Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
zo ik heb dus mijn telefoon ingeleverd te reparatie van de camera, deze man vertelde mij dat hij deze week stuk of 6 andere met het zelfde probleem opgestuurd heeft, hij zei dat het waarschijnlijk lag aan de soort ingebakken software en die valt niet te updaten via de site (wat hij mij dus vertelde) ze sturen m eerst naar de TD van bedrijf zelf (tele-world) dat duurt 7 tot 14 dagen wanneer deze daar niet gemaakt kan worden wordt deze naar de fabriek gestuurd waarom op dit tot op 40 dagen kan duren :'( " gelukkig " ben ik dan weer terug van vakantie zonder mooie geschoten video's en plaatjes, owja en hopen dat het aan de software ligt ipv de rose die er over heen was gekomen :9

bij mij waren ze ook beetje verbaast toen ik vertelde dat ik m via i-net had geupdate

[ Voor 9% gewijzigd door AseranO op 01-07-2005 20:26 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bep De Bouwer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-04 16:39
In auto gestapt en naar Spikecity, servicecentrum van oa. SE.
Aardige mensen daar en ik was absoluut niet de enige met troubles om de update te installeren.
Ze vertelden dat het maar een enkeling lukte via internet..

Direct werd toestel uit elkaar gehaald, dat dit kon was men al verbaasd over. Het schijnt dat dit bij de meesten niet kan.

De sim-kaart ging er direct uit. Men vertelde dat de meeste mensen niet via internet kunnen upgraden.
Op de één of andere manier loopt de boel dan vast. Wellicht kàn dit iets te maken hebben met:
-Norton, ander anti-virusspul
-firewall

Het servicecentrum doet het ook niet via internet, maar via 'flashen'.
Weer thuis, met een ge-update-SE die nu gewoon doet, wat ie moet doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
speedbeertje schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:16:
nou ik heb heel die handleiding doorgelezen, maar kom niet in de servicemode.
maar bedankt voor jullie reactie's
Ja dan weet ik het ook niet meer. Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tis mij net ook gewoon gelukt door > * < < * < * te doen, let ff niet op het display als je dit in voert :+
> stick rechts bewegen
< stick links bewegen
* toets * (links onder) indrukken

Begin wel als het display aan is, anders werkt de eerste > niet ....

Onder elkaar:

rechts
op * drukken
links
links
op * drukken
links
op * drukken

Ik heb een K750 van week 23 (staat op sticker in batt. compartiment) en versie R1A044 met camera 3.8 enz.
Tot nu toe geen rare dingen gezien, geluid bij elke foto met alle profielen en foto wordt direct genomen, waarna hij hem opslaat.
Met BT connect ie niet altijd in een keer, maar inmiddels heb ik contact met gehad m'n T630, m'n pc en een headset ;)
De SE software werkt in een keer goed, alleen FMA vindt de K750 niet zomaar, misschien omdat ik de T630 in de lucht heb ....

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Speedy-Andre schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:46:
Tis mij net ook gewoon gelukt door > * < < * < * te doen, let ff niet op het display als je dit in voert :+
> stick rechts bewegen
< stick links bewegen
* toets * (links onder) indrukken

Begin wel als het display aan is, anders werkt de eerste > niet ....

Onder elkaar:

rechts
op * drukken
links
links
op * drukken
links
op * drukken
Ik ben benieuwd of het nu wél als duidelijk genoeg wordt ervaren en of het eindelijk gaat lukken :Z

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 01-07-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05-2020
nou he-he het is gelukt !!!!!

ik zat teveel op het display te letten.
sorry dat ik het niet meteen gesnapt heb.

Nogmaals bedankt voor jullie reactie's

[ Voor 3% gewijzigd door speedbeertje op 01-07-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Of het toeval was weet ik niet, maar nadat de usb kabel een tijdje erin had gezeten was ik opeens de internetverbinding op de pc (LAN) kwijt :/
Na een reboot van pc en modem/router is alles weer ok, dus aan instellingen lag het niet.
Wel heb ik de upgrade driver en de gewone driver voor de K750 geínstalleerd zonder te rebooten, moet kunnen met XP SP1 dacht ik (8>

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
speedbeertje schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:04:
nou he-he het is gelukt !!!!!

ik zat teveel op het display te letten.
sorry dat ik het niet meteen gesnapt heb.

Nogmaals bedankt voor jullie reactie's
Hè hè eindelijk dan toch 8)7 Ik weet dat het nogal vreemd is als je van alles door je scherm ziet gaan tijdens die procedure. Bij mij ging het eerst ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:28:
je kan de k750i veranderen in w800i!
de firmware is er al van de w800i. Ik weet alleen niet of t ook al in nederland kan.

http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=727

misschien ff w88 op davinci?
Ik wil die firmware })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me ook wel wat. Maar na wat googelen begrijp ik dat gebeurt via een apparaatje, een cruiser, die de software op de telefoon flashed.

Je zult dus op zoek moeten naar een vage partij die dit soort zaken uitvoert (ongetwijfeld tegen een vorstelijke beloning) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand had het al gedaan vor 25 dollar.
dit vind ik wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook benieuwd of die weer terug te flashen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal dit weekend W800 files proberen te uploaden op davinciteam.com server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan de D750i ook geflashed worden naar w800i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:21:
kan de D750i ook geflashed worden naar w800i?
iniedergeval naar k750i (geen customization meer!)

W800 zal ook lukken d750, k750 en W800 zijn hardwarematig 100% hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gister Se K750i.

Heb het volgende probleem heb software geinstalleerd en nou wordt er een icoontje op de desktop geplaatst genaamd Se Filmanager als ik daar op dubbelklik krijg ik een mapje met daarin alleen het pictogram ? met daaronder de tekst: "Not Connected"...ik heb mijn telefoon in usb - poort gedouwd maar hij geeft niet aan nieuwe hardware gevonden, waarover ik iets las in de handleiding...opladen doet ie wel aan de andere kant...ook komt dat telefoonicoontje rechtsonder in de taakblak...ik wil graag bestanden overzenden maar ik weet niet hoe...wie helpt mij?

BVD Léon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _cyclops_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-03 07:44
oke, 'k heb sinds gister de foon.... 't topic helpt aardig, firmware upgrade al gedaan :P

Maar, zou de startpost aangepast kunnen worden? De link naar de USB driver werkt niet meer, en de firmware-wizzard (op de site) zorgt er zelf voor dat de firm-ware-update-plugin geinstalleerd wordt, die overigens geinstalleerd moet worden als je browser open staat (?)
Verder werkte er een aantal andere links niet, zoals 't interactief gebruiken van de foon, 't lijkt dat SE die gewoon niet meer heeft.... (kon 't niet vinden)

Ook viel me op dat 'k niet direct de goede usb driver te pakken had, misschien handig om even te melden dat je die speciale service update driver nodig hebt (ja, lezen is lastig :P )

verder, erg tevreden over 't foontje... wat 'k alleen tot nu toe (nog niet kunnen vinden) mis is het aan/uit zetten van radio/muziek via voice control, en 'k miste het aanzetten van muziek als je geen headset aan hebt gesloten, dat kan dan niet via de music button?

[ Voor 12% gewijzigd door _cyclops_ op 02-07-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 02:54:
Heb sinds gister Se K750i.

Heb het volgende probleem heb software geinstalleerd en nou wordt er een icoontje op de desktop geplaatst genaamd Se Filmanager als ik daar op dubbelklik krijg ik een mapje met daarin alleen het pictogram ? met daaronder de tekst: "Not Connected"...ik heb mijn telefoon in usb - poort gedouwd maar hij geeft niet aan nieuwe hardware gevonden, waarover ik iets las in de handleiding...opladen doet ie wel aan de andere kant...ook komt dat telefoonicoontje rechtsonder in de taakblak...ik wil graag bestanden overzenden maar ik weet niet hoe...wie helpt mij?
Je kan proberen em op een andere usb poort aan te sluiten? Anders moet je je telefoon uitzetten, dan de knop 'c' ingedrukt houden, dan de usbkabel erin stoppen. Als het goed is ziet je pc de telefoon dan als nieuwe hardware en kun je de drivers (met de cd of van het net) installeren.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:32:
ben ook benieuwd of die weer terug te flashen is!
ja, volgens eigen zeggen kunnen ze dat bij die shop ook. Verder is het hier niet de bedoeling over dit soort shops te praten en zeker geen links te plaatsen (zie policy mbt debranden etc).

[ Voor 59% gewijzigd door omeomi op 02-07-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 16:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je zien welke versie je firmware is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:35:
Hoe kan je zien welke versie je firmware is ?
Door bijvoorbeeld hier te klikken. Je komt dan in je service menu. Ga dan naar 'Software'.

't is pas de achthonderdduizend keer gevraagd...mja :Z

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werd vanmorgen wakker, en wat denk je....vastloper!!!..... Uiteraard was de update reeds uitgevoerd; ik was er meteen bij toen de update uit kwam.Net na de update heb ik geen problemen gehad, maar nu, na 3 weken, dus de eerste vastloper. Wie heeft er NA de update ook nog vastlopers gehad (dus geen reboots)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Het is dan eindelijk zover, Ik heb ook geouwehoer met mijn K750i..

Voor de firmware upgrade enkele vastlopers gehad, na firmware upgrade geen enkel probleem meer, totdat ik eergisteravond een foto'tje wilde maken..
Camera gaat niet aan, software uit mijn toestel verdwenen..

Nou maar weer naar Orange Shop, en helaas had Dynafix ze niet op voorraad, anders had ik vandaaag al een nieuwe gehad.. Nu krijgen ze er begin volgende week een van Dynafix opgestuurd, krijg ik dus een geheel gereviseerd model, nieuwste software, nieuw frontje ed. verkoper zegt hij is dan beter dan nieuw, want elk soldeer/contact puntje is geheel doorgemeten en getest..

Nou we zien het wel weer, zwaar irritant dat ik nu ff paar dagen zonder camera moet doen :(

B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 3 weken wachten is mijn telefoon ook weer terug. Probleem is nog steeds niet opgelost. Hij ziet het geheugenkaartje niet meer. Zo oppeens was het afgelopen, nja ga zo naar de Belcorner daar testen of het toevallig aan dat ene geheugenkaartje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mooie site met een uitgebreide review van de kunsten van de 2 harde megaPIKsels... http://eseth.net/forum/showthread.php?t=627

Misschien iets voor in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier een K750I liggen, nu wilde ik hem vanmorgen aanzetten. Blijft ie alleen nog meer met een wit scherm knipperen. Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:25:
werd vanmorgen wakker, en wat denk je....vastloper!!!..... Uiteraard was de update reeds uitgevoerd; ik was er meteen bij toen de update uit kwam.Net na de update heb ik geen problemen gehad, maar nu, na 3 weken, dus de eerste vastloper. Wie heeft er NA de update ook nog vastlopers gehad (dus geen reboots)???
Ik heb na de update alleen een vastloper gehad toen ik ging pairen met een Ipaq via BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het updaten wil maar niet lukken. Na het accepteren van de voorwaarden en bepalingen krijg ik de volgende melding:
De toepassing heeft een niet-gedefinieerde fout gerapporteerd
Probeer het opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neem je contact op met Support.
En dit is wat ik gedaan heb:
- PC suite geïnstalleerd
- USB drivers geïnstalleerd
- Update drivers geïnstalleerd
- alle andere programma's afgesloten (ook antivirus)
- laatste java geïnstalleerd
- Firefox en IE geprobeerd

Huidige firmware: R1A004, camera 3.8
PC OS: Win XP SP1

Wat mis ik nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
BeVeBe schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:34:
Het is dan eindelijk zover, Ik heb ook geouwehoer met mijn K750i..

Voor de firmware upgrade enkele vastlopers gehad, na firmware upgrade geen enkel probleem meer, totdat ik eergisteravond een foto'tje wilde maken..
Camera gaat niet aan, software uit mijn toestel verdwenen..

Nou maar weer naar Orange Shop, en helaas had Dynafix ze niet op voorraad, anders had ik vandaaag al een nieuwe gehad.. Nu krijgen ze er begin volgende week een van Dynafix opgestuurd, krijg ik dus een geheel gereviseerd model, nieuwste software, nieuw frontje ed. verkoper zegt hij is dan beter dan nieuw, want elk soldeer/contact puntje is geheel doorgemeten en getest..

Nou we zien het wel weer, zwaar irritant dat ik nu ff paar dagen zonder camera moet doen :(

B.
"Nou we zien het wel weer, zwaar irritant dat ik nu ff paar dagen zonder camera moet doen :( "

ijdel ventje :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan proberen em op een andere usb poort aan te sluiten? Anders moet je je telefoon uitzetten, dan de knop 'c' ingedrukt houden, dan de usbkabel erin stoppen. Als het goed is ziet je pc de telefoon dan als nieuwe hardware en kun je de drivers (met de cd of van het net) installeren.

Ik heb dit geprobeerd maar zonder succes...laatst had ik ook al problemen met een digitale camera waar mijn pc niks op deed en op de pc van mijn vader wel...is er wat mis met mijn pc,drivers of usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:38
Voor de mensen die ook zo veel last hebben van vette vingers op je scherm, er loopt een inkoopactie met die screen protectors. Heeft iemand daar ervaring mee? Laten die niet los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:46:
Voor de mensen die ook zo veel last hebben van vette vingers op je scherm, er loopt een inkoopactie met die screen protectors. Heeft iemand daar ervaring mee? Laten die niet los?
Dat vette scherm was mij inderdaad ook al opgevallen! Ben wel geinteresseerd in zo'n inkoopactie...
Hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:53
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:25:
ja ik heb 1 vastloper gehad toen ik op een genomen foto wilde inzoomen. :|

Ook heb ik 2 keer een reboot gehad, maar die werden veroorzaakt door een java game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmm, 'k heb misschien ook een bugje gevonden :P, of een manier om zelf je telefoon te rebooten ;).

- Druk je oordopjes in je telefoon en schakel de radio aan.
- Minimaliseer je radio dan en ga naar het Service-Menu ( > * < < * < * )
- Ga naar 'Service-Tests'
- Dan naar 'FM radio'
- Druk nu op je "terug-toets", dus de linker toets naast je joystick.
- Je telefoon zal nu vastlopen :P, wacht een paar seconden en je telefoon reboot zichzelf :+.

offtopic:
op eigen risico uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Brammel schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:46:
Heb wat foto's gemaakt van de Exim screenprotector voor de K750i:

Afbeeldingslocatie: http://img282.imageshack.us/img282/3173/pict1652small2pq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img282.imageshack.us/img282/9333/pict1653small6je.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img282.imageshack.us/img282/7063/pict1655small0uf.jpg

Antwoorden op je vragen: Ze laten niet los (althans niet in mijn broekzak), je moet ze met een beetje geweld eraf krabben. Laten geen lijmresten achter. De stof op de foto's zitten bovenop de protector dus niet achter de protector (beetje stoffige kamer:)). Als je ervoor wilt zorgen dat je tijdens het aanbrengen van de protector geen stof achter de protector krijgt, moet je ff wat warm water laten lopen in de badkamer zodat het een beetje gaat stomen en daarna pas aanbrengen nadat je het scherm natuurlijk hebt schoongemaakt!

Tip: bestel er 2, dan heb je er 1 reserve voor later of als het mis gaat :D :Y)

Vragen? Stel ze maar!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:50
Waar heb jij die protectors gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Skillz schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:21:
voor iedereen die problemen heeft met hun Bluetooth apparaat,

Uninstall eerst je bestaande bluetooth drivers en unplug de bluetooth dongle (of
zet je bluetooth device uit als je een notebook hebt)

Download HIER de patched version van de WidComm 4.0.1.1500 software.

De patch zorgt ervoor dat deze software nu zeer veel bluetooth apparaten herkent
en je niet zoals bij bluesoleil maar een 5 mb limit zal hebben :)

Download ook dit BTWUSB.INF bestand en overschrijf het bestaande BTWUSB.INF bestand in de directory waarin je de uitgepakte Widcomm installatie software hebt gezet en run daarna de setup.

Tijdens de setup zal je de melding krijgen dat het bluetooth apparaat niet gevonden kan worden.
kies dan voor ANNULEREN om de installatie zonder het bluetooth apparaat te voltooien.

Als de WidComm software is geinstalleerd plug je je bluetooth dongle weer in je pc (of schakel je je bluetooth weer aan als je en laptop hebt). Als er dan om drivers wordt gevraagd selecteer je de directory waarin je de installatie bestanden van de WidComm software hebt geplaatst.

Nu zal je bluetooth wel goed werken :)

EDIT: installatie procedure aangepast omdat ik zelf wat problemen tegenkwam via de oude procedure die ik hier had staan. :P
Skillz, de download locatie werkt niet meer. Heb je toevallig ergens een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Nou, het zit zo: die Inkoopactie had alleen maar protectors voor de K700i. Het probleem met die versie is, dat hij niet hele scherm bedekt van de K750i. Dus daarom heb ik er 3 besteld bij de fabrikant zelf, wel wat duurder maar wel beter dan krassen op mijn juweeltje! De onlineshop van Exim: http://www.pda-now.com/index.php

MAAR de nieuwe IA heeft nu wel de protectors speciaal voor de K750i, en voor de helft van de online shop prijs :) Maar als je niet te lang wilt wachten, gewoon via de onlineshop. Ik had mijn bestelling binnen met een week en geen verzendkosten.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
Hmm probeer nu de telefoon te installeren op m'n laptop met Windows98se, alles gaat goed behalve wat ik nou juist nodig had, de memory stick :(

Als ik ook bij de driver pagina kijk zie ik dat er alleen support is voor Windows ME, 2000 en XP :? Kijk ik nu verkeerd of is ME echt het minimum? (en zoveel verschilt 98 niet van ME)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

In portable storage verschilt ME wel degelijk van win98SE. Dat gaat niet werken :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
:'( beetje jammer dat de IA al voorbij is... de producten zijn inmiddels al bestelt!
8)7 (oei , dat bier slaat in! :9 )
http://www.inkoopacties.net/ia/mnr91kzk

dat is duss moooi! gaat ik ook eentje bestelle!

[ Voor 31% gewijzigd door willy1986 op 02-07-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy1986 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:45:
:'( beetje jammer dat de IA al voorbij is... de producten zijn inmiddels al bestelt!

http://www.inkoopacties.net/ia/mnr91kzk
Op 28 juni is deze IA van start gegaan. Omdat het hier om een vervolg IA gaat, was een Animocheck niet nodig. De volgende planning zal nagestreefd worden:

- Bestellen kan tot 22 juli.
- Vanaf 22 juli kan er betaald worden. Je betaling moet uiterlijk op 31 juli binnen zijn. Zorg dus dat je op tijd overboekt!
- Op 31 juli zal er besteld worden bij mijn leverancier.

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds75
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Is er hier ook al iemand met stof op de LCD?
Dus onder de display lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb zelf ook erg goede ervaringen met de screenprotectors. Voor mij geen andere dan brando alleen.
foto_met_screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat kan je eigenlijk allemaal met twee ( 2 ) k750's allemaal ?

bestanden (zonder gprs oid) direct naar elkaar zenden ?
games tegen elkaar spelen ?
chatten ?

iemand al geprobeerd of te weten gekomen ?
of ben ik toekomst aan het lullen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
misschien stomme vraag, maar loopt er nog een inkoop actie voor de 1 Gig mem-modules ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whitehouse schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:40:
misschien stomme vraag, maar loopt er nog een inkoop actie voor de 1 Gig mem-modules ?
http://www.inkoopactie.net/ia/dtmnh3hc/1
tot uw dienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:04:

Tip: bestel er 2, dan heb je er 1 reserve voor later of als het mis gaat :D :Y)
Ik heb er meteen 2 besteld. Hoop dat ze snel binnen zijn voor dat dat velletje eraf valt wat er van fabriek af op zit. Door in me broekzak te stoppen gaat ie toch op de hoeken los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
ik heb mijn k750i net voorzien van de nieuwste firmware R1L002.
Ik merk geen verschil met de vorige versie. (foto's in de map Foto's worden nu wel allemaal weergeven. :) maar dat schijnt voorheen ook al zo te zijn. (voorheen had ik wel eens last van de zwarte preview foto's...

ik wacht voorlopig met het aanschaffen van een MS Pro Duo kaartje
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:32:
wat kan je eigenlijk allemaal met twee ( 2 ) k750's allemaal ?

bestanden (zonder gprs oid) direct naar elkaar zenden ?
games tegen elkaar spelen ?
chatten ?

iemand al geprobeerd of te weten gekomen ?
of ben ik toekomst aan het lullen ?
Bestanden kan je zowieso met infrarood en BT uitwisselen. En ja er bestaan enkele games die tegen elkaar kan spelen dmv BT. Evenals een java-chat functie...
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 00:03:
[...]
Ik heb er meteen 2 besteld. Hoop dat ze snel binnen zijn voor dat dat velletje eraf valt wat er van fabriek af op zit. Door in me broekzak te stoppen gaat ie toch op de hoeken los.
plakband werkt ook prima :)

[ Voor 4% gewijzigd door willy1986 op 03-07-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Niet online
Als ik bij pda-shop.com een screenprotector in mn mandje doe, krijg ik (zelfs na nederland geselecteerd te hebben) te zien dat er geen verzendkosten zijn.

Dus dat scheelt weer een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Heeft iemand nog meer problemen met het aangeven van het aantal foto's dat je nog kan maken? Ik heb er nu een 512MB sandisk kaartje in zitten die ik net helemaal volgeschoten heb, maar het ding blijft zeggen dat ik nog 300+ foto's kan maken. Dit is sinds R1L002...

@ ViErRi
Met R1J gaf de telefoon goed weer hoeveel foto's ik nog kon maken, ook met een 512MB kaartje erin. Sinds R1L staat deze altijd op 300+, ook met de kaart helemaal volgeschoten. Volgensmij zit 0 onder de 100 dus zou de telefoon dat toch moeten zeggen...
Verder zijn leestekens wel handig, ik heb je zin een paar keer moeten lezen om hem te snappen.

[ Voor 42% gewijzigd door Worldwide op 03-07-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt omdat je meer dan 300 kan maken maar dat geeft je telefoon niet precies aan hij gaat tot 300+ maar je zou evengoed 1000 kunnen maken ik zeg maar wat maar dat geeft die niet aan maar als je er 100 nog kan maken dan geeft die dat weer aan dus als je onder de 300 kan maken dan zie je het gewoon

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

balen man, 2 weken geleden heeft er iemand even mijn k750i geleend, en ja hoor dikke kras op mijn scherm!!! Iemand enige idee om weg te laten halen? of kan je ergens een nieuwe front kopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 12:55

SambalBij

We're all MAD here

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 03:57:
balen man, 2 weken geleden heeft er iemand even mijn k750i geleend, en ja hoor dikke kras op mijn scherm!!! Iemand enige idee om weg te laten halen? of kan je ergens een nieuwe front kopen?!
De verf en (merk)opdruk zitten zo te zien onder het plastic, dus je kunt hoogstwaarschijnlijk met een polijstmiddel als Displex de kras wel weghalen. Wel alleen even opletten dat je *niet* de om het scherm liggende delen (softkeys met name) raakt

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Heeft iemand al foto's/guide gevonden om de K750 open te maken?
ik heb de achterkant eraf liggen en alleen 2 schroeven aan de onderkant van het toestel verwijderd.
ik vermoed dat er nog 2 schroefjes onder de antenne zitten, maar deze krijgen ik niet los.

Ik heb namelijk nogal last van een "krakende" voorkant. Met name de toetsen tussen beeldscherm en joystick. Ik dacht, als ik hem openmaak kan ik misschien alles wat steviger weer in elkaar krijgen.
Maar ik krijg de voorkant dus nog niet los :)
Ik heb al flink lopen googlen, maar waarschijnlijk op de verkeerde termen. Of het staat nog niet online.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben 't al wel tegen gekomen, maar kan het zo 1-2-3 niet meer terug vinden. Is een site met iets van 30 foto's over het uit elkaar halen van een K750i.

Als ik 't heb gevonden laat ik 't je weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Laatst online: 19:50
willy1986 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 00:13:
Bestanden kan je zowieso met infrarood en BT uitwisselen. En ja er bestaan enkele games die tegen elkaar kan spelen dmv BT. Evenals een java-chat functie...
Welke games, kan je er een paar noemen? En waar ik die kan vinden evenals het chatprogje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:40:
Ben 't al wel tegen gekomen, maar kan het zo 1-2-3 niet meer terug vinden. Is een site met iets van 30 foto's over het uit elkaar halen van een K750i.

Als ik 't heb gevonden laat ik 't je weten ;)
Je moet alleen je Chinees even ophalen :+

LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:38
Speedy-Andre schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:21:
[...]

LINK
Zo zijn er nog enkele worden te herkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ok, bedankt
Hmm dus gewoon de voorkant eraf pielen.
Vanmiddag nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik dacht dat met de laatste software-update zou woder aangegeven als de batterij opgeladen was. Ik heb die nieuwe software erop staan maar bij de Telefoonstatus blijft staan : "bezig net opladen 100%". Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Brammel schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:24:
[...]

Zo zijn er nog enkele worden te herkennen...
Ik was al bezig met babelfish, ik maak screendumps van de 4 pagina's, zodat ik alle plaatjes (en de tekst) heb.
Nu nog inelkaar plakken, misschien als pdf, ik heb Acrobat writer nog ergens staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ge1949 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:10:
Ik dacht dat met de laatste software-update zou woder aangegeven als de batterij opgeladen was. Ik heb die nieuwe software erop staan maar bij de Telefoonstatus blijft staan : "bezig net opladen 100%". Hebben jullie dat ook?
Ik heb precies hetzelfde, alleen als hij uit staat en je laadt op dan geeft hij nu wel aan: Telefoon is opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Laatst online: 12-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:14:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, alleen als hij uit staat en je laadt op dan geeft hij nu wel aan: Telefoon is opgeladen.
Bedankt, zal het eens proberen met opladen terwijl die uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik ben sinds kort ook een gelukkig eigenaar van een SE k750i en vroeg me af of het ook mogelijk was om met een java browser op internet te komen zoals:
code:
1
telefoon > bluetooth > pc > internet (html/msn)

Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
supercrazy schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:33:
[...]

Nou meestal wordt een gsm er niet uitgehaald omdat men dan de zegel moet verbreken...
Ik heb daar geen enkel probleem mee gehad toch ik op 19 mei mijn K750i bij the phonehouse kocht, ik vroeg om een nieuwe doos en of ik hem er even uit mocht halen om hem te proberen. Dat mocht :)
ds75 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:15:
Is er hier ook al iemand met stof op de LCD?
Dus onder de display lens.
ja ik :(, weet niet hoe het daar terecht is gekomen... nog een punt is dat mijn joystick slechter begint de functioneren, helaas had ik dat ook bij de K700i en hoopte ik dat het bij de K750i niet meer zo had mogen zijn.

Binnenkort (net even voor ik op vakantie ga) ga ik hem laten ruilen bij Phonehouse (onder garantie laten maken :P)
Shiver23 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 11:59:
Heeft iemand al foto's/guide gevonden om de K750 open te maken?
ik heb de achterkant eraf liggen en alleen 2 schroeven aan de onderkant van het toestel verwijderd.
ik vermoed dat er nog 2 schroefjes onder de antenne zitten, maar deze krijgen ik niet los.

Ik heb namelijk nogal last van een "krakende" voorkant. Met name de toetsen tussen beeldscherm en joystick. Ik dacht, als ik hem openmaak kan ik misschien alles wat steviger weer in elkaar krijgen.
Maar ik krijg de voorkant dus nog niet los :)
Ik heb al flink lopen googlen, maar waarschijnlijk op de verkeerde termen. Of het staat nog niet online.
Het is wel heel verkeerd als je aan je eigen telefoon uit elkaar gaat lopen halen, je hebt niet voor niets garantie... ga ermee naar de winkel en laat hun het maar oplossen want als je zelf aan je telefoon gaat kloten gaat he 78% van de gevallen verkeerd en is je garantie daarbij ook nog eens vervallen. :/

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan het aanliggen dat beide mijn USB poorten mijn telefoon wel voorzien van stroom maar dat er geen melding "Nieuwe Hardware gevonden" in het scherm verschijnt, ben dr drie uur mee bezig geweest om het werkend te krijgen...volgende ochtend op die van me pa kon ik in 5 min. bestanden overplaatsen van phone naar pc en andersom...iemand een verklaring/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het 'joystickje' soms niet goed.
Naar boven ^ en naar rechts > werken soms niet, ook werkt mijn volumetoets dan niet.
Heeft iemand anders hier ook last van?
Of heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img41.echo.cx/img41/5359/egel7vh.jpg

Kwam hem gisternacht tegen op weg naar huis van de kroeg.

Deze foto is genomen met de flash MXE-60. De kwaliteit met flash is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Ja is bij mij ook.. Joystick heeft er niet altijd zin in. Beetje aggresief heen en weer bewegen terwijl je hem induwt werkt wel redelijk :P

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
Ik las dus dat mensen de d750i al geflashed hebben maar als ik precies de stappen volg die er staan uitgelegd zegt bij mij dat er geen service voor dit toestel is..
wtf??

doe ik dan iets verkeerds?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Some important information for W800i buyers
At fist I was left a note there was a change in W800i in screen. It went back to S600i, as not to be same as K750i. New developer, new parts ODM, but as for what he now stated, not better. Release date still would be the end of this month for the first lot will be shipped in a week. Firmware spectations of the model W800i is now handled in all parts of the workd(confirmed), meaning everywhere is now ready to sell W800i.

The bad news that he wanted to share. SE stated that W800i will be down-graded on quality of the parts. K750i will still remain the highest camera model for SE during this time, until next 3 months, which you will be very happy with Sakura's specification. The screen will be put down back to the kind in K700i and S600i, but not a carbon based screen in K750i which means slower frame rate in animations. Also Lens will be down-graded to remain the price down at the level. Or SE will not be able to push it down any lower. The new company sold a new parts to SE at a lower price. The quality was brought down comparing to K750i.

If people are complaining about K750i's quality, then W800i will not be a good answer to them. Headphones and MSD Pro are as planned, nothing changed. I hope my news won't effect future buyers(i hope).

P.S. Wath next month on Nokia, Big tough phones with tough specs are approaching in high quantity, not sure about quality LOL. Then after than SE and Samsung line up.
Bron: klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Lekker is dat voor de mensen die op de W800i zaten te wachten... althans als je de bron mag geloven. Eerst iets uitbrengen en (redelijk vast?) specs van het toestel geven en dan alsnog dingen changen... for worse.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Operations schreef op zondag 03 juli 2005 @ 11:31:
[...]

De verf en (merk)opdruk zitten zo te zien onder het plastic, dus je kunt hoogstwaarschijnlijk met een polijstmiddel als Displex de kras wel weghalen. Wel alleen even opletten dat je *niet* de om het scherm liggende delen (softkeys met name) raakt
Thanks!!! ik ga het morgen even polijstmiddel halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:47:
Waar kan het aanliggen dat beide mijn USB poorten mijn telefoon wel voorzien van stroom maar dat er geen melding "Nieuwe Hardware gevonden" in het scherm verschijnt, ben dr drie uur mee bezig geweest om het werkend te krijgen...volgende ochtend op die van me pa kon ik in 5 min. bestanden overplaatsen van phone naar pc en andersom...iemand een verklaring/oplossing?
Apparaat bestaat dan waarschijnlijk al. Zoek ff op google, hoe je hidden devices weghaalt bij apparaatbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over de software versie....

R1L002
prgCXC125952_EU_1_CL
R1L002

Camera 4.4

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1L002
EUROPE_3

Content versie
PA19

ik heb dus camera versie 4.4 bij anderen zag ik dat nog niet

maar ik heb na de update ook nog last van dat de tel. uitvalt (al 3x gebeurt in 4 dagen :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 20:55:
over de software versie....

R1L002
prgCXC125952_EU_1_CL
R1L002

Camera 4.4

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1L002
EUROPE_3

Content versie
PA19

ik heb dus camera versie 4.4 bij anderen zag ik dat nog niet

maar ik heb na de update ook nog last van dat de tel. uitvalt (al 3x gebeurt in 4 dagen :S)
Hmm, vaag...ik heb precies dezelfde software-info, dus denk niet dat het daar aan ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
hmm hier

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
R1J002 
prgCXC125952_EU_I_CL
R1J002

Softwareversies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig 4.4

Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R 1D

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc 125953 R1J002
EUROPE_3

Content versie
PA 19

is de R1L degene die je nu krijgt als je 'm weer update via SE update service? Toen ik m kreeg vorige week heb ik m gelijk geupdate namelijk

verder geen enkel probleem met uitvallen oid. alles werkt tot nu toe vlekkeloos

[ Voor 10% gewijzigd door Chiron op 03-07-2005 21:24 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat updaten van de firmware lukt me dus niet!

ik moet een USB flash device installeren maar kan de driver er van niet vinden! automatisch niet en handmatig zou ik niet weten waar ik moet zoeken ..

heeft iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 21:25:
Dat updaten van de firmware lukt me dus niet!

ik moet een USB flash device installeren maar kan de driver er van niet vinden! automatisch niet en handmatig zou ik niet weten waar ik moet zoeken ..

heeft iemand enig idee??
Dit is de link
http://www.sonyericsson.c...te_Service_USB_driver.zip

Als je bezig bent met de update (usb kabel erin C ingedrukt houden, wordt er gevraagd om usb flash, verwijs dan naar de plek waar je de drivers -van de link- hebt opgeslagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
en je moet een usb poort aan de achterkant gebruiken, dus niet aan de voorkant van je pc of via een hub.. het werkte mij althans pas toen ik hem direct in het moederbord prikte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanmiddag de K750i en sinds vorige week een SE headset HBH-600, die werkte perfect met mijn S700i maar nu werkt hij niet met mijn K750i !

Wat moet ik doen, heb alles al geprobeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
dus niemand geen idee waarom het bij de t-mobile d750i niet werkt dat flashen dat de service niet beschikbaar is? of heb ik geen geduld :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:21:
[...]

LINK
Ah, thanx, dat was idd de site die ik ook ben tegen gekomen. Scheelt me alweer zoeken ;)

Nu ff wat anders: als ik bij mijn T610 de wekker zet en dan terug ga naar het standbyscherm, dan staat de wektijd netjes op de plaats waar anders de datum staat. Wat me opvalt is dat dat bij de K750i niet zo is. Natuurlijk weet je wel wat je wektijd is, maar aan de andere kant is 't wel lekker dat de wektijd naast de klok staat. Is dat in te stellen, of is dat gewoon een "persoonlijk minpuntje" in de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 22:48:
[...]

Ah, thanx, dat was idd de site die ik ook ben tegen gekomen. Scheelt me alweer zoeken ;)

Nu ff wat anders: als ik bij mijn T610 de wekker zet en dan terug ga naar het standbyscherm, dan staat de wektijd netjes op de plaats waar anders de datum staat. Wat me opvalt is dat dat bij de K750i niet zo is. Natuurlijk weet je wel wat je wektijd is, maar aan de andere kant is 't wel lekker dat de wektijd naast de klok staat. Is dat in te stellen, of is dat gewoon een "persoonlijk minpuntje" in de software?
Wanneer je in "stand-by" op + of - drukt (aan de zijkant) krijg je een statuslijstje. Hier staat ook je wektijd bij. Ik moet zeggen dat ik dit handiger vind, want nu kan je tenminste zien hoe laat het is en wat de datum is, ipv de wekker die standaard altijd op dezelfde tijd staat bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:11:
[afbeelding]

Kwam hem gisternacht tegen op weg naar huis van de kroeg.

Deze foto is genomen met de flash MXE-60. De kwaliteit met flash is _/-\o_
Mag ik vragen waar je die flasher gekocht hebt? Die zoek ik namelijk ook nog :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:04:
[...]

Wanneer je in "stand-by" op + of - drukt (aan de zijkant) krijg je een statuslijstje. Hier staat ook je wektijd bij. Ik moet zeggen dat ik dit handiger vind, want nu kan je tenminste zien hoe laat het is en wat de datum is, ipv de wekker die standaard altijd op dezelfde tijd staat bij mij :)
Haha, tja, 't is natuurlijk maar net hoe je 't bekijkt, maar inderdaad, 't staat erbij :)

Dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 21:45:
Ik heb sinds vanmiddag de K750i en sinds vorige week een SE headset HBH-600, die werkte perfect met mijn S700i maar nu werkt hij niet met mijn K750i !

Wat moet ik doen, heb alles al geprobeerd....
Misschien BT aan zetten op de K750i en de HBH-600 z'n id laten uitzenden (aanmelden) :?
Mijn BT headsetje (ABE) doet het prima iig :)
Als je headset verbonden is met je S700i kun je niet met nog een toestel verbinden denk ik ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:10:
[...]

Mag ik vragen waar je die flasher gekocht hebt? Die zoek ik namelijk ook nog :)
Hier: http://www.maeselectronic...sson_gsm/ericssonk750.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke games, kan je er een paar noemen? En waar ik die kan vinden evenals het chatprogje...
Hier:
http://www.getjar.com/products/1009/Chat2U kun je een freeware
chatprogje vinden. Gaat gwoon via bt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
waarschijnlijk weet iedereen dit al maar aangezien ik niet iemand ben die meteen de manual in duikt was dit bij mij nog niet bekend.
dus voor alle andere die het ook nog niet weten, je kan de thumbnail size in de images map aanpassen:

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0503/sonyericssonw800i/s/s32_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0503/sonyericssonw800i/s/s33_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0503/sonyericssonw800i/s/s34_s.jpg

p.s. ik kwam de setting tegen in deze review: http://www.threegmobile.n...ews_detail&nid=546&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Hmmm daar was ik eergisteren ook al achter gekomen alleen heet het bij ons:

weergavesmodus > 5 x 5 cm / 7,5 x 7,5 cm

vreemde is alleen als je 7,5 x 7,5 cm kiest dat de plaatjes met 3x3 erop komen en met 5 x 5 cm 2x2 erop komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:28:
[...]

Misschien BT aan zetten op de K750i en de HBH-600 z'n id laten uitzenden (aanmelden) :?
Mijn BT headsetje (ABE) doet het prima iig :)
Als je headset verbonden is met je S700i kun je niet met nog een toestel verbinden denk ik ....
Ik heb het gevonden denk ik, de volume knoppen ingedrukt houden om te paren 8)7
Stom van me.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Laatst online: 19-04-2024
Waar staat "streaming opties" voor?

Deze functie kan je vinden onder:

-Instellingen
-Tabblad ""Verbindingen"
-Streamingopties

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeZaX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:57:
Hmmm daar was ik eergisteren ook al achter gekomen alleen heet het bij ons:

weergavesmodus > 5 x 5 cm / 7,5 x 7,5 cm

vreemde is alleen als je 7,5 x 7,5 cm kiest dat de plaatjes met 3x3 erop komen en met 5 x 5 cm 2x2 erop komen.
Waarom is dat vreemd? ...

3 x 3 INCH is toch ongeveer wel 7,5 x 7,5 CM
2 x 2 INCH is ook ongeveer 5 x 5 CM

Het enige waar ik echt van baal is dat zo enorm LAAT de foto maken. Ik klik op die knop, die 2 seconden een leuke foto, en als ik dan naar de opgeslagen foto kijk dan is die echt later genomen. En vaak dus niet lekker scherp enz.. :(

Ik heb de nieuwste firmware. Hopen dat ze snel met een verbetering komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Wat ik er vreemd aan vind is:

7,5 x 7,5 cm = 3 plaatjes op een rij = 3 x 3
5 x 5 cm = 2 plaatjes op een rij = 2 x 2

7,5 cm is tot nog altijd groter dan 5 cm lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Zo net maar een 750i besteld ter vervanging van m'n Samsung D500.

349 bij smartphoneshop.nl, das leuk prijsje toch? (kon zo snel niet goedkoper vinden bij betrouwbare zaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17

Gaitman

The Real One

Bosmonster schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:32:
Zo net maar een 750i besteld ter vervanging van m'n Samsung D500.

349 bij smartphoneshop.nl, das leuk prijsje toch? (kon zo snel niet goedkoper vinden bij betrouwbare zaken)
€ 333,- bij http://www.typhone.nl/ind...lossegsm&do=2&show_id=130

Ik had het toestel binnen een paar dagen in huis.

En natuurlijk zijn er inmiddels ook nog goedkopere te vinden via pricewatch: Sony Ericsson K750i maar die hebben niet altijd een voorraad

De goedkoopste shop is nu € 319,- (exclusief 13,10 verzendkosten)

[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 04-07-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Ik kan met m'n bluetooth afstandbeding die standaard op m'n telefoon zat geen verbinding meer maken met m'n pc. Krijg de melding dat ik alles moet controleren of het aanstaat. Iemand een idee wat ik los moet installeren om het beestje weer aan de praat te krijgen?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.