PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Anoniem: 147240
Is er iemand bezig met deel 5 van het grote SonyEricsson K750 topic?
Ja ons mam.... hoezo ?Anoniem: 147240 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:52:
Even een heel andere vaag..
Is er iemand bezig met deel 5 van het grote SonyEricsson K750 topic?
Ik heb hem bij Primafoon gehaald want ik hoorde dat ze daar de toestellen eerst doortesten voordat ze die in de handel gooien vandaar dat webwinkels en de normale telefoonzaken hem altijd als eerste hebben...Anoniem: 147707 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:15:
[...]
Ik heb ook 05W19 en ik heb nul,komma,nul problemen met de telefoon.![]()
Ow, jouw ma ook al.. nou dan zeg ik wel tegen de mijne dat ze kan kappen
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Anoniem: 19503
Mijn baas heeft totaal geen problemen met de parrot 3100 en de k750i,heeft de laatste update eergisteren gedaan,en nog steeds geen problemen met de verbindingAmphora schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:44:
[...]
Hij doet het wel. Maar na ieder gesprek valt de bluetooth verbinding weg. Ik moet dan de telefoon uit zetten en weer aan en dan doet hij 't weer. Tot het volgende gesprek dan. Ik heb de CK 3100 overigens.
Vodafone en KPN doen dat soort dingen altijd, maar heeft te maken met de software. Ze testen eerst uitgebreid de Vodafone/KPN software voor ze de toestellen vrijgeven.supercrazy schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:59:
[...]
Ik heb hem bij Primafoon gehaald want ik hoorde dat ze daar de toestellen eerst doortesten voordat ze die in de handel gooien vandaar dat webwinkels en de normale telefoonzaken hem altijd als eerste hebben...
Zijn verder dus gewoon dezelfde toestellen rechtstreeks uit de fabriek
Zou persoonlijk ook geen 'geopende' doos willen hebben.
Na het opnieuw starten deed de telefoon het gewoon, en hij gaf wel de neiuwe software versie en camera versie aan. Het enige probleem is dat het spelletje met die plaatjes puzzels telkens vastloopt.
Heeft iemand hetzelfde gehad? vraag me nl af of het nu wel helemaal goed is gegaan.
Anoniem: 142444
ik heb wel zo geen dsc 20 of 25 kabel tis de standaard usb kabel
dank u bij voorbaat
Heb ook de laatste update sinds gisteren.. En net ff dat spelletje getest.. Maar kan het gewoon spelen.MIQ schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:53:
Ik heb gisteravond ook de update gedaan. Toen hij ongeveer iets over de 50% was er er stond dat er nog 6 minuten restte sprong hij ineens naar 100% en was de update klaar.
Na het opnieuw starten deed de telefoon het gewoon, en hij gaf wel de neiuwe software versie en camera versie aan. Het enige probleem is dat het spelletje met die plaatjes puzzels telkens vastloopt.
Heeft iemand hetzelfde gehad? vraag me nl af of het nu wel helemaal goed is gegaan.
Anoniem: 145909
Dat heb ik ook gehad; Sony Ericsson software om te updaten heeft de tijd gewoon iets verkeerd ingeschat.MIQ schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:53:
Ik heb gisteravond ook de update gedaan. Toen hij ongeveer iets over de 50% was er er stond dat er nog 6 minuten restte sprong hij ineens naar 100% en was de update klaar.
Het operator logo is niet we te halen. Je zou het alleen kunnen 'weghalen' door je thema aan te passen door bv. de kleur van het operator logo hetzelfde maken als de achtergrondkleur van je telefoon.Anoniem: 142444 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:58:
is er een manier om je provider logo weg te doen ik zit in belgie en ik heb een mobistar logo en ik wil dit weg doen maar hoe?
ik heb wel zo geen dsc 20 of 25 kabel tis de standaard usb kabel
dank u bij voorbaat
Alleen jammer dat je operator logo/tekst verschillende kleuren heeftAnoniem: 145909 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:10:
[...]
.
[...]
Het operator logo is niet we te halen. Je zou het alleen kunnen 'weghalen' door je thema aan te passen door bv. de kleur van het operator logo hetzelfde maken als de achtergrondkleur van je telefoon.
Nee maar KPN had in de D500 ook software fout ontdekt en toen terug gestuurd.Bosmonster schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:40:
[...]
Vodafone en KPN doen dat soort dingen altijd, maar heeft te maken met de software. Ze testen eerst uitgebreid de Vodafone/KPN software voor ze de toestellen vrijgeven.
Zijn verder dus gewoon dezelfde toestellen rechtstreeks uit de fabriek
Zou persoonlijk ook geen 'geopende' doos willen hebben.
De sandisk gaming ms pro duo 1gb werkt prima icm de 750i!
Het scrollen door bestanden gaat sneller, verder weinig verschil. Mijn camera was al snel met schrijven.
Verder geen enkele reden om de gaming versie te kopen, maar ik kon er gewoon leuk aankomen.
kostda? Heb een 1GB bij RAX.nl besteld voor 92 euro (Sony volgens mij)wouter3 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:56:
Ter info:
De sandisk gaming ms pro duo 1gb werkt prima icm de 750i!
Het scrollen door bestanden gaat sneller, verder weinig verschil. Mijn camera was al snel met schrijven.
Verder geen enkele reden om de gaming versie te kopen, maar ik kon er gewoon leuk aankomen.
Anoniem: 145780
K750i = K750Jeroenz18 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 07:51:
Volgens mij klopt jullie topic naam niet & zo... de telefoon die je als eerste ziet in de startpost is de K750i en niet de K750 ...
Mijn huidige abbo loopt nog een half jaar. Tegen de tijd dat ik voor die aanbieding ga betalen is mijn huidige abbo afgelopen en heb ik 220 euro beltegoed.
Anoniem: 101711
Yap dat is hem.Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:57:
Is dat deze:
1GB MEMORY STICK DUO PRO NS
Als die werkt in de k750i dan bestel ik er ook eentje.
Ik heb hem er nu in zitten en werkt perfect!!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Natuurlijk ook al geprobeerd maar dat werkt helaas niet. Uit en weer aan is de enige remedie. Nou is dat ook niet zo erg omdat ik m'n PIN code uit heb staan dus het is zo gebeurd maar het blijft irritant.Speedy-Andre schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:33:
[...]
Kun je niet BT uit en aan zetten ipv de foon![]()
Je zit dan wel in de menu's te pielen, uit en aan gaat wat sneller
En ook als ik niet gebeld wordt zie ik op het display van de carkit dat de verbinding even weg is en dan weer automatisch wordt hersteld.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Anoniem: 95406
blijkt da'k te hi-tek ben... ik moest overschakelen op auwerwetschze utpkabels ipv draadloos om de update fatsoenlijk uit te kunnen voeren...
wistikveel.
nu toch blije eigenaar van 'n wk22 R1L002.
en in de eerste vijf minuten geen vastlopers...
die ik uberhaupt nog maar 2x heb gehad, en de update is pas vijf minuten oud, maar dat terzijde.
leuk hoor, maar ik sprak mijn servicepoint vrienden gister en die beweerden dat de nieuwste update (vrijdag uitgekomen) nog voor 'geen hol' werkt.
daar maandag maar es langs fietsen, kijken hoe het hangt daaro.
voor de rest, petje af, want de zon schijnt.
klopt als een busRedHat schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 18:58:
Als ik het goed begrijp krijg je dus een USB kabel bij de telefoon, waarmee je MP3's, Thema's etc kan "uploaden" naar de tel en gebruiken? of zit ik er nu helemala naast.
ik heb de telefoon nog zoals deze geleverd is door tmobile, kortomg een firmware upgrade oid. Nu ervaar ik de laatste tijd crashes. Soms bij het openen van een foto/filmpje, maar soms ook pak ik de tel uit me broekzak en is hij vastgeslagen (te zien aan tijd die vast staat op een tijdstip dat al verstreken is, en het niet reageren op toetsen)
enige oplossing is batterij er uit te halen. Iemand idee of een software update zou helpen? Of zou het komen doordat mijn memory stick bijna helemaal vol zit?
Anoniem: 12019
Heb ook een D750 van TMobile. Heb niet de problemen die jij beschrijft, ook al eens de kaart helemaal vol gehad. En voor de Tmobile versie is d8 ik nog steeds geen update.mad_dog schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 01:55:
[...]
klopt als een bus
ik heb de telefoon nog zoals deze geleverd is door tmobile, kortomg een firmware upgrade oid. Nu ervaar ik de laatste tijd crashes. Soms bij het openen van een foto/filmpje, maar soms ook pak ik de tel uit me broekzak en is hij vastgeslagen (te zien aan tijd die vast staat op een tijdstip dat al verstreken is, en het niet reageren op toetsen)
enige oplossing is batterij er uit te halen. Iemand idee of een software update zou helpen? Of zou het komen doordat mijn memory stick bijna helemaal vol zit?
[ Voor 4% gewijzigd door KillerAce_NL op 08-07-2005 15:35 ]
HIER DUS NIET MEER POSTEN, MAAR IN HET NIEUWE DEEL!!!!
Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 5
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Anoniem: 149520
Ik heb al veel topics gelezen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wie kan mij helpen ??
[ Voor 97% gewijzigd door RobbieB op 20-07-2005 15:56 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Dit topic is gesloten.