Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.951 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
J-J-Jordy schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:55:
ik heb hier tom tom mobile liggen.. zou dit eventueel ook op de K750i kunnen..
Nee dit gaat niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-08 09:15
Ik word er helemaal gek van...

Heb via apparaatbeheer alle hardware die met K750i te maken had verwijderd, driver installatie op handmatig gezet, maar iedere keer als ik de foon via USB-kabel inplug gaat hij automatisch de hardware installeren, en kan ik dus NIET de juist USB-driver (EPIUSB.INF) aangeven.
Als ik dan stuurprogramma wil updaten, dan zegt ie dat de nieuwste geinstalleerd is, en dat betekend dus dat ik tijdens de firmware update het venster krijg om hem af te koppelen, uit te zetten, C in te drukken en weer aan te sluiten.... En dan gebeurd er dus niks meer....

Wie kan mij vertellen hoe ik de juiste USB drivers kan installeren ???

TNX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

J-J-Jordy schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:55:
ik heb hier tom tom mobile liggen.. zou dit eventueel ook op de K750i kunnen..
Nee
edit: beetje te laat :O

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 28-06-2005 12:49 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 16:41
woei! heb 'm net binnen!! _/-\o_
Hij is echt gaaf!
Heb alleen al wel 1 reboot gehad... Zit nu een beetje te twijfelen of ik 'm zal update of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mbv DaVinci de firmware geupdate.. Incl. NL dus :)

Voor zover ik kan zien doet alles t gewoon nog :9
Eerst even al mn SMSjes en contacts enzo terug kopieren..

En ja, 't camera soundje is nu heulemaal weg... Als je 'm op stil zet althans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier veel mensen die dat davinci doen?
Ik had er nog nooit van gehoord tot vandaag.
Ik heb zelf nog geen firmware update gedaan en wil dit vandaag gaan doen.
Ik weet wel hoe de normale update gaat maar niet met davinci.
Moet ik dan updaten met het programma wat ik daar kan downloaden??
Of is davinci alleen maar voor unlocken van de telefoon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Net geprobeert de telefoon te updaten, met het programma verbinding gemaakt, ding laten zoeken naar firmware, maar blijkbaar moet je er een username en password voor hebben om firmware te flashen. Dus ik zoek een stop knop of iets dergelijks, he-le-maal niks.
Dus ik sluit het programma, trek de telefoon eruit, telefoon dood...
Na een half uur zonder batterij te hebben gelegen ging ie weer aan. Toch wel fijn dat ze van tevoren melden dat je ook voor het flashen die username/pass nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:14:

Ik heb ook geprobeerd te doen, maar snap er weinig van.
Kun je is per stap vertellen wat je moet doen. Bij mij geeft ie al een error dat hij de main firmare niet kan vinden. Heb het programmatje gedownload van davinci en daar moet je dan toch je update mee doen?!

waar kun je de username en pass vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:29:
[...]

Ik heb dus die telefoon bij het zusje van gsm.nl besteld. En die hebben dus inderdaad iets van 3 weken levertijd ofzo. Echt niet normaal lang. Maar ik denk wel dat we dan gelijk een geupdate SE krijgen dat is dan weer een voordeel.
Mij hebben ze beloofd dat ik er begin volgende week 1-tje krijg, ik hoop et :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand vertellen wat het de verschillen zinjn tussen de firmware van Seus en Davinci?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
grr het updaten wil nog niet zo lukken...
Ik heb de drivers geinstalleerd, de update service word gestart en dan komt er een venstertje met: Bezig met initialiseren van toestel... Even geduld aub....

Dit blijft echter maar staan en hij gaat niet verder..

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

[ Voor 10% gewijzigd door niket610 op 28-06-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 20:02

Priet

To boldly do what no one has..

Ah! Die van mij is nu ook binnen :)

Druk bezig met het overtypen van de telefoonnummers van m'n oude Sony J70 (zo worden ze niet meer gemaakt :7) om ze straks weer te kunnen invoeren in de K750i :D

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
Wie oh wie kan mij uitleggen hoe ik die EPIUSB.INF geinstalleerd krijg, want volgens mij gaat het daar fout.

Tijdens de update lijkt het downloaden goed te gaan, daarna komt het schermpje met de melding dat ik de telefoon moet ontkoppelen, uit moet zetten, C moet indrukken en kabel opnieuw aansluiten.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jsneller/Update.jpg

Dan moet ik de pincode intoetsen, maar de update begint niet te lopen :(

'k alle hardware ook al verwijderd en zodra ik het toestel via USB aan me PC hang kan ik simpelweg niet die drivers installeren. Als ik die driver (EPIUSB.INF) aanklik in het mapje dan zegt ie "op de opgegeven locatie bevinden zich geen gegevens over de hardware"

[ Voor 4% gewijzigd door -Leon- op 28-06-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Leon- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:20:
Wie oh wie kan mij uitleggen hoe ik die EPIUSB.INF geinstalleerd krijg, want volgens mij gaat het daar fout.

Tijdens de update lijkt het downloaden goed te gaan, daarna komt het schermpje met de melding dat ik de telefoon moet ontkoppelen, uit moet zetten, C moet indrukken en aan moet zetten.

[afbeelding]

Dan moet ik de pincode intoetsen, maar de update begint niet te lopen :(

'k alle hardware ook al verwijderd en zodra ik het toestel via USB aan me PC hang kan ik simpelweg niet die drivers installeren. Als ik die driver (EPIUSB.INF) aanklik in het mapje dan zegt ie "op de opgegeven locatie bevinden zich geen gegevens over de hardware"
Je moet em ook niet aanzetten, maar inpluggen met C ingedrukt, terwijl ie dus uitstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
[b]Je moet em ook niet aanzetten, maar inpluggen met C ingedrukt, terwijl ie dus uitstaat
Dan schrijf ik het verkeerd ;)

Ik zet het toestel uit, druk C-knop in, plug kabel in foon en dan springt ie weer aan.
Heb geprobeerd die C-knop ingedrukt te houden, heb hem ook alweer na aanspringen los gelaten...
Geen van beiden werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:21:
[...]

Mij hebben ze beloofd dat ik er begin volgende week 1-tje krijg, ik hoop et :))
Ik kreeg net papieren binnen van debitel. Daarin stond mijn nieuwe telefoonnummer en alle gegevens etcetera. Dus dan neem ik aan dat ze de telefoons binnen hebben en daarna het contract aangevraagd. Dus ik zal de k750i vandaag of morgen wel ontvangen. Als ze tenminste een beetje opschieten ;) anders loopt het contract al een week en heb ik nog geeneens de simkaart/foon :/

Edit: Net gebeld en ze vertelde me dat de telefoon net de deur uit was bij hun op weg naar mij toe :> dus morgen is er nog een k750i member die ws ook interesse heeft voor een ms duo pro 1024.

en misschien is het handig om een makkelijke guide voor het updaten te maken, dan zijn daar in ieder geval niet meer zoveel vragen over op dit forum. Misschien dat ik hem maak als ik hem heb :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niks van de update, zit nu al een uur te kloten, maar hij lijkt het niet te doen!

Hoe installeer ik die usb driver voor die update? ik heb een winrar bestandje, dat pak ik uit en dan zijn er 2 bestanden in een map en hoe dan verder?

alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Leon- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:30:
[...]

Dan schrijf ik het verkeerd ;)

Ik zet het toestel uit, druk C-knop in, plug kabel in foon en dan springt ie weer aan.
Heb geprobeerd die C-knop ingedrukt te houden, heb hem ook alweer na aanspringen los gelaten...
Geen van beiden werkt :(
Er staat ook duidelijk bij dat je een 15 tal seconden moet wachten tot de telefoon compleet afgesloten is. Dus doe je telefoon uit, wacht 30 seconden (langer kan nooit kwaad) en terwijl je c indrukt plaats je de kabel in de telefoon, de telefoon zal nu niet aanspringen en het updaten begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:14:

Mag ik jou vragen hoe je dit gedaan hebt, want ik heb van mraikikai die firmware bestanden gehad, en ik heb me telefoon geflashed met die bestanden, maar bij het afronden van de update gaat het programma contact maken met een server, en vind deze server vervolgens niet. Ik zit nu met een telefoon die ik niet meer aan kan doen. Opnieuw flashen doet hij wel met de davinci software, maar dan krijg ik weer het zelfde probleem. En de Sonyericsson update gaat niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:58:
Ik snap niks van de update, zit nu al een uur te kloten, maar hij lijkt het niet te doen!

Hoe installeer ik die usb driver voor die update? ik heb een winrar bestandje, dat pak ik uit en dan zijn er 2 bestanden in een map en hoe dan verder?

alvast Bedankt!
waarom lezen mensen toch niet, het staat duidelijk op de site van SE |:(

maar goed, ik neem aan dat je de normale usb drivers al geinstalleerd hebt? voor de drivers van de update moet je eerst de telefoon uitzetten, even wachten en terwijl je 'c' ingedrukt houdt, plug je de datakabel erin. Er verschijnt een popup op de pc met de vraag of je de nieuwe hardware wil installeren. Je kiest voor de optie: 'ik wil zelf zoeken' oid en selecteert de map waarin je de drivers uitgepakt hebt. De driver wordt geinstalleerd. Daarna verschijnt er nog een popup en je gebruikt weer dezelfde stap als voorgaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
zow net m'n k750i binnen gehad... wat een mooi toestel :9 :p

ben nu bezig om te updaten, tot zo ver is alles duidelijk en geen problemen gehad... snap eigenlijk niet wat er zo moeilijk aan is, ff de 'c' toets ingedrukt houden als de telefoon uit staat en je die kabel plugt en je kan die update usb driver zo installeren

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:21:
[...]

waarom lezen mensen toch niet, het staat duidelijk op de site van SE |:(

maar goed, ik neem aan dat je de normale usb drivers al geinstalleerd hebt? voor de drivers van de update moet je eerst de telefoon uitzetten, even wachten en terwijl je 'c' ingedrukt houdt, plug je de datakabel erin. Er verschijnt een popup op de pc met de vraag of je de nieuwe hardware wil installeren. Je kiest voor de optie: 'ik wil zelf zoeken' oid en selecteert de map waarin je de drivers uitgepakt hebt. De driver wordt geinstalleerd. Daarna verschijnt er nog een popup en je gebruikt weer dezelfde stap als voorgaande.
Ja dat doe ik ook,alleen komt er bij mij dus na het aanzetten terwijl de c is ingedrukt helemaal niks in beeld en start de telefoon gewoon op en vraagt om de pin.

maar toch bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:10:
[...]

Misschien al eens bedacht dat dat zo hoort? :P Als jij je telefoon op je USB-poort aansluit wordt de memorystick in gebruik genomen door Windows en kun je hem niet meer vanaf je telefoon benaderen. Dan staat ie niet meer in je telefoonstatus en kun je in de File Manager ook niet meer zien wat erop staat.
Voor die foutmelding halverwege; blaas eens een paar keer op de connector van de kabel en op de telefoon, soms gaat er stof tussenzitten en wil de connectie wel eens wegvallen. :)
oke ik heb me helemaal duizelig geblazen op die telefoon maar ik krijg nog steeds de melding 'Dit bestandstype is niet toegestaan in de doelmap' (doelmap = Geluiden)
Maar ik kreeg vóór de update bij Deze Computer bij verwisselbaar medium ook een pictogram te zien van mn telefoon.. Die is er nu niet meer (alleen de dvd-branders dus) en ik weet niet of het goed is dat ik bij de File Manager alleen naar Telefoongeheugen zie staan??
Het ligt overigens niet aan mn 512mb geheugenkaartje want met de originele doet hij het ook niet..

edit: kep mayb probleem gevonden, bij apparaatbeheer geeft ie bij de usb-shit het volgende aan bij 'usb-apparaat voor massa-opslag'

Dit apparaat start niet. (Code 10)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:31:
[...]

Ja dat doe ik ook,alleen komt er bij mij dus na het aanzetten terwijl de c is ingedrukt helemaal niks in beeld en start de telefoon gewoon op en vraagt om de pin.

maar toch bedankt voor je reactie
je krijgt het ook alleen de eerste keer dat je het probeert.. Stop hem in een andere usb poort en je krijgt dat schermpje weer, en dit keer niet verneuken want dan zit je met een probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Waarom plak je het niet gewoon via de verkenner dan ? Die Sony software is zowiezo brak (explorer klapt er bij mij uit als ik dit gebruik en is niet te herstarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok gelukt, bedankt zover.

Maar nu kan ik dus die hardware opnieuw instaleren alleen nu zegt die al gelijk bij de eerte (usb flash device) dat hij de benodigde software niet kan vinden. Weet jij waar die te vinden is?

het zal allemaal wel aan mij liggen!

heel erg bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt gelukt, heb die driver geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:38:
Waarom plak je het niet gewoon via de verkenner dan ? Die Sony software is zowiezo brak (explorer klapt er bij mij uit als ik dit gebruik en is niet te herstarten).
dat kan dus niet omdat ik hem er niet tussen heb staan... zou je misschien een screenshot willen posten van hoe jouw verkenner eruit ziet als je telefoon is aangesloten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:33:
kep mayb probleem gevonden, bij apparaatbeheer geeft ie bij de usb-shit het volgende aan bij 'usb-apparaat voor massa-opslag'

Dit apparaat start niet. (Code 10)
Stuurprogramma's bijwerken > En dan de USB Update Service Drivers (http://www.sonyericsson.c...=10242&fid=15278&esi=true) gebruiken. Als het goed gaat krijg je dan in apparatenbeheer:

Opslagvolumes > Algemeen volume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Net klaar met de update, alles is goedgegaan voor zover ik weet :) Als je de instructies exact opvolgt is 't echt appeltje eitje... zo maar eens kijken of ie samen wil werken met mijn bluetooth headset van logitech

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeZaX schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:10:
[...]

Stuurprogramma's bijwerken > En dan de USB Update Service Drivers (http://www.sonyericsson.c...=10242&fid=15278&esi=true) gebruiken. Als het goed gaat krijg je dan in apparatenbeheer:

Opslagvolumes > Algemeen volume
krijg de melding 'op de opgegeven locatie bevinden zich geen gegevens over de hardware'
heb dus gewoon rechtermuis op dat icoontje met uitroepteken => stuurprog. bijwerken => zelf zoeken en dan dan naar het bestand EPIUSB.SYS uit de rar van jouw link..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de 750_modem_scripts.zip nodig om files erop te zetten?? Die heb ik volgens mij nl. nooit geinstalleerd, maar nu ik het probeer lukt het ook niet echt..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
je krijgt het ook alleen de eerste keer dat je het probeert.. Stop hem in een andere usb poort en je krijgt dat schermpje weer, en dit keer niet verneuken want dan zit je met een probleem ;)
Dat was dus het grote probleem !! TNX voor die tip, update loopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:33:
Ik heb een vraagje:
hoe kan ik het internet gebruiken van mijn computer? Met mijn oude nokia (symbian) kon ik via bluetooth internetten/msnen e.d. maar met de k750 kan ik alleen maar instellingen vinden voor gprs en wap via mijn provider. (en zelfs dat krijg ik niet werkend)

Wie kan me de goede instellingen geven voor internetten via bluetooth?
vr gr.
Weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me toch niet gelukt, Ik blijf het probleem houden dat de update niet begint te lopen. ALs ik het toestel aandoe met de c knop ingedrukt moet ik gewoon de pin-code intoetsen.

Morgen of straks maar eens met SE bellen en hopen dat zij het weten

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:52:
[...]

Ik heb ook geprobeerd te doen, maar snap er weinig van.
Kun je is per stap vertellen wat je moet doen. Bij mij geeft ie al een error dat hij de main firmare niet kan vinden. Heb het programmatje gedownload van davinci en daar moet je dan toch je update mee doen?!

waar kun je de username en pass vinden?
ik heb het ook gedaan :P... en user en passw moet je kopen ;).. kost 10 euro per update... tenzij je een account koopt waar je bijv 10 updates kan doen etc... werkt heel simpel als je user passw hebt... je doet get files from web pak je de file met NL erbij download je die en dan doe je FLASH 8-10 min later isi geflashed

pas wel op alles is van je tel ik heb voor de ckerheid mijn memstick eruit gehaald en contacten op m;n sim gezet.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:35
Ik zit te overwegen om mijn mda compact voor dit toestel te ruilen..omdat:

- 2 mp
- kleiner

maar nu ik die foto's nu zie heb ik zoiets van hey dat ziet er best beroerd uit...Dus kan iemand effe mooie foto's plaatsen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand waarbij die davinci update wel gelukt is? want ik heb de bestanden gekregen van mraikikai maar het is mij niet gelukt, hij blijft hangen aan het einde van de update. Sorry dat ik binnen 24 uur kick maar ik ga vannacht op vakantie en me telefoon doet nu vrijwel niets. De update van Sony ericsson wil hij niet meer doen nu, omdat hij de software niet herkent. En de Modus Recovery op sony ericsson haalt ook niets uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:18:
Is er iemand waarbij die davinci update wel gelukt is? want ik heb de bestanden gekregen van mraikikai maar het is mij niet gelukt, hij blijft hangen aan het einde van de update. Sorry dat ik binnen 24 uur kick maar ik ga vannacht op vakantie en me telefoon doet nu vrijwel niets. De update van Sony ericsson wil hij niet meer doen nu, omdat hij de software niet herkent. En de Modus Recovery op sony ericsson haalt ook niets uit :'(
Davinci is illegaal en mag dan ook niet op het forum besproken worden.
Je moet hiervoor betalen. Door te updaten zoals jij het gedaan hebt, is het mogelijk dat je je telefoon gemold hebt en dat je garantie vervallen is omdat je met onofficiele firmware hebt gespeeld.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, telefoon is net terug van Dynafix. Moest er een week geleden een klachtenbrief bij doen, maar desondanks ik de klacht ontzettend duidelijk heb beschreven, staat er bij het registratieformulier van Dynafix zelf dat ik een wazige vlek op het display van de telefoon zie! Werkelijk, die vlek zat op de foto's als ik ze op de computer bekeek! Weet niet wat voor 'n personen daar werken, ze zullen uitermate veel verstand van techniek hebben, maar fatsoenlijk een opgestelde brief lezen kunnen ze niet. Ze hebben volgens mij de print vervangen, want de foto's zijn relatief goed. Aan de andere kant kan dat niet, want dan had ik een ander IMEI nummer moeten hebben....heb daarnaast dan wel weer geluk dat 't gekraak aan de rechterkant van de drie weg is. Man, wat kraakte 't ding op dat punt. Nu helemaal niet meer :)

Zal zo eens een foto posten, kijken wat jullie ervan zeggen. Ben namelijk nog steeds van mening dat ik een wazige vlek zie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:18:
Je had via de site van Davini voor €10 een credit moeten kopen, als je dat doet kun je de update afmaken.
Verder mag dit hier niet besproken worden omdat het illegale software betreft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht links van het midden wederom een vage vlek te zien zitten. Wat denken jullie?

Afbeeldingslocatie: http://img24.echo.cx/img24/397/dsc000326hw.th.jpg

Btw, had een transparante fone skin besteld bij een shop in Engeland die beweerden dat 't ding echt voor de K750i was gemaakt. Krijg ik 'm gister binnen, is 't gewoon een K700 fone skin :(

Vandaag dus een beetje creatief geweest en heb er een heel aardig iets van gemaakt. De K750i past er perfect in na wat knipwerk :9

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:38:
Het is me toch niet gelukt, Ik blijf het probleem houden dat de update niet begint te lopen. ALs ik het toestel aandoe met de c knop ingedrukt moet ik gewoon de pin-code intoetsen.

probeer eens op een andere pc, misschien dat dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst en vooral aan alle prutsers met hun illegale updates erop...dat hij nooit meer moge werken ;)

Nu dan een paar vraagjes die in me opkomen :

1. Hoe zit het met dat sluitertje voor de cameralens? Blijft dit schoon op zen plaats zitten als je hem zonder houdertje in je broekzak stopt, want ik haat die plastic of leder tasjse en steek hem liever zo in men broekzak. En nu zou ik ook niet graag hebben dat ie constant opent en sluit als je hem in je broekzak steekt.

2. Jammer van de Sony Pro Duo kaartjes, waarom kunnen ze nou niet SD gebruiken zoals iedereen...

3. aangezien ik al een 2mp fototoestel heb en ook een 20gig mp3 speler kan die camera me een beetje gestolen geworden, het zijn vooral de andere opties die deze foon erg aantrekkelijk maken (bluetooth, mp3 ringtones, mms, ...) Maar mss lijkt het me wel een goed idee te wachten op de k600i, die dan maar een 1.3 mp camera heeft en voor de rest ook wel deftige functies heeft...

Trouwens elke keer ik deze foon in de winkel zie staan, krijg ik koopneigingen, ik weet niet of ik het nog lang volhou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het updaten is me eindelijk gelukt!!!

heel erg bedankt voor de hulp van vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:38:

telefoon niet aandoen met de aan/uitknop he? als je dat update scherm hebt even wachten en terwijl je 'c' ingedrukt houdt de kabel erin pluggen maar 'c' wel ingedrukt houden tot de update begint te lopen. Als het goed blijft de telefoon gewoon uit.

edit: B) te laat...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Even iets anders dan de K750i.
Ik heb naast de K750i ook nog een samsung SGH X450 die nu een jaar oud is. Het toestel was gesimlocked (Hi / KPN). Ik heb van de KPN de unlockcode ontvangen.
Ze zeiden erbij dat je een vreemde sim-kaart in de telefoon moet stoppen. Hem aanzetten en dan zou er moeten verschijnen "Netwerk blokkering". Dan zou je unlockcode in moeten voeren en het toestel is simlock-vrij. Echter bij mij komt er te staan als ik hem aanzet met een vreemde sim-kaart : "controleer SIM". Ik kan die unlockcode invoeren zoveel als ik wil maar hij komt elke keer terug met dat schermpje met controleer SIM.
Ik heb als vreemde sim-kaart een Telfort sim-kaart van een collega van mij hierbij gebruikt.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Aakab schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:58:

- 2 mp
- kleiner

maar nu ik die foto's nu zie heb ik zoiets van hey dat ziet er best beroerd uit...Dus kan iemand effe mooie foto's plaatsen ofzo
Zoiets als dit? Had met de foto van mijn TT bandje beter ff de close-up functie kunnen gebruiken. Maar daar denk ik meestal niet aan als ik foto's aan het schieten ben.

Afbeeldingslocatie: http://img227.echo.cx/img227/4711/dsc000586jc.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img289.echo.cx/img289/6726/dsc000591ru.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img289.echo.cx/img289/3391/dsc000621gq.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik weet niet of het bij samsung net zo werkt als bij nokia, maar ik heb het vanmiddag gedaan met de simkaart erin en de telefoon gewoon helemaal opgestart, toen de unlock code ingevoerd en kreeg gelijk de melding "blokkering verwijdert". telefoon uitgezet en andere sim erin en hij deed het gelijk.

offtopic:
status: zeer blij met mijn k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark-Fire schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:24:
Ik weet niet of het bij samsung net zo werkt als bij nokia, maar ik heb het vanmiddag gedaan met de simkaart erin en de telefoon gewoon helemaal opgestart, toen de unlock code ingevoerd en kreeg gelijk de melding "blokkering verwijdert". telefoon uitgezet en andere sim erin en hij deed het gelijk.

offtopic:
status: zeer blij met mijn k750i
Samsung? nokia? Verkeerde topic of wil je Sony Ericsson bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het niet laten en vanmiddag een K750i gekocht.
Alles werkt perfect, de update ging ook erg vlot.
Ik krijg hem alleen niet op de toetsenblokkering :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Ik heb ook enkele foto's gemaakt:

http://grass.homeip.net/users/willy1986/flesje/
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/

Ik heb inmiddels al meer dan 400 foto's gemaakt! 8)

toetsblokkering: = * + rechter toets "Blok. AAN"

[ Voor 16% gewijzigd door willy1986 op 28-06-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:22:
Automatische blokkering:

Instellingen -> Algemeen -> Blokkeringen -> Autom. blokkering -> Aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Hmm wat ik een beetje irritant vind is dat als ik de phone connect met de usb kabel aan mijn pc dat ik dan niet met de telefoon de memory stick kan benaderen.. :-S Meer mensen problemen mee?

Toetsblokkering is ook wennen voor mij, omdat ze nu de volgorde precies hebben omgedraaid t.o.v. t610 .. (sterretje rechtsboven ipv andersom) ;) erg irritant.. maar het went vast wel

[ Voor 33% gewijzigd door Chiron op 28-06-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je de MS niet kan benaderen wanneer je foon aan de kabel hangt is normaal en is dus in principe niet een bug of iets dergelijks.
Dat van die toetsenblokkering ben ik 't met je eens. T610 was andersom, maar heb nu de telefoon al met al bijna twee weken en weet al bijna niet anders meer....het is nu pas raar als je weer eventjes je T610 gebruikt, dan is juist die toetsencombinatie irritant. Gewoon een kwestie van wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:50

amphora

Websites & Fotografie

Iemand enig idee waar deze melding vandaan komt bij het updaten?
De toepassing heeft een niet-gedefinieerde fout gerapporteerd

Probeer het opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neem je contact op met Support.
Krijg het zodra je de voorwaarden accepteerd. Gebeurt op zowel m'n gewone pc als m'n laptop (beide XP SP2)

[ Voor 3% gewijzigd door amphora op 28-06-2005 22:01 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:22:
haha, daar zat ik ook al naar te kijken toen ik hem net had.
sterretje en dan die rechtse toets bovenin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

- 2 mp
- kleiner

Ik heb beide toestellen "gehad". Beide hebben hun voordelen, maar als je de MDA functies niet echt gebruikt kan je beter de K750 nemen, en andersom. De fot's uit de mda zijn dikke vette bagger, terwijl die uit de K750 (met goed licht) heel goed zijn.
Enkele voorbeelden:

http://members.home.nl/worldwide05/1.jpg
http://members.home.nl/worldwide05/2.jpg
http://members.home.nl/worldwide05/3.jpg

Genomen vanaf de fiets @ 30km/h

Modbreak:gebruik ajb echte thumbnails; foto's in dit formaat in een topic zetten is niet echt tof...

[ Voor 21% gewijzigd door Korakal op 29-06-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand wel eens opgevallen wat voor briljant geluid de speaker produceert? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
B)
hebben jullie wel eens gelet op alle tekentjes op het toetsenbord?
* > sleuteltje
# > muzieknoot met een streep erdoor
de bedoeling van die tekentje waren mij direct duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Het updaten via de SE site wil ech niet lukken, tel staat in de flash stand (zwart scherm met usbkabel erin) en vink alles vinkjes aan en dan 'GA VERDER'
NIETS, een lege SE site.....
Davinci werkt wel,.. maar kost geld....daar heb ik geen zin in, kan iemand mij de nieuwste update voor de K750i sturen??
paalpizzle@Hotmail.com

BVD

PAUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
ik ga vrijdag maar naar de SE SP want me camera is dood ben ik bang, goeie vriend van me werk bij een telefoon zaak en weet dus alle procedure's mbt waterschade, als ze er achter komen dat het waterschade is moeten zij het kunnen bewijzen binnen 6 maanden zo dus dat word touw trekken, hou jullie wel op de hoogte

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Laatst online: 21:33
AseranO schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:39:
ik ga vrijdag maar naar de SE SP want me camera is dood ben ik bang, goeie vriend van me werk bij een telefoon zaak en weet dus alle procedure's mbt waterschade, als ze er achter komen dat het waterschade is moeten zij het kunnen bewijzen binnen 6 maanden zo dus dat word touw trekken, hou jullie wel op de hoogte
Als ze zien dat het waterschade is dan bewijzen ze dat zo....zien ze wel aan de printplaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradJohnson
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:50:
Ik kreeg net papieren binnen van debitel. Daarin stond mijn nieuwe telefoonnummer en alle gegevens etcetera. Dus dan neem ik aan dat ze de telefoons binnen hebben en daarna het contract aangevraagd. Dus ik zal de k750i vandaag of morgen wel ontvangen. Als ze tenminste een beetje opschieten ;) anders loopt het contract al een week en heb ik nog geeneens de simkaart/foon :/

Edit: Net gebeld en ze vertelde me dat de telefoon net de deur uit was bij hun op weg naar mij toe :> dus morgen is er nog een k750i member die ws ook interesse heeft voor een ms duo pro 1024.

en misschien is het handig om een makkelijke guide voor het updaten te maken, dan zijn daar in ieder geval niet meer zoveel vragen over op dit forum. Misschien dat ik hem maak als ik hem heb :D
Wanneer heb jij hem besteld? Ik wacht namelijk ook op die van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Mijn bluetooth werkt gelukkig naar behoren.
Alleen bij opgenomen gesprekken (*amr bestanden) is het niet mogelijk om deze naar mijn pc te uppen.
Wanneer ik dat namelijk wil doen, dan loopt m'n telefoon helemaal vast (de batterij moet er dan uit worden gehaald zelfs).

Iemand enig idee hoe dit kan of heeft ook ervaring met dit verschijnsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- 2 mp
- kleiner

mda is lastig voor de instabiele momenten... allesch met zo'n klein inimieni penntje doen..., nee dank je ;)

paar picz voor je:

http://img221.echo.cx/img221/3292/2002000ck.jpg

http://img221.echo.cx/img221/1417/feelgoodblunt6kh.jpg

http://img221.echo.cx/img221/6218/flevowindmills3az.jpg

http://img221.echo.cx/img221/5426/gardenjesjo5ub.jpg

http://img221.echo.cx/img221/6856/r68tx.jpg

http://img221.echo.cx/img221/6458/luna7ib.jpg

http://img253.echo.cx/img253/1298/waterlellie6bv.jpg

http://img253.echo.cx/img253/5162/catbeer5ur.jpg

http://img253.echo.cx/img253/8072/minibloempje2gy.jpg

http://img253.echo.cx/img253/3645/robinzonnebril6yr.jpg

http://img162.echo.cx/img162/6592/skycloudfoxgarden3iy.jpg

http://img162.echo.cx/img162/8572/waterlellie16ww.jpg

http://img162.echo.cx/img162/8887/carmirrora37lw.jpg

http://img275.echo.cx/img275/4246/impulz16sh.jpg

http://img275.echo.cx/img275/8940/impulz28sx.jpg

http://img275.echo.cx/img275/630/impulz33nq.jpg

http://img275.echo.cx/img275/9056/impulz40wr.jpg

Modbreak:gebruik ajb thumbnails; foto's in dit formaat in een topic zetten is niet echt tof...

zijn niet allemaal dat je zegt...m.n. avondmode..

posten van picz mag je hier doen :

http://www.howardforums.c...p?t=479566&page=168&pp=15
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:10:
Eerst en vooral aan alle prutsers met hun illegale updates erop...dat hij nooit meer moge werken ;)
zeg dan nix ofzo.
zou niet graag hebben dat ie constant opent en sluit als je hem in je broekzak steekt.
tis maar net hoe je 'm in je broekzak steekt..
waarom kunnen ze nou niet SD gebruiken zoals iedereen...
....

[ Voor 8% gewijzigd door Korakal op 29-06-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:37

reiker

dan jij!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:10:
[...]

2. Jammer van de Sony Pro Duo kaartjes, waarom kunnen ze nou niet SD gebruiken zoals iedereen...

[...]
Tja, wat zou jij doen als je een telefoonbouwer was... Een slot voor geheugenkaartjes van de concurrent implementeren wanneer je moederbedrijf een prachtig eigen systeem heeft? Welnee toch... Klantenbinding :)

[ Voor 1% gewijzigd door reiker op 28-06-2005 23:26 . Reden: Verduidelijking :) ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:36

vr6-only

Blub Blub

ik ben gedeeltelijk met je eens

maar echt geweldig is ms systeem niet hoor |:(
is belachelijk duur omdat gewoon sony op staat :r

verder ben ik wel tevreden met me tel :7

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Volgens enkele bronnen (nieuwemobiel.nl en de SP) heeft de telefoon een standby van 400 uur.
Nu snap ik dat dat heel ruim genomen is!
Maar ik kom daar dus echt niet in de buurt. Ik heb BT en GPRS altijd uitstaan, beetje radio en smsen. Vandaag heb ik een +half uurtje gebeld.
Gister om 18 uur had ik mijn telefoon 100% opgeladen...nu zit hij al op 52 %... :'(
(400/24= 16 dagen..)

Nu is mijn vraag.. hoeveel uur/dagen houdt jouw k750i het ongeveer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32
willy1986 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 00:29:
Volgens enkele bronnen (nieuwemobiel.nl en de SP) heeft de telefoon een standby van 400 uur.
Nu snap ik dat dat heel ruim genomen is!
Maar ik kom daar dus echt niet in de buurt. Ik heb BT en GPRS altijd uitstaan, beetje radio en smsen. Vandaag heb ik een +half uurtje gebeld.
Gister om 18 uur had ik mijn telefoon 100% opgeladen...nu zit hij al op 52 %... :'(
(400/24= 16 dagen..)

Nu is mijn vraag.. hoeveel uur/dagen houdt jouw k750i het ongeveer uit?
die van mij doet het veel langer iig wel een week met normaal gebruik maar in het begin was het bij mij ook korter tis dus beter geworden., die 400 uur is gewoon gemeten volgens mij van je laad hem op laat hem liggen na 16 dagen is hij leeg.

owja GPRS staat altijd aan en bluetooth gebruik ik amper :) en ik sms en bel dagelijks en speel ook wel spelletjes

[ Voor 8% gewijzigd door Greetoz op 29-06-2005 01:14 ]

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

Greetoz schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:12:
[...]

die van mij doet het veel langer iig wel een week met normaal gebruik maar in het begin was het bij mij ook korter tis dus beter geworden., die 400 uur is gewoon gemeten volgens mij van je laad hem op laat hem liggen na 16 dagen is hij leeg.

owja GPRS staat altijd aan en bluetooth gebruik ik amper :) en ik sms en bel dagelijks en speel ook wel spelletjes
Ik vond in het begin de batterijtijd ook niet echt denderend. Ik merk echter dat de levensduur van je batterij sterk afhankelijk is van met name het spelen van spelletjes. Hoe meer spelletjes, hoe harder het gaat. Het gebruik van bluetooth heeft niet echt veel invloed op het verbruik krijg ik het idee. Om het allemaal wat op te rekken heb de schermverlichting op een lager pitje gezet. Bij dit mooie zomerweer heb je toch niet veel licht nodig om het te kunnen zien. Dit werkt bij mij nu fantastisch. Bij normaal gebruik (af en toe bellen, spelletje spelen, mp3 afspelen en internetten) gaat ie ruim een week mee.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

's ochtends om half zes in Utrecht aan de oude gracht (nice quallity!!)
http://martijn.atlantux.net/zooi/foto%20003.jpg

's ochtends om zes uur bij Bunnik (gefocust op de boom!)
http://martijn.atlantux.net/zooi/foto%20012.jpg

De foto's die je ermee kan maken kunnen echt heel mooi worden. Vooral als je alle ingebakken funcies goed gebruikt zoals close-up/nachtmodus / witbalans :*)

Modbreak:gebruik ajb thumbnails; foto's in dit formaat in een topic zetten is niet echt tof...

[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 29-06-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Foto's nemen slurpt natuurlijk ook veel van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvraalte schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:04:
[...]
Wanneer heb jij hem besteld? Ik wacht namelijk ook op die van mij...
11 juni heb ik het contract aangevraagd op de site, maar dat was op een zaterdag. Volgens die winkel duurt het versturen via het antwoordnummer een dag of 2 a 3. Toen zij het handeltje binnen hadden was de telefoon niet op vooraad. Ik opgebeld: een levertijd van 3 weken :( Ik baalde natuurlijk, maarja het zei zo. Maar uiteindelijk viel het nog mee. Hij komt zo binnen, dus heeft het al met al 2 weken en 2 dagen geduurt. Bij jou zal het sneller gaan want ws is de foon al op voorraad. Als ze tenminst een beetje ruim inkopen :Y)

Wat wel zeer vreemd is, je krijgt geen enkele bevestigingsmail. Noch voor het ontvangen van je contract, noch voor de bevestiging van de aansluiting en ook niet wanneer je telefoon wordt opgestuurd. Ze hopen dat je ze belt denk ik |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Zeg Tanker,
zou jij het deze week nog voor elkaar kunnen krijgen met die Memorysticks (1GB)??
Ik ga namelijk volgende week op vakantie en dan zou het wel heel mooi zijn als ik m'n k750 als
volwaardige mp3 speler kon gebruiken. :9 _/-\o_
bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradJohnson
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:10:
[...]
11 juni heb ik het contract aangevraagd op de site, maar dat was op een zaterdag.
[...]
Wat wel zeer vreemd is, je krijgt geen enkele bevestigingsmail. Noch voor het ontvangen van je contract, noch voor de bevestiging van de aansluiting en ook niet wanneer je telefoon wordt opgestuurd. Ze hopen dat je ze belt denk ik |:(
Bedankt. Ik heb hem de 15e besteld dus dat kan nooit meer erg lang duren hoop ik. Ik heb inderdaad ook nooit bevestigingen ontvangen en toen ik gisteren belde kreeg ik te horen dat ze het te druk hadden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Die firmware update gaat prima zonder problemen :) Maar hoe krijg je ooit die schuimkussentjes om die oordopjes heen?! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik heb er helaas ook al één opengescheurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar die driver staat voor de update? Ik wil hem namelijk verwijderen zodat ik de hele procedure voor het updaten van de firmware opnieuw kan uitvoeren, want het werkt niet bij mij. Ik had de driver geinstalleerd op het moment dat mijn pc de nieuwe hardware "usb flash" vond (dat was toen ik de gsm aansloot met de c-toets ingedrukt).

@Sleaze: ik zie dat je ook naar Luna en Impulz bent geweest. Ik heb van Impulz bijna dezelfde foto's gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

De drivers staan op de site van SE, even zoeken op K750i... en lees de aanwijzigen goed door, dan moet het lukken.

Het is me gelukt, de schuimkussentjes zitten er omheen. Je moet 'm aan de ene kant vasthouden en dan proberen de andere kant er overheen te schuiven :)

Volgende stap: proberen WinAmp/PowerDVD/etc aan te sturen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Sony Ericsson site:
"En wat dacht je van het lichteffect wanneer je de K750i in- of uitschakelt: stijlvol en cool."

Wat voor licht effect hebben ze het over?? Bij mij gaat de verlichting gewoon in 1 keer aan en/of uit. :|

En nog wat: trilt de tel. bij jullie ook ff als je hem aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was niet helemaal duidelijk genoeg. Ik bedoel waar de specifieke driver op mijn pc geinstalleerd staat. Ik wil hem van mijn pc knikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Chiron schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:45:
Hmm wat ik een beetje irritant vind is dat als ik de phone connect met de usb kabel aan mijn pc dat ik dan niet met de telefoon de memory stick kan benaderen.. :-S Meer mensen problemen mee?

Toetsblokkering is ook wennen voor mij, omdat ze nu de volgorde precies hebben omgedraaid t.o.v. t610 .. (sterretje rechtsboven ipv andersom) ;) erg irritant.. maar het went vast wel
Hahaa, misschien niet zo nuttige reply, maar nu ik gewend ben aan de K750i, wil ik op mijn oude N6610 en mijn mams N3330 precies hetzelfde doen, * en dan rechtsboven :9. Dus gewenning komt er zeker wel, ik doe bijna niets anders meer.
niket610 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:50:
Sony Ericsson site:
"En wat dacht je van het lichteffect wanneer je de K750i in- of uitschakelt: stijlvol en cool."

Wat voor licht effect hebben ze het over?? Bij mij gaat de verlichting gewoon in 1 keer aan en/of uit. :|

En nog wat: trilt de tel. bij jullie ook ff als je hem aanzet?
Dat hij trilt als je hem aanzet viel mij al bij de eerste keer aanzetten op, dus dat klopt wel :). Ook na de SE firmware update.
Dat zijn toch zeker geen slechte nachtfoto's toch? Ik weet niet hoe het op de originele grootte eruit ziet, maar merk je daar minder horizontale ruisstrepen? Als ik mag aannemen dat je je K750i geupdated hebt?

De kleine versies is het niet meer storend te zien, waar het daarvoor (voor de firmware update) wel het geval was; hier althans.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 13-09 12:07
Om de een of andere reden wil de update niet werken. Ik krijg de drivers niet geinstalleerd. Je moet dus de telefoon uitzetten, 'c' inhouden en dan aankoppelen.. Dat doe ik dus, maar bij mij start de wizard nieuwe hardware niet, maar herkent hij de telefoon gewoon.. aargh, iemand meer die dit probleem heeft??

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem bij het update service via de site .
nadat ik bij Vereisten voor het uitvoeren van een update op volgende klik, staat er helemaal nix...
Onder Welkom bij Sony Ericsson Update Service is het leeg, is dit normaal ?.
heb wel alles vereisten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:46:
Om de een of andere reden wil de update niet werken. Ik krijg de drivers niet geinstalleerd. Je moet dus de telefoon uitzetten, 'c' inhouden en dan aankoppelen.. Dat doe ik dus, maar bij mij start de wizard nieuwe hardware niet, maar herkent hij de telefoon gewoon.. aargh, iemand meer die dit probleem heeft??
ik heb gister ook heel lang lopen kutten! Maar je moet de telefoon ff zetten en hem dan aansluiten op een andere usb-poort van je computer (de usb kabel) dan c ingedrukt houden en dan de telefoon aan de usb-kabel hangen. Dan krijg je als het goed is wel de mogelijkheid om de driver te installeren. Daarna kun je updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:54:
[...]

ik heb gister ook heel lang lopen kutten! Maar je moet de telefoon ff zetten en hem dan aansluiten op een andere usb-poort van je computer (de usb kabel) dan c ingedrukt houden en dan de telefoon aan de usb-kabel hangen. Dan krijg je als het goed is wel de mogelijkheid om de driver te installeren. Daarna kun je updaten
Nope na dat gedoe kan er nog steeds niet geupdate worden, gaat niet verder dan Voorbereiden.
Ligt het aan de site? of moet het toestel 100% opgeladen zijn ?. lijkt me stug maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er echt niemand een oplossing voor mijn probleem?? :/ kep geen zin om hem wéér op te moeten sturen :S

Waarschijnlijk ligt het probleem dus hier: http://home.quicknet.nl/qn/prive/maloanre/naamloos11.JPG
Maar ik kan dit niet oplossen.. :| Als ik hem verwijderen en dan via hardware teovoegen weer toevoeg, krijg ik de melding ‘deze hardware is reeds geinstalleerd’ en dat er een probleem mee is ofzo..

Vraagjes:
1. zien jullie bij Deze Computer (windows) een pictogram bij verwisselbaar medium staan als je de telefoon hebt aangesloten??
2. wilt iemand please een screenshot laten zien van hoe zijn File Manager eruit ziet?? ( http://home.quicknet.nl/qn/prive/maloanre/naamloos10.JPG)
4. moet 750_modem_scripts.zip geinstalleerd staan om dingen erop te zetten?? Dit lukt me nl. niet om goed erop te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
1. Ja.

2: Zo zie ik het ook... ik druk dan 2 keer op het icoontje (niet verbonden) waarna het veranderd in een mapje. Klik ik er nog een keer op dan opent zich er een venster met de mappen.

3. modem_scripts.zip? zegt me niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeZaX schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:15:
1. Ja.

2: Zo zie ik het ook... ik druk dan 2 keer op het icoontje (niet verbonden) waarna het veranderd in een mapje. Klik ik er nog een keer op dan opent zich er een venster met de mappen.

3. modem_scripts.zip? zegt me niks...
thnx voor je antwoorden, ik heb um net op een andere pc aangesloten en geinstalleerd en daar werkt wel alles gewoon en ik weet nu dus ook weer hoe het allemaal precies hoort te zijn, nu ga ik hier weer ff verder kloten om te kijken of ik het werkende krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 13-09 12:07
Nog een vraagje. het is nu eindelijk gelukt met die update :).. ging best snel eigenlijk. Alleen wou ik even weten hoe het kan dat er hier personen zijn die dat shutter geluid hebben weggekregen na de update, want dat is bij mij dus niet het geval..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Misschien overbodig, maar toch informatief voor sommigen:
Het updaten van een d750i uit week 21 wil nog steeds niet lukken. De operator staat het niet toe.
Dezelfde d750i uit week 21 heeft ook geen shutter geluid als je de phone op stil zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

RobbieB schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:36:
Nog een vraagje. het is nu eindelijk gelukt met die update :).. ging best snel eigenlijk. Alleen wou ik even weten hoe het kan dat er hier personen zijn die dat shutter geluid hebben weggekregen na de update, want dat is bij mij dus niet het geval..
Dat hebben ze met een illegale firmware gedaan. De zogenaamde DaVinci firmware. Hoewel het erg aantrekkelijk is om dat te doen, moet je er wel rekening mee houden dat daardoor je garantie komt te vervallen. Tevens kost het 10 euri om die firmware aan te schaffen.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
supercrazy schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:57:
[...]

Als ze zien dat het waterschade is dan bewijzen ze dat zo....zien ze wel aan de printplaat...
Ja maar dan moeten ze binnen 6 maanden bewijzen dat het vochtschade is en dat ik daar verantwoordelijk voor ben, als je verhaal maar klopt, ben benieuwd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Klein vraagje, ik heb nu een MS duo pro 512MB erbij gekocht, de telefoon herkent deze goed, ik kan er ook via de pc en telefoon op komen, maar mijn 2 cardreaders pakken de kaart niet, terwijl ze het wel moeten kunnen.
Het gaat om een Hama 8 in 1 reader en een sweex PCMCIA memorystick reader. Die hama maakt me niet zoveel uit, maar vooral die sweex is handig voor in de laptop. Is er nog ergens een update of iets dergelijks te verkrijgen waardoor de reader die wel goed pakt?
Via de telefoon gaat echt verschrikkelijk traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:02:
[...]

Nope na dat gedoe kan er nog steeds niet geupdate worden, gaat niet verder dan Voorbereiden.
Ligt het aan de site? of moet het toestel 100% opgeladen zijn ?. lijkt me stug maarja
je moet die telefoon aan je pc koppelen met "c" ingedrukt als die uitstaat. Dan vraagt hij om de update drivers te installeren, en dan geef je zelf een locatie op waar je gedownloade drivers staan. Is al eens verteld volgens mij, maar dit deed bij mij de truuk. Updaten gaat verder prima. Die stofjes om de dopjes was inderdaad best lastig maar goed gelukt >:) en verder ziet ie er prima uit, ben er heel blij mee :*)

edit: mijne was niet 100% opgeladen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Willen we de info over de DaVinci firmware even buiten dit topic houden aub; dit past niet binnen de policy van het forum: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
TheFruitNerd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:49:
[...]

Dat hebben ze met een illegale firmware gedaan. De zogenaamde DaVinci firmware. Hoewel het erg aantrekkelijk is om dat te doen, moet je er wel rekening mee houden dat daardoor je garantie komt te vervallen. Tevens kost het 10 euri om die firmware aan te schaffen.
Daarnaast is het ook na die update NIET meer mogelijk om via de officiële SE update service je telefoon van firmware te voorzien.
Verder mag hier over DaVinci niet gediscusieerd worden omdat we hier geen illegale praktijken willen....

edit: mod was me voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door omeomi op 29-06-2005 15:07 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.