Over laden gesproken, is er een manier om het laden uit te schakelen als de USB kabel erin zit? Lijkt me niet echt gezond voor me accu als ie telkens op 9/10 weer gaat opladen
Verwijderd
HEEELLLP!
Waarschijnlijk ben ik een ontzettende sukkel, maareh, heb net mijn sandisk pro duo 1gb geheugen gekregen en in mijn k750i geduwd. Maar hij ziet hem niet. "MMS niet beschikbaar" (en de tel. hangt niet aan de usb kabel). Kan hem dus niet formateren of gebruiken.
Als tie aan de usb kabel hangt zie ik de mms op mijn computer als ischijf, maar kan er niets mee doen.
Hoe los ik dit op?
Waarschijnlijk ben ik een ontzettende sukkel, maareh, heb net mijn sandisk pro duo 1gb geheugen gekregen en in mijn k750i geduwd. Maar hij ziet hem niet. "MMS niet beschikbaar" (en de tel. hangt niet aan de usb kabel). Kan hem dus niet formateren of gebruiken.
Als tie aan de usb kabel hangt zie ik de mms op mijn computer als ischijf, maar kan er niets mee doen.
Hoe los ik dit op?
Verwijderd
Ik heb de K750i ook gister gekocht en volgens mij doet alles het prima!
Maar toch heb ik 1 "klein" probleempje... Als iemand mij belt via privé dan krijgt hij/zij te horen dat mijn telefoon niet bestaat...volgens mij blokkeert mijn telefoon privé nummers maar ik weet niet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?!
Zou iemand mij kunnen helpen?
Maar toch heb ik 1 "klein" probleempje... Als iemand mij belt via privé dan krijgt hij/zij te horen dat mijn telefoon niet bestaat...volgens mij blokkeert mijn telefoon privé nummers maar ik weet niet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?!
Ik zou zeggen, lees dit eens door. Voor lion batterijen maakt dat laden niks uit. Het is zelfs nog beter om het tussentijds te laden i.p.v. steeds leeg te laten lopen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:43:
Over laden gesproken, is er een manier om het laden uit te schakelen als de USB kabel erin zit? Lijkt me niet echt gezond voor me accu als ie telkens op 9/10 weer gaat opladen
Verwijderd
Heeej ik had een vraagje.. ik heb vandaag de K750i besteld via gsmweb.nl hoe kan je dan weten als ik de telefoon heb of ik de nieuwe firmware heb? .... is dat standaard na een bep week?
Zie de intro van dit topic....Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 17:17:
Heeej ik had een vraagje.. ik heb vandaag de K750i besteld via gsmweb.nl hoe kan je dan weten als ik de telefoon heb of ik de nieuwe firmware heb? .... is dat standaard na een bep week?
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
En ben je vandaag bij een SP geweest? En is het probleem van de camera verholpen? Ik hoop het wel, dan kan ik binnenkort ook naar een SP, alleen is het een beetje ver weg:SMoriss schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:13:
[...]
Vaag......je hebt gelijk Xandalf. Er is inderdaad bij software-info niets te vinden over mijn camera. Heb deze telefoon juist gekocht vanwege zijn coole camera en om hem als MP3-speler te gebruiken.
Ik ga morgen bij een SESP langs in Den Haag. Vandaag gaat niet lukken omdat de NS een beetje tegen werkt. Maar ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.
Verwijderd
Geld dit dan ook voor li-po accu's? Aangezien deze erin zit. Ik wil niet dat ie over een jaar nog maar een stand-by tijd heeft van 4 uurWorldwide schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:49:
[...]
Ik zou zeggen, lees dit eens door. Voor lion batterijen maakt dat laden niks uit. Het is zelfs nog beter om het tussentijds te laden i.p.v. steeds leeg te laten lopen.

Verwijderd
Vandaag heb ik de mijne ook binnen gekregen
Wat een top toestel, aleen ik heb nog 1 vraag : ik heb me aangemeld voor Orange World, maar op die site staat dit toestel er nog niet op. Wat kan ik beter doen, K700i of P800 selecteren ?
Verwijderd
Ej, zijn er hier ook mensen die een wazige vlek op de foto hebben? Heb zelf de vlek net links van 't midden zitten. Is erg irritant...heb wel op esato gelezen dat er meer mensen last van hebben, maar wat die eraan gedaan hebben weet ik niet. Zou het een software- of een hardwarematig probleem zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 18:33 ]
Volgensmij geld dit gewoon voor alle lithium batterijen. Het enige verschil wat ik zo weet is dat de lithium polymeer batterij geen metalen omhulsel heeft. Dat kan je ook wel merken aan de batterij aangezien deze vrij "zacht" is.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:17:
[...]
Geld dit dan ook voor li-po accu's? Aangezien deze erin zit. Ik wil niet dat ie over een jaar nog maar een stand-by tijd heeft van 4 uur
Verwijderd
vandaag een K750i gekocht
jaar lang 12,50€ voor 200 belminuten
+ 89,-
was openingsactie van nieuwe telfort winkel in eindhoven
ben er tevreden over alleen het updaten werkt nog niet
als ik op "accept" klik op de site krijg ik een blank scherm (nieuwste versie van java)
jaar lang 12,50€ voor 200 belminuten
+ 89,-
was openingsactie van nieuwe telfort winkel in eindhoven
ben er tevreden over alleen het updaten werkt nog niet

als ik op "accept" klik op de site krijg ik een blank scherm (nieuwste versie van java)
Verwijderd
Ga eens naar:Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:47:
Ik heb de K750i ook gister gekocht en volgens mij doet alles het prima!
Instellingen > Gesprekken > Beheer > Gesprekken Accep.
daar kan je kiezen wie jou kunne bellen
ik had hem ook op "Alleen van lijst"
Gr
Verwijderd
Je kan hun toch bellen? zij doen het wel voor jeVerwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:28:
Vandaag heb ik de mijne ook binnen gekregenWat een top toestel, aleen ik heb nog 1 vraag : ik heb me aangemeld voor Orange World, maar op die site staat dit toestel er nog niet op. Wat kan ik beter doen, K700i of P800 selecteren ?
Verwijderd
Ook ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een k750i.
Na mijn k700 is dit een erg prettige telefoon........werkt allemaal goed enzo...
MAAR:
een vraag:
Bij de k700, wanneer ik een nieuw smsje maakte, waren de lettertjes veel kleiner wat veel prettiger werkte. Maar nu, bij de k750, is mijn schermpje al bijna vol na drie woorden. Heeft iemand enig idee hoe dit kleiner gezet kan worden. Het is niet erg maar het irriteert me mateloos...
Alvast bedankt....
Na mijn k700 is dit een erg prettige telefoon........werkt allemaal goed enzo...
MAAR:
een vraag:
Bij de k700, wanneer ik een nieuw smsje maakte, waren de lettertjes veel kleiner wat veel prettiger werkte. Maar nu, bij de k750, is mijn schermpje al bijna vol na drie woorden. Heeft iemand enig idee hoe dit kleiner gezet kan worden. Het is niet erg maar het irriteert me mateloos...
Alvast bedankt....
Verwijderd
Dit is er in deel 3 over gezegd:Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 19:45:
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:05:
Weet iemand hoe de lettergroote kan worden aangepast? Wanneer ik namelijk een smsje type heb ik daar maar 3,5 regels van in beeld tijdens het typen.
Terwijl bij het lezen van een smsje er 6 zichtbaar zijn.
Bij mij (en vele andere neem ik aan anders was er wel vaker iets over gezegd) zijn er met het schrijven van een sms'je 4,25frankvanhoesel schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:41:
Ik heb nog een aantal toevoegingen voor de SP voor het 4e topic van de K750i
-
- SMS letters zijn veel te groot, nu kun je maar 3 regels op 1 scherm laten zien. Moet instelbaar zijn.
-
Verwijderd
Jup...daar had ik ook al naar gekeken maar toch kan iemand die privé belt mij niet bereiken!Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 19:32:
[...]
Ga eens naar:
Instellingen > Gesprekken > Beheer > Gesprekken Accep.
daar kan je kiezen wie jou kunne bellen
ik had hem ook op "Alleen van lijst"
Gr
Ik snap er echt niks van

waarschijnlijk gewoon een probleem van je provider, heb je laatst nummerbehoud gepleegd? Misschien is daar iets fout gegaan, ik zou gewoon even je provider bellen!Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 20:44:
[...]
Jup...daar had ik ook al naar gekeken maar toch kan iemand die privé belt mij niet bereiken!
Ik snap er echt niks van
Verwijderd
Niemand die me kan helpen????Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:30:
HEEELLLP!
Hoe los ik dit op?
![]()
![]()
Als de K750 hem niet leest, dan zal er wel iets mis zijn met de 1GB stick ....
Misschien kun je hem in een andere K750 wel zien, dan weet je waar het aan ligt ....
Misschien kun je hem in een andere K750 wel zien, dan weet je waar het aan ligt ....
[ Voor 72% gewijzigd door Speedy-Andre op 18-06-2005 22:50 . Reden: verkeerd gelezen ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Zwaar luxe probleem 
Ik kan een D750 gratis krijgen icm T-Mobile 100 12 maanden. Dan moet ik nog een memorystick kopen... liefst 1gb, maar vanaf 512mb ben ik wel tevreden
Dan wil ik em natuurlijk ombouwen naar een W800. Hiervoor moet ik de software flashen en de behuizing kopen. Ook wil ik graag de W800 headset 
Kosten*:
12x 17,5 = 210
aansluitkosten: 0
mem stick 1gig: +- 100-120 (hangt ervan af waar je em koopt)
behuizing: ???
software: 15-20
headset: 30-40
*dit alles is natuurlijk een schatting...
OF: ik wacht 2 maanden en krijg w800 met verlenging Orange (32,5 ??)... krijg dan 512mb, maar dan hoef ik geen headset, behuizing en dat gedoe met de firmware niet meer te doen
Het probleem alleen: wat kost me dit
Als ik dit zo bekijk... betaal ik voor de W800 icm een Orange verlenging meer, want mss moet ik ook nog wat bijbetalen. De k750 kost nu hierbij 29 euro... kweet niet of de w800 meer gaat kosten ?
Ook krijg ik dan alleen un 512mb kaartje... Het voordeel is wel dat ik zeker weet dat ik alles op die tijd krijg en allemaal mooi bij elkaar... geen gedoe... gewoon kopen en klaar 
D750: betaal ik dus minder, maar moet ik dan allemaal dingen uit het buitenland gaan halen en weet ik niet in hoeverre dit makkelijk te regelen is... natuurlijk zullen de w800 behuizingen vanzelf wel komen, maar wanneer en hoeveel ze kosten is natuurlijk niet met zekerheid vast te stellen
Dan krijg ik wel un 1gig kaartje en heppik het toestel eerder
WAT MOET IK DOEN ???
Ik kan een D750 gratis krijgen icm T-Mobile 100 12 maanden. Dan moet ik nog een memorystick kopen... liefst 1gb, maar vanaf 512mb ben ik wel tevreden
Kosten*:
12x 17,5 = 210
OF: ik wacht 2 maanden en krijg w800 met verlenging Orange (32,5 ??)... krijg dan 512mb, maar dan hoef ik geen headset, behuizing en dat gedoe met de firmware niet meer te doen
Als ik dit zo bekijk... betaal ik voor de W800 icm een Orange verlenging meer, want mss moet ik ook nog wat bijbetalen. De k750 kost nu hierbij 29 euro... kweet niet of de w800 meer gaat kosten ?
D750: betaal ik dus minder, maar moet ik dan allemaal dingen uit het buitenland gaan halen en weet ik niet in hoeverre dit makkelijk te regelen is... natuurlijk zullen de w800 behuizingen vanzelf wel komen, maar wanneer en hoeveel ze kosten is natuurlijk niet met zekerheid vast te stellen
WAT MOET IK DOEN ???
Kleine vraag, kan het niet echt in het boekje vinden. Als ik 'm op stil wil zetten druk ik de # in en dan gaat ie op stil, maar is er ook een snelle manier 'm weer van stil af te krijgen, of moet dit via configuratie?
Verwijderd
Hehe...gewoon weer op # drukkenWalkman schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 23:07:
Kleine vraag, kan het niet echt in het boekje vinden. Als ik 'm op stil wil zetten druk ik de # in en dan gaat ie op stil, maar is er ook een snelle manier 'm weer van stil af te krijgen, of moet dit via configuratie?
Verwijderd
kijk eens goed wat er gebeurt met het icoontje boven in dat aangeeft dat ie op stil staat als je # inhoud
Verwijderd
niet te moeilijk doen, ga zo i zo voor een 512MyNameIs schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 23:01:
Zwaar luxe probleem
Ik kan een D750 gratis krijgen icm T-Mobile 100 12 maanden. Dan moet ik nog een memorystick kopen... liefst 1gb, maar vanaf 512mb ben ik wel tevredenDan wil ik em natuurlijk ombouwen naar een W800. Hiervoor moet ik de software flashen en de behuizing kopen. Ook wil ik graag de W800 headset
Kosten*:
12x 17,5 = 210
OF: ik wacht 2 maanden en krijg w800 met verlenging Orange (32,5 ??)... krijg dan 512mb, maar dan hoef ik geen headset, behuizing en dat gedoe met de firmware niet meer te doen![]()
Als ik dit zo bekijk... betaal ik voor de W800 icm een Orange verlenging meer, want mss moet ik ook nog wat bijbetalen. De k750 kost nu hierbij 29 euro... kweet niet of de w800 meer gaat kosten ?Ook krijg ik dan alleen un 512mb kaartje... Het voordeel is wel dat ik zeker weet dat ik alles op die tijd krijg en allemaal mooi bij elkaar... geen gedoe... gewoon kopen en klaar
WAT MOET IK DOEN ???
foto's zijn superrrr! ,
vindt 't alleen jammer dat na de update je de onder de rechterknop, niet meerdere snelkoppelingen kan zetten, zolas wekker/apps./kalender en memo...
even een vraagje, misschien is ie al eens gesteld, maar kon t niet 123 vinden.
Als je met de k750i een foto maakt, dan maakt ie ook meteen zo'n dom geluid. Is er een manier om dit uit te zetten ? Alvast bedankt
Als je met de k750i een foto maakt, dan maakt ie ook meteen zo'n dom geluid. Is er een manier om dit uit te zetten ? Alvast bedankt
undefined
Nee is er niet, staat ook al vrij vaak in de verschillende topics... Misschien iets voor in de SP?Leknaas schreef op zondag 19 juni 2005 @ 02:13:
[ Voor 5% gewijzigd door Brammel op 19-06-2005 09:55 ]
Enige wat ik heb gevonden is dat ie geen geluid maakt als je aan het bellen bent en een foto neemt. Dus als bv. je voicemail gratis is......Leknaas schreef op zondag 19 juni 2005 @ 02:13:
vandaag verleling abo opgestuurd..hoop me K750i snel te krijgen !!
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Verwijderd
Heb dit precies nog niet zien voorbij komen, maar vroeg me het volgende af.
Kan je ook je gsm synchroniseren op zo'n manier dat bv al je laatst genomen foto's automatisch worden gedownload naar je pc en bv een mapje met mp3's worden opgeladen naar je phone, via bluetooth ofzo?
Lijkt me wel superhandig, dat je dan gewoon nieuwe mp3's kan plaatsen in een bep map en hij automatisch checked of die er al opstaan en anders opladen
en voor foto's dat je dat niet meer manueel moet liggen afhalen.
Kan je ook je gsm synchroniseren op zo'n manier dat bv al je laatst genomen foto's automatisch worden gedownload naar je pc en bv een mapje met mp3's worden opgeladen naar je phone, via bluetooth ofzo?
Lijkt me wel superhandig, dat je dan gewoon nieuwe mp3's kan plaatsen in een bep map en hij automatisch checked of die er al opstaan en anders opladen
en voor foto's dat je dat niet meer manueel moet liggen afhalen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 11:25 ]
Verwijderd
Synchroniseren voor MP3 kan via Windows Media Player.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 11:24:
Heb dit precies nog niet zien voorbij komen, maar vroeg me het volgende af.
Kies het tabblad Synchroniseren maar eens.
Dit kan trouwens alleen via de kabel omdat je dan een schijf er bij krijgt en die gebruikt media player om te synchroniseren.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 13:42 ]
Ik heb even een vraagje.
Op de website vol warez staan allerlei games ook worms. Nu wil ik die graag op mijn gsm zetten maar kan het een virus bevatten bijvoorbeeld? Dus dat je gsm raar gaat doen of dingen gata bellen/smsen?
Op de website vol warez staan allerlei games ook worms. Nu wil ik die graag op mijn gsm zetten maar kan het een virus bevatten bijvoorbeeld? Dus dat je gsm raar gaat doen of dingen gata bellen/smsen?
[ Voor 15% gewijzigd door Canaria op 20-06-2005 22:29 ]
Nee, op het moment dat ik dan gebeld word gaat m'n carkit over (radio uit, carkit ringtone over de speakers). Echter op het moment dat ik op "opnemen" op m'n carkit druk (telefoon in m'n zak) gaat ie meteen naar de telefoon (telefoon neemt dus, ondanks het icoontje van carkit verbonden op!). Erg kut!Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 07:14:
[...]
Als je naar instellingen gaat -> handsfree -> BT handsfree toevoegen krijg je het volgende:
'Mijn handsfree' en 'Inkomend gesprek' -> In telefoon / In Handsfree. Als je die op 'In Handsfree' zet zou het opgelost moeten zijn. Is dit wat je bedoeld?
Verder heb ik vrij regelmatig nu dat ie alsnog niet verbind als ik een nr van m'n telefoon bel met de carkit, moet je alsnog je telefoon aan je oor gaan houden

Verwijderd
Ik heb echt hulp nodig met internetten via GSM verbinding. Na inbellen zegt ie telkens instelingen zijn niet geldig. Nu heb ik ze net via T-Mobile website naar mij toe laten SMS-en, alleen heb ik k700 gekozen omdat de k750i er nog niet tussen staat. Dacht dat dat wel zou werken.
Een GPRS verbinding lukt weer wel

Nee, zelf heb ik al vele spelletjes gedownload (officieel voor K700) en ze werken allemaal. Ik verwacht ook niet dat er een virus op zit oidsupercrazy schreef op zondag 19 juni 2005 @ 13:48:
Ik heb even een vraagje.
Op de website vol met warez dus niet gewenst in dit topic staan allerlei games ook worms. Nu wil ik die graag op mijn gsm zetten maar kan het een virus bevatten bijvoorbeeld? Dus dat je gsm raar gaat doen of dingen gata bellen/smsen?

trouwens, er stonden in deel 3 werden al enkele sites met Java games en andere Java applicatie's genoemd. Snap ook het probleem niet, zolang deze gewoon te vinden zijn via Google is het toch betrouwbaar. Sommige vinden dat alleen moeilijk. Zolang het niet illegaal is lijkt het mij toegestaan.
Ik heb Worms net ff gedownload naar mijn k750i en het werkt gewoon hoor
[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 20-06-2005 22:30 ]
Bij mijn zoektocht naar een tijdelijk alternatief voor FMA kwam ik de volgende programma's tegen:
MyPhoneExplorer

PhoneControl

Beide zijn in het engels te krijgen en doen de basale dingen goed (telefoonboek etc.)
MyPhoneExplorer
PhoneControl
Beide zijn in het engels te krijgen en doen de basale dingen goed (telefoonboek etc.)
Verwijderd
Na 3 uur kloten nog even alles op een rijtje:Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:59:
Ik heb echt hulp nodig met internetten via GSM verbinding. Na inbellen zegt ie telkens instelingen zijn niet geldig. Nu heb ik ze net via T-Mobile website naar mij toe laten SMS-en, alleen heb ik k700 gekozen omdat de k750i er nog niet tussen staat. Dacht dat dat wel zou werken.
Verbindingen>Datacomm.>Data-accounts>t-zones GSM>bewerken
Telefoon nummer: +31624000927
Gebruikersnaam: tmobile
Wachtwoord: tmobile
Aanmeldverzoek: Uit
Datasnelheid: 9.6 kbit/s
Analoog/Digitaal: ISDN
DNS-adres: ...
Verbindingen>Datacomm.>Voorkeursservice>Alleen GSM
Verbindingen>Internetinstel.>Internetprofielen>t-zones>Instellingen
Verbinden via: t-zones GSM
Internetmodus: WAP
Gateway-adres 010.010.010.010
Beveiliging: Uit
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wat heb ik nu fout ingesteld?
Kan iemand mij vertellen wat de beste instellingen zijn voor pvautor voor films
Kan ook niet vinden hoe ik de fps kan instellen op 15
bijvoorbaad dank
bijvoorbaad dank
Verwijderd
nej had ik niet.... maar kan het nu niet meer proberen, kep um ingeleverd bij de phonehouse en kan nu weer paar weken met mn oude mob bellenck2000nl schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:35:
[...]
Heb je geprobeerd om de kaart te formatteren met de K750i?

Ik gebruik deze instellingenTuk schreef op zondag 19 juni 2005 @ 17:40:
Kan iemand mij vertellen wat de beste instellingen zijn voor pvautor voor films
bijvoorbaad dank
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
vraagje, als ik mijn bluetooth koppel met mijn pc, valt mijn wlan naar een snelheid van 10kb/s. Terwijl ik toch volle verbinding blijf hebben met het wlan. Het maakt ook niet uit welk kanaal ik gebruik voor mijn wlan. hebben andere mensen hier geen last van? Of weet iemand een oplossing hiervoor?
En waarom zocht jij dan een alternatief voor FMA?pj schreef op zondag 19 juni 2005 @ 16:48:
Bij mijn zoektocht naar een tijdelijk alternatief voor FMA kwam ik de volgende programma's tegen:
MyPhoneExplorer
[afbeelding]
PhoneControl
[afbeelding]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Omdat FMA voor geen meter werkt wat betreft het syncen van je Phonebook. Zie ook hun Forum.Ginz schreef op zondag 19 juni 2005 @ 19:53:
[...]
En waarom zocht jij dan een alternatief voor FMA?
Verwijderd
ff een opmerking.
heb vandaag de k750i binnen gekregen en vind het gewoon een toppie telefoon.
het enige minpunt is alleen dat de bestandsoverdracht heel erg langzaam is.(via usb kabel)
voor de rest is hij perfect
edit: ow zie het al hij verstuurd het naar de telefoongeheugen.
maar als ik het naar de memorystick verzend ziet te telefoon helemaal niet de mp3'tjes en de video'tjes die ik heb toegevoegd
is daar misschien een optie voor om te schakelen tussen telefoongeheugen en memory stick?
heb vandaag de k750i binnen gekregen en vind het gewoon een toppie telefoon.
het enige minpunt is alleen dat de bestandsoverdracht heel erg langzaam is.(via usb kabel)
voor de rest is hij perfect
edit: ow zie het al hij verstuurd het naar de telefoongeheugen.
maar als ik het naar de memorystick verzend ziet te telefoon helemaal niet de mp3'tjes en de video'tjes die ik heb toegevoegd
is daar misschien een optie voor om te schakelen tussen telefoongeheugen en memory stick?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 21:26 ]
Verwijderd
Als je de USB kabel hebt aangesloten ziet je phone idd je memorystick niet, die zal je nadat je alles hebt gekopieerd eruit moeten trekken.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:20:
Verwijderd
ow bedankt stom van mijVerwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:32:
[...]
Als je de USB kabel hebt aangesloten ziet je phone idd je memorystick niet, die zal je nadat je alles hebt gekopieerd eruit moeten trekken.
Ik ben al meer dan een week bezig om te updaten. Ik kwam er pas geleden achter dat je de c-knop van de telefoon ingedrukt moest houden ipv de c-knop van de computer. Maar nu mijn vraag. Ik heb (uiteindelijk) de speciale USB update drivers geinstalleerd. Als ik wil gaan updaten gaat alles goed totdat ik de voorwaarden voor akkoord verklaard heb, want duurt het even en krijg dan de melding dat er een communicatiefout is met de telefoon en heb ik de keus om opnieuw te starten. Maar dat heeft geen resultaat want hij komt elke keer weer met die communicatiefout. Wie kan mij helpen ?
Verwijderd
Jongens, zouden jullie eens naar deze foto willen kijken?
http://img149.echo.cx/my.php?image=dsc001216vx.jpg
Links van het midden zie je een wazige vlek, net boven die rozenstruik. Het irriteert me in zekere zin, maar weet niet of ik met de foon terug moet. Heb 'm online besteld, dus krijg je weer van die opstuurverhalen. Wat denken jullie, is het te nemen of moet ik er zeker mee terug?
http://img149.echo.cx/my.php?image=dsc001216vx.jpg
Links van het midden zie je een wazige vlek, net boven die rozenstruik. Het irriteert me in zekere zin, maar weet niet of ik met de foon terug moet. Heb 'm online besteld, dus krijg je weer van die opstuurverhalen. Wat denken jullie, is het te nemen of moet ik er zeker mee terug?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 22:03 ]
Verwijderd
ik heb nu echt een k*tprobleem!
nu van het een op het ander doet mijn camera raar. als ik namelijk een foto wil maken staat er de hele tijd een donkere zwarte vlek op het beeldscherm als of er een klein stofje voor de lens zit,, maar die is brandschoon. ook komt het vlekje op de foto zelf te staan.
het lijkt er op of er een stukje camera `gestorven` is
iemand het zelfde probleem?
nu van het een op het ander doet mijn camera raar. als ik namelijk een foto wil maken staat er de hele tijd een donkere zwarte vlek op het beeldscherm als of er een klein stofje voor de lens zit,, maar die is brandschoon. ook komt het vlekje op de foto zelf te staan.
het lijkt er op of er een stukje camera `gestorven` is
iemand het zelfde probleem?
Verwijderd
nee sorry heb geen webspace maar het is zeg maar gewoon een zwart vlekje rechtboven het midden. zou ik er garantie op kunnen krijgen?Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:04:
Zou je 's een foto willen posten?
Verwijderd
hier heb ik de foto[Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:09:
Als er echt iets in kapot is, dan moet je er zeker mee terug.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 22:15 ]
Verwijderd
Dat plekje zit gegarandeerd op je lens, of anders achter je lens. Er kan natuurlijk altijd wel wat tussenschieten, iets dat al tijdens het produceren ertussen is gekomen en er nu ineens voor schiet. Het is een onscherpe plek, dus daarom lijkt het me uiterst onwaarschijnlijk dat het met je chip te maken heeft omdat het in zo'n geval een scherp begrensde plek zou moeten zijn...
Verwijderd
oja nou op het lensje aan de buitenkant zit helemaal niks, al meerde malen schoongemaakt. en echt niks te zien ook. kan ik hier wel garantie op krijgen??Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:21:
Dat plekje zit gegarandeerd op je lens, of anders achter je lens. Er kan natuurlijk altijd wel wat tussenschieten, iets dat al tijdens het produceren ertussen is gekomen en er nu ineens voor schiet. Het is een onscherpe plek, dus daarom lijkt het me uiterst onwaarschijnlijk dat het met je chip te maken heeft omdat het in zo'n geval een scherp begrensde plek zou moeten zijn...
Verwijderd
Nee, denk ook dat het tussen je beschermlens en de focuslens zit. Lijkt me zeker wel een garantiezaak ja....
Verwijderd
nouja volgende week maar es naar de orange shop toe dan(heb het nu te druk met schoolVerwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:24:
Nee, denk ook dat het tussen je beschermlens en de focuslens zit. Lijkt me zeker wel een garantiezaak ja....
Nog even te aanvulling op mijn vraag ivm de communicatiefout tijdens het updaten van de K750i.
Er wordt een log van deze foutmelding op mijn bureaublad gezet maar ik snap er geen jota van.
An unexpected exception has been detected in native code outside the VM.
Unexpected Signal : EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION occurred at PC=0xB971A7E
Function=[Unknown.]
Library=C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\hfclasses\USBFlash.dll
NOTE: We are unable to locate the function name symbol for the error
just occurred. Please refer to release documentation for possible
reason and solutions.
Wie snapt hier iets van en kan mij helpen ?
Er wordt een log van deze foutmelding op mijn bureaublad gezet maar ik snap er geen jota van.
Function=[Unknown.]
reason and solutions.
Verwijderd
Al geprobeerd de file opnieuw te installeren?Ge1949 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:25:
Nog even te aanvulling op mijn vraag ivm de communicatiefout tijdens het updaten van de K750i.
Function=[Unknown.]
reason and solutions.
Ga anders eerst even naar die SE map in je program files: C:\Program Files\Sony Ericsson. In die map staat de map Update Service. Daarin staat een uninstall. Run die even en installeer dan de updatesoftware opnieuw. Hij lijkt nl. gewoon wat te missen.
Als je 't volgende bestand opslaat (rechter muisknop, doel opslaan als), dan kun je de updatesoftware installeren buiten de SE site om...werkte bij mij beter:
http://www.sonyericsson.c...ussetup/seus_setup118.exe
Als 't geinstalleerd is, probeer dan nogmaals te updaten
Ramonio, helaas. Ik heb precies gedaan wat jij zei. Update service gedeinstalleerd en jouw link met de rechtermuisknop opgeslagen als. Daarna opnieuw geinstalleerd en de update geprobeerd maar hij komt uiteindelijk weer met die communicatiefout met de telefoon.
Weet jij nog iets anders ?
Weet jij nog iets anders ?
Verwijderd
Wel de updatedriver geinstalleerd? Zonder die driver geeft hij welliswaar niet die fout, maar toch....
Het lijkt wel of de BT verbinding gebridged is met de wlan, waardoor alles dezelfde (lage) snelheid krijgt ....Rodyman schreef op zondag 19 juni 2005 @ 19:39:
vraagje, als ik mijn bluetooth koppel met mijn pc, valt mijn wlan naar een snelheid van 10kb/s. Terwijl ik toch volle verbinding blijf hebben met het wlan. Het maakt ook niet uit welk kanaal ik gebruik voor mijn wlan. hebben andere mensen hier geen last van? Of weet iemand een oplossing hiervoor?
Kun je een plaatje posten met My network places van je pc, misschien heb je ergens onbedoeld een paar dingen aan elkaar geknoopt ....
Hoe zit je wlan in elkaar, is het een pci-kaart in je pc of een extern apparaat
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ramonia, ik had die drivers al eerder geinstalleerd. Toen ik jouw aanwijzigingen gedaan had heb ik mijn telefoon (uit) aan de USB kabel aangesloten met de c-knop ingedrukt maar er gebeurde niets. De telefoon ging gewoon aan en geen schermpje met nieuwe hardware gevonden. Dat klopt volgens mij ook wel omdat ik hem al eerder had geinstalleerd. Ik heb het ook nog geprobeerd door eens opnieuw op te starten maar ook zonder resultaat.
Trouwens als je die update-service geinstalleerd hebt dan zie je hem in program files/ Sony Ericsson staan maar het is niet een programma wat je kan openen. Klopt dat ?
Trouwens als je die update-service geinstalleerd hebt dan zie je hem in program files/ Sony Ericsson staan maar het is niet een programma wat je kan openen. Klopt dat ?
Iemand meer die problemen met het opnemen van gesprekken op z'n carkit heeft?
(als ik op m'n carkit (bluetooth) op opnemen druk pakt ie 'm in de telefoon op, dus niet over de carkit. Bellen gaat wel goed!)
En iemand die de juiste instellingen weet om via t-mobile je e-mail te kunnen checken? Hij kan bij mij de servers niet vinden. Kan ik geen servers van buiten het t-mobile netwerk bereiken ofzo?
Zowel de sony-ericsson als t-mobile instellingen werken niet, help!
Laatste probleem: tegenwoordig ziet ie m'n telefoon (ik gok na de firmware update) als "unrecognised USB device"! ?!
(als ik op m'n carkit (bluetooth) op opnemen druk pakt ie 'm in de telefoon op, dus niet over de carkit. Bellen gaat wel goed!)
En iemand die de juiste instellingen weet om via t-mobile je e-mail te kunnen checken? Hij kan bij mij de servers niet vinden. Kan ik geen servers van buiten het t-mobile netwerk bereiken ofzo?
Zowel de sony-ericsson als t-mobile instellingen werken niet, help!
Laatste probleem: tegenwoordig ziet ie m'n telefoon (ik gok na de firmware update) als "unrecognised USB device"! ?!
Verwijderd
Klopt.Ge1949 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:42:
*knip*
het is niet een programma wat je kan openen. Klopt dat ?
@Wessel99: Ik heb ook problemen met de BT carkit. Werd vanmiddag gebeld, maar kon niet opnemen op de carkit. Heb toen opgenomen met de telefoon, maar halverwege het gesprek ging ineens het gesprek over de carkit. Erg frustrerend.
Daarnaast is de continue verbinding ook niet stabiel want in een half uur connect de telefoon wel 20 keer opnieuw met de carkit...
Verwijderd
heb de update nu vanaf dattie uitkwam, veel positieve dingen.
2 minpuntjes: photothumbs zijn soms zwart en een nog steeds erg laag gesprekvolume
2 minpuntjes: photothumbs zijn soms zwart en een nog steeds erg laag gesprekvolume
ik volg topic al een tijdje en vraag me eigenlijk af of er nog veel mensen last hebben van vastlopers die de nieuwe firmware hebben geinstalleerd
Ga begin volgende maand nieuwe tel bestellen maar is bij een webshop en ik heb geen zin om er mee terug te gaan omdat het zo irritant is met dat soort winkels
verder lijkt het me echt een toptelefoon alleen wat ik echt belachelijk vindt (maar een klein minpuntje
) is dat het geluid van die camera niet uitkan lol
Ga begin volgende maand nieuwe tel bestellen maar is bij een webshop en ik heb geen zin om er mee terug te gaan omdat het zo irritant is met dat soort winkels
verder lijkt het me echt een toptelefoon alleen wat ik echt belachelijk vindt (maar een klein minpuntje
Voor de firmwire-update had ik geen tot weinig problemen met mijn toestel. Af en toe, een vastloper of een 'reboot'.PhrancK schreef op maandag 20 juni 2005 @ 00:47:
ik volg topic al een tijdje en vraag me eigenlijk af of er nog veel mensen last hebben van vastlopers die de nieuwe firmware hebben geinstalleerd
verder lijkt het me echt een toptelefoon alleen wat ik echt belachelijk vindt (maar een klein minpuntje) is dat het geluid van die camera niet uitkan lol
Na de firmwire-update - die trouwens vlekkeloos verliep - géén problemen meer tegengekomen
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
misschien moet je het toestel eens anders tegen je oor aan houden.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 00:12:
heb de update nu vanaf dattie uitkwam, veel positieve dingen.
de speaker zit namelijk nogal hoog op het toestel.
ik vind het namelijk best meevallen met het gesprekvolume.
nope er is niets gebridged. Ik heb een extern usb wlan kastje en een usb dongle, deze staan ongeveer een meter of anderhalf uit elkaar. Maar de wlan verbinding blijft wel optimaal als ik BT aan zet, maar de snelheid vliegt gewoon naar beneden.Speedy-Andre schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:40:
[...]
Het lijkt wel of de BT verbinding gebridged is met de wlan, waardoor alles dezelfde (lage) snelheid krijgt ....
Kun je een plaatje posten met My network places van je pc, misschien heb je ergens onbedoeld een paar dingen aan elkaar geknoopt ....
Hoe zit je wlan in elkaar, is het een pci-kaart in je pc of een extern apparaat
Verwijderd
Lezen jullie wel alle reacties? Ik heb nu al verscheidene keren gezegd (in het vorige topic) dat het SP ons probleem NIET kan verhelpen. Op aanraden van de SE Service desk ben ik er nu al 2x geweest en ze konden beide keren het probleem niet verhelpen, het enige dat ze bij een SP kunnen doen is de software updaten, wat wij dus thuis ook kunnen zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 17:43:
[...]
En ben je vandaag bij een SP geweest? En is het probleem van de camera verholpen? Ik hoop het wel, dan kan ik binnenkort ook naar een SP, alleen is het een beetje ver weg:S
Doe anders net als ik, in de zoekfunctie van dit topic kan je gewoon 'camera' intypen zodat je alle camera gerelateerde berichten op een rij hebt en het meteen kan zien als er een update is mbt het probleem.
Verwijderd
zit die vlek niet gewoon op het plafond?Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:14:
[...]
hier heb ik de foto[[afbeelding] op de tel. zelf is de vlek veel duidelijker te zien omdat het kleiner beeld is
Ik was van plan ook deze gsm te nemen maar na het zien van de nokia N70 en het lezen van al de bugs en problemen hier wacht ik toch op de nokia (goedkoop via contract verlenging), en dat is voor het eerst dat ik een nokia zal hebben, heb nu een SE T610 tot redelijke tevredenheid. De N70 lijkt qua uiterlijk best veel op de K750 maar heeft het symbian OS plus stereo mp3 en radio output. Hadden jullie achteraf niet ook liever gewacht of juist niet? Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken.
[ Voor 5% gewijzigd door dadj op 20-06-2005 10:37 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
De N70 zal waarschijnlijk een stuk duurder worden dan de K750i.
Ikzelf heb geen moment spijt gehad van mijn aankoop. Ik heb zelfs mijn 3 maanden oude S700i verkocht voor dit toestel. Heb eigenlijk geen problemen gehad en denk dat de problemen gemeld hier op het forum nogal uitvergroot zijn.
Ikzelf heb geen moment spijt gehad van mijn aankoop. Ik heb zelfs mijn 3 maanden oude S700i verkocht voor dit toestel. Heb eigenlijk geen problemen gehad en denk dat de problemen gemeld hier op het forum nogal uitvergroot zijn.
PSN: Shiver23
Gezien al die risico's en moeite die je moet doen zou ik voor de W800 gaan.. heb je tenminste geen T-Mobile troep en is ie gesimlocked.MyNameIs schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 23:01:
Zwaar luxe probleem
Ik kan een D750 gratis krijgen icm T-Mobile 100 12 maanden. Dan moet ik nog een memorystick kopen... liefst 1gb, maar vanaf 512mb ben ik wel tevredenDan wil ik em natuurlijk ombouwen naar een W800. Hiervoor moet ik de software flashen en de behuizing kopen. Ook wil ik graag de W800 headset
Kosten*:
12x 17,5 = 210
OF: ik wacht 2 maanden en krijg w800 met verlenging Orange (32,5 ??)... krijg dan 512mb, maar dan hoef ik geen headset, behuizing en dat gedoe met de firmware niet meer te doen![]()
Als ik dit zo bekijk... betaal ik voor de W800 icm een Orange verlenging meer, want mss moet ik ook nog wat bijbetalen. De k750 kost nu hierbij 29 euro... kweet niet of de w800 meer gaat kosten ?Ook krijg ik dan alleen un 512mb kaartje... Het voordeel is wel dat ik zeker weet dat ik alles op die tijd krijg en allemaal mooi bij elkaar... geen gedoe... gewoon kopen en klaar
WAT MOET IK DOEN ???
ja of de Hi klantenservice.. die is ook gratisWalkman schreef op zondag 19 juni 2005 @ 10:34:
[...]
Enige wat ik heb gevonden is dat ie geen geluid maakt als je aan het bellen bent en een foto neemt. Dus als bv. je voicemail gratis is......
Heb ik ook gehad: selecteer de K700iVerwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:28:
Vandaag heb ik de mijne ook binnen gekregenWat een top toestel, aleen ik heb nog 1 vraag : ik heb me aangemeld voor Orange World, maar op die site staat dit toestel er nog niet op. Wat kan ik beter doen, K700i of P800 selecteren ?
vanpeltje
Wacht dan op de N91...dadj schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:18:
Ik was van plan ook deze gsm te nemen maar na het zien van de nokia N70 en het lezen van al de bugs en problemen hier wacht ik toch op de nokia (goedkoop via contract verlenging), en dat is voor het eerst dat ik een nokia zal hebben, heb nu een SE T610 tot redelijke tevredenheid. De N70 lijkt qua uiterlijk best veel op de K750 maar heeft het symbian OS plus stereo mp3 en radio output. Hadden jullie achteraf niet ook liever gewacht of juist niet? Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken.
Verwijderd
Heb de telefoon sinds donderdag en heb er geen problemen mee gehad.
Heb er al veel foto's mee gemaakt. Die van overdag zijn allemaal goed scherp, alleen foto's gemaakt in het donker vind ik niet super, maar daar moet ik nog wat mee spelen denk ik heb nog niet alle instellingen uitgeprobeerd.
Ik las net over het geluid tijdens het bellen en daar ben ik eigenlijk ook niet erg tevreden over. Ik heb gewoon goeie oren maar moet me toch goed concenteren om alles goed te kunnen verstaan. Beetje raar voor een telefoon, maar weet niet of hier veel mensen last van hebben.
Heb nog geen software update gedaan en denk dat ik hier mee wacht totdat ik problemen krijg met me mobiel of tot er een nieuwe update is waarmee alle bugs er uit zijn.
Oh ja en zou iemand misschien foto's gemaakt met de k750i willen plaatsen van voor en na de update.
Heb er al veel foto's mee gemaakt. Die van overdag zijn allemaal goed scherp, alleen foto's gemaakt in het donker vind ik niet super, maar daar moet ik nog wat mee spelen denk ik heb nog niet alle instellingen uitgeprobeerd.
Ik las net over het geluid tijdens het bellen en daar ben ik eigenlijk ook niet erg tevreden over. Ik heb gewoon goeie oren maar moet me toch goed concenteren om alles goed te kunnen verstaan. Beetje raar voor een telefoon, maar weet niet of hier veel mensen last van hebben.
Heb nog geen software update gedaan en denk dat ik hier mee wacht totdat ik problemen krijg met me mobiel of tot er een nieuwe update is waarmee alle bugs er uit zijn.
Oh ja en zou iemand misschien foto's gemaakt met de k750i willen plaatsen van voor en na de update.
Verwijderd
of de N90 met Carl Zeiss lens...
Ben trouwens ook eens ah bekijken of ik me die k750i niet zou aanschaffen. Heel leuke foon en ben al gewend aan SE door men t68i die ik al een jaar of 3-4 heb.
Maar nu vraag ik me af...ik heb namelijk al een Minolta 2megapixel camera en een iriver 20gig mp3 speler die ik overal meesleur. het lijkt me dus een beetje overbodig om een gsm met camera en mp3 speler te hebben.
Zijn er geen GSM's op de markt die dezelfde specs hebben als een k750i maar dan zonder camera? Mp3 speler mag er best inzitten, want ik zou wel graag mp3 ringtones hebben
alvast badankt en geniet nog van de zon vandaag
Dat had ik vroeger ook wel, meestal connect ie pas als je daadwerkelijk gebeld wordt (dus na 1 a 2 keer overgaan). Maar op zich gaat ie dus wel over de carkit, ik kan alleen niet opnemen!Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:51:
[...]
Klopt.
@Wessel99: Ik heb ook problemen met de BT carkit. Werd vanmiddag gebeld, maar kon niet opnemen op de carkit. Heb toen opgenomen met de telefoon, maar halverwege het gesprek ging ineens het gesprek over de carkit. Erg frustrerend.
Daarnaast is de continue verbinding ook niet stabiel want in een half uur connect de telefoon wel 20 keer opnieuw met de carkit...
Schijnt dat mensen met een nokia carkit hetzelfde probleem hebben. Dat ie opnieuw verbind is op zich prima, hield ie de verbinding aan dan zou de batterij in een uur of wat leeg zijn!
Verwijderd
verschil van voor en na de update mbt. de foto's zit 'm alleen in het feit dat ie bij donkere foto's nagenoeg geen zwarte streepjes meer vertoont, verschil is nihil als je 't mij vraagt..
heb nu zelf ook mn cybershot en mp3 speler op markplaats staan, een gsm met mp3 en zonder cam wordt lastig te vinden denkik voor je....
heb nu zelf ook mn cybershot en mp3 speler op markplaats staan, een gsm met mp3 en zonder cam wordt lastig te vinden denkik voor je....
Mijn telefoon wil niet meer aan na de update 
Ik moet eerst de batterij verwijderen en dan gaat ie wel weer aan.
Toen de update voltooid was kreeg ik geen melding van klaar ofzo, het programma sloot zich gewoon.
Toen ik de USB kabel verwijderde kwam er wel een baloon (xp) met iets van USB sync niet goed ofzo .(weet niet meer precies)
edit: Heel bizar, kwartier werkte het niet, post ik een topic werkt het weer
heb nog wel wat andere dingetjes:
- na het uitschakelen van de foon moet ik steeds de sms instellingen instellen (geldigheid, duur etc)
- Heb vaak Alleen Noodoproep in beeld staan. Als ik dan ga bellen heeft ie ineens wel weer T-mobile gevonden. Dat vind ik ook vreemd.
edit2: zit er nu een ander autofocus geluidje in de telefoon na de update?
Ik moet eerst de batterij verwijderen en dan gaat ie wel weer aan.
Toen de update voltooid was kreeg ik geen melding van klaar ofzo, het programma sloot zich gewoon.
Toen ik de USB kabel verwijderde kwam er wel een baloon (xp) met iets van USB sync niet goed ofzo .(weet niet meer precies)
edit: Heel bizar, kwartier werkte het niet, post ik een topic werkt het weer
heb nog wel wat andere dingetjes:
- na het uitschakelen van de foon moet ik steeds de sms instellingen instellen (geldigheid, duur etc)
- Heb vaak Alleen Noodoproep in beeld staan. Als ik dan ga bellen heeft ie ineens wel weer T-mobile gevonden. Dat vind ik ook vreemd.
edit2: zit er nu een ander autofocus geluidje in de telefoon na de update?
[ Voor 41% gewijzigd door Tobiaz op 20-06-2005 13:12 ]
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Je verkoopt dus je digi cam en je mp3 speler en koopt dan een groter geheugenkaartje neem ik aan? Ik heb zelf ook een mp3 speler, en ben nog enorm aan het twijfelen of ik deze zal verkopen en dan een 1 gig kaartje in mijn telefoon zal stoppen. Weet niet of het verstandig is eigenlijk aangezien ik die mp3 speler nog niet zo lang heb, en er nu veel minder voor krijg dan dat ik er voor betaald heb. Maar aan de andere kant, het is nautuurlijk niet echt handig om en een mp3 speler, en een telefoon mee te slepen.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:18:
verschil van voor en na de update mbt. de foto's zit 'm alleen in het feit dat ie bij donkere foto's nagenoeg geen zwarte streepjes meer vertoont, verschil is nihil als je 't mij vraagt..
Mijn vraag dus, mp3 speler verkopen of niet?
edit: Ja, er zit een ander autofocus geluidje op
[ Voor 9% gewijzigd door Brammel op 20-06-2005 13:51 ]
Verwijderd
De kwaliteit van de foto's voor en na de firmware:
Voor de firmware:

Na de firmware (op automatisch):

Na de firmware (bij witbalans op daglicht):

De kwaliteit is niet zichtbaar beter geworden maar ik kan jullie wel aanraden om de functie 'witbalans' te gebruiken want dan wordt de foto een stuk mooier/scherper/helderder !!
Voor de firmware:

Na de firmware (op automatisch):

Na de firmware (bij witbalans op daglicht):

De kwaliteit is niet zichtbaar beter geworden maar ik kan jullie wel aanraden om de functie 'witbalans' te gebruiken want dan wordt de foto een stuk mooier/scherper/helderder !!
Verwijderd
ik vind het toch een opmerkelijk verschil
als je de kleur van de bomen bekijkt bij voor en na.
Het groene is beter in de nieuwe firmware, daar bij de eerste het slechts 'één' tint groen lijkt, zit er in na de firmware vele meer variatie in de tinten, zo lijkt het toch.
als je de kleur van de bomen bekijkt bij voor en na.
Het groene is beter in de nieuwe firmware, daar bij de eerste het slechts 'één' tint groen lijkt, zit er in na de firmware vele meer variatie in de tinten, zo lijkt het toch.
Ik kom er net trouwens achter dat mijn telefoon hier op de kub helemaal niet laadt vanuit de usb poort?!?
Verwijderd
Ik verdiep me sins kort in de 3gp wereld en vind het aardig leuk om filmpjes om te zetten van bijvoorbeeld amerikaanse serie's naar 3gp file's.
Omdat ik nog de standaard 64 mb kaart heb zit ik dit vooral te doen met 1 minuut stukjes van de serie's om zo een indruk te krijgen hoe de kwaliteit wordt.
Tot hier gaat alles helemaal goed.
Maar als ik nu precies de zelfde instellingen gebruik voor heel de serie Gaat het fout.
Het beeld blijft af en toe vastlopen en het geluid valt af en toe weg en dan weer niet. Het lijkt wel of de telefoon de datatoestroom niet trekt.
Nu vraag ik me af hebben nog meer mensen hier last van?
Omdat ik nog de standaard 64 mb kaart heb zit ik dit vooral te doen met 1 minuut stukjes van de serie's om zo een indruk te krijgen hoe de kwaliteit wordt.
Maar als ik nu precies de zelfde instellingen gebruik voor heel de serie Gaat het fout.
Het beeld blijft af en toe vastlopen en het geluid valt af en toe weg en dan weer niet. Het lijkt wel of de telefoon de datatoestroom niet trekt.
Verwijderd
Ik wil wat liedjes op mijn geheugenkaartje zetten maar ik zou niet weten hoe ik dit moet doen..
Ik ben tot hier gekomen maar als ik dan wat mp3 bestanden daar naartoe sleep dan herkent mijn telefoon helemaal niks.

Verder heb ik nog een probleempje...als ik in de menuinstellingen van mijn foto's zit dan verspringt hij de hele tijd terug dus ik kan nooit iets nornaal instellen.
Heb mijn telefoon nu net drie dagen en alles doet het voor de rest wel goed..
Ik ben tot hier gekomen maar als ik dan wat mp3 bestanden daar naartoe sleep dan herkent mijn telefoon helemaal niks.

Verder heb ik nog een probleempje...als ik in de menuinstellingen van mijn foto's zit dan verspringt hij de hele tijd terug dus ik kan nooit iets nornaal instellen.
Heb mijn telefoon nu net drie dagen en alles doet het voor de rest wel goed..
Verwijderd
Ik vind het nog steeds storend dat je het operatorlogo niet kan onderdrukken via een built in menu-tje zoals bij de nokia toestellen.
Koop je een k750i met een onwijs mooi beeldscherm om erachter te komen dat er met koeieletters "Vodafone NL" dwars door de ogen van die sexy babe heengaan die als achtergrond is ingeslet.....eeuh ingesteld!
Het ontbreken hiervan vond ik een behoorlijke domper.
Koop je een k750i met een onwijs mooi beeldscherm om erachter te komen dat er met koeieletters "Vodafone NL" dwars door de ogen van die sexy babe heengaan die als achtergrond is ingeslet.....eeuh ingesteld!
Ook een "bug" die ik tegenkwam is dat ie niet onthoud of je T9 aan wilt hebben bij je adressenboek of niet. De T610 deed dat gescheiden (berichten T9 (als je dat aanzette) en adressenboek letter-input).
Ook balen dat je toch drivers blijkt te moeten installeren om 'm als memorystick te laten herkennen, ik kan er nu niets mee op de uvt omdat ik daar geen drivers mag installeren
Ook balen dat je toch drivers blijkt te moeten installeren om 'm als memorystick te laten herkennen, ik kan er nu niets mee op de uvt omdat ik daar geen drivers mag installeren
Het enigste wat mij er nog vanaf houd om em als vervangende MP3 speler te gebruiken zijn die olifante oordopjes. Ik hoop dat ze binnenkort met een andere komen. Weet iemand of er nieuwe gepland zijn?
Verder alleen maar tevreden met het toestel. Nog geen 1 keer een vastloper gehad of iets dergelijks.
Foto's zijn helemaal heerlijk, behalve het beetje ruis/strepen dat je hebt als je in het donker foto's maakt. Is op zich wel een eind verholpen sinds de update.
Verder alleen maar tevreden met het toestel. Nog geen 1 keer een vastloper gehad of iets dergelijks.
Foto's zijn helemaal heerlijk, behalve het beetje ruis/strepen dat je hebt als je in het donker foto's maakt. Is op zich wel een eind verholpen sinds de update.
Ik had een mailtje naar SE gestuurd en ze deelde mij mee dat ze tegelijk met de w800i uit zullen komen..Noener schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:07:
Het enigste wat mij er nog vanaf houd om em als vervangende MP3 speler te gebruiken zijn die olifante oordopjes. Ik hoop dat ze binnenkort met een andere komen. Weet iemand of er nieuwe gepland zijn?
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
What about this?Noener schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:07:
<knip>

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 15:19 ]
En dat zijn ze!RobbieB schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:13:
[...]
Ik had een mailtje naar SE gestuurd en ze deelde mij mee dat ze tegelijk met de w800i uit zullen komen.... nog ff wachten dus.. die koeiedingen die erbij zitten zijn echt k*t
Maar snel andere dopjes eraan solderen. Zit niets anders op.
Dan ga ik meteen links en rechts omdraaien, want die microfoon aan de rechterkant is voor mij ook onlogisch.
PSN: Shiver23
Misschien werkt die Jamba (Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:51:
Ik vind het nog steeds storend dat je het operatorlogo niet kan onderdrukken via een built in menu-tje zoals bij de nokia toestellen.

Ik gebruik PVAuthor en heb laatst een CSI:NY omgezet en die gaat vloeiendVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:09:
Ik verdiep me sins kort in de 3gp wereld en vind het aardig leuk om filmpjes om te zetten van bijvoorbeeld amerikaanse serie's naar 3gp file's.
Voor de instellingen die ik gebruik moet je maar even door de topics bladeren, heb het ergens gepost
Dit topic is gesloten.