Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.953 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Chaser2600 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:05:
[...]

die "aangepaste" is er nu ook met Nederlandse ondersteuning:
K750i_R1L002_EU3: EN DA NL FR DE
maar waarschijnlijk heeft deze dan ook niet de My Friends functie en mogelijkheid om het shutter geluid uit te zetten...

btw. ben benieuwd hoelang het duurt voordat iemand de W800i firmware op z'n K750i heeft staan ;-)
En DAT vroeg ik me nou eigenlijk ook af :)

Ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen en de EU2 versie genomen,
alleen zit ik er nu zwaar aan te denken om maar weer terug te gaan naar EU3 omdat
ik T9 toch wel een groot gemis vindt.

Nog even over dat My Friends, waarom zou je hier niet kunnen vertellen wat die instellingen zijn?
Ik bedoel, we kunnen het toch niet gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SKILLZ waar vind ik die EU3_/-\o_

al gevonden :9

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
Er mag hier NIET besproken worden waar je die illegale firmware vandaan moet halen. Dat moet iedereen zelf maar uit zoeken.
En als je die R1L update met EU_3 doet, dan verandert er natuurlijk niks aan je shutter-geluid en MyFriends-optie, omdat dat gewoon niet in die EU_3-aanpassing zit. Je moet dus voor EU_2 of HK ofzo gaan om van het shuttergeluid af te komen.
MIQ schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:29:
[...]

Dus ik kan helemaal geen updates uitvoeren als ik de telefoon koop icm met een vodafone abbo?
Valt die beveiliging niet te omzijlen?

Het is toch belachelijk dat dat niet zou kunnen, stel dat de telefoon problemen heeft, dan wil ik dat kunnen updaten...
VF heeft liever niet dat je het update om zo van hun aangepaste firmware af te komen, vandaar. De enige manier is om de niet legale firmware upgrade te halen waar men het hier over heeft. (en nu niet gaan vragen waar je die vandaan haalt want dat mag dus niet....)

[ Voor 57% gewijzigd door omeomi op 26-06-2005 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kaartjes zijn besteld dus geen nieuwe aanvragen meer

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Skillz schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:19:
[...]
Nog even over dat My Friends, waarom zou je hier niet kunnen vertellen wat die instellingen zijn?
Ik bedoel, we kunnen het toch niet gebruiken :P
voila: http://www.yamigo.com/

ik heb dit destijds op mijn Z1010 (Australian import) gebruikt en dit werkt perfect met de My Friends optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met de oplader van deze toestel op te laden uit een 240V 60Hz contact ?
of maakt het niet uit want de oplader converteert de hoeveelheid stroomsterkte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:55

reiker

dan jij!

240/60 moet niet zo'n probleem zijn aangezien het weinig verschilt van het Nederlandse net, 230/50. Op de adapter staat zelfs: INPUT 100-240 VAC ~100mA, 50-60 Hz.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 08:46:
Over die geheugenkaartjes ik ben via een chatbox in contact gekomen met iemand die de geheugenkaartjes had ingekocht met een aantal vrienden en zo dus aan de lage prijs kon komen. Dus als je er een wil mail me dan kunnen we er afspraken over maken!

het adres is heineken63 at hotmail punt com
Mmmmm....niet echt legale wijze :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het wordt tijd dat iemand een manier vind om al die voorgedefinieërde zooi (links, beschermde images, video's en geluiden) er uit te kunnen slopen. Dit vind ik zo naar van SE-telefoons. Had het met m'n T630 en nu weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 16:41
Hey Tanker,
weet je inmiddels al wat meer over de geheugenkaartjes??
Ik ben er enorm in geinteresseerd en zou er graag 2 willen kopen.
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat je in Waarder woonde. Klopt dat?
Want ik woon in Oudewater dus ik zou ze zo bij je kunnen komen ophalen..

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Ik ben eigenlijk benieuwd of mensen ook *terug* kunnen flashen naar oudere versies. Kan dit op de legale manier via de website van SE of een tooltje; of ben je dan genoodzaakt niet-legaal te gaan werken? Kan mij toch goed voorstellen dat er op een gegeven moment een update uitkomt waar een bepaald iets is verslechterd en men terug wil naar de vorige versie...

Een beetje dat MP3 speler (soort gelijk apparaat) firmware update gevoel zeg maar.
MaZo schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:10:
Het wordt tijd dat iemand een manier vind om al die voorgedefinieërde zooi (links, beschermde images, video's en geluiden) er uit te kunnen slopen. Dit vind ik zo naar van SE-telefoons. Had het met m'n T630 en nu weer!
Goed punt! Kijk, als ze beschermd zijn kan ik het goed begrijpen dat ze niet gekopieerd of verplaatst kunnen worden, maar geef ons dan als gebruiker de mogelijkheid om ze te DELETEN :9. Ik bedoel, als we 't toch niets vinden, dan kunnen ze in elk geval gewoon weg. Iedereen happy toch? ;).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
Even een reclamedeuntje voor mensen die hem graag willen hebben...

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/14134

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:40:
[...]

Heb je al is geprobeerd om inplaats van de foto direkt op je memory card op te slaan hem meteen op je telefoon op te slaan. Als het goed is is dat probleem dan weg.
Heb het nog niet geprobeerd, maar zou dat moeten werken? Ik bedoel, er zijn toch genoeg mensen die de foto's direct op hun MS opslaan die geen problemen hebben met de vertraging? Maar het is inderdaad het proberen waard. Zal het van de week, wanneer 't toestel terug is, proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 16:11
Ik heb wat berichten zitten doorlezen, maar ben er nog niet helemaal uit hoe je (eventueel) het geluid van de foto kan uitzetten...
Iemand die mij daar mee kan helpen?
Moet dat weer (zoals met meerdere telefoons) via het service menu etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geluid bij het maken van een foto kan niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 16:11
mmm, oke dan hoef ik het ook niet verder te proberen...
leek me dat er zoals gewoonlijk een interne mogelijkheid zou achterzitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:47:
Heb het nog niet geprobeerd, maar zou dat moeten werken? Ik bedoel, er zijn toch genoeg mensen die de foto's direct op hun MS opslaan die geen problemen hebben met de vertraging? Maar het is inderdaad het proberen waard. Zal het van de week, wanneer 't toestel terug is, proberen. ;)
Bevestiging hiervan, meteen foto's opslaan op de MS zonder de genoemde vertraging, maar wel met een Sony MemoryStick Pro Duo (High Speed) 1GB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, maar zal die high speed dat dan doen? Ik bedoel, de software zelf maakt de foto en op het moment dat de foto opgeslagen wordt, dan komt pas de snelheid van het schrijven de hoek om kijken. Daarom is het ook zo vreemd dat het bij de ene wel werkt en bij de ander niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
InsjaHH schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:27:
Ik ben eigenlijk benieuwd of mensen ook *terug* kunnen flashen naar oudere versies. Kan dit op de legale manier via de website van SE of een tooltje; of ben je dan genoodzaakt niet-legaal te gaan werken? Kan mij toch goed voorstellen dat er op een gegeven moment een update uitkomt waar een bepaald iets is verslechterd en men terug wil naar de vorige versie...

Een beetje dat MP3 speler (soort gelijk apparaat) firmware update gevoel zeg maar.

[...]

Goed punt! Kijk, als ze beschermd zijn kan ik het goed begrijpen dat ze niet gekopieerd of verplaatst kunnen worden, maar geef ons dan als gebruiker de mogelijkheid om ze te DELETEN :9. Ik bedoel, als we 't toch niets vinden, dan kunnen ze in elk geval gewoon weg. Iedereen happy toch? ;).
Je kan `m via de minder legale manier altijd weer terug flashen naar de legale versie die jij erin had zitten. Maar, Dynafix (het enige bedrijf in Nederland die SE's volledig mag repareren) doet er meestal niks mee als je `m aangepast heb. Daarvoor zijn ze te dom, en is SonyEricsson zijn garantiebeleid te goed.

Ik heb verschillende keren meegemaakt dat ik een eigenhandig aangepaste SonyEricsson ter reparatie op stuurde (zonder iets te zeggen natuurlijk) en dat hij gerepareerd of vervangen terug kwam.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Iemand die Chinees is en deze al geprobeerd: K750i_R1L002_Hongkong: EN ZC?

Trouwens, de firmware van de K750i is toch onbeperkt te flashen? Dus als de "aangepaste" firmware niet bevalt dat je dan de andere weer terug kunt zetten?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien heeft de een een Sony MS en de ander een Sandisk MS, ik kan me voorstellen dat hier verschil in zit ;)
Sandisk heeft een hele range kaartjes, bij CF zie je bijv. veel snelheidsverschil en niet alleen tussen type 1 en 2 ...

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

Nu misschien ben ik de enige, maar ik krijg mijn telefoon niet geflasht!
Ik volg de procedure, kom dan ook ik 'laad'scherm met gevolg dat deze dan gewoon oneindig (ongeveer 2uur gewacht en toen maar via crt-alt-delete prog afgesloten) op 0% blijft staan, vergeet ik soms iets? moet alle bescherming van winxp 2 uit of zo?

hopelijk iemand antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:26:
Nu misschien ben ik de enige, maar ik krijg mijn telefoon niet geflasht!
Ik volg de procedure, kom dan ook ik 'laad'scherm met gevolg dat deze dan gewoon oneindig (ongeveer 2uur gewacht en toen maar via crt-alt-delete prog afgesloten) op 0% blijft staan, vergeet ik soms iets? moet alle bescherming van winxp 2 uit of zo?

hopelijk iemand antwoord
Als je de telefoon eraan hangt, moetie wel uitstaan he. Daarnaast moet je de C ingedrukt houden...heb zelf de C ingedrukt gehouden totdat 'ie op 1 of 2% stond. Daarna loopt de software wel door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:32:
[...]

Als je de telefoon eraan hangt, moetie wel uitstaan he. Daarnaast moet je de C ingedrukt houden...heb zelf de C ingedrukt gehouden totdat 'ie op 1 of 2% stond. Daarna loopt de software wel door....
Je bedoelt dus echt uit? via de uit/aan knop? heb ik ook gedaan, maar wanneer ik dan de c knop induw/ingeduwd houd dan gaat mijn telefoon weer aan tot op het beginscherm waar ik de pincode van de sim in moet drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, via de aan/uit knop. Toestel moet dus gewoon uit staan. Je houdt daarna de C-knop ingedrukt, waarna de update zou moeten beginnen.
Heb je de updatedriver wel geinstalleerd? Dat is een andere driver dan de usb-driver. Die heb je nodig om te kunnen updaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
ik heb problemen met mijn camera op mn toestel, als ik de camera wil gebruiken zie je ffies het schermpje en dat stopt de hele camera functie ermee
soms doet t ie het een hele tijd , en later opeens uit het niets start de camera niet meer op
dat deed ie al voor ik de update heb gedaan. iemand met soortgelijke problemen en/of oplossingen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog altijd pissed over het niet kunnen verwijderen van het operatorlogo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 20:44
AseranO schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:57:
ik heb problemen met mijn camera op mn toestel, als ik de camera wil gebruiken zie je ffies het schermpje en dat stopt de hele camera functie ermee
soms doet t ie het een hele tijd , en later opeens uit het niets start de camera niet meer op
dat deed ie al voor ik de update heb gedaan. iemand met soortgelijke problemen en/of oplossingen?
Terug na de winkel? Binnen 8 dagen moeten ze hem direct opruimen. Na 8 dagen sturen ze hem op na SE. Ik zou als ik jouw was gewoon ff terug gaan en het probleem voor leggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:23:
Als windows niet vanzelf aangeeft dat er nieuwe hardware is gevonden ga dan naar Apparaatbeheer (rechtermuisklik op Deze Computer -> eigenschappen -> tabblad Hardware -> Apparaatbeheer) en doe dan stuurprogramma bijwerken van 'Sonyericsson 750' onder 'USB - Controllers'
ik krijg het niet voor elkaar :( Wat doe ik fout?
Afbeeldingslocatie: http://www.huizestraks.speedlinq.nl/temp/error.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:22:
[...]

ik krijg het niet voor elkaar :( Wat doe ik fout?
[afbeelding]
Ik kreeg hier geen Sony Ericsson 750 als device maar een 'USB Flash Device'
Keer kabel er uit, Telefoon uit. 20 sec wachten, c indrukken en dan usb kabel in de pc doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:33:
Ik kreeg hier geen Sony Ericsson 750 als device maar een 'USB Flash Device'
Keer kabel er uit, Telefoon uit. 20 sec wachten, c indrukken en dan usb kabel in de pc doen.
Dan gebeurt er dus niks. Ik heb inmiddels hetzelfde gedaan op een andere usb-poort. Dan gaat Windows m weer opnieuw installeren en dan kan je 'm dus de goede driver toewijzen. Update is klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de laatte reactie , maar was dit weekend bij me vriendin ;).
Ik probeer deze week even iets te regelen , moet haast wel lukken denk.
Probeer jullie op de hoogte te houden.

Ps... met de nieuwste firmware update is deze telefoon helemaal magische _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze telefoon morgen(maandag) halen met een verlenging van mijn orange contract voor 1 jaar.
Zijn er nog echt grote problemen met dit toestel na de service update? volg het forum een beetje en alles lijkt op te lossen, maar is bijvoorbeeld het volume tijdens het bellen nu ook een stuk beter of ervaren jullie dit nog als slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op zondag 26 juni 2005 @ 13:27:

Trouwens, de firmware van de K750i is toch onbeperkt te flashen? Dus als de "aangepaste" firmware niet bevalt dat je dan de andere weer terug kunt zetten?
Ja reeds geupdate naar deze firmware K750i_R1L002_FS_EU3.DVT via davinci en werkt perfect.Nu kan je hem als je hem compleet op stil zet een foto maken zonder SOUND superrrrrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 23:41:
[...]

Ja reeds geupdate naar deze firmware K750i_R1L002_FS_EU3.DVT via davinci en werkt perfect.Nu kan je hem als je hem compleet op stil zet een foto maken zonder SOUND superrrrrrrrrrrrrrr
weet je zeker dat je de EU3 versie hebt genomen ? dus met nederlandse T9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is dat die met nederlands erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ck2000nl schreef op zondag 26 juni 2005 @ 13:27:

ey CK2000nl :) heb je het al geprobeerd?? want ben ook chinees en zou heel graag een chinese firmware erop hebben die chinese karakters kan lezen (voor mp3's enzo)

btw.. kan je nadat je die R1L002 de nieuwe officielle firmware erop zetten ?? dus als SE met een nieuwe komt, dat je dan die erover zet ? kan dat?!?!?!

[ Voor 23% gewijzigd door dragonzzzz op 27-06-2005 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Chaser2600 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 23:47:
[...]

weet je zeker dat je de EU3 versie hebt genomen ? dus met nederlandse T9 ?
Dit wil ik ook wel graag weten, want ik mis T9... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
Even serieus, hoe krijg je nou de battery cover los?? Of heb ik gewoon een raar model waarvan het zo moeilijk gaat? Ik krijg hem er niet vanaf? :?

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
mbvisiontt schreef op maandag 27 juni 2005 @ 08:24:
Even serieus, hoe krijg je nou de battery cover los?? Of heb ik gewoon een raar model waarvan het zo moeilijk gaat? Ik krijg hem er niet vanaf? :?
ik kreeg hem de eerste keer er ook niet af en heb toen een mesje tussen de battery cover en de telefoon gezet.
vervolgens heb ik met veel kracht het klepje los gekregen maar ik zou wel oppassen dat je je telefoon niet beschadigd.

nadat je hem open hebt zou ik het lipje waarmee de cover zichzelf in de telefoon klemt een beetje afschaven met een mesje. dan gaat hij de volgende keer een stuk makkelijker open ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 08:55

reiker

dan jij!

Een tijdje terug postte hier iemand de tip om met duim en wijsvinger de telefoon iets in te drukken, net naast de cover, terwijl je dan met je rechterhand het klepje openschuift. Werkt als een trein hier, en je hoeft niks af te schaven/snijden...

edit: Dus het indrukken aan beide zijkanten... Op het zwarte plastic, ter hoogte van het SonyEricsson logo en de ontspanknop voor de camera. Gewoon wat druk zetten, dan schuif je dat klepje er zo vanaf.

[ Voor 30% gewijzigd door reiker op 27-06-2005 09:28 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
reiker schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:26:
Een tijdje terug postte hier iemand de tip om met duim en wijsvinger de telefoon iets in te drukken, net naast de cover, terwijl je dan met je rechterhand het klepje openschuift. Werkt als een trein hier, en je hoeft niks af te schaven/snijden...

edit: Dus het indrukken aan beide zijkanten... Op het zwarte plastic, ter hoogte van het SonyEricsson logo en de ontspanknop voor de camera. Gewoon wat druk zetten, dan schuif je dat klepje er zo vanaf.
Ik krijg het niet voor elkaar... :/ En het idee van Chaser om er, als het gelukt is, iets af te snijden vind ik ook niet helemaal lekker, want een ding is wel juist: als het klepje zit zit ie als gegoten. :D Alleen eraf is abnormaal moeilijk, heb al gelezen dat meer mensen hier last van hebben.

Ps. Het indrukken lijkt bij mij niet te baten, het zit als gegoten en beweegt voor geen meter. |:(

[ Voor 6% gewijzigd door mbvisiontt op 27-06-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Laatst online: 18-09-2019
waarom zie ik nou weinig tot geen afbeeldingen van de silver version van deze mooie telefoon ?!!
Ik zit bij Vodafone, ze krijgen hem de 28e binnen, dus hoop ik de 30e hem binnen te mogen krijgen !!

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:58

MaDLiVe

.-Observer-.

Weet iemand hoeveel sms'jes deze telefoon kan opslaan in haar eigen geheugen? (had gehoopt op oneindig naarmate het interne geheugen maar dit is kennelijk niet het geval).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
whitehouse schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:30:
waarom zie ik nou weinig tot geen afbeeldingen van de silver version van deze mooie telefoon ?!!
Ik zit bij Vodafone, ze krijgen hem de 28e binnen, dus hoop ik de 30e hem binnen te mogen krijgen !!
Omdat ze daar een foutje mee hebben gemaakt en die oerlelijk is: hij is niet helemaal zilver, maar om het display zit een zwarte rand, echt een barbaars design, snap niet welke pipo dat heeft mogen designen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 09:56

SambalBij

We're all MAD here

whitehouse schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:30:
Er zijn inderdaad niet heel veel afbeeldingen van de silver versie te vinden
Afbeeldingslocatie: http://chochola.net/newpics/2005-03-27/k750i-silver.jpg
Enige verschil is dat die van mij (en die van jou ook) onderaan een vodafone merkje heeft ipv dat quickshare.
Ik dacht eerst ook dat die zwarte rand niet echt mooi zou zijn maar dat valt in het echt nogal mee! Vind het zeker wel een mooi toestel, en net ff aparter dan de zwarte die iedereen straks heeft :P

[ Voor 15% gewijzigd door SambalBij op 27-06-2005 10:38 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:32:
Weet iemand hoeveel sms'jes deze telefoon kan opslaan in haar eigen geheugen? (had gehoopt op oneindig naarmate het interne geheugen maar dit is kennelijk niet het geval).
zie startpost

edit: En...wie is van plan om um te kopen?
Afbeeldingslocatie: http://martijn.atlantux.net/zooi/flashmxe.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:43:
Ja, via de aan/uit knop. Toestel moet dus gewoon uit staan. Je houdt daarna de C-knop ingedrukt, waarna de update zou moeten beginnen.
Heb je de updatedriver wel geinstalleerd? Dat is een andere driver dan de usb-driver. Die heb je nodig om te kunnen updaten....
Tja ook na het downen en instaleren van de update driver (het systeem herkend dan ook de k750i) nog geen reactie. Tot ik op een gegeven moment het geluid van mijn boxen aan deed enne achter kwam dat elke keer wanneer ik de kabel of telefoon aanraakte er geluid uit de boxen kwam, het zelfde geluid wanneer je dus usb divices in en uit koppel! maw volgens mij is mij data kabel kaduuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
reiker schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:26:

Afbeeldingslocatie: http://www.fleurbaaij.demon.nl/klepje-openen.jpg

Daarna gewoon met je duim het klepje naar achter trekken, zonder teveel te duwen. Geen probleem hier :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too_Wilt
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-08 23:39
Hallo,

Ik heb sinds vrijdag m'n K750i. Mooi ding, ik heb alleen wat problemen met m'n BlueTrek G2 Bluetooth headset:
  1. Soms wordt het geluid van de speaker wel naar de bluetooth headset gezet, soms ook niet. Zonder eneige instelling te veranderen, het lijkt volledig willekeurig
  2. Als ik via "voice dial" met de G2 een naam noem, wordt het scherm van de telefoon eerst wit, dan zwart, dan weer wit (ook de toetsen lichten op), dan weer normaal, maar de verbindigen zijn weg, De verbinding met de headset is verdwenen en hij moet ook opnieuw een mast zoeken.
Is dit een bekend probleem? Ik heb overigens de laatste firmware geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#2 is een reboot....

Volgens mij zijn met de nieuwste firmware de irritantste bugs eruit gehaald, maar detailwerk zoals een continue verbinding met een bluetooth apparaat of iets regelen vanaf het bluetooth apparaat op de telefoon laat te wensen over....zal wel in de volgende update meegenomen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Laatst online: 02-02 18:10
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:05:
Ik kan aan memory stick duo pro komen van 1gig voor €65,- zijn er geintresseerden hier?
Ik wil er graag 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Ja, ik wil er 1 voor 65 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:22

Gaitman

The Real One

En ik wil er graag ook één maar kan daarvoor niet gewoon een inkoopactie worden opgezet op www.inkoopacties.net?
Elect schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:01:
[...]
[afbeelding]

Daarna gewoon met je duim het klepje naar achter trekken, zonder teveel te duwen. Geen probleem hier :)
Dit werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Operations schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:37:
[...]

Er zijn inderdaad niet heel veel afbeeldingen van de silver versie te vinden
[afbeelding]
Enige verschil is dat die van mij (en die van jou ook) onderaan een vodafone merkje heeft ipv dat quickshare.
Ik dacht eerst ook dat die zwarte rand niet echt mooi zou zijn maar dat valt in het echt nogal mee! Vind het zeker wel een mooi toestel, en net ff aparter dan de zwarte die iedereen straks heeft :P
Afbeeldingslocatie: http://chochola.net/newpics/2005-03-27/k750i-silver.jpg
Ik vind hem hier meer 'wit' dan 'silver'

maar zwart blijft mooier/zakelijker/stoerder :)
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:34:
Ben nog altijd pissed over het niet kunnen verwijderen van het operatorlogo :(
Zoek dan met Google

keywords: operator logo k750i

found: http://www.valhala.be/Goodies/tut-no-operator.php

[ Voor 21% gewijzigd door vanpeltje op 27-06-2005 13:31 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net melding: "opgepast uw berichtgeheugen zit voor meer dan 95% vol".
Er staan 124 berichten in mijn tel, dus een kort rekensommetje zegt me: max 130 berichten in de K750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moriss
  • Laatst online: 26-05-2023
AseranO schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:57:
Zelf heb ik (en nog drie andere mensen die hier hebben gepost) dat probleem ook met de niet functionerende camera. Ben toen naar een SonyEricsson Service Point geweest in Den Haag. Die gingen eerst proberen om het zelf te fixen maar dat was helaas niet gelukt. Het probleem was te complex voor de SESP.

Mijn telefoon is nu opgestuurd naar SonyEricsson (of Dynafix). Helaas kan het dan wel een week of twee duren eer je telefoon/mp3-speler/radio/2MP-camera weer terug is. Dus dat wordt wachten, wachten en nog eens wachten..... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meen je dat nou?!? Twee weken! Hoe weet je dat?

Op de site van Dynafix staat uiterlijk 4 dagen en een vriendelijke mevrouw aldaar wist me ook te vertellen dat het uiterlijk 4 dagen zou duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moriss
  • Laatst online: 26-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:36:
Meen je dat nou?!? Twee weken! Hoe weet je dat?

Op de site van Dynafix staat uiterlijk 4 dagen en een vriendelijke mevrouw aldaar wist me ook te vertellen dat het uiterlijk 4 dagen zou duren....
Dat vertelde een dame van de Phone Shop mij. Maar ze kwam wel als een stagiare op mij over...dus ik hoop dat je gelijk hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ehh... dat wist ik al best lang.. maar dat gaat beetje moeilijk als je theme(achtergrond plaatje) verschillende kleuren heeft bij dat stukje van de operator logo :)

Dit had ik trouwens van een vriend die een T630 had en die had het ook zo gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn alle verschillen eigenlijk tussen de officiele firmware en die van davinci?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon net gekocht! eerste indruk: SUPER!!

Nu een beetje aankloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Elect schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:01:
[...]

[afbeelding]

Ja, zo probeer ik het ook. Als jij dat doet, zie je de behuizing dan ook iets ombuigen? Bij mij gebeurt er namelijk helamaal niks, er kraakt niks, noppes. Het zit helemaal gegoten; dat is op zich super, maar ja, de battery cover zou er toch nog wel af moeten kunnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:41
Duurd dat voorbereiden voor het updaten van je telefoon bij iedereen zo lang? Hij blijft bij mij al tijden hangen in het voorbereiden scherm waarbij ie zegt :" Bezig met initialiseren van toestel. Een ogenblik geduld" Maar dat is pas de eerste stap. het echte updaten is nog niet eens begonnen :?

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Dat duurt een seconde of 10, meer niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat je maar 150 SMS erin kon zetten, klopt dit echt? Wat nu als je een 1 GB Mstick in doet...? Zelfs mijn nokia 6100 kan meer :|
Welke beperkingen zijn er nog meer? Ik gebruik hem voornamelijk als agenda, zijn hierin óók beperkingen?
Welke beperkingen heeft het toestel allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn telefoon net terug van reparatie, ik ging naar mn telefoonnummers en toen vroeg ie of ik nrs van mn sim wilde kopieren, ik klikte op ja, maar nu staan alle nrs er dus dubbel in.... |:(
weet iemand hoe ik dit weer ongedaan kan maken zonder alle nrs 1 voor 1 te moeten deleten?? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je gewoon alle nummers selecteren en dan allemaal tegelijk deleten ofniet? Dan kun je ze zo weer vanaf de sim kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:03:
Mn telefoon net terug van reparatie, ik ging naar mn telefoonnummers en toen vroeg ie of ik nrs van mn sim wilde kopieren, ik klikte op ja, maar nu staan alle nrs er dus dubbel in.... |:(
weet iemand hoe ik dit weer ongedaan kan maken zonder alle nrs 1 voor 1 te moeten deleten?? thnx
telefoonboek -> opties -> geavanceerd -> Alle cont. verwijd. (Heeft geen gevolgen voor de SIM-kaart) -> Kopiëren van SIM

edit:
te laat 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mission accomplished, thnx guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb al een paar dingen gelezen hier op got en in reviews over het syncen met outlook, maar nog niet echt in detail. Ik heb gelezen dat je de contacts kan overplaatsen (maar een bepaald aantal velden ?). En wat met mn kalender ? :/ Kan ik deze ook overbrengen ?
En is dit steeds éénrichtingsverkeer ? (outlook > gsm) Of kan het ook in de andere richting ? (maar wat dan met de velden die niet in de gsm stonden).

Voorts ziet het er een heel degelijke gsm uit ! (ook jammer dat je geen "normale" oortjes kan inpluggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Laatst online: 10-12-2020
Moriss schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:02:
[...]

Zelf heb ik (en nog drie andere mensen die hier hebben gepost) dat probleem ook met de niet functionerende camera. Ben toen naar een SonyEricsson Service Point geweest in Den Haag. Die gingen eerst proberen om het zelf te fixen maar dat was helaas niet gelukt. Het probleem was te complex voor de SESP.

Mijn telefoon is nu opgestuurd naar SonyEricsson (of Dynafix). Helaas kan het dan wel een week of twee duren eer je telefoon/mp3-speler/radio/2MP-camera weer terug is. Dus dat wordt wachten, wachten en nog eens wachten..... :O
Ik had SE gemaild via de site, en idd krijg een lijst met Sp's dus van de week maar ff langs. maar zou best kunnen van die 2 weken, maar dat komt mij niet goed uit want ga over ander halve week op vakantie, weet iemand of je een leen telefoon kan krijgen, van het zelfde kaliber?

Maar ik denk miss al waarvan t kan komen....er is zonder mij weten rose overheen gekomen, telefoon deed t eerst helemaal niet meer, later toen ie weer droog was denk k, functionerde hij weer, alleen de camera weigerde soms ffies, later deed ie weer tot verkort, denk nu dat ie helemaal dood is, maar als die van jouw zonder dat het ook niet meer doet hoeft t niet aan de rose"bad" te liggen althans dat hoop ik , maar dat kunnen ze zien of niet als er eventueel vocht schade zou zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door AseranO op 27-06-2005 20:24 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, 9 van de 10 keer is 't wel aan de print te zien wanneer er water- of in jouw geval roseschade is. De print heeft dan een heel lichte aanslag die door een leek vaak niet goed te zien is, maar gespecialiseerden zullen het direct zien....

Met wat geluk gooien ze 't ding zo weg omdat de controlekosten duurder zijn dan een nieuw toestel, maar met wat pech krijg je 'm netjes terug met 't bericht dat de garantie is vervallen vanwege waterschade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Nu online
AseranO schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:13:
[...]

Ik had SE gemaild via de site, en idd krijg een lijst met Sp's dus van de week maar ff langs. maar zou best kunnen van die 2 weken, maar dat komt mij niet goed uit want ga over ander halve week op vakantie, weet iemand of je een leen telefoon kan krijgen, van het zelfde kaliber?

Maar ik denk miss al waarvan t kan komen....er is zonder mij weten rose overheen gekomen, telefoon deed t eerst helemaal niet meer, later toen ie weer droog was denk k, functionerde hij weer, alleen de camera weigerde soms ffies, later deed ie weer tot verkort, denk nu dat ie helemaal dood is, maar als die van jouw zonder dat het ook niet meer doet hoeft t niet aan de rose"bad" te liggen althans dat hoop ik , maar dat kunnen ze zien of niet als er eventueel vocht schade zou zijn?
Als ze al zien dat er vocht in zit is dat meestal de conclusie bij hun voor de schade...en zo te horen lijkt me dat ook het probleem en jou schuld of niet jou schuld valt niet onder garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrrrrrr......... Mijn mobiel is nu wel leuk weer terug van de reparatie, maar hij heb nog steeds precies dezelfde mankementen :(
Als ik hem aansluit op mn usb poort en dan de telefoonstatus opvraag, geeft hij mijn SanDisk 512 mb pro duo memory stick niet meer weer... Ik kan daarom via de File Manager ook mijn foto's en filmpjes niet meer benaderen en als ik probeer een mp3 op mn mobiel te zetten geeft ie halverwege een foutmelding..
Heeft iemand nog leuke suggesties voor me?? Het ligt dus wrs gewoon aan dat geheugenkaartje die File Manager niet herkend ofzo.. Hoe kan je bijv. het kaartje formatteren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizard schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:53:
Voorts ziet het er een heel degelijke gsm uit ! (ook jammer dat je geen "normale" oortjes kan inpluggen)
ja hoe zit het nou precies met die oordoppies?? Ik ben al 1 van die 2 hoesjes kwijt en zonder blijft ie echt onmogelijk in je oor zitten.. :'( Kan je die omhulseltjes los kopen?? En komen er nog alternatieve oordopjes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:37:
Grrrrrrrrrr......... Mijn mobiel is nu wel leuk weer terug van de reparatie, maar hij heb nog steeds precies dezelfde mankementen :(
Als ik hem aansluit op mn usb poort en dan de telefoonstatus opvraag, geeft hij mijn SanDisk 512 mb pro duo memory stick niet meer weer... Ik kan daarom via de File Manager ook mijn foto's en filmpjes niet meer benaderen en als ik probeer een mp3 op mn mobiel te zetten geeft ie halverwege een foutmelding..
Heeft iemand nog leuke suggesties voor me?? Het ligt dus wrs gewoon aan dat geheugenkaartje die File Manager niet herkend ofzo.. Hoe kan je bijv. het kaartje formatteren??
Is de jouwe opgestuurd naar Dynafix? Zo ja, hoelang heeft de reparatie geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de jouwe opgestuurd naar Dynafix? Zo ja, hoelang ben je 'm kwijt geweest?

Edit:
Ow, sorry, heb per ongeluk nogmaals op versturen geklikt. Had ff iets aangepast omdat 't leek dattie in de tussentijd niets gepost had....toch wel dus B)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:20

Priet

To boldly do what no one has..

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:39:
ja hoe zit het nou precies met die oordoppies?? Ik ben al 1 van die 2 hoesjes kwijt en zonder blijft ie echt onmogelijk in je oor zitten.. :'( Kan je die omhulseltjes los kopen?? En komen er nog alternatieve oordopjes??
Die 'schuimdingetjes' kun je wel los kopen. Ik had ze in een setje van 8 voor een paar euro bij de lokale onderdelenshop :)

En ik wacht op de postbode met m'n K750i :( Geen idee waar ie blijft, het was afgelopen vrijdag verstuurd via TPG, dan zou het er nu toch al wel moeten zijn :? De Track & Trace blijft irriteren met de melding dat de combinatie niet gevonden is...

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
[...]

mraikikai, is deze met Nederlands T9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:01:
[...]

Is de jouwe opgestuurd naar Dynafix? Zo ja, hoelang heeft de reparatie geduurd?
erm.. ik weet het eigenlijk niet precies.. Ik heb hem bij de phone house ingeleverd en die hebben hem opgestuurd, maar volgens mij is ie gewoon door een phonehouse-iets gefixd, en anders kan het Teleplan Communications BV zijn (dat zijn de enige dingen die ik uit de papieren kan opmaken)

Het heeft een week geduurd en er staat bij dat ie softwarematig is gerepareerd en er een software update is uitgevoerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ok, thnx. Was namelijk benieuwd hoelang de reparatie had geduurd op het moment dat jouw telefoon naar Dynafix was gegaan voor reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
vanpeltje schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:19:
[...]

[afbeelding]
Ik vind hem hier meer 'wit' dan 'silver'

maar zwart blijft mooier/zakelijker/stoerder :)

[...]

Zoek dan met Google

Ik heb het even geprobeerd met mijn Black-SE theme, maar je ziet toch nog wel het operator logo.
In ieder geval zie ik hem nog net dat ik me er aan stoor, dus maar niet dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds vandaag de K750i in mijn bezitting en zit nu al met 3 vragen:
1wilde hem meteen met de bijgeleverde kabel updaten, maar lukt niet. Kep alle drivers, inclu usb driver (kabel erin en op 'c'-toets indrukken) geinstalleerd en dan via de site geprobeerd maar zosnel ik over al een vinkje heb staan en op volgende klik gebeurt er helemaal niets meer????
2 De externe besturing wil niet gaan lopen, hoewel dat bij mijn vorige tel (K700i) nooit een probleem was??
3 Voor mensen die FMA gebruiken, dit werkt allemaal goed op 1 ding na, bij mijn vorige tel kreeg ik zosnel ik was connect een FMA-menu (FMA loaded) in beeld van mijn K700 of T610 om bv Itunes mee te besturen, dit werkte echt MEGA goed en hoop eigenlijk dat ik deze functie kan behouden???

BVD Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:01:
Ik las dat je maar 150 SMS erin kon zetten, klopt dit echt? Wat nu als je een 1 GB Mstick in doet...? Zelfs mijn nokia 6100 kan meer :|
Welke beperkingen zijn er nog meer? Ik gebruik hem voornamelijk als agenda, zijn hierin óók beperkingen?
Welke beperkingen heeft het toestel allemaal?
Zelf kan ik dit (nog) niet bevestigen, ben druk bezig om smsjes te ontvangen en te versturen, maar dat merk ik dan bij tijds wel weer.

Ik hoop dat het limiet gewoon ligt op je grootte van je MS, ik ging juist van mijn N6610 naar deze telefoon zodat ik niet om de haverklap smsjes moet gaan verwijderen en het punt van opslaan van smsjes in mappen leek me logisch eigenlijk iets dat bij zo'n nieuwe telefoon zou moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
de K750 heeft een limiet van totaal 200 berichten.

Alles bij elkaar dus.

Postvak IN, UIT, concepten, Mails, etc......

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek dan met Google

Thanks voor de moeite, maar dit is zoals in eerdere posts al gezegd slechts het camoufleren van het operatorlogo. Zet er een complexe wallpaper in, zoals van een gezichtje van een mooie chick, of iets dergelijks, dan kan je het shaken om je oplogo te camoufleren.

Snap dan ook niet waarom je niet een optie hebt om dit gewoon weg te halen.
Thanks anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag mijn telefoon updaten maar kan nergens de firmware vinden??? heeft iemand hem nog op zijn schijf staan voor me?? of iemand een directe link???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:09:
[...]

mraikikai, is deze met Nederlands T9 ?
ja deze is in het nederlands

mail me maar @ kalegek2009@hotmail.com als je de update files wilt hebben je moet wel davinci hebben anders werkt het niet

laterzzzzzzzzzzzzzzz

mr aikikai

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg vreemd.

Ik heb net geprobeerd de update van de software te doen. Hij begon gewoon. Heeft het toestel geinitialiseerd etc.

Toen kwam er in beeld te staan dat ik de telefoon van de usb moest loskoppelen en dat ik hem uit moest zetten. En daarna weer aanzetten met de "c" knop ingedrukt. Dat heb ik gedaan maar nu 5 minuten nog geen update!!

Weet iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo kan iemand mij vertellen wat dat davinci is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje:
hoe kan ik het internet gebruiken van mijn computer? Met mijn oude nokia (symbian) kon ik via bluetooth internetten/msnen e.d. maar met de k750 kan ik alleen maar instellingen vinden voor gprs en wap via mijn provider. (en zelfs dat krijg ik niet werkend)

Wie kan me de goede instellingen geven voor internetten via bluetooth?
vr gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:13:
Erg vreemd.

Ik heb net geprobeerd de update van de software te doen. Hij begon gewoon. Heeft het toestel geinitialiseerd etc.

Toen kwam er in beeld te staan dat ik de telefoon van de usb moest loskoppelen en dat ik hem uit moest zetten. En daarna weer aanzetten met de "c" knop ingedrukt. Dat heb ik gedaan maar nu 5 minuten nog geen update!!

Weet iemand hier een antwoord op?
je hebt ws de USB update drivers niet geinstalleerd (had ik eerst ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 09:56

SambalBij

We're all MAD here

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:13:
Je moet hem niet aanzetten. Je moet hem uitzetten, afkoppelen, en dan met de 'c' ingedrukt de USB kabel weer aansluiten. Toestel gaat dan zelf aan in de flash modus.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:20:
Hallo kan iemand mij vertellen wat dat davinci is?
Jawel, en zijn naam is Google. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat begrijp ik.
Ben ook op de site van davinci geweest.
Maar kan dat geen kwaad voor de mobiel?
En wat is hier nou het voordeel van? Heb zelf nog nooit zoiets gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen

Goed nieuws. Mijn telefoon is terug van dynafix en is helemaal gereapareerd. Ik had hem woensdag opgestuurd en vandaag weer terug gekregen dus dat is heel erg snel.

Groetjes Holtie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 10:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Misschien al eens bedacht dat dat zo hoort? :P Als jij je telefoon op je USB-poort aansluit wordt de memorystick in gebruik genomen door Windows en kun je hem niet meer vanaf je telefoon benaderen. Dan staat ie niet meer in je telefoonstatus en kun je in de File Manager ook niet meer zien wat erop staat.
Voor die foutmelding halverwege; blaas eens een paar keer op de connector van de kabel en op de telefoon, soms gaat er stof tussenzitten en wil de connectie wel eens wegvallen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
ik heb hier tom tom mobile liggen.. zou dit eventueel ook op de K750i kunnen..
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.