Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.918 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 18:42

Bosmonster

*zucht*

GJAman schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:59:
[...]

€ 333,- bij http://www.typhone.nl/ind...lossegsm&do=2&show_id=130

Ik had het toestel binnen een paar dagen in huis.

En natuurlijk zijn er inmiddels ook nog goedkopere te vinden via pricewatch: Sony Ericsson K750i maar die hebben niet altijd een voorraad

De goedkoopste shop is nu € 319,- (exclusief 13,10 verzendkosten)
349 is inc verzending/handling

En het is een shop met winkel bij me in de buurt, dus dat is me wel iets extra waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeZaX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:31:
Wat ik er vreemd aan vind is:

7,5 x 7,5 cm = 3 plaatjes op een rij = 3 x 3
5 x 5 cm = 2 plaatjes op een rij = 2 x 2

7,5 cm is tot nog altijd groter dan 5 cm lijkt me.
X-cuse me, you are totally right! Vreemd idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 09:40

jefjef

learning by doing

RobbieB schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:45:
[...]

Als er na 120 posts (ofzo) nog niet gereageerd is mag je er denk ik wel vanuit gaan dat niemand anders dit probleem heeft.. Overigens dacht ik dat het bij 'de-firmware-die-niet-genoemd-mag-worden' (het lijkt wel harry potter), wel het geval is en dat je dan dus niet meer terug kan naar NL..
vandaag gesproken met SE, dit soort gevallen kennen ze alleen van toestellen die in het buitenland zijn gekocht. enige mogelijkheid is naar een service center te gaan.
Ook gebeld met FutureGSM: tja sorry... weten wij ook niet nou succes dan maar he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Ben van plan voor mijn zomervakantie ook een SE K750i te kopen alleen nu twijfel ik aan het abbonement wat ik hierbij wil gaan nemen.

Ben zelf erg te spreken over Vodafone alleen schijnt deze met een aangepaste firmware te werken
wat mijn vraag dan ook is of deze firmware wel te updaten is met de officiele firmware van SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-07 21:15
Je kunt de K750i ook icm met een Hi 20 (2 jr) krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elect schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:01:
Ik kan met m'n bluetooth afstandbeding die standaard op m'n telefoon zat geen verbinding meer maken met m'n pc. Krijg de melding dat ik alles moet controleren of het aanstaat. Iemand een idee wat ik los moet installeren om het beestje weer aan de praat te krijgen?
Je moet bij je bluetoothinstellingen op je pc eens kijken of de "human interface device" instellingen goed staan. Heb er in het begin ook een beetje moeite mee gehad maar na wat prutsen werkt het hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-07 15:24
Zo, ook ik draai nu R1L002 (SE) zonder problemen, vastlopers of reboots (/me klopt snel af :)).

Ik heb volgens mij wel weer een versnelling ontdekt bij het browsen in Games en Applicaties en overal reageert hij sneller. Het zal wel iets tussen de oren zijn, maar het verschil tussen R1J en R1L zal wel miniem zijn wat betreft verbeterde snelheid.

Een of andere manier " moet " ik altijd het laatste van 't laatste hebben, dus vandaar hier ook geupdated :).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:20:
[*knip*]

Een of andere manier " moet " ik altijd het laatste van 't laatste hebben, dus vandaar hier ook geupdated :).
*Shake hands*

Ben er ook zo een...ook al werkt 't perfect, toch moet 't door iets nieuws vervangen worden :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:20:
Zo, ook ik draai nu R1L002 (SE) zonder problemen, vastlopers of reboots (/me klopt snel af :)).

Ik heb volgens mij wel weer een versnelling ontdekt bij het browsen in Games en Applicaties en overal reageert hij sneller. Het zal wel iets tussen de oren zijn, maar het verschil tussen R1J en R1L zal wel miniem zijn wat betreft verbeterde snelheid.

Dat verschil in het games/applicatie menu is echt waar. Bij mij ging het scrollen in het game menu eerst super traag, nu niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Jongens ik heb een groot probleem. Zonet zag ik hier in dit topic dat de L versie van de Firmware al uit was (ik dacht dat ik die al had maar dat bleek niet zo te zijn). Dus ik volg netjes de handelingen die ik ook de vorige keer heb gedaan na het updaten van de J versie.

Haalt hij netjes update binnen en vraagt of ik de telefoon uit wil doen en 20 seconde wacht. Ik doe dat en start vervolgens de telefoon met de "c" knop weer op. Maar dat wil niet! Ik krijg een error op mijn PC beeldscherm met communcatie probleem.
Haal uw batterij eruit en herstarten de telefoon krijgt u errors dan.... blablabla
Dit probeer ik dus maar de telefoon start gewoon niet meer op! Doet helemaal niks meer. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k zie dus dat er een nieuwe firmware is voor de telefoon. kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen R1J002 en de R1L002? ik heb nou R1J002 en deze draait goed en wil dus weten of ik hem wel of niet moet updaten (heb nl. geen zin in een telefoon die niet meer start.....).

alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:26:
Ben er ook zo een...ook al werkt 't perfect, toch moet 't door iets nieuws vervangen worden :9
Erg is dat he (af en toe); maar goed 9 van de 10 keer loopt alles toch vlekkeloos dus ;).
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:27:
Dat verschil in het games/applicatie menu is echt waar. Bij mij ging het scrollen in het game menu eerst super traag, nu niet meer..
Het verschil was van R1A naar R1J erg goed te merken, maar ook van R1J naar R1L is weer een stukje verbetering in snelheid te merken, dus toppie wat dat betreft SE! :).

Nu maar hopen dat ze foto / video kwaliteit ook weer terugkrikken naar de goede kwaliteit uit de eerste firmware, shuttergeluid eruit rammen en we zijn " weer " blij :9.
BeZaX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:00:
Dit probeer ik dus maar de telefoon start gewoon niet meer op! Doet helemaal niks meer. Wat nu?
Heb je die tweede optie al geprobeerd? Die van recovery modus ofzoiets dat het heet. Als het goed is is die dus bedoeld als je 'm ooit al geupdated hebt, maar bijv. verkeerd is verlopen of zoiets. Misschien nog even langer wachten met de batterij weer in doen, aangezien ze dat aan je melden.

Laat het ons nog even weten hoe het verloopt?

[ Voor 25% gewijzigd door InsjaHH op 04-07-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Net ff die recovery modus geprobeerd en dit werkt ook niet. Kga waarschijnelijk zo wel ff de helpdesk van Sony bellen (10 c/p/m). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
BeZaX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:07:
Je kunt de K750i ook icm met een Hi 20 (2 jr) krijgen. ;)
[...]

En natuurlijk zijn er inmiddels ook nog goedkopere te vinden via pricewatch: Sony Ericsson K750i maar die hebben niet altijd een voorraad

hij kan nóg goedkoper! :9

bij http://www.gsm.nl/ een k750i + debieltel :X vodafone 100 bel/sms tegoed (24 mnd) en géén aansluitkosten voor €11,95 per maand (excl. verzendkosten €12,95)

[ Voor 14% gewijzigd door willy1986 op 04-07-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Heb je debitel erbij en dat is ook niet om na huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

willy1986 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:51:
[...]

[...]

hij kan nóg goedkoper! :9

bij http://www.gsm.nl/ een k750i + debieltel :X vodafone 100 bel/sms tegoed (24 mnd) en géén aansluitkosten voor €11,95 per maand (excl. verzendkosten €12,95)
Het ging dus om los prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Was zoiezo van plan een abbonement te kopen van 1jaar

en twijfel nog tussen een KPN en een Vodafone abbonement.

Dit qua prijs en toestel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brokenrules schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:54:
Was zoiezo van plan een abbonement te kopen van 1jaar

en twijfel nog tussen een KPN en een Vodafone abbonement.

Dit qua prijs en toestel verschil.
Vodafone gelocked toestellen krijg je meestal alleen bij Vodafone City Points (sommige (web)shops uitgezonderd).. maar dit is meestal wel te zien aan de prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Zullen we in dit forum het maar over de K750i houden en het bespreken van abonnementen maar in een ander topic doen.
Het is al lastig genoeg om door 20x dezelfde gestelde vragen te lezen (als het bij sommige vragen al niet meer is). Ik weet dat het wel erg veel posts zijn maar de zoekfunctie en een beetje lezen levert hopelijk al heel wat minder dubble vragen op zodat het nog een beetje leuk blijft dit topic te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:33
ik heb een goede deal gesloten
12 maanden abbo van 26,50 per maand (tmobile 200) waarvan 1 maand geen abbo en smsbundel kosten
hoefde maar 60 euro bij te betalen
dus na een jaar opzeggen en dan weer nieuwe tel en deze verkope via ebay
of zo'n cheap abbotje van 300 minuten voor 5 euro per maand

maar ok nu weer over op normale gang van zaken, ik heb hem morgen binnen dus kan niet wachten :)
Volg dit topic al vanaf deel 2 en heb gelezen dat sommige geen geluidje meer hebben bij het maken van foto's op stil na upgrade van de firmware
is dit nu standaard, nee toch? Of hoe kwamen zij daar dan aan?

[ Voor 6% gewijzigd door PhrancK op 04-07-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Wie heeft tijdens het FW updaten en nieuwere versie moeten installeren van SEUS_119.exe? Volgens mij zit daar het probleem waarom mijn telefoon geen contact wil maken na het updaten van de telefoon. Hij herkent door die software de USB Flash niet meer. Zegt dat de goede drivers niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 00:20
PhrancK schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:33:
ik heb een goede deal gesloten
12 maanden abbo van 26,50 per maand (tmobile 200) waarvan 1 maand geen abbo en smsbundel kosten
hoefde maar 60 euro bij te betalen
dus na een jaar opzeggen en dan weer nieuwe tel en deze verkope via ebay
of zo'n cheap abbotje van 300 minuten voor 5 euro per maand

maar ok nu weer over op normale gang van zaken, ik heb hem morgen binnen dus kan niet wachten :)
Volg dit topic al vanaf deel 2 en heb gelezen dat sommige geen geluidje meer hebben bij het maken van foto's op stil na upgrade van de firmware
is dit nu standaard, nee toch? Of hoe kwamen zij daar dan aan?
Dat is alleen bij de non-official firmware van DaVinci als je goed gelezen had...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:55

TheFruitNerd

iets met fruit

BeZaX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:45:
Wie heeft tijdens het FW updaten en nieuwere versie moeten installeren van SEUS_119.exe? Volgens mij zit daar het probleem waarom mijn telefoon geen contact wil maken na het updaten van de telefoon. Hij herkent door die software de USB Flash niet meer. Zegt dat de goede drivers niet kloppen.
Dat moest ik ook doen idd. Vond ik wel een beetje apart, omdat ik dat de eerste keer al had gedaan. Maargoed, net even een update gedaan en hij draait alweer als een zonnetje met R1L002 :)
Occy74 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:50:
[...]
Dat is alleen bij de non-official firmware van DaVinci als je goed gelezen had...
Waar we niet meer over mochten praten :X

[ Voor 18% gewijzigd door TheFruitNerd op 04-07-2005 18:52 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
TheFruitNerd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:52:
Dat moest ik ook doen idd. Vond ik wel een beetje apart, omdat ik dat de eerste keer al had gedaan. Maargoed, net even een update gedaan en hij draait alweer als een zonnetje met R1L002 :)
Hmmm... kreeg je tijdens de installatie ook een error dat deze niet digitaal ondertekend was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik heb waarschijnelijk nu mijn probleem gevonden alleen zit ik nu met het probleem hoe ik het op los. Tijdens het updaten van mijn firmware moest ik een nieuwe versie installeren van het update programma (SEUS_119.exe). Hierdoor is er iets mis gegaan in mijn apparatenbeheer (drivers) waardoor de USB Flash niet meer herkend word. Hij word nu weer gegeven als onbekend apparaat, probeer ik vervolgens de stuurprogramma's te updaten dan kan hij ze niet vinden omdat het geen nieuwe versie is!

Blijkbaar is dus iets met de drivers aan de hand waardoor ik mijn telefoon niet weer kan wakker maken ("c" knopje en dan kabel erin) na het installeren van de patch voor de firmware. Wie weet hoe ik mijn apparatenbeheer kan opschonen zodat mijn USB Flash wel weer goed herkend word. Installatie ongedaan maken heeft geen zin want na herkening van onbekend apparaat zet hij vrolijk de "verkeerde" weer terug. Wie o wie?

Hopelijk kan ik dan mijn telefoon weer tot leven wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben ook in het bezit van een SE k750i maar nu is bij sinds enekele weken na aankoop is de camera kapot gegaan. Als ik op het camera knopje druk komt even het camera scherm tevoorschijn en gaat daarna weer weg. Zelfde geld als je via het menu de camera wil bedienen. En het kapje is dus wel los voor de goede orde. Ik heb al geprobeerd om een firmware update te doen maar dat mislukt telkens. Heeft iemand hier hetzelfde probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 00:42
[...]

Let wel ff op dat voordeelgsm (319 euro) blijkbaar de toestellen uit duitsland haalt, want ik kreeg er een e-plus branded toestel mee. Normaal hoeft debranden van mij niet zo maar met een duitse provider erop ben ik heeeeel rap gaan googlen :/
Uiteindelijk kwam ik dus op 329 euro ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CopyCatz op 04-07-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen last van dat de de telefoon vanzelf uitschakeld? en uit blijft.

Mensen met oplossingen?
ik heb de nieuwste versie, L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:55

TheFruitNerd

iets met fruit

BeZaX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:05:
[...]

Hmmm... kreeg je tijdens de installatie ook een error dat deze niet digitaal ondertekend was?
Ik geloof het niet. Ik kreeg een pop-up waarin ik moest aangeven of ik akkoord wilde gaan met de installatie van de software. Daarna is het hele spul gedownload, geinstalleerd en toen kon ie hem direct flashen. Waarom hij bij jou de drivers heeft verkloot snap ik ook niet. Bij mij is alles goed gegaan.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 21:48
BeZaX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:11:

Blijkbaar is dus iets met de drivers aan de hand waardoor ik mijn telefoon niet weer kan wakker maken ("c" knopje en dan kabel erin) na het installeren van de patch voor de firmware. Wie weet hoe ik mijn apparatenbeheer kan opschonen zodat mijn USB Flash wel weer goed herkend word. .
Probeer deze eens : http://support.microsoft.com/?id=315539

Beschrijft hoe je devices kan verwijderen die niet altijd zichtbaar zijn in device manager

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Okee ik ben weer een stapje verder het probleem zit um in de EPIUSB.sys. Telkens als hij de USB Flash vind lukt het hem maar niet om dat bestand te instaleren ofzo. Daar loopt hij op vast... trek ik de kabel eruit en vervolgens er weer in. Dan werkt de driver dus niet goed.

Hij komt niet verder dan dit:

Afbeeldingslocatie: http://img173.imageshack.us/img173/3162/screen1ap.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:49:
Nog meer mensen last van dat de de telefoon vanzelf uitschakeld? en uit blijft.

Mensen met oplossingen?
ik heb de nieuwste versie, L
Als die vanzelf zomaar uitgaat lijkt me ergens een kortsluitinkje te zitten... Mee onder de douche genomen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Voor de die-hards SE fans onder ons: een vraagje of deze feature ooit zat in een firmware / SE telefoon.

Is het mogelijk om voor ieder telefoontje dat gepleegd is (zelf zat ik logischerwijs te kijken in Calls) te zien hoe lang dat telefoontje duurde? Of het nu zelf gebeld is of een ontvangen gesprek?

Ik heb wel gezien dat je onder Menu -> Settings -> Calls -> Time & cost je totaal tijdsduur gesprekken en tijd van laatst gevoerde gesprek kunt opvragen, maar goed; daar doelde ik niet op.

Edit: Hmmm, na even gekeken te hebben op mijn oude N6610: nee deze gaf deze gegevens ook niet aan, dus waar heb ik het over :9. Dacht namelijk dat het daar wel te zien was, maar ook hier enkel laatste gesprek en totale tijdsduur van gesprekken. d0h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de zelf gebelde, ontvangen en gemiste oproepen kun je herkennen aan de icoontjes voor de naam he: Groen pijltje is zelf gebeld, blauw pijltje betekent dat je erdoor gebeld bent en het rode pijltje betekent dat je de oproep gemist hebt....lekker logisch lijkt me zo :9

Dat je van ieder gesprek de tijd kunt achterhalen, dat lijkt me niet. Heb nu dik twee jaar een T610 en dat is me in de tussentijd niet opgevallen, dus 't lijkt me zo dat dat niet mogelijk is. Wel kun je, wat je zelf ook al aangeeft, de tijd van 't laatste gesprek terughalen, maarja, dat kon bij m'n Siemens C25 al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik zit sterk te twijfelen, tussen k750i en de Nokia 6680, de Symbian lijkt me zo cool.....
heb net mn Samsung D500 weg gedaan wegens dat je geen java kan installeren... (via om weg dan wel)

iemand een ideé welke ik beter kan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 27-07 16:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Is er iemand die het volgende deel wilt maken?

Degene die dat wilt, die mag gewoon mijn startpost gebruiken, maar moet ook wel degelijk iets aanvullen aan mijn startpost. Het gewoon overnemen van de startpost die ik hierboven gemaakt heb kan ik namelijk ook gewoon wel nog een keer doen.

Iemand interesse??

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep vanmorgen een uur lang door de KNIJTERHARD-stortende regen gefietst, met oordopjes op en telefoon in mn broekzak (die echt he-le-maal doorweekt was) en mn telefoon heeft geen mankementen, hij kan dus redelijk tegen water :) (uiteraard moet je um niet in een bakkie water gooien ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:42:
Voor de die-hards SE fans onder ons: een vraagje of deze feature ooit zat in een firmware / SE telefoon.

Is het mogelijk om voor ieder telefoontje dat gepleegd is (zelf zat ik logischerwijs te kijken in Calls) te zien hoe lang dat telefoontje duurde? Of het nu zelf gebeld is of een ontvangen gesprek?

Ik heb wel gezien dat je onder Menu -> Settings -> Calls -> Time & cost je totaal tijdsduur gesprekken en tijd van laatst gevoerde gesprek kunt opvragen, maar goed; daar doelde ik niet op.

Edit: Hmmm, na even gekeken te hebben op mijn oude N6610: nee deze gaf deze gegevens ook niet aan, dus waar heb ik het over :9. Dacht namelijk dat het daar wel te zien was, maar ook hier enkel laatste gesprek en totale tijdsduur van gesprekken. d0h.
nops, zoals hierboven al is gemeld: je kan alleen de tijdsduur van het laatste gesprek opzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeZaX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:37:
Okee ik ben weer een stapje verder het probleem zit um in de EPIUSB.sys. Telkens als hij de USB Flash vind lukt het hem maar niet om dat bestand te instaleren ofzo. Daar loopt hij op vast... trek ik de kabel eruit en vervolgens er weer in. Dan werkt de driver dus niet goed.

Hij komt niet verder dan dit:

[afbeelding]
wat voor foutmelding krijg je na die screenshot dan??

edit: ik heb zelf ook echt uren zitten kloten toen de bestandsoverdracht opeens niet meer werkte.. Uiteindelijk is het me gelukt door alle usb-sjit uit dat lijstje wat met de k750i te maken had te deleten (en ook de pc suite), daarna alles opnieuw te installeren (windows detecteert alles dan weer opnieuw)
En dan dus ook ff die 750_USB_Drivers.zip en D750_K750_W800_Update_Service_USB_driver.zip installeren en dan nog eens proberen of de update het doet ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 15:04
;(

fuck, probeer ik eindelijk weer eens te de firmware te updaten. Alles gaat goed, kom bij het scherm om up te daten. Installeer de USB driver, alles gaat goed. Batterij was zeker meer dan de helft.

Begint ie met updaten (het bekende laatste scherm waar iedereen wel een keer op vastgelopen was). Begint van 0% (logisch) te updaten waarna er opeens een scherm komt dat er geen connectie is tussen USB en de foon! Ok, niks aan de hand dacht terwijl dus nu de telefoon helemaal maal niet meer aan gaat. Wat ik ook doe, USB in / uit de foon C ingedrukt, proberen op te laden, recovery mode, aan proberen te zetten (aantal seconden tot 15 sec. ingedrukt houden. Maar noppes niks nada. Krijg nu een zwart scherm.

Iemand dit meegemaakt ? Zie er naar uit dat ik de tel moet terugsturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:03:
Is er iemand die het volgende deel wilt maken?

Degene die dat wilt, die mag gewoon mijn startpost gebruiken, maar moet ook wel degelijk iets aanvullen aan mijn startpost. Het gewoon overnemen van de startpost die ik hierboven gemaakt heb kan ik namelijk ook gewoon wel nog een keer doen.

Iemand interesse??
Dat leek mij ook wel beter want ik denk niet dat jij dit topic helemaal tot in de puntjes volgt dus kan je ook niet weten wie allemaal wat wil laten weizigen in te startpost... daarom is het beter als een actieve K750i-fan de startpost kan bijhouden... ik ben wel bereid :9 teminste als jullie instemmen

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:16:
Hallo,

Ik ben ook in het bezit van een SE k750i maar nu is bij sinds enekele weken na aankoop is de camera kapot gegaan. Als ik op het camera knopje druk komt even het camera scherm tevoorschijn en gaat daarna weer weg. Zelfde geld als je via het menu de camera wil bedienen. En het kapje is dus wel los voor de goede orde. Ik heb al geprobeerd om een firmware update te doen maar dat mislukt telkens. Heeft iemand hier hetzelfde probleem ?
yup pcies het zelfde, ik heb mijne vrijdag ter reperatie aangeboden, we zijn niet de enige, kapotte camera probleem is in opmars :P, schijnt iets met stukie software te maken te hebben die niet thuis kan worden geupdate, ik hoop mijne deze week (voor mn vakantie) nog terug te hebben en de precieze oorzaak te horen

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 27-07 16:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 23:11:
[...]

Dat leek mij ook wel beter want ik denk niet dat jij dit topic helemaal tot in de puntjes volgt dus kan je ook niet weten wie allemaal wat wil laten weizigen wijzigen in te startpost... daarom is het beter als een actieve K750i-fan de startpost kan bijhouden... ik ben wel bereid :9 teminste als jullie instemmen
Nou, dat is niet het probleem....

Ik denk dat ik dit topic meer dan goed genoeg volg. Maar om een goeie dingen toe te voegen aan deze startpost is VEEL tijd nodig. Ik denk dat ik genoeg tijd heb gestoken in dit project.

Daarnaast is de respons die ik hier van andere K750 users terug krijg lager dan ik verwacht had. Het algemene niveau is helaas nog steeds iets te laag. Het gaat me teveel over dingen die niet 100% gerelateerd zijn tot de K750 (bijvoorbeeld abo's :? )

Tevens zijn er nog veel mensen die sommige regels nog wel eens willen vergeten. Dan wil ik absoluut niet iemand afkraken, maar ik heb jou ook menig maal warez links zien posten, en dat is hier gewoon niet toegestaan. Heb daar alsjeblieft respect voor..

Het voelt voor mij een beetje als een één_richtings_weg. En daarom zou ik graag willen zien dat iemand er probeert net zoveel tijd in te steken als mij. En één ding kan je van mij geloven, er heeft enorm veel tijd in deze startpost gezeten. Misschien niet direct, maar anders wel via al mijn andere startposts.

Ik wil mijzelf absoluut niet boven andere verheffen, maar als jij denk dat jij dit ook kan. Graag, maar doe het dan alsjeblieft wel ook goed.

Als je na het lezen van dit enigszins het met mij eens kan zijn, dan heb jij mij zegen. Dan wens ik je veel succes in het maken van een fantastisch niet deel. Met veel nieuwe info

Bij deze: Ga je gang.

Groetjes,

Een actieve K750 fan (actiefste SE fan)

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 04-07-2005 23:56 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
SeeS schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:50:
;(

fuck, probeer ik eindelijk weer eens te de firmware te updaten. Alles gaat goed, kom bij het scherm om up te daten. Installeer de USB driver, alles gaat goed. Batterij was zeker meer dan de helft.

Begint ie met updaten (het bekende laatste scherm waar iedereen wel een keer op vastgelopen was). Begint van 0% (logisch) te updaten waarna er opeens een scherm komt dat er geen connectie is tussen USB en de foon! Ok, niks aan de hand dacht terwijl dus nu de telefoon helemaal maal niet meer aan gaat. Wat ik ook doe, USB in / uit de foon C ingedrukt, proberen op te laden, recovery mode, aan proberen te zetten (aantal seconden tot 15 sec. ingedrukt houden. Maar noppes niks nada. Krijg nu een zwart scherm.

Precies hetzelfde probleem, binnen nog geen seconde "no connection" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
wessel99 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 23:48:
[...]

Precies hetzelfde probleem, binnen nog geen seconde "no connection" :(
en wat was je oplossing... weer terugbrengen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
mmmm.. ik moet met mijn phone langs vodafone..
k heb er zo'n irri lock op zitten dus elke keer als ik me phone wil updaten moet ik dus naar zo'n city point toe...men..hoe irritant :(

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Fjeze

AllesPerfect!

CopyCatz schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:28:
[...]

Let wel ff op dat voordeelgsm (319 euro) blijkbaar de toestellen uit duitsland haalt, want ik kreeg er een e-plus branded toestel mee. Normaal hoeft debranden van mij niet zo maar met een duitse provider erop ben ik heeeeel rap gaan googlen :/
Uiteindelijk kwam ik dus op 329 euro ;)
Ik heb de telefoon ook van voordeel GSM en hij is wel branded maar daar merk je nix van, behalve dat als je het toestel uitzet je even e-plus in beeld krijgt verder helemaal nix!
en het grote voordeel is is dat deze in de stille modus GEEN geluid heeft bij foto's maken ook niet na updaten (wat mij overigens in 1 keer is gelukt via de NL site) dus ik zou zeggen dat hij erg goedkoop is en een erg groot voordeel heeft met het uitzetten van het sluitergeluid.

maar dat is slechts mijn mening

Ik kan iedereen aanraden deze aan te schaffen!

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
SeeS schreef op maandag 04 juli 2005 @ 23:48:
[...]

en wat was je oplossing... weer terugbrengen ??
Phew! Gelukt!

Heb de kabel eerst uit m'n hub gehaald (zat via een hub op de poort op het moederbord). Vervolgens herstart, een andere (moederbord)poort gepakt en jawel, hij deed het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
wessel99 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 00:03:
[...]

Phew! Gelukt!

Heb de kabel eerst uit m'n hub gehaald (zat via een hub op de poort op het moederbord). Vervolgens herstart, een andere (moederbord)poort gepakt en jawel, hij deed het!
ja maar deed je foon ook helemaal niks meer ? Helemaal zwart scherm , of kon je wel de telefoon opstarten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kent iemand een site waar ik beetje goedkope memory stick duo's kan kopen voor mijn k750

Alvast bedankt

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:53

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik zou echt niet kunnen slapen als m'n K750i na een flash 'dood' was :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:53

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 00:15:
Hallo,

Kent iemand een site waar ik beetje goedkope memory stick duo's kan kopen voor mijn k750
Hallo, thanks? No thanks ;)

Iets specifieker mag wel, hoe groot, hoeveel sticks en welk merk wil je hebben?
Ik ben ook aan het rondneuzen en €94 voor een 1GB Sandisk is mogelijk, maar toch nog wel veel geld :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 22:35

Gaitman

The Real One

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 00:15:
Hallo,

Alvast bedankt
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
SeeS schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 00:11:
[...]

ja maar deed je foon ook helemaal niks meer ? Helemaal zwart scherm , of kon je wel de telefoon opstarten ?
Deed helemaal niets meer, niet aan, niet uit, niet herkennen als usb-device, alleen als USB-flash na bovengenoemde dingen.

Kennelijk heeft hij een stukje niet te flashen software waardoor ie altijd te herkennen blijft als USB-Flash device/accepteert ie dan altijd een firmware.

Relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Voor de davinci modded updates moet je betalten, zijn er ook modded updates waar je niet voor hoeft te betalen? (Ben je nou nederlander of niet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
wessel99 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 00:29:
[...]

Deed helemaal niets meer, niet aan, niet uit, niet herkennen als usb-device, alleen als USB-flash na bovengenoemde dingen.

Kennelijk heeft hij een stukje niet te flashen software waardoor ie altijd te herkennen blijft als USB-Flash device/accepteert ie dan altijd een firmware.

Relaxed!
k dan, morgen maar proberen na het werk. Dan maar ff tijdelijk m'n s55 tevoorschijn halen. Er is nog hoop dus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nog een telefoon toe te voegen aan de (Sony)Ericsson familie. Na de T18, T28, P800, P900, T630 nu de K750i. Net als sommige mensen hier had ik ook problemen om te updaten maar dat is uiteindelijk gelukt.

Heb een aantal dingen gemerkt:

Animatie/filmpje wanneer je het uit doet
Ander incoontje voor mediaplayer
Geluid (luidspeaker/headphone) is zachter (Weet niet als ze dit bedoelde met radio en mediaspeler zelfde geluidniveau)
Er wordt een speciale map gemaakt op je MS. Genaamd mp3, alle bestanden hierin worden meteen gelinkt aan de geluiden map.

Als je op het knopje voor de camera drukt (zijkant) reageerd hij niet. Alleen als de lens open is.

My info
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
R1L002 
prgCXC125952_EU_1_CL
R1L002

Softwareversies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig 4.4

Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R 1D

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc 125953 R1L002
EUROPE_3

Content versie
PA 19

@ ck2000nl thnx for the tip ga er 1 bestellen als die database wel mijn gegevens wil accepteren. :(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
SeeS schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:50:
;(

We hebben dus hetzelfde probleem dat de telefoon blijft hangen. Vandaag ga ik langs bij een andere K750i gebruiker om te kijken of het daar wel werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door BeZaX op 05-07-2005 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-07 16:38

Chiron

Moderator Discord
Wel al een goeie usb poort geprobeerd? (dus niet in het frontpaneel of via een hub)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ja ik heb ze allemaal geprobeerd. Ik heb bij de vorige keer met updaten geen problemen gehad alleen nu met de 2de keer wel.

SeeS laten we elkaar op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen.

[ Voor 86% gewijzigd door BeZaX op 05-07-2005 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:16:
Hallo,

Ik heb precies het zelfde, en naar ik heb gelezen nog 2 of 3 op dit forum.. Ik ben naar de Orange shop gegaan, en krijg dus een nieuwe denk vandaag/morgen, Dynafix stuurt er eentje op naar Enschede hier.
En nu maar hopen dat die iets langer blijft werken..:)

BTW Firmware upgrade heb ik gister nog een keer gedaan, maar dat mag niet baten.. Camera doet het nog steeds niet :(

[ Voor 8% gewijzigd door BeVeBe op 05-07-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-07 04:14
Vraagje: hoe zet je T9 aan? Normaal toch door * ingedrukt te houden? :? Dat werkt bij mij niet. Heb het ooit eens uitgezet en nu wil ie niet meer aan. |:(

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Iemand onderstaand programma al geprobeerd :

http://www.mgmaps.com/index.php

Hiermee kan je de google maps bekijken. Zelf gebruik ik m'n K750i niet om mee te internetten, maar er zijn hier vast mensen die hier wel in geinteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Walkman schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:18:
Iemand onderstaand programma al geprobeerd :

http://www.mgmaps.com/index.php

Hiermee kan je de google maps bekijken. Zelf gebruik ik m'n K750i niet om mee te internetten, maar er zijn hier vast mensen die hier wel in geinteresseerd zijn.
Ik heb het geprobeert, maar hij gebruikt niet mijn standaard account voor internet. Hij probeert nu in te bellen op het nummer "0" in plaats van zonnet internet. Zonnet gaat namelijk wel van mijn bundel af, maar vodafone wap niet.
[edit]
Na weggooien van lege account vraagt het programma welke account ik wil gebruiken en kan ik wel via zonnet inbellen
Het werkt nu wel, maar heel erg langzaam.
Maar geen nederland erin...
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:58:
Ik heb al een tijdje alle berichtgevingen gevolgd op dit forum over het updaten vand e firmware en heb zojuist een Service Point gebeld die vanmiddag mn telefoon zullen updaten.

haha afgezien van het feit dat ik momenteel even mn datakabel kwijt ben, heb ik weinig trek in al dat gekloot met die drivers etc etc. Waarom zou je het dan niet gewoon door een servicepoint laten doen???
Omdat je het ook thuis kan doen en de service points [censuur] ver weg zitten. Plus dat het niet zo moeilijk is als je maar de moeite neemt dit topic een beetje door te nemen.

[ Voor 49% gewijzigd door Worldwide op 05-07-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje alle berichtgevingen gevolgd op dit forum over het updaten vand e firmware en heb zojuist een Service Point gebeld die vanmiddag mn telefoon zullen updaten.

haha afgezien van het feit dat ik momenteel even mn datakabel kwijt ben, heb ik weinig trek in al dat gekloot met die drivers etc etc. Waarom zou je het dan niet gewoon door een servicepoint laten doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:58:

Omdat het gewoon thuis kan, en van gekloot met drivers heb ik helemaal geen last gehad. Alles is als een fluitje van een cent verlopen. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar al die problemen vandaan blijven komen ...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbvisiontt schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:16:
Vraagje: hoe zet je T9 aan? Normaal toch door * ingedrukt te houden? :? Dat werkt bij mij niet. Heb het ooit eens uitgezet en nu wil ie niet meer aan. |:(
de sneltoets weet ik niet, maar het kan iig tijdens het smsen => meer => Woordenbk. (T9) => Aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 06:34

reiker

dan jij!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:31:
[...]

de sneltoets weet ik niet, maar het kan iig tijdens het smsen => meer => Woordenbk. (T9) => Aan
En dat stond ook op bladzijde 17 van de handleiding. Je weet wel, dat kleine handige boekje waarin je bijna alles kunt vinden over deze telefoon. Dat boekje wat ze hebben uitgevonden zodat je dit soort fora niet hoeft te gebruiken omdat je de antwoorden al bij de hand hebt. :P

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reiker schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:36:
[...]

En dat stond ook op bladzijde 17 van de handleiding. Je weet wel, dat kleine handige boekje waarin je bijna alles kunt vinden over deze telefoon. Dat boekje wat ze hebben uitgevonden zodat je dit soort fora niet hoeft te gebruiken omdat je de antwoorden al bij de hand hebt. :P
OF dit soort fora zijn uitgevonden zodat je dat "handige" boekje niet meer hoeft te gebruiken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:23:
[...]

OF dit soort fora zijn uitgevonden zodat je dat "handige" boekje niet meer hoeft te gebruiken 8)
Nee

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I know ;)

De mensen die problemen hebben met de camera, dat hij direct weer uitgaat na het openen van de lenscover, zijn die uit dezelfde productieweek of is er wederom geen pijl op te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
reiker schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:36:
[...]

Ermm, thanx voor de tip B) maar dat menu dat jullie aangeven heb ik niet hoor. :? Onder "Meer" staat alleen:

Symbool toev.
Item toevoegen -->
Invoertaal
Info

Er wordt nergens gerept over T9. Ik heb standaard 044 software, daar ligt het toch niet aan? Ik weet 99,99% zeker dat ik hem namelijk uitgezet heb een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-07 19:29
mbvisiontt schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:15:
[...]

Ermm, thanx voor de tip B) maar dat menu dat jullie aangeven heb ik niet hoor. :? Onder "Meer" staat alleen:

Symbool toev.
Item toevoegen -->
Invoertaal
Info

Er wordt nergens gerept over T9. Ik heb standaard 044 software, daar ligt het toch niet aan? Ik weet 99,99% zeker dat ik hem namelijk uitgezet heb een keer.
Bij mij staat er:

Symbool toev.
Item toevoegen -->
Woord bewerken
Invoertaal
Woordenbk. (T9)
Alternatieven
Mijn Woorden
Nationale tekens
Info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:07:
[Ik heb weinig trek in al dat gekloot met die drivers etc etc. Waarom zou je het dan niet gewoon door een servicepoint laten doen???]

Omdat het gewoon thuis kan, en van gekloot met drivers heb ik helemaal geen last gehad. Alles is als een fluitje van een cent verlopen. Ik begrijp eigenlijk niet goed waar al die problemen vandaan blijven komen ...
Ja kan me voorstellen maar voor het geval je geen zin hebt om dat allemaal uit te zoeken, is zo'n service point toch verrotte handig! Ik bracht hem om 12.00 uur, ging ff lunchen en had hem een half uurtje later weer terug met R1L002 erop! Keurig gedaan, valt gewoon onder de service. Alleen wel even een aankoopsbewijs meenemen!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 00:25

FlyEragon

Alien Monkeys

Bij gsm punt nl is er nu een actie van €11,95 p/mnd 24 maanden. icm met debitel vodafone.
Heb geen ervaring met debitel maar voor een totaal prijs van 300 euro incl verzendkosten lijkt mhet mij een leuke aanbieding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
dat lijkt zo ..

ik betaalde eenmalig 90 euro, en betaal 50 euro pm voor een 1 jarig abo. (en 1 maand gratiz)
Samen is dit : 11*50 + 90 = 640 euro...

de jouwe :
24*12 euro = 588 ..
scheelt 52 euro .. maar dan kan ik over 1 jaar weer nieuw toestel vragen en heb ik een betere provider (debitel schijnt niet fijn te zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 22:35

Gaitman

The Real One

whitehouse schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:08:
dat lijkt zo ..

ik betaalde eenmalig 90 euro, en betaal 50 euro pm voor een 1 jarig abo. (en 1 maand gratiz)

de jouwe :
24*12 euro = 588 ..
scheelt 52 euro .. maar dan kan ik over 1 jaar weer nieuw toestel vragen en heb ik een betere provider (debitel schijnt niet fijn te zijn.)
24*12 euro = 288 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben afgelopen weekend naar Belgie geweest en daar had ik mijn eerste vastloper.
Ik heb de telefoon 3 weken en heb softwareversie R1J002.

Ik kreeg een vastloper toen ik een provider wilde selecteren, ik had opeens helemaal geen bereik meer en kon daarna ook niks meer doen.

Ook viel mij op dat de radio niet geweldig werkt. Ik ging van Leeuwarden naar Brussel met de trein. En heb onderweg een aantal radio keer naar de radio geluisterd maar had last van erg veel ruis.

Voor de rest ben ik tot nu toe erg tevreden over de telefoon, vastloper werd verholpen door de batterij eruit te halen.

ps. weet iemand nog leuke sites voor spellen heb een link hier van de site gebruikt en heb daar een paar spellen vanaf gehaald maar heb die nou wel een beetje gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 25-07 20:40
24*12 + 300 = 588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

whitehouse schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:08:
dat lijkt zo ..

de jouwe :
24*12 euro = 588 ..
24*12 = 288 + 12 verzendkosten = 300, dat is minder dan de helft van wat jij betaald heb. Tuurlijk heb je meer belminuten erbij enzo, maar voor degenen die niet zoveel bellen net als mij is het wel een leuke aanbieding.

edit: mischien was het onduidelijk maar de toestel krijg je er gratis bij dus. met totaalprijs doelde ik op wat je uiteindelijk kwijt bent

[ Voor 10% gewijzigd door FlyEragon op 05-07-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
oh hehe..je hebt er geen 300 euro extra bijgelegd :D okay dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
niket610 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Bij mij staat er:

Symbool toev.
Item toevoegen -->
Woord bewerken
Invoertaal
Woordenbk. (T9)
Alternatieven
Mijn Woorden
Nationale tekens
Info
En welke softwareversie heb jij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
mbvisiontt schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:18:
[...]

En welke softwareversie heb jij? :)
Ik heb R1J002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Erkandude schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:03:
Bij gsm punt nl is er nu een actie van €11,95 p/mnd 24 maanden. icm met debitel vodafone.
Heb geen ervaring met debitel maar voor een totaal prijs van 300 euro incl verzendkosten lijkt mhet mij een leuke aanbieding. :)
Heb 'm besteld bij simshop.nl. Daar heb ik in totaal 250 euro betaald.

24 maanden x 17,50 = 420
Eerste 6 maanden 50% korting = 52.50
420 - 52.50 = 367.5
cashback van 117.50

367.5 - 117.5 = 250 _/-\o_

Het is een Debitel Vodafone €17,50 TeGoed abonnement. (100 belminuten of 100 smsjes)

Heb tot nu toe nog geen klachten over debitel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-07 20:01
Ik had bij T for Telecom een hoesje gehaald voor mijn K750i, want denk je heeft die hele lijn een productiefout, de opening voor de knop van de camera zit aan de verkeerde kant 8)7. Ik was de eerste die dit melde en nu gaan ze alles terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah joh, dan knip je dat toch gewoon in zodat je een hele ovaal eruit hebt. Kun je gelijk het klepje open en dicht doen ;)

Had zelf een fone skin voor de K750i besteld (men beweerde aldaar dat het echt een voor de K750i gemaakte fone skin was). Kreeg 'm thuis, blijkt het er eentje voor de K700 te zijn. Ben zelf dus maar 's ff aant 't knippen gegaan en 't resultaat is best aardig :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Laatst online: 25-02 23:00
Mijn vriendin heeft net de (als het goed is) K750i gekocht, die ik ga krijgen :)

Maar deze is van tmobile, en ik wil niet de lelijke d750i. Ik heb haar ook gebeld, dat deze grijs en ge-simlockt is. Maar ze heeft een zwarte simlockvrije.....

Ik kan geen zwarte d750i googlen. Dus kan ik nu met een gerust hart een K750i verwachten?

Of zijn er toch van die lelijke s750i's in het zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Woei.... Mijn telefoon is weer op gestaan uit zijn dood. Ik heb bij een vriend (mede K750i gebruiker) de modus recovery gebruikt waar hij eindelijk begon te werken. _/-\o_ Mijn PC word hier momenteel volledig geformateerd zodat mijn PC het hopelijk ook weer goed gaat doen icm met de K750i.

@SeeS het ligt dus waarschijnelijk aan je PC.

[ Voor 8% gewijzigd door BeZaX op 05-07-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 3e vastloper gehad na de firmware update. Ik verttrouw het kreng voor geen meter meer. Mijn toestel moet gewoon werken. Weet iemand of SE met nog een update bezig is?? Anders gaat ie er uit!! Het is een gave phone, maar dan moet hij wel betrouwbaar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nicket84 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:08:
Mijn vriendin heeft net de (als het goed is) K750i gekocht, die ik ga krijgen :)

Maar deze is van tmobile, en ik wil niet de lelijke d750i. Ik heb haar ook gebeld, dat deze grijs en ge-simlockt is. Maar ze heeft een zwarte simlockvrije.....

Ik kan geen zwarte d750i googlen. Dus kan ik nu met een gerust hart een K750i verwachten?

Of zijn er toch van die lelijke s750i's in het zwart?
Nope, er zijn geen lelijke zwarte d750i's. Denk dat je geluk hebt en toch de K750i krijgt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

niket610 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:36:
[...]

Heb 'm besteld bij simshop.nl. Daar heb ik in totaal 250 euro betaald.

24 maanden x 17,50 = 420
Eerste 6 maanden 50% korting = 52.50
420 - 52.50 = 367.5
cashback van 117.50

367.5 - 117.5 = 250 _/-\o_

Het is een Debitel Vodafone €17,50 TeGoed abonnement. (100 belminuten of 100 smsjes)

Heb tot nu toe nog geen klachten over debitel hoor!
'K zie dat de cashback nu een stuk minder is : € 65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
BeZaX schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:14:
Woei.... Mijn telefoon is weer op gestaan uit zijn dood. Ik heb bij een vriend (mede K750i gebruiker) de modus recovery gebruikt waar hij eindelijk begon te werken. _/-\o_ Mijn PC word hier momenteel volledig geformateerd zodat mijn PC het hopelijk ook weer goed gaat doen icm met de K750i.

@SeeS het ligt dus waarschijnelijk aan je PC.
Niet zo over mijn pc heh! ;-) Maar goed, weet dus dat ik het ff bij iemand anders moet doen :D Hoef ik hem niet op te sturen gelukkig.... :)

thkz for the info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb met updaten geen problemen en met het recoveren van de telefoon van BeZaX ook niet. ik had trouwens wel voor de update naar R1J002 problemen met de drivers, maar heb toen gekozen voor de optie "zelf de driver kiezen" en gewoon de goede er overheen gezet.

dus voor de mensen waarvan de telefoon niet meer werkt door verkeerde firmware update: vraag het aan een vriend van je met dezelfde telefoon of anders iemand bij je in de buurt ;) ;) ;)

btw. volgens mij(n) (gevoel) zijn de menu's sneller geworden met de nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:48:
Vandaag 3e vastloper gehad na de firmware update. Ik verttrouw het kreng voor geen meter meer. Mijn toestel moet gewoon werken. Weet iemand of SE met nog een update bezig is?? Anders gaat ie er uit!! Het is een gave phone, maar dan moet hij wel betrouwbaar zijn..
Vreemd, bij mij loopt het toestel ook bij R1J002 vast. Vaak bij bluetooth, bij de camera, bij het luisteren naar MP3, of als het headset erin zit zonder FM radio aan.
Ik zit nog te twijfelen of ik hem terug doe naar orange. Daar zouden ze dan een aantal zaken verwisselen, maar straks is deze nog slechter dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:48:
Hoe bedoel je de firmware update. Er zijn er officieel al 2. Welke draai je?
SE is vast wel bezig met een update. Maar mail ze anders zelf even, dan weet je het ook zo. En bovendien zullen ze bij meer klachten waarschijnlijk eerder achter fouten komen, meer reden zien om te blijven zoeken naar fouten, etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-07 15:53
Ik heb een beetje op dit forum gezocht maar ik kom nergens iets over vinden. Of het echt merkbaar is als je een High Speed geheugen neemt. Ik merk wel als ik muziek afspeel en dan een foto in zoom van het kaartje dat je er bij krijgt dat de muziek ff stop. Is dat ook bij de normaal of de High Speed?

[ Voor 15% gewijzigd door Calamor op 05-07-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen dit: Ik kan mail van mijn ene internetprovider ophalen maar niet van mijn andere. Oorzaak: bij die andere zitten er ook (zoals het hoort!) hoofdletters in mijn wachtwoord. Zou geen probleem moeten zijn zou je denken, maar ga maar hierheen en probeer een wachtwoord met hoofdletters in te voeren: Menu > Berichten > E-mail > Instellingen > Accountinstellingen > Meer > Account bewerken > Wachtwoord. Kunnen jullie hier ook hoofdletters invoeren??? Of ben ik een idioot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag, maar waar ergens kan ik zien welke software versie ik nu in mijn telefoon heb zitten ?

Ik heb het toestel nu 2 weken en is al diverse malen vast gelopen in standby-stand, ook knippert het scherm regelmatig zwart en wit zonder het klokje erin, tijd voor een update zou ik zeggen.
Volgens mij is het nog een toestel uit de lanceer-periode.
Voor de rest ben ik zeer tevreden over dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Zie startpost... daar staat netjes beschreven hoe je in het service menu komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om mijn dochter te verassen omdat ze naar de middelbare-school gaat heb ik voor haar ook de K750i besteld, maar ik heb haar even die standaard oor-dopjes laten passen maar dat gaat wel erg moeilijk in die kleine oortjes. Nu heb ik ff zitten kijken naar andere dopjes en kom ik de "Stereo portable handsfree HPM-70" tegen. heeft iemand hier ervaring mee? en zijn deze inderdaad wat kleiner??

bedankt alvast.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 20:58 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.