Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 23:11:
[...]
Dat leek mij ook wel beter want ik denk niet dat jij dit topic helemaal tot in de puntjes volgt dus kan je ook niet weten wie allemaal wat wil laten
weizigen wijzigen in te startpost... daarom is het beter als een actieve K750i-fan de startpost kan bijhouden... ik ben wel bereid

teminste als jullie instemmen
Nou, dat is niet het probleem....
Ik denk dat ik dit topic meer dan goed genoeg volg. Maar om een goeie dingen toe te voegen aan deze startpost is VEEL tijd nodig. Ik denk dat ik genoeg tijd heb gestoken in dit project.
Daarnaast is de respons die ik hier van andere K750 users terug krijg lager dan ik verwacht had. Het algemene niveau is helaas nog steeds iets te laag. Het gaat me teveel over dingen die niet 100% gerelateerd zijn tot de K750 (bijvoorbeeld abo's

)
Tevens zijn er nog veel mensen die sommige regels nog wel eens willen vergeten. Dan wil ik absoluut niet iemand afkraken, maar ik heb jou ook menig maal warez links zien posten, en dat is hier gewoon niet toegestaan. Heb daar alsjeblieft respect voor..
Het voelt voor mij een beetje als een één_richtings_weg. En daarom zou ik graag willen zien dat iemand er probeert net zoveel tijd in te steken als mij. En één ding kan je van mij geloven, er heeft enorm veel tijd in deze startpost gezeten. Misschien niet direct, maar anders wel via al mijn andere startposts.
Ik wil mijzelf absoluut niet boven andere verheffen, maar als jij denk dat jij dit ook kan. Graag, maar doe het dan alsjeblieft wel ook goed.
Als je na het lezen van dit enigszins het met mij eens kan zijn, dan heb jij mij zegen. Dan wens ik je veel succes in het maken van een fantastisch niet deel. Met veel nieuwe info
Bij deze: Ga je gang.
Groetjes,
Een actieve K750 fan (actief
ste SE fan)
[
Voor 3% gewijzigd door
Ginz op 04-07-2005 23:56
]