Ja, volgens mij wel. Weet niet meer precies hoe dat ging, maar er staat me iets van bij dat ik een aantal dingen moest installeren voordattie zei dat 't apparaat gebruikt kon worden....
Poehéé, heb nu ook week de K750i, op zich erg leuk foontje, maar hij loopt af en toe vast. Nu wil ik de software updaten, maar dat lukt van geen kanten.
Ik kom tot het witte scherm;
haal hem daarna van de kabel;
ik zet hem uit;
wacht even;
houd c ingedrukt en steek de kabel er weer in.........
en dan start ie op en vraagt naar inlogcode
.
Wie weet waar ik de fout in ga?
ik zet hem uit;
wacht even;
en dan start ie op en vraagt naar inlogcode

Verwijderd
bij het witte scherm... daar moet je java voor hebben (ff downloaden)snugger schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:28:
Poehéé, heb nu ook week de K750i, op zich erg leuk foontje, maar hij loopt af en toe vast. Nu wil ik de software updaten, maar dat lukt van geen kanten.
ik zet hem uit;
wacht even;
en dan start ie op en vraagt naar inlogcode.
Verwijderd
het lukt me nog steeds niet om de update zelf te starten (die op 0% blijft staan)
ik sta nu op het punt om mn laatste usb poort te gebruiken...
kan iemand me nu duidelijk zeggen hoe ik het WEL moet doen?
moet ik alle onderdelen (nieuwe hardware) stuk voor stuk installeren door zelf het EPIUSB bestand te selecteren, of hoeft dat maar bij 1 onderdeel en kan de rest op automatisch installeren geinstalleerd worden?
ik wordt gek hier! al heel de middag aan het kutten en op 2 pc's (bijna) al mn usb poorten verkr8
haha
ik sta nu op het punt om mn laatste usb poort te gebruiken...
kan iemand me nu duidelijk zeggen hoe ik het WEL moet doen?
moet ik alle onderdelen (nieuwe hardware) stuk voor stuk installeren door zelf het EPIUSB bestand te selecteren, of hoeft dat maar bij 1 onderdeel en kan de rest op automatisch installeren geinstalleerd worden?
ik wordt gek hier! al heel de middag aan het kutten en op 2 pc's (bijna) al mn usb poorten verkr8
....bedanktVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:39:
[...]
bij het witte scherm... daar moet je java voor hebben (ff downloaden)
Verwijderd
dat is gwoon je pincode van je simsnugger schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:02:
[...]
....bedankt. Ik heb nu Java geïnstalleerd en kom inderdaad een scherm verder, namelijk waarop de instructie staat dat je de telefoon van de usb-kabel moet verwijderen ed. Ik volg dan de instructies op, maar......... telefoon vraagt om de pincode.
idd, maar als ik die intiep, blijft bij mij (net als bij jou geloof ik) de update op 0% staan

Verwijderd
idd net als bij mijsnugger schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:06:
[...]
idd, maar als ik die intiep, blijft bij mij (net als bij jou geloof ik) de update op 0% staan
waarom staat er niet gwoon ergens een duidelijk tutorial

houd moed Robin, op GoT is er altijd wel iemand die het weetVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:12:
[...]
idd net als bij mijik heb alle drivers al 3000x geinstalleerd, het is allemaal HEEL vaag.
waarom staat er niet gwoon ergens een duidelijk tutorialdie zou gwoon op de SE site MOETEN staan!
[ Voor 3% gewijzigd door Bep De Bouwer op 30-06-2005 19:23 ]
Verwijderd
jij ook! (moet is met een Dsnugger schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:18:
[...]
houd moet Robin, op GoT is er altijd wel iemand die het weet

Jullie houden toch wel de C knop op je toestel ingedrukt heh (rechts van de joystick) voordat je hem aan de USB kabel hangt. Dit voorkomt nl. dat de telefoon aanspringt.
Was het zelf ook vergeten nl.
none
Yep, net zolang totdat er naar mijn PIN gevraagd wordt.re.run schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:29:
Jullie houden toch wel de C knop op je toestel ingedrukt heh (rechts van de joystick) voordat je hem aan de USB kabel hangt. Dit voorkomt nl. dat de telefoon aanspringt.
Verwijderd
Ik heb absoluut geen problemen ondervonden met de update. Ondertussen een "echte" R1L002.
Stap 1: PC Suite en de gewone drivers installeren.
Stap 2: Update drivers installeren. (downloaden, uitpakken, C inhouden op telefoon en aansluiten)
Stap 3: Update service installeren
Stap 4: Updaten, en gewoon de (duidelijke) richtlijnen volgen.
Wel oppassen dat je een recente java hebt!
Succes!
Stap 1: PC Suite en de gewone drivers installeren.
Stap 2: Update drivers installeren. (downloaden, uitpakken, C inhouden op telefoon en aansluiten)
Stap 3: Update service installeren
Stap 4: Updaten, en gewoon de (duidelijke) richtlijnen volgen.
Wel oppassen dat je een recente java hebt!
Succes!
Ik denk dat je deze bedoeld: Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 In dit topic onderaan staan ze...bullish schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:19:
Camera, sorry telefoon, net mee naar griekenland gehad. Werkt perfect.
Maar, zand en zeewater vindt hij niet echt leuk en in mijn T610 hoesje kan je de joystick niet echt soepel bewegen. Nu zag ik ooit in dit topic een mooie gladde cover maar kan deze niet meer terugvinden.
Iemand die een goede beschermng weet voor de K750?? En wat is eigelijk de engelse benaming voor zo,n hoesje?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou voor degene die nog steeds problemen hebben met flashen post ik hier nog eens een handleiding uit het derde topic. LEES DIT GOED EN VOLG DE STAPPEN! Bij mij werkte het zo dus...:P
willy1986 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:16:
mensen die moeilijk heden hebben met de update:
Ga zitten voor een goede pc... liefst natuurlijk die van jezelf is![]()
start IE en volg mijn copy/paste-handleidinkje voor het updaten![]()
de normale usb driver
download dit:
Installatie-instructies
1. Download the zip file to your computer. Remember where you place it.
2. Unzip the file to a temporary folder.
3. Connect your K750/D750 to the PC using the USB cable. This will initiate the Windows Found New hardware wizard to be used during the installation.
4. Follow the instructions in the wizard, and choose to “Install from a list ..”, press “Next”
5. Browse to the temporary folder created under step 2 above to point to the driver to install and press “Next”
6. When the driver is installed, press “Finish.
de Update Service USB driver voor K750i/D750i
download dit
Installatie-instructies
1. Download the zip file to your computer. Remember where you put it.
2. Unzip the file to a temporary folder.
3. Turn off your phone.
4. Connect the USB cable to the PC but not to the phone.
5. Hold down the 'c'-key and connect your phone to the USB cable.
6. This will start the Windows Found New hardware wizard that will be used during the installation.
7. Follow the instructions in the wizard; choose to "Install from a list ..", then press "Next".
8. Browse to the temporary folder created under step 2 above to point to the driver to install, then press "Next".
9. When the driver is installed, press "Finish".
wanneer je de telefoon kan zien in de verkenner en je hebt zeker weten beide stappenplannen doorlopen kan je beginnen met het updaten.
Voordat je met het updaten kan beginnen is het raadzaam Java te hebben geinstalleerd. Voor de goede orde raad ik te controleren of jou Java moet updaten!?
heb je Java nog niet? download en installeer hem dan
Java goed geinstalleerd? check als het goed is lees je rechts :"YOU'VE GOT THE LATEST!"
Het updaten
klik (nieuw venster graag nemen)
volg alle stappen secuur! en doe gewoon wat alle stappen zeggen.
mijn stappen die ik voor de tweede keer heb genomen (daardoor kan het zijn dat ik enkele Java-accept windows misgelopen hebt. ecuses daarvoor
- Aan de slag
- kies> Modus Automatical verification > Volgende
- Vink de 6 checkboxes aan;
- I have a PC with at least a Pentium 133 with 32 MB RAM or more - a Pentium II 233 with at least 64MB RAM is recommended
- The operating system on my PC is one of the following: Windows 2000 (SP3 or higher required) or XP (SP1 or higher required)
- I have installed the PC Suite on my PC - the PC Suite can be found on the CD that came with your product or on the Global Support Area
- I have connected my USB-cable between the phone and the PC and installed Update Service USB driver - Drivers and install instructions are available on the Global Support Area
- My phone is turned on
- My device is fully charged and the charger cable is disconnected
Java bestand word gedownload> ik heb helaas al die stappen al doornomen en ik zie niet welke stappen hierbij worden genomen. Wel lijkt het mij logisch als je alle stappen positief beantwoord
- > Volgende
- -geduld-
- Alle toepassingen sluiten
- Sluit alle toepassingen, met uitzondering van deze webbrowser. > Volgende
- Voorwaarden en bepalingen voor gebruik blabla...> Ik ga akkoord
![]()
dan start het Java programma "Sony Ericsson Update Service 1.47" Vanaf hier kan je het makkelijk zelf. Ik kan hem nog wel een keer updaten voor de gein, maarja luiheid heerst![]()
Volg alle stappen, sluit andere programma's af(Ja, ook geen spelletje spelen oid bespaar je cpu en memory gebruik) (ik zelf heb wel msn aan gelaten) Tis eigelijk echt heel easy. Makkelijker kan ik mij niet voorstellen. zou dat wel zo zijn dan verwacht ik een hoop fouten en problemen bij mensen die hun eigen stappenplan hebben. Daarnaast is een beetje basic Engels wel gevraagd. Yes is Ja en No is Nee, ik raad je aan vaker Ja te gebruiken
![]()
Succes!
Verwijderd
is het de bedoeling dat je tel. continue uit blijft wan. je de "c" inhoud want bij mij springt ie 5 sec. nadat ik de "c" indrukte aan (en dan heb ik de "c" nog steeds ingedrukt)
hoort dat zo?
hoort dat zo?
Verwijderd
Ook ik heb problemen met het updaten van de software.. Zelfde geval als bij de heren boven me.
op 0% blijft ie hangen.
Ik ga maar is ff AL mijn software eraf gooien, en dan opnieuw installeren, misschien heb ik dan meer geluk!
ps. iemand zei dat als je de C knop inhield dat dat dan voorkwam dat je telefoon aangaat. Nou, bij mij is dat dus NIET zo. ??
op 0% blijft ie hangen.
Ik ga maar is ff AL mijn software eraf gooien, en dan opnieuw installeren, misschien heb ik dan meer geluk!
ps. iemand zei dat als je de C knop inhield dat dat dan voorkwam dat je telefoon aangaat. Nou, bij mij is dat dus NIET zo. ??
Verwijderd
jippie jaaaaa jeeeeeeeee
de fout was... hij ging gwoon aan (na 5 sec.) terwijl ik de c ingedrukt had
nu was dit niet meer het geval en ging de update gwoon te werk... zit nu op 12%
de fout was... hij ging gwoon aan (na 5 sec.) terwijl ik de c ingedrukt had
nu was dit niet meer het geval en ging de update gwoon te werk... zit nu op 12%
Verwijderd
als ie bij jou uit BLIJFT dan heb je gwoon niet de goede driver geinstalleerdVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:26:
Ook ik heb problemen met het updaten van de software.. Zelfde geval als bij de heren boven me.
op 0% blijft ie hangen.
Verwijderd
dit is echt SUPER nu op 25% is ie na deze glijk klaar? of moet ik dan nog 36 stappen doorlopen
hoop dat het gelijk werkt zometeen (zal vast wel)
(hey "vriend" met hetzelfde probleem als dat ik had, hoe loopt het bij jou?)
WOW, dubbel en triple quadpost achter elkaarVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:36:
dit is echt SUPER nu op 25% is ie na deze glijk klaar? of moet ik dan nog 36 stappen doorlopen![]()
Na de update kan je je telefoon afkoppelen en aanzetten, dan doet ie het weer.
Ik zag net een K750 reclame op tv, beetje natuurfoto's maken. De reclame van de T610 was mooier imho.
[ Voor 6% gewijzigd door Worldwide op 30-06-2005 20:42 ]
Ehm kinders (Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:40:
was ff spannend momentje... bleef op 49% hangen sprong toen ineens naar 55 en toen opeens 100![]()
update gereed klaar voor gebruik, = ff kijken

Vind het wel irritant trouwens dat die updateservice niet onder Linux werkt. Kan het nu telkes met m'n lappie doen. Naja, niet zo'n ramp natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 30-06-2005 20:49 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
ja goed he? triple post
beetje overdreven ja...
haha
maar loopt als een kogel nu! menu is idd echt merkbaar sneller geworden, alleen geluidje dat er bij auto-focus bij is gekomen is wel irri maja, dat nemen we maar "voor lief"
verder... precies zoals iedereen al gezegd heeft.
hopen dat ie nu niet meer crashed
iedereen suc6 met het updaten, hoop dat het de laatsten ook nog lukt (is wel hele verademing
)
nu blijven we dit topic natuurlijk gwoon volgend voor alle andere interessante tips trics en updates, soms wel veel tekst te lezen... pfoe (als je bijv. 2/3 dagen niet gekeken hebt) maar is echt heel vet forum dit!
@ __MEANGRY__ oid
zullen we doen baas
@ __MEANGRY__ (2e X)
Ehm kinders ( wrom zet ik dat er neer?)
omdat je ons vergelijkt met jezelf?
nog een verandering na de update:
er is een afbeelding bij gekomen (tenminste ik had m eerst nog niet, dat weet ik heel zeker)
afbeelding smoke, naja kan je glijk weer verwijderen die troep
beetje overdreven ja...

maar loopt als een kogel nu! menu is idd echt merkbaar sneller geworden, alleen geluidje dat er bij auto-focus bij is gekomen is wel irri maja, dat nemen we maar "voor lief"
verder... precies zoals iedereen al gezegd heeft.
hopen dat ie nu niet meer crashed
iedereen suc6 met het updaten, hoop dat het de laatsten ook nog lukt (is wel hele verademing
nu blijven we dit topic natuurlijk gwoon volgend voor alle andere interessante tips trics en updates, soms wel veel tekst te lezen... pfoe (als je bijv. 2/3 dagen niet gekeken hebt) maar is echt heel vet forum dit!
@ __MEANGRY__ oid
zullen we doen baas
@ __MEANGRY__ (2e X)
Ehm kinders ( wrom zet ik dat er neer?)
omdat je ons vergelijkt met jezelf?
nog een verandering na de update:
er is een afbeelding bij gekomen (tenminste ik had m eerst nog niet, dat weet ik heel zeker)
afbeelding smoke, naja kan je glijk weer verwijderen die troep
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 20:57 ]
Verwijderd
Ehm,
Ik heb alle drivers geinstalleerd.. Als ik mijn K750i erin plug zegt ie : "sorry, USB apparaat wordt niet herkend"
Toch staat bij "deze computer" gewoon de Sony Ericsson 750 bij de USB's
Alles werkt dus naar behoren, maar als ik die update wil doen moet ik dus nog een andere driver installeren hoor ik? Die zogenaamde "EPIUSB.SYS" .. maar hoe installeer ik die? Mijn Wizard vraagt er namelijk niet om, ik kan het niet voor elkaar krijgen
Iemand hulp? Robin wellicht

ps. Waar De Fuck zit hier die EDIT knop ? hahah
Ik heb alle drivers geinstalleerd.. Als ik mijn K750i erin plug zegt ie : "sorry, USB apparaat wordt niet herkend"
Alles werkt dus naar behoren, maar als ik die update wil doen moet ik dus nog een andere driver installeren hoor ik? Die zogenaamde "EPIUSB.SYS" .. maar hoe installeer ik die? Mijn Wizard vraagt er namelijk niet om, ik kan het niet voor elkaar krijgen
Iemand hulp? Robin wellicht
Verwijderd
haha die EDIT knop... rechts bovenaan het bericht dat je geplaatst hebtVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:55:
Ehm,
Alles werkt dus naar behoren, maar als ik die update wil doen moet ik dus nog een andere driver installeren hoor ik? Die zogenaamde "EPIUSB.SYS" .. maar hoe installeer ik die? Mijn Wizard vraagt er namelijk niet om, ik kan het niet voor elkaar krijgen![]()
Iemand hulp? Robin wellicht![]()
enne dat gekke bestandje... EPIUSB rechter muisklik erop > installeren
dan nwe usb poort pakken krijg je dat venster nwe hardware bla bla bla... moet je handmatig zoeken naar dat bestand EPIUSB (in de map waar je die hebt opgeslagen)
suc6
Niet alleen bij de radio. Dit is altijd zo. Volgens mij weet niemand waarom.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 08:11:
ik heb gemerkt dat als je radio luisterd en het beeld gaat op de nachtklok, dan spring na een minuut ofzo of een halve minuut weer even het beeld aan, waarom echt geen idee, en dan gaat ie weer uit. Zou naar mijn mening er wel uit mogen.
Ik zie hier heel vaak langskomen dat mensen hopen dat iets met de volgende update gefixt wordt, maar geven jullie het ook door aan SE? Zal toch iemand moeten doen..niket610 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:59:
Wat ik wel balen vind aan die nieuwe firmware, is dat als je muziek aan 't luisteren bent en de mediaplayer is geminimaliseerd, en je drukt dan op de muziekknop aan de zijkant dan zegt ie dat je de handsfree moet inpluggen. Bij de oude firmware kon je met die knop de muziek ff op pauze zetten en weer verder laten spelen. En nog wat: als je in de mediaplater bent en je zet een nr op pauze, dan kan je niet meer minimaliseren!Je moet 'm dus laten spelen en dan pas minimaliseren... Hoop dat dit met een volgende update word gefixt..
Is die officieel dan? Want dat is toch ook de nummering van die alternatieve firmware?Plecky schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:21:
Op ander forum gelezen: nieuwe firmware R1L is uit (zelfde als al eerder op niet nader te noemen site te vinden was), wijzigingen zouden niet ingrijpend zijn, maar wel wat GPRS issues oplossen
[ Voor 16% gewijzigd door Tycoontje op 30-06-2005 21:04 ]
Nee, dat is al zo'n keer of 10 langs gekomen. Het is een illegale firmware versie die hier verder niet besproken mag worden.Tycoontje schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:01:
[...]
Is die officieel dan? Want dat is toch ook de nummering van die alternatieve firmware?
Vandaar dat ik het alternatieve firmware noem. Maar het zou toch kunnen dat SE weer een nieuwe uit had? Kan me voorstellen dat die dat nummer zou krijgen. Vind de nummering van die illegale op z'n minst ongelukkig gekozen! 
Edit:
Dus toch?

Edit:
Dus toch?
[ Voor 6% gewijzigd door Tycoontje op 30-06-2005 22:18 ]
Verwijderd
die EDIT knop staat er nu ik ingelogd ben inderdaad welVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:01:
[...]
enne dat gekke bestandje... EPIUSB rechter muisklik erop > installeren
dan nwe usb poort pakken krijg je dat venster nwe hardware bla bla bla... moet je handmatig zoeken naar dat bestand EPIUSB (in de map waar je die hebt opgeslagen)
suc6
Ik klik op installeren, bij het INF bestand.. en ik kan alle USB poorten proberen maar dat heeft geen enkele nut. Hij blijft zeggen: "kan het USB apparaat niet herkennen" maar alles werkt wel gewoon
Ik kan dus niet handmatig zoeken naar dat bestandje ..
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 21:37 ]
Verwijderd
Er is nu ook een officiële!! R1L002omeomi schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:05:
[...]
Nee, dat is al zo'n keer of 10 langs gekomen. Het is een illegale firmware versie die hier verder niet besproken mag worden.
Staat het ergens aangegeven op de site van SE? Zo ja, waar?
Verwijderd
Heb het niets aangegeven gezien op de SE site. Maar heb update gedaan en heb nu R1L002.supercrazy schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:55:
[...]
Staat het ergens aangegeven op de site van SE? Zo ja, waar?
Nog geen veranderingen gemerkt.
Verwijderd
Nou, het is mij ook gelukt.. denk ik.
Waarom ik denk ik erachter zet: Omdat op de site van Sony Ericsson stond dat ik mijn telefoon aan moest zetten, een taal moest kiezen enz enz.. voordat ik mijn pincode moest intypen.
Echter, ik zet mijn toestel aan en ik typ direct mijn pincode in. En ik heb nog alles in mijn telefoon staan zoals vóór de update. Alle gegevens van gevoerde gesprekken enz staan er nog gewoon in.
Lensdop verwijderen is nu: Open de lens cover.
Filmpje voordat je de telefoon uit zet.
Ander focus geluidje.
enz werken allemaal.. dus volgens mij is het toch goedgekomen!
Waarom ik denk ik erachter zet: Omdat op de site van Sony Ericsson stond dat ik mijn telefoon aan moest zetten, een taal moest kiezen enz enz.. voordat ik mijn pincode moest intypen.
Echter, ik zet mijn toestel aan en ik typ direct mijn pincode in. En ik heb nog alles in mijn telefoon staan zoals vóór de update. Alle gegevens van gevoerde gesprekken enz staan er nog gewoon in.
Lensdop verwijderen is nu: Open de lens cover.
Filmpje voordat je de telefoon uit zet.
Ander focus geluidje.
enz werken allemaal.. dus volgens mij is het toch goedgekomen!
Bij mij begint m'n joystick al kuren te geven.. Beneden duwen werkt niet altijd meer enzo, wat behoorlijk voor frustraties zorgt. Wie verzint die shit als het niet werkt? Kan het frontje eraf, weet iemand dat?
Verwijderd
Heb costumer-support Nederland hierover gemaild, maar die kunnen geen datum noemen. Op diverse sites staat ie al erg lang te pre-orderen ...
Ik wacht ook met smart, hoef ik tenminste niet te solderen, zie link:
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=654198
weet iemand al of die HPM-70 al leverbaar is en wat de prijs is? Ik hoop niet al te duur, beetje 40euro ofzo. Men oren beginnen ondertussen uit vorm te raken door die standaard dingen.[/quote]
Ik wacht ook met smart, hoef ik tenminste niet te solderen, zie link:
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=654198
weet iemand al of die HPM-70 al leverbaar is en wat de prijs is? Ik hoop niet al te duur, beetje 40euro ofzo. Men oren beginnen ondertussen uit vorm te raken door die standaard dingen.[/quote]
Ik heb de hele tijd liggen te rotzooien om mijn toestel te kunnen updaten, nu heb ik het zover dat ie gaat lopen, maar nu heb ik me bedacht en doe het toch maar niet.
Ik heb nog geen vastlopers gehad of andere problemen meegemaakt, en de lijst van verbeteringen is nou ook weer niet écht indrukwekkend... Toch maar even houden zo. 
Don't fix what's not broken
Ps. Mijn batterij cover heb ik er nog steeds niet vanaf, ondanks de 'duw-met-je-duim-en-wijsvinger' truc.

Don't fix what's not broken
Ps. Mijn batterij cover heb ik er nog steeds niet vanaf, ondanks de 'duw-met-je-duim-en-wijsvinger' truc.
.... Ik weet het ook niet
R1L002 is geen officiele SE update, is een release van Davinci. Op Esato is altijd veel info te vinden, zo ook over deze "update".
Changes zijn overigens een fix wat betreft de GPRS issues, en qua gaming en snelheid heeft hij iets ingeboet (hoewel je zou kunnen zeggen dat het binnen de betrouwbaarheidsgrenzen van het benchen ligt).
[ Voor 27% gewijzigd door mbvisiontt op 30-06-2005 22:36 ]
Hmm, ik heb vanmiddag nog een update gedaan, maar ik heb R1J002. Ik ga het nu nog eens proberen.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:58:
[...]
Heb het niets aangegeven gezien op de SE site. Maar heb update gedaan en heb nu R1L002.
Nog geen veranderingen gemerkt.
Verrek, hij download nu firmware, wat ie vanmiddag niet deed.
Yup, R1L002 staat er nu op.
Eerste merkbare verschil: Bij het instellen van de navigator toetsen van de joystick geeft hij de standaard begin waarde weer, maar ze doen wel wat ingesteld wordt.
Bij de camera kan ik ineens 300+ foto's maken op een 512MB kaartje met 50MB vrij, mooi fout dus.
Ik zie alleen maar extra fouten, echte verbetering heb ik nog niet gezien.
[ Voor 43% gewijzigd door Worldwide op 30-06-2005 23:02 ]
Verwijderd
Nog eens: Nu wél officieel! Vanavond update gedaan via SE-site en heb nu R1L002.mbvisiontt schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:35:
[...]
R1L002 is geen officiele SE update, is een release van Davinci. Op Esato is altijd veel info te vinden, zo ook over deze "update".
Ik heb hem ook weer opnieuw ge-update van R1J002 naar R1L002
. Tot nu toe merk ik nog geen verschillen, maar er zal best iets verbeterd zijn
.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Volgens mij is dit hetgeen de nieuwe update doet:
R1L002
- Released by on 22/6/05
- Fixes the O2 GPRS issue introduced in R1J
- Video recording quality as R1J (i.e. inferior to firmwares previous to R1J)
- JBenchmark 1: 3880
- JBenchmark 2: 335
- JBenchmark 3D LQ - approx 201
- JBenchmark 3D HQ - approx 121
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.4
ITP CXC 125 932 R1B
Merkte verder niet veel bijzonders, camera maakt ook nog steeds geluid (ook in stille stand)...
R1L002
- Released by on 22/6/05
- Fixes the O2 GPRS issue introduced in R1J
- Video recording quality as R1J (i.e. inferior to firmwares previous to R1J)
- JBenchmark 1: 3880
- JBenchmark 2: 335
- JBenchmark 3D LQ - approx 201
- JBenchmark 3D HQ - approx 121
- Software versions:
LCD 0
Camera 4.4
ITP CXC 125 932 R1B
Merkte verder niet veel bijzonders, camera maakt ook nog steeds geluid (ook in stille stand)...
T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1
Ik vond de kwaliteit bij het opnemen van een video'tje nog het mooist vóór enige firmware upgrade..- Video recording quality as R1J (i.e. inferior to firmwares previous to R1J)
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
Ik zag op een ander forum dat iemand zijn k750i al heeft veranderd in een w800i.
http://img291.imageshack.us/img291/1981/pict28687cn.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/940/pict28706rb.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/9576/pict28730kh.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/4606/pict28744jk.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/892/pict28759tc.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/345/pict28766uz.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/1921/pict28770em.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/6876/pict28797nu.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/7319/pict28812xe.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/9250/pict28825zl.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/460/pict28838wo.jpg
en tis geen k750i meer dus de update voor k750i doet t ook nie meer.
Ok, is er een mogelijkheid de oude nog terug te zetten? Ik was net zo blij dat de foto's tijdens het piepje gemaakt werden, nu wordt de foto er weer na genomen 
3e bug die in de firmware zit tegenover geen enkele merkbare verbetering.
Daarbij is het vrij zinloos om _elke_ keer je post te editten aangezien niemand terug kijkt of er nog ge-edit is...
Helaas krijg je al die vragen ook bij de zoekresultaten, dus mag je alsnog een stapel posts nalezen. De echte tweaker weet natuurlijk hoe die moet zoeken en heeft het antwoord in een paar sec, echter is niet iedereen een echte tweaker.
Wijzen op de search heeft ook niet veel nut aangezien het niks helpt, maar de sfeer wel drukt.
Nu weer ontopic:
De enige manier die ik me kan bedenken om de oude firmware erop te zetten is via een niet nader te noemen programma. Ik heb al een beetje de temporary internet files door zitten spitten naar de oude firmware, evenals zitten kloten met de url's van sonyericsson, zelfs via .de werkt niet. Volgensmij maakt het ook niet uit welke SE site je neemt, de update gaat via een centraal punt.
Aangezien er al edit in mijn post staat mag je er vanuit gaan dat ik die knop wel kenwilly1986 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:31:[afbeelding] is het edit knopje! gebruik dat aub! (hiervoor moet je natuurlijk wel ingelogd zijn)
Daarbij is het vrij zinloos om _elke_ keer je post te editten aangezien niemand terug kijkt of er nog ge-edit is...
Ik heb tot nu toe alle delen gelezen, ik weet ook de search te vinden, en ja, veel vragen zijn al tig keer voorbij gekomenLezen jullie de vorige delen wel door?Ik heb het gevoel dat veel vragen al -tig keer zijn gesteld/ beantwoord!
Gebruik de search.
Helaas krijg je al die vragen ook bij de zoekresultaten, dus mag je alsnog een stapel posts nalezen. De echte tweaker weet natuurlijk hoe die moet zoeken en heeft het antwoord in een paar sec, echter is niet iedereen een echte tweaker.
Wijzen op de search heeft ook niet veel nut aangezien het niks helpt, maar de sfeer wel drukt.
Nu weer ontopic:
Ik zie ze wel allemaal, maar volgensmij was dat ook altijd al zo, het is me niet opgevallen iig.Krijg je met deze versie (R1L002) nu wel alle foto's te zien in de map afbeeldingen? ik krijg namelijk nog wel eens een zwart rechthoekje te zien ( in de menu> bestandsbeheer> afbeeldingen> Foto's )
De enige manier die ik me kan bedenken om de oude firmware erop te zetten is via een niet nader te noemen programma. Ik heb al een beetje de temporary internet files door zitten spitten naar de oude firmware, evenals zitten kloten met de url's van sonyericsson, zelfs via .de werkt niet. Volgensmij maakt het ook niet uit welke SE site je neemt, de update gaat via een centraal punt.
[ Voor 80% gewijzigd door Worldwide op 01-07-2005 01:27 ]
Krijg je met deze versie (R1L002) nu wel alle foto's te zien in de map afbeeldingen? ik krijg namelijk nog wel eens een zwart rechthoekje te zien ( in de menu> bestandsbeheer> afbeeldingen> Foto's )Worldwide schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:14:
Ok, is er een mogelijkheid de oude nog terug te zetten? Ik was net zo blij dat de foto's tijdens het piepje gemaakt werden, nu wordt de foto er weer na genomen

Lezen jullie de vorige delen wel door?

[ Voor 3% gewijzigd door willy1986 op 01-07-2005 00:32 ]
Mijn vriendin overweegt om via orange de k750i te nemen. Ik heb nu zelf van tmobile de d750i, maar deze 2 telefoons zijn afgezien van design (en extra menu opties van tmobile) toch precies hetzelfde (qua hardware dus)
Ik wil wel wat fluisteren, maar over dat programma mag je het hier niet hebben.Worldwide schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:14:
Hehe, cool.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:11:
Ik zag op een ander forum dat iemand zijn k750i al heeft veranderd in een w800i.![]()
[pics]
Ps. Oh trouwens, zou je me dat linkje even door kunnen sturen? Thanx.
[ Voor 10% gewijzigd door mbvisiontt op 01-07-2005 01:58 . Reden: Request added. ]
Een vraagje. Ik heb nu de S700i en die bevalt erg goed, maar zit te denken om een K750i aan te schaffen vanwege gewicht/formaat/(betere camera). Hoe is de "build-quality" van de K750i tov de K700i ? De vorige versie vond ik namelijk erg plastic aandoen. Na verloop van tijd ging de rigiditeit uit het toestel en kraakte ie aan alle kanten. Daarentegen is de S700i kwalitatief geweldig. Na bijna een half jaar intensief gebruik nog geen krasje te zien of kraakje te horen !
Alvast bedankt voor de reacties.
[ Voor 67% gewijzigd door dafmay op 01-07-2005 02:51 ]
Hier via SEUS ook R1L002....Maar heb nog niet echt veel veranderingen opgemerkt
En idd, het shuttergeluid is er ook nog steeds. Het enige wat gebeurd is dat al die standaard Sony Ericsson deuntjes e.d. er weer op zitten

Vind de K750 toch niet zo geweldige build quality hebben. Het toestel kraakt al sinds ik 'm heb...dafmay schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 02:21:
Een vraagje. Ik heb nu de S700i en die bevalt erg goed, maar zit te denken om een K750i aan te schaffen vanwege gewicht/formaat/(betere camera). Hoe is de "build-quality" van de K750i tov de K700i ? De vorige versie vond ik namelijk erg plastic aandoen. Na verloop van tijd ging de rigiditeit uit het toestel en kraakte ie aan alle kanten. Daarentegen is de S700i kwalitatief geweldig. Na bijna een half jaar intensief gebruik nog geen krasje te zien of kraakje te horen !
... en ik heb er absoluut geen kraakje in gehoord, het is volgens mij een van de stevigere toestellen die ik heb gehad
(Sony CMD C1, Siemens C35, Motorola T191, Motorola V66i, Nokia 6100)
Zo gezegd, zo gedaan.
Niemand anders waar de taal van het menu veranderd is in het Engels en deze niet meer kan terug zetten?
Ik juist wel, geen kraak of wat dan ook te horen, ik kan overal duwen/drukken/trekken, geeft geen kik.niket610 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:36:
[...]
Vind de K750 toch niet zo geweldige build quality hebben. Het toestel kraakt al sinds ik 'm heb...
Hij is zelfs zó stevig dat de cover vd batterij er niet af wil, geeft geen kik...
Verwijderd
het is echt heel simpel hoor om de batterij cover eraf te halen. Er zit aan de bovenkant een lipje en die grijpt als het ware onder de telefoon. Als je dus in het midden aan de bovenkant van de batterijcover drukt, druk je dat lipje omlaag en kun je zo de cover naar beneden schuiven, waarna deze eraf is 
ps: mijne is week 23 weet niet of die verschillen hebben...
Voor de vodafone gebruikers..
ik heb net contact gehad met de service desk van vodafone.
Deze vrouw vertelde me dat ze me een formulier kon toesturen waarmee ik een unlock-code kon aanvragen, zodat de "Vodafone anti-flash beveiliging" opgeheven kon worden. Dit zou mij wel geld kosten. Nu heb ik gezegd dat ik het niet ok vond dat die "extra service" (eerst locken en dan niet kosteloos unlocken) mij niet aanstond. Ze vertelde me dat ik dan dat formulier met begeleidende brief moest opsturen en aangeven dat ik niet wilde betalen voor de unlock-code.
ze vertelde me dat Vodafone deze code zelf ook moet aanvragen bij de fabrikant (klinkt mij vreemd in de oren).
Nu is even mijn gedachte : heeft elke vodafone-locked K750i zijn eigen unlock-code ?
zo nee, kan deze code toch gewoon op het internet te vinden zijn ??
Deze vrouw vertelde me dat ze me een formulier kon toesturen waarmee ik een unlock-code kon aanvragen, zodat de "Vodafone anti-flash beveiliging" opgeheven kon worden. Dit zou mij wel geld kosten. Nu heb ik gezegd dat ik het niet ok vond dat die "extra service" (eerst locken en dan niet kosteloos unlocken) mij niet aanstond. Ze vertelde me dat ik dan dat formulier met begeleidende brief moest opsturen en aangeven dat ik niet wilde betalen voor de unlock-code.
ze vertelde me dat Vodafone deze code zelf ook moet aanvragen bij de fabrikant (klinkt mij vreemd in de oren).
Nu is even mijn gedachte : heeft elke vodafone-locked K750i zijn eigen unlock-code ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Als er na 120 posts (ofzo) nog niet gereageerd is mag je er denk ik wel vanuit gaan dat niemand anders dit probleem heeft.. Overigens dacht ik dat het bij 'de-firmware-die-niet-genoemd-mag-worden' (het lijkt wel harry potter), wel het geval is en dat je dan dus niet meer terug kan naar NL..jefjef schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:28:
[...]
Niemand anders waar de taal van het menu veranderd is in het Engels en deze niet meer kan terug zetten?
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
RobbieB schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:45:
[...]
[blabla]
'de-firmware-die-niet-genoemd-mag-worden' (het lijkt wel harry potter), [blabla].
Ja zo lukte het heel gemakkelijk toen ik de telefoon installeerde; klepje eraf, batterij erin, klepje erop. Maar nu met de batterij erin kan ik hem in het midden niet meer omlaag duwen... Jij wel?Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:15:
het is echt heel simpel hoor om de batterij cover eraf te halen. Er zit aan de bovenkant een lipje en die grijpt als het ware onder de telefoon. Als je dus in het midden aan de bovenkant van de batterijcover drukt, druk je dat lipje omlaag en kun je zo de cover naar beneden schuiven, waarna deze eraf is
Pfff, serieus, zonder gekheid, ik zet alle pk's erin die ik heb, is niet los te krijgen, zelfs geen beweging.

[ Voor 14% gewijzigd door mbvisiontt op 01-07-2005 12:11 ]
Ik denk de persoon die je aan te lijn had van Vodafone je simlock bedoelt. Deze unlock-code krijg je niet zomaar en is inderdaad per telefoon verschillend.whitehouse schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:34:
Voor de vodafone gebruikers..
Ik geloof niet dat er een Vodafone anti-flash beveiliging in je telefoon zit.
De SE update-service werkt namelijk gewoon niet met deze aparte firmware van Vodafone.
PSN: Shiver23
Zo, eindelijk gelukt met updaten, ging echt supersnel bij mij, maar 4 minuten ofzo. versie R1L002 geinstalleerd en cam versie 4.4 ___> gewoon via de SE site, geen illegale zut dus 
pagina terug zei iemand dat er nieuw plaatje bij was gekomen, smoke, maar die had ik ook al op mn oude. Supervet plaatje btw
Enige jammere is dat ik weer mn snelkoppelingen goed moet zetten, maar ach, das niet superveel werk ofzo
. Is idd echt aan te raden om te updaten, had met oude software nog geen vastlopers oid gehad, maar menu is nu echt veel sneller en ook minder (of geen) vertraging meer bij maken van een foto. Zeer relaxt
even gedetailleerd. Via SE update service -->R1L002 prgCXC125952_EU_1_CL
pagina terug zei iemand dat er nieuw plaatje bij was gekomen, smoke, maar die had ik ook al op mn oude. Supervet plaatje btw
Enige jammere is dat ik weer mn snelkoppelingen goed moet zetten, maar ach, das niet superveel werk ofzo
even gedetailleerd. Via SE update service -->R1L002 prgCXC125952_EU_1_CL
[ Voor 12% gewijzigd door legolas82 op 01-07-2005 12:23 ]
Ik volg je stappen, heb ge-unzipped in aparte temp-folder.supercrazy schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:01:
[...]
Ik denk dat je deze bedoeld: Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 In dit topic onderaan staan ze...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou voor degene die nog steeds problemen hebben met flashen post ik hier nog eens een handleiding uit het derde topic. LEES DIT GOED EN VOLG DE STAPPEN! Bij mij werkte het zo dus...:P
[...]
Sluit vervolgens de gsm via usb-kabel aan op comp,...en dan gebeurd er niets meer.
Ik krijg dat 'found new hardware-scherm' helemaal niet?

Ik heb maar eens contact opgenomen met een paar SE service centers, en het blijkt dat op sommige modellen de battery cover inderdaad zo is uitgevallen dat hij niet meer los wil.
Heb ik dat... Heb afspraak gemaakt om langs te gaan voordat ik op vakantie ga, zodat ik toch een ander simmetje erin kan mikken.
Hopen dat zij het wel kunnen.

Heb ik dat... Heb afspraak gemaakt om langs te gaan voordat ik op vakantie ga, zodat ik toch een ander simmetje erin kan mikken.
Verwijderd
snugger schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:21:
[...]
Ik volg je stappen, heb ge-unzipped in aparte temp-folder.
Sluit vervolgens de gsm via usb-kabel aan op comp,...en dan gebeurd er niets meer.
Ik krijg dat 'found new hardware-scherm' helemaal niet?
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:23:
[...]
Als windows niet vanzelf aangeeft dat er nieuwe hardware is gevonden ga dan naar Apparaatbeheer (rechtermuisklik op Deze Computer -> eigenschappen -> tabblad Hardware -> Apparaatbeheer) en doe dan stuurprogramma bijwerken van 'Sonyericsson 750' onder 'USB - Controllers'
Ik heb de orginele firmware van de site genomen via de SE Update serviceRobbieB schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:45:
[...]
Als er na 120 posts (ofzo) nog niet gereageerd is mag je er denk ik wel vanuit gaan dat niemand anders dit probleem heeft.. Overigens dacht ik dat het bij 'de-firmware-die-niet-genoemd-mag-worden' (het lijkt wel harry potter), wel het geval is en dat je dan dus niet meer terug kan naar NL..
Gedaan, als antwoord krijg ik na doorlopen wizzard: er is geen betere software gevonden, dan al aanwezig.
Nog steeds geen 'new hardware found-scherm' dus..
Zodra ik de gsm aansluit, komt er op C-schijf direct de 'verwisselbare schijf' te staan, inplaats van het wizzard-scherm..
[ Voor 20% gewijzigd door Bep De Bouwer op 01-07-2005 12:57 ]
Verwijderd
Blijkbaar heb je alles al goed geïnstalleerd...snugger schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:55:
[...]
Gedaan, als antwoord krijg ik na doorlopen wizzard: er is geen betere software gevonden, dan al aanwezig.
Nog steeds geen 'new hardware found-scherm' dus..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 12:58 ]
Hmm, ik begin hier wel kraakjes te horen, maar goed, dat is enkel als je 'm zeg maar links en rechts tussen mijn hand heb zitten; dat zwarte deel van de achterkant (cover) zit bovenin een minimale marge dat een beetje verschoven kan worden. Ik praat dan over < 2mm ofzo, maar je hoort 'm dan wel kraken.mbvisiontt schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:59:
Ik juist wel, geen kraak of wat dan ook te horen, ik kan overal duwen/drukken/trekken, geeft geen kik.
Hij is zelfs zó stevig dat de cover vd batterij er niet af wil, geeft geen kik...
Aan de andere kant, ik was er vroeg bij met het toestel en misschien komt het gewoon door normaal gebruik...
Iedereen bedankt voor de input. Als het toestel al kraakt binnen enkele weken na aanschaf dan weet ik voldoende. Ik wacht nog even, mischien is de W800i van betere kwaliteit. En anders zal er daarna wel weer een mooier/beter/steviger toestel op de markt komenInsjaHH schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:43:
[...]
Hmm, ik begin hier wel kraakjes te horen, maar goed, dat is enkel als je 'm zeg maar links en rechts tussen mijn hand heb zitten; dat zwarte deel van de achterkant (cover) zit bovenin een minimale marge dat een beetje verschoven kan worden. Ik praat dan over < 2mm ofzo, maar je hoort 'm dan wel kraken.
Aan de andere kant, ik was er vroeg bij met het toestel en misschien komt het gewoon door normaal gebruik...
Verwijderd
goeie, maar op die manier koop je nooit iets.dafmay schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:57:
[...]
Iedereen bedankt voor de input. Als het toestel al kraakt binnen enkele weken na aanschaf dan weet ik voldoende. Ik wacht nog even, mischien is de W800i van betere kwaliteit. En anders zal er daarna wel weer een mooier/beter/steviger toestel op de markt komen
Vergeet niet dat ik specifiek op zoek ging naar kraakjes he?dafmay schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:57:
Iedereen bedankt voor de input. Als het toestel al kraakt binnen enkele weken na aanschaf dan weet ik voldoende. Ik wacht nog even, mischien is de W800i van betere kwaliteit. En anders zal er daarna wel weer een mooier/beter/steviger toestel op de markt komen
Als je 'm gewoon gebruikt als telefoon (doh) en 'm dus gewoon in je hand hebt om te sms'en, bellen dan is er geen enkele kraak te merken. Zoals hierboven al is gezegd, op deze manier blijf je maar wachten op nieuwere telefoons; heck het geldt natuurlijk ook bij dingen als hardware voor de PC enz.
Ik heb nog even met de helpdesk van SE aan de lijn gehangen, zij konden ook niet zeggen waarom het niet lukt
, dus dat wordt dan maar een ritje naar het SE servicepunt in Spijkcity.

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:01:
[...]
goeie, maar op die manier koop je nooit iets.

Ok dank voor de aanvulling. Ik houd het in gedachte. Ik twijfel zowieso tussen de K750i en de W800i. Mischien maar goed om nog even te wachten totdat die ook uit is.InsjaHH schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:05:
[...]
Vergeet niet dat ik specifiek op zoek ging naar kraakjes he?
Als je 'm gewoon gebruikt als telefoon (doh) en 'm dus gewoon in je hand hebt om te sms'en, bellen dan is er geen enkele kraak te merken. Zoals hierboven al is gezegd, op deze manier blijf je maar wachten op nieuwere telefoons; heck het geldt natuurlijk ook bij dingen als hardware voor de PC enz.
Verwijderd
de k750i kan je veranderen in w800iVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:11:
Ik zag op een ander forum dat iemand zijn k750i al heeft veranderd in een w800i.![]()
Verwijderd
ik snap nou eindelijk wat er hier al die weken gezegd wordt....
Ik heb dit toestel als 1 van de eerste hier (alleen 1 of 2 reviewers hadden 'm al toen ik postte dat ik 'm in me hand had) en ik heb nog geen kraakje gehoord, het klepje ging er ook van af het begin makkelijk af en nog geen vastlopers gehad.
Van de week dus eindelijk iemand tegengekomen met ook een k750i. Heb hem ff vast mogen houden en het viel me gelijk op hoe gammel het toestel leek. linkerboventoets (gesprek) zat half los en kraakte (soort schuurgeluid) als je hem indrukte. Ook zat deze toets een beetje scheef, alsof hij niet goed ingezet was. andere toetsen voelden ook niet lekker aan. Verder kraakte het hele toestel en ging het batterijklepje er zeer moeilijk tot niet af. Jongen had ook al vaak vastlopers gehad.
het verschil met mijn k750i was zo groot dat als ik ze blindelings had vergeleken, ik waarschijnlijk dacht dat het andere toestellen waren.
vraag blijft natuurlijk hoe zo iets kan ?
komen alle toestellen uit dezelfde fabriek ? of zijn er meerdere ?
ik weet 't niet maar 't is wel frapant
Ik heb dit toestel als 1 van de eerste hier (alleen 1 of 2 reviewers hadden 'm al toen ik postte dat ik 'm in me hand had) en ik heb nog geen kraakje gehoord, het klepje ging er ook van af het begin makkelijk af en nog geen vastlopers gehad.
Van de week dus eindelijk iemand tegengekomen met ook een k750i. Heb hem ff vast mogen houden en het viel me gelijk op hoe gammel het toestel leek. linkerboventoets (gesprek) zat half los en kraakte (soort schuurgeluid) als je hem indrukte. Ook zat deze toets een beetje scheef, alsof hij niet goed ingezet was. andere toetsen voelden ook niet lekker aan. Verder kraakte het hele toestel en ging het batterijklepje er zeer moeilijk tot niet af. Jongen had ook al vaak vastlopers gehad.
het verschil met mijn k750i was zo groot dat als ik ze blindelings had vergeleken, ik waarschijnlijk dacht dat het andere toestellen waren.

Ik had ook een kraakje in m'n K700i, nadat ik een van de 'kussentjes' had weggehaald van de binnenkant van het batterijklepje, toen was het gekraak ook weg.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Het is inderdaad onwaarschijnlijk, en zorgwekkend. Dat er zo'n groot, wezenlijk, verschil zit tussen 2 identieke telefoons is onbegrijpelijk. Zou heel erg toevallig zijn wanneer jij de 1e persoon met een K750i tegenkomt en dat die meteen een produktiefout zou vertonen. Zaak om in de winkel bij aanschaf eerst de telefoon uit de verpakking te halen en te testen. Maar ik denk niet dat iedere winkel hiermee akkoord gaat. Alhoewel ik het niet eens zo'n vreemde vraag vind. Bij aanschaf van een tv ga je niet eerst het hele apparaat uit de verpakking halen in de winkel, dat zou een goeie zijnVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:52:
het verschil met mijn k750i was zo groot dat als ik ze blindelings had vergeleken, ik waarschijnlijk dacht dat het andere toestellen waren.![]()
Nou meestal wordt een gsm er niet uitgehaald omdat men dan de zegel moet verbreken...dafmay schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:23:
[...]
Het is inderdaad onwaarschijnlijk, en zorgwekkend. Dat er zo'n groot, wezenlijk, verschil zit tussen 2 identieke telefoons is onbegrijpelijk. Zou heel erg toevallig zijn wanneer jij de 1e persoon met een K750i tegenkomt en dat die meteen een produktiefout zou vertonen. Zaak om in de winkel bij aanschaf eerst de telefoon uit de verpakking te halen en te testen. Maar ik denk niet dat iedere winkel hiermee akkoord gaat. Alhoewel ik het niet eens zo'n vreemde vraag vind. Bij aanschaf van een tv ga je niet eerst het hele apparaat uit de verpakking halen in de winkel, dat zou een goeie zijnMaar bij zoiets kleins als een mobiele telefoon zou dat moeten kunnen.
Dat is inderdaad helemaal waar, had ik niet aan gedacht. Je kunt zien dat ik niet vaak in de winkel mijn mobiele telefoons heb gekochtsupercrazy schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:33:
[...]
Nou meestal wordt een gsm er niet uitgehaald omdat men dan de zegel moet verbreken...
Verwijderd
Ik snap zowiezo al helemaal nix van alle soorten en maten van de K750i. Iedereen heeft weer andere problemen! Alleen het vroegere vastloopgezeik (de één had er wel last van; de ander helemaal niet) snapte ik geen hol van. Zo zijn er nog veel meer dingen op te noemen. Het lijkt erop dat er een heleboel verschillende fabrieken zijn jah... Gelukkig heb ik nergens last van! Binnenkort heeft m'n vriendje ook een K750i en dan ga ik ook even vergelijkenVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:52:
het verschil met mijn k750i was zo groot dat als ik ze blindelings had vergeleken, ik waarschijnlijk dacht dat het andere toestellen waren.![]()
Je kan wel zien dat ik in een electro-winkel werkdafmay schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:34:
[...]
Dat is inderdaad helemaal waar, had ik niet aan gedacht. Je kunt zien dat ik niet vaak in de winkel mijn mobiele telefoons heb gekocht
heb ff gegoogled, maar kan hier verder nix over vinden. Is het al mogelijk op dit moment?
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Verwijderd
De W800i is toch nog niet uit, hoe kan die software/firmware dan op een K750i gezet worden? Of denk ik nou heel krom

kan iemand mijn vertellen hoe ik in de sevice-mode kom?
ik weet de code wel, maar hoe en waar voer ik ze in?
ik heb ook al gekeken bij de startpost maar kom niet verder.
Gr. Beertje
Gr. Beertje
Verwijderd
Ik heb een programmaatje FMA waarmee je de temperatuur van je gsm kan zien. Bestaat er ook al een Java programma waamee je dan ook de temperatuur kan zien?
Verwijderd
Zou wel gaaf zijnborgdavile schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:30:
[...]
heb ff gegoogled, maar kan hier verder nix over vinden. Is het al mogelijk op dit moment?
Verwijderd
je kan de k750i veranderen in w800i!
de firmware is er al van de w800i. Ik weet alleen niet of t ook al in nederland kan.
http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=727
misschien ff w88 op davinci?
de firmware is er al van de w800i. Ik weet alleen niet of t ook al in nederland kan.
http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=727
misschien ff w88 op davinci?
Verwijderd
Staat er toch duidelijkspeedbeertje schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:56:
kan iemand mijn vertellen hoe ik in de sevice-mode kom?
Gr. Beertje
Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
> * < < * < *
(< of > bedien je doormiddel van de joystick).
Dus je foon aan, rechts drukken met joystick,sterretje drukken,links drukken joy, links drukken joy,sterretje drukken,links drukken joy en nog een keer sterretje drukken en voila, het service menu
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 18:55 ]
ik krijg dan alleen maar een snelkoppeling tezien
[ Voor 74% gewijzigd door speedbeertje op 01-07-2005 18:55 ]
Gewoon doorgaan met de handleiding wanneer je de snelkoppeling of iets anders ziet. Als je de acties hebt gevolgd kom je vanzelf in het service menu.speedbeertje schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:52:
ik krijg dan alleen maar een snelkoppeling tezien
het zal wel aan mijn liggen maar ik kom echt niet bij de service-mode als ik met de joystick rechts druk.
Goedemiddag zeg. Je moet dus gewoon de procedure blijven volgen, ook wanneer je iets in beeld krijgt waarvan jij denkt dat het niet goed is ! Ik zou zeggen probeer dat eens en dan horen we wel of het, zoals jij zegt, niet werkt. Ik durf er een paar biertjes op te zetten dat het deze keer wel gaat lukken.speedbeertje schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:37:
het zal wel aan mijn liggen maar ik kom echt niet bij de service-mode als ik met de joystick rechts druk.
Dus je foon aan, rechts drukken met joystick,sterretje drukken,links drukken joy, links drukken joy,sterretje drukken,links drukken joy en nog een keer sterretje drukken en voila, het service menu |
[ Voor 23% gewijzigd door dafmay op 01-07-2005 19:43 ]
ik denk dat je ook een paar screenshots enzo hier neer moet zetten, en dan nog een keer met een lichtbaken alles overseinen anders lukt het m vast nog niet
nou ik heb heel die handleiding doorgelezen, maar kom niet in de servicemode.
maar bedankt voor jullie reactie's
maar bedankt voor jullie reactie's
Dit topic is gesloten.