat hogere resolutie mijn systeempje niet trekt.

Nu Sin episodes op 1920*1200 met 4xFSAA en 8xAF . Het ziet er niet alleen veel mooier uit , maar de framerates zijn nog beter ook.

Ik heb zelfs het idee dat ze niet alleen de source engine gebruikt hebben, want ik meen ook de stem van Alex te horen.

Weet iemand al hoe het zit met de releases van deze episodes. Moeten we denken aan 1 episode per maand of zo iets ??

Mijn 1e indruk: Gaaf spel en laat de andere afleveringen maar komen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Henkus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:55:
Het ruikt gewoon helemaal naar half life 2 en ik vind dat positief.
Ik absoluut niet. SiN en Half-Life waren niet met elkaar te vergelijken toen ze uitkwamen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Gister heel lang gespeelt. Wat een buttspel tov het eerste deel wat in mijn ogen echt geweldig was. Het is gewoon helemaal hl2. Vecht je eerst door army dudes heen, daarna door mutants en daarna door beide.

Geen drol aan en erg eentonig.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Henkus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:55:
Ik heb zelfs het idee dat ze niet alleen de source engine gebruikt hebben, want ik meen ook de stem van Alex te horen.
Wat bedoel je hiermee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pff wat een ruk game :/

Heb hem uitgespeeld, en mjah.. Ik had een ontzettend hoog HL-2 gevoel bij het spel, sowieso omdat de complete interface nog bijna hetzelfde is, en die chick ontzetten op Alex lijkt qua stem. Ook erg jammer dat er maar 3 wapens zijn, en dat vijanden blijven komen totdat je over een bepaald punt bent :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Angeloonie schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:21:
Pff wat een ruk game :/

Heb hem uitgespeeld, en mjah.. Ik had een ontzettend hoog HL-2 gevoel bij het spel, sowieso omdat de complete interface nog bijna hetzelfde is, en die chick ontzetten op Alex lijkt qua stem. Ook erg jammer dat er maar 3 wapens zijn, en dat vijanden blijven komen totdat je over een bepaald punt bent :/
Idd, je ziet ze zelfs spawnen :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 19:36
Yummie, Grote tieten en aliens, een goede combinatie voor een avondje knallen :9~

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Vanitas schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:14:
[...]

Ik mag hopen vanaf Steam...?

Editen kan ook lastig zijn... :/
Hoezo? Van ergens anders gaat het vaak een stuk sneller... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb net de game binnen, en de eerste indruk is: WTF is die HL² engine lelijk hierin :?. Of ben ik nu gewoon Oblivion gewend ?

Hieronder wat screens @ 1280x960 @ AA 6x en AF 16x (draai gemiddeld 50 fps )

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_1_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_2_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_3_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_4_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_5_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_6_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_7_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_8_Klein.jpg

Allen zijn clickbaar. Als ik meer screens maak dan update ik ze ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 13-05-2006 01:24 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Hey,

Gedownload en geinstalleerd.

Valt me op dat Blade erg weinig commantaar geeft..helaas
Ook vond ik de Intro een beetje Kort...
Je zit zo snel in de game.
Voelt erg aan als een standaard arcade shooter, hoewel dat spawn gedrag van die enemies soms irritant kan zijn.

Ik vind wel dat het aanvoelt als Sin.
Of het nou lelijk is of niet? Tis gewoon Half-Life 2 engine dus..Als je HL2 mooi vind, Moet je dit ook mooi vinden lijkt me.
Dat betreft vind ik em wel kicken hoor :D
En dat stukje met mevr Sinclair....JAMMIE!! echt sexy hehehe

Maar vind em tot nu toe wel kicken hoor
Heb nou zown 2 uurtjes gespeeld. Hoop dat het wel ff duurt voordat ze naar een nieuwe epi gaan.
Blijkt wel zown 6 uur in te zitten?

Nice Nice ben niet ontevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Lees jij hem ook nog maar een keer door, zou ik zeggen.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MrCaleb schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 01:16:
Hey,

Gedownload en geinstalleerd.

Valt me op dat Blade erg weinig commantaar geeft..helaas
Ook vond ik de Intro een beetje Kort...
Je zit zo snel in de game.
Voelt erg aan als een standaard arcade shooter, hoewel dat spawn gedrag van die enemies soms irritant kan zijn.

Ik vind wel dat het aanvoelt als Sin.
Of het nou lelijk is of niet? Tis gewoon Half-Life 2 engine dus..Als je HL2 mooi vind, Moet je dit ook mooi vinden lijkt me.
Dat betreft vind ik em wel kicken hoor :D
En dat stukje met mevr Sinclair....JAMMIE!! echt sexy hehehe

Maar vind em tot nu toe wel kicken hoor
Heb nou zown 2 uurtjes gespeeld. Hoop dat het wel ff duurt voordat ze naar een nieuwe epi gaan.
Blijkt wel zown 6 uur in te zitten?

Nice Nice ben niet ontevreden.
Inderdaad jammer dat Blade niet zoveel zegt. In deel 1 waren er ook meer tussen filmpjes waar je Blade zag, dat mis ik ook een beetje.

Beetje offtopic:
Dat het de Half-Life 2 engine is betekend niet dat het er uit moet zien als Half-Life 2. Half-Life 2 ziet er imo veel beter uit dan SiN2. Nog een voorbeeld, Vampire The Masquerade - Bloodlines, maakt ook gebruik van de HL2 engine, maar levert dus echt niet de grafische kwaliteit die HL2 levert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Enemies die spawnen is imho een doodzonde, dat had deel 1 zelfs niet. Hoe zit het met de interactiviteit eigenlijk? Want dat was in deel 1 ook wel echt een sterk punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Ik vind het echt irritant dat ze zo terugspawnen...
Want je kan niet gewoon ff lekker een area clearen en gewoon ff de kleine details checken.
Dat is ergens wel lastig..klein minpuntje.
Hoewel je het niet overal tegenkomt.

Voor de rest vind ik em echt vet hoor tot nu toe.
Interactief..mja tot nu toe wel wat dingetjes gezien, machines die op hol slaan, die balk die je in de trailer ziet die door dat hek heen vliegt.

Zitten wel coole stukken in hoor.
Hoop vanavond weer ff verder te spelen.

Ik vind het wel Sin.
Hoewel ik Sin 1 tog iets vetter vond begonnen. Je werd zo lekker slow in de game gegooid.
Hier zit je echt gelijk erin. Dat vond ik wel wat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-10 19:32
Gister een stuk gespeeld.
Heel erg HL2 gevoel had ik erbij. Het voelt gewoon hetzelfde aan.
Zeker jammer van de manier waarop vijanden komen, ik ben zelf nogal van de tactische kant met shooters. Lekker wachten om een hoekje en ze 1 voor 1 afschieten, dat kan hier dus kennelijk niet :/
Wel lekker dat het bunnyhoppen er nog in zit, kan je tenminste snel door de levels gaan :P

Had er meer van verwacht, mis wat feeling wat ik bij deel 1 wel had.
Mischien dat ik em nog wel uitspeel.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Laatst online: 14-10 19:59
Ik zit nu vast op de boot op het begin, iemand tips? Je hebt daar een computerkamer, met een terminal waarmee je een deur kan openen. Maar die deur schiet weer dicht na een seconde of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Eventjes tegen de deur aan staan en dan die draaihendel tegelijkertijd over halen. Als ie dan helemaal omhoog is kan je der zijwaarts doorheen lopen, zo heb ik het iig gedaan :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik zit vast op de plek waar je de badguy achter wie jij aanzit voor het eerst in levende lijven tegenkomt. Hij heeft tegen zijn manschappen die naast hem staan gezegd dat ze hem zijn onderzeeboot moeten klaarzetten, maar daarna gebeurt er niks. Ik sta vijf minuten te wachten, maar d'r geberut helemaal niks. Voor de zekerheid heb ik een screenshot gemaakt: http://tweakers.net/ext/f...63b2ddfaf8051e73/full.jpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:31:
Ik zit vast op de plek waar je de badguy achter wie jij aanzit voor het eerst in levende lijven tegenkomt. Hij heeft tegen zijn manschappen die naast hem staan gezegd dat ze hem zijn onderzeeboot moeten klaarzetten, maar daarna gebeurt er niks. Ik sta vijf minuten te wachten, maar d'r geberut helemaal niks. Voor de zekerheid heb ik een screenshot gemaakt: http://tweakers.net/ext/f...63b2ddfaf8051e73/full.jpg.
Je speelt een minder legale versie of iets in die richting? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

damn, wel erg kort :X. Uurtje of 3 en dan ben je er doorheen. En dan ben ik er nog niet eens doorheen gerent ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
spoiler:
Zodra hij weg is gaat de deur open, en zie je een hologram van Elexis. Maar dat heeft bij mij geen 5 min geduurt :P Misschien kan je even proberen een oudere save te laden en overnieuw te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik heb het probleem ook, dit staat bij mij in de console:
CSceneEntity Count :"Count" unable to find gesture "g_plead_01_r"
Ook maar eens laden en dan verder, kijken of het dan weer gebeurt.

edit:
Weer geladen, blijft hetzelfde

Het gebeurt weer. Moet je iets met de kraan doen vantevoren? Bijvoorbeeld de sub optillen of zo?
De eerste keer had ik dat bedieningspaneel niet gezien, en niks mee gedaan. Tweede keer wat zitten spelen (arm richting sub gestuurd), maar echt veel heeft het ook niet uitgevoerd.

Is het trouwens zo dat er maar 3 wapens zijn?
Standaard geweertje, shotgun en dat assault-wapen?

[ Voor 29% gewijzigd door Speed24 op 13-05-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Chester schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:57:
[...]

spoiler:
Zodra hij weg is gaat de deur open, en zie je een hologram van Elexis. Maar dat heeft bij mij geen 5 min geduurt :P Misschien kan je even proberen een oudere save te laden en overnieuw te proberen?
Ik weet niet wat er loos was, maar het werkte opeens? Dus toen maar lekker doorgespeeld tot het einde.

Niet slecht voor een eerste aflevering moet ik zeggen. Hoewel ik de typsiche Sin-stylee (cartoonachtige graphics, dus met veel vrolijke en blije kleuren, en een dosis humor die in Emergence een stuk minder aanwezig is), maar dat kan allemaal in de volgende episodes rechtgetrokken worden, hoop ik. Het is immers voor Ritual ook de eerste keer dat ze een dergelijk concept proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Jerry schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:36:
damn, wel erg kort :X. Uurtje of 3 en dan ben je er doorheen. En dan ben ik er nog niet eens doorheen gerent ;).
Hmz...3 uurtjes is wel erg weinig :)
Ze zeiden 6 uur..argh.
Weet zeker dak er ook zo snel doorheen ben.
Fuckers eigelijk die episodes..
Hoop ook dat je neit steeds te achterlijk lang hoeft te wachten op de volgende.

Is dat al bekend hoelang er tussen gaat zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Weet iemand toevallig welke nummer dat in het hoofdmenu is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 07:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Nope, maar moet toegeven dat het best leuk is :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Gevonden =D
SiN Episodes Emergence OST - Zak Belica / Ritual Entertainment - What's the world come to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Cool :)
Custom made voor de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Sin Episodes ook maar aangeschaft. Ik had er niet veel van voorgesteld maar moet zeggen dat het me zeker niet is tegengevallen. :)

Levels zijn mooi gemaakt, wel erg liniair net als bij HL2. Ze hebben niet het beste uit de Source engine kunnen halen kwa gfx. Op het einde gaan de levels een beetje tegenvallen (kantoren complex)

Wapens zijn een pluspunt, leuk om mee te schieten. Geen onnodig veel soorten wapens maar gewoon 3 wapens met de bijbehorende sec. attacks. De firegranates zijn ook wel mooi gemaakt wanneer ze tot ontploffing komen.

De enemies vallen een beetje tegen. De zwakkere tegenstanders die je tegenkomt kan je wel makkelijk killen dmv headshots. Gelukkig is het niet zo dat je heel makkelijk een weg kan banen met default settings van het spel. Zodra een tegenstander je goed raakt ( vooral die eindeloze enemies met hun miniguns :x ) gaat er meteen veel hp af. Je moet dus aardig veel F6 & F9'en. Het spawnen van enemies is echt een ramp in deze game. Niet alleen spawnen ze enorm stom, ook spawnen ze vanuit het niets en op plaatsen waar het echt onmogelijk is. De aliens vind ik kwa vechten en vormgeving een beetje tegenvallen.

Gameplay
Kan best wel begrijpen dat anderen een HL2 gevoel hiervan krijgen. Spel doet mij soms ook wel een beetje denken aan dat spel maar dan gewoon een iets meer arcade gevoel. Hier en daar moet je wat puzzels oplossen. De interactie van de omgeving is wel aardig maar veel minder dan bv HL2 Je kan de groene toxicvaten gebruiken die je door de hele game tegenkomt om de zwakkere enemies te laten versuffen maar 9 van de 10 keer maak je daar toch geen gebruik van.

Best een leuk spel, je kan je er een dag mee vermaken.

spoiler:
ik denk dat ik op het einde ben ?? Ben op het dak van gebouw aan het vechten met die aap en een vliegtuig

spoiler:
Spel is ook niet helemaal flawless. Je kan Jessica namelijk gebruiken om al die grote aantallen mini gun enemies af te schieten in het kantoren complex. Gewoon die laten lokken en teruglopen naar zo'n magazijn en vlug deur sluiten. Ze blijft dan namelijk ergens in de hal en gaat dan schieten (ze kan toch niet dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Om eerlijk te zijn vind ik alles wel vet hoor aan de game.

Enigste wat me stoort is dat spawn gedrag.

Maar als ritual slim is, laten ze hun drijven door dit soort forums.
Hun zijn constant bezig met die game, en ze kunnen alles nog wijzigen bij het maken van andere episodes natuurlijk.

Als hun nu krijgen te horen van 1000ende fans van...dat spawnen is fucking irritant. Misschien kunnen ze dat wat aanpassen in de toekomstige episodes...

Ook de aanwezigheid van Blade mogen ze wel meer aantonen..

Bij deel 1 lullde die de oren van je kop...hier heb ik maar 1 zin horen zeggen tot nu toe (Ben nu in de U4 Lab).

Maar goed :)
Hoop dat ze dat nog eventueel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Er is een patch uit voor dit probleem, ik weet alleen niet of ik de link naar die patch hier mag posten omdat ie niet van de makers is.

Ik heb em zelf gedownload en hij werkt prima voor dit probleem.

Ik kwam zelf ook echt niet verder zonder de patch ook niet door een heel stuk opnieuw te spelen.

Verder vind ik het wel een leuk spel om te spelen. Het is niet echt iets bijzonders maar wel gewoon leuk om ff door heen te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Misschien dat iemand zo slim is/word als het mogelijk is.
Om gewoon Sin1 te modden...

Dat lijkt me op zich wel weer vet, (hoewel het betreft speech nie zal werken).
Maar de levels re-doen zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:41:
[...]

Er is een patch uit voor dit probleem, ik weet alleen niet of ik de link naar die patch hier mag posten omdat ie niet van de makers is.

Ik heb em zelf gedownload en hij werkt prima voor dit probleem.

Ik kwam zelf ook echt niet verder zonder de patch ook niet door een heel stuk opnieuw te spelen.

Verder vind ik het wel een leuk spel om te spelen. Het is niet echt iets bijzonders maar wel gewoon leuk om ff door heen te knallen.
Bij mij werkt het ook na deze patch nog niet.
Enige dat je zou moeten doen is dit:
At the part where the game doesn't go on save your game.
Open the console and enter this command: ai_norebuildgraph "0"
Now load the save-game you just made.

The game should now continue again.

(This is happening on SE1_U4Lab02, we do not know if it happens on other places, just use this method to bypass it!)
Volgens de makers van de "fix" is het een bug in het spel, wat dus ook bij legale versies voorkomt. Dit zou het moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitgespeeld.

Ik vond hem erg kort, veelste kort aangezien de prijs, Ook de bugs zijn lastig (hierboven gemeld)

Ik krijg veelste veel het half life 2 gevoel erbij, alhoewel sommige dit positief vinden, vind ik dit een groot nadeel, sin 1 was een totaal andere game. Ook het feit soldiers, aliens en dan soldiers + aliens, vind ik erg nageaapt van half life 2.

Geen super slechte game, maar niet echt origineel. Ik denk dat ik deel 2 oversla en mischien de rest ook wel, of ze moeten van de foutern in deel 1 leren, dan wil ik er nog wel eens over nadenken. Iig ik ben erg terleurgesteld.

Ik wacht met smart op hl2 eps1 :) Hier verwacht ik wel een hoop van :)

Btw wrm zou die patch illegaal zijn? lijkt me wel dat die hier gepost kan worden, het is tenslotte geen "hack" :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Btw wrm zou die patch illegaal zijn? lijkt me wel dat die hier gepost kan worden, het is tenslotte geen "hack"
Opzich is de patch niet illegaal alleen is die patch gemaakt door de zelfde mensen die een minder legale versie van het spel hebben uitgebracht.

Vandaar dat ik het een beetje grijs gebied vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:15:
[...]

Opzich is de patch niet illegaal alleen is die patch gemaakt door de zelfde mensen die een minder legale versie van het spel hebben uitgebracht.

Vandaar dat ik het een beetje grijs gebied vind.
ah zo, duidelijk lijkt me. Dat kan toch wel weer een aanwijzing zijn, waar en welke release te downloaden, ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet je het dan toch gewoon op rapidshare of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Laatst online: 23:38

zwelgh

-**-

Ik heb episode 1 nu ook gekocht en alweer bijna uitgespeeld. Het is inderdaad net HL2 qua levelontwerp en tegenstanders. Wat ik niet snap is dat HL2 er mooier uitziet en ook vloeiender loopt op mijn pc. Zal wel aan de programmeurs liggen... Van de dynamic difficulty heb ik nog niet veel gemerkt. Maar verder is het wel een leuk spelletje. Ik heb ook nog een stukje SIN1 gepeeld: ziet er nog mooi uit voor de leeftijd van het spel! Kreeg ook gelijk last van jeugdsentiment.... :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwelgh schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:51:
Ik heb episode 1 nu ook gekocht en alweer bijna uitgespeeld. Het is inderdaad net HL2 qua levelontwerp en tegenstanders. Wat ik niet snap is dat HL2 er mooier uitziet en ook vloeiender loopt op mijn pc. Zal wel aan de programmeurs liggen... Van de dynamic difficulty heb ik nog niet veel gemerkt. Maar verder is het wel een leuk spelletje. Ik heb ook nog een stukje SIN1 gepeeld: ziet er nog mooi uit voor de leeftijd van het spel! Kreeg ook gelijk last van jeugdsentiment.... :*) _/-\o_
Ja op een of andere manier vind ik sin eps1 er ook veel minder mooi uitzien dan half life 2, en het rare is dat ik half life 2 op 1280x1024 AFx8 AAx4 zonder problemen draai, maar deze setting geven bij Sin vette frame drops, hebben meer mensen hier last van? Ik speel het dus ook gewoon zonder af en aa, erg jammer vind ik. Heeft dit te maken met andere textures of met de code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:28:
[...]

Ja op een of andere manier vind ik sin eps1 er ook veel minder mooi uitzien dan half life 2, en het rare is dat ik half life 2 op 1280x1024 AFx8 AAx4 zonder problemen draai, maar deze setting geven bij Sin vette frame drops, hebben meer mensen hier last van? Ik speel het dus ook gewoon zonder af en aa, erg jammer vind ik. Heeft dit te maken met andere textures of met de code?
Met de code. Volgens mij is de HL2 engine een moeilijke engine om te gebruiken voor een game. Zie bijvoorbeeld Vampire Bloodlines. Gemaakt met de HL2 engine, het ziet er helemaal niet uit, en het is heel wat zwaarder dan HL2 of SiN Emergence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bij mij loopt HL2/CS:S ook een stuk beter dan SIN. Over het algemeen loopt SIN wel aardig alleen heb ik veel meer last van framedrops.

Ik heb het spel gisteren uitgespeelt en vond het zeker leuk om te spelen al is er niet echt niet iets speciaals aan, gewoon een beetje lomp knallen en rond lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Ik hoop meer dat dit eerste deel een lichte inleiding is voor meer diepgang.
Sin1 speel ik nu ook weer omdat die er gratis bij zat, en dat speelt gewoon iets lekkerder weg, leuk verhaal erachter.

Nou vind ik Sin 2 (Zo noem ik ut maar ff) zeker niet slecht hoor. Tis een echte shooter, lekker knallen, hoofdjes die uit elkaar spatten, vind ik zeker niet slecht. Het ziet er leuk en verzorgt uit. Hoop gewoon dat ze de keuze maken om Blade wat meer te laten zien en vooral te laten horen.

Blade maakt deze game grotendeels, maar als je hem speelt maar nix hoort of ziet van hem, vergeet je hem een beetje.

Ze hebben nog 8 delen om het goed te maken, moet vast wel lukken.

*edit* Er zit trouwens wel wat humor in de game hoor, tis alleen wat moeilijker te vinden, als je bijvoorbeeld in de 2e map door dat poortje moet lopen (met die gast met die hardhat op) Zie je boven dat poortje van die tekstjes, No Guns, No Children, No Pets...staat ook No Blades tussen..weet nie of dat zo bedoeld is..von ut wel funny. Zo zitten er vrij veel kleine *jokes* in die je echt moet vinden

[ Voor 24% gewijzigd door MrCaleb op 16-05-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Wat ook wel cool is trouwens is dat bij de originele SIN geleverd bij Sin Emergence. Is dat er wel degelijks sommige dingen veranderd zijn.

Bijvoorbeeld bij de bank waar normaal die Quake game in lag (zown kluis achter dat schilderij) daar liggen nu versies van Sin Emergence, ook zie je posters van Jessica hangen als employee of the month.

Best grappig :) Ben benieuwd of ze nog veel andere dingen aangepast hebben.

I Love Easter-Eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 14-10 13:29
Ik had eerst ook die stuck-bug bij de eerste keer dat je die man ontmoet en heb het toen opgelost door ai_norebuildgraph "0" in de console te typen, saven en weer loaden. Nu zit ik wéér vast op het volgende punt en nu werkt dat truukje niet meer:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/sineps.jpg
Iemand enig idee hoe ik hierlangs kan komen?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Sluuut schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 00:15:
Ik had eerst ook die stuck-bug bij de eerste keer dat je die man ontmoet en heb het toen opgelost door ai_norebuildgraph "0" in de console te typen, saven en weer loaden. Nu zit ik wéér vast op het volgende punt en nu werkt dat truukje niet meer:

[afbeelding]
Iemand enig idee hoe ik hierlangs kan komen?
ALT+F4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 14-10 13:29
Thanx dat helpt inderdaad... ook uitgespeeld hier. Had er veel meer van verwacht maar het worden dus delen?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Laatst online: 16-10 13:02

Eijkb

Zo.

Het spel uitspelen in 3 uur? Ik heb voor level 1 al drie uur wachttijd gehad! Het spel starten begint al met 2 minuten wachten. Daarna tussen ieder "level-deel" nog 1 a 2 minuten... vind dat nogal veel van het goede. En effe switchen naar de desktop is er ook niet bij, dan loopt heel SIN vast.

Was een groot liefhebber van SIN 1 maar de wachttijden tussen de levels door verzieken het plezier een beetje (veel)....

Groot pluspunt: De physics op de borsten van deelnemende vrouwelijke personages :+

[ Voor 11% gewijzigd door Eijkb op 26-05-2006 12:28 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 13-10 20:51
[quote]Sluuut schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 00:15:

Wanneer je ai_norebuildgraph "0" in de console typt en je drukt op enter, krijg je dan een melding, want bij mij gebeurt er niets...Ook niet als ik save en dan weer die game load.. blijf vastzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eijkb schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:27:

Groot pluspunt: De physics op de borsten van deelnemende vrouwelijke personages :+
Ja dat hebben ze wel goed gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Wanneer komt Episode 2 dan :)
Ze moeten natuurlijk niet teveel tijd tussen die episodes gaan zetten natuulijk.
Anders zit je elke keer een half jaar te wachten....kom je ook nie echt lekker in het verhaal heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb Emergence via STEAM gekocht. Tsja, het is wel aardig, maar niet bijzonder. Episode 2 ga ik iig niet kopen. :/

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
Ik zit nu in dat gebouw en moet met de lift naarboven. Die meid heeft de lift gerepareerd en zegt dat ik erin moet gaan. Ik kan echter eenmaal in de lift niet de verdiepingen aanklikken. Ideeen?

Hmm, soms doet ie het wel, soms niet...

[ Voor 87% gewijzigd door Brent op 15-06-2006 22:33 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/8208/se1docks0400010ai.th.jpg
die kwam ik tegen onder water :D :P

http://img367.imageshack....644/se1docks0400024ph.jpg
hier kan ik niet verder komen, kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000

Wildfire

Joy to the world!

De dopefish, idd, ik kwam 'm ook al tegen. In het laatste leven van het spel kom je 'm ook nog een keer tegen :)
http://img367.imageshack....644/se1docks0400024ph.jpg
hier kan ik niet verder komen, kan iemand me helpen?
Wat dacht je van die console gebruiken en dan weer naar de opslaghal te lopen, waar je vervolgens ziet dat er onder het punt waar je staat in de screenshot een groot luik is geopend?

[ Voor 33% gewijzigd door Wildfire op 25-06-2006 21:27 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Even om deze topic een boost te geven.

What happend??

Je hoort helemaal niets meer rondom de episodes van SIN.
Vind dit wel balen. Maak dan niets ofzo.

Echt jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik geloof dat Episode 2 gecancelled is, veel mensen die er aan werkten zijn vertrokken enz.

Ritual overgenomen door ontwikkelaar van 'casual game

Leegloop bij spelontwikkelaar Ritual Entertainment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Dat is duidelijk.

Blegh wat zonde zeg :)

Ze hadden ook gewoon een SIN2 moeten maken. Net als HL2 en niet gaan kutten op deze manier.
(Hoewel HL2 wel succesvol is met ze episodes uiteraard).

Jammer...heel jammer.
Pagina: 1 2 3 Laatste