Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.954 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
willy1986 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:48:
[...]

puntjes/pootjes bij de muziekknop jaa, en onder de MS gleuf. daarnaast dient het lipje van de MS gleuf ook een "pootje"
http://www.mobile-review....ge/sonyeric/k750/pic2.jpg
probeer je toestel eens op zijn linkerkant te zetten! :) Ik kwam der van de week achter... ff alle opties van de telefoon uittesten en vroeg me af hoe je die zelftimer goed kan gebruiken...of is het een fabricage fout (als dat zo is, is het wel een _hele_ nuttige :) )

hij kan niet op rechterkant staan (dus die puntjes bij de volumeknopjes zitten er blijkbaar als versiering op :9)
Ja, ik kan hem op de linker kant zetten maar dan... ??? Zie de link met de zelftimer (wekker???) niet. Ligt het nu aan mij of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Firmware R1L002 is uit.

Mensen die `m binnenkort op hun toestel zetten, willen die even een changelog maken?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Brammel schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:54:
[...]

Ja, ik kan hem op de linker kant zetten maar dan... ??? Zie de link met de zelftimer (wekker???) niet. Ligt het nu aan mij of...
wekker?? 8)7

start camera> instellingen>6 tikjes naar rechts(tefoon wel in horizontale stand) "zelftimer insch."
camera focussen..helemaal indrukken> ga in een bepaalde stand staan en na 10 sec> foto :)

edit:
jammer... eerst ff laden 40% is te laag> "Je toestel is onvoldoende opgeladen
Laad je toestel op en probeer het opnieuw."

[ Voor 34% gewijzigd door willy1986 op 24-06-2005 00:09 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
willy1986 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:57:
[...]

wekker?? 8)7

start camera> instellingen>6 tikjes naar rechts(tefoon wel in horizontale stand) "zelftimer insch."
Now i got the point!!!

Volgens mij is de nieuwe firmware nog niet via de officiële manier te krijgen...

[ Voor 18% gewijzigd door Brammel op 23-06-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Ginz schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:54:
Firmware R1L002 is uit.

Mensen die `m binnenkort op hun toestel zetten, willen die even een changelog maken?
Zo snel alweer?

Van R1J002 naar R1L002; klinkt niet veel ;). Hehee... goed, waar heb je die informatie eigenlijk vandaan? Developers site van SE zelf ofzo?

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hem op dit moment aan het updaten,ben benieuwd wat er verandert is :9

Heb na de update nog steeds gewoon R1j002 :?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 00:56:
Ben hem op dit moment aan het updaten,ben benieuwd wat er verandert is :9

Heb na de update nog steeds gewoon R1j002 :?
Dat zeg ik, volgens mij is op de SE site gewoon nog de R1j002 versie te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weken op de SE moeten wachten. ivm softwareproblemen hadden ze een leveringsprobleem. Nu heb ik eindelijk een toestel van de nieuwe batch kunnen bemachtigen via deTelfort winkel. zie ik dat de software versie R1A044 is. Dat is toch op zijn minst vreemd of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
Ginz schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:54:
Firmware R1L002 is uit.

Ik heb net geupdate, maar r1j002 is nog steeds de nieuwste op de SE site. Die R1L002 kun je alleen via een of andere flash-site krijgen en zal dus waarschijnlijk niet helemaal legaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, volg dit topic al een aantal delen zo'n beetje (toen ik ging kijken voor een nieuwe tel). Nu ik me dan toch uiteindelijk heb laten overhalen en ik rest in blijde verwachting (van gvd 3 weken bij gsm.nl omdat ik net buiten de vorige lichting val) van een piepjong K750i-tje, heb ik me voorgenomen me maar aan te melden op dit forum.

Nu, ik zit al zolang ik rondneus over deze telefoon me af te vragen hoe het nu werkelijk gesteld is met de hoeveelheid geheugen die het kreng aan moet kunnen. SE site zegt simpelweg 1 gig, maar is dat omdat er (toen) nog geen 2 gig (was) is? Veelgehoord zijn ook de kreten van 2 gig, dat lijkt me veel voor een tel, maar goed, we hebben het wel over een echte K750i natuurlijk. Maar wtf, ik hoor ook veel 4 gig sterke verhalen. Na.... 4 gig? lijkt me best strong.

T'zal allemaal wel kunnen 4 gig, maar hoe graait de telefoon als dat kaartje halfvol zit? of zelfs helemaal vol? hoeveel vastlopers kan ik dan verwachten? Hoe f*cking sloom zal tie dan zijn?

Om een lang verhaal kort te maken.... wie weet dit gewoon? (en dan niet van ja waarschijnlijk dit of dat) en wie heeft er ervaring met een tot z'n nek gevulde 1gig kaart in z'n K750i? wat doet tie dan? wordt tie langzamer? veel? vastlopers? kan jeje dan voorstellen wat tie met 2 of zelfs met 4 gig zal doen?

bvd,

oja en las ik nou ergens iets over inkoopacties? :Y) da heb ik wel oren naar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 12-09 15:37
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:54:
[...]

okeej je hebt de usb driver geïnstalleerd maar heb je ook de speciale update service usb driver geïnstalleerd?
Yep, en hij installeert ook usb flash device. Verder gebeurt er niets. Probeer het vanavond wel op een andere pc, kijken of het daar wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus die telefoon bij het zusje van gsm.nl besteld. En die hebben dus inderdaad iets van 3 weken levertijd ofzo. Echt niet normaal lang. Maar ik denk wel dat we dan gelijk een geupdate SE krijgen dat is dan weer een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

Chiron

Moderator Discord
hmm lijkt erop dat er een reeks telefoons retour SE zijn gegaan... zit zelf nu te wachten op mijn bestelling bij Telfort, zijn er meer mensen die hem bij telfort hebben besteld?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Weet er iemand een internetprovider die "gratis" inbellen heeft (dus zonder 06 nummers) zodat ik met mijn belminuten mijn e-mail kan controleren?

Via "T-zones" kun je alleen op het t-mobile netwerk, en anders moet je perse t-mobile internet gebruiken via gprs, via gsm inbellen kan dan niet.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:22
R1L002 Is geen echte...

R1L002
* - Released by DaVinci on 22/6/05
* - Fixes the O2 GPRS issue introduced in R1J
* - Video recording quality as R1J (i.e. inferior to firmwares previous to R1J)
* - JBenchmark 1 - 3880
* - JBenchmark 2 - 335
* - JBenchmark 3D LQ - approx 201
* - JBenchmark 3D HQ - approx 121
* Software versions:
LCD 0
Camera 4.4
ITP CXC 125 932 R1B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:33:
blaat...

...4 gig? lijkt me best strong.

T'zal allemaal wel kunnen 4 gig, maar hoe graait de telefoon als dat kaartje halfvol zit? of zelfs helemaal vol? hoeveel vastlopers kan ik dan verwachten? Hoe f*cking sloom zal tie dan zijn?

Om een lang verhaal kort te maken.... wie weet dit gewoon? (en dan niet van ja waarschijnlijk dit of dat) en wie heeft er ervaring met een tot z'n nek gevulde 1gig kaart in z'n K750i? wat doet tie dan? wordt tie langzamer? veel? vastlopers? kan jeje dan voorstellen wat tie met 2 of zelfs met 4 gig zal doen?
1 gig werkt gewoon goed en snel op de K750i !! 2 gig zal ook net zo goed en (misschien nog wel) snel(ler) werken als 1 gig. Over 4 gig is gesproken maar dan wil ik wel eens weten waar je die wil gaan kopen! Memory Stick Pro 4 Gb is wel te koop (€ 467,67 :O ) maar duo (nog) niet. Of de K750i met een 4Gb zal gaan crashen dat is dus nooit uitgetest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
BeZaX schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:05:
R1L002 Is geen echte...

R1L002
* - Released by DaVinci on 22/6/05
* - Fixes the O2 GPRS issue introduced in R1J
* - Video recording quality as R1J (i.e. inferior to firmwares previous to R1J)
* - JBenchmark 1 - 3880
* - JBenchmark 2 - 335
* - JBenchmark 3D LQ - approx 201
* - JBenchmark 3D HQ - approx 121
* Software versions:
LCD 0
Camera 4.4
ITP CXC 125 932 R1B
Ik heb nu R1L002 op mijn K750i staan :)

Toch leuk om nu GEEN shutter geluid meer te hebben in Silent mode EN de optie My Friends in Messaging :P

Alleen kan je met "My Friends" niets beginnen omdat je provider het ook moet ondersteunen?
Of heb ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:22
Jup moet je provider ondersteunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Skillz schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:35:
[...]

Toch leuk om nu GEEN shutter geluid meer te hebben in Silent mode EN de optie My Friends in Messaging :P
Kijk dat is wel een leuke reden op een update te doen...maar neem aan dat dit geen nederlandse update is (dus dat menu's engels worden?")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
supercrazy schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:00:
[...]

Ik heb hem hier liggen maar nog niet uitgetest op de K750i. Ik moet hem eerst even opladen en dan zal ik hem later deze dag even voor je uittesten...
Heb je nog uitgeprobeerd of deze logitech BT headset het doet met een K750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Walkman schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:53:
[...]

Kijk dat is wel een leuke reden op een update te doen...maar neem aan dat dit geen nederlandse update is (dus dat menu's engels worden?")
Is idd belangrijk om te weten, maar zodra je hem dan weer een keer officieel via de SE site update, dan heb je je geluid natuurlijk gewoon weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Er kleven idd een aantal nadelen aan de R1L002 update:

- GEEN NL menu
- GEEN NL T9

Ik kan hier wel mee leven.

Verder weet ik (nog) niet wat er gaat gebeuren als ik mijn mobiel weer via de Sony site ga updaten.
Ik heb ook mijn CDA instelling op "EU_2 CDA102338/38 R6A Generic UK" kunnen zetten,
dus misschien herkent Sony het voortaan als een UK Phone.

[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 24-06-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Laatst online: 14:35
Skillz schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:09:

- GEEN NL menu
- GEEN NL T9

Verder weet ik (nog) niet wat er gaat gebeuren als ik mijn mobiel weer via de Sony site ga updaten.
Ik heb ook mijn CDA instelling op "EU_2 CDA102338/38 R6A Generic UK" kunnen zetten,
Let wel op dat hiermee je recht op garantie wel komt te vervallen...

[ Voor 6% gewijzigd door supercrazy op 24-06-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:10:
[...]

1 gig werkt gewoon goed en snel op de K750i !! 2 gig zal ook net zo goed en (misschien nog wel) snel(ler) werken als 1 gig. Over 4 gig is gesproken maar dan wil ik wel eens weten waar je die wil gaan kopen! Memory Stick Pro 4 Gb is wel te koop (€ 467,67 :O ) maar duo (nog) niet. Of de K750i met een 4Gb zal gaan crashen dat is dus nooit uitgetest...
Ik denk eerder dat hij bedoeld: Wat als je 500MB aan afbeeldingen heb of 2 Gig vol aan mp3's.
Kan me best voorstellen dat je bestandsbeheer/mediaplayer etc daar een beetje traag van zouden kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 17:02

Chiron

Moderator Discord
QuarK schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:03:
[...]

Heb je nog uitgeprobeerd of deze logitech BT headset het doet met een K750i?
he die heb ik ook! (nu icm t610)
Zodra ik mijn k750i binnen heb zal ik mijn bevindingen hier posten

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 12-09 15:37
kutupdaten lukt nog steeds niet, hij start steeds gewoon de telefoon env raagt om pincode. Heel raar allemaal
hij heeft het al geinstalleerd als flash device. Ik moest daarna weer de andere drivers installeren anders herkende hij niet dat ik usb had aangesloten. Hoe los ik dit nou op. Houd ik de c toets te lang ingedrukt?

[ Voor 50% gewijzigd door legolas82 op 24-06-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bij mij deed hij het ook niet de eerste keer, heb de c toets de keer dat het lukte langer ingedrukt gehouden....weet ook niet precies waar het nou aan ligt......
Skillz schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:09:

- GEEN NL menu
- GEEN NL T9

Maar kan je niet de invoertaal voor T9 veranderen in nederlands?

[ Voor 63% gewijzigd door Walkman op 24-06-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik heb vanmorgen mijn K750i bij STA in Spijkenisse laten updaten. Prima service en was met een kwartiertje gedaan. Hij werkt weer prima.
Ze gaven me daar wel een tip die ik jullie wilde zeggen.
Als je zelf je telefoon wil updaten en er gaat tijdens dat updaten iets mis dan ben je je garantie kwijt. En als er tijdens het updaten bij dat bedrijf iets misgaat dan moet hij weliswaar naar SE opgezonden worden maar valt het onder de garantie. Toch wel belangrijk vind ik.
Ik ben in Spijkenisse terecht gekomen omdat die zonder problemen kunnen updaten terwijl een bedrijf in Amsterdam en Utrecht (dichter bij mijn woonplaats) het nog steeds niet kunnen.
Daarom hulde aan STA in Spijkenisse !!!!!! en mijn advies: laat je telefoon updaten en begin er niet zelf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Ge1949 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:56:
Ik heb vanmorgen mijn K750i bij STA in Spijkenisse laten updaten. Prima service en was met een kwartiertje gedaan. Hij werkt weer prima.
Als je zelf je telefoon wil updaten en er gaat tijdens dat updaten iets mis dan ben je je garantie kwijt. En als er tijdens het updaten bij dat bedrijf iets misgaat dan moet hij weliswaar naar SE opgezonden worden maar valt het onder de garantie. Toch wel belangrijk vind ik.
Ik ben in Spijkenisse terecht gekomen omdat die zonder problemen kunnen updaten terwijl een bedrijf in Amsterdam en Utrecht (dichter bij mijn woonplaats) het nog steeds niet kunnen.
Daarom hulde aan STA in Spijkenisse !!!!!! en mijn advies: laat je telefoon updaten en begin er niet zelf aan.
Als er iets fout gaat met het updaten als je dat zelf doet en door je EIGEN schuld gaat het mis dan vervalt de garantie pas...gezegd door 2 medewerkers van de helpdesk van SE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
garantie komt te vervallen? Lijkt me sterk aageziem SE dat zelf als service bied. Ik ga het niet ontkennen maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je zomaar je garantie kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
supercrazy schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:18:
[...]

Als er iets fout gaat met het updaten als je dat zelf doet en door je EIGEN schuld gaat het mis dan vervalt de garantie pas...gezegd door 2 medewerkers van de helpdesk van SE...
kabel eruit trekken tijden updaten bijvoorbeeld, maar das logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Ge1949 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:56:
Ik vind het juist een goede service van SE en als je alles rustig doorleest en puntsgewijs uitvoert kan er niet zoveel mis gaan. Ik heb iig nog niemand gehoord hier (wellicht gemist) waarvan de telefoon het niet meer deed na het updaten.
Ook het ongenuanceerd melden dat je garantie vervalt als er tijdens het updaten wat mis gaat is in mijn ogen kort door de bocht. Daarom voor de duidelijkheid hier even de aanvullende voorwaarden (die iedereen natuurlijk van tevoren gelezen heeft B) ) voor se update service:
VOORWAARDEN EN BEPALINGEN MET BETREKKING TOT HET GEBRUIK VAN SONY ERICSSON UPDATE SERVICE

Sony Ericsson Update Service biedt software-updates voor Sony Ericsson-producten en wordt alleen beschikbaar gesteld onder de volgende voorwaarden en bepalingen.

De Sony Ericsson-gebruiksvoorwaarden die worden genoemd in de algemene juridische verklaring van Sony Ericsson (beschikbaar op www.sonyericsson.com en op de startpagina van Sony Ericsson Update Service), inclusief maar niet beperkt tot de voorwaarden en bepalingen voor het downloaden van software die beschikbaar is op deze site, zijn van toepassing op Sony Ericsson Update Service. Zonder beperking van hetgeen daar wordt vermeld, gaat u er hierbij mee akkoord dat:

(i) u de instructies volgt die zijn en worden verstrekt gedurende het gebruik van Sony Ericsson Update Service;
(ii) u onder geen enkel beding zogenoemde softwarebestanden wijzigt of distribueert die worden geboden via Sony Ericsson Update Service;
(iii) Sony Ericsson Update Service uitsluitend mag worden gebruikt voor persoonlijk gebruik door de koper van een Sony Ericsson-product;
(iv) u het Sony Ericsson-product niet mag loskoppelen van de pc gedurende het updateproces;
(v) u geen updateproces mag starten zonder dat het product volledig is opgeladen (dit is niet van toepassing op PCMCIA-kaarten); en
(vi) Sony Ericsson niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor enige schade aan andere software of hardware op het Sony Ericsson-product, pc of ander apparaat als gevolg van het gebruik van Sony Ericsson Update Service.

Voor wat betreft het gebruik van persoonlijke gegevens, is de privacyverklaring van Sony Ericsson (beschikbaar op www.sonyericsson.com en op de startpagina van Sony Ericsson Update Service) zonder beperking van toepassing.
Alleen punt 6 is m.b.t. verantwoordelijkheid van SE t.o.v. de gebruiker maar het vervallen van de garantie staat hierin niet vermeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defspace schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:26:
[...]
Ik denk eerder dat hij bedoeld: Wat als je 500MB aan afbeeldingen heb of 2 Gig vol aan mp3's.
Kan me best voorstellen dat je bestandsbeheer/mediaplayer etc daar een beetje traag van zouden kunnen worden.
dat bedoel ik idd, maar ik ga atm denk voor de gig, wil er toch ook mp3tjes op luisteren. dan gaan de mbtjes hard.... maar 1 gig vol hebben staan is geen probleem begrijp ik.

edit:
@Tanker, las ik dit nou goed?
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:50:
En dat geheugen is gewoon tegen inkoop te verkopen ;) ,maar moet nog even met me baas overleggen is er vandaag niet van gekomen we hebben vannacht een inbraak gehad 39 nieuwe laptops gestolen :( dus daar werden we niet vrolijk van.
Maar probeer wel wat te regelen!
:*) doe mij er maar 2 :P nee hoor 1tje zou mooi zijn. :) jammer v/d laptops btw.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Is deze telefoon ook in prepaid te krijgen? dus met een simlock van vodafone ofzo? En hoeduur is deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Luitjes, hier weer een nieuwe SE K750i member erbij ;)

Zéér tevreden met het foontje, even wat moeite gehad met het updaten ervan omdat ik nog niet die USB updates had gedaan maargoed alles is toch goed gekomen. Heb er een 512mb kaartje erin gestopt dus lekker veel muziek opzak. Het duo pro kaartje is volgens mij toch iets sneller als het standaard 64mb kaartje wat erin zat.

Geheugenkaartjes van 1gig is niet zo makkelijk aan te komen dus ik wacht wel dat die 2gig uitkomt en wat betaalbaarder is, dus nu even met de 512 behelpen ;)

Ik heb geen vastlopers of ander narigheid gehad, heb het toestel nu zo'n 3 weken in bezit (Telfort)

Wat mij opvalt als ik een nieuw achtergrondje van een leuke dame wil ofzoiets dan pakt hij het plaatje alleen als je hem re-named in een volg nummer wat je telefoontje normaal bij een zelfgemaakte foto geeft bv DSC00005. hebben jullie dat ook???

nou dat was het even.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de mensen die de nieuwe niet officieële firmware erop gezet hebben: Speelt de mediaplayer muziek luider af? (In europa zijn mp3 spelers altijd minder luidt qua volume). Want ik heb mijn EX71SL dopjes erop gesoldeerd maar erger me aan volume, omdat me mp3 speler veel harder kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 21:49:
Is deze telefoon ook in prepaid te krijgen? dus met een simlock van vodafone ofzo? En hoeduur is deze dan?
kijk even voor de laagste prijs bij www.kieskeurig.nl ofzo en koop hem dan simlock vrij, kun je erin stoppen wat je wilt.....toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Zo, net mijn mp3 speler verkocht, heb nu ff geld voor een 1 gig kaartje, de vraag is nog alleen, waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 22:02:
[...]

kijk even voor de laagste prijs bij www.kieskeurig.nl ofzo en koop hem dan simlock vrij, kun je erin stoppen wat je wilt.....toch?
Een toestel van 400 euro kopen en dan prepaid willen is niet echt doordacht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Walkman schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:17:
Bij mij deed hij het ook niet de eerste keer, heb de c toets de keer dat het lukte langer ingedrukt gehouden....weet ook niet precies waar het nou aan ligt......

[...]

Maar kan je niet de invoertaal voor T9 veranderen in nederlands?
Nope, NL is helemaal niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 22:01:
Vraagje aan de mensen die de nieuwe niet officieële firmware erop gezet hebben: Speelt de mediaplayer muziek luider af? (In europa zijn mp3 spelers altijd minder luidt qua volume). Want ik heb mijn EX71SL dopjes erop gesoldeerd maar erger me aan volume, omdat me mp3 speler veel harder kon.
Nee, het is nog precies even luid en ik heb ook EX71SL doppen erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercrazy schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 22:21:
[...]

Een toestel van 400 euro kopen en dan prepaid willen is niet echt doordacht >:)
Lijkt mij ook niet, al heb ik hem al voor €312 zien staan bij een internet winkel.

Maargoed ik heb hem voor € 239 met een samenbellen abo bij Telfort gekocht, blijft nog wel een hoop geld maar behoud wel m'n oude abonnement die ik al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie er al wat nieuwe java-games erop gegooit? ik heb er Collin mcray rally erop geknalt maar vindt het niet echt lekker spelen met die toetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
VIC_TOR schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:19:
[...]

kabel eruit trekken tijden updaten bijvoorbeeld, maar das logisch ;)
Heb ik gedaan, telefoon blijft de update accepteren, niets aan de hand. (op 37% ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 22:52:
Hebben jullie er al wat nieuwe java-games erop gegooit? ik heb er Collin mcray rally erop geknalt maar vindt het niet echt lekker spelen met die toetsen...
Java games spelen in het algemeen ook niet lekker op een mobiele telefoon. Mobieltjes zijn gewoon niet geschikt om op te gamen. Vooral nu ze steeds kleiner worden. Daarbij komt nog dat de meeste java games het spelen niet waard zijn. Heb er een paar geprobeerd maar ze zijn het niet waard om te kopen. De enige telefoon die ik heb waar je redelijk op kan spelen is de Nokia N-Gage. Maar dat is dan ook een gametelefoon.

Ik denk wel eens met weemoed terug aan mijn oude Nokia 6150 met snake er op. Dat was pas gamen ;) Lekker simpel spel en grote toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een kaartje van 512 in me telefoon zitten hellemaal vol met muziek en het werkt niet langzaam bij mij, welliswaar zou dat bij 4 gig wel veranderen denk ik want hij is gemaakt voor 1 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk een paar dingen aan de telefoon , weet niet of jullie dat ook hebben.
-Met Headset gaat radio zacht dan weer hard dus niet gelijk
-Handsfree bellen in de auto viel die ong na 1min in 1 keer uit hoorde ik een vage toon , mss ligt het wel aan de andere persoon maar ok
-Toen ik vanmorgen met me vriendin belde hoorde ik de tv maar ook een ruis op de achtergrond leek me niet dat het van de tv kwam mss ook wel.
-Sms menu en telefoonboek menu is bij mij erg traag soms druk je op een toets lijkt het wel of die vastgelopen is maar ineens pakt die het , jammer dat het zo traag is.
-Fotos pas halve seconden later , maar dat kan door de firmware komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tanker

weet je al wat over die geheugenkaartjes??

En om even te reageren die foto's klopt in de nieuwe firmware is dat beter daar komt de foto gelijk.

Met de radio zit je dan waarschijnlijk op een plek met mindere ontvangst!

Die ruis zou ik niet weten daar heb ik nog geen last van gehad.

Het menu zit ook in de nieuwe firmware daarin is het stukken sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 22:49:
[...]

Lijkt mij ook niet, al heb ik hem al voor €312 zien staan bij een internet winkel.

Maargoed ik heb hem voor € 239 met een samenbellen abo bij Telfort gekocht, blijft nog wel een hoop geld maar behoud wel m'n oude abonnement die ik al had.
Ik koop hem zowieso altijd in de winkel, als er iets mee mis is bespaart me dat een hoop gezeik vind ik...

239 euro is nog veel dan, heb je je abo verlengt? Dan moet je hem eerst 2 maanden van te voren opzeggen want dan krijg je betere aanbiedingen. Nummer behoud kan je zowieso altijd doen al ga je naar een andere aanbieder, ze zien niet graag een klant die een abo heeft/had weglopen... >:) :P

En...proberen kan altijd... >:)

[ Voor 4% gewijzigd door supercrazy op 25-06-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
Er komt binnekort weer een nieuwe (officiele) firmware update uit, hierin gaan ze de videokwaliteit problemen die ontstonden met de laatste update herstellen.
Zie ook:
http://www.esato.com/boar....php?topic=95791&start=45
Had a response to my query around video bit-rate and picture size/quality....

"Thank you for contacting the Sony Ericsson Call Centre.

With regards to your enquiry, please accept our apologies for the problems you are experiencing. We are currently investigating the issues you have raised, a software update is imminent.

We will contact you when the software update is available."

[ Voor 47% gewijzigd door omeomi op 25-06-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:28

SambalBij

We're all MAD here

Weet iemand of het mogelijk om een Vodafone branded toestel te updaten? De SE update service zegt dat er geen update is voor deze provider. Kan een SE service point wel updaten of moet ik dan naar een Vodafone winkel?
Toestel heeft nu versie R1C004
(en anders maar een davinci credit zien te regelen.....)

[ Voor 12% gewijzigd door SambalBij op 25-06-2005 11:18 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje,

Is het mogelijk om je de fotos en filmpjes die in de toestel staan naar een pc te sturen?
Ik heb thuis wel een pc met internet verbinding.
Bijvoorbeeld als je in een ander land bent, en je wilt een paar filmpjes sturen naar je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 22:02:
[...]

Klopt, maar aangezien ik al een Vodafone simkaart heb, en er tevreden mee ben, wil ik een k750i die NIET simlock vrij is. Want simlock vrij is meestal wel (een stuk) duurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:35:
Klein vraagje,

Is het mogelijk om je de fotos en filmpjes die in de toestel staan naar een pc te sturen?
Ik heb thuis wel een pc met internet verbinding.
Bijvoorbeeld als je in een ander land bent, en je wilt een paar filmpjes sturen naar je pc.
Bleutooth, datakabel, infrarood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
matsume schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:43:
[...]

Klopt, maar aangezien ik al een Vodafone simkaart heb, en er tevreden mee ben, wil ik een k750i die NIET simlock vrij is. Want simlock vrij is meestal wel (een stuk) duurder..
Simlock vrij is meestal bij prepaid toestellen niet bij losse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
supercrazy schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:44:
[...]

Bleutooth, datakabel, infrarood....
de meeste moderne Internet-shops hebben wel een pc met bleutooth/infrarood.. denk er wel aan dat die pc's goed beveiligt zijn tegen het installeren van zooi. voor het gebruik maken van de usb-datakabel moet je drivers installeren.
gelukkig heeft het toestel wel MMS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik heb trouwens m'n eerste reboot gehad :/ - update had ik op de dag dat 'ie uitkwam gedaan, verliep vlekkenloos.. Máár, misschien komt het omdat ik de telefoon nooit uit heb gehad 8)7. Ik deed hem vanochtend ff uit, waarom? Geen idee :P. De telefoon stond een half uurtje uit, deed hem daarna aan, minuut later...reboot.

Nou ja, reboot is dan nog niet eens zo erg imo, ik heb geen vastlopers oid gehad :).

En dan nog iets; Als ik een video'tje van 10 minuten of langer aan het kijken ben, dan verder wil spoelen (2 minuten verder oid), dan loopt de Mediaplayer vaak vast met de melding; fout tijdens afspelen oid. De Mediaplayer wordt dan afgesloten en je ken je filmpie opnieuw bekijken |:(

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
omeomi schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 10:33:
Er komt binnekort weer een nieuwe (officiele) firmware update uit, hierin gaan ze de videokwaliteit problemen die ontstonden met de laatste update herstellen.
Zie ook:
http://www.esato.com/boar....php?topic=95791&start=45
Dat klinkt zeker goed en is netjes van SE dat ze er serieus werk van maken en niet zoals er in dat draadje af en toe gezegd wordt: uw toestel werkt niet naar behoren, retourneer hem maar bij een SP.

Ik ben benieuwd wat er allemaal verbeterd gaan worden. Waar stonden de verbeterpunten van de vorige firmware eigenlijk, op de SE website of SE developer website zelf? Je kent het wel, zo'n lijstje met de updates die volgens hen zijn gefixed.

Overigens heb ik (nog) geen kwaliteitsverschil in de foto's gezien of is dat pure speculatie dat in dat draadje wordt besproken :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
InsjaHH schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:06:
[...]

...
Ik ben benieuwd wat er allemaal verbeterd gaan worden. Waar stonden de verbeterpunten van de vorige firmware eigenlijk, op de SE website of SE developer website zelf? Je kent het wel, zo'n lijstje met de updates die volgens hen zijn gefixed.

Overigens heb ik (nog) geen kwaliteitsverschil in de foto's gezien of is dat pure speculatie dat in dat draadje wordt besproken :?.
Ik geloof niet dat SE ergens bekend maakt wat er volgens hen verbeterd is in een firmware update. Dat kwaliteitsverschil zie ik zelf ook niet, kan zijn dat toestel met andere regiosettings (EU2 of HK ofzo) daar wel last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
omeomi schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:14:
Ik geloof niet dat SE ergens bekend maakt wat er volgens hen verbeterd is in een firmware update. Dat kwaliteitsverschil zie ik zelf ook niet, kan zijn dat toestel met andere regiosettings (EU2 of HK ofzo) daar wel last van hebben.
Aha, I figured :). Oke, dat kan zeker kloppen. In elk geval heb ik zelf ook nog niet 100% foto's gemaakt / getest 's avonds, waar eerst veel horizontale strepen te zien waren. Naar het schijnt, is dit wel gefixed.

Overigens, klinkt verleidelijk om die R1L te gaan proberen met geen shuttergeluid etc... maar goed, eerst maar afwachten wat SE doet met de aankomende firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
Kwam nu dit tegen: (is een reply van SE op iemands vraag over de problemen)
" Thank you for contacting the Sony Ericsson Call Centre.

With regards to your enquiry, we are sorry that you have had this problem. There will be a firmware released soon that is specific to network customised handsets. We will contact you once this update has been approved by your network operator. Unfortunately, we are unable give an exact date.

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us again for further help and support.
Blijkbaar zou het best snel kunnen gebeuren en wachten ze alleen nog op toestemming van de netwerken.

Nadeel van die R1L update zonder shutter geluid enzo is wel dat je geen Nederlandse taal en t9 meer hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door omeomi op 25-06-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzzz 1 ding wat ik irritant aan deze telefoon vind is de bluetooth bij alle telefoons kan je met toestemming in een andere telefoon al zijn bestanden kijken.
Zelfs met een ericsson t610 kan dat maar met deze K750i lukt het niet hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy1986 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:02:
[...]

de meeste moderne Internet-shops hebben wel een pc met bleutooth/infrarood.. denk er wel aan dat die pc's goed beveiligt zijn tegen het installeren van zooi. voor het gebruik maken van de usb-datakabel moet je drivers installeren.
gelukkig heeft het toestel wel MMS :)
Neen, ik bedoel echt van lange afstanden, bv. 100 km vanaf je toestel. Dat bijvoorbeel met mms of ander dergelijk service van het toestel. Bluetooth/infrarood gaat niet verder dan 150 m...
ik bedoel het versturen naar mn eigen pc, niet van derden.
Ik geloof dat mms , alleen werkt met mobiel naar mobiel, niet van mobiel naar pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:43:
[...]

Neen, ik bedoel echt van lange afstanden, bv. 100 km vanaf je toestel. Dat bijvoorbeel met mms of ander dergelijk service van het toestel. Bluetooth/infrarood gaat niet verder dan 150 m...
ik bedoel het versturen naar mn eigen pc, niet van derden.
Ik geloof dat mms , alleen werkt met mobiel naar mobiel, niet van mobiel naar pc ?
E-mail?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
omeomi schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:23:
Nadeel van die R1L update zonder shutter geluid enzo is wel dat je geen Nederlandse taal en t9 meer hebt.
Ik heb het gelezen, dank je voor het wijzen erop. Heb mijn telefoon op dit moment toch ook op z'n Engels staan en de T9 functie gebruik ik toch niet (vaak). Ga wel gewoon wachten op SE's firmware en dan zie we wel verder.

Zou een nieuwe firmware wel ergens " gereleased " worden in de zin dat ze het wel gaan melden? Ik weet niet hoe dat met de vorige firmware is gebeurd :?. Toen was er nog geen SEUS online en kwam hij online, iets anders dus dan zometeen lijkt me.

Ik wil verder even benadrukken dat mensen die beweren met Bluetooth en hun K750i 100meter halen imho niet (kan) kloppen. Zowiezo begreep ik dat de telefoon maar 10meter ondersteunt, dus ook al heb je een USB dongle die 100meter kan bereiken, heb je er nog niets aan. Het klopt wel dat het hier om een nieuwe versie van Bluetooth betreft die meerdere verbindingen aankan met verschillende devices.

Heb het zelf ook getest met de HID remote control, daar kwam ik zelf ook op +- 10meter. Dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan aan memory stick duo pro komen van 1gig voor €65,- zijn er geintresseerden hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:05:
Ik kan aan memory stick duo pro komen van 1gig voor €65,- zijn er geintresseerden hier?
Gestolen spul dan zeker? Aangezien de inkoop prijs paar tientjes hoger ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
InsjaHH schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:58:
[...]

...
Zou een nieuwe firmware wel ergens " gereleased " worden in de zin dat ze het wel gaan melden? Ik weet niet hoe dat met de vorige firmware is gebeurd :?. Toen was er nog geen SEUS online en kwam hij online, iets anders dus dan zometeen lijkt me.

...
Vraag me inderdaad af of ze het ergens melden aangezien ze vaak niet zo spraakzaam zijn over zulke dingen, maar ik zag in reacties op andere fora dat er mensen bericht zouden krijgen als de update uit zou komen. Dat zou dan wel handig zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil mijn telefoon gaan updaten maar krijg de volgende melding:

er is momenteel geen service voor toestellen van jouw operator.
??????????????

weet iemand wat dit betekent??

heb het abbo lopen bij Vodafone,

huidige firmware R1C004

bedankt

walter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Heb op zich wel interesse, maar 65 euro, is wel erg weinig? Hoe kom je er aan?

Het grootste nadeel van die update waarbij je geen shutter geluid meer hebt, is dat de garantie van je toestel vervalt. Dat risico ga ik toch niet lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:46:
wil mijn telefoon gaan updaten maar krijg de volgende melding:

er is momenteel geen service voor toestellen van jouw operator.
??????????????

weet iemand wat dit betekent??

heb het abbo lopen bij Vodafone,

huidige firmware R1C004

bedankt

walter
Klopt, je hebt een Vodafone-branded toestel en VF heeft de mogelijkheid tot updaten eraf gehaald om te voorkomen dat jij een firmware flashed die alle VF rommel verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opzich wel geinteresseerd, maar wel handig om te weten hoe je eraan komt... ;)

ff een vraagje over java games; is er een GTA die java gebruikt? bijvoorbeeld de eerste GTA zou er toch wel op moeten kunnen? (ik heb nu Vice City op mn mob, maar daar gaat alles erg langzaam, dus lijkt me GTA leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercrazy schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 10:13:
[...]

Ik koop hem zowieso altijd in de winkel, als er iets mee mis is bespaart me dat een hoop gezeik vind ik...

239 euro is nog veel dan, heb je je abo verlengt? Dan moet je hem eerst 2 maanden van te voren opzeggen want dan krijg je betere aanbiedingen. Nummer behoud kan je zowieso altijd doen al ga je naar een andere aanbieder, ze zien niet graag een klant die een abo heeft/had weglopen... >:) :P

En...proberen kan altijd... >:)
Inderdaad abo verlengt, je krijgt dan korting op het toestel en je hoeft de eerste halfjaar geen abonnementgeld te betalen. Dus ik blijf lekker bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 09:32:
Ik merk een paar dingen aan de telefoon , weet niet of jullie dat ook hebben.

*knip*

Dat klopt, daar heb ik ook last van. In de eerste instantie werd er gezegd dat de nieuwe software dit probleem had verholpen, maar na de software-update bleef dat probleem aanwezig...erg jammer, maar wellicht dat 't in de volgende update aangepast wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:43:
[...]

De meeste internet winkels leveren de toestellen simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:22:
[...]

Dat klopt, daar heb ik ook last van. In de eerste instantie werd er gezegd dat de nieuwe software dit probleem had verholpen, maar na de software-update bleef dat probleem aanwezig...erg jammer, maar wellicht dat 't in de volgende update aangepast wordt...
Bij sommige (mijzelf) is dit probleem wel opgelost in de firmware update en bij anderen niet, is op zich wel apart. Ik geloof dat er nog een paar dingen waren. Misschien moet je de update nog ens uitvoeren? Anders idd op een nieuwe update wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update heb ik al een aantal maal uitgevoerd, maar toestel is nu naar Dynafix, wordt gerepareerd. Er zat een wazige vlek op de foto....misschien dat als ik een nieuw toestel krijg en daar de update bij uitvoer, dat de foto wel op 't moment van drukken ook echt genomen wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij de gegevens voor e-mail van @home geven ? Ik krijg het maar niet voor de bakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:48:
Kan iemand mij de gegevens voor e-mail van @home geven ? Ik krijg het maar niet voor de bakker
mail.home.nl gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij uitgaand ?? Dat heb ik dan wel goed maar hij kan de server niet vinden !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 19:07:
Ook bij uitgaand ?? Dat heb ik dan wel goed maar hij kan de server niet vinden !!
Ook bij uitgaande maar volgens mij kan dat alleen als je lid van @home bent en dat ziet de server niet via jou gsm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben lid van @home en al mijn gegevens kloppen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe je op je telefoon kan instellen dat je de bestanden automatisch accepteert zonder hele tijd op ja te drukken op je gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe nou ik ben echt wel geinteresseerd!
Misschien handig om hierover een nieuwe topic te beginnen anders loopt het zo vaag door elkaar heen en is het niet meer te volgen...

PS: Ben ook wel benieud hoe je er aan komt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Skillz schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:35:
[...]

Ik heb nu R1L002 op mijn K750i staan :)

Alleen kan je met "My Friends" niets beginnen omdat je provider het ook moet ondersteunen?
Of heb ik dat verkeerd?
BeZaX schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:39:
Jup moet je provider ondersteunen...
Kan wel.......

Je provider hoeft het niet te ondersteunen, ze kunnen het niet ondersteunen.

Even verder kijken dan jullie neusen lang zijn.

Ik heb al heel lang MyFriends gebruikt op verschillende SE's

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 19:47:
[...]

Hehe nou ik ben echt wel geinteresseerd!
Misschien handig om hierover een nieuwe topic te beginnen anders loopt het zo vaag door elkaar heen en is het niet meer te volgen...

PS: Ben ook wel benieud hoe je er aan komt :Y)
Nee, het is niet nodig om hierover een nieuw topic te openen.

Als hij ze voor deze prijs echt kan leveren, dan zal hij wel en inkoopactie opstarten. En als je dan wil, dan kan daar aan meedoen op de inkoopactie website

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ginz schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:29:
[...]

[...]

Kan wel.......

Je provider hoeft het niet te ondersteunen, ze kunnen het niet ondersteunen.

Even verder kijken dan jullie neusen lang zijn.

Ik heb al heel lang MyFriends gebruikt op verschillende SE's
Dus om My Friends te kunnen gebruiken is het gewoon een kwestie van de laatste officiele update van SE af te halen? Of die aangepaste, alleen engelse, update?

Relaxt! Dat is het eerste wat ik ga doen als ie binnen is!

[ Voor 28% gewijzigd door QuarK op 25-06-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
:( :( :( Vieze rotte f*ck battery cover!!!! :( :( :(

Damn wat ben ik pissig zeg, zit hier nu al 15 minuten te kloten om die battery cover eraf te krijgen, maar ho maar, muurvast. Wat was er mis met het oude design, dat werkte tenminste fatsoenlijk. :(

Hoe krijgen jullie hem eraf? Ik heb mijn duimenvlees al zo ongeveer van mijn nagels af geduwd. :( :r

Verder wel een puike telefoon hoor :+

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
Iemand een koevoet? :P

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:22:
[...]

*knip*

*knip*

Heb je al is geprobeerd om inplaats van de foto direkt op je memory card op te slaan hem meteen op je telefoon op te slaan. Als het goed is is dat probleem dan weg.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
QuarK schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:32:
[...]

Dus om My Friends te kunnen gebruiken is het gewoon een kwestie van de laatste officiele update van SE af te halen? Of die aangepaste, alleen engelse, update?

De aangepaste, niet officiële update.

Ik wil de mensen er ook even op wijzen dat deze manier niet de officiële manier is, en het daarom ook niet toegestaan is omdat hier op GoT te bespreken. Dat je die firmware nu op je toestel heb staan, en wat er verbeterd/veranderd is, dat is geen probleem. Maar het bespreken waar je deze firmware kan halen, en wat je ervoor moet doen, dat is dus niet toegestaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:40:
De aangepaste, niet officiële update.
mag ik nog wel even weten waar ik um precies kan vinden en hoe je die kan updaten ?? :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

omeomi schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:55:
[...]

Klopt, je hebt een Vodafone-branded toestel en VF heeft de mogelijkheid tot updaten eraf gehaald om te voorkomen dat jij een firmware flashed die alle VF rommel verwijdert.
Dus ik kan helemaal geen updates uitvoeren als ik de telefoon koop icm met een vodafone abbo?
Valt die beveiliging niet te omzijlen?

Het is toch belachelijk dat dat niet zou kunnen, stel dat de telefoon problemen heeft, dan wil ik dat kunnen updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

MIQ schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:29:
[...]

Dus ik kan helemaal geen updates uitvoeren als ik de telefoon koop icm met een vodafone abbo?
Valt die beveiliging niet te omzijlen?

Het is toch belachelijk dat dat niet zou kunnen, stel dat de telefoon problemen heeft, dan wil ik dat kunnen updaten...
Wanneer je een "normale" K750 koopt kan je hem prima updaten.
Alleen wanneer je een speciale Vodafone versie hebt, dan kan dit niet (op legale wijze).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:57
Kan je de radio over de speaker sturen?
Ik heb het geprobeerd met de headset erin en dan kiezen voor profiel normaal, maar dan nog gaat het geluid over de koptelefoon.

Verder over de mailgegevens van @home, mail.home.nl klopt geloof ik, maar accepteerd alleen mails naar de @home server toe, of je moet een verbinding via @home hebben.
Je zou dit eens kunnen testen door een mailtje te sturen naar je eigen @home adres en te kijken of die wel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
brokenp schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:49:
Kan je de radio over de speaker sturen?
Ik heb het geprobeerd met de headset erin en dan kiezen voor profiel normaal, maar dan nog gaat het geluid over de koptelefoon.

Verder over de mailgegevens van @home, mail.home.nl klopt geloof ik, maar accepteerd alleen mails naar de @home server toe, of je moet een verbinding via @home hebben.
Je zou dit eens kunnen testen door een mailtje te sturen naar je eigen @home adres en te kijken of die wel aankomt.
8)7
radio> Meer> Speaker AAN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Iemand al de MXE-60 (flitser) gekocht of uitgeprobeerd ?
Op Mobile-Review hebben ze em getest :)
Ziet er leuk uit opzich :) de foto's worden er heel wat mooier op, maar kweet niet of de k750 met flits nu niet meer onderdoet voor een compacte camera :?
Issie al in de winkel :? anders iemand dan een release-date :? en de prijs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
QuarK schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:32:
[...]

die "aangepaste" is er nu ook met Nederlandse ondersteuning:
K750i_R1L002_EU3: EN DA NL FR DE
maar waarschijnlijk heeft deze dan ook niet de My Friends functie en mogelijkheid om het shutter geluid uit te zetten...

btw. ben benieuwd hoelang het duurt voordat iemand de W800i firmware op z'n K750i heeft staan ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door AP3X op 26-06-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:40:
[...]

Heb je al is geprobeerd om inplaats van de foto direkt op je memory card op te slaan hem meteen op je telefoon op te slaan. Als het goed is is dat probleem dan weg.
Bij mij ook niet weg hoor na de update,en sla ze op mijn kaart op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:05:
[...]

die "aangepaste" is er nu ook met Nederlandse ondersteuning:
K750i_R1L002_EU3: EN DA NL FR DE
maar waarschijnlijk heeft deze dan ook niet de My Friends functie en mogelijkheid om het shutter geluid uit te zetten...

btw. ben benieuwd hoelang het duurt voordat iemand de W800i firmware op z'n K750i heeft staan ;-)
Waar kan ik K750i_R1L002_EU3: EN DA NL FR DE vinden :X
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.