Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.950 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmio
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Even over dat updaten en voor de mensen die problemen hebben

Voordat je aan het updaten begint, MOET je eerst je software van je usb-kabel -> SE telefoon updaten. Dat doe je door eerst naar http://www.sonyericsson.c...=10242&fid=15278&esi=true te gaan en daar de driver te downloaden. Pak de drivers even tijdelijk uit, bijvoorbeeld op je desktop
Dan koppel je telefoon los, zet je hem helemaal uit en wacht je 10 seconden. Koppel dan je telefoon weer aan je usb kabel (terwijl je tel nog uit is!). Daarna houd je de 'c' - toets op je telefoon ingedrukt (dus niet op je pc :)) en druk je je telefoon aan.
Nu start de wizard 'nieuwe hardware', selecteer zelf een locatie voor de drivers, in dit geval dus je desktop en klik op ok. De wizard pakt nu de nieuwste, net gedownloade drivers. Let op: als je dit al een keer gedaan heeft gebeurd hier niks meer omdat je wizard geen onbekende hardware detecteert.

Dan ga je dus naar de update service van Sony Ericsson op http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242 en volg je daar de stappen.

Succes!

(p.s. ik heb de update wel, maar voordelen???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:46
AseranO schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:49:
[...]

Ja maar dan moeten ze binnen 6 maanden bewijzen dat het vochtschade is en dat ik daar verantwoordelijk voor ben, als je verhaal maar klopt, ben benieuwd
Vochtschade door zweet, regen, drank, hoe dan ook valt niet in garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij doet t EINDELIJK :D:D:D:D
mn hele bios geupdate en alle drivers, alle usbpoorten gedelete en alles eraf gehaald en uiteindelijk doet ie het, het mp3 erop zetten duurt ook nog maar 20 sec ipv een kwartier dus alles ziet er goed uit nu :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

supercrazy schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:36:
[...]

Vochtschade door zweet is wel irritant, aangezien je dit bijna altijd hebt als je je telefoon gewoon in de broekzak houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
[...]

Maar dat moeten ze bewijzen dat het mijn schuld is, het kan net zo goed tussen de fabriek en mijn voordeur gebeurd zijn...

en de meeste mensen nemen genoegen dat jet vochtschade etc. als je er werk van maakt (wat de meeste niet weten) dan moet ze binnen 6 maanden dus aan tonen dat de fout niet bij hun ligt, aangezien deze procedure's meestal duurder zijn dat de telefoon , zal er dus een kans zijn dat je een nieuwe krijgt.. we zullen zien iig

[ Voor 34% gewijzigd door AseranO op 29-06-2005 16:32 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Tweety
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04
Een kleine tip voor diegenen die bij het updaten vastlopen omdat de wizard nieuwe hardware voor de USB-drivers niet meer verschijnt:

Als je de telefoon aansluit aan de kabel terwijl je c ingedrukt blijft houden, dan verschijnt er een nieuw usb-apparaat in apparaatbeheer (alleen als je C ook daadwerkelijk vast blijft houden!). Nu hoef je alleen de driver van dit apparaat te vervangen door de nieuwe.

Verder even over de vochtschade. Ik heb twee jaar geleden een t68i gehad die het na 2 weken begaf. Ook door waterschade. Nu zit het zo dat als je binnen korte tijd na aankoop last hebt van lichte waterschade, dat je je kan beroepen op het feit dat het product bij aankoop al niet goed functioneerde (een telefoon hoort bij normaal gebruik geen schade te ondervinden van natte vingers). Overigens heb ik de T68i vorige maand zelf opengeschroefd en alles functioneert weer prima nadat ik de oxidatie troep van de printplaat heb geschraapt :)

[ Voor 42% gewijzigd door Royal-Tweety op 29-06-2005 16:38 ]

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik geloof dat vochtschade door zweet (in normale proporties) wettelijk binnen de garantie moet vallen, aangezien dit ook bij normaal gebruik hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet er gebeuren wil je zweet in je telefoon krijgen? Ik weet niet wat een normaal persoon doet en hoeveel hij zweet, maar ik zweet niet zo veel dat er liters water uit mijn hoofd of handen komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er misschien overheen gelezen, maar weet iemand toevallig waar nieuwe covers te koop zijn? als deze al vervangen kan worden? anders moet je ernstig oppassen met je schermglas dat die niet bekrast raakt.

edit: als je een nieuwe MS kaart in de fone stopt, ben je dan al je opgeslagen contacten kwijt?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
AseranO schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:21:
[...]

Maar dat moeten ze bewijzen dat het mijn schuld is, het kan net zo goed tussen de fabriek en mijn voordeur gebeurd zijn...

en de meeste mensen nemen genoegen dat jet vochtschade etc. als je er werk van maakt (wat de meeste niet weten) dan moet ze binnen 6 maanden dus aan tonen dat de fout niet bij hun ligt, aangezien deze procedure's meestal duurder zijn dat de telefoon , zal er dus een kans zijn dat je een nieuwe krijgt.. we zullen zien iig
Ik werk in een electrozaak en voor zover bij mij bekend is is vochtschade gewoon vochtschade. Anders kan je bij elke reparatie wel zeggen van ja dat is onderweg gebeurd, dat is niet mij fout... Je kan het proberen maar ik schat de kans klein...Meestal worden deze dingen overdreven door Consumentenbond, ik haat consumentenbond die zijn zoooooooooo dom:P.

Maar goed veel succes zou ik zeggen, maar ja straks w8 je wel 6 maanden op een nieuwe GSM :r
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:48:
[...]

Ik geloof dat vochtschade door zweet (in normale proporties) wettelijk binnen de garantie moet vallen, aangezien dit ook bij normaal gebruik hoort!
Nope, niet zover dat bij mij bekend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat een willekeurige afspraak (terugkerend) in outlook NIET in mijn telefoon komt bij een synchronisatie?

[ Voor 14% gewijzigd door Rodyman op 29-06-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:41
Als je in bestandsbeheer een bestandje wilt verplaatse van tel. geheugen naar MMS staat er kopieer>ext.geh. en naar ext. geheug. Dit is toch precies hetzelfde of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

Bij de ene kopieert ie m, dan staat ie op en de gsm en de kaart
Bij de andere verplaatst ie m van de gsm naar de kaart, dus staat ie niet meer op de gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net de reclame voor de movie: " War of the world "
Daar zie je een k750i en kun je screensaver, achtergrond ed van die film er waarschijnlijk? opzetten. Iemand links?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
@ TinuXie

In deel 3 schreef je dat jij need for speed kon spelen via bluetooth. :9~
Zou je ff kunnen uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen??

Alvast bdankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 17:21:
ik heb er misschien overheen gelezen, maar weet iemand toevallig waar nieuwe covers te koop zijn? als deze al vervangen kan worden? anders moet je ernstig oppassen met je schermglas dat die niet bekrast raakt.
Misschien dat de topicstarter je daar aan kan helpen? Lees zijn signature maar eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
willy1986 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:22:
Ik heb ook enkele foto's gemaakt:

http://grass.homeip.net/users/willy1986/flesje/
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/

Ik heb inmiddels al meer dan 400 foto's gemaakt! 8)

toetsblokkering: = * + rechter toets "Blok. AAN"
Wat een gezeur over die foto's 8)

Deze telefoon maakt bijzonder goede foto's en voila!

verder ben ik bij nummer: DSC00683.JPG :7

dus ik heb al 683 foto's gemaakt met mn schatje O+

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk meer informatie betreffend de 1GB MMS.
Kon helaas niets regelen betreffend een grote inkoopactie :'( voor mezelf was geen enkel probleem ,
maar voor meerdere personen zag die helaas niet zitten :'( , dus bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:12:
Heb eindelijk meer informatie betreffend de 1GB MMS.
Kon helaas niets regelen betreffend een grote inkoopactie :'( voor mezelf was geen enkel probleem ,
maar voor meerdere personen zag die helaas niet zitten :'( , dus bij deze.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de techneuten onder ons: Wat kan er met de telefoon aan de hand zijn dat op het moment dat de camera module is vervangen (en display ook, maar weet niet waarom ze dat bij Dynafix gedaan hebben) de foto's toch een wazige vlek blijven behouden?
Toestel is wederom retour naar Dynafix....om gek van te worden! Heb nog geen fatsoenlijke foto gemaakt met 't ding. 't Enige dat ik ermee heb gedaan is alsmaar testfoto's maken, in de veronderstelling dat 't aan m'n eigen "fotokunst" :9 lag.

Maargoed, weer een week zonder.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Ben je je telefoon maar voor 1 week kwijt met repareren? Vroeger deden ze met mijn oude SE, 3 weken over dat repareren :P

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, viel me de vorige keer ook hard mee. Telefoon was dinsdags opgestuurd en de dinsdag daarop wassie alweer terug :) Maarja, als je 'm nogmaals op moet sturen omdattie wederom niet goed is, ben je 'm alsnog twee weken kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 08:42
Ik belde deze week met de Orange shop en zei vetelde mij dat wanneer ik via hun een K750 aan zou schaffen er een Orange simock op zou zitten.

Nu lees ik er hier verder niets over, betreft het alleen een simlock of staat er ook andere firmware op?

En misschen dan nog iemand een adresje waar een K750 icm met 1 jarig Orange 32,50 goedkoper is dan 44,95 als bij de Orangeshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:31

reiker

dan jij!

Lijkt me een typische vraag voor http://www.telecomvergelijker.nl :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
ik heb vanmiddag ook een K750i aangeschaft, mooi speeltje! Iemand een idee hoe je contactpersonen kan aanmaken als er geen sim in de telefoon zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IKKE86 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:59:
ik heb vanmiddag ook een K750i aangeschaft, mooi speeltje! Iemand een idee hoe je contactpersonen kan aanmaken als er geen sim in de telefoon zit?
Misschien via de software op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

vanpeltje schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:10:
[...]

Wat een gezeur over die foto's 8)

Deze telefoon maakt bijzonder goede foto's en voila!

verder ben ik bij nummer: DSC00683.JPG :7

dus ik heb al 683 foto's gemaakt met mn schatje O+
Ik zit inmiddels al op DSC01032.JPG :P
Maargoed om weer even ontopic te komen, waarom worden er nog steeds zo veel foto's geplaatst hier? Dat het ding een mooie camera heeft, weten we nu wel. Die konden we ook al vanaf deeltje 1 zien. Dus misschien dat het nu kan stoppen met al die lay-out vergallende pics? _/-\o_

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeej ik heb nu ook sinds een week de k750i heb hem net upgegrade.. alleen hoe weet je nu welke software versie er op staat?
Alles bij het upgraden ging goed behalve aan het eind zegt tie dat er een wizard zou komen die heb ik dus eigenlijk niet gehad.. en dan zou je op go to phone moeten drukken .. nou ja dat heb ik dus ook niet hoeven doen vraag me af of ik het dan wel goed gedaan heb? nog meer mensen hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:02

Priet

To boldly do what no one has..

Zie de startpost

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie snapt wat ik fout doe. Ik heb de driver geinstalleerd door eerst de kabel aan te sluiten, dan de gsm eraan, dan gsm aanzetten met de c-toets ingedrukt. Vervolgens vindt de pc met nieuwe hardware "usb flash". Ik installeer de driver EPIUSB. Vervolgens ga ik naar de update service pagina, ik doorloop de stappen, ik heb mijn gsm aan staan en aangekoppelt aan de pc, ik vink alles aan en druk op volgende. Vervolgens krijg ik een witte pagina, ik koppel de gsm los, wacht 20 sec, koppel de gsm weer aan en zet hem aan met de c-toets ingedrukt. Er gebeurt dan helemaal niks. Mijn gsm gaat gewoon aan en vraagt om mijn pin.

Omdat het niet lukte heb ik toen opnieuw mijn gsm (met de c-toets ingedrukt) aangekoppelt en toen via apparaatbeheer voor "usb flash" de driver opnieuw geinstalleerd, maar daarna doet ie het nog steeds niet. Ik heb wel gewoon alle pc suite software en alles geinstalleerd. Op een andere usb-poort doet ie het ook niet.

Wie kan mij helpen en weet wat ik fout doe!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 22:04:
[...]

Misschien via de software op je pc?
ja, maar welke software kan dat? FMA heb ik geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 20:02

Priet

To boldly do what no one has..

bas008: heb je wel éérst de C-toets ingedrukt en dán de USB kabel aangekoppeld? En dan de C-toets minstens 15 seconden ingedrukt houden, dan moet de tellerbalk gaan lopen als het goed is...

/Edit: heb je ook de bijbehorende flash driver geïnstalleerd middels die C-toets?

[ Voor 19% gewijzigd door Priet op 29-06-2005 23:13 ]

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 22:54:
Wie snapt wat ik fout doe. Ik heb de driver geinstalleerd door eerst de kabel aan te sluiten, dan de gsm eraan, dan gsm aanzetten met de c-toets ingedrukt. Vervolgens vindt de pc met nieuwe hardware "usb flash". Ik installeer de driver EPIUSB. Vervolgens ga ik naar de update service pagina, ik doorloop de stappen, ik heb mijn gsm aan staan en aangekoppelt aan de pc, ik vink alles aan en druk op volgende. Vervolgens krijg ik een witte pagina, ik koppel de gsm los, wacht 20 sec, koppel de gsm weer aan en zet hem aan met de c-toets ingedrukt. Er gebeurt dan helemaal niks. Mijn gsm gaat gewoon aan en vraagt om mijn pin.

Omdat het niet lukte heb ik toen opnieuw mijn gsm (met de c-toets ingedrukt) aangekoppelt en toen via apparaatbeheer voor "usb flash" de driver opnieuw geinstalleerd, maar daarna doet ie het nog steeds niet. Ik heb wel gewoon alle pc suite software en alles geinstalleerd. Op een andere usb-poort doet ie het ook niet.

Wie kan mij helpen en weet wat ik fout doe!?
Dan moet je even de updatesoftware voor op je pc installeren. Niet bij iedereen werkt dat vloeiend, daarom kun je dat ook handmatig doen. Kijk hier maar:

Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej hallo bedankt!.. ik heb de update!!!.. Mischien is het al ergens verteld maar ik heb gezocht maar nix gevonden!. als ik een mp3 van mijn kaartje aan het luisteren en ik wil het volume verandern met de zoom knopjes aan de zijkant van mijn mobiel lukt dit niet.. dit lukt wel bij muziek die op de interne schijf staan hebben nog meer mensen dat of is dat een optie zijn er oplossingen?? Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met de Logitech Mobile Freedom bluetooth headset icm deze foon ? Het pairen ging simpel en de geluidskwaliteit is erg goed, dus wat dat betreft is het zeker een aanrader (vooral vanwege z'n leuke prijs) 8)
Ik zit gebruik die headset dus in de auto, maar als ik uitstap en de headset in de auto laat liggen, verbreekt hij (uiteraard) de verbinding als ik meer dan een metertje of 8 van de auto kom (tot zover allemaal normaal en logisch toch ?).
Nou is mijn vraag....Is er een mogelijkheid om weer automagisch verbinding te maken met de headset als ik weer in de auto stap ? Dus zonder knoppies aan te raken op de foon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bas008 :
wil jouw foto's ook wel 's zien van Impulz :D
stond jij toevallig héélemaal vooraan bij jp ook picz te schieten toevallig ?
InsjaHH :
Dat zijn toch zeker geen slechte nachtfoto's toch? Ik weet niet hoe het op de originele grootte eruit ziet, maar merk je daar minder horizontale ruisstrepen? Als ik mag aannemen dat je je K750i geupdated hebt?
Ben dr zelf niet egt weg van, als je ze een maatje groter ziet dan zijn ze nagenoeg allemaal genomen alsof ze net bewogen zijn ofzo..denk dattet aan de nachtstand ligt ofzo.
En ja ik hebm ge-update, en nee, geen noemenswaardige strepen zoals voor de update wel het geval was.
Voortaan maar een statief meenemen alsk ga stappen ofzo :p
Hoop aankomend weekend @ awakenings festival wat mooiere picz te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 19:15

Fjeze

AllesPerfect!

heb ook een K750i gekocht (gewoon los toestel gekocht) en heb hem via via vanuit duitsland geloof ik wel NL taal en GEEN geluid bij foto op stille stand. net update gedaan nu nieuwste software erin en nog steeds geen geluid (beter toch?!?!) iemand een idee of ik die software naar de PC kan kopieeren en met jullie kan delen? ( is toch niet illegaal? is gewoon officiele software) als er interesse is??
verder echt super flex foontje!!!

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het installeren van de flashdriver heb ik niet de 'c'-toets ingehouden, omdat mijn gsm dan al is opgestart. Zodra ik mijn gsm aansluit op mijn usb-poort, gaat hij na een aantal sec ook automatisch aan. Dat ene programmaatje heb ik ook geinstalleerd, maar niks lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

wouter3 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:40:
Misschien overbodig, maar toch informatief voor sommigen:
Het updaten van een d750i uit week 21 wil nog steeds niet lukken. De operator staat het niet toe.
Dezelfde d750i uit week 21 heeft ook geen shutter geluid als je de phone op stil zet.
Hey idd, ik lees je reply net. Ik denk: ff testen, et voilá, ik heb idd geen shuttergeluid als ik de phone op stil zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

he he eindelijk gelukt met het updaten alleen het menu van de fone is nu engels en ik krijg um niet in het nederlands! Iemand hetzelfde en heb je dan een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Rodyman schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:25:
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat een willekeurige afspraak (terugkerend) in outlook NIET in mijn telefoon komt bij een synchronisatie?
Dit komt door de widcomm drivers, die ondersteunen dat nog steeds niet helaas. Je zit dus vast aan de door SE megeleverde software om te synchroniseren, erg balen!

Wat dat betreft was XTNDconnect wat bij de T610 was meegeleverd een stuk beter :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk een aardig dat updaten. ik heb het nu 2keer gedaan en het neemt telkens 2MB ofzo in beslag, als je m dus een paar keer update heb je strax geen geheugen meer of zeg ik nu iets stoms?? nee toch!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
heeft er iemand een site waar te zien hoe de k750i er van binnen uit ziet? via google en hier vind ik niks :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gemerkt dat als je radio luisterd en het beeld gaat op de nachtklok, dan spring na een minuut ofzo of een halve minuut weer even het beeld aan, waarom echt geen idee, en dan gaat ie weer uit. Zou naar mijn mening er wel uit mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Gisteren heb ik me 750i binnen gekregen.
NU wil ik heb flashen, heb de USB driver geinstalleerd, maar de site van SE zegt dit :

Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service

De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.

tis een vodafone toestel..hoe kan ik toch flashen ??

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Zie ook omeomi in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."
omeomi schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:55:
[...]

Klopt, je hebt een Vodafone-branded toestel en VF heeft de mogelijkheid tot updaten eraf gehaald om te voorkomen dat jij een firmware flashed die alle VF rommel verwijdert.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niket610 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:15:
@ TinuXie

In deel 3 schreef je dat jij need for speed kon spelen via bluetooth. :9~
Zou je ff kunnen uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen??

Alvast bdankt!
Afbeeldingslocatie: http://martijn.atlantux.net/zooi/nfsu2.jpg

Het werkt aardig maar het enige probleem is dat je niet twee toetsen tegelijk ingedrukt kan houden. Dus sturen en gassen kan niet tegelijk 8)7 (btw. met de joystick kan je ook sturen wat (teminste dat vind ik) makkelijker gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Laatst online: 18-09-2019
dus dit betekend dat de hoop dat ding te flashen voor mij vervlogen is ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik heb nog een paar smsjes op m'n oude sim staan die ik graag naar m'n telefoon wil verplaatsen.
Is dit mogelijk? Met FMA bijvoorbeeld?

Enne, sommige plaatjes/geluiden kan ik niet verwijderen.. Is daar echt geen mogelijkheid voor? Beetje zonde van de ruimte als ik het toch niet gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

als je hem toch wilt flashen kan dat maar daar mogen we het niet over hebben in GOT

Smile !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 00:45:
leuk een aardig dat updaten. ik heb het nu 2keer gedaan en het neemt telkens 2MB ofzo in beslag, als je m dus een paar keer update heb je strax geen geheugen meer of zeg ik nu iets stoms?? nee toch!?
Na een update zitten er vaak weer overbodige items in je telefoon, zoals in het verleden de info video, wellicht is dat nu ook het geval? Gewoon weer verwijderen dus. :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelis00 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:53:
Ik belde deze week met de Orange shop en zei vetelde mij dat wanneer ik via hun een K750 aan zou schaffen er een Orange simock op zou zitten.

Nu lees ik er hier verder niets over, betreft het alleen een simlock of staat er ook andere firmware op?

En misschen dan nog iemand een adresje waar een K750 icm met 1 jarig Orange 32,50 goedkoper is dan 44,95 als bij de Orangeshop?
www.simshop.nl

Kost die 30 euro, geen verzendkosten als je de formulieren opstuurd binen 5 dagen en 2 maand 50% korting op de abbokosten !! Heb hem hier ook besteld, zit geen sim niks op, firmwareupdate kan. Makkelijke keus dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:17:
[...]

Het werkt aardig maar het enige probleem is dat je niet twee toetsen tegelijk ingedrukt kan houden. Dus sturen en gassen kan niet tegelijk 8)7 (btw. met de joystick kan je ook sturen wat (teminste dat vind ik) makkelijker gaat)
Oke thanx!
Maar k dacht eigenlijk dat je de game op je schermpje zou zien..want dat is toch ook mogelijk of niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelis00 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:53:

Ik was laatst bij de orange shop, daar kun je je abonnement alleen met 2 jaar velengen!! echt dom! maar ben toen ff naar the phone house gelopen en daar kost de telefoon met een orange 1 jaar 32,50 verlengen iets van 150 euro. Maar nu komt het: daar hebben ze laagste prijs garantie. Dus ik wist een website waar die 53 euro kost met dezelfde 1-jarige verlenging (www.gsm-shop.nl) dus ik zei dat daar en toen kreeg ik de telefoon uiteindelijk voor 45 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niket610 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:45:
[...]

Oke thanx!
Maar k dacht eigenlijk dat je de game op je schermpje zou zien..want dat is toch ook mogelijk of niet???
soort extern computerscherm dus... dit zou trouwens wel heel leuk zijn.
Is er trouwens al iemand die een java applicatie gevonden heeft waarmee je extern computerscherm via bluetooth kan zien?
Racen zou dan niet kunnen want dan zou je wel een hele snelle bluetooth moeten hebben (min. 64Mb/sec (snelheid videokaart)) maar 'windows verkennen' / internetten / msn'nen via bluetooth enz. zou dan wel kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb nu 'n k750i en ben er uiteraard blij mee.
Zonder vastlopers gehad te hebben ben ik toch benieuwd naar de updates (oa geen shuttergeluid).
Na de Suite, de usb-driver en de algehele mikmak geïnstalleerd te hebben heb ik geprobeerd te updaten. (week 22 fabrikaat)
prob1
Ná het scherm met alle afvink-opties blijft het scherm (browser IE) hangen, en krijg wordt maar weergegeven tot de zwart/grijs/gestippelde balk vrijwel bovenaan.
onderaan in de balk staat 'Applet StartApplet Start'
er gebeurt niets.
mijn telefoon geeft vrolijk de mogelijkheid om mijn pincode in te voeren.

prob2
Wat ook vreemd is, is dat de 'update usb driver' via c-ingedrukt houden etc. niet geïnstalleerd krijg, dan komt wederom de vraag om mijn pincode in het scherm. Ik heb wat het laatste betreft ongeveer alle combinaties van langer aan, langer c ingedrukt en verschillende procedures doorlopen en geprobeerd.

Als iemand een oplossing heeft voor prob2, dat prob1 niet meer bestaat, en me dan dubbel geholpen heeft.
bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Probeer het eens met je kabel in een andere USB-poort.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:11:
[...]

soort extern computerscherm dus... dit zou trouwens wel heel leuk zijn.
Is er trouwens al iemand die een java applicatie gevonden heeft waarmee je extern computerscherm via bluetooth kan zien?
Racen zou dan niet kunnen want dan zou je wel een hele snelle bluetooth moeten hebben (min. 64Mb/sec (snelheid videokaart)) maar 'windows verkennen' / internetten / msn'nen via bluetooth enz. zou dan wel kunnen!
Zoiets als dit bijvoorbeeld: http://www.desktopmobiles.com/index.html
Ik krijg het echter nog niet aan de praat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reiker schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:59:
Probeer het eens met je kabel in een andere USB-poort.
2 usb poorten later nog steeds niets.
ik heb (uiteraard) gelezen dat je de usb-driver ook handmatig kan installeren... maar dat lukt evenmin, omdat m'n telefoon aanspringt (en vraagt wat ik met het schijfstation wil doen) ipv 'nieuwe hardware'
ik draai xp sp1 en heb norton meerdere malen uitgezet, zonder resultaat.
weet iemand hoe je de k750 zo ver krijgt dat hij nieuwe hardware gaat snappen ?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

N-E-R-D schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:23:
heb ook een K750i gekocht (gewoon los toestel gekocht) en heb hem via via vanuit duitsland geloof ik wel NL taal en GEEN geluid bij foto op stille stand. net update gedaan nu nieuwste software erin en nog steeds geen geluid (beter toch?!?!) iemand een idee of ik die software naar de PC kan kopieeren en met jullie kan delen? ( is toch niet illegaal? is gewoon officiele software) als er interesse is??
verder echt super flex foontje!!!
Ik ben nu de telefoon via www.SonyEricsson.de aan het updaten, hopelijk is het camerageluid dan ook weg. Ik denk niet dat het gaat werken, omdat het wel een heel simpel truukje zou zijn, maar over 10 minuten weet ik het :)

edit:

Helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Worldwide schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:25:
[...]

Ik ben nu de telefoon via www.SonyEricsson.de aan het updaten, hopelijk is het camerageluid dan ook weg. Ik denk niet dat het gaat werken, omdat het wel een heel simpel truukje zou zijn, maar over 10 minuten weet ik het :)
Ben benieuwd!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Laatst online: 13-09 09:52

RvE

Anders ik wel ;-)

Btw kwam er net achter dat als je een foto maakt dat er ook een snelkoppeling is naar licht aan/uit (toets *), avondmodus (toets 7), close-up (toets 4).

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
edit:

Helaas :/

jmmr.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

RvE schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:36:
[...]

Anders ik wel ;-)

Btw kwam er net achter dat als je een foto maakt dat er ook een snelkoppeling is naar licht aan/uit (toets *), avondmodus (toets 7), close-up (toets 4).
Heej, dat moet pas sinds de update zijn of ik heb het echt over het hoofd gezien.
Dit is zeker handig. Gebruikte ik bij mijn T610 ook vaak en miste ik ook al bij de S700. Helaas kan niet alles ingesteld worden. Maar dit is wel handig.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Shiver23 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:55:
[...]

Heej, dat moet pas sinds de update zijn of ik heb het echt over het hoofd gezien.
Dit is zeker handig. Gebruikte ik bij mijn T610 ook vaak en miste ik ook al bij de S700. Helaas kan niet alles ingesteld worden. Maar dit is wel handig.
Dit was toch echt bij de eerste firmware ook al aanwezig, ik denk niet dat ik in de eerste week dat het toestel te koop was al een toestel kon hebben met nieuwere firmware. Ik weet ook niet anders dan dat die sneltoetsen er zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw kwam er net achter dat als je een foto maakt dat er ook een snelkoppeling is naar licht aan/uit (toets *), avondmodus (toets 7), close-up (toets 4).[/quote]

He das handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 2 weken ook 2x k750i in bezit...

Heb hem gekocht bij VTU-Telecom www.vtu-telecom.nl , de beste winkel van Brabant.
Maar ik vind 2 dingen een beetje tegenvallen, het joystickje gaat denk ik niet erg lang mee... en de standby tijd bij normaal gebruik valt erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Misschien wel een aardige tip voor mensen die dat vettige scherm niet zo ideaal vinden:
Ik heb er vanaf het begin een brando ultraclear screenprotector opgedaan.
Voor het resultaat zie: http://img146.imageshack.us/my.php?image=d750brando5ap.jpg
Ik ben heel erg tevreden over! Je ziet het nauwelijks, geen vies scherm, geen krassen en eenvoudig schoon te maken. Het opbrengen moet wel goed gebeuren, anders ziet het er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:01:

He das handig ;)
Handige tip. Ik maar steeds kloten tijdens het foto's maken :)

weet iemand al of die HPM-70 al leverbaar is en wat de prijs is? Ik hoop niet al te duur, beetje 40euro ofzo. Men oren beginnen ondertussen uit vorm te raken door die standaard dingen.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 00:43:
he he eindelijk gelukt met het updaten alleen het menu van de fone is nu engels en ik krijg um niet in het nederlands! Iemand hetzelfde en heb je dan een oplossing?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Ik heb zojuist na lang wachten mijn Sandisk 1 Gigabyte pro duo kaartje ontvangen en voor gebruik geformatteerd in de K750. Wanneer ik het ding vervolgens in een cardreader duw ziet XP het zojuist geformatteerde kaartje echter niet. In de telefoon werkt het kaartje overigens naar behoren

iemand een idee??

cardreader is overigens in orde, het standaard bijgeleverde 64MB kaartje is namelijk wel gewoon lees- en beschrijfbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Wat ik wel balen vind aan die nieuwe firmware, is dat als je muziek aan 't luisteren bent en de mediaplayer is geminimaliseerd, en je drukt dan op de muziekknop aan de zijkant dan zegt ie dat je de handsfree moet inpluggen. Bij de oude firmware kon je met die knop de muziek ff op pauze zetten en weer verder laten spelen. En nog wat: als je in de mediaplater bent en je zet een nr op pauze, dan kan je niet meer minimaliseren! :| Je moet 'm dus laten spelen en dan pas minimaliseren... Hoop dat dit met een volgende update word gefixt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook sinds gister de K750i (i van injectie :p)
vannacht is ie dus uitgevallen en wilde niet meer aan. sim eruit en er weer in toen deed ie t weer.
om die reden wilde ik m ff updaten maar dat werkt nog niet helemaal vlekkenloos.
na de download van de update (service 1.47) gaat ie naar het volgende scherm waarbij je de tel. los moet koppelen. 20 sec. moet w88, c ingedrukt houden en aankoppelen. tel. gaat dan vanzelf aan maar scherm blijft op 0 % hangen.

ben het nu opnieuw aan het proberen.

die drivers trouwens. ik kan ze niet installeren alleen maar uitpakken en op mn pc zetten.
seus is wel geinstalleerd maar na de installatie sluit ie het venster gwoon, kan nix met dat prog. hoort dat zo?

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:10:
die drivers trouwens. ik kan ze niet installeren alleen maar uitpakken en op mn pc zetten.
seus is wel geinstalleerd maar na de installatie sluit ie het venster gwoon, kan nix met dat prog. hoort dat zo?

gr.
Probeer eens de rechtermuisknop op de .ini en dan installeren kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Tweety
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:06:
[...]

weet iemand hoe je de k750 zo ver krijgt dat hij nieuwe hardware gaat snappen ?
bvd
Nogmaals voor wie de USB-drivers niet geinstalleerd krijgen zonder de wizzard:

1 - Zet je telefoon uit, 20s wachten
2 - C ingedrukt houden (en niet meer loslaten tot na stap 5!)
3 - Ga naar apparaatbeheer --> USB-poorten
4 - Hier is nu een "USB-flash" poort verschenen
5 - Vervang de driver van deze poort door de goede

n.b. als je C niet de hele tijd vasthoudt zal de flash poort in apparaatbeheer weer verdwijnen, waardoor je de driver niet kan vervangen.

Hoop dat het zo lukt!

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:14:
[...]

Probeer eens de rechtermuisknop op de .ini en dan installeren kiezen.
hmmz de .ini kan ik niet vinden :S

bestanden die ik nu heb
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~keiser/Robin/naamloos.bmp

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:24:
[...]

hmmz de .ini kan ik niet vinden :S

bestanden die ik nu heb
[afbeelding]
Als je extentie verbergen uitzet bij mapopties vind je de .ini
Epiusb.inf is het. :P

De bovenste met tandwiel en kladblok icoontje.

[ Voor 8% gewijzigd door Worldwide op 30-06-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
AseranO schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 01:10:
heeft er iemand een site waar te zien hoe de k750i er van binnen uit ziet? via google en hier vind ik niks :(
heeft iemand al problemen gehad met een niet werkende camera, zo ja laten maken? hoelang? en wat was de oorzaak?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet een van jullie miss. of je (net als bij de D500) via blauwtand in de tel. van iemand anders kan kijken?

ik neem aan dat dat wel kan... maar hoe:?

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:02:
[...]

Als je extentie verbergen uitzet bij mapopties vind je de .ini
Epiusb.inf is het. :P

De bovenste met tandwiel en kladblok icoontje.
...okeej ;) maar dan doe ik intalleren, loopt heel even een zandloper maar daarna gebeurt er niets, is ie dan al geintalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
AseranO schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:03:
[...]

heeft iemand al problemen gehad met een niet werkende camera, zo ja laten maken? hoelang? en wat was de oorzaak?
Je stelt in je hele GoT leven alleen maar vragen, help andere mensen ook eens met hun problemen, een ieder heeft zo zijn kennis, verspreidt het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
mbvisiontt schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:13:
[...]

Je stelt in je hele GoT leven alleen maar vragen, help andere mensen ook eens met hun problemen, een ieder heeft zo zijn kennis, verspreidt het. :)
je hebt niet goed je huiswerk gedaan, kijk nog eens :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij blijft dus hangen bij dit venster: Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~keiser/Robin/naamloos2.JPG

zodra dat venster komt haal ik hem los van de usb w8 20 sec. houd de c ingedrukt en hang m weer aan de usb. maar hij gaat echt niets doen :? (wel een minuut gew8... :( )

ik zal wel wat fout doen maar wat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:17:
hij blijft dus hangen bij dit venster: [afbeelding]

zodra dat venster komt haal ik hem los van de usb w8 20 sec. houd de c ingedrukt en hang m weer aan de usb. maar hij gaat echt niets doen :? (wel een minuut gew8... :( )

je flash usb driver is nog niet geinstalleerd, bij mij deed hij het ook niet meteen ,

http://www.sonyericsson.c...=10242&fid=15278&esi=true

bij mij pakte hij m opeens wel nadat ik bovende site heb door genomen, en de zelfde procedure aantal keer heb gedaan

[ Voor 6% gewijzigd door AseranO op 30-06-2005 16:21 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AseranO schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:20:
[...]

je flash usb driver is nog niet geinstalleerd, bij mij deed hij het ook niet meteen ,

http://www.sonyericsson.c...=10242&fid=15278&esi=true

bij mij pakte hij m opeens wel nadat ik bovende site heb door genomen, en de zelfde procedure aantal keer heb gedaan
hij geeft aan nieuwe hardware gevonden maar dan kan ik alleen maar kiezen wat voor soort apparaat het is. niet dat juiste bestand aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
AseranO schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:17:
[...]

je hebt niet goed je huiswerk gedaan, kijk nog eens :P
Je bedoelt dat je blalalaa kennis niet echt waardevol is om te verspreiden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zij er winkels waar je je oude toestel kan inruilen voor een nieuwe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
mbvisiontt schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:34:
[...]

Je bedoelt dat je blalalaa kennis niet echt waardevol is om te verspreiden? :+
leuk

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Tweety
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:30:
[...]

hij geeft aan nieuwe hardware gevonden maar dan kan ik alleen maar kiezen wat voor soort apparaat het is. niet dat juiste bestand aanklikken
http://gathering.tweakers...message/23697823#23697823

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:30:
[...]

hij zegt dat ie is geinstalleert, alleen zit nu 8ter andere pc (zonder java) vanwege usb poorten ;)
ff java installeren en kijken of t nu wel wilt lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Laatst online: 19:56

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

AseranO schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:03:
[...]

De k750 van mijn vriendin heeft ook problemen met de camera (lees : besturingssoftware is er gewoon af) dus ben samen met haar ermee naar een SESP geweest maar die hadden nog niet de geschikte hardware van SE ontvangen om hem te repareren. Ik kon hem ook opsturen en hem dan 14 tot 40 dagen kwijt zijn. Daar hadden we geen trek in (mp3 speler is namelijk ook onmisbaar :P) dus nu krijg ik als het goed is een telefoontje op het moment dat alles binnen is en ze het daar gewoon in de shop kunnen repareren.

Dus nog 0 resultaat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Camera, sorry telefoon, net mee naar griekenland gehad. Werkt perfect.
Maar, zand en zeewater vindt hij niet echt leuk en in mijn T610 hoesje kan je de joystick niet echt soepel bewegen. Nu zag ik ooit in dit topic een mooie gladde cover maar kan deze niet meer terugvinden.

Iemand die een goede beschermng weet voor de K750?? En wat is eigelijk de engelse benaming voor zo,n hoesje?

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:03:
[...]

Ik was laatst bij de orange shop, daar kun je je abonnement alleen met 2 jaar velengen!! echt dom! maar ben toen ff naar the phone house gelopen en daar kost de telefoon met een orange 1 jaar 32,50 verlengen iets van 150 euro. Maar nu komt het: daar hebben ze laagste prijs garantie. Dus ik wist een website waar die 53 euro kost met dezelfde 1-jarige verlenging (www.gsm-shop.nl) dus ik zei dat daar en toen kreeg ik de telefoon uiteindelijk voor 45 euro :)
Beetje dom van phone house want eigenlijk is er een uitzondering op internetwinkels onder het motto betrouwbaarheid en garantie als het gaat om laageste prijs garantie (zo gaat dat bij ons)...heb je geluk ;)
wouter3 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:15:
Misschien wel een aardige tip voor mensen die dat vettige scherm niet zo ideaal vinden:
Ik heb er vanaf het begin een brando ultraclear screenprotector opgedaan.
Voor het resultaat zie: http://img146.imageshack.us/my.php?image=d750brando5ap.jpg
Ik ben heel erg tevreden over! Je ziet het nauwelijks, geen vies scherm, geen krassen en eenvoudig schoon te maken. Het opbrengen moet wel goed gebeuren, anders ziet het er niet uit.
Ziet er netjes uit maar waar kan je die brando ultraclear screenprotector halen? Bij telecomwinkels?
Xandalf schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:05:
[...]

De k750 van mijn vriendin heeft ook problemen met de camera (lees : besturingssoftware is er gewoon af) dus ben samen met haar ermee naar een SESP geweest maar die hadden nog niet de geschikte hardware van SE ontvangen om hem te repareren. Ik kon hem ook opsturen en hem dan 14 tot 40 dagen kwijt zijn. Daar hadden we geen trek in (mp3 speler is namelijk ook onmisbaar :P) dus nu krijg ik als het goed is een telefoontje op het moment dat alles binnen is en ze het daar gewoon in de shop kunnen repareren.

Dus nog 0 resultaat helaas.
40 DAGEN 8)7? Volgens mij kunnen ze dat nooit wettelijk maken..lijkt mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:09:
[...]

...okeej ;) maar dan doe ik intalleren, loopt heel even een zandloper maar daarna gebeurt er niets, is ie dan al geintalleerd?
Dan heeft windows de driver. Op het moment dat je met de C ingedrukt de telefoon aansluit vind windows het apparaat weer (zo niet, verwijderen bij apparaatbeheer) en dan laat je windows zoeken naar de driver, als het goed is vind ie hem nu zonder problemen en werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Niet online
Op ander forum gelezen: nieuwe firmware R1L is uit (zelfde als al eerder op niet nader te noemen site te vinden was), wijzigingen zouden niet ingrijpend zijn, maar wel wat GPRS issues oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niket610 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:59:
Wat ik wel balen vind aan die nieuwe firmware, is dat als je muziek aan 't luisteren bent en de mediaplayer is geminimaliseerd, en je drukt dan op de muziekknop aan de zijkant dan zegt ie dat je de handsfree moet inpluggen. Bij de oude firmware kon je met die knop de muziek ff op pauze zetten en weer verder laten spelen. En nog wat: als je in de mediaplater bent en je zet een nr op pauze, dan kan je niet meer minimaliseren! :| Je moet 'm dus laten spelen en dan pas minimaliseren... Hoop dat dit met een volgende update word gefixt..
Je kan wel als je een liedje afspeeld door de map bladeren maar door andere mappen bladeren onder het luisteren kan niet 8)7 niet echt dat het hinderlijk is maar het zou wel moeten kunnen vind ik.
Nog even een handig tooltje voor diegene die dat nog niet wisten: langgedrukt "+" of "-" inhouden is verder of terug spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:17:
hij blijft dus hangen bij dit venster: [afbeelding]

Ja, ok, maar als je 'm van de kabel afhaalt moet je 'm natuurlijk wel uitzetten he. Dan wachten tot hij helemaal uit is, de C inhouden, kabel erin en nu wachten tot de update begint te lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:53:
[...]

Ja, ok, maar als je 'm van de kabel afhaalt moet je 'm natuurlijk wel uitzetten he. Dan wachten tot hij helemaal uit is, de C inhouden, kabel erin en nu wachten tot de update begint te lopen ;)
nu weeeer geprobeerd maar gaat niet lopen :'(
maar als ik nu (na de "update") bij apparaatbeheer kijk is ie weg... 8)7

ik snap er echt helemaal nix meer van

(en ja tuurlijk zet ik m uit en w8 20 sec ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iets... ik heb de 1e keer dat ie automatisch komt met: nieuwe hardware gevonden, die heb ik geinstalleerd dmv de usb driver "EPIUSB" maar de anderen gwoon automatisch installeren gedaan.
moeten ze allemaal (dus ik bedoel de modem, usb device en dat soort "troep") dmv die EPIUSB geinstalleerd worden?
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.