Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
* Exe-cuter moet er plots niets meer van weten
jezus wat heeft iedereen tegen steam zeg, tegenwoordig werkt het prima, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet erg vind als ik die enw ADHD analfabeet die het niet werkend krijg echt niet mis.Exe-cuter schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:31:
Bleh, Steam en episodes.
* Exe-cuter moet er plots niets meer van weten
bedenken mensen zich ook dat zonder steam SiN 2 er waarschijnlijk niet eens was gekomen, steam is een ideaal middel voor kleinere studios om zonder bemoeienis van een grote reus als vivendi of EA een spel te ontwikkelen en uit te brengen...
grote kans dat zonder steam dit spel niet eens gemaakt was, danwel op de EA manier gerushd en verkloot.
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Het gaat niet over het niet werkend krijgen, maar het feit dat het waarschijnlijk weer net zoals Half-Life 2 geactiveerd moet worden en dat je slechts episodes krijgt.mrcactus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:47:
[...]
jezus wat heeft iedereen tegen steam zeg, tegenwoordig werkt het prima, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet erg vind als ik die enw ADHD analfabeet die het niet werkend krijg echt niet mis.
Ik vind zelf Steam trouwens gruwelijk irritant, het slaat nergens op dat ik Steam nodig heb om een game aan de gang te krijgen.
En dat hele gedoe met episodes vind ik helemaal van de pot gerukt, kun je flink gaan dokken ipv een eenmalige aanschaf. Met die episodes gaat het duurder uitvallen.
Daarnaast is het gewoon klote elke keer weer op een nieuwe episode te moeten wachten. Ik wil verder kunnen spelen met een spel wanneer ìk dat wil, niet wanneer de makers besluiten maar weer 's een nieuwe episode uit te geven.
Ik weet iig wel dat ik SiN 2 niet meer ga kopen.
In mijn vorige post vatte ik samen wat jij net hebt uitgelegd. Zo denk ik er dus ook over
Dus hoe moet ik dan Sin 2 kopen als ik niet met 1 CC 2x hetzelfde op Steam kan bestellen. (aangezien ik wel een vriend heb met een CC, maar die zal Sin2 ook vast wel willen hebben)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
En omdat er geen tussenkomst is van een EA of een Vivendi en ik niets tastbaars krijg, geen mooi ontworpen doos/hoes, geen CD/DVD, helemaal niets, verwacht ik dat het volledige spel, alle episode bij elkaar, mij hooguit 20 Euro zou mogen kosten... Nu vind ik episodes sowieso al een ellendige manier van een spel uitbrengen, maar ik denk dat we dichter bij de 20 Euro per episode komen dan 20 Euro voor het hele zooitje...mrcactus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:47:
[...]
jezus wat heeft iedereen tegen steam zeg, tegenwoordig werkt het prima, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet erg vind als ik die enw ADHD analfabeet die het niet werkend krijg echt niet mis.
bedenken mensen zich ook dat zonder steam SiN 2 er waarschijnlijk niet eens was gekomen, steam is een ideaal middel voor kleinere studios om zonder bemoeienis van een grote reus als vivendi of EA een spel te ontwikkelen en uit te brengen...
grote kans dat zonder steam dit spel niet eens gemaakt was, danwel op de EA manier gerushd en verkloot.
Dat het geactiveerd moet worden zal me een zorg zijn. Een spel dat je alleen via internet kan kopen zul je vast ook wel kunnen activeren met diezelfde internetverbinding, dus dat gaat al niet op en het is een kwestie van een paar klikken en de activatie is voltooid...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maar nogmaals: 6 uur speelplezier (maar hoe meet je dat? in de praktijk zal dat vaak meer worden) voor 20 dollar... in de winkel kost een game 60 euro, 3x zoveel als 1 Sin episode. Maar games uit deze categorie die je in de winkel koopt, bieden zelden nog 6x3 = 18 uur speelplezier.
Ik vind het een zeer lovenswaardig initiatief van Ritual, nu alleen nog een creditcard scoren

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Ik ben benieuwd hoe die episodes uitpakken, en daarnaast ben ik van mening dat de gemiddelde reactie op deze episodes minstens te voorbarig is. Afwachten en hopen dat ze er iets moois van maken lijkt me tot nu toe het meest logische.
3 tot 4 maandenschnumi schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:39:
Inderdaad. Bovendien heb ik liever in 1x een compleet spel als dat ik eerst een episode kan downloaden en pas een paar weken later de 2de.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
kom kom dit word de toekomst op gamegebied straks, zie dat nou maar in.
Als ik een spel koop wil ik een CD of DVD in m'n handen krijgen en anders koop ik helemaal niks.
Daarbij is Steam gewoon 3x kut qua vage errors en storingen en ik wil een spel altijd kunnen spelen, ook als ik geen verbinding met Steam kan maken.
Creditcards zijn aan mij ook niet besteed dus al zou ik het spel willen kopn dan kan dat niet.
Beetje jammer dit.
En Peentje heeft gelijk. Wen er maar aan, want content kopen op CD of DVD (wat voor content dan ook) gaat vanzelf verdwijnen.
*) here's a hint: als iets al tig keer gezegd is, hoef je het niet nog een keer te herhalen
alleen de release eerst via steam zal verspreid worden net zoals het met half-life2 het ging.
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Exact. Die vage steam shit doe ik niet aan. Ik krijg er een eng big brother gevoel bij, dat ik controle uit handen geef. Nee, niets voor mij.IceStorm schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:28:
Bah bah bah, als ik betaal voor een spel wil ik iets in mijn handen kunnen hebben. Dus geen SiN 2 voor mij.
Overigens komt het spel, nadat alle episodes vrijgegeven zijn, in de winkel te liggen. Staat in de FAQ.
Nee, maar dat heb ik er ook niet voor hoeven dokken, dus maakt het niet uit waar het op staat (daarbij gebruik ik het vaak als uitgebreide demo en gooi ik het na een tijdje weer weg).Gunp01nt schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:28:
Al dat gemauw over "ik wil altijd iets tastbaars hebben" *) ... dat weerhoudt mensen er ook niet van om een game te warezen.
Sja, en de Chinezen gaan de wereld beheersen en de aarde had allang vergaan moeten zijn.En Peentje heeft gelijk. Wen er maar aan, want content kopen op CD of DVD (wat voor content dan ook) gaat vanzelf verdwijnen.
Voorlopig kan ik maar 1 van de 10.000 spellen die er jaarlijks uitkomen via internet (legaal) krijgen, en da's HL2 (OK, en een paar spin-offs). Zo'n vaart loopt het dus (gelukkig) niet.
[ Voor 48% gewijzigd door Brent op 10-07-2005 00:04 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Een game 'warezen' zoals je zegt, is gratis. Nogal logisch dat ik dan niet ga verwachten dat ze een mooi geperst cd'tje de deur uit doen...Gunp01nt schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:28:
Al dat gemauw over "ik wil altijd iets tastbaars hebben" *) ... dat weerhoudt mensen er ook niet van om een game te warezen.
En Peentje heeft gelijk. Wen er maar aan, want content kopen op CD of DVD (wat voor content dan ook) gaat vanzelf verdwijnen.
*) here's a hint: als iets al tig keer gezegd is, hoef je het niet nog een keer te herhalen
Het gaat mij er niet om dat ik iets tastbaars *moet* hebben, het gaat mij erom dat men net zoveel vraagt voor een stukje software dat vroeger in een mooie doos op cd of dvd stond en nog eens een tussenpersoon minder... Als je iets niet via een uitgever hoeft te verspreiden, geen hoesjes hoeft te ontwerpen en maken, geen cd hoeft te ontwerpen en niet hoeft te persen dan ben je zwaar geld aan het besparen. Dan verwacht ik dat dat wordt doorberekend aan mij, de klant... Maar als ik verhalen hoor van 20 dollar per episode dan beslis ik zelf wel wat er gaat gebeuren...
Waarom vind je het trouwens gemauw ? Omdat jij lage eisen stelt aan een product moet iedereen dat maar doen ?
Dat CD-tje en het doosje eromheen zijn echter een fractie van de prijs van het spel.BioWEB schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:55:
Het gaat mij er niet om dat ik iets tastbaars *moet* hebben, het gaat mij erom dat men net zoveel vraagt voor een stukje software dat vroeger in een mooie doos op cd of dvd stond en nog eens een tussenpersoon minder...
Maar wat betreft mijn opmerking over het warezen: juist de veelgehoorde opmerking: "bij downloaden hoef je tenminste niet naar de winkel toe" heeft tot het inzicht geleid dat internet-distributie van content best geaccepteerd zal worden door de consu,ment. Dus het is zeker geen gekke stap van Ritual (en Valve) en het is een stap die vrijwel zeker navolging zal vinden van bedrijven als EA.
Wederom: men warezed er lustig op los en roept dat downloaden zoveel voordelen heeft boven winkel-gebaseerde distributie. En die voordelen zijn er ook. Dat een kleine groep mensen vervolgens internetdistributie verketteren vanwege het gemis van een miserabel CD-tje met een doosje eromheen, dat vind ik gemauw ja.Waarom vind je het trouwens gemauw ? Omdat jij lage eisen stelt aan een product moet iedereen dat maar doen?
[ Voor 24% gewijzigd door Not Pingu op 10-07-2005 17:52 ]
http://www.gamer.nl/nieuws/26934
Vooral het tweede screenshot (eerste screenshot bij Games' z'n post) ziet er goed uit, zo'n grapics gecombineerd met de gameplay van SiN zou een geweldig hedendaags spel opleveren.
De eerste ziet er gerenderd uit, en de laatste is wel erg onder de maat ( hopelijk ).
Ik denk dat ik een eventuele demo afwacht alvorens een definitief oordeel te vellen ( vooraal mbt Steam ), maar het belooft genoeg.
[ Voor 15% gewijzigd door Speed24 op 10-07-2005 20:51 . Reden: Games heeft ook de plaatjes gepost, hulde! ]
ik weet niet wat het is maar ik zie de plaatjes en weet gelijk dat is sin
Game PC

Ik denk dat ze veel klanten gaan verliezen omdat bijna niemand een credit card heeft...
Ik denk het niet. Ze gaan misschien klanten in Nederland verliezen, maar in bijvoorbeeld de USA en UK heeft bijna iedereen er minstens 1. Hoe de rest van de wereld met credit cards omgaat weet ik niet, maar dat zal vast onderzocht zijn.babba schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:07:
Hele vette sfeer op die screens zegIk heb zelf SiN nooit gespeeld (wel gezien bij iemand toen, had toen zelf een pc zonder 3d-kaart
) maar die vond ik wel cool
Alleen nu heb ik het probleem dat ik geen credit card heb
Ik denk dat ze veel klanten gaan verliezen omdat bijna niemand een credit card heeft...
van de Sin Episodes FAQ op Ritualistic.Will I be able to purchase SiN Episodes at a store?
While Steam will be the primary distribution platform for SiN Episodes, Ritual is also in discussions with retailers about selling physical copies of the game in stores. And while no timeframe for such a release has been announced, Ritual is definitely not forgetting about those consumers who prefer to own a physical copy of the games they buy.
Opmerkelijk is dat hieruit op te maken valt dat Ritual zelf met retailers gaat praten. Normaal is dat de taak van een publisher, maar ik vind het zeer goed dat Ritual dit zelf probeert te doen. Ik hoop dat het ze ook daadwerkelijk lukt om hun spel zonder tussenkomst van een publisher op de markt te krijgen.

¯\_(ツ)_/¯
Can't wait.
* Vanitas gaat maar es verder met Sin.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Voor Full Size Check: http://www.sinepisodes.com/index.php?media
[ Voor 48% gewijzigd door MrCaleb op 16-11-2005 17:03 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Is er al wat bekend van de release-date?
En aangezien het nu wel zeker is dat SiN 2 uitkomt kan de topic titel ook wel aangepast worden.
Ik zou je post even aanpassen en dan weglaten dat je van iemand anders die bestanden wilt hebben. Je zult het waarschijnlijk met de beste bedoelingen vragen, maar ik denk niet dat het hier gewaardeerd wordt.Ruzor schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:28:
Naar aanleiding van dit topic ook maar weer eens besloten om SiNte installeren...is de CD beschadigd
Heb al geprobeerd te recoveren, maar mis toch nog een paar bestanden.
enz...
Ben die plaatjes even aan het doorkijken en ik moet zeggen dat ik het er goed uit vind zien. Ik ben nog steeds niet wild van het uitbrengen in episodes (als dat nog steeds de bedoeling is) maar waarschijnlijk staat Steam hier geduldig te wachten totdat de eerste episode binnen mag komen...
[ Voor 19% gewijzigd door KneoK op 17-11-2005 22:46 ]
Probleem is dat ik 'm nooit ergens heb zien liggen.Vanitas schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:35:
Loop naar de dichtsbijzijnde game-shop en haal daar Sin uit de budgerbak voor 5 euro of minder lijkt me een beter idee.
Vanitas schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:01:
[...]
Hmmz, goede vraag. Misschien een budget bak oid. Alhoewel ik me niet kan herrinneren dat ik er ooit een budet verpakking van heb gezien. Dus dan zou je het bij zaker als Nedgame e.d. kunnen proberen. Maar ook dan geef ik je weinig kans. Aangezien ik een jaar of 2 geleden al HEEL veel problemen had met het vinden van Sin... Dus ik schat je kans niet echt hoog in.
Bij mij is het toen wel gelukt overigens, ik heb Sin en Wages of Sin in de originele verpakking met alles erbij![]()
Idd, done. Moet je me ook vooral quoten
[ Voor 70% gewijzigd door Ruzor op 17-11-2005 00:16 ]
Idd ja, de eerste paar screen lieten me nog wel denken. Maar het blijkt dat ze echt druk bezig zijn.
Toch vind ik het idee wel grappig om via steam elke zoveel tijd gewoon een Episode uit te brengen.
Echt sneaky.
Release is nog niet zoveel over bekend maar..ze zeiden iets van rond de kerst dit jaar. Anders word het waarschijnlijk in februari ergens. (net als al die andere die de richting van Februari/Maart worden opgeschoven)
Hoop ut nie
Heb wel SIN om te ZINNUH
ff checken op: http://www.sinepisodes.com/index.php?media om ze te zien
4 om precies te zijn
http://www.sinepisodes.co...1/screens/1/thumbs/15.jpg
gwappig!
NO MORE MUTANTS!
[ Voor 16% gewijzigd door Kwistnix op 01-12-2005 11:39 ]
Bron: Gamer.nlRitual heeft via een update op de officiële website bevestigd wat we eigenlijk al aan zagen komen: de eerste episode van SiN: Episodes, getiteld Emergence, verschijnt pas begin 2006. Oorspronkelijk stond het spel geplanned voor de herfst van 2005. SiN: Episodes is de opvolger op de in 1998 verschenen first-person shooter SiN en zal via Steam in afzonderlijke episodes beschikbaar worden gesteld. Elke 3 á 4 maanden verschijnt er een nieuwe episode met een speelduur van ongeveer een zestal uren. De grafische power van SiN: Episodes komt voor rekening van Valve's Source Engine
Achja...Tis dus weer even wachten helaas.
This space is occupied
Download hier:
http://www.1up.com/do/download?cId=3139884
Verwijderd
Een zeer late quote, maar pardon? 6 uur? En hoeveel geld mogen wij daarvoor neer gaan tellen straks? Mooie strategie om op deze manier maar geld te blijven innen.Elke 3 á 4 maanden verschijnt er een nieuwe episode met een speelduur van ongeveer een zestal uren.
Ik ga even wat aannamens maken, maar volgens mij is dit het meest risicovrije wat ze kunnen doen. Omdat ze steeds kleine beetjes releasen kunnen ze zonder teveel tijd te verliezen de stekker uit het project trekken als het na een paar episodes niet meer goed loopt.
Normaal wil men nog wel eens begonnen zijn met de (volgende) addon voordat de vorige uit is, maar als je 3 á 4 maanden werk hebt met een al ontwikkelde engine voor 6 uur gameplay dan overlapt er hier geen development volgens mij.
Leuk en aardig voor hun dus (als ik er niet naast zit), maar die episodes moeten wel heel goed zijn wil ik € 20 - 30 neertellen voor 6 uur spelplezier

Dat ziet er zeker goed uit. Enkel komt de AI nog niet overtuigend over. Ze staan er maar een beetje te wachten totdat je een kogel door hun kop schiet. Hopelijk gaan ze dat nog fixen.NeoK schreef op Saturday 07 January 2006 @ 00:12:
Er is een trailer met de eerste ingame scenes zoals getoond op CES 2006. Duurt 11 mins.
Download hier:
http://www.1up.com/do/download?cId=3139884
SiN 1 vond ik al fantastich, alleen zaten der wel wat bugs in het spel maar dat mocht de pret niet drukken.. Ben blij dat er een deel 2 op komst is !
Denk dat ik nu eff SiN 1 uit de kast ga trekken en weer eens lekker ga knallen
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Filmpje ziet er goed uit btw. Op gamespot stond nog zown interview met een Sin Guru.
Damn ik heb er wel zin in. Hoop dat die episodes beetje betaalbaar zijn. Het blijkt ook hoe beter je speelt hoe beter het gehele spel zich afstelt op je moeilijkheidsgrade. Geinig bedacht.
Vette shit dat je de originele stemmen weer bij elkaar getrommeld hebben. Sinclair, Blade, JC. Allemaal de officiele uit de oude SIN
IK WIL SINNNUUH!!!!

Het ziet er echt super interactief uit. Nou is dit natuurlijk een samenvatting, maar ok. Als ze ook maar een aantal van deze elementen per level hebben ben ik al super blij
* Vanitas gaat Sin weer installeren.
valt me tegen om eerlijk te zijn.
ziet er nu niet echt veel mooier uit als HL2 (neem aan dat het ook op deze engine gebaseerd is ?)
echter het interactieve vond ik wel mooi. teminste als dat door heel de game door zit dan he en niet alleen op een paar plekjes. dat je gewoon voor ieder stuk 30 verschillende manieren hebt om de tegenstanders uit te schakelen met de omgeving
Game PC
Dat is ook een beetje de bedoeling net een interview gezien met een developer ze hadden 2 man laten spelen een die hard fps'er en iemand die alleen rts games speeld en ze eindigde 15 min ofzo van elkaar. het spel zet naar verloop van tijd helmen op de gasten als je makkelijk headshots maakt ook gaan ze shit naar je gooien als jij beter wordt. dus dit beloofd watVanitas schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:39:
[...]
Dat ziet er zeker goed uit. Enkel komt de AI nog niet overtuigend over. Ze staan er maar een beetje te wachten totdat je een kogel door hun kop schiet. Hopelijk gaan ze dat nog fixen.
Ook het lekshieten van dat jetpack (?) op het einde zag er wel leuk uit!
Bron: Gamer.nlRitual Entertainment en Valve hebben samen aangekondigd dat SiN Episodes: Emergence op 9 mei 2006 in de winkels zal liggen. De eerste in wat een negendelige serie moet worden, zal de inleiding vormen op het verhaal dat aan het einde van de vorige SiN game de speler met vragen achter liet.
Veel van de personages uit de vorige delen maken ook dit keer weer hun opwachting, waarbij sommige willicht in een wat andere vorm. Natuurlijk heeft ook het gebruik van de Source Engine hier een flink aandeel in.
De game zal via STEAM digitaal gedistribueerd worden maar zal ook in de winkelschappen te vinden zijn. Om dit laatste in goede banen te leiden zal Electronic Arts in Europa, Noord Amerika, Australië en New Zeeland de distributie in handen hebben.
Het eerste deel van de SiN Episodes heet Emergence en zal voor $19,95 worden aangeboden. Voor een prijs in Euro gaan we maar uit van een directe overzetting van die prijs.
Dus tja
Dus je bent wel van zoiets als hmm 160 euro kwijt ofzo in totaal.
Zullen wel 20 euro gaan kosten hier in NL
Hoop meer op 15
Nog ff wachten dus!!
Wel cool
Ik kijk er iig naar uit
De gameplay was per deel iets van 6 uur, dus 6uur * 9 = 54 uur en dat voor 9 * €20 = 180€. En dan te bedenken dat de meeste games van de laatste tijd maar iets van 8-10 uur aan gameplay hadden (Tomb Raider Legend had ik binnen 6 uur al uitgespeeld

Als je pre-purchast krijg je 2$ korting. Er komt nog wel 3.41$ belasting op, waarmee je op een totaal bedrag van 21.36$ komt.
Wat je krijgt:
• Sin Episodes - Emergence
• Sin 1
• Sin 1 Multiplayer
* Chester aan het preloaden is =)
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
dus uiteindelijk :Vanitas schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:54:
20 euro is een goede prijs imo.
De gameplay was per deel iets van 6 uur, dus 6uur * 9 = 54 uur en dat voor 9 * €20 = 180€. En dan te bedenken dat de meeste games van de laatste tijd maar iets van 8-10 uur aan gameplay hadden (Tomb Raider Legend had ik binnen 6 uur al uitgespeeld), maar dan wel voor 55 euro of meer.
sin 2 / tomb raider legend
€180 / €55 = 3.27 keer zo duur
54 u / 8-10 u = 6.57 tot 5.40 keer zo veel speeltijd
dus ruim 2 keer zoveel waar voor je geld (6.57 - 3.27)
alleen, is Tomb Raider Legend echt geschikt om dit mee te vergelijken? moet je dan niet eerder iets als HL2 pakken ofzo
vooruitLevo schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:26:
[...]
dus uiteindelijk :
sin 2 / tomb raider legend
€180 / €55 = 3.27 keer zo duur
54 u / 8-10 u = 6.57 tot 5.40 keer zo veel speeltijd
dus ruim 2 keer zoveel waar voor je geld (6.57 - 3.27)
alleen, is Tomb Raider Legend echt geschikt om dit mee te vergelijken? moet je dan niet eerder iets als HL2 pakken ofzo
sin 2 / HL2
€180 / €45 = 4 keer zo duur
54 u / 10-12 u = 4.5 tot 5.4 keer zo veel speeltijd
Ik moet zeggen dat de models er heel goed uitzien.
Enkel hadden ze de voorgevel van Elexis wel iets kleiner mogen maken imo.
Maar dat zou dan wel tegen Sin 1 ingaan...
hmm bij nader inzien toch wel een beetje. maar het is een te grote verandering, erger als lara
en laten we hopen dat ze de geluiden een beetje afwisselender gemaakt hebben.
who are you supposed to be partymiller? who are, who, who, who are you, who are you supp, who are you supposed to be partymiller.
[ Voor 59% gewijzigd door Bulls op 21-04-2006 11:37 ]
Bij Sin heb ik me daar nooit aan gestoord, maar laatst bij Tomb Raider Legend wel.WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:32:
en laten we hopen dat ze de geluiden een beetje afwisselender gemaakt hebben.
who are you supposed to be partymiller? who are, who, who, who are you, who are you supp, who are you supposed to be partymiller.
Die eerste baas zei echt om de 5 seconden een zinnetje, maar hij had er maar 2

Verwijderd
Sin was een goed spel, ben benieuwd naar Sin 2.
Alleen jammer van steam en episodes, doe er star force bij en het word wel erg aantrekkelijk om een episode ff van een p2p netwerk af te halen waar je geen steam voor nodig hebt en geen star force op je pc zet.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 19:44 ]
Wat is het nou ??
Ook is er nog een nieuwe trailer uitgekomen.
edit:
Het lijkt me nu ook wel es tijd dat de topic titel wordt aangepast.
[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 08-05-2006 21:31 ]
Barney Miller.WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:32:who are you supposed to be partymiller?
Je weet wel, die komische politie serie ergens in de jaren tachtig ofzo...

Hijz er bijna
Downloaden zou nie eens zo slecht zijn.
Maar Steam zegt nog steeds 'unreleased'
Verder nog een paar geinige plaatjes op de site 'gevonden'

De RL Jessica Cannon ziet er wel
@foxFX
Tnx
[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 10-05-2006 17:30 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik vind 20 dollar voor een stukje game namelijk vrij veel om zomaar uit te geven.
[ Voor 27% gewijzigd door IceStorm op 11-05-2006 11:41 ]
Humor zit er wel in, maar niet veel. Er is wel een verhaal, maar het verhaal is niet meteen duidelijk. Je krijgt maar een klein beetje bij klein beetje meer te horen/zien van het verhaal. De AI is imo wel goed, maar echt vernieuwend is het niet.IceStorm schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:40:
Is het 'SiN'? Als in, de originele SiN was ontzettend gaaf, veel humor, de eerste shooter met verhaal (f*ck Half-Life) en behoorlijk vernieuwend (goede AI, hitzones, etc).
Ik vind 20 dollar voor een stukje game namelijk vrij veel.
Nee, dat mis ik ook allemaal, om heel eerlijk te zijn, ik vind er niet veel aanChester schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:43:
[...]
Humor zit er wel in, maar niet veel. Er is wel een verhaal, maar het verhaal is niet meteen duidelijk. Je krijgt maar een klein beetje bij klein beetje meer te horen/zien van het verhaal. De AI is imo wel goed, maar echt vernieuwend is het niet.

Zou inderdaad een betere keuze zijn, het heeft echt te veel weg van HL2. Het is totaal niet vernieuwd, een leuke verhaallijn mist in mijn ogen compleet, nee, ik vind het helaas niks.babba schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:33:
Hmmm, toch maar voor Half-Life 2: Episode 1 gaan dan
Verwijderd

Wel leuk dat de borsten bouncen, maar dat heb je ook wel na 5 minuten gezien
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 23:44 ]
De source engine is super:
Na een tijdje GRAW gespeeld op 1280x1024 omdat hogere resolutie mijn systeempje niet trekt.
Nu Sin episodes op 1920*1200 met 4xFSAA en 8xAF . Het ziet er niet alleen veel mooier uit , maar de framerates zijn nog beter ook.
Ik heb zelfs het idee dat ze niet alleen de source engine gebruikt hebben, want ik meen ook de stem van Alex te horen.
Weet iemand al hoe het zit met de releases van deze episodes. Moeten we denken aan 1 episode per maand of zo iets ??
Mijn 1e indruk: Gaaf spel en laat de andere afleveringen maar komen.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik absoluut niet. SiN en Half-Life waren niet met elkaar te vergelijken toen ze uitkwamen namelijk.Henkus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:55:
Het ruikt gewoon helemaal naar half life 2 en ik vind dat positief.
Geen drol aan en erg eentonig.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Wat bedoel je hiermeeHenkus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:55:
Ik heb zelfs het idee dat ze niet alleen de source engine gebruikt hebben, want ik meen ook de stem van Alex te horen.

Heb hem uitgespeeld, en mjah.. Ik had een ontzettend hoog HL-2 gevoel bij het spel, sowieso omdat de complete interface nog bijna hetzelfde is, en die chick ontzetten op Alex lijkt qua stem. Ook erg jammer dat er maar 3 wapens zijn, en dat vijanden blijven komen totdat je over een bepaald punt bent

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Idd, je ziet ze zelfs spawnenAngeloonie schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:21:
Pff wat een ruk game
Heb hem uitgespeeld, en mjah.. Ik had een ontzettend hoog HL-2 gevoel bij het spel, sowieso omdat de complete interface nog bijna hetzelfde is, en die chick ontzetten op Alex lijkt qua stem. Ook erg jammer dat er maar 3 wapens zijn, en dat vijanden blijven komen totdat je over een bepaald punt bent

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Hoezo? Van ergens anders gaat het vaak een stuk sneller...Vanitas schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:14:
[...]
Ik mag hopen vanaf Steam...?
Editen kan ook lastig zijn...

Hieronder wat screens @ 1280x960 @ AA 6x en AF 16x (draai gemiddeld 50 fps )

Allen zijn clickbaar. Als ik meer screens maak dan update ik ze
[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 13-05-2006 01:24 ]
Gedownload en geinstalleerd.
Valt me op dat Blade erg weinig commantaar geeft..helaas
Ook vond ik de Intro een beetje Kort...
Je zit zo snel in de game.
Voelt erg aan als een standaard arcade shooter, hoewel dat spawn gedrag van die enemies soms irritant kan zijn.
Ik vind wel dat het aanvoelt als Sin.
Of het nou lelijk is of niet? Tis gewoon Half-Life 2 engine dus..Als je HL2 mooi vind, Moet je dit ook mooi vinden lijkt me.
Dat betreft vind ik em wel kicken hoor
En dat stukje met mevr Sinclair....JAMMIE!! echt sexy hehehe
Maar vind em tot nu toe wel kicken hoor
Heb nou zown 2 uurtjes gespeeld. Hoop dat het wel ff duurt voordat ze naar een nieuwe epi gaan.
Blijkt wel zown 6 uur in te zitten?
Nice Nice ben niet ontevreden.
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 02:18 ]
Inderdaad jammer dat Blade niet zoveel zegt. In deel 1 waren er ook meer tussen filmpjes waar je Blade zag, dat mis ik ook een beetje.MrCaleb schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 01:16:
Hey,
Gedownload en geinstalleerd.
Valt me op dat Blade erg weinig commantaar geeft..helaas
Ook vond ik de Intro een beetje Kort...
Je zit zo snel in de game.
Voelt erg aan als een standaard arcade shooter, hoewel dat spawn gedrag van die enemies soms irritant kan zijn.
Ik vind wel dat het aanvoelt als Sin.
Of het nou lelijk is of niet? Tis gewoon Half-Life 2 engine dus..Als je HL2 mooi vind, Moet je dit ook mooi vinden lijkt me.
Dat betreft vind ik em wel kicken hoor
En dat stukje met mevr Sinclair....JAMMIE!! echt sexy hehehe
Maar vind em tot nu toe wel kicken hoor
Heb nou zown 2 uurtjes gespeeld. Hoop dat het wel ff duurt voordat ze naar een nieuwe epi gaan.
Blijkt wel zown 6 uur in te zitten?
Nice Nice ben niet ontevreden.
Beetje offtopic:
Dat het de Half-Life 2 engine is betekend niet dat het er uit moet zien als Half-Life 2. Half-Life 2 ziet er imo veel beter uit dan SiN2. Nog een voorbeeld, Vampire The Masquerade - Bloodlines, maakt ook gebruik van de HL2 engine, maar levert dus echt niet de grafische kwaliteit die HL2 levert