SiN 2 op komst?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.048 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik vind het echt irritant dat ze zo terugspawnen...
Want je kan niet gewoon ff lekker een area clearen en gewoon ff de kleine details checken.
Dat is ergens wel lastig..klein minpuntje.
Hoewel je het niet overal tegenkomt.

Voor de rest vind ik em echt vet hoor tot nu toe.
Interactief..mja tot nu toe wel wat dingetjes gezien, machines die op hol slaan, die balk die je in de trailer ziet die door dat hek heen vliegt.

Zitten wel coole stukken in hoor.
Hoop vanavond weer ff verder te spelen.

Ik vind het wel Sin.
Hoewel ik Sin 1 tog iets vetter vond begonnen. Je werd zo lekker slow in de game gegooid.
Hier zit je echt gelijk erin. Dat vond ik wel wat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10 19:32
Gister een stuk gespeeld.
Heel erg HL2 gevoel had ik erbij. Het voelt gewoon hetzelfde aan.
Zeker jammer van de manier waarop vijanden komen, ik ben zelf nogal van de tactische kant met shooters. Lekker wachten om een hoekje en ze 1 voor 1 afschieten, dat kan hier dus kennelijk niet :/
Wel lekker dat het bunnyhoppen er nog in zit, kan je tenminste snel door de levels gaan :P

Had er meer van verwacht, mis wat feeling wat ik bij deel 1 wel had.
Mischien dat ik em nog wel uitspeel.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10 19:59
Ik zit nu vast op de boot op het begin, iemand tips? Je hebt daar een computerkamer, met een terminal waarmee je een deur kan openen. Maar die deur schiet weer dicht na een seconde of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Eventjes tegen de deur aan staan en dan die draaihendel tegelijkertijd over halen. Als ie dan helemaal omhoog is kan je der zijwaarts doorheen lopen, zo heb ik het iig gedaan :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zit vast op de plek waar je de badguy achter wie jij aanzit voor het eerst in levende lijven tegenkomt. Hij heeft tegen zijn manschappen die naast hem staan gezegd dat ze hem zijn onderzeeboot moeten klaarzetten, maar daarna gebeurt er niks. Ik sta vijf minuten te wachten, maar d'r geberut helemaal niks. Voor de zekerheid heb ik een screenshot gemaakt: http://tweakers.net/ext/f...63b2ddfaf8051e73/full.jpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:31:
Ik zit vast op de plek waar je de badguy achter wie jij aanzit voor het eerst in levende lijven tegenkomt. Hij heeft tegen zijn manschappen die naast hem staan gezegd dat ze hem zijn onderzeeboot moeten klaarzetten, maar daarna gebeurt er niks. Ik sta vijf minuten te wachten, maar d'r geberut helemaal niks. Voor de zekerheid heb ik een screenshot gemaakt: http://tweakers.net/ext/f...63b2ddfaf8051e73/full.jpg.
Je speelt een minder legale versie of iets in die richting? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

damn, wel erg kort :X. Uurtje of 3 en dan ben je er doorheen. En dan ben ik er nog niet eens doorheen gerent ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
spoiler:
Zodra hij weg is gaat de deur open, en zie je een hologram van Elexis. Maar dat heeft bij mij geen 5 min geduurt :P Misschien kan je even proberen een oudere save te laden en overnieuw te proberen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik heb het probleem ook, dit staat bij mij in de console:
CSceneEntity Count :"Count" unable to find gesture "g_plead_01_r"
Ook maar eens laden en dan verder, kijken of het dan weer gebeurt.

edit:
Weer geladen, blijft hetzelfde

Het gebeurt weer. Moet je iets met de kraan doen vantevoren? Bijvoorbeeld de sub optillen of zo?
De eerste keer had ik dat bedieningspaneel niet gezien, en niks mee gedaan. Tweede keer wat zitten spelen (arm richting sub gestuurd), maar echt veel heeft het ook niet uitgevoerd.

Is het trouwens zo dat er maar 3 wapens zijn?
Standaard geweertje, shotgun en dat assault-wapen?

[ Voor 29% gewijzigd door Speed24 op 13-05-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Chester schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:57:
[...]

spoiler:
Zodra hij weg is gaat de deur open, en zie je een hologram van Elexis. Maar dat heeft bij mij geen 5 min geduurt :P Misschien kan je even proberen een oudere save te laden en overnieuw te proberen?
Ik weet niet wat er loos was, maar het werkte opeens? Dus toen maar lekker doorgespeeld tot het einde.

Niet slecht voor een eerste aflevering moet ik zeggen. Hoewel ik de typsiche Sin-stylee (cartoonachtige graphics, dus met veel vrolijke en blije kleuren, en een dosis humor die in Emergence een stuk minder aanwezig is), maar dat kan allemaal in de volgende episodes rechtgetrokken worden, hoop ik. Het is immers voor Ritual ook de eerste keer dat ze een dergelijk concept proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Jerry schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:36:
damn, wel erg kort :X. Uurtje of 3 en dan ben je er doorheen. En dan ben ik er nog niet eens doorheen gerent ;).
Hmz...3 uurtjes is wel erg weinig :)
Ze zeiden 6 uur..argh.
Weet zeker dak er ook zo snel doorheen ben.
Fuckers eigelijk die episodes..
Hoop ook dat je neit steeds te achterlijk lang hoeft te wachten op de volgende.

Is dat al bekend hoelang er tussen gaat zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Weet iemand toevallig welke nummer dat in het hoofdmenu is?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 21:18

MaDLiVe

.-Observer-.

Nope, maar moet toegeven dat het best leuk is :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Gevonden =D
SiN Episodes Emergence OST - Zak Belica / Ritual Entertainment - What's the world come to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Cool :)
Custom made voor de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Sin Episodes ook maar aangeschaft. Ik had er niet veel van voorgesteld maar moet zeggen dat het me zeker niet is tegengevallen. :)

Levels zijn mooi gemaakt, wel erg liniair net als bij HL2. Ze hebben niet het beste uit de Source engine kunnen halen kwa gfx. Op het einde gaan de levels een beetje tegenvallen (kantoren complex)

Wapens zijn een pluspunt, leuk om mee te schieten. Geen onnodig veel soorten wapens maar gewoon 3 wapens met de bijbehorende sec. attacks. De firegranates zijn ook wel mooi gemaakt wanneer ze tot ontploffing komen.

De enemies vallen een beetje tegen. De zwakkere tegenstanders die je tegenkomt kan je wel makkelijk killen dmv headshots. Gelukkig is het niet zo dat je heel makkelijk een weg kan banen met default settings van het spel. Zodra een tegenstander je goed raakt ( vooral die eindeloze enemies met hun miniguns :x ) gaat er meteen veel hp af. Je moet dus aardig veel F6 & F9'en. Het spawnen van enemies is echt een ramp in deze game. Niet alleen spawnen ze enorm stom, ook spawnen ze vanuit het niets en op plaatsen waar het echt onmogelijk is. De aliens vind ik kwa vechten en vormgeving een beetje tegenvallen.

Gameplay
Kan best wel begrijpen dat anderen een HL2 gevoel hiervan krijgen. Spel doet mij soms ook wel een beetje denken aan dat spel maar dan gewoon een iets meer arcade gevoel. Hier en daar moet je wat puzzels oplossen. De interactie van de omgeving is wel aardig maar veel minder dan bv HL2 Je kan de groene toxicvaten gebruiken die je door de hele game tegenkomt om de zwakkere enemies te laten versuffen maar 9 van de 10 keer maak je daar toch geen gebruik van.

Best een leuk spel, je kan je er een dag mee vermaken.

spoiler:
ik denk dat ik op het einde ben ?? Ben op het dak van gebouw aan het vechten met die aap en een vliegtuig

spoiler:
Spel is ook niet helemaal flawless. Je kan Jessica namelijk gebruiken om al die grote aantallen mini gun enemies af te schieten in het kantoren complex. Gewoon die laten lokken en teruglopen naar zo'n magazijn en vlug deur sluiten. Ze blijft dan namelijk ergens in de hal en gaat dan schieten (ze kan toch niet dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Om eerlijk te zijn vind ik alles wel vet hoor aan de game.

Enigste wat me stoort is dat spawn gedrag.

Maar als ritual slim is, laten ze hun drijven door dit soort forums.
Hun zijn constant bezig met die game, en ze kunnen alles nog wijzigen bij het maken van andere episodes natuurlijk.

Als hun nu krijgen te horen van 1000ende fans van...dat spawnen is fucking irritant. Misschien kunnen ze dat wat aanpassen in de toekomstige episodes...

Ook de aanwezigheid van Blade mogen ze wel meer aantonen..

Bij deel 1 lullde die de oren van je kop...hier heb ik maar 1 zin horen zeggen tot nu toe (Ben nu in de U4 Lab).

Maar goed :)
Hoop dat ze dat nog eventueel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Er is een patch uit voor dit probleem, ik weet alleen niet of ik de link naar die patch hier mag posten omdat ie niet van de makers is.

Ik heb em zelf gedownload en hij werkt prima voor dit probleem.

Ik kwam zelf ook echt niet verder zonder de patch ook niet door een heel stuk opnieuw te spelen.

Verder vind ik het wel een leuk spel om te spelen. Het is niet echt iets bijzonders maar wel gewoon leuk om ff door heen te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Misschien dat iemand zo slim is/word als het mogelijk is.
Om gewoon Sin1 te modden...

Dat lijkt me op zich wel weer vet, (hoewel het betreft speech nie zal werken).
Maar de levels re-doen zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:41:
[...]

Er is een patch uit voor dit probleem, ik weet alleen niet of ik de link naar die patch hier mag posten omdat ie niet van de makers is.

Ik heb em zelf gedownload en hij werkt prima voor dit probleem.

Ik kwam zelf ook echt niet verder zonder de patch ook niet door een heel stuk opnieuw te spelen.

Verder vind ik het wel een leuk spel om te spelen. Het is niet echt iets bijzonders maar wel gewoon leuk om ff door heen te knallen.
Bij mij werkt het ook na deze patch nog niet.
Enige dat je zou moeten doen is dit:
At the part where the game doesn't go on save your game.
Open the console and enter this command: ai_norebuildgraph "0"
Now load the save-game you just made.

The game should now continue again.

(This is happening on SE1_U4Lab02, we do not know if it happens on other places, just use this method to bypass it!)
Volgens de makers van de "fix" is het een bug in het spel, wat dus ook bij legale versies voorkomt. Dit zou het moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitgespeeld.

Ik vond hem erg kort, veelste kort aangezien de prijs, Ook de bugs zijn lastig (hierboven gemeld)

Ik krijg veelste veel het half life 2 gevoel erbij, alhoewel sommige dit positief vinden, vind ik dit een groot nadeel, sin 1 was een totaal andere game. Ook het feit soldiers, aliens en dan soldiers + aliens, vind ik erg nageaapt van half life 2.

Geen super slechte game, maar niet echt origineel. Ik denk dat ik deel 2 oversla en mischien de rest ook wel, of ze moeten van de foutern in deel 1 leren, dan wil ik er nog wel eens over nadenken. Iig ik ben erg terleurgesteld.

Ik wacht met smart op hl2 eps1 :) Hier verwacht ik wel een hoop van :)

Btw wrm zou die patch illegaal zijn? lijkt me wel dat die hier gepost kan worden, het is tenslotte geen "hack" :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Btw wrm zou die patch illegaal zijn? lijkt me wel dat die hier gepost kan worden, het is tenslotte geen "hack"
Opzich is de patch niet illegaal alleen is die patch gemaakt door de zelfde mensen die een minder legale versie van het spel hebben uitgebracht.

Vandaar dat ik het een beetje grijs gebied vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:15:
[...]

Opzich is de patch niet illegaal alleen is die patch gemaakt door de zelfde mensen die een minder legale versie van het spel hebben uitgebracht.

Vandaar dat ik het een beetje grijs gebied vind.
ah zo, duidelijk lijkt me. Dat kan toch wel weer een aanwijzing zijn, waar en welke release te downloaden, ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet je het dan toch gewoon op rapidshare of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38

zwelgh

-**-

Ik heb episode 1 nu ook gekocht en alweer bijna uitgespeeld. Het is inderdaad net HL2 qua levelontwerp en tegenstanders. Wat ik niet snap is dat HL2 er mooier uitziet en ook vloeiender loopt op mijn pc. Zal wel aan de programmeurs liggen... Van de dynamic difficulty heb ik nog niet veel gemerkt. Maar verder is het wel een leuk spelletje. Ik heb ook nog een stukje SIN1 gepeeld: ziet er nog mooi uit voor de leeftijd van het spel! Kreeg ook gelijk last van jeugdsentiment.... :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwelgh schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:51:
Ik heb episode 1 nu ook gekocht en alweer bijna uitgespeeld. Het is inderdaad net HL2 qua levelontwerp en tegenstanders. Wat ik niet snap is dat HL2 er mooier uitziet en ook vloeiender loopt op mijn pc. Zal wel aan de programmeurs liggen... Van de dynamic difficulty heb ik nog niet veel gemerkt. Maar verder is het wel een leuk spelletje. Ik heb ook nog een stukje SIN1 gepeeld: ziet er nog mooi uit voor de leeftijd van het spel! Kreeg ook gelijk last van jeugdsentiment.... :*) _/-\o_
Ja op een of andere manier vind ik sin eps1 er ook veel minder mooi uitzien dan half life 2, en het rare is dat ik half life 2 op 1280x1024 AFx8 AAx4 zonder problemen draai, maar deze setting geven bij Sin vette frame drops, hebben meer mensen hier last van? Ik speel het dus ook gewoon zonder af en aa, erg jammer vind ik. Heeft dit te maken met andere textures of met de code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:28:
[...]

Ja op een of andere manier vind ik sin eps1 er ook veel minder mooi uitzien dan half life 2, en het rare is dat ik half life 2 op 1280x1024 AFx8 AAx4 zonder problemen draai, maar deze setting geven bij Sin vette frame drops, hebben meer mensen hier last van? Ik speel het dus ook gewoon zonder af en aa, erg jammer vind ik. Heeft dit te maken met andere textures of met de code?
Met de code. Volgens mij is de HL2 engine een moeilijke engine om te gebruiken voor een game. Zie bijvoorbeeld Vampire Bloodlines. Gemaakt met de HL2 engine, het ziet er helemaal niet uit, en het is heel wat zwaarder dan HL2 of SiN Emergence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bij mij loopt HL2/CS:S ook een stuk beter dan SIN. Over het algemeen loopt SIN wel aardig alleen heb ik veel meer last van framedrops.

Ik heb het spel gisteren uitgespeelt en vond het zeker leuk om te spelen al is er niet echt niet iets speciaals aan, gewoon een beetje lomp knallen en rond lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Ik hoop meer dat dit eerste deel een lichte inleiding is voor meer diepgang.
Sin1 speel ik nu ook weer omdat die er gratis bij zat, en dat speelt gewoon iets lekkerder weg, leuk verhaal erachter.

Nou vind ik Sin 2 (Zo noem ik ut maar ff) zeker niet slecht hoor. Tis een echte shooter, lekker knallen, hoofdjes die uit elkaar spatten, vind ik zeker niet slecht. Het ziet er leuk en verzorgt uit. Hoop gewoon dat ze de keuze maken om Blade wat meer te laten zien en vooral te laten horen.

Blade maakt deze game grotendeels, maar als je hem speelt maar nix hoort of ziet van hem, vergeet je hem een beetje.

Ze hebben nog 8 delen om het goed te maken, moet vast wel lukken.

*edit* Er zit trouwens wel wat humor in de game hoor, tis alleen wat moeilijker te vinden, als je bijvoorbeeld in de 2e map door dat poortje moet lopen (met die gast met die hardhat op) Zie je boven dat poortje van die tekstjes, No Guns, No Children, No Pets...staat ook No Blades tussen..weet nie of dat zo bedoeld is..von ut wel funny. Zo zitten er vrij veel kleine *jokes* in die je echt moet vinden

[ Voor 24% gewijzigd door MrCaleb op 16-05-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Wat ook wel cool is trouwens is dat bij de originele SIN geleverd bij Sin Emergence. Is dat er wel degelijks sommige dingen veranderd zijn.

Bijvoorbeeld bij de bank waar normaal die Quake game in lag (zown kluis achter dat schilderij) daar liggen nu versies van Sin Emergence, ook zie je posters van Jessica hangen als employee of the month.

Best grappig :) Ben benieuwd of ze nog veel andere dingen aangepast hebben.

I Love Easter-Eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 14-10 13:29
Ik had eerst ook die stuck-bug bij de eerste keer dat je die man ontmoet en heb het toen opgelost door ai_norebuildgraph "0" in de console te typen, saven en weer loaden. Nu zit ik wéér vast op het volgende punt en nu werkt dat truukje niet meer:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/sineps.jpg
Iemand enig idee hoe ik hierlangs kan komen?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Sluuut schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 00:15:
Ik had eerst ook die stuck-bug bij de eerste keer dat je die man ontmoet en heb het toen opgelost door ai_norebuildgraph "0" in de console te typen, saven en weer loaden. Nu zit ik wéér vast op het volgende punt en nu werkt dat truukje niet meer:

[afbeelding]
Iemand enig idee hoe ik hierlangs kan komen?
ALT+F4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 14-10 13:29
Thanx dat helpt inderdaad... ook uitgespeeld hier. Had er veel meer van verwacht maar het worden dus delen?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Laatst online: 16-10 13:02

Eijkb

Zo.

Het spel uitspelen in 3 uur? Ik heb voor level 1 al drie uur wachttijd gehad! Het spel starten begint al met 2 minuten wachten. Daarna tussen ieder "level-deel" nog 1 a 2 minuten... vind dat nogal veel van het goede. En effe switchen naar de desktop is er ook niet bij, dan loopt heel SIN vast.

Was een groot liefhebber van SIN 1 maar de wachttijden tussen de levels door verzieken het plezier een beetje (veel)....

Groot pluspunt: De physics op de borsten van deelnemende vrouwelijke personages :+

[ Voor 11% gewijzigd door Eijkb op 26-05-2006 12:28 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 13-10 20:51
[quote]Sluuut schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 00:15:

Wanneer je ai_norebuildgraph "0" in de console typt en je drukt op enter, krijg je dan een melding, want bij mij gebeurt er niets...Ook niet als ik save en dan weer die game load.. blijf vastzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eijkb schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:27:

Groot pluspunt: De physics op de borsten van deelnemende vrouwelijke personages :+
Ja dat hebben ze wel goed gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Wanneer komt Episode 2 dan :)
Ze moeten natuurlijk niet teveel tijd tussen die episodes gaan zetten natuulijk.
Anders zit je elke keer een half jaar te wachten....kom je ook nie echt lekker in het verhaal heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb Emergence via STEAM gekocht. Tsja, het is wel aardig, maar niet bijzonder. Episode 2 ga ik iig niet kopen. :/

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15-10 20:20
Ik zit nu in dat gebouw en moet met de lift naarboven. Die meid heeft de lift gerepareerd en zegt dat ik erin moet gaan. Ik kan echter eenmaal in de lift niet de verdiepingen aanklikken. Ideeen?

Hmm, soms doet ie het wel, soms niet...

[ Voor 87% gewijzigd door Brent op 15-06-2006 22:33 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/8208/se1docks0400010ai.th.jpg
die kwam ik tegen onder water :D :P

http://img367.imageshack....644/se1docks0400024ph.jpg
hier kan ik niet verder komen, kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:51

Wildfire

Joy to the world!

De dopefish, idd, ik kwam 'm ook al tegen. In het laatste leven van het spel kom je 'm ook nog een keer tegen :)
http://img367.imageshack....644/se1docks0400024ph.jpg
hier kan ik niet verder komen, kan iemand me helpen?
Wat dacht je van die console gebruiken en dan weer naar de opslaghal te lopen, waar je vervolgens ziet dat er onder het punt waar je staat in de screenshot een groot luik is geopend?

[ Voor 33% gewijzigd door Wildfire op 25-06-2006 21:27 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Even om deze topic een boost te geven.

What happend??

Je hoort helemaal niets meer rondom de episodes van SIN.
Vind dit wel balen. Maak dan niets ofzo.

Echt jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik geloof dat Episode 2 gecancelled is, veel mensen die er aan werkten zijn vertrokken enz.

Ritual overgenomen door ontwikkelaar van 'casual game

Leegloop bij spelontwikkelaar Ritual Entertainment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Dat is duidelijk.

Blegh wat zonde zeg :)

Ze hadden ook gewoon een SIN2 moeten maken. Net als HL2 en niet gaan kutten op deze manier.
(Hoewel HL2 wel succesvol is met ze episodes uiteraard).

Jammer...heel jammer.
Pagina: 1 2 3 Laatste