Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 7.774 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145712

Worldwide schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:58:
[...]

Vreemd, bij mij loopt het toestel ook bij R1J002 vast. Vaak bij bluetooth, bij de camera, bij het luisteren naar MP3, of als het headset erin zit zonder FM radio aan.
Ik zit nog te twijfelen of ik hem terug doe naar orange. Daar zouden ze dan een aantal zaken verwisselen, maar straks is deze nog slechter dan eerst.
de mijne gaat weer een freeze, zoals eerst ook...dus al ik hem niet gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tycoontje schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:13:
[...]

Hoe bedoel je de firmware update. Er zijn er officieel al 2. Welke draai je?
SE is vast wel bezig met een update. Maar mail ze anders zelf even, dan weet je het ook zo. En bovendien zullen ze bij meer klachten waarschijnlijk eerder achter fouten komen, meer reden zien om te blijven zoeken naar fouten, etc..
met de update bedoel ik de SE update R1J002 en niet de R1L002 update (is niet van SE, dus niet officieel.gebruik ik dus niet)
Wat dacht je, dat ik SE nog niet had gemailt? Deze geven aan dat er voortdurend doorontwikkeld wordt. Uiteraard hebben ze nog geen datum en geen specs van de verbeteringen...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 145712 op 05-07-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 20:15
Anoniem: 145712 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:07:
[...]

met de update bedoel ik de SE update R1J002 en niet de R1L002 update (is niet van SE, dus niet officieel.gebruik ik dus niet)
Wat dacht je, dat ik SE nog niet had gemailt? Deze geven aan dat er voortdurend doorontwikkeld wordt. Uiteraard hebben ze nog geen datum en geen specs van de verbeteringen...
Eeh, heb hem vorige geupdate via de SE site en heb nu de R1L002 versie, dus die is wel gewoon legaal en van SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71876

Anoniem: 145712 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:07:
[...]

Ik heb hem van het weekend ook legaal via de sony ericsson site geupdate en ik heb nu ook de R1L002 versie erop zitten. Dus niks illegaals aan, lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146831

BeZaX schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:44:
Zie startpost... daar staat netjes beschreven hoe je in het service menu komt. ;)
Dank je, nu weet ik waar ik moet gaan zoeken voor die firmware versie.
Ben er nu ook achter gekomen dat mijn toestel uit week 20 komt.

Alleen stuit ik weer op een nieuw probleempje bij "tips en trucs".
In welk scherm moet ik die code invullen ?
Bij het verkrijgen van tekens < en > zou ik met de joystick moeten werken maar het toestel vraagt of ik dan een snelkoppeling wil maken ??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-04 16:34

yGiDoRp

Sawasdee

Ik heb vandaag 2 k750i's binnengekregen die ik had besteld. Één is voor mij en de ander een cadeautje voor mijn vriendin O+

Ik heb ze meteen geflashed naar de nieuwste firmware. Na wat gekloot met de drivers en software ging het uiteindelijk gelukkig goed.

Eerste indruk is wauw. Hij kan erg veel. Het geluid van zowel telefoon gesprekken als MP3's afspelen vind ik erg goed. En die camera is erg stoer. Niet zo scherp als van mijn digicam natuurlijk, maar zeker niet slecht.

Mijn vorige mobiel was een Nokia 6100. Ik heb altijd Nokia's gehad dus de hele besturing is wel wennen, maar het wijst zichzelf best goed.

Ik heb alleen nog niet door hoe ik het keyboard moet locken. Ik heb nu geen zin gehad om het boekje te lezen. 8)

Oh zo simpel eigelijk. *, rechts boven 8)7

Wat ik ook erg fijn vind is dat Sony-Ericsson de datakabel erbij levert en dat de telefoon ook kan worden opgeladen via USB.

Kan ik mooi de adapter in me tas doen voor naar mijn werk enzo en thuis via USB opladen.

[ Voor 17% gewijzigd door yGiDoRp op 05-07-2005 21:30 ]

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Niet op het display letten en gewoon het rijtje af gaan, dan zit je opeens in het servicemenu ;)
Met FMA kun je trouwens ook je sw versie zien en bijv. je IMEI nummer.
Keylock doe je met * en dan rechter nav. toets.

[ Voor 51% gewijzigd door Speedy-Andre op 05-07-2005 21:34 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71876 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:12:
[...]

Ik heb hem van het weekend ook legaal via de sony ericsson site geupdate en ik heb nu ook de R1L002 versie erop zitten. Dus niks illegaals aan, lijkt mij
Heb net weer eens ge-update, maar blijft de J bij mij....
Zal eens naar SE service point gaan///

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:26:
Niet op het display letten en gewoon het rijtje af gaan, dan zit je opeens in het servicemenu ;)
Met FMA kun je trouwens ook je sw versie zien en bijv. je IMEI nummer.
Keylock doe je met * en dan rechter nav. toets.
Thanks ;)

Ik heb nu versie R1A044, de oude dus :(
Flashen die hap !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 146831 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:36:
[...]

Thanks ;)

Flashen die hap !
Die heb ik ook, maar eigenlijk is dat geen enkel probleem voor mij, ook de snelheid van menu's e.d. is gewoon goed.
Wel grappig is dat je geen foto kan nemen terwijl je op de achtergrond een filmpje afspeelt :+
De radio of een mp3tje stoppen wel ff als je een foto neemt, o.a. om het flitsgeluid te maken en tijdens het opslaan van de foto (die hij direct bij indrukken knop neemt).
Overigens wel jammer dat in standby mode met de radio aan de volume knop een andere zender kiest ipv dat het volume harder of zachter wordt 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Speedy-Andre op 05-07-2005 21:59 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146831 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:36:
[...]

Thanks ;)

Flashen die hap !
Zo, heb hem nu geupdated, alles was in één keer goed gegaan :+
Even in het service menu gekeken naar de verschillen, dit is er veranderd:

- Software versie nu R1L002 (was R1A044)
- Software versie camera 4.4 (was 3.8)
- Content versie PA 19 (was PA 16)

Nu maar eens gaan ervaren of er wijzigingen merkbaar zijn, vooral mijn vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05 20:59
hmmz weer een update van mij... ben ff wat verder gekomen.

Omdat mijne nu helemaal "dood" is probeer ik steeds de recovery mode te proberen. Heb al mijn USB poorten geprobeerd (4 in totaal) en op een gegeven moment als ik op "c" moet drukken etc. gaat de recovery mode starten.

Echter na ongeveer 4 minuten / 13 % zie ik in apparatenbeheer dat hij eruit vliegt waarna de melding komt "error with connecting with device"

Lijkt er dus op dat de connectie tussen de USB poort en de foon gewoonweg wordt verbroken... Dit allemaal weer op mijn eigen PC. Wie heeft er nog tips voor mij ? De optie ga ff langs bij iemand heb ik op dit moment, dan zal dat pas volgende week worden omdat ik de rest vd week geen tijd heb 's avonds :(

edit: als de foon is aangesloten, staat er Flash als USB naam (lijkt mij dus de goede)

[ Voor 9% gewijzigd door SeeS op 05-07-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146606

wie kan mij vertellen hoe ik mijn telefoon duidelijk maak dat 'ie via de bluetooth verbinding met mijn pc een internetverbinding moet opstellen? Met mijn oude nokia werkte dit prima, maar met de k750 kan ik alleen maar internetten (lees: email checken) door in te bellen.
Internetwebsites openen lukt dus ook niet, heb ik daar nog een aparte browser voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Anoniem: 146606 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:27:
wie kan mij vertellen hoe ik mijn telefoon duidelijk maak dat 'ie via de bluetooth verbinding met mijn pc een internetverbinding moet opstellen? Met mijn oude nokia werkte dit prima, maar met de k750 kan ik alleen maar internetten (lees: email checken) door in te bellen.
Internetwebsites openen lukt dus ook niet, heb ik daar nog een aparte browser voor nodig?
Offtopic: Met welke nokia lukte dat dan?
Lijkt me echt vet om (gratis!) te internetten via Bluetooth. :*)
Kan dat ook met m'n Nokia N-Gage QD? >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Laudit op 05-07-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148469

SeeS schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:03:
hmmz weer een update van mij... ben ff wat verder gekomen.

Omdat mijne nu helemaal "dood" is probeer ik steeds de recovery mode te proberen. Heb al mijn USB poorten geprobeerd (4 in totaal) en op een gegeven moment als ik op "c" moet drukken etc. gaat de recovery mode starten.

Echter na ongeveer 4 minuten / 13 % zie ik in apparatenbeheer dat hij eruit vliegt waarna de melding komt "error with connecting with device"

Lijkt er dus op dat de connectie tussen de USB poort en de foon gewoonweg wordt verbroken... Dit allemaal weer op mijn eigen PC. Wie heeft er nog tips voor mij ? De optie ga ff langs bij iemand heb ik op dit moment, dan zal dat pas volgende week worden omdat ik de rest vd week geen tijd heb 's avonds :(

edit: als de foon is aangesloten, staat er Flash als USB naam (lijkt mij dus de goede)
ik weet niet of je het al geprobeert hebt (heb het i.i.g. nergens zien staan.) maar deinstalleer alles eens een keer (dus de update software van SE en de desbetreffende USB driver) en probeer het dan es opnieuw. dat werkte bij mij ook toen ik hem voor de eerste keer heb geupdate.

mss wel een domme tip maar: bij ons thuis staan 4 PC's en misschien bij jullie ook wel meer dan 1 dus installeer alles eens op een andere pc en probeer het dan nog eens een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
was er toevallig mee bezig, maar hoe de-installeer ik alle USB drivers ? Als ik op verwijderen druk is de driver weg. Doe ik mijn foon weer in de hub dan herkent hij deze meteen...

heb helaas maar 1 pc hier , maar was indd van plan om alles eens goed te verwijderen. PC suite en SE online update (seus) is er al af. Alleen die driver zooi dus nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Anoniem: 146606 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:27:
het is mij gelukt dmv dit topic: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=55565&r=a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Oh leuk, geef eens details van de instellingen, hoe kan je een seriële verbinding als internet verbinding aanmerken?
Ik wil dit ook graag doen :Y)
Met m'n T630 lukt het iig niet, ik heb zijn stappen al geprobeerd zonder resultaat |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Speedy-Andre op 05-07-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
Als je toestel nog niet is ingeschakeld, druk je op de aan/uit-knop.
Selecteer een taal.
Klik door de wizard Setup. (Al deze waarden worden ingesteld wanneer je een reservekopie terugzet.)
Klik op 'Phone on' en voer je pincode in. Je toestel is nu gereed voor gebruik.

lijkt het wonder dan toch geschied te zijn....

eerst ging hij niet aan, maar na langdurig op de aan / uit knop gedrukt te hebben ging hij aan... _/-\o_

ff tjekken of de laatste firmware erop zit...

edit die rj0001 ofzo staat erop, lijkt mij dus de laatste :P
alleen nu geeft hij aan memory stick niet beschikbaar... volgens mij hadden vorige posters hier ook problemen mee.... ff opzoeken maar weer...

wat ik gedaan had trouwens was bij USB , de energie bron uitschakelen... en ik had maar een biertje gepakt... wellicht heeft dat ook geholpen :Y)

edit 2: dat was uiteraard de USB kabel die er nog in zat :P hehe, nou mensen tnkz voor de help. Ik kan weer met een gerust hart slapen :Z

[ Voor 38% gewijzigd door SeeS op 05-07-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 21:56
InsjaHH schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:42:
Voor de die-hards SE fans onder ons: een vraagje of deze feature ooit zat in een firmware / SE telefoon.

Is het mogelijk om voor ieder telefoontje dat gepleegd is (zelf zat ik logischerwijs te kijken in Calls) te zien hoe lang dat telefoontje duurde? Of het nu zelf gebeld is of een ontvangen gesprek?

Ik heb wel gezien dat je onder Menu -> Settings -> Calls -> Time & cost je totaal tijdsduur gesprekken en tijd van laatst gevoerde gesprek kunt opvragen, maar goed; daar doelde ik niet op.

Edit: Hmmm, na even gekeken te hebben op mijn oude N6610: nee deze gaf deze gegevens ook niet aan, dus waar heb ik het over :9. Dacht namelijk dat het daar wel te zien was, maar ook hier enkel laatste gesprek en totale tijdsduur van gesprekken. d0h.
Mijn SE P800 doet dit gewoon hoor. Ik kan per call zien wanneer en hoelang deze geduurd heeft. Dat bedoel je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

heb nu R1L002,ging in 1 keer goed,geen problemen gehad,maar wat zijn de fixes bij deze versie?Iemand al iets opgevallen?

Ja je kan nu met 1 druk de luidspeaker weer aanzetten _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 06-07-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147852

weet iemand een site of een winkel waar je een memory stick duo kan kopen?
het liefst een 1gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147852

ofkan een Pro Duo er ook in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
yup, heb er zelf een 1gb sony ms duo pro high speed inzitten..
(pfff das een hele mond vol) :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148650

Ik heb mijn sony ericsson k750 nu 2 dagen, hij deed het zonder problemen tot vanavond. Ik heb mijn simkaart in mijn oude telefoon ( nokia 6230 ) gelegd omdat ik wat gegevens wilde wissen ( foto's filmpjes enz) omdat ik deze aan mijn vriendin wilde geven. Toen ik hem vervolgens weer in mijn ericsson deed gaf hij na het invoeren van mijn pincode de volgende melding: Configuratiefout. Neem contact op met uw netwerkprovider operator of service center.
Wie weet wat dit precies inhoudt en of het moeilijk te repareren is of gewoon een makkelijk op te lossen software probleem is en of ik hiermee naar een service center kan,. woon bij een in de buurt, of dat ik naar de winkel moet gaan waar. ik hem gekocht heb ( vodafone )??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

whitehouse schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:29:
oh hehe..je hebt er geen 300 euro extra bijgelegd :D okay dan
Ik ook niet :)
24x€9,95 + €12,95 = €251,75 (€128,70 cashback) voor K750i en 2 jaar lang 100 Vodafone minuten :Y)
Deze aanbieding is voorbij, gsm.hotsms heeft nu weer gsm.nl prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Erkandude schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:03:
Bij gsm punt nl is er nu een actie van €11,95 p/mnd 24 maanden. icm met debitel vodafone.
Heb geen ervaring met debitel maar voor een totaal prijs van 300 euro incl verzendkosten lijkt mhet mij een leuke aanbieding. :)
Ik zou gsm.nl mijden als de pest. Als je me niet gelooft kijk even terug naar m'n reply's in de vorige topics (quicksearch, bovenin) of mijn shopsurveys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Overigens snap ik niet dat er zo weinig mensen zijn die problemen hebben met bluetooth carkits. SE heeft het kennelijk toch over een andere boeg gegooid, dat terwijl ze de uitvinders zijn en de eigen standaarden zouden moeten respecteren me dunkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:50
Anoniem: 147852 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:58:
weet iemand een site of een winkel waar je een memory stick duo kan kopen?
het liefst een 1gb.
He StilL, jij had deze post een tijdje terug:
Ik zag op een ander forum dat iemand zijn k750i al heeft veranderd in een w800i.

[pics]

en tis geen k750i meer dus de update voor k750i doet t ook nie meer.
Heb je die link voor me aub? Je hebt geen mail ofzo in je profile staan, vandaar zo even de vraag. :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130059

pfoe, zo te zien zijn er veel fouten bij de k750i?
heb hem net besteld.....order cancelen en s700i nemen of order door laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Veel fouten?
Bij sommige foons uit de vroege productieseries zijn wat problemen, ik ben nog geen enkel probleem uit dit topic tegen gekomen en ik gebruik toch echt alles wat ie kan :9
De firmware updates lossen de meeste dingen op ;)
Kijk maar eens in het S700 topic of met die foon niks verkeerd gaat, dat zal toch niet B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
RedHead schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:20:
[...]

Skillz, de download locatie werkt niet meer. Heb je toevallig ergens een mirror?
Een beetje (heel erg) laat, maar hier heb je een mirror.

Is trouwens een antwoord op deze post ;)

[ Voor 17% gewijzigd door bitpixl op 06-07-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:47
Anoniem: 130059 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:46:
pfoe, zo te zien zijn er veel fouten bij de k750i?
heb hem net besteld.....order cancelen en s700i nemen of order door laten gaan?
Week 20 K750i en helemaal geen problemen. Naja met wat foutjes met het updaten maar dat lag niet aan de telefoon.

Net 1GB Duo Pro besteld voor €107,98 incl verzendkosten. :9

[ Voor 9% gewijzigd door BeZaX op 06-07-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-05 15:10

Nitai

Live the life you love.

Ik zat ook te denken aan een grote memorystick, maar ik zou niet weten waarvoor ik het zou moeten gebruiken :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120197

Voor de mensen die steeds de verkeerde wisselbare schijf hebben, is dit de oplossing. Een k750i icoontje :9

En nog een vraag: Is het eigenlijk ook mogelijk dat Sync Station automatisch gaat synchroniseren als je de telefoon aanhaakt?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 120197 op 06-07-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 20:11

Priet

To boldly do what no one has..

Cool! Dat werkt erg goed! En die theme is ook mooi 8)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Nitai schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:09:
Ik zat ook te denken aan een grote memorystick, maar ik zou niet weten waarvoor ik het zou moeten gebruiken :P
Tis ook alvast voor de PSP en PS3. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Heb hem net ook binnengekregen. Vet ding :D

Versie is 05/16 (week 16 dus?). Software versie R1A044..

Lijkt me een ouwetje als ik het zo vergelijk met anderen :P

Vanavond maar eens de firmware vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:12:
Heb hem net ook binnengekregen. Vet ding :D

Versie is 05/16 (week 16 dus?). Software versie R1A044..

Lijkt me een ouwetje als ik het zo vergelijk met anderen :P
Kijk je in de telefoon? En niet op de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 145780 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:19:
[...]

Kijk je in de telefoon? En niet op de batterij?
Batterij zegt 05/16
Telefoon zegt R1A044

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Voor het weeknummer moet je in het servicemenu kijken. Zie startpost hoe je in het servicemenu komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

BeZaX schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:22:
Voor het weeknummer moet je in het servicemenu kijken. Zie startpost hoe je in het servicemenu komt. ;)
Daar heb ik gekeken voor software versie, maar kan er geen weeknummer in terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fabricagedatum staat in de telefoon op de sticker. Dus batterij eruit en een beetje "in" de telefoon kijken. Bij mij batterij: 05W19, maar telefoon 05W21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:24:Daar heb ik gekeken voor software versie, maar kan er geen weeknummer in terugvinden.
Woeps ik zit fout je moet op de stikker van de telefoon kijken onder de batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

wessel99 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 03:58:
Overigens snap ik niet dat er zo weinig mensen zijn die problemen hebben met bluetooth carkits. SE heeft het kennelijk toch over een andere boeg gegooid, dat terwijl ze de uitvinders zijn en de eigen standaarden zouden moeten respecteren me dunkt....
Snap er ook niets van. Word knettergek van dat connecten...doetie bij mij precies iedere minuut, hij piept dan een keer en af en toe hoor je dan dat hij het profiel "auto" kiest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Ik heb mijn oude telefoon een keer ge synct met outlook. Toen ik een tijdje terug de S700i had gekocht, kon ik deze dmv FMA makkelijk synchroniseren.

Nu wil ik het zelfde met mijn K750i doen, maar ze willen er maar niet op komen. Hoogstens krijg ik de gehele lijst in mijn mobile contacts binnen FMA te zien. Maar ze komen uiteindelijk niet op mijn telefoon.

Ook wil het bijgeleverde sync programma niet werken...

En heb geen zin om alles met de hand te gaan invoeren, want het zijn er ruim 300 En een groot aantal hebben dubbele nummers en/of adres gegevens.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

BeZaX schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:33:
[...]

Woeps ik zit fout je moet op de stikker van de telefoon kijken onder de batterij!
Ah yeah... batterij zegt 05W16, toestel zegt 05W19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 06-05 12:09

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
nicket84 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:58:
Ik heb mijn oude telefoon een keer ge synct met outlook. Toen ik een tijdje terug de S700i had gekocht, kon ik deze dmv FMA makkelijk synchroniseren.

Nu wil ik het zelfde met mijn K750i doen, maar ze willen er maar niet op komen. Hoogstens krijg ik de gehele lijst in mijn mobile contacts binnen FMA te zien. Maar ze komen uiteindelijk niet op mijn telefoon.

Ook wil het bijgeleverde sync programma niet werken...

En heb geen zin om alles met de hand te gaan invoeren, want het zijn er ruim 300 En een groot aantal hebben dubbele nummers en/of adres gegevens.

Tips?
Selecteer alle. rechtse muisknop. ´Force as new´

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42252

Had laatst een K750I Maar deze gaf het volgende probleem.

Ik had een Java spelletje gedaan, en daarna de Tel uitgezet, de volgende wilde ik hem
aanzetten, alleen gaf hij nu een Wit Knipperend Beeld. Meer deed hij ook niet meer.

Zijn er meer Mensen met dit probleem? En misschien al oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
Ginz schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:37:
[...]

Selecteer alle. rechtse muisknop. ´Force as new´
hmmz, als ik dat probeer gebeurt er niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 06-05 12:09

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Daarna natuurlijk ook weer syncen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Anoniem: 42252 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:40:
Had laatst een K750I Maar deze gaf het volgende probleem.

Ik had een Java spelletje gedaan, en daarna de Tel uitgezet, de volgende wilde ik hem
aanzetten, alleen gaf hij nu een Wit Knipperend Beeld. Meer deed hij ook niet meer.

Zijn er meer Mensen met dit probleem? En misschien al oplossingen?
Dus je hebt de K750 niet meer? :?

Verder heb ik geen ervaring met dit probleem, alle games lopen bij mij zoals het hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
BT op je PC icm met K750i is grappig. Kan ik lkkr muziekspeler besturen via mijn telefoon. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
dat lukt mij nog niet..

dat doe je neem ik aan met de HID ??
hoe kan ik de file op mijn telly zetten ? de root van de telefoon accepteert het bestand niet ..

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Er staan al 3 standaard HID op je telefoon bij > Entertainment > Externe Besturing > Kies je uit MediaPlayer, Presenter etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
dat staat er bij mij niet bij..
kan dat komen omdat ik een Vodafone K750i heb ??

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
Ginz schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:47:
Daarna natuurlijk ook weer syncen
kreeg het echt niet voor elkaar... Maar heb een sim van een collega kunnen lenen, ff in mn S700i gestopt. En vervolgens alle 300contactpersonen binnen 20sec via bluetooth verzonden!

Had ik dat maar eerder gedaan ipv 3uur klooien met verschillende apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
whitehouse schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:09:
dat staat er bij mij niet bij..
kan dat komen omdat ik een Vodafone K750i heb ??
Vreemd... :| Zou Vodafone dat eruit hebben gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Heb hem net gekocht maar ik vind dat de het knuppeltje niet goed reaqgeert wanneer ik hem omhoog duw. Als ik hem met die kracht omlaag duw krijg ik wel response, maar om hem omhoog te duwen is iets meer kracht nodig. Is dit normaal? Ik vind het nl nogal irritant...

[ Voor 81% gewijzigd door MIQ op 06-07-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
Aaaah werkelijk een super telefoon!!! Net mijn pc kunnen besturen via mijn foonie :)

Eenigste vervelend nadeel vind ik het scherm. Ik moet aan het formaat wennen (stukken kleiner dan mijn S700i) Maar dat is het probleem niet echt. Maar het is heel erg gevoelig voor vet en krassen.

Je vingerafdrukken zie je er heeeeel duidelijk op, en als hij op het scherm ligt is hij makkelijk te beschadigen. Er zit dus geen frame-pje omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

MIQ schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:23:
Ik heb windows ME, kan ik hem nu niet updaten??
Jawel, maar niet op die computer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Klein dingetje.. volgende die Update Service moet ik eerste de wat software downloaden die op de global support site is te vinden. Maar zoals je ziet is daar dus niks te vinden..

Zal vast ook op de cd staan, maar download graag altijd de laatste versie..

Iemand een idee of die global support site kuren vertoont of dat dit zo hoort? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107787

Is het mogelijk de K750i aan te sluiten op een digitale camera en de foto's over te zetten naar het geheugen van de K750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:03:
Klein dingetje.. volgende die Update Service moet ik eerste de wat software downloaden die op de global support site is te vinden. Maar zoals je ziet is daar dus niks te vinden..

Iemand een idee of die global support site kuren vertoont of dat dit zo hoort? :P
Ik vermoed ... dat je de update service al geinstalleerd hebt, en dat de site je daarom geen download meer toont. Maar er zal wel automatisch gecontroleerd worden op een mogelijke update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 145780 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:11:
[...]

Ik vermoed ... dat je de update service al geinstalleerd hebt, en dat de site je daarom geen download meer toont. Maar er zal wel automatisch gecontroleerd worden op een mogelijke update.
Lijkt me sterk.. opende die site voor het eerst op mn werk :P En heb daar nog nooit wat van SE geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107787 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:06:
Is het mogelijk de K750i aan te sluiten op een digitale camera en de foto's over te zetten naar het geheugen van de K750i?
De telefoon is niet rechtstreeks aan te sluiten op een digicam, maar je kunt wel indirect de foto's van de digicam naar je MS zetten: digicam aan de pc aansluiten -> MS in de cardreader -> foto's van digicam naar de cardreader kopieren (of iig iets in die geest) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101711

Anoniem: 147852 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:58:
weet iemand een site of een winkel waar je een memory stick duopro duo kan kopen?
het liefst een 1gb.
Afgelopen maandagmiddag heb ik bij www.rax.nl een 1 gig kaartje besteld. Ik kom net thuis en hij ligt al op de deurma! !

Aanrader dus, was maar 92 euro excl. verzendkosten (die waren geloof ik 6 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Is dat deze:

1GB MEMORY STICK DUO PRO NS

Als die werkt in de k750i dan bestel ik er ook eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136177

je kan beter naar deze site gaan voor je memory stick, heb ik ook gedaan..

http://www.one2remember.nl/

hier zijn de verzendkosten maar 1,15 ofzo echt beter! Het is ook logisch ook, want waarom zou een memorykaart in een doos moeten om te verzenden??

Ik heb alleen nog een vraag, want ik wil graag een movie omzetten naar 3gp (als dat het beste formaat is..) ik gebruik nu Xilisoft 3gp converter. Alleen het probleem is als ik een filmpje convert dan schokt het en dan is het lelijke kwaliteit. Weet iemand misschien goede instellingen??
Ik heb ook Mobile Media Maker, die werkt stukken beter maar die kan max 2 minuten opnemen :( want is een demo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Laatst online: 29-04 19:32
heb nu update gedaan en software versie R1L002
zie in de startpost dat er nog niet veel info over is, weet iemand wat nu precies de veranderingen zijn? ik ben van de alleroudste software in 1x naar de nieuwste dus gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 23:21
Bij Rax ook maar even een 1Gig stick besteld, als ik deze zomer met de trein naar Frankrijk ga redt ik het niet met een 64Mb kaartje ;)

Het is me laatst trouwens gelukt om de externe besturing aan de praat te krijgen. Min of meer dan. Als ik gewoon m'n muis bestuur, *ff naar links* *ff naar rech....* *vastloper* :( Oke dan Mediaplayer maar ff proberen. *play* *stop* en na 10 seconden reageert de computer niet meer. Hij verliest dus telkens z'n verbinding. Iemand die dit probleem herkent??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockwood
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-04 22:17

Rockwood

is ook Lid

Hier nog een vastlopende K750i, heb hem zaterdag gekocht en hij is sinds gisternavond helemaal de weg kwijt. Heb de updates er allemaal opstaan, maar het mag niet baten. Hij maakt krakende geluiden en loopt hopeloos vast. Dit zijn de bekende symptomen ??

Tot de vastlopers overigens echt een super toestel, maar nu groeit het verlangen terug naar Nokia wel weer moet ik zeggen! Morgenavond na het werk de winkel maar opzoeken. :(

There aint much room in a mushroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:03:

Je moet de andere USB drivers downloaden in de stappen volgen.. Deze zijn bij de download sectie van de K750i te vinden....

Dan kan je dat support center geval zonder problemen gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Rockwood schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:19:
Hier nog een vastlopende K750i, heb hem zaterdag gekocht en hij is sinds gisternavond helemaal de weg kwijt. Heb de updates er allemaal opstaan, maar het mag niet baten. Hij maakt krakende geluiden en loopt hopeloos vast. Dit zijn de bekende symptomen ??
Uit welke week komt jouw telefoon? Het verschilt namelijk per telefoon of tie kraakt / vastloopt of niet.

Btw: Al interesse in een nieuw deel? Ben bijna klaar met aanpassen van de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockwood

Rockwood

is ook Lid

Op mijn batterij staat W22 ... en waar vond ik het ook alweer op de telefoon?

Er is vast geen andere oplossing dan inlevern (en omruilen) he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

Heeft iemand die speciale oordoppen ( MPH-70 volgens mij ) gezien of gekocht ??

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 76342 op 06-07-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breinier
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-01 13:53
ik krijg de update service niet aan de gang :(
maar ik denk dat het probleem is dat de verkeerde usb drivers zijn geinstalleerd, maar ik krijg ze maar niet gedeinstalleerd want als ik dat doe herkent windows het apparaat alsnog met de oude drivers.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570

hallo wat is nou het verschil tussen Rj1 en RL1 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:13:
Heeft iemand die speciale ( MPH-70 volgens mij ) gezien of gekocht ??
Nog niet beschikbaar. Komen waarschijnlijk samen met W800 in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenst
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:54
Vandaag ook de R1L002 firmware er op gezet. Merk er eigenlijk niets aan, bluetooth verbinding is nog steeds niet optimaal en valt van tijd tot tijd weg. Vandaag zelfs de 1e vastloper gehad toen de bluetooth was weggevallen en ik menu>settings>connectivity>bluetooth>handsfree>incomming call>in handsfree selecteerde... :(

Hopelijk komt SE snel met een bluetooth update.

Voor de mensen met een Parrot CK3100 carkit onder ons, ik had een bug aangemeld over dat de bluetooth niet lekker loopt met de k750i, en dit was hun reactie:

Dear Jeroen,

The Sony Ericsson K750i is currently tested by our technical support, and it
seems that there are fews problems with this phone model.So we will
investigate this problems and try to improve the situation.

Be sure that all this problems will be fixed in one of our next upgrading.

If you have any question or if you need more details, please ask me.

Best regards

-Laurent.K-

Dus er wordt aan gewerkt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:43
Anoniem: 136177 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:56:
je kan beter naar deze site gaan voor je memory stick, heb ik ook gedaan..

http://www.one2remember.nl/

hier zijn de verzendkosten maar 1,15 ofzo echt beter! Het is ook logisch ook, want waarom zou een memorykaart in een doos moeten om te verzenden??
Daar is de levertijd alleen 3 tot 10 dagen. Eerst stond hij zelfs nog alleen op 10 dagen. Bij rax is ie op waarschijnlijk op voorraad, omdat Mik-xa hem zo snel binnen had.

Volgens mij heeft nog niemand enig verschil gemerkt tussen Rj1 en RL1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
05W16 staat op mijn sticker dus uit week 16 komt die. Hoe kan je in de telefoon zien uit welke week hij komt? Ik zie niks in het servicemenu staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:43
supercrazy schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:37:
05W16 staat op mijn sticker dus uit week 16 komt die. Hoe kan je in de telefoon zien uit welke week hij komt? Ik zie niks in het servicemenu staan.
Op de stikker op de telefoon. Dus niet op de batterij. Je moet de batterij er uit halen, en dan een beetje in de telefoon kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-05 08:53

amphora

Websites & Fotografie

jeroenst schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:14:
Voor de mensen met een Parrot CK3100 carkit onder ons
Zoals ik dus.... Ben ook niet echt blij met deze carkit. Met de t630 deed ie 't nog prima.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Brammel schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:37:
[...]

Op de stikker op de telefoon. Dus niet op de batterij. Je moet de batterij er uit halen, en dan een beetje in de telefoon kijken
05W19 staat er dus uit week 19, is dit goed of slecht nieuws voor het kraken van mijn foon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeroenst schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:14:
Vandaag ook de R1L002 firmware er op gezet. Merk er eigenlijk niets aan, bluetooth verbinding is nog steeds niet optimaal en valt van tijd tot tijd weg. Vandaag zelfs de 1e vastloper gehad toen de bluetooth was weggevallen en ik menu>settings>connectivity>bluetooth>handsfree>incomming call>in handsfree selecteerde... :(

Hopelijk komt SE snel met een bluetooth update.

Voor de mensen met een Parrot CK3100 carkit onder ons, ik had een bug aangemeld over dat de bluetooth niet lekker loopt met de k750i, en dit was hun reactie:

Dear Jeroen,

The Sony Ericsson K750i is currently tested by our technical support, and it
seems that there are fews problems with this phone model.So we will
investigate this problems and try to improve the situation.

Be sure that all this problems will be fixed in one of our next upgrading.

If you have any question or if you need more details, please ask me.

Best regards

-Laurent.K-

Dus er wordt aan gewerkt! 8)
Beter om te horen...werd ook tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockwood

Rockwood

is ook Lid

Week 23 en helemaal vastgelopen, alleen nog maar krakende geluidjes.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Rockwood schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:19:
Tot de vastlopers overigens echt een super toestel, maar nu groeit het verlangen terug naar Nokia wel weer moet ik zeggen! Morgenavond na het werk de winkel maar opzoeken. :(
Ah kom op zeg, breek me de klomp miet over problemen met een Nokia of ander merk (absoluut geen flamewar intended). Problemen kunnen nu eenmaal voorkomen, en helaas is dit naar mijn ervaring (8 SE toestellen groot) bij de K750 het grootste. Iets te snel gereleased denk ik... hoewel ik (nog :P) nergens last van heb sinds 2 weken nu. Oh wacht, kwam er vanmiddag achter dat mijn HBH-600 headset niet gepaired kan worden. Maar daar kan ik mee leven, SE werkt er ongetwijfeld aan en het totaalplaatje van de K750 is zó compleet dat ik het hem kan vergeven. :)

Anyway, er komt vanzelf een update, en wellicht heb jij net een verkeerd toestel te pakken zoals sommige anderen hier. Je ziet hoe divers de problemen/geen problemen groep is, dus effe terug naar de winkel, wellicht ander toestel en je bent zoals je zelf al aangaf weer een heel happy man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Als ik de video's van mijn K750i op mijn computer zet, kan de Windows Media Player ze niet lezen en afspelen. Weet iemand hoe ik die video's kan omzetten zodat de Media Player ze wel kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Amphora schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:38:
[...]

Zoals ik dus.... Ben ook niet echt blij met deze carkit. Met de t630 deed ie 't nog prima.
Heb zelf een CK3000...werkt ook voor geen meter met de K750i :(

Hopelijk komt er snel een oplossing !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122850

Weet niet of het al eerder is gepost, maar wisten jullie dat de k750
vanaf ongeveer augustus een ccd camera sensor ipv cmos krygt??

Baal er wel wat van, dat ik NU net de k750 heb gekocht...Met zown ccd
sensor worden de fotos heel wat beter :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 11:07

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 122850 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:40:

Dit is al iets eerder in het topic gepost en toen stonden er ook foto's bij om het verschil te kunnen zien, maar ik kon het niet echt bemerken eigenlijk. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
--MeAngry-- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:46:
[...]

Dit is al iets eerder in het topic gepost en toen stonden er ook foto's bij om het verschil te kunnen zien, maar ik kon het niet echt bemerken eigenlijk. :P
Ik al grrrr... :( maar toen las ik je reply en dacht ik 8)

Ik wist er niks vanaf, maar het schijnt dus wel mee te vallen dat verschil? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De techniek staat niet stil, een aantal van de huidige 7MP (reflex)camera's heeft een cmos sensor en ze doen echt niet onder voor types met een ccd sensor ;)
Ik denk dat de voornaamste winst bij donkere plaatjes behaald zal worden, dus minder achtergrondruis, maar SE heeft ook bewezen dat je met software de kwaliteit kunt verbeteren :>
Het is eigenlijk wel vreemd dat zo'n succesvolle gsm later nog wordt verbeterd, dan had SE m.i. beter een nieuw model kunnen uitbrengen ....

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 07-07-2005 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Thanx voor de uitleg. Tja een heel nieuw model is ook alweer zoiets, en dat alleen voor een verbeterde (?) camera sensor. Ach, het is toch mooi dat toekomstige kopers wellicht een verbeterde versie krijgen? Mooi meegenomen dacht ik zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-05 07:36
Volgens mij klopt jullie topic naam niet & zo... de telefoon die je als eerste ziet in de startpost is de K750i en niet de K750 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ge1949 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:07:
Als ik de video's van mijn K750i op mijn computer zet, kan de Windows Media Player ze niet lezen en afspelen. Weet iemand hoe ik die video's kan omzetten zodat de Media Player ze wel kan afspelen?
Quicktime of Quicktime Alternative installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 122850 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:40:

Ik ga toch echt niet een maand+ wachten voor een iets betere camera hoor :P

Bovendien zullen er dan wel weer hele nieuwe phones zijn die misschien in het geheel wel weer beter zijn dan de k750i..

Wachten is zo'n beetje het meest zinloze wat je kunt doen imho :P Kun je de rest van je leven wel wachten want nieuwe telefoons blijven constant komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-05 08:53

amphora

Websites & Fotografie

frankvanhoesel schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:08:
[...]
Heb zelf een CK3000...werkt ook voor geen meter met de K750i :(
Hopelijk komt er snel een oplossing !
Hij doet het wel. Maar na ieder gesprek valt de bluetooth verbinding weg. Ik moet dan de telefoon uit zetten en weer aan en dan doet hij 't weer. Tot het volgende gesprek dan. Ik heb de CK 3100 overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door amphora op 07-07-2005 10:45 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147707

supercrazy schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:54:
[...]

05W19 staat er dus uit week 19, is dit goed of slecht nieuws voor het kraken van mijn foon :P
Ik heb ook 05W19 en ik heb nul,komma,nul problemen met de telefoon. _/-\o_
_/-\o_
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.