XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
hij heeft voor je post al laten weten dat de nieuwe software er nu wel op staat. Je kan dus gelukkig wel per ongeluk de stekker eruithalen.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:18:
[...]
Er staat toch dat je niet mag anuleren of de kabel verwijderen![]()
Ik denk dat ie nu zogezegd er klaar mee is
Softwareloos om het zo maar te zeggen.
ja ik kan bestanden (foto's en mp3's vertsturen naar mijn k750i en ook weer terug. Ook staat mijn pc in de lijst: Mijn apperaten op mijn k750i. automatisch detectie van bleutooth dongle op de pc staat ook aan. Alleen wanneer ik contact wil maken voor een HID dan zegt ie dat er geen BT apperaten aanwezig zijnVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:18:
[...]
Misschien domme vraag maar heb je wel de detectie aanstaan?? Zo ja, probeer eens wat te verzenden via kopieren naar bluetoothapparaat (bijv. rechtermuisknop op een fotootje)
Andersom (van mobiel naar PC ) moet je wel op het bluetooth icoontje (PC) rechtermuisknop bestanden ontvangen aanklikken.
Verbinding via Bleutooth is mislukt Controleer BT instelling op ander apperaat:BT aan, app. zicht baar, apperaat binnen bereik.
[ Voor 12% gewijzigd door willy1986 op 22-06-2005 11:25 ]
Eerste indruk: wow!
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ja dat is mogelijk die optie zit echt niet verstopt ofzo. Zoek eens wat beter in het bluetooth submenu. Kan niet missen.Walkman schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:32:
Is het mogelijk om in te stellen dat de telefoon automatisch inkomende bestanden accepteerd als ik eenmaal verbinding met m'n pc heb gemaakt via bluetooth? Dus als ik bv. een aantal mp3's overstuur naar de telefoon je niet bij elke mp3 op de telefoon op ja moet drukken? Kan het niet in de handleiding vinden...
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Je kan instellen dat je niet de verbinding hoeft te accepteren onder het apparaat, maar dit altijd mag doen, maar voor bestanden sturen kan ik niets vinden onder het bluetooth menu...MaDLiVe schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:39:
[...]
Ja dat is mogelijk die optie zit echt niet verstopt ofzo. Zoek eens wat beter in het bluetooth submenu. Kan niet missen.
TT is vooralsnog alleen mogelijk op een Symbian of Windows based smartphone. Wel ben ik een aantal posts terug een java-app tegengekomen waarmee je toch kan navigeren. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een gps-muis.dadj schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:23:
[...]
Kan je ook TomTom draaien op de K750 eigenlijk??
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Ik heb hem hier liggen maar nog niet uitgetest op de K750i. Ik moet hem eerst even opladen en dan zal ik hem later deze dag even voor je uittesten...QuarK schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:45:
Weet iemand of deze Logitech® Mobile Pro Headset (bluetooth) werkt met de K750i?
Waar kan ik dat java-app vindentrimakassi schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:52:
[...]
TT is vooralsnog alleen mogelijk op een Symbian of Windows based smartphone. Wel ben ik een aantal posts terug een java-app tegengekomen waarmee je toch kan navigeren. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een gps-muis.
http://www.unteh.com/products/mobitrack/index.html
en vanaf volgende maand:
http://www.activepilot.de/main.php?lang=de
Links te vinden in topic 3 (de banner van dit topic staat trouwens nog steeds op 3 i.p.v. 4)
Nu ben ik een beetje een leek hierin, maar hoe werkt dat dan icm met hi-abo? Betaal je hier extra voor of hoe of wat?Walkman schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:44:
[...]
http://www.unteh.com/products/mobitrack/index.html
en vanaf volgende maand:
http://www.activepilot.de/main.php?lang=de
Links te vinden in topic 3 (de banner van dit topic staat trouwens nog steeds op 3 i.p.v. 4)
Ik zou als ik jou was nog even wachten tot het uitkomt...de andere moet je namelijk zelf de kaarten voor regelen (wat ik er over begrepen heb).
[ Voor 6% gewijzigd door Walkman op 22-06-2005 13:55 ]
Verwijderd
edit: heb SanDisk 512MB PRO DUO voor 25 euro!!
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 16:39 ]
ziet er veel belovend uit, alleen mijn duits is niet zo denderend.
Maar kun je hier van adres-naar-adres mee navigeren en hotels zoeken?
Dus met wegenkaarten enzo? En is er al iets bekend of dit in NL beschikbaar komt en op welke termijn?
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Heb je het apparaat de telefoon al wel toegevoegd bij je BT-devices in het Configuratiescherm? Niet vergeten natuurlijk helegolas82 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:03:
heb hem net binnengekregen. Heerlijke telefoon, had hiervoor T610 maar dit is alweer een grote verbetering. Heb alleen 1 probleempje, Krijg de K750i niet verbonden via bluetooth met mn pc. Heb gewoon een standaard mycom dongletje, maar die deed het altijd prima. Ook instellingen op foon staan goed. Zichtbaarheid etc. SE filemanager en FMA zeggen beide : device not found?
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
De foto kan zeker nog veel scherper! je heb em zo te zien gefocust op de muur want de achtergrond (met de vet mooie 406 Coupé !! ) is niet niet mooi. Ik raad je aan om wel de witbalans in te stellen. (in dit geval 'daglicht' )Xtreme-BH6 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:14:
...knip...
Zeg nou zelf..
[afbeelding]
Ik durf het bijna niet te vragen maar is er nog een manier om de foto nog beter/scherper te maken door bijvoorbeeld de witbalans in te stellen of is dit zo goed?
...en als het echt niet lukt kan je beter bluesoleil downloaden en installeren...legolas82 en --MeAngry-- schreven op woensdag 22 juni 2005:
heb hem net binnengekregen. Heerlijke telefoon, had hiervoor T610 maar dit is alweer een grote verbetering. Heb alleen 1 probleempje, Krijg de K750i niet verbonden via bluetooth met mn pc. Heb gewoon een standaard mycom dongletje, maar die deed het altijd prima. Ook instellingen op foon staan goed. Zichtbaarheid etc. SE filemanager en FMA zeggen beide : device not found?
Heb je het apparaat de telefoon al wel toegevoegd bij je BT-devices in het Configuratiescherm? Niet vergeten natuurlijk he
Verwijderd
512mb geheugen kan ik voor deze telefoon regelen voor €15
15 EURO....nice deal !!Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:31:
Vanmiddag heb ik hem ook besteld , morgen krijg ik hem binnen![]()
512mb geheugen kan ik voor deze telefoon regelen voor €15handig zo baas
Ken je daar nog meer van krijgen?
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
even voor de duidelijkheid:Walkman schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:55:
In principe is een GPS muis genoeg. Die kan de signalen dan oppikken van de satelliet en via bluetooth naar je K750 sturen, vervolgens vertaalt de software de ontvangen coordinaten naar het kaartje op het scherm. Het heeft dus niets met abonnement/extra kosten te maken.
Ik zou als ik jou was nog even wachten tot het uitkomt...de andere moet je namelijk zelf de kaarten voor regelen (wat ik er over begrepen heb).
Gepost door timvdberg op 16/06/2005 00:18 @ telecomvergelijker
ik heb de website van de Falk Active Pilot goed bekeken (met mijn beste Duits), maar als ik het goed begrijp, betaal je dus per rit volgens mij.
Volgens mij staat er dat je voor een korte rit (?) €0,99 betaalt, en voor een lange rit ("langstrecke") €1,49 betaalt.
Kan iemand mij vertellen of dit klopt? Dan zou je dus eerst dat navigatiepakket moeten kopen van 139 euri, en dan nog eens per rit moeten betalen. Dat lijkt me redelijk duur...?
Gepost door Marly op 16/06/2005 01:09 @ telecomvergelijker
Pakket van 139,- euro is inclusief bleutooth GPS ontvanger en alle benodigd bevestigings- en oplaadmateriaal ( kabel, 12-volt adapter, netadapter, enz. ), plus handboek.
Voor wie dit GPS-spul al heeft ( of er goedkoper aan kan komen ) is er ook het navigatie-pakket alleen, voor 19,- euro, inclusief 10,- euro starttegoed. Prijs van 19,- euro geldt voor download-versie, hardcopy kost 31,-.
Wie het veel gebruikt, kan een "kaart" van 99,- euro kopen, voor een jaar onbeperkt gebruik.
Voor de volledigheid : er bestaat ook een pakket met kabeltje, voor Siemens gsm's van de series 65 en 75, zonder bleutooth ( 99,- euro ).
edit: gelezen op de website, heb er zelf geen ervaring mee.
lekker bijdehand idd, in mn enthousiame vergeten--MeAngry-- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:06:
[...]
Heb je het apparaat de telefoon al wel toegevoegd bij je BT-devices in het Configuratiescherm? Niet vergeten natuurlijk he
Verwijderd
Kan je ook aan 1GB kaartje komen???Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:31:
Vanmiddag heb ik hem ook besteld , morgen krijg ik hem binnen![]()
512mb geheugen kan ik voor deze telefoon regelen voor €15handig zo baas
Ik heb dus ook een bluetooth dongle van een of ander vaag merk:Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:18:
...en als het echt niet lukt kan je beter bluesoleil downloaden en installeren...
W Linx
met WIDCOMM Bluetooth Software
werkt allemaal voor geen meter,
heb er 2 en al meer dan 1,5 jaar was ooit voor communicatie met de laptop, maar dat werkte ook niet.
maar met bluesoleil werkt het wel. Alleen zit ik dan gelimiteerd aan 5 MB

Dat staat er duidelijk bij janiket610 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:16:
Op simshop.nl staat de k750i met een debitel- vodafone abonnement, maar er staat het volgende bij:
Debitel Vodafone Branded € 17,50 TeGoed (2jr) & Sony-Ericsson K750i
Zou dit dan een vodafone branded toestel zijn?? Met al die vodafone troep dr in?

Deze aanbieding lijkt op die van gsm.nl, alleen krijg je daar een simlockvrije niet-branded K750i
In deel 3 meldde iemand dat hij een unbranded K750i (debitel/vodafone) had gehad bij een andere deal van gsm.nl.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
tsjah.... verstuur jij dan meer dan 5 mb tegelijk via bluetooth? et duurt dan eeuwen voordat er wat op je tel staatthomasbansberg schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:27:
[...]
maar met bluesoleil werkt het wel. Alleen zit ik dan gelimiteerd aan 5 MB![]()
beetje jammer

Verwijderd
1 GB memorystick duo pro voor 30 euro??!Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:25:
Kan aan alles komen wat je je maar kan bedenken op computer gebied/telecom/kleding/autos noem maar op
Het ruikt hier naar een inkoopactie
Wat ik me nog afvroeg, of er nog iemand is geweest met een vastloper na de firmware upgrade?
[ Voor 20% gewijzigd door Brammel op 22-06-2005 20:49 ]
Verwijderd
Die van mij liep voorheen ieder UUR of vaker vast, na de update is hij niet meer vastgelopen...dus PERFECTE TELEFOON NUBrammel schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:49:
[...]
Wat ik me nog afvroeg, of er nog iemand is geweest met een vastloper na de firmware upgrade?
Verwijderd
ik wil wel een GIG voor een knap prijsje....
Ik ben ook nog op zoek naar een 1 gig kaartje, maar de goedkopere webshops hebben hem volgens mij allemaal niet meer op voorraad, en dan is dus maar de vraag hoe lang het duurt voordat hij binnen isVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:11:
ben met de update bezig maar krijg flash device niet geinstalleerd?! iemand anders ook problemen mee? heb het ook al geprobeert met een ander USB poort......
ik wil wel een GIG voor een knap prijsje....
Verwijderd
lens cover verwijderen
auto focus klik is anders,
als je belt is het geluid zachter dan dat het was, kon t voorheen beter veerstaan...
iets vergeten?? volgens mij niet.....
had overigens geen problemem ofzo....
mijn vriendin wil een K750i met T mobile, is ze dan vericht die aparte telefoon te nemen? ze hoopt van niet.....gelijk heeft ze
ruilen?legolas82 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:40:
heb de tel dus sinds vanmiddag, flink mee gespeeld al en nog geen problemen mee gehad. Bluetooth doet het prima en nog geen vastlopers. Heb wel de oude software en tel is gemaakt in week 21. Zit nu te twijfelen om me te houden aan de gouden regel: if it isn't broke, don't fix it. Toch lonkt de update erg... wat raden jullie aan?
ik zal hem niet updaten reden: lees mijn vorige posts..

jammer dat je geen optie hebt om de oude firmware te installeren.
kan iemand mij uitleggen wat die 2 verschillende opties betekenen als je gaat updaten:
- Modus Automatical verification
- Modus Recovery
jaa, tijdens het gebruik van BT met mijn pc... krijg HID maar niet voor elkaarBrammel schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:49:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door willy1986 op 22-06-2005 23:44 ]
Ja hiero, niet tijdens het gewone gebruik (voor de update lieptie ook daarmee non-stop vast) maar toen ik via BT met mn Ipaq de service-lijst ging updaten lieptie weer vast. En dan ook echt vast, met de batterij eruit en de hele mikmak.Brammel schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:49:
[...]
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook,heb hem op "altijd" staan,maar moet elk ding wat ik verzend naar me k750 eerst accepteren ja drukken dusMaDLiVe schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:39:
[...]
Ja dat is mogelijk die optie zit echt niet verstopt ofzo. Zoek eens wat beter in het bluetooth submenu. Kan niet missen.
Verwijderd
Niet 1 vastloper meer gehad,wat een verademing zegBrammel schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:49:
[...]
Verwijderd
NOGMAALS iemand enig idee wat betreft die serielport ??
Ps heb ook interesse in een MS Pro Duo 1 GB
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 03:34 ]
Ik zal binnenkort ook een gaan beginnen met het photoshoppen van themes.
EDIT: En als je het over de duivel hebt... telefoon net zo maar vast gelopen onder het opladen.

[ Voor 39% gewijzigd door BeZaX op 23-06-2005 08:24 ]
http://www.inkoopacties.net/ia/dtmnh3hc
Maar de prijzen zijn nou niet echt de moeite waard...
Verwijderd
Verwijderd
Heb het idee dat er meerdere mensen op zoek zijn naar een gygkaartje voor de allerlaagste prijs! BTW ik ook! Waar kunnen we ons aanmelden, lol?
Heb gisteren ook nog wat meer zitten zoeken, geprobeerd of het mogelijk is via de telefoon de mappen van m'n pc te zien, maar dat gaat helemaal niet....het is vervelend elke keer ja te moeten drukken (vooral als het een hoop kleine bestanden zijn....Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 00:52:
[...]
Ik heb dat probleem ook,heb hem op "altijd" staan,maar moet elk ding wat ik verzend naar me k750 eerst accepteren ja drukken dusEn als me gsm is uitgeweest vraagt hij mijn sms instellingen te configureren,moet ik ook steeds opnieuw doen,ja hij is al geupdated
Verwijderd
Maar nu, als ik video op High quality zet. opneem. en dan afspeel...dan loopt het hele geluid achter!! Echt irritant is dat. Zou dit opgelost zijn met de nieuwe Update? of komt het dat me 512 MB kaartje bijna vol zit?
(nog nooit vastlopers gehad)
vanpeltje
-
USB kabel eruit, PC herstarten, kabel in de PC, C drukken op de telefoon, kabel in telefoon drukken...
Beetje uitproberen. Ik ben ook de hele ochtend van 9 t/m 11.30 bezig geweest voor dat mijn telefoon geupdate was. Had per ongelijk de normale drivers voor de setup drivers gebruikt.
Verwijderd
Als we nou eens serieus iets gaan ondernemen dan zou het wel leuk zijn..Dus laat ff wat horen als je wat kan regelen!!
Uninstall eerst je bestaande bluetooth drivers en unplug de bluetooth dongle (of
zet je bluetooth device uit als je een notebook hebt)
Download HIER de patched version van de WidComm 4.0.1.1500 software.
De patch zorgt ervoor dat deze software nu zeer veel bluetooth apparaten herkent
en je niet zoals bij bluesoleil maar een 5 mb limit zal hebben
Download ook dit BTWUSB.INF bestand en overschrijf het bestaande BTWUSB.INF bestand in de directory waarin je de uitgepakte Widcomm installatie software hebt gezet en run daarna de setup.
Tijdens de setup zal je de melding krijgen dat het bluetooth apparaat niet gevonden kan worden.
kies dan voor ANNULEREN om de installatie zonder het bluetooth apparaat te voltooien.
Als de WidComm software is geinstalleerd plug je je bluetooth dongle weer in je pc (of schakel je je bluetooth weer aan als je en laptop hebt). Als er dan om drivers wordt gevraagd selecteer je de directory waarin je de installatie bestanden van de WidComm software hebt geplaatst.
Nu zal je bluetooth wel goed werken
EDIT: installatie procedure aangepast omdat ik zelf wat problemen tegenkwam via de oude procedure die ik hier had staan.
[ Voor 99% gewijzigd door bitpixl op 23-06-2005 16:58 ]
Verwijderd
Ben je alles kwijt na het updaten of niet???
::::::
Ben er trouwens ook zeker wel bij, zo'n 1 Gig kaartje
Verwijderd
die instelling is al gedaan, maar nog werkt het alleen als er op knopje gedrukt is...Skillz schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 07:47:
[...]
Je kan bij de handsfree settings de answering mode op "automatic" instellen,
ik denk dat dat is wat je zoekt. (Ik heb het zelf nog niet gebruikt)
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Nee.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:28:
Vraagje tussendoor:
Ben je alles kwijt na het updaten of niet???
::::::
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Ja, vrij kort na het connecten met de bluetooth carkit. Hij verbond aan het begin goed, maar toen kreeg ik op 't scherm te staan dat de telefoon verbinding wilde maken met het internet. Drukte toen op "nee" en prompt een vastloper. Heb daarna kort de aan/uit knop ingedrukt, kreeg even wit beeld, telefoon rebootte en hoppa.Brammel schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:49:
[...]
*knip*
HID werkt eindelijk!Skillz schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:21:
voor iedereen die problemen heeft met hun Bluetooth apparaat,
Download HIER de patched version van de WidComm 4.0.1.1500 software.
De patch zorgt ervoor dat deze software nu zeer veel bluetooth apparaten herkent
en je niet zoals bij bluesoleil maar een 5 mb limit zal hebben
Als na de installatie nog steeds niet je bluetooth apparaat wordt herkend:
Overschrijf het bestand BTWUSB.INF met dit BTWUSB.INF bestand in de directory waarin je de uitgepakte Widcomm installatie software hebt gezet en run daarna nogmaals de setup.
OF
ga na het overschrijven van het BTWUSB.INF bestand in je apparaatbeheer en zeg dan dat je bij het niet herkende bluetooth apparaat het stuurprogramma wilt updaten en verwijs dan naar de
directory waarin je de WidComm installatie bestanden + nieuwe BTWUSB.INF hebt gezet.
Wel jammer dat mijn neon zoveel stroom vreet

Verwijderd
Kaart is retour verzonden naar leverancier, die zegt dat de kaart goed is, heeft ie getest.
Iemand enig idee wat ik niet goed doe? Mijn 64 MB kaart werkt overigens wel gewoon.
Ik zit mijn mijn handen in het haar. Hulp is welkom
Verwijderd
Ja,software zonder problemen geupdate. ook achteraf gecontroleerd met firmwareversies etec. Voor en na de update geen vastlopes gehad.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:09:
Software al geupdate?
Nog meer suggesties? Zijn welkom!
Verwijderd
Vraag of hij hem voor je wil formateren en er een bestand op kan zetten...Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:04:
Help. Ik blijf een probleem houden met mijn SANDISK MMS pro duo 1gb. Mijn telefoon ziet de MMS niet, ook niet als USB kabel niet is aangsloten. Mijn PC ziet MMS wel, maar kan er helemaal niets mee, dus ook niet formateren.
Kaart is retour verzonden naar leverancier, die zegt dat de kaart goed is, heeft ie getest.
Iemand enig idee wat ik niet goed doe? Mijn 64 MB kaart werkt overigens wel gewoon.
Ik zit mijn mijn handen in het haar. Hulp is welkom
Met de update service op de SE site krijg ik:
De toepassing heeft een niet-gedefinieerde fout gerapporteerd
Probeer het opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neem je contact op met Support.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Verwijderd
Ook al een full reset gedaan? Kweet niet of dat echt wat uithaalt, maar wellicht dat er dan iets gereset wordt dat de MS wel toegang tot de telefoon geeft...Let op dat je dan wel alles kwijt bent...echt alles, tenzij je telefoonnummers op je sim staan, die worden niet gewist, maar verder wordt werkelijk alles van de telefoon gewist op een aantal standaard plaatjes e.d. na....Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:18:
[...]
Ja,software zonder problemen geupdate. ook achteraf gecontroleerd met firmwareversies etec. Voor en na de update geen vastlopes gehad.
Nog meer suggesties? Zijn welkom!
maar de Webcam nog niet
Iemand die ervoor kan zorgen dat de webcam op de K750i werkt?
vanpeltje
Voor de tweakers die moeite hebben met het verwisselen van hun simkaart. Je kan het plastic verhoginkje ( wat voorkomt dat je te gemakkelijk de simkaart er uit kan schuiven) heel makkelijk weg snijden met een stanleymesje. zet de punt schuin tegen het schuine verhoginkje en snij kleine hoekjes van het rechte deeltje aan. Als je het goed en rustig doet, kan je het schuine deel sprekend "kopieren". Dit moet lukken zonder snijwonden!
Ook ik heb intresse in een Giga-kaartje!
[ Voor 6% gewijzigd door willy1986 op 23-06-2005 23:15 ]
Verwijderd
Beeldkwaliteit is super , en geluid is ook mega.
En dat geheugen is gewoon tegen inkoop te verkopen
Maar probeer wel wat te regelen!
Verwijderd
zoiets had ik ook met m'n 64Mb Duo...teminste op een gegevenmoment zei me computer als ik bestandje wilde verwijderen: beveiligd tegen schrijven haal de beveiliging weg enzo maar dr zit helemaal geen lockertje op een MS. Maar toen ik um in de Memory Stick Duo Adapter deed en dan in kaartlezer deetie et wel
@ tanker: die laptops liggen nu bij mij
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 19:17 ]
Verwijderd
IK denk dat we bij elkaar makkelijk stuk of 50 van die kaartjes kunnen kopenVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:50:
Heb hem nu ook eindelijk, super gaaf ding , fotos zijn egt onwijs strak bij mij.
Beeldkwaliteit is super , en geluid is ook mega.
En dat geheugen is gewoon tegen inkoop te verkopen,maar moet nog even met me baas overleggen is er vandaag niet van gekomen we hebben vannacht een inbraak gehad 39 nieuwe laptops gestolen
dus daar werden we niet vrolijk van.
Maar probeer wel wat te regelen!
Ik heb ook pas een K750i gehaald met studentenkorting. De actie is verlengd tot 31 augustus.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:24:
Heeft er onlangs nog iemand een Orange abbo icm deze K750 afgesloten en van de studentenkorting gebruik gemaakt? M.a.w, geldt deze aanbieding nog steeds?
Enne ben ook benieuwd naar die kaartjes
[ Voor 6% gewijzigd door jona op 23-06-2005 19:07 ]
Ik zal eerst een kijken wat de prijs voor zon kaartje bij mijn werk is...
[ Voor 18% gewijzigd door supercrazy op 23-06-2005 19:13 ]
Verwijderd
menu zelf reageert net iets sneller maar juist het cameramenu (van nieuwefoto/verwijderen enz.) is een heel stuk sneller geworden en nog een paar kleine menu'tjes (weet zo snel niet welke)legolas82 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:12:
is de snelheid van de menus na de update echt aanzienlijk verbeterd of valt het mee Zit nog steeds erg te twijfelen, want tot nu toe doet ie het perfect. Enne, ben ook in voor zo'n kaartje
ik wil ook zo`n geheugen kaartje voor mn k750i, als je meer info hebt horen we dat graag
Heb je plaatjes van het resultaat?willy1986 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:31:
na het verbeteren van het openen van het batterijklepje, hier weer een modje op mijn k750i!![]()
Voor de tweakers die moeite hebben met het verwisselen van hun simkaart. Je kan het plastic verhoginkje ( wat voorkomt dat je te gemakkelijk de simkaart er uit kan schuiven) heel makkelijk weg snijden met een stanleymesje. zet de punt schuin tegen het schuine verhoginkje en snij kleine hoekjes van het rechte deeltje aan. Als je het goed en rustig doet, kan je het schuine deel sprekend "kopieren". Dit moet lukken zonder snijwonden!
zie startpost om in service menu te komenGe1949 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:51:
Wie kan me vertellen hoe je versie van de firmware op je K750i kunt zien? Moet je dan bepaalde toetsen indrukken ?
Sorry ik snap niet wat je bedoeld. Mijn excuses, ben niet zo technisch.
Kan je het me uitleggen ?
Kijk ik het allereerste post van dit topic ervoor, de startpost heet datGe1949 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:57:
Startpost ????
Sorry ik snap niet wat je bedoeld. Mijn excuses, ben niet zo technisch.
Kan je het me uitleggen ?

Ik ben een beetje dom, maar hoe doe je dat ?
Verwijderd
joystick naar rechts, sterretje, joystick naar links, nogmaals joystick naar links, sterretje, joystick naar links en nogmaals sterretje.
Je krijgt dan een nieuw menuutje met extra info
Als 't nu niet lukt, weet ik 't ook niet meer....
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 21:24 ]
.en ja, heb de usbdrivers al geinstalleerd. Of moet ik die eerst deinstalleren?
deinstallatie werkt ook niet, krijg wel ballontje, hardware geinstalleerd, maar weer mn pincode scherm
[ Voor 31% gewijzigd door legolas82 op 23-06-2005 21:39 ]
Verwijderd
okeej je hebt de usb driver geïnstalleerd maar heb je ook de speciale update service usb driver geïnstalleerd?legolas82 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:30:
Wat raar, als ik wil updaten kom ik totdat ik tel moet uitzetten en c ingedrukt moet houden. ALs ik dat doe en ik sluit usb kabel aan dan start telefoon gewoon en wordt er om pincode gevraagd. Update start niet. Wat doe ik fout?
.en ja, heb de usbdrivers al geinstalleerd. Of moet ik die eerst deinstalleren?
deinstallatie werkt ook niet, krijg wel ballontje, hardware geinstalleerd, maar weer mn pincode scherm
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 21:56 ]
Verwijderd
Ik heb ditzelfde probleem. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd. Vul mijn pincode in. Dan krijg ik dat de pincode fout is. De telefoon meldt zich verder gewoon aan. Dan vul ik de pincode nog een keer in, maar dan gebeurt er helemaal niets meer.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:54:
[...]
okeej je hebt de usb driver geïnstalleerd maar heb je ook de speciale update service usb driver geïnstalleerd?
Ik snap er geen biet meer van.

De telefoon is verder perfect, behalve de nacht foto's waar ik wel de strepen erop heb. Vandaar dat ik ook wilde updaten.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 22:59 ]
Nee, hoe moet ik het resultaat op de foto zettten, met de k750i ?
hier bij wel een plaatje (van mobile-review.com) waar ik met een mesje heb zitten pielen!
alles wat rood omcirkeld is, mist iets wat kunstof. let wel op: haal bij de batterij klepje houders niet te veel af... klein schaafje geeft al resultaat!
het verhoginkje bij de simkaart is nu even gelijk met de rest... glijdt als boter uit mijn telefoon! simkaartjes kan ik nu heel easy verwisselen
Is jullie ook al die puntjes/pootjes aan de linkerkant van het toestel opgevallen? Echt een heeel klein detail, maar reuze handig wanneer je de zelftimer gebruikt!
[ Voor 17% gewijzigd door willy1986 op 23-06-2005 23:36 ]
? wat bedoel je precies? Die puntjes boven en onder het muziekknopje of zo? zelftimer? begrijp het ff nietwilly1986 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:29:
[...]
Is jullie ook al die puntjes/pootjes aan de linkerkant van het toestel opgevallen? Echt een heeel klein detail, maar reuze handig wanneer je de zelftimer gebruikt!
puntjes/pootjes bij de muziekknop jaa, en onder de MS gleuf. daarnaast dient het lipje van de MS gleuf ook een "pootje"Brammel schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:38:
[...]
? wat bedoel je precies? Die puntjes boven en onder het muziekknopje of zo? zelftimer? begrijp het ff niet
http://www.mobile-review....ge/sonyeric/k750/pic2.jpg
probeer je toestel eens op zijn linkerkant te zetten!
hij kan niet op rechterkant staan (dus die puntjes bij de volumeknopjes zitten er blijkbaar als versiering op
[ Voor 15% gewijzigd door willy1986 op 23-06-2005 23:51 ]
Dit topic is gesloten.