Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:59:
[...]
Lezen jullie wel alle reacties? Ik heb nu al verscheidene keren gezegd (in het vorige topic) dat het SP ons probleem NIET kan verhelpen. Op aanraden van de SE Service desk ben ik er nu al 2x geweest en ze konden beide keren het probleem niet verhelpen, het enige dat ze bij een SP kunnen doen is de software updaten, wat wij dus thuis ook kunnen zelf.
Doe anders net als ik, in de zoekfunctie van dit topic kan je gewoon 'camera' intypen zodat je alle camera gerelateerde berichten op een rij hebt en het meteen kan zien als er een update is mbt het probleem.
Ik ben vandaag naar de Phoneshop geweest, een SESP in Den Haag (zaterdag & zondag kon ik niet, lag toen te sjansen en te kwijlen op het strand van Bloemendaal

) Anyways, de Phoneshop vertelde mij dat zij het probleem met de niet funtionerende camera gaan proberen te verhelpen.
Zij reparen ook zaken op het gebied van hardware is mij verteld (zolang het maar niet een te complex probleem is). Maar volgens de Phoneshop was het waarschijnlijk, zoals Xandalf al zei, een software probleem. Heb mijn K750 daar wel moeten achterlaten helaas.
Mochten zij em niet kunnen fixen dan sturen ze em op en krijg ik mijn gsm binnen 2 weken terug.
Dus deze SESP doet niet enkel en alleen aan software updaten.
Ik krijg een dezer daagjes een belletje van ze met hoe of wat. Laat het wel weten hier zodra ik wat meer weet.