Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.945 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:18:
[...]

En dat zijn ze!
Maar snel andere dopjes eraan solderen. Zit niets anders op.
Dan ga ik meteen links en rechts omdraaien, want die microfoon aan de rechterkant is voor mij ook onlogisch.
Ach..het went wel :P

Volgens mij is het vrij lastig om die L + R om te switchen, kan me daar nog iets over herinneren.
Ik loop nu met een rechterdop in me linkeroor en andersom, gelukkig zijn die letters klein genoeg, anders krijg je weer van die opmerkingen "Je hebt ze verkeerd in..." |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
nee, ik had dat ook al geadviseerd maar volgens 'talita' werkt het niet en geldt het waarschijnlijk alleen voor nokias

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verdere speurwerk heeft opgeleverd dat er geen enkele manier is om dat lelijke operator tekstje te wissen is.
Dus mensen: download geen blanco logos want dat werkt dus niet op een SonyEricsson :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 21:49
Skillz schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:25:
[...]

Ach..het went wel :P

Volgens mij is het vrij lastig om die L + R om te switchen, kan me daar nog iets over herinneren.
Ik loop nu met een rechterdop in me linkeroor en andersom, gelukkig zijn die letters klein genoeg, anders krijg je weer van die opmerkingen "Je hebt ze verkeerd in..." |:(
Ik had ze nog niet eens gezien :X Heb ze ook altijd verkeerd ingehad kwam ik net achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:21:
[...]

Ik gebruik PVAuthor en heb laatst een CSI:NY omgezet en die gaat vloeiend :)
Voor de instellingen die ik gebruik moet je maar even door de topics bladeren, heb het ergens gepost :)
Ik gebruik zelf ook PVAuthor. Maar ik heb een vraagje maak jij gebruik van de standaard 64 mb kaart of van een zelf gekochte memory card. Want ik heb het idee dat de standaard memory card iets trager is met lezen van grote bestanden

zo speelt ie 1 minuut clip van amercian dad goed af
heel amercian dad (20 min) ziet er schokkerig en haperig uit met dezelde instellingen als die 1 minuut clip

zal dit komen door dat de memorycard die er standaard in zit te traag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:39:
[...]

Ik gebruik zelf ook PVAuthor. Maar ik heb een vraagje maak jij gebruik van de standaard 64 mb kaart of van een zelf gekochte memory card. Want ik heb het idee dat de standaard memory card iets trager is met lezen van grote bestanden

heel amercian dad (20 min) ziet er schokkerig en haperig uit met dezelde instellingen als die 1 minuut clip

Ik maak momenteel gebruik van de SanDisk 1 GB memory card en het enige wat ik eigenlijk op die 64 mb kaart had, waren music video's van rond de 4 minuten i.v.m. ruimtegebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:26:
Wat verdere speurwerk heeft opgeleverd dat er geen enkele manier is om dat lelijke operator tekstje te wissen is.
Dus mensen: download geen blanco logos want dat werkt dus niet op een SonyEricsson :( :( :(
De enige manier om de operator enigszins te camoufleren, is om in de theme creator de kleur ervan zo gelijk mogelijk te maken met de achtergrond. Volledig hetzelfde accepteert het programma niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Wow relax, die zijn er nog niet lang volgens mij. Kan alleen nog nergens iets vinden van prijs ofzo. Ze zullen er wel genoeg voor vragen.
Hopelijk is die snel leverbaar

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mijn 512 Mb is nog niet binnen dus op men ene 64Mb heb ik ruim 20 min Jackie Chan gezet en dat speelde die gewoon vloeiend af. Nix geen probleem niet blokkerig of stoterig ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ut wel meevallen de grote van de oordopjes of ik moet grote oren hebben :*)
Maar dit zijn degene die erbij zitten standaard.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.scholten3/oordop.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben mijn telefoon aan het updaten aangezien hij niet helemaal goed werkt maar het updaten wilt maar niet lukken! Ik doe alles via de site...hij zegt dat ik mijn telefoon uit moet zetten, 20 sec moet wachten, dan op c drukken (op je telefoon) en dan moet je je usb stekker erin doen! Maar als ik dit doe dan gaat hij automatisch weer aan en bij het updaten gebeurd niks

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 21:49
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:30:
Ik vind ut wel meevallen de grote van de oordopjes of ik moet grote oren hebben :*)
Maar dit zijn degene die erbij zitten standaard.

[afbeelding]
Same here, maar waarschijnlijk heb ik dan ook grote oren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem sinds deze middag en ben er zeer tevreden over. Update gedaan en werkt perfect alleen nu wil ik mijn contactpersonen van mijn nokia op mijn K750 krijgen. Ik heb dus al mijn contacten via infrarood naar mijn pc gezonden en deze staan nu in een csv bestand, nu heb ik alleen nog geen manier gevonden om dit bestand op mijn SE te krijgen, weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:34:
Ik ben mijn telefoon aan het updaten aangezien hij niet helemaal goed werkt maar het updaten wilt maar niet lukken! Ik doe alles via de site...hij zegt dat ik mijn telefoon uit moet zetten, 20 sec moet wachten, dan op c drukken (op je telefoon) en dan moet je je usb stekker erin doen! Maar als ik dit doe dan gaat hij automatisch weer aan en bij het updaten gebeurd niks

Wie kan me helpen?
Update Service USB Driver geïnstalleerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 17:40:
[...]

Na 3 uur kloten nog even alles op een rijtje:

Verbindingen>Datacomm.>Data-accounts>t-zones GSM>bewerken
Telefoon nummer: +31624000927
Gebruikersnaam: tmobile
Wachtwoord: tmobile
Aanmeldverzoek: Uit
Datasnelheid: 9.6 kbit/s
Analoog/Digitaal: ISDN
DNS-adres: ...
Verbindingen>Datacomm.>Voorkeursservice>Alleen GSM

Verbindingen>Internetinstel.>Internetprofielen>t-zones>Instellingen
Verbinden via: t-zones GSM
Internetmodus: WAP
Gateway-adres 010.010.010.010
Beveiliging: Uit
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wat heb ik nu fout ingesteld?
Ah.. ik heb het eindelijk, ik miste nogmaals die gebruikersnaam en wachtwoord |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:54:
Ik heb hem sinds deze middag en ben er zeer tevreden over. Update gedaan en werkt perfect alleen nu wil ik mijn contactpersonen van mijn nokia op mijn K750 krijgen. Ik heb dus al mijn contacten via infrarood naar mijn pc gezonden en deze staan nu in een csv bestand, nu heb ik alleen nog geen manier gevonden om dit bestand op mijn SE te krijgen, weet iemand hoe dit moet?
CSV bestand importeren in outlook of outlook express en synchroniseren met GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:57:
[Ik ben mijn telefoon aan het updaten aangezien hij niet helemaal goed werkt maar het updaten wilt maar niet lukken! Ik doe alles via de site...hij zegt dat ik mijn telefoon uit moet zetten, 20 sec moet wachten, dan op c drukken (op je telefoon) en dan moet je je usb stekker erin doen! Maar als ik dit doe dan gaat hij automatisch weer aan en bij het updaten gebeurd niks

Wie kan me helpen?]

Update Service USB Driver geïnstalleerd??
Jah die had ik al gevonden en uitgepakt maar dan krijg ik een mapje met allemaal bestanden erin...wat kan ik daar mee doen dan?

(heb duidelijk niet zoveel vestand hiervan :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige manier om de operator enigszins te camoufleren, is om in de theme creator de kleur ervan zo gelijk mogelijk te maken met de achtergrond. Volledig hetzelfde accepteert het programma niet.
Bedankt voor de tip, maar ook dit werkt niet als je bijvoorbeeld een gezichtje van iemand als achtergrond hebt of een vergelijkbaar complexe wallpaper.
Kan iemand me vertellen waarom dit standaard op Nokia's wel kan en waarom de operator logo niet weggehaald kan worden op Sony Ericssons? Hebben ze hier een bepaalde policy in of is er een regelgeving?? Ik kan eenvoudigweg niet voorstellen dat zo'n mooi scherm niet volledig tot zijn recht komt door zoiets simpels als een operatorlogo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
[...]

Bekijk hem eens op je pc met Quicktime en als je daar dezelfde problemen ondervindt weet je dat het niet aan je geheugenkaart/K750i kigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil deze week de SE K750i gaan bestellen , maar nu kwam me vader aan dat die nogal goedkoop aan voelde , en dat die gouw kapot zou gaan.
En het allemaal best tegenviel , en dat je dan beter de 6230i kan nemen , zit hier enigzins waarheid in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Heeeeerlijk toestel.
Sinds vandaag binnen, maar kende het toestel al. Foto's die dr uit komen zijn voor een telefoon meer dan goed, zelfs in het donker door de 2 zeer felle ledjes.
Ook mooi dat ie helemaal compleet word geleverd (64mb kaartje, usb datakabel, setje voor handsfree bellen).

Had eerst altijd een Nokia, maar nu ik de K500i en dan nu de K750i heb (gehad) staat het voor mij vast: NOOIT meer Nokia!

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:43:
Ik wil deze week de SE K750i gaan bestellen , maar nu kwam me vader aan dat die nogal goedkoop aan voelde , en dat die gouw kapot zou gaan.
En het allemaal best tegenviel , en dat je dan beter de 6230i kan nemen , zit hier enigzins waarheid in?
Onzin.... de K750i is zoveel meer dan een 6230i. Alleen het display en de menu's van de K750i zijn al een reden om die te nemen ipv de verouderde 6230(i). Ook de camera en het geluid van de K750i zijn beter. Hij voelt absoluut niet goedkoop aan. Het cameraklepje had imo beter gekund maar het is echt een toptoestel dat stukken beter is dan de 6230.

Mijn pa heeft de 6230 dus ik weet waar ik het over heb, als ik tegen m'n pa zeg "wat een primitief ding ;-) " over zijn phone dan weet hij dat ik gelijk heb hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakietrekhakie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:01:
[...]

Onzin.... de K750i is zoveel meer dan een 6230i. Alleen het display en de menu's van de K750i zijn al een reden om die te nemen ipv de verouderde 6230(i). Ook de camera en het geluid van de K750i zijn beter. Hij voelt absoluut niet goedkoop aan. Het cameraklepje had imo beter gekund maar het is echt een toptoestel dat stukken beter is dan de 6230.

Mijn pa heeft de 6230 dus ik weet waar ik het over heb, als ik tegen m'n pa zeg "wat een primitief ding ;-) " over zijn phone dan weet hij dat ik gelijk heb hehehe
Bedoelde eigenlijk een vergelijking met de k750i en de 6230i , let op de '' i '' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:03:
[...]

Bedoelde eigenlijk een vergelijking met de k750i en de 6230i , let op de '' i '' ;)
Bijna geen verschil, alleen dat er 1.3 MP camera inzit, beter/groter beeldscherm en je hem kunt gebruiken als USB-Stick (zonder drivers, dat is wel een voordeel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:02:
[...]

Jah die had ik al gevonden en uitgepakt maar dan krijg ik een mapje met allemaal bestanden erin...wat kan ik daar mee doen dan?

(heb duidelijk niet zoveel vestand hiervan :X )
Deze paar bestandjes pak je uit en zet je in een willekeurige map. Doe dan je telefoon uit en houd C ingedrukt en connect em dan via de usb aan je pc. Nu verteld windows je dat er nieuwe hardware is gevonden. Deze gaat ie installeren en dan moet je in de wizard even de map aangeven waar je die bestandjes heb geplaatst zodat windows de driver vanuit die map installeert. Als het goed is installeert windows dan de USB Flash driver! Hierna kan je aan het updaten beginnen!

Als windows niet vanzelf aangeeft dat er nieuwe hardware is gevonden ga dan naar Apparaatbeheer (rechtermuisklik op Deze Computer -> eigenschappen -> tabblad Hardware -> Apparaatbeheer) en doe dan stuurprogramma bijwerken van 'Sonyericsson 750' onder 'USB - Controllers'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Laatst online: 25-04 15:49
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:21:
[...]

Bijna geen verschil, alleen dat er 1.3 MP camera inzit, beter/groter beeldscherm en je hem kunt gebruiken als USB-Stick (zonder drivers, dat is wel een voordeel).
Juist. Nauwelijks verschil, behalve het cameratje.

Ga dus voor de K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[...]

correctie... 2.0 MP camera (in de K750i dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:23:
[...]

Deze paar bestandjes pak je uit en zet je in een willekeurige map. Doe dan je telefoon uit en houd C ingedrukt en connect em dan via de usb aan je pc. Nu verteld windows je dat er nieuwe hardware is gevonden. Deze gaat ie installeren en dan moet je in de wizard even de map aangeven waar je die bestandjes heb geplaatst zodat windows de driver vanuit die map installeert. Als het goed is installeert windows dan de USB Flash driver! Hierna kan je aan het updaten beginnen!

Als windows niet vanzelf aangeeft dat er nieuwe hardware is gevonden ga dan naar Apparaatbeheer (rechtermuisklik op Deze Computer -> eigenschappen -> tabblad Hardware -> Apparaatbeheer) en doe dan stuurprogramma bijwerken van 'Sonyericsson 750' onder 'USB - Controllers'
Dank je wel...het is me gelukt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:08:
correctie... 2.0 MP camera (in de K750i dan he)
De K750i heeft een 2.0Mp camera maar dit ging over de 6230 contra 6230i en daartussen is.....
.....Bijna geen verschil, alleen dat er 1.3 MP camera inzit, beter/groter beeldscherm en je hem kunt gebruiken als USB-Stick (zonder drivers, dat is wel een voordeel).
De K750i heeft een nog veel mooier en iets groter scherm en heeft veel meer voordelen!!

@ tanker: ...dus gewoon voor de K750i gaan! (dan is er een K750i binnen 8 km van mij vandaan; zou bluetooth dat halen! :P :9 :*) (ik woon in waarder tanker!))

@ Floo: suc6! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik blijf maar bezig...
Hoe kan ik een mp3 op mijn telefoon zetten?
Ik kan hem wel op mijn verwisselbare schijf zetten onder mp3 of onder audio maar mijn telefoon kan ze dan nergens vinden?!

Moet ik mijn MSD kaartje nog activeren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:45:
haha ik blijf maar bezig...
Hoe kan ik een mp3 op mijn telefoon zetten?
Ik kan hem wel op mijn verwisselbare schijf zetten onder mp3 of onder audio maar mijn telefoon kan ze dan nergens vinden?!

Moet ik mijn MSD kaartje nog activeren ofzo?
Haal je kabel er dan maar eens uit :)
Als je tel. aangesloten zit op de pc kan je de memory stick niet gebruiken op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:48:
[...]

Haal je kabel er dan maar eens uit :)
Als je tel. aangesloten zit op de pc kan je de memory stick niet gebruiken op je telefoon.
Ja dat wist ik...en heb al deels antwoord gevonden op mijn vraag...je kan via de filemanager van SE mp3's op je telefoon zetten (wat overgens erg lang duurt)
Maar zet hij ze dan op je telefoon op op je externe geheugen kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, heb ruim vier weken zitten wachten op m'n K750i, komtie donderdag eindelijk binnen, blijkt de camera niet goed te zijn! :'( |:(
Ding is dus alweer terug naar SE....zal in de loop van volgende week wel een andere krijgen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moriss
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:59:
[...]

Lezen jullie wel alle reacties? Ik heb nu al verscheidene keren gezegd (in het vorige topic) dat het SP ons probleem NIET kan verhelpen. Op aanraden van de SE Service desk ben ik er nu al 2x geweest en ze konden beide keren het probleem niet verhelpen, het enige dat ze bij een SP kunnen doen is de software updaten, wat wij dus thuis ook kunnen zelf.

Doe anders net als ik, in de zoekfunctie van dit topic kan je gewoon 'camera' intypen zodat je alle camera gerelateerde berichten op een rij hebt en het meteen kan zien als er een update is mbt het probleem.
Ik ben vandaag naar de Phoneshop geweest, een SESP in Den Haag (zaterdag & zondag kon ik niet, lag toen te sjansen en te kwijlen op het strand van Bloemendaal :9~ ) Anyways, de Phoneshop vertelde mij dat zij het probleem met de niet funtionerende camera gaan proberen te verhelpen.

Zij reparen ook zaken op het gebied van hardware is mij verteld (zolang het maar niet een te complex probleem is). Maar volgens de Phoneshop was het waarschijnlijk, zoals Xandalf al zei, een software probleem. Heb mijn K750 daar wel moeten achterlaten helaas.

Mochten zij em niet kunnen fixen dan sturen ze em op en krijg ik mijn gsm binnen 2 weken terug.
Dus deze SESP doet niet enkel en alleen aan software updaten.

Ik krijg een dezer daagjes een belletje van ze met hoe of wat. Laat het wel weten hier zodra ik wat meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ tanker: ...dus gewoon voor de K750i gaan! (dan is er een K750i binnen 8 km van mij vandaan; zou bluetooth dat halen! :P :9 :*) (ik woon in waarder tanker!))
We zorgen gewoon dat die het haalt ;) , maar kom regelmatig door Waarder heen :) me nichtje woont er ook in de buurt :)
En ga wel de k750i bestellen ziet er toch wel zeer vet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:25:
[...]

We zorgen gewoon dat die het haalt ;) , maar kom regelmatig door Waarder heen :) me nichtje woont er ook in de buurt :)
En ga wel de k750i bestellen ziet er toch wel zeer vet uit :P
hahaha! k zie je wel n keertje verschijnen op me tel :D maar over bluetooth gesproken; heb pas uitgeprobeerd hoe ver het bereik is van de K750i: me broertje voor m'n scherm en ik de straat in en hij kijken of de muis nog bewoog :*) Het bereik was warempel ruim 50 meter! bestanden overzenden op 50 meter afstand zal wel niet zo vloeiend gaan 8) maar m'n muziek harder zetten was no problem! (ik hoorde de straat schudden dus het bewijs is er B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
heeft iemand trouwens problemen met de headset van motorola? het is de HS810, bij andere telefoons (D500) wordt er direct opgenomen als de headset uitgeklapt wordt. Bij de k750i connect die wel als je de headset uitklapt, maar om het gesprek op te nemen moet er eerst nog op het knopje gedrukt worden. Dit is anders bij de samsung D500, als je de headset daar uitklapt, dan connect die en neemt die gelijk op.
is dit in te stellen in de telefoon? (zie er niks in staan bij de handleiding)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moriss schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:00:
[...]

Ik ben vandaag naar de Phoneshop geweest, een SESP in Den Haag (zaterdag & zondag kon ik niet, lag toen te sjansen en te kwijlen op het strand van Bloemendaal :9~ ) Anyways, de Phoneshop vertelde mij dat zij het probleem met de niet funtionerende camera gaan proberen te verhelpen.

Zij reparen ook zaken op het gebied van hardware is mij verteld (zolang het maar niet een te complex probleem is). Maar volgens de Phoneshop was het waarschijnlijk, zoals Xandalf al zei, een software probleem. Heb mijn K750 daar wel moeten achterlaten helaas.

Mochten zij em niet kunnen fixen dan sturen ze em op en krijg ik mijn gsm binnen 2 weken terug.
Dus deze SESP doet niet enkel en alleen aan software updaten.

Ik krijg een dezer daagjes een belletje van ze met hoe of wat. Laat het wel weten hier zodra ik wat meer weet.
Mij is verteld dat ze bij de SE Technical Support Centers alleen maar firmware updates kunnen uitvoeren. Voor de 'echte' reparaties moet het toestel gestuurd worden naar Dynafix, daar gaat de mijne morgen dan ook heen. Ik heb reeds telefonisch contact met hen gehad en je kan het toestel gewoon opsturen en dan wordt hij onder garantie gerepareerd mits hij geen val- en/of vloeistofschade heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook trotse eigenaar van k750i.

ik heb toevallig mijn demo filmpje verwijderd uit mijn gsm en nu kan ik hem niet meer afspelen als je naar Entertainment gaat en demo tour.

Ook als ik hem er terug heb opgezet!!!

Kan iemand mij daarbij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy1986 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:59:
Ik heb de telefoon nu precies 8 dagen in gebruik... en vanmiddag een foutmelding gekregen toen ik een foto wilde maken! "Memorystick niet beschikbaar" :'(

Hopelijk komt er snel een optie dat je de oude software kan recoveren? :|

Tweakers, onthoud: Wat goed werkt, niet veranderen/updaten! Wat was het spreekwoord weer wat hierbij hoort?
Dit komt bij mij alleen voor als ik m aan de USB kabel verbonden heb, zo niet dan is meteen t probleem ook weg. Is dit een Bug te noemen? waarschijnlijk heeft t te maken met t feit dat de memorystick op dat moment als verwisselbare HD in windows zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G*dverd*mme, ik word echt helemaal leip van dit toestel. Komt er na 4 weken in de la te hebben gelegen een nieuwe firmware uit, krijg ik de shit niet opgestart. Alles verloopt prima, tot aan de laatste sessie het updaten zelf. Alles keurig netjes volgens de richtlijnen uitgevoerd, maar m'n daadwerkelijke update wil ie niet uitvoeren. Wanneer ik op ctrl alt del. druk komt er te staan bij de update dat deze op een antwoordt wacht. Wie kan mij nu eindelijk eens op goede weg helpen dat ik mis. ooit in de verre toekomst nog eens plezier van het apparaatje zal krijgen. Nog 1 x gezeik met het ding en ik flikker hem in de Waal! ! ! Koop ik wel de w800i na 3 maanden vanaf de intro.

WIE O WIE????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
zijn er trouwens ergens gratis games te vinden voor ons mooie mobieltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_dog schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 01:36:
http://www.getjar.com/software/universal/all/Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Mouki_9 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:44:
heeft iemand trouwens problemen met de headset van motorola? het is de HS810, bij andere telefoons (D500) wordt er direct opgenomen als de headset uitgeklapt wordt. Bij de k750i connect die wel als je de headset uitklapt, maar om het gesprek op te nemen moet er eerst nog op het knopje gedrukt worden. Dit is anders bij de samsung D500, als je de headset daar uitklapt, dan connect die en neemt die gelijk op.
is dit in te stellen in de telefoon? (zie er niks in staan bij de handleiding)
Je kan bij de handsfree settings de answering mode op "automatic" instellen,
ik denk dat dat is wat je zoekt. (Ik heb het zelf nog niet gebruikt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Het is hier een paradijs in Bangkok op telecomgebied! Je hebt hier een K700i voor 150 euro omgerekend en voor een K750i betaal je 250 euro. Echt verschrikkelijk goedkoop allemaal.
Ben nu zelf de markten aan het afstruinen voor een mooie T39... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thxx :)
Maar kan je alle games die daar opstaan op je K750i zetten?
Want ik zie vaak de SE K50i er niet tussen staan bij het rijtje van de toegestande telefoons...

Edit: Ik kan ze gewoon van de site downloaden en dan krijg ik zo'n file: MicroQuad-1.1.sis
Kan ik die via de filemanager van SE op mijn telefoon zetten of moet ik dat spelletje via wap downloaden?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat sis-bestanden werken op K750. Enkel JAR. De versie voor K700 werkt normaal ook op de K750.

Gewoon in map "overige" zetten. Vandaaruit kan je de applicatie installeren.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:03:
Ik denk niet dat sis-bestanden werken op K750. Enkel JAR. De versie voor K700 werkt normaal ook op de K750.

Gewoon in map "overige" zetten. Vandaaruit kan je de applicatie installeren.
Dat heb ik gedaan maar daar vandaan kan ik ze alleen maar verzenden naar andere mensen of in een andere map zetten (binnen overige zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
mad_dog schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 01:36:
Zoek: "Java" - in Deel 3 :)

willy1986 in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..." ;)

.jar kan je downloaden en via USB op je K750i zetten. usb kabel afkoppelen en dan kan je via bestandsbeheer> Overige > selecteer... Inst. > kies map Apli. of Games en klaar!

.sis herkent de k750i niet (evenals .wma bestanden)

[ Voor 41% gewijzigd door willy1986 op 21-06-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, echt super man!
Misschien is het wel handig om een keer een duidelijke "startpost" te maken met een overzicht van alle dingen die je met de K750i kan...het is veel werk maar dat scheelt heel wat vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Sony Ericsson doet trouwens of zijn neus bloedt met betrekking tot het niet werken met SE carkits! Ook de HCB-30 schijnt niet goed te werken, alleen de HCB-300 en HCB-700 (nieuwe parrot CK3100 kloon)!

En volgens hen moet ie het ipv blutooth 2.0 ook met alle 1.1 en 1.2 hardware doen, niet dus!

Helaas heb ik een "Zanon BT01" en hoef ik daar echt geen firmwareupdates of wat dan ook voor te verwachten dus word het toch een andere carkit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:39:
Misschien is het wel handig om een keer een duidelijke "startpost" te maken met een overzicht van alle dingen die je met de K750i kan...het is veel werk maar dat scheelt heel wat vragen :)
Die is er al, en wat daar niet in staat, staat wel in je gebruikershandleiding. ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik dit toestel had heb ik met mpegable x4 een aantal videoclips omgezet naar mp4, dit allemaal met de specificaties:

video:
176x144
15 hz (framerate)
396 kbit/s

audio:
mono
44100 Hz
128 kBit/s

Als ik de mp4 in mediaplayer afspeel draait ie perfect..

Nu is het probleem wat al 2 keer eerder gezegt is in de vorige delen. Dat op me telefoon alleen het geluid het doet.

Wie is het wel gelukt om zelf een mp4 te maken en die draaiend te krijgen op de k750i?

De mp4 demo die op de telefoon staat doet het wel, en heeft zover ik weet de zelfde codec er over heen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 20:12
Ik heb hem sinds een paar dagen binnen, werkt perfect. De update ging ook prima. Maar nu heb ik Vnes J2ME 1.2 gekocht via hun site. Maar ik krijg het niet voor elkaar om hem te activeren :( , ik heb de activationkey en IMEI nummer al ingevoerd maar het werkt gewoon niet als ik op "Activate" druk. De installatie ging prima. Hebben meer mensen hier problemen mee? En zo ja, heb je dit kunnen oplossen? Ik ben benieuwd.

[ Voor 22% gewijzigd door frankpaul1 op 21-06-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wist niet dat er zelfs voor telefoons emulatoren waren...ben benieuwd naar de shareware versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 20:12
Tsja, de gratis versie laat je 2 minuten spelen, maar het is wel erg leuk. Maar nu had ik toch graag langer als 2 minuten gespeeld. :) Afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mijn telefoon start niet meer op :|
Heb m'n telefoon na de update niet meer uigezet, dat deed ik net voor het eerst geloof ik weer eens en toen kwam deze niet meer verder dan het SE-logo. Daar blijft ie dan hangen.
Ben nu de recovery aan het uitvoeren maar hoop toch niet dat al mijn contactpersonen en dergelijke dalijk verdwenen zijn want dan heb ik een aardig groot probleem!

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:49:
Sony Ericsson doet trouwens of zijn neus bloedt met betrekking tot het niet werken met SE carkits! Ook de HCB-30 schijnt niet goed te werken, alleen de HCB-300 en HCB-700 (nieuwe parrot CK3100 kloon)!

En volgens hen moet ie het ipv blutooth 2.0 ook met alle 1.1 en 1.2 hardware doen, niet dus!

Helaas heb ik een "Zanon BT01" en hoef ik daar echt geen firmwareupdates of wat dan ook voor te verwachten dus word het toch een andere carkit :(
ik heb zelf de HCB-30 in me MINI zitten en die werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
apart op esato zijn meerdere mensen die er problemen mee hadden! Volume zou niet hard genoeg zijn van de microfoon? (beetje kromme zin maar je snapt me wel)

Maar relaxed dan koop ik die denk ik (niet zo duur), wel zonde dat ik niets kan met m'n oude :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:44

Fjeze

AllesPerfect!

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 19:20:
vandaag een K750i gekocht

jaar lang 12,50€ voor 200 belminuten

+ 89,-

was openingsactie van nieuwe telfort winkel in eindhoven

ben er tevreden over alleen het updaten werkt nog niet :/

als ik op "accept" klik op de site krijg ik een blank scherm (nieuwste versie van java)
Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van een actie van telfort, maar 200 belminuten kost normaal toch 25 Euro? hoe komt het dat je maar 12,50 per maand betaald en toch ook maar 89 Euro voor de telefoon???

Nog niemand anders gebruik van gemaakt?? lijkt me erg leuke actie...

P.S. heeft iemand het telefoonnummer van de tefort winkel in eindhoven kan ik even bellen.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:03:
Klopt. Sis-bestanden zijn bedoeld voor smartphones met Symbian OS, zoals de series 60 toestellen van Nokia.
En K700 jars werken inderdaad gewoon op de K750. Het scherm is bijvoorveeld gewoon hetzelfde op de controller na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ahum... Dus net recovery modus uitgevoerd via de site. Succesvol ook, twee maal. Maar nog start m'n telefoon niet verder dan het SE-logo :'( Straks maar eens even langs de Belcompany, die hebben de eerste keer ook gewoon mijn telefoon vervangen, maar ondertussen is dat alweer een maand geleden, dus vrees dat ie richting een SE servicepunt moet... :/

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Laatst online: 08:09
Je mag hier geen links posten naar java games want dat is "warez", maar toch gebeurd het over het hele forum en ik word erop aangesproken. Ben ik niet lief genoeg ofzo 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door supercrazy op 21-06-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercrazy schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:07:
Je mag hier geen links posten naar java games want dat is "warez", maar toch gebeurd het over het hele forum en ik word erop aangesproken. Ben ik niet lief genoeg ofzo 8)7
haha neej je ben supercrazy ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Op alle SE telefoons in nederland is My Friends (Wireless Village) uitgeschakeld, right?
Dit was iig zo in de T610/30 tijd en op m'n broertjes K750i kan ik het ook niet terugvinden.
Maar als je nu met die nieuwe firmware flasht (R1J002), is het dan opeens wel ingeschakeld?
Of is die flash niet volledig, moet er dan nog iets anders ingeschakeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 14:11
Is het iemand al gelukt om de client van jabber.nu te gebruiken met KPN? App downloaden is prima gelukt maar kom niet on-line, via socket noch HTTP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
En is er al iemand die de juiste instellingen heeft voor t-mobile om een externe mailserver (uvt of gmail) te kunnen bereiken? Ik krijg steeds server niet gevonden en wil zo graag mailen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet eens wappen met mijn hi abonnoment...kan iemand mij uitleggen hoe dat wel kan..
Vind dit erg raar want toen ik mijn telefoon kocht toen zei de verkoper nog dat hij de instellingen erin zou doen voor mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ok, het niet opstarten van de telefoon is ook weer verholpen. Eventjes de MemoryStick eruit gehaald en alles werkt weer 8)7 Beetje vaag, maar tis gelukkig nog de enige bug die ikzelf ben tegengekomen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:12:
[...]

Mij is verteld dat ze bij de SE Technical Support Centers alleen maar firmware updates kunnen uitvoeren. Voor de 'echte' reparaties moet het toestel gestuurd worden naar Dynafix, daar gaat de mijne morgen dan ook heen. Ik heb reeds telefonisch contact met hen gehad en je kan het toestel gewoon opsturen en dan wordt hij onder garantie gerepareerd mits hij geen val- en/of vloeistofschade heeft.
Die van mij gaat morgen ook naar Dynafix:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:52:
Ik kan niet eens wappen met mijn hi abonnoment...kan iemand mij uitleggen hoe dat wel kan..
Vind dit erg raar want toen ik mijn telefoon kocht toen zei de verkoper nog dat hij de instellingen erin zou doen voor mij 8)7
Hi heeft een standaard een gprs 0 abo er bijzetten dit is alleen voor MMS en dus geen internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercrazy schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:15:
[...]

Hi heeft een standaard een gprs 0 abo er bijzetten dit is alleen voor MMS en dus geen internet...
Maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik wel kan wappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:03:
[...]

Die van mij gaat morgen ook naar Dynafix:)
De mijne is vandaag ook naar Dynafix gegaan. Ze krijgen 't nog druk daro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:17:
[...]

bel.nl geprobeert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

--MeAngry-- schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:56:
Ok, het niet opstarten van de telefoon is ook weer verholpen. Eventjes de MemoryStick eruit gehaald en alles werkt weer 8)7 Beetje vaag, maar tis gelukkig nog de enige bug die ikzelf ben tegengekomen. :)
haha, dat is ook vaag 8)7

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:04:
[...]

hahaha! k zie je wel n keertje verschijnen op me tel :D maar over bluetooth gesproken; heb pas uitgeprobeerd hoe ver het bereik is van de K750i: me broertje voor m'n scherm en ik de straat in en hij kijken of de muis nog bewoog :*) Het bereik was warempel ruim 50 meter! bestanden overzenden op 50 meter afstand zal wel niet zo vloeiend gaan 8) maar m'n muziek harder zetten was no problem! (ik hoorde de straat schudden dus het bewijs is er B) )
Misschien dat dit ook wat zegt over je dongle. Als die volgens het boekje 100 m aankan heb je nog een mooie "score".
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 01:12:
[...]

Dit komt bij mij alleen voor als ik m aan de USB kabel verbonden heb, zo niet dan is meteen t probleem ook weg. Is dit een Bug te noemen? waarschijnlijk heeft t te maken met t feit dat de memorystick op dat moment als verwisselbare HD in windows zit...
Niet waarschijnlijk maar zeker. De memorystick is niet beschikbaar zolang je met je USB kabel met je pc bent verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

supercrazy schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:07:
Bedankt voor de melding :) inmiddels zijn alle verwijzingen naar een bepaalde warez link ge-edit
Zie ook de startpost:
Ginz schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:44:

Het is mogelijk om programma's en spelletjes op je K750 te zetten omdat de K750 ondersteuning bied voor Java. Veel van die software is gratis verkrijgbaar op het internet.
Voor andere Java software dien je weer wel te betalen. Mede door het niet kunnen controleren van de herkomst en de wijze van verspreiding heeft de 'crew' van IT de volgende policy gemaakt betreffende het posten en be-discuseren van de software:

[...]

* Canaria

Overtreding van de hierboven vermelde policy kan een officiele waarschuwing tot gevolg hebben.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt iemand de mail van @home aan de praat ?? Wat zijn hier precies de gegevens van, is de server : mail.home.nl ?? Alvast bedankt :) Telefoon is echt super zeg !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Canaria schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:20:
[...]

Bedankt voor de melding :) inmiddels zijn alle verwijzingen naar een bepaalde warez link ge-edit
Zie ook de startpost:

[...]
Maar het is toch niet *echt* warez. Ik vind het sites zoals jamba wara je die games kan kopen enzo ruk, want als je smst blijven ze je lastigvallen met die kutsmsjes waarvoor je moet dokken. Ik kreeg op een anderhalf jaar terug ofzo op mijn oude gsm allemaal betaalsmsjes. Afgemeld, het bedrijf bestond officieel niet enz enz. Hi kon er ook niks aan doen...ja meneer u moet zich daar echt voor hebben aangemeld....ik boss NEE dat heb ik niet gedaan (Helpdesks je kan niet zonder....AHUM :9).
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:42:
Krijgt iemand de mail van @home aan de praat ?? Wat zijn hier precies de gegevens van, is de server : mail.home.nl ?? Alvast bedankt :) Telefoon is echt super zeg !!
Ja dat is mail.home.nl
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:17:
[...]

Je abo upgraden zou ik zeggen, vraag voor mogelijkheden....daar hebben we hem weer de helpdesk 8)7 of ga even langs de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
krijg via t-mobile geen email aan de praat, lijkt wel of ik niet buiten het netwerk kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2023
is er op de k750i voor bestanden een mappen structuur of word alles in vooraf aangemaakte mappen geplaatst, zodat ik dus bijv zelf mappen aankanmaken en daar ringtones in kan zetten en dan kan instellen als beltoon???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thhxx...het is gelukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Kan je zo ook op de 1 of andere manier een verbinding instellen zodat je kan mailen via je eigen server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercrazy schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:40:
[...]

Kan je zo ook op de 1 of andere manier een verbinding instellen zodat je kan mailen via je eigen server?
Volgens mij niet...in ieder geval niet via www.bel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 10:52
Ik snap het echt niet heb volgens mij alles gedaan zoals het hoort en kan nog mijn firmware niet upgrade. De webpagina blijft steeds op een punt hangen.

Het volgende doet hij wel. Ik selecteer dat ik aan alle zaken voldoe die ze willen. Daarna krijg ik een howto hoe het allemaal moet klik ik op next daarna accepteer ik de voorwaarden vervolgens weer next bij een kleine howto. En daarna houd het helemaal op. Er word ook niets gedownload etc....

Ik heb het programma om te update netjes geinstaleerd. De pc suite geinstaleerd. En volgens mij ook de correcte drivers (hoe kan ik trouwens alle drivers opnieuw instaleren dus alsof ik de telefoon voor de eerste keer aan sluit??).

Ik krijg dus geen foutmelding ofzo. De site lijkt wel niet te functioneren. Ben ik de enige :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt bij niet om met http://www.jabber.nu/ online te komen ik heb orange world dus dat moet toch wel lukken. En elke keer stopt hij bij 40 % en zegt hij dat hij de server niet kan vinden wie kan mij veder helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:36:
[...]

Dat is wel jammer, wat heb je dan aan wap :9, ik heb liever mijn mail binnen handbereik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark-Fire schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:12:
is er op de k750i voor bestanden een mappen structuur of word alles in vooraf aangemaakte mappen geplaatst, zodat ik dus bijv zelf mappen aankanmaken en daar ringtones in kan zetten en dan kan instellen als beltoon???
Alles is mogelijk! dus ook mappen aanmaken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de usb kabel die bijgeleverd wordt ook gelijk een datakabel? mischien een stomme vraag maar dacht er ineens aan :P
En tot stand brengen van bleutooth verbinding tussen de k750i en pc gaat makkelijk? en wat is de beste dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OH SHIT, heb 16 x geprobeerd m'n update te draaien. Kreeg em niet aan de gang, nu ging ie de 17e x ineens wel aan, heb ik halverwege de stekker eruit getrokken 8)7 omdat ik niet had verwacht dat ie het zou doen. Nu doet ie helemaal nix meer !!! Recovery modus geprobeerd, maar kom niet verder dan druk c en sluit kabel aan, op dit punt lijkt blijft ie hangen althans het duurt heeeeeel lang. HELP, wat moet ik nu????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:31:
Is de usb kabel die bijgeleverd wordt ook gelijk een datakabel? mischien een stomme vraag maar dacht er ineens aan :P
En tot stand brengen van bleutooth verbinding tussen de k750i en pc gaat makkelijk? en wat is de beste dongle?
Ja en je moet gewoon een dongle van 100 meter en niet de allergoedkoopste kopen! Het werkt heel handig met bluetooth teminste als je geen problemen heb met bluetooth wat hier in dit topic nog wel eens het geval is bij sommige mensen. Gewoon een kwestie van bestandje naar je bluetoothlocatie slepen en ... plink tong tieng! Hoppa! bestandje staat op je K :D
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:47:
OH SHIT, heb 16 x geprobeerd m'n update te draaien. Kreeg em niet aan de gang, nu ging ie de 17e x ineens wel aan, heb ik halverwege de stekker eruit getrokken 8)7 omdat ik niet had verwacht dat ie het zou doen. Nu doet ie helemaal nix meer !!! Recovery modus geprobeerd, maar kom niet verder dan druk c en sluit kabel aan, op dit punt lijkt blijft ie hangen althans het duurt heeeeeel lang. HELP, wat moet ik nu????
Weet je zeker dat het aan je telefoon ligt? PC's zijn soms ook vage apparaten... 16 x is wel beetje kansloos :O dus ik kan je alleen aanraden om een andere pc op te zoeken. Als dit dus niet help ligt het aan de telefoon :? en dan is er maar één oplossing -> ding in de waal gooien ;(

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Waarom heb je in hemelsnaam de stekker eruit getrokken dan?
Ik zou het toch maar weer 17x proberen met recovery modus.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Laatst online: 04-09 07:44
Gisteren ben ik vrolijk naar de belcompany gehuppeld met het plan om een Samsung E730 te kopen. Maar een zeer enthousiaste verkoper wist mij over te halen een SonyEricsson K750i te kopen. De 2 megapixel camera met autofocus gaf voor mij de doorslag. Ik heb er absoluut geen spijt van en ik vind het dan ook een geweldige telefoon.

Zeg nou zelf..
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~somer574/DSC00025.JPG

Ik durf het bijna niet te vragen maar is er nog een manier om de foto nog beter/scherper te maken door bijvoorbeeld de witbalans in te stellen of is dit zo goed?

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:36:
[...]

floo: dit is de 3e keer, dus dat wordt trakteren ! :+

heeft te maken met je poorten, in te stellen in je mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:18
Komt er binnenkort in de startpost toevallig een HID tutorial te staan?? Of staat deze ergens op internet? Ik krijg het niet aan de praat...Via 'mijn bluetooth locaties' keurig dat HID geval geconnect, krijg ook melding op de telefoon of ik 'externe besturing' wil starten. Nou...JA dus! Goed dat start op, ik selecteer bv. desktop en dan vervolgens niks....Heb zelfs al een keer gehad dat 'ie ging rebooten. En dat is met de nieuwe firmware :( Heb ook al een WinDVD HID profieltje aangemaakt maar ook dat werkt niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Heeft iemand antwoord op mijn My Friends vraagje?
(in 't kort: is die functie er na de fw update?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
QuarK schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:29:
Heeft iemand antwoord op mijn My Friends vraagje?
(in 't kort: is die functie er na de fw update?)
Nee, My Friends ondersteunt geen enkele Nederlandse provider! Neem dus maar een extra dikke bel/sms bundel

Vandaag kreeg ik _weer_ de melding dat de MS niet aanwezig was(USB-kabel-loos!) 8)7

Ook ik zit te wachten op een HID-howto. Ik krijg het maar niet voor elkaar met mijn Mycom bleutooth 1.2 USB dongle! :| . K750i zegt mij dat hij geen BT apparaten kan vinden en dat ik die eerst moet toevoegen... |:( heb inmiddels de k750i voor de 4e keer geupdate...en hoop bovenstaande foutmeldin tijdens camera gebruik niet meer te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top m'n recovery is gelukt, heb nu eindelijk de nieuwe firmware erop. _/-\o_

Wilde zo'n proggie met BT remote control installeren. Nu had ik destijds een seriele compoort ingesteldt staan, op de een of andere manier is deze verdwenen. Hoe krijg ik deze weer in m'n bluetoothinstellingen?? Telefoon zegt tijdens connecten dat er geen seriele compoort aanwezig is. Iemand enig idee, btw werk gewoon via SP2 bluetooth software van WIN. Heb al heel wat topic's hierover doorgelezen maar wordt nog niet wijzer ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy1986 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:51:
[...]

Nee, My Friends ondersteunt geen enkele Nederlandse provider! Neem dus maar een extra dikke bel/sms bundel

Vandaag kreeg ik _weer_ de melding dat de MS niet aanwezig was(USB-kabel-loos!) 8)7

Ook ik zit te wachten op een HID-howto. Ik krijg het maar niet voor elkaar met mijn Mycom bleutooth 1.2 USB dongle! :| . K750i zegt mij dat hij geen BT apparaten kan vinden en dat ik die eerst moet toevoegen... |:( heb inmiddels de k750i voor de 4e keer geupdate...en hoop bovenstaande foutmeldin tijdens camera gebruik niet meer te krijgen)
Misschien domme vraag maar heb je wel de detectie aanstaan?? Zo ja, probeer eens wat te verzenden via kopieren naar bluetoothapparaat (bijv. rechtermuisknop op een fotootje)
Andersom (van mobiel naar PC ) moet je wel op het bluetooth icoontje (PC) rechtermuisknop bestanden ontvangen aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat toch dat je niet mag anuleren of de kabel verwijderen 8)7
:? Ik denk dat ie nu zogezegd er klaar mee is |:(
Softwareloos om het zo maar te zeggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 01:19 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.