SiN 2 op komst?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.048 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Shunt

Boe

http://www.sinepisodes.com/index.php?news
wohoo ? :P ziet er naar uit dat het per epesode uitgegeven gaat worden via steam.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Bleh, Steam en episodes.
* Exe-cuter moet er plots niets meer van weten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Exe-cuter schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:31:
Bleh, Steam en episodes.
* Exe-cuter moet er plots niets meer van weten :|
jezus wat heeft iedereen tegen steam zeg, tegenwoordig werkt het prima, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet erg vind als ik die enw ADHD analfabeet die het niet werkend krijg echt niet mis.

bedenken mensen zich ook dat zonder steam SiN 2 er waarschijnlijk niet eens was gekomen, steam is een ideaal middel voor kleinere studios om zonder bemoeienis van een grote reus als vivendi of EA een spel te ontwikkelen en uit te brengen...

grote kans dat zonder steam dit spel niet eens gemaakt was, danwel op de EA manier gerushd en verkloot.

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-10 22:51

Wildfire

Joy to the world!

mrcactus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:47:

[...]

jezus wat heeft iedereen tegen steam zeg, tegenwoordig werkt het prima, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet erg vind als ik die enw ADHD analfabeet die het niet werkend krijg echt niet mis.
Het gaat niet over het niet werkend krijgen, maar het feit dat het waarschijnlijk weer net zoals Half-Life 2 geactiveerd moet worden en dat je slechts episodes krijgt.

Ik vind zelf Steam trouwens gruwelijk irritant, het slaat nergens op dat ik Steam nodig heb om een game aan de gang te krijgen.

En dat hele gedoe met episodes vind ik helemaal van de pot gerukt, kun je flink gaan dokken ipv een eenmalige aanschaf. Met die episodes gaat het duurder uitvallen.

Daarnaast is het gewoon klote elke keer weer op een nieuwe episode te moeten wachten. Ik wil verder kunnen spelen met een spel wanneer ìk dat wil, niet wanneer de makers besluiten maar weer 's een nieuwe episode uit te geven.

Ik weet iig wel dat ik SiN 2 niet meer ga kopen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
@Wildfire :

In mijn vorige post vatte ik samen wat jij net hebt uitgelegd. Zo denk ik er dus ook over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
En dan komt het grootste probleem voor mij nog, ik heb geen CC...
Dus hoe moet ik dan Sin 2 kopen als ik niet met 1 CC 2x hetzelfde op Steam kan bestellen. (aangezien ik wel een vriend heb met een CC, maar die zal Sin2 ook vast wel willen hebben)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 21:22

KneoK

Not in a million lightyears

mrcactus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:47:
[...]

bedenken mensen zich ook dat zonder steam SiN 2 er waarschijnlijk niet eens was gekomen, steam is een ideaal middel voor kleinere studios om zonder bemoeienis van een grote reus als vivendi of EA een spel te ontwikkelen en uit te brengen...

grote kans dat zonder steam dit spel niet eens gemaakt was, danwel op de EA manier gerushd en verkloot.
En omdat er geen tussenkomst is van een EA of een Vivendi en ik niets tastbaars krijg, geen mooi ontworpen doos/hoes, geen CD/DVD, helemaal niets, verwacht ik dat het volledige spel, alle episode bij elkaar, mij hooguit 20 Euro zou mogen kosten... Nu vind ik episodes sowieso al een ellendige manier van een spel uitbrengen, maar ik denk dat we dichter bij de 20 Euro per episode komen dan 20 Euro voor het hele zooitje...

Dat het geactiveerd moet worden zal me een zorg zijn. Een spel dat je alleen via internet kan kopen zul je vast ook wel kunnen activeren met diezelfde internetverbinding, dus dat gaat al niet op en het is een kwestie van een paar klikken en de activatie is voltooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inderdaad. Bovendien heb ik liever in 1x een compleet spel als dat ik eerst een episode kan downloaden en pas een paar weken later de 2de.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 18:39

Not Pingu

Dumbass ex machina

Mwah, ik neem aan dat die episodes op zichzelf wel een redelijk afgerond geheel vormen.
Maar nogmaals: 6 uur speelplezier (maar hoe meet je dat? in de praktijk zal dat vaak meer worden) voor 20 dollar... in de winkel kost een game 60 euro, 3x zoveel als 1 Sin episode. Maar games uit deze categorie die je in de winkel koopt, bieden zelden nog 6x3 = 18 uur speelplezier.

Ik vind het een zeer lovenswaardig initiatief van Ritual, nu alleen nog een creditcard scoren :/

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

doet me een beetje denken aan die shit van vroeger van Wolfenstein, ging dat niet ook per episode enzo dat je dat kon bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik ben voor, mocht het echt niet bevallen dan ben ik 20 dollar kwijt, in plaats van 60 Euro. Tot nu toe ben ik zelfs echt tevreden over steam. Geweldige manier om games zonder uitgever makkelijk op de markt te krijgen. Lijkt zelfs een goede manier om warez aan banden te leggen.

Ik ben benieuwd hoe die episodes uitpakken, en daarnaast ben ik van mening dat de gemiddelde reactie op deze episodes minstens te voorbarig is. Afwachten en hopen dat ze er iets moois van maken lijkt me tot nu toe het meest logische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10 16:32

bAdmuTs

mAzE

schnumi schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:39:
Inderdaad. Bovendien heb ik liever in 1x een compleet spel als dat ik eerst een episode kan downloaden en pas een paar weken later de 2de.
3 tot 4 maanden :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bah bah bah, als ik betaal voor een spel wil ik iets in mijn handen kunnen hebben. Dus geen SiN 2 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 13-10 19:31

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

ja ja "wat de boer niet kent dat vreet hij niet"

kom kom dit word de toekomst op gamegebied straks, zie dat nou maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:08
Ik moet dat ook niet.
Als ik een spel koop wil ik een CD of DVD in m'n handen krijgen en anders koop ik helemaal niks.
Daarbij is Steam gewoon 3x kut qua vage errors en storingen en ik wil een spel altijd kunnen spelen, ook als ik geen verbinding met Steam kan maken.
Creditcards zijn aan mij ook niet besteed dus al zou ik het spel willen kopn dan kan dat niet.
Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Al dat gemauw over "ik wil altijd iets tastbaars hebben" *) ... dat weerhoudt mensen er ook niet van om een game te warezen.
En Peentje heeft gelijk. Wen er maar aan, want content kopen op CD of DVD (wat voor content dan ook) gaat vanzelf verdwijnen.

*) here's a hint: als iets al tig keer gezegd is, hoef je het niet nog een keer te herhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ik vermoed dat het spel ook uiteindelijk op cd of dvd zal verschijnen,
alleen de release eerst via steam zal verspreid worden net zoals het met half-life2 het ging.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Als het een succes wordt, zal er vast wel een publisher klaarstaan om het op CD uit te brengen, of Ritual doet het zelf of sluit een deal met Valve. Mogelijkheden te over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 10:27
IceStorm schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:28:
Bah bah bah, als ik betaal voor een spel wil ik iets in mijn handen kunnen hebben. Dus geen SiN 2 voor mij.
Exact. Die vage steam shit doe ik niet aan. Ik krijg er een eng big brother gevoel bij, dat ik controle uit handen geef. Nee, niets voor mij.

Overigens komt het spel, nadat alle episodes vrijgegeven zijn, in de winkel te liggen. Staat in de FAQ.
Gunp01nt schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:28:
Al dat gemauw over "ik wil altijd iets tastbaars hebben" *) ... dat weerhoudt mensen er ook niet van om een game te warezen.
Nee, maar dat heb ik er ook niet voor hoeven dokken, dus maakt het niet uit waar het op staat (daarbij gebruik ik het vaak als uitgebreide demo en gooi ik het na een tijdje weer weg).
En Peentje heeft gelijk. Wen er maar aan, want content kopen op CD of DVD (wat voor content dan ook) gaat vanzelf verdwijnen.
Sja, en de Chinezen gaan de wereld beheersen en de aarde had allang vergaan moeten zijn.

Voorlopig kan ik maar 1 van de 10.000 spellen die er jaarlijks uitkomen via internet (legaal) krijgen, en da's HL2 (OK, en een paar spin-offs). Zo'n vaart loopt het dus (gelukkig) niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Brent op 10-07-2005 00:04 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Gunp01nt schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:28:

*) here's a hint: als iets al tig keer gezegd is, hoef je het niet nog een keer te herhalen
Een game 'warezen' zoals je zegt, is gratis. Nogal logisch dat ik dan niet ga verwachten dat ze een mooi geperst cd'tje de deur uit doen...

Het gaat mij er niet om dat ik iets tastbaars *moet* hebben, het gaat mij erom dat men net zoveel vraagt voor een stukje software dat vroeger in een mooie doos op cd of dvd stond en nog eens een tussenpersoon minder... Als je iets niet via een uitgever hoeft te verspreiden, geen hoesjes hoeft te ontwerpen en maken, geen cd hoeft te ontwerpen en niet hoeft te persen dan ben je zwaar geld aan het besparen. Dan verwacht ik dat dat wordt doorberekend aan mij, de klant... Maar als ik verhalen hoor van 20 dollar per episode dan beslis ik zelf wel wat er gaat gebeuren...

Waarom vind je het trouwens gemauw ? Omdat jij lage eisen stelt aan een product moet iedereen dat maar doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

BioWEB schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:55:
Het gaat mij er niet om dat ik iets tastbaars *moet* hebben, het gaat mij erom dat men net zoveel vraagt voor een stukje software dat vroeger in een mooie doos op cd of dvd stond en nog eens een tussenpersoon minder...
Dat CD-tje en het doosje eromheen zijn echter een fractie van de prijs van het spel.
Maar wat betreft mijn opmerking over het warezen: juist de veelgehoorde opmerking: "bij downloaden hoef je tenminste niet naar de winkel toe" heeft tot het inzicht geleid dat internet-distributie van content best geaccepteerd zal worden door de consu,ment. Dus het is zeker geen gekke stap van Ritual (en Valve) en het is een stap die vrijwel zeker navolging zal vinden van bedrijven als EA.
Waarom vind je het trouwens gemauw ? Omdat jij lage eisen stelt aan een product moet iedereen dat maar doen?
Wederom: men warezed er lustig op los en roept dat downloaden zoveel voordelen heeft boven winkel-gebaseerde distributie. En die voordelen zijn er ook. Dat een kleine groep mensen vervolgens internetdistributie verketteren vanwege het gemis van een miserabel CD-tje met een doosje eromheen, dat vind ik gemauw ja.

[ Voor 24% gewijzigd door Not Pingu op 10-07-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 15-10 16:17
Ingame screenshots !!!

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/6663/image052na.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/871/image144sy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/3258/image150sj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op Gamer.nl zijn er wat screens verschenen die mogelijk echt van Sin 2 komen:
http://www.gamer.nl/nieuws/26934

Vooral het tweede screenshot (eerste screenshot bij Games' z'n post) ziet er goed uit, zo'n grapics gecombineerd met de gameplay van SiN zou een geweldig hedendaags spel opleveren.
De eerste ziet er gerenderd uit, en de laatste is wel erg onder de maat ( hopelijk ).

Ik denk dat ik een eventuele demo afwacht alvorens een definitief oordeel te vellen ( vooraal mbt Steam ), maar het belooft genoeg.

[ Voor 15% gewijzigd door Speed24 op 10-07-2005 20:51 . Reden: Games heeft ook de plaatjes gepost, hulde! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wil een screen zien van Elexis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

bij het kijken van de screens krijg ik meteen weer het sin gevoel.
ik weet niet wat het is maar ik zie de plaatjes en weet gelijk dat is sin

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Weer nieuwe screens:

http://www.sinepisodes.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Hele vette sfeer op die screens zeg :9 Ik heb zelf SiN nooit gespeeld (wel gezien bij iemand toen, had toen zelf een pc zonder 3d-kaart :D) maar die vond ik wel cool :) Alleen nu heb ik het probleem dat ik geen credit card heb :/

Ik denk dat ze veel klanten gaan verliezen omdat bijna niemand een credit card heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
babba schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:07:
Hele vette sfeer op die screens zeg :9 Ik heb zelf SiN nooit gespeeld (wel gezien bij iemand toen, had toen zelf een pc zonder 3d-kaart :D) maar die vond ik wel cool :) Alleen nu heb ik het probleem dat ik geen credit card heb :/

Ik denk dat ze veel klanten gaan verliezen omdat bijna niemand een credit card heeft...
Ik denk het niet. Ze gaan misschien klanten in Nederland verliezen, maar in bijvoorbeeld de USA en UK heeft bijna iedereen er minstens 1. Hoe de rest van de wereld met credit cards omgaat weet ik niet, maar dat zal vast onderzocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Will I be able to purchase SiN Episodes at a store?

While Steam will be the primary distribution platform for SiN Episodes, Ritual is also in discussions with retailers about selling physical copies of the game in stores. And while no timeframe for such a release has been announced, Ritual is definitely not forgetting about those consumers who prefer to own a physical copy of the games they buy.
van de Sin Episodes FAQ op Ritualistic.
Opmerkelijk is dat hieruit op te maken valt dat Ritual zelf met retailers gaat praten. Normaal is dat de taak van een publisher, maar ik vind het zeer goed dat Ritual dit zelf probeert te doen. Ik hoop dat het ze ook daadwerkelijk lukt om hun spel zonder tussenkomst van een publisher op de markt te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

magnifor schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:07:
Wil een screen zien van Elexis. :+
Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.de/render/render_0003.jpg

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Die nieuwe screens zien er zeker goed uit. :)

Can't wait.

* Vanitas gaat maar es verder met Sin.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Eeeeer zijn btw weer wat nieuwe screenshots uitgekomen voor de mensen die nog ergens in hun hoofd denken aan deze game :)

Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/screens/thumbs/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/screens/thumbs/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/screens/thumbs/09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/screens/thumbs/08.jpg

Voor Full Size Check: http://www.sinepisodes.com/index.php?media

[ Voor 48% gewijzigd door MrCaleb op 16-11-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Lekker een groot duidelijk plaatje :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Chester schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:00:
Lekker een groot duidelijk plaatje :P
jaja was nog nie klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Begint er steeds mooier uit te zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Het zier er echt goed uit. :)
Is er al wat bekend van de release-date?

En aangezien het nu wel zeker is dat SiN 2 uitkomt kan de topic titel ook wel aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

sluts in games is what we need :9

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Naar aanleiding van dit topic ook maar weer eens besloten om SiN _/-\o_ te installeren...is de CD beschadigd :'(

[ Voor 95% gewijzigd door Ruzor op 17-11-2005 02:14 ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Loop naar de dichtsbijzijnde game-shop en haal daar Sin uit de budgerbak voor 5 euro of minder lijkt me een beter idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ruzor schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:28:
Naar aanleiding van dit topic ook maar weer eens besloten om SiN _/-\o_ te installeren...is de CD beschadigd :'( Heb al geprobeerd te recoveren, maar mis toch nog een paar bestanden.

enz...
Ik zou je post even aanpassen en dan weglaten dat je van iemand anders die bestanden wilt hebben. Je zult het waarschijnlijk met de beste bedoelingen vragen, maar ik denk niet dat het hier gewaardeerd wordt.

Ben die plaatjes even aan het doorkijken en ik moet zeggen dat ik het er goed uit vind zien. Ik ben nog steeds niet wild van het uitbrengen in episodes (als dat nog steeds de bedoeling is) maar waarschijnlijk staat Steam hier geduldig te wachten totdat de eerste episode binnen mag komen...

[ Voor 19% gewijzigd door KneoK op 17-11-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Vanitas schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:35:
Loop naar de dichtsbijzijnde game-shop en haal daar Sin uit de budgerbak voor 5 euro of minder lijkt me een beter idee.
Probleem is dat ik 'm nooit ergens heb zien liggen.
Vanitas schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:01:
[...]

Hmmz, goede vraag. Misschien een budget bak oid. Alhoewel ik me niet kan herrinneren dat ik er ooit een budet verpakking van heb gezien. Dus dan zou je het bij zaker als Nedgame e.d. kunnen proberen. Maar ook dan geef ik je weinig kans. Aangezien ik een jaar of 2 geleden al HEEL veel problemen had met het vinden van Sin... Dus ik schat je kans niet echt hoog in.

Bij mij is het toen wel gelukt overigens, ik heb Sin en Wages of Sin in de originele verpakking met alles erbij :D _O_
;)
Idd, done. Moet je me ook vooral quoten :P

[ Voor 70% gewijzigd door Ruzor op 17-11-2005 00:16 ]

[This is what you get when you mess with us]

• MrCaleb
babba schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:35:
Begint er steeds mooier uit te zien! :)
Idd ja, de eerste paar screen lieten me nog wel denken. Maar het blijkt dat ze echt druk bezig zijn.

Toch vind ik het idee wel grappig om via steam elke zoveel tijd gewoon een Episode uit te brengen.
Echt sneaky.

Release is nog niet zoveel over bekend maar..ze zeiden iets van rond de kerst dit jaar. Anders word het waarschijnlijk in februari ergens. (net als al die andere die de richting van Februari/Maart worden opgeschoven)

Hoop ut nie :D
Heb wel SIN om te ZINNUH :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Jaaaaajaaaa het is weer zover de vrienden van Ritual zijn weer zo lief gweest om ons lekker te maken met wat nieuwe screenshots

ff checken op: http://www.sinepisodes.com/index.php?media om ze te zien :)

4 om precies te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
hehehe gekke mutant vismannetje :)

http://www.sinepisodes.co...1/screens/1/thumbs/15.jpg

gwappig!

NO MORE MUTANTS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Met die nieuwe "side-kick" er bij dacht ik even dat J.C. niet meer mee zou doen, maar hij staat gelukkig wel op die site (bij concept art dan wel...) :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kwistnix op 01-12-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Mededeling:
Ritual heeft via een update op de officiële website bevestigd wat we eigenlijk al aan zagen komen: de eerste episode van SiN: Episodes, getiteld Emergence, verschijnt pas begin 2006. Oorspronkelijk stond het spel geplanned voor de herfst van 2005. SiN: Episodes is de opvolger op de in 1998 verschenen first-person shooter SiN en zal via Steam in afzonderlijke episodes beschikbaar worden gesteld. Elke 3 á 4 maanden verschijnt er een nieuwe episode met een speelduur van ongeveer een zestal uren. De grafische power van SiN: Episodes komt voor rekening van Valve's Source Engine
Bron: Gamer.nl

Achja...Tis dus weer even wachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik had nog niet van een release date gehoord, dus ik ben ook niet teleurgesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Same here, had hem ook niet eerder verwacht dan begin 2006. 6 uur per chapter vind ik erg redelijk trouwens. Sommige 60 euro spellen zijn ook zo lang, dus losse chapters voor de helft/3kwart? minder vind ik netjes.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoK
  • Laatst online: 11-10 21:42
Er is een trailer met de eerste ingame scenes zoals getoond op CES 2006. Duurt 11 mins.

Download hier:

http://www.1up.com/do/download?cId=3139884

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke 3 á 4 maanden verschijnt er een nieuwe episode met een speelduur van ongeveer een zestal uren.
Een zeer late quote, maar pardon? 6 uur? En hoeveel geld mogen wij daarvoor neer gaan tellen straks? Mooie strategie om op deze manier maar geld te blijven innen.

Ik ga even wat aannamens maken, maar volgens mij is dit het meest risicovrije wat ze kunnen doen. Omdat ze steeds kleine beetjes releasen kunnen ze zonder teveel tijd te verliezen de stekker uit het project trekken als het na een paar episodes niet meer goed loopt.

Normaal wil men nog wel eens begonnen zijn met de (volgende) addon voordat de vorige uit is, maar als je 3 á 4 maanden werk hebt met een al ontwikkelde engine voor 6 uur gameplay dan overlapt er hier geen development volgens mij.

Leuk en aardig voor hun dus (als ik er niet naast zit), maar die episodes moeten wel heel goed zijn wil ik € 20 - 30 neertellen voor 6 uur spelplezier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
NeoK schreef op Saturday 07 January 2006 @ 00:12:
Er is een trailer met de eerste ingame scenes zoals getoond op CES 2006. Duurt 11 mins.

Download hier:

http://www.1up.com/do/download?cId=3139884
Dat ziet er zeker goed uit. Enkel komt de AI nog niet overtuigend over. Ze staan er maar een beetje te wachten totdat je een kogel door hun kop schiet. Hopelijk gaan ze dat nog fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoK
  • Laatst online: 11-10 21:42
Mee eens. Op ritualistic.com las ik echter dat de dynamic difficulty op low zou hebben gestaan tijdens het maken van de trailer. Gezien de skill van de speler leek me dit wel zinvol en begrijpelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:50
Heerlijk, SiN 2 ! _/-\o_

SiN 1 vond ik al fantastich, alleen zaten der wel wat bugs in het spel maar dat mocht de pret niet drukken.. Ben blij dat er een deel 2 op komst is !

Denk dat ik nu eff SiN 1 uit de kast ga trekken en weer eens lekker ga knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wanneer komt die eerste episode nou? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Ze hopen ergens in April de boel op te gaan starten voor zover ik het begreep (maarja releasedatums heh).

Filmpje ziet er goed uit btw. Op gamespot stond nog zown interview met een Sin Guru.
Damn ik heb er wel zin in. Hoop dat die episodes beetje betaalbaar zijn. Het blijkt ook hoe beter je speelt hoe beter het gehele spel zich afstelt op je moeilijkheidsgrade. Geinig bedacht.

Vette shit dat je de originele stemmen weer bij elkaar getrommeld hebben. Sinclair, Blade, JC. Allemaal de officiele uit de oude SIN :D

IK WIL SINNNUUH!!!! |:( _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Er is weer een nieuwe filmpje uitgekomen. En het ziet er echt heel goed uit imo. :D

Het ziet er echt super interactief uit. Nou is dit natuurlijk een samenvatting, maar ok. Als ze ook maar een aantal van deze elementen per level hebben ben ik al super blij :D.

* Vanitas gaat Sin weer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

mm
valt me tegen om eerlijk te zijn.
ziet er nu niet echt veel mooier uit als HL2 (neem aan dat het ook op deze engine gebaseerd is ?)
echter het interactieve vond ik wel mooi. teminste als dat door heel de game door zit dan he en niet alleen op een paar plekjes. dat je gewoon voor ieder stuk 30 verschillende manieren hebt om de tegenstanders uit te schakelen met de omgeving :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 10:54
Vanitas schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:39:
[...]

Dat ziet er zeker goed uit. Enkel komt de AI nog niet overtuigend over. Ze staan er maar een beetje te wachten totdat je een kogel door hun kop schiet. Hopelijk gaan ze dat nog fixen.
Dat is ook een beetje de bedoeling net een interview gezien met een developer ze hadden 2 man laten spelen een die hard fps'er en iemand die alleen rts games speeld en ze eindigde 15 min ofzo van elkaar. het spel zet naar verloop van tijd helmen op de gasten als je makkelijk headshots maakt ook gaan ze shit naar je gooien als jij beter wordt. dus dit beloofd wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ja dat Dynamic Difficulty System kwam ik gister tegen. Het klinkt iig heel leuk. Ik heb het nooit zo met zuigende AI. Ja in games als Serious Sam maakt het me niks uit. Maar Sin moet wel een beetje uitdagend zijn. Nu maar hopen dat het goed uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Dat ricochet effect halfverwege het eerste filmpje was bruut! :D
Ook het lekshieten van dat jetpack (?) op het einde zag er wel leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Ratatata
Ritual Entertainment en Valve hebben samen aangekondigd dat SiN Episodes: Emergence op 9 mei 2006 in de winkels zal liggen. De eerste in wat een negendelige serie moet worden, zal de inleiding vormen op het verhaal dat aan het einde van de vorige SiN game de speler met vragen achter liet.
Veel van de personages uit de vorige delen maken ook dit keer weer hun opwachting, waarbij sommige willicht in een wat andere vorm. Natuurlijk heeft ook het gebruik van de Source Engine hier een flink aandeel in.

De game zal via STEAM digitaal gedistribueerd worden maar zal ook in de winkelschappen te vinden zijn. Om dit laatste in goede banen te leiden zal Electronic Arts in Europa, Noord Amerika, Australië en New Zeeland de distributie in handen hebben.

Het eerste deel van de SiN Episodes heet Emergence en zal voor $19,95 worden aangeboden. Voor een prijs in Euro gaan we maar uit van een directe overzetting van die prijs.
Bron: Gamer.nl

Dus tja :) Ben benieuwd...9 delig blijkt te gaan worden :D
Dus je bent wel van zoiets als hmm 160 euro kwijt ofzo in totaal.
Zullen wel 20 euro gaan kosten hier in NL
Hoop meer op 15 :D

Nog ff wachten dus!!
Wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Ik gok dat het 20 euro wordt. Zie HL2, de Silver edition kostte bij launch op steam 60 dollar, hier in NL in de winkel 60 euro.

Ik kijk er iig naar uit :) de originele SiN is wel een van de leukste games die ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
20 euro is een goede prijs imo.
De gameplay was per deel iets van 6 uur, dus 6uur * 9 = 54 uur en dat voor 9 * €20 = 180€. En dan te bedenken dat de meeste games van de laatste tijd maar iets van 8-10 uur aan gameplay hadden (Tomb Raider Legend had ik binnen 6 uur al uitgespeeld :X ), maar dan wel voor 55 euro of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Hij is ondertussen te prepurchasen en te pre-loaden via steam.
Als je pre-purchast krijg je 2$ korting. Er komt nog wel 3.41$ belasting op, waarmee je op een totaal bedrag van 21.36$ komt.

Wat je krijgt:
• Sin Episodes - Emergence
• Sin 1
• Sin 1 Multiplayer

* Chester aan het preloaden is =)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm leuk 9 mei dus? :) Ga deze wel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Vanitas schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:54:
20 euro is een goede prijs imo.
De gameplay was per deel iets van 6 uur, dus 6uur * 9 = 54 uur en dat voor 9 * €20 = 180€. En dan te bedenken dat de meeste games van de laatste tijd maar iets van 8-10 uur aan gameplay hadden (Tomb Raider Legend had ik binnen 6 uur al uitgespeeld :X ), maar dan wel voor 55 euro of meer.
dus uiteindelijk :

sin 2 / tomb raider legend
€180 / €55 = 3.27 keer zo duur
54 u / 8-10 u = 6.57 tot 5.40 keer zo veel speeltijd

dus ruim 2 keer zoveel waar voor je geld (6.57 - 3.27)

alleen, is Tomb Raider Legend echt geschikt om dit mee te vergelijken? moet je dan niet eerder iets als HL2 pakken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Levo schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:26:
[...]

dus uiteindelijk :

sin 2 / tomb raider legend
€180 / €55 = 3.27 keer zo duur
54 u / 8-10 u = 6.57 tot 5.40 keer zo veel speeltijd

dus ruim 2 keer zoveel waar voor je geld (6.57 - 3.27)

alleen, is Tomb Raider Legend echt geschikt om dit mee te vergelijken? moet je dan niet eerder iets als HL2 pakken ofzo :P
vooruit :>

sin 2 / HL2
€180 / €45 = 4 keer zo duur
54 u / 10-12 u = 4.5 tot 5.4 keer zo veel speeltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 14-10 02:17
Denk wel dat de drempel om een spel (of tenminste een episode) te kopen zo een stuk lager wordt. Als ik in de winkel kom heb ik toch vaak wat moeite om 50-60 euro voor een spelletje neer te tikken terwijl ik het voor 20 veel sneller mee zou pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

En het is makkelijker om een episode bijvoorbeeld aan iemand cadeau te doen. Een spel van 50 euro geef je niet snel cadeau, maar als het 15-20 euro kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=71650
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=71649

Ik moet zeggen dat de models er heel goed uitzien.
Enkel hadden ze de voorgevel van Elexis wel iets kleiner mogen maken imo.
Maar dat zou dan wel tegen Sin 1 ingaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik vind die elexis sinclair helemaal niet op die hoer uit deel 1 lijken. het is een totaal ander persoon met dezelfde naam. beetje fout.

hmm bij nader inzien toch wel een beetje. maar het is een te grote verandering, erger als lara

en laten we hopen dat ze de geluiden een beetje afwisselender gemaakt hebben.
who are you supposed to be partymiller? who are, who, who, who are you, who are you supp, who are you supposed to be partymiller.

[ Voor 59% gewijzigd door Bulls op 21-04-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:32:
en laten we hopen dat ze de geluiden een beetje afwisselender gemaakt hebben.
who are you supposed to be partymiller? who are, who, who, who are you, who are you supp, who are you supposed to be partymiller.
Bij Sin heb ik me daar nooit aan gestoord, maar laatst bij Tomb Raider Legend wel.
Die eerste baas zei echt om de 5 seconden een zinnetje, maar hij had er maar 2 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het ook echt 6 uur gameplay is, bij half life 2 beloofde ze ook dat het minimaal 25 uur zou zijn om het uit te spelen maar voor de meeste mensen bleek ongeveer 7 uur genoeg te zijn om het uit te spelen.

Sin was een goed spel, ben benieuwd naar Sin 2.
Alleen jammer van steam en episodes, doe er star force bij en het word wel erg aantrekkelijk om een episode ff van een p2p netwerk af te halen waar je geen steam voor nodig hebt en geen star force op je pc zet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik zat net te kijken wanneer Emergence uitkomt, maar op Dynabyte site staat 25 mei, en op de site van SiN staat 10 mei.

Wat is het nou ??

Ook is er nog een nieuwe trailer uitgekomen.

edit:
Het lijkt me nu ook wel es tijd dat de topic titel wordt aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 08-05-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Volgens mij is 10 mei online release, en 25 mei de shop release... Maar kan het fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:32:who are you supposed to be partymiller?
Barney Miller.
Je weet wel, die komische politie serie ergens in de jaren tachtig ofzo...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
IK WIL EM!!!!!!!!!!!

Hijz er bijna :D
Downloaden zou nie eens zo slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
"Available on Steam and at retail outlets everywhere on May 10th, 2006!"
Maar Steam zegt nog steeds 'unreleased' :'(

Verder nog een paar geinige plaatjes op de site 'gevonden' :P
Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/thumbs/060509_02.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/thumbs/060509_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/thumbs/060505_02.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sinepisodes.com/media/ep1/sotd/thumbs/060505_01.jpg

De RL Jessica Cannon ziet er wel :9 uit

@foxFX
Tnx :D Wordt een lange (of korte :P) nacht.

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 10-05-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij komt vanavond om 7 uur op steam uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net een stuk SiN zitten spelen, leuke game, maar in mijn ogen erg weinig vernieuwend, het is meer een Half Life 2 Expansion pack dan een andere game, ben nu ergens in de havens aan het rondlopen, heb het zo'n uur zitten spelen, maar ik kan helaas niet zeggen dat het super is, 7/10 tot nu toe.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Is het 'SiN'? Als in, de originele SiN was ontzettend gaaf, veel humor, de eerste shooter met verhaal (f*ck Half-Life) en behoorlijk vernieuwend (goede AI, hitzones, etc).

Ik vind 20 dollar voor een stukje game namelijk vrij veel om zomaar uit te geven.

[ Voor 27% gewijzigd door IceStorm op 11-05-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
IceStorm schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:40:
Is het 'SiN'? Als in, de originele SiN was ontzettend gaaf, veel humor, de eerste shooter met verhaal (f*ck Half-Life) en behoorlijk vernieuwend (goede AI, hitzones, etc).

Ik vind 20 dollar voor een stukje game namelijk vrij veel.
Humor zit er wel in, maar niet veel. Er is wel een verhaal, maar het verhaal is niet meteen duidelijk. Je krijgt maar een klein beetje bij klein beetje meer te horen/zien van het verhaal. De AI is imo wel goed, maar echt vernieuwend is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Chester schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:43:
[...]

Humor zit er wel in, maar niet veel. Er is wel een verhaal, maar het verhaal is niet meteen duidelijk. Je krijgt maar een klein beetje bij klein beetje meer te horen/zien van het verhaal. De AI is imo wel goed, maar echt vernieuwend is het niet.
Nee, dat mis ik ook allemaal, om heel eerlijk te zijn, ik vind er niet veel aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Hmmm, toch maar voor Half-Life 2: Episode 1 gaan dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

babba schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:33:
Hmmm, toch maar voor Half-Life 2: Episode 1 gaan dan :/
Zou inderdaad een betere keuze zijn, het heeft echt te veel weg van HL2. Het is totaal niet vernieuwd, een leuke verhaallijn mist in mijn ogen compleet, nee, ik vind het helaas niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja net ff een uurtje of 2 zitten spelen, en ik vind het niet echt diepgaand, kortom ik vind er niet veel aan :/ Heeft gewoon veel te veel weg van half life 2 imo. Jammer, ik zet me hoop op hl2 eps1 :D
Wel leuk dat de borsten bouncen, maar dat heb je ook wel na 5 minuten gezien :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 05:48
Ik heb Sin episodes nog maar even 10 minuten gespeeld (ik ben nog bezig met GRAW), maar ik vindt het een gaaf spel. Het ruikt gewoon helemaal naar half life 2 en ik vind dat positief.

De source engine is super:

Na een tijdje GRAW gespeeld op 1280x1024 omdat hogere resolutie mijn systeempje niet trekt.

Nu Sin episodes op 1920*1200 met 4xFSAA en 8xAF . Het ziet er niet alleen veel mooier uit , maar de framerates zijn nog beter ook.

Ik heb zelfs het idee dat ze niet alleen de source engine gebruikt hebben, want ik meen ook de stem van Alex te horen.

Weet iemand al hoe het zit met de releases van deze episodes. Moeten we denken aan 1 episode per maand of zo iets ??

Mijn 1e indruk: Gaaf spel en laat de andere afleveringen maar komen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Henkus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:55:
Het ruikt gewoon helemaal naar half life 2 en ik vind dat positief.
Ik absoluut niet. SiN en Half-Life waren niet met elkaar te vergelijken toen ze uitkwamen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Gister heel lang gespeelt. Wat een buttspel tov het eerste deel wat in mijn ogen echt geweldig was. Het is gewoon helemaal hl2. Vecht je eerst door army dudes heen, daarna door mutants en daarna door beide.

Geen drol aan en erg eentonig.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Henkus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:55:
Ik heb zelfs het idee dat ze niet alleen de source engine gebruikt hebben, want ik meen ook de stem van Alex te horen.
Wat bedoel je hiermee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pff wat een ruk game :/

Heb hem uitgespeeld, en mjah.. Ik had een ontzettend hoog HL-2 gevoel bij het spel, sowieso omdat de complete interface nog bijna hetzelfde is, en die chick ontzetten op Alex lijkt qua stem. Ook erg jammer dat er maar 3 wapens zijn, en dat vijanden blijven komen totdat je over een bepaald punt bent :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Angeloonie schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:21:
Pff wat een ruk game :/

Heb hem uitgespeeld, en mjah.. Ik had een ontzettend hoog HL-2 gevoel bij het spel, sowieso omdat de complete interface nog bijna hetzelfde is, en die chick ontzetten op Alex lijkt qua stem. Ook erg jammer dat er maar 3 wapens zijn, en dat vijanden blijven komen totdat je over een bepaald punt bent :/
Idd, je ziet ze zelfs spawnen :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 19:36
Yummie, Grote tieten en aliens, een goede combinatie voor een avondje knallen :9~

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Vanitas schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:14:
[...]

Ik mag hopen vanaf Steam...?

Editen kan ook lastig zijn... :/
Hoezo? Van ergens anders gaat het vaak een stuk sneller... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb net de game binnen, en de eerste indruk is: WTF is die HL² engine lelijk hierin :?. Of ben ik nu gewoon Oblivion gewend ?

Hieronder wat screens @ 1280x960 @ AA 6x en AF 16x (draai gemiddeld 50 fps )

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_1_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_2_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_3_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_4_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_5_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_6_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_7_Klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Sin/Sin_8_Klein.jpg

Allen zijn clickbaar. Als ik meer screens maak dan update ik ze ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 13-05-2006 01:24 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Hey,

Gedownload en geinstalleerd.

Valt me op dat Blade erg weinig commantaar geeft..helaas
Ook vond ik de Intro een beetje Kort...
Je zit zo snel in de game.
Voelt erg aan als een standaard arcade shooter, hoewel dat spawn gedrag van die enemies soms irritant kan zijn.

Ik vind wel dat het aanvoelt als Sin.
Of het nou lelijk is of niet? Tis gewoon Half-Life 2 engine dus..Als je HL2 mooi vind, Moet je dit ook mooi vinden lijkt me.
Dat betreft vind ik em wel kicken hoor :D
En dat stukje met mevr Sinclair....JAMMIE!! echt sexy hehehe

Maar vind em tot nu toe wel kicken hoor
Heb nou zown 2 uurtjes gespeeld. Hoop dat het wel ff duurt voordat ze naar een nieuwe epi gaan.
Blijkt wel zown 6 uur in te zitten?

Nice Nice ben niet ontevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Lees jij hem ook nog maar een keer door, zou ik zeggen.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MrCaleb schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 01:16:
Hey,

Gedownload en geinstalleerd.

Valt me op dat Blade erg weinig commantaar geeft..helaas
Ook vond ik de Intro een beetje Kort...
Je zit zo snel in de game.
Voelt erg aan als een standaard arcade shooter, hoewel dat spawn gedrag van die enemies soms irritant kan zijn.

Ik vind wel dat het aanvoelt als Sin.
Of het nou lelijk is of niet? Tis gewoon Half-Life 2 engine dus..Als je HL2 mooi vind, Moet je dit ook mooi vinden lijkt me.
Dat betreft vind ik em wel kicken hoor :D
En dat stukje met mevr Sinclair....JAMMIE!! echt sexy hehehe

Maar vind em tot nu toe wel kicken hoor
Heb nou zown 2 uurtjes gespeeld. Hoop dat het wel ff duurt voordat ze naar een nieuwe epi gaan.
Blijkt wel zown 6 uur in te zitten?

Nice Nice ben niet ontevreden.
Inderdaad jammer dat Blade niet zoveel zegt. In deel 1 waren er ook meer tussen filmpjes waar je Blade zag, dat mis ik ook een beetje.

Beetje offtopic:
Dat het de Half-Life 2 engine is betekend niet dat het er uit moet zien als Half-Life 2. Half-Life 2 ziet er imo veel beter uit dan SiN2. Nog een voorbeeld, Vampire The Masquerade - Bloodlines, maakt ook gebruik van de HL2 engine, maar levert dus echt niet de grafische kwaliteit die HL2 levert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Enemies die spawnen is imho een doodzonde, dat had deel 1 zelfs niet. Hoe zit het met de interactiviteit eigenlijk? Want dat was in deel 1 ook wel echt een sterk punt.
Pagina: 1 2 3 Laatste