[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part8)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.460 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:01
ik had gister ok ineens een "cheat activated"

is een bepaalde toetsencombinatie met w, a, s. erg fijn als je dat net krijgt op weg naar je savepoint na wat missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
volgens mij ben ik blind ofzo. ik kan nergens op de kaart mount chilliad vinden. Iemand die me even kan zeggen waar dat ding ligt, want dan ga ik ff fietsen... :P

Sorry ik ben blijkbaar nog blinder. het ligt dus gewoon bij whetstone...

[ Voor 19% gewijzigd door TranceSetter op 17-06-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

linksonderin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik liep gisteren ergens in het spel op een berg met een soort weerstation erop, vlakbij san fierro. En ineens hoorde ik een stuk of 10 a 20 knallen en kwam er een hoop rook op me af. Het was een beetje mistig dus kon niet zien wat 't was. Iemand dit al eens meegemaakt?

Zit er een vulkaan ofzo? of een vliegtuig dat neerstort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik bezig met eoa suffe gangwar, lopen die gasten vreselijk ver weg.... en zit pas in wave 2....
Ik zit al ruim drie kwartier te wachten, want mag niet te ver weg lopen, maar die gasten komen maar niet.....
Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

heb eindelijk Wang Cars en alle autos, moest gewoon idd de drivingschool doen (brons of beter), waarvoor dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:54
TranceSetter schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:41:
volgens mij ben ik blind ofzo. ik kan nergens op de kaart mount chilliad vinden. Iemand die me even kan zeggen waar dat ding ligt, want dan ga ik ff fietsen... :P

Sorry ik ben blijkbaar nog blinder. het ligt dus gewoon bij whetstone...
Haha ik heb wel een rage ontketend.. straks is iedereen massaal Mt. Chiliad aan het beklimmen per fiets :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die eerste rijschool missie (donut draaien) lukt me echt niet, ik druk W en S tegelijk in, en dan beginnen de banden te spinnen...

maar de wagen maakt geen rondje, welke toets ik ook probeer... ook kan ik bij de controls niet vinden welke het is..

Iemand die dit probleem ook heeft/had ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb net Mount Chilliad beklommen. Fiets gepakt bij die half-pipes in los santos, want ik wist nergens anders een fiets te staan. Helemaal naar mount chilliad. Erop, en wat blijkt: Het is zo focking simpel :'( Had wel wat meer uitdaging verwacht...

Screenie

[ Voor 3% gewijzigd door TranceSetter op 17-06-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door|A
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-10-2011
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:00:
die eerste rijschool missie (donut draaien) lukt me echt niet, ik druk W en S tegelijk in, en dan beginnen de banden te spinnen...

maar de wagen maakt geen rondje, welke toets ik ook probeer... ook kan ik bij de controls niet vinden welke het is..

daarna gewoon naar links of recht sturen

[ Voor 6% gewijzigd door Gaat niet door|A op 17-06-2005 14:02 ]

AMD athlon 64 3000+, DFI Lanparty UT nF3, XFX 6600GT AGP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40

Naar links of rechts draaien terwijl je W & S ingedrukt houdt (dus A of D)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter

Ja, dat heb ik ook gehad. Je moet dan gewoon ipv de W en de S de pijltjestoetsen gebruiken. Dan spint de wagen wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:32:
[...]
Nog een extra uitdaging! Spel net beginnen, richting Mount Chiliad gaan (4 sterren omdat je niet van het eerste eiland mag), aan een mountain-bike zien te komen (de echte helden/mafketels pakken een BMX-fiets) en dan de top van Mount Chiliad bereiken.

Misschien heel makkelijk of moeilijk, maar moet dat is proberen. :P
Ik heb grotendeels op een bmx gefietst. En/of zo'n lowrider fietsje. Amper een km op een mountainbike gefietst. En al 100en op de bmx.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een cheat om een bmx te spawnen? ik kan wel allerlei totaal nutteloze wagens tevoorschijn toveren (caddy, dozer etc), maar ik zou graag ten alle tijde over een bmx willen beschikken. weet iemand of dit kan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
heeft iemand de hovercraft (vortex) al gevonden?
kan em nergens vinden..

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteAlthmAn schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:08:
heeft iemand de hovercraft (vortex) al gevonden?
kan em nergens vinden..
spoiler:
Op het strand bij (hoe heet dat ookalweer?) marina ofzo, vlakbij die grote rooie brug staat er 1

Vraagje van mij, met welk programma kun je het beste in-game filmpjes maken? ik heb het liefst een freeware proggie (dat betekend hetzelfde als: ik heb weinig geld :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:59

Nakebod

Nope.

Een hovercraft tot nu toe nog niet gezien, kom wel van die normale rubber motorbootjes tegen. Maar gok dat je die niet wilt :)

Edit: En filmpjes, Fraps (1.9, laatste gratis versie als ik mij niet vergis) kon geloof ik ook filmpjes maken.
Alleen denk dat Fraps 2.x of waar ze nu ook zijn, misschien wel beter werkt.

[ Voor 44% gewijzigd door Nakebod op 17-06-2005 14:18 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Nakebod schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:16:
Een hovercraft tot nu toe nog niet gezien, kom wel van die normale rubber motorbootjes tegen. Maar gok dat je die niet wilt :)

Edit: En filmpjes, Fraps (1.9, laatste gratis versie als ik mij niet vergis) kon geloof ik ook filmpjes maken.
Alleen denk dat Fraps 2.x of waar ze nu ook zijn, misschien wel beter werkt.
2.5.5 is men ondertss.
Zeker NIET de demo installen, doe je dat dan heb je boel gezeik om de retail nog te installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.6 is uit hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 19:21
The Zep Man schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:32:
Nog een extra uitdaging! Spel net beginnen, richting Mount Chiliad gaan (4 sterren omdat je niet van het eerste eiland mag), aan een mountain-bike zien te komen (de echte helden/mafketels pakken een BMX-fiets) en dan de top van Mount Chiliad bereiken.

Misschien heel makkelijk of moeilijk, maar moet dat is proberen. :P
Hoe kom jij van het eerste eiland? er staan allemaal borden op de weg, van; je mag er niet door... :X

Ik heb het spel pas twee dagen dus ben nog niet ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:16:
[...]

spoiler:
Op het strand bij (hoe heet dat ookalweer?) marina ofzo, vlakbij die grote rooie brug staat er 1

Vraagje van mij, met welk programma kun je het beste in-game filmpjes maken? ik heb het liefst een freeware proggie (dat betekend hetzelfde als: ik heb weinig geld :P)
heb je em daar zelf ook gezien?
bij mij staat ie er namelijk niet.

[edit]
ik lees net dat je pas na een bepaalde missie (pas ergens op et einde van de verhaallijn) vortexen kunt vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door SteAlthmAn op 17-06-2005 14:44 ]

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

CRiMiNaL schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:33:
[...]

Je moet je MP3'tjes er ook naar coy'en i.p.v snelkoppelingen. Probeer het dan nog is zou ik zeggen ;)
`

Dat hoeft dus helemaal niet. Snelkoppelingen voldoen ook, zelfs snelkoppelingen naam mappen werken. Hij scant dan automatisch ook de submappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

En weer een GTA-SA actie in het nieuws...
Jongen (14) maakt joyride met vliegtuig
Gepost door Tamara (Chanty) UIN: 160204768 - Bron: De Telegraaf/ AP
Gepubliceerd: vrijdag 17 juni 2005 @ 14:33
scannerrob, Aka-Zigor, geldropse_polleke en Geert1983 hadden ons via de nieuws-submit te melden:

Een 14-jarige jongen uit de Amerikaanse staat Alabama heeft woensdagavond een vliegtuigje gestolen om daarmee een joyride in de lucht te maken. De jongen, die nog nooit eerder gevlogen had, wist de Cessna maar liefst dertig minuten in de lucht te houden.

De jongen was met de auto van zijn moeder naar een nabijgelegen vliegveld gereden. Daar vond hij een onafgesloten vliegtuigje met de contactsleutel gewoon in het slot. De jongen wist twee starts en landingen te maken voordat hij gearresteerd werd. Wel liep hij tijdens de tweede landing enkele snijwonden en kneuzingen op, omdat het toestel te hard neerkwam en door zijn landingsgestel zakte.

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
sinds eergisteren :X
Scuseer he :P
nAffie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:53:
En weer een GTA-SA actie in het nieuws...

[...]
wel geinig dat ie dus 2 gelukte starts en 1 gelukte landing heeft gemaakt he! :D

[ Voor 54% gewijzigd door witchdoc op 17-06-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:59

Nakebod

Nope.

Wel geinig dat er echt zulke idioten rondlopen op deze wereld.
Mij had het leuker gevonden als ie gecrashed was en redelijk gewond was geraakt, en na een tijdje herstellen wel zoiets heeft van: Wat ben ik kansloos bezig geweest...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Als je eenmaal genoeg flightsims hebt gespeeld is vliegen in het echt niet zo moeilijk natuurlijk :P (tenminste, in een klein vliegtuigje)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Hankey schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:03:
Als je eenmaal genoeg flightsims hebt gespeeld is vliegen in het echt niet zo moeilijk natuurlijk :P (tenminste, in een klein vliegtuigje)...
Ik denk dat de realiteit nog erg tegen zal vallen hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Martinique schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:08:
[...]

Ik denk dat de realiteit nog erg tegen zal vallen hoor |:(
Als je een 'echte' flightsim kent valt dat dus wel mee ;) Die zijn zo realistisch dat je daar dus een heel eind mee kan komen.

Hoe verklaar je anders dat een 16 jarige gozer een vliegtuig kan laten opstijgen EN landen (wat het lastigste is van vliegen).

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 17-06-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar de hell haal je een politiepak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Bosmonster schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:14:
[...]

Als je een 'echte' flightsim kent valt dat dus wel mee ;) Die zijn zo realistisch dat je daar dus een heel eind mee kan komen.

Hoe verklaar je anders dat een 16 jarige gozer een vliegtuig kan laten opstijgen EN landen (wat het lastigste is van vliegen).
Idd. Ik heb het ook specifiek over kleine, lichte vliegtuigjes, zoals Cesna's. Deze zijn vrij eenvoudig van de grond te krijgen en eenmaal in de lucht, is het een eitje om hem in de lucht te houden. Het landen daarentegen is een stuk lastiger en dat heeft deze persoon dus ook ondervonden :P...

Sure, zonder vliegervaring zal het je echt niet lukken om een grote Aibus oid. van de grond te krijgen en te houden, maar daar hebben we het hier dan ook niet over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Ik heb hier een handige (onofficiele) 'patch' gevonden die ik jullie niet wou onthouden. Met deze patch is het mogelijk om GTA:SA in windowed mode te spelen. De patch kan je hier vinden: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=45.

Het is niets meer dan een dll en exe bestand die je in je GTA:SA directory plaatst. Backuppen is niet nodig want de exe en dll hebben een andere naam dan die standaard van het spel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de gears intrekken van je vliegtuigje ? Dat bemoeilijkt prolly toch wel het vliegen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:54
jep.. caps lock dacht ik?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiiee :)
Thx. Straks na m'n werk eens testen ^^

Weet iemand ook wat die lichtgevende bol in de lucht is ?
Wou ernaar toe vliegen, maar spijtig genoeg is ben ik in het water terecht gekomen.

http://suikun.free.fr/images/YAFSS_023.png (1280x1024 4MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:30:

Wou ernaar toe vliegen, maar spijtig genoeg is ben ik in het water terecht gekomen.

Wat dacht je van de zon?

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:30:

Northern Star :? (of een andere felle ster)
Ik neem aan dat ie dat witte bolletje bedoelt en niet die grote oranje ernaast (Das de zon ja) ;)...

[ Voor 30% gewijzigd door equationunequal op 17-06-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook problemen met zijn muis?
Ik heb heel vaak bij het opstarten/na het saven dat de muis niet meer reageert in San Andreas, maar wel in het menu.
Ik vind het een heel vaag probleem :X en het ook alleen maar bij het opstarten/na het saven, ongeveer 3/10 keer, dus niet altijd en soms helpt het als ik naar het menu ga met de muis-instellingen en weer terug naar de game en soms helpt dat helemala niet :X .
Ik heb een Logitech MX1000 Laser, die het uitstekend doet (en nee de accu was niet leeg bij het probleem ;) ).

Ik ben nog steeds met die "On the wrong side of the track" missie bezig :( ik boek wel vooruitgang :P er blijft er nu telkens maar 1 over. Ik blijf proberen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het spel graag kopen, maar mijn computer voldoet aan 1 voorwaarde slechts niet. Een 8x dvd-speler. Mijn dvd speler heeft 6x reading-spead. Denkt iemand dat dit een probleem is? Verder voldoet mijn pc ruim aan de minimum systeemeisen. Op dus de dvd-speler en de graphics-card na(GeForce4 64 mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Nah, da's ouderwets. Gewoon de Learjet pikken en voila. Moet je wel straaljagers van je af zien te slaan... :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:40:
Ik wil het spel graag kopen, maar mijn computer voldoet aan 1 voorwaarde slechts niet. Een 8x dvd-speler. Mijn dvd speler heeft 6x reading-spead. Denkt iemand dat dit een probleem is? Verder voldoet mijn pc ruim aan de minimum systeemeisen. Op dus de dvd-speler en de graphics-card na(GeForce4 64 mb).
Volgens mij moet dat geen probleem zijn, mits je alles, inclusief de radiostations, gewoon installeert op je harde schijf. Volgens mij leest hij dan tijdens het spel de DVD niet, maar gebruikt hij em alleen bij het opstarten als controle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz het ging idd over die oranje bol :p
'k dacht dat het iets anders was de de zon, omdat het nogal snel naar m'n vliegtuig toekwam. Ik dacht toen aan een ander soort vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:47:
Hmmz het ging idd over die oranje bol :p
'k dacht dat het iets anders was de de zon, omdat het nogal snel naar m'n vliegtuig toekwam. Ik dacht toen aan een ander soort vliegtuig.
tsja, kennelijk hebben de programmeurs van Rockstar een vast punt voor de zon op een bepaald tijdstip gekozen. Op de grond heb je er geen last van, zie je weinig verschil, alleen kun je met een vliegtuig toch erg dichtbij dat punt komen. Misschien moet je eens kijken wat er gebeurt als je je erin probeert te boren ;)

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique

Hankey schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:46:
Volgens mij moet dat geen probleem zijn, mits je alles, inclusief de radiostations, gewoon installeert op je harde schijf. Volgens mij leest hij dan tijdens het spel de DVD niet, maar gebruikt hij em alleen bij het opstarten als controle...
En met die grafische kaart moet het ook wel lukken, je zet gewoon alle instellingen op zn laagst...

[ Voor 38% gewijzigd door Martinique op 17-06-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de wijven zijn echt lelijk in t spel, bah bah bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:45:
[...]

Nah, da's ouderwets. Gewoon de Learjet pikken en voila. Moet je wel straaljagers van je af zien te slaan... :P
learjet zit op slot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

aaaaaargh wat een ongelovelijk irritant rotspel op een nog ongelovelijker klotemoment zeg.... ik wiiiiiiiiiiiiiiil spelen maar ik moet nog 1000 pagina's leren ofzo... echt.. teh torture... ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
uh? ik ben al met learjet gaan vliegen toen'k nog op los santos 'vast zat'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:55:
de wijven zijn echt lelijk in t spel, bah bah bah.
gast. dit is al de zoveelste keer dat je zo'n nutteloze one-liner hier dumpt om duidelijk te maken hoe kut je alles wel niet vind.
Ben je al op het idee gekomen dat dit spel misschien gewoon niet leuk voor jou is en dat je beter wat anders kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Op het vliegveld van San Fierro zit alles op slot ja (op een helikopter rechtsonderin na), op het vliegveld van Los Santos echter niet, daar staat idd een learjet zonder slot :) Las Venturas heb ik nog niet kunnen testen omdat ik neergeschoten werd :+

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik heb geen idee wat ik nu verder moet doen in de game (wat voor missie)..

Al die icoontjes van die gasten zijn pleite...
Ik zie ook nergens meer 'groene' gang-members..
Het laatste berichtje dat ik ontving is dat ik op mijn Cell phone een gesprek kreeg (geloof van Sweet) dat ie in het Ziekenhuis lag.. Dan zegt CJ dat ie hem er uit zou halen..
Maar als ik dan bij het ZH kom, is er geen rood plekje om naartoe te gaan..
Ik heb nog niet alle (ei)landen ontdekt.. Wel die links van Los Santos op de map..
Enig idee wat ik nu moet doen?

Als ik kijk bij mijn Save game, is de laatste missie die ik gehaald heb: Badlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:16:
Mensen,

Ik heb geen idee wat ik nu verder moet doen in de game (wat voor missie)..

Al die icoontjes van die gasten zijn pleite...
Ik zie ook nergens meer 'groene' gang-members..
Het laatste berichtje dat ik ontving is dat ik op mijn Cell phone een gesprek kreeg (geloof van Sweet) dat ie in het Ziekenhuis lag.. Dan zegt CJ dat ie hem er uit zou halen..
Maar als ik dan bij het ZH kom, is er geen rood plekje om naartoe te gaan..
Ik heb nog niet alle (ei)landen ontdekt.. Wel die links van Los Santos op de map..
Enig idee wat ik nu moet doen?

Als ik kijk bij mijn Save game, is de laatste missie die ik gehaald heb: Badlands
dan staat er een ? op je map als het goed is. Daar moet je heen rijden om missies te doen voor dat kutwijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:37:
Heeft iemand ook problemen met zijn muis?
Ik heb heel vaak bij het opstarten/na het saven dat de muis niet meer reageert in San Andreas, maar wel in het menu.
Ik vind het een heel vaag probleem :X en het ook alleen maar bij het opstarten/na het saven, ongeveer 3/10 keer, dus niet altijd en soms helpt het als ik naar het menu ga met de muis-instellingen en weer terug naar de game en soms helpt dat helemala niet :X .
Ik heb een Logitech MX1000 Laser, die het uitstekend doet (en nee de accu was niet leeg bij het probleem ;) ).

Ik ben nog steeds met die "On the wrong side of the track" missie bezig :( ik boek wel vooruitgang :P er blijft er nu telkens maar 1 over. Ik blijf proberen :*) .
Yeah das een kutmissie. En dan gaat die neger nog zeiken dat je niet goed gereden hebt... Als die zelf nou eens raak schoot..

UZI e.d. zijn echt bagger wapens in SA. Je kan echt 300 kogels op iemand afvuren en er gebeurt niks. Geef mij maar een pistool en 1-shot iedereen in z'n hoofd.. gaat stuk beter.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 17-06-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Bosmonster schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:20:
[...]

Yeah das een kutmissie. En dan gaat die neger nog zeiken dat je niet goed gereden hebt... Als die zelf nou eens raak schoot..

UZI e.d. zijn echt bagger wapens in SA. Je kan echt 300 kogels op iemand afvuren en er gebeurt niks. Geef mij maar een pistool en 1-shot iedereen in z'n hoofd.. gaat stuk beter.
Valt toch wel mee. Je moet gewoon zorgen dat je net naast de track rijdt. Dus niet op maar d'r naast aan de rechterkant. Dan kan hij beter schieten...constanter....en dan lukt het je wel.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Graham schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:23:
[...]

Valt toch wel mee. Je moet gewoon zorgen dat je net naast de track rijdt. Dus niet op maar d'r naast aan de rechterkant. Dan kan hij beter schieten...constanter....en dan lukt het je wel.
Dat en iets achter de ventjes die die fatso aan't afknallen is gaf mij het beste resultaat. (neit er meteen naast dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ff nog over dat nieuwsbericht van die jongen. Het is echt niet zo moeilijk om een vliegtuig te besturen hoor! Kijk, met San Andreas kom je niet ver, want daar klopt geen zak van, maar met bijvoorbeeld de Microsoft Flight Simulator serie kom je echt een heel eind.

Ik zelf heb dat nogal vaak 'gespeeld', en toen ik een keer de kans kreeg om in een echte boeing 747-700 simulator te mogen, heb ik deze natuurlijk niet laten liggen. Die gasten stonden al versteld dat ik de motoren aankreeg op de juiste manier, maar dat ik toen ook nog van Schiphol naar Heathrow vloog met perfecte start en voldoende landing bleek maar weer dat die flight simulators op de pc heel erg realistisch zijn :) En owja, ik vloog het ook nog eens 's nachts met maar 3 km zicht...

Niet om op te scheppen, maar vergeleken met een boeing 747 is een cessna of wat die gast ook gejat had natuurlijk een peulenschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:17:
[...]

dan staat er een ? op je map als het goed is. Daar moet je heen rijden om missies te doen voor dat kutwijf :P
Ja klopt, een vraagteken ja..

Komt er dan als ik daarheen rijdt wel weer een icoontje ofzo? Of moet ik dan zelf maar uitzoeken waar ik zijn moet.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:33:
[...]

Ja klopt, een vraagteken ja..

Komt er dan als ik daarheen rijdt wel weer een icoontje ofzo? Of moet ik dan zelf maar uitzoeken waar ik zijn moet.. ?
als je daar heen rijdt zie je vanzelf zo'n rode cirkel waar je in moet gaan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

dat opscheppen daar doen we allemaal wel n beetje aan (vooral die lame campers onder ons) maar het kan wel enigzins realistisch zijn. maar je kunt niet na SA een auto pakken en wegrijden want dat zie je nl niet (wat ie doet enzo) maar goed
ik zit nu bijna in stad 3 (ik voel het gewoon)
btw wrom schiet iedereen je als je vlak bij het gebied van smoke komt?? echt muf, naja ik heb het die gasten wel es duidelijk gemaakt het niet te doen maarja (negers hè ;) )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
@ Jaggernaut

Heb je het al geprobeerd?

[ Voor 30% gewijzigd door Martinique op 17-06-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Martinique schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:34:
@ Jaggernaut

Heb je het al geprobeerd?
het zou helpen als je zou melden _wat_ ik al geprobeerd zou moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Juggernaut schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:38:
[...]

het zou helpen als je zou melden _wat_ ik al geprobeerd zou moeten hebben
Srry foutje van mij, excuses :'( :'( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik word he-le-maal gestoord van die 'robbing uncle sam' missie. Netjes kratjes klaar leggen, tijden bezig om ze en in te laden en ryder te beschermen (wat een noob is dat zeg...) en uiteindelijk na meerdere pogingen en een hele lange laatste pogin na 3 kwartier klaar om die steeg in te rijden bij het eindpunt.. trekt de fbi me uit de wagen boem dood.... neeeeeeeeeeeee :x

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

kan iemand mij vertellen waar ik de FCR-900 kan vinden, heb op topic search gedaan op deel 8,7 en 6 maar niks kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hoe verander je de refresh rate in het spel...
Volgens mij staat die van mij op 60 Hz. (Heb ik trouwens last van tijdens meer spellen, tijdens een spelletje springt m'n beeldscherm opeens op 60 Hz denk ik... heel vaag)
Als ik een tijdje speel krijg ik last van m'n ogen.
Tijdens het lopen zie ik alles een beetje schokkerig omdat de refresh rate waarschijnlijk op 60 hz staat.
Als ik stilsta zie ik namelijk wel alles ''normaal''
Hoe kan ik dit veranderen.

Heb een Geforce XFX 6600 GT kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
SYQ schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:04:
kan iemand mij vertellen waar ik de FCR-900 kan vinden, heb op topic search gedaan op deel 8,7 en 6 maar niks kunnen vinden
Heb hem 1x gehad met die missie. En later nog 1x zien rond rijden in San Fierro.

Leuk detail, het geluid van je radio klinkt anders als je op een motor zit, een normale auto, een snelle auto :)

Ik ben nu bij die missie van Toreno, dat ik met die bazooka de helicopters moet schieten. 2x mislukt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

_/-\o_ ! W A T E E N V E T S P E L ! _/-\o_
Zooo veel oog voor detail, prachtig. De spelletjes met Zero zijn erg tof, wat mensen allemaal zeggen als je op de stoep rijd etc. Niet normaal hoe veel werk in dit spel zit.

Zit echter een beetje vast. Ik snap niet hoe je moet duiken! Als je dat log nou eens kon doorzoeken zou ik even terug kunnen zoeken. Dat ga ik nu echt niet meer doen. Maar ik heb wel duik skillz nodig. Welke toets moet je hoe gebruiken om te duiken (PC versie)?

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Linkermuisknop, en dan zwemmen met spatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:31

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:06:
Hey hoe verander je de refresh rate in het spel...
Volgens mij staat die van mij op 60 Hz. (Heb ik trouwens last van tijdens meer spellen, tijdens een spelletje springt m'n beeldscherm opeens op 60 Hz denk ik... heel vaag)
Als ik een tijdje speel krijg ik last van m'n ogen.
Tijdens het lopen zie ik alles een beetje schokkerig omdat de refresh rate waarschijnlijk op 60 hz staat.
Als ik stilsta zie ik namelijk wel alles ''normaal''
Hoe kan ik dit veranderen.
Heb een Geforce XFX 6600 GT kaart..
Je moet even het programmaatje Multires downloaden.
Ik had er zelf ook altijd last van, t is schijnbaar een standaard euvel bij de Nvidia kaarten.
Even programaatje installeren (komt standaard in je trey te staan, kun je dat nvidia icoontje eruit flikkeren, en dan in multires je refreshrate lokken op de hoogste stand > en u bent klaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

DnY! schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:22:
Linkermuisknop, en dan zwemmen met spatie.
is er ook een mogelijkheid om snel te zwemmen?? zit een beetje vast met dat zwem level waar je paa rkeer onder water moet. ga daar gelijk dood :(

en waaar kan ik de FCR-900 nou vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Kort vraagje:

Ik ben nu bezig met een rc-missie. Ik moet de weg vrijhouden voor het rc autotje. Vraag: Hoe kan ik de magneet onder de helicopter activeren om zo'n plank over een gat in de weg te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
die missie met dat bestuurbare vliegtuigje is echt zo kut. t lukt me echt niet. sturen van dat ding gaat zow bagger :( nog maar keer proberen zow...

ow, en ene vrachtwagen met trailer kun je niet eens in je garage kwijt zeg, das ook weer een btj jmmr:

http://freepgs.com/daniel_kunst/got/en%20nu.jpg

Doe voortaan eens resizen :*

[ Voor 45% gewijzigd door Crash op 18-06-2005 10:09 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 09-09 18:35
LOL, iemand die even GTA ging nadoen :

http://frontpage.fok.nl/nieuws/55114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Jazzper schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:03:
ik word he-le-maal gestoord van die 'robbing uncle sam' missie. Netjes kratjes klaar leggen, tijden bezig om ze en in te laden en ryder te beschermen (wat een noob is dat zeg...) en uiteindelijk na meerdere pogingen en een hele lange laatste pogin na 3 kwartier klaar om die steeg in te rijden bij het eindpunt.. trekt de fbi me uit de wagen boem dood.... neeeeeeeeeeeee :x
FBI? Toen ik die missie deed kreeg ik niet eens politiesterren. Alleen om de 2 crates snel uitstappen wat ventjes neerknallen en tijdens het wegrijden met 'h' een paar bommetjes gooien op de 2 achtervolgende jeeps.

Wat ik wel superirri vind is die missie van de cop dat je het huis in de fik moest steken en daarna de wijf redden. Jezus, je ziet echt geen ene flikker (ik dan)

[ Voor 13% gewijzigd door Darkvater op 17-06-2005 17:54 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Darkvater schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:52:
[...]

FBI? Toen ik die missie deed kreeg ik niet eens politiesterren. Alleen om de 2 crates snel uitstappen wat ventjes neerknallen en tijdens het wegrijden met 'h' een paar bommetjes gooien op de 2 achtervolgende jeeps.
Bommetjes gooien? Pffff, ik deed de moeite niet eens. Als je een beetje fatsoenlijk kunt rijden blijf je je achtervolgers wel voor en haal je de missie gewoon.
Wat ik wel superirri vind is die missie van de cop dat je het huis in de fik moest steken en daarna de wijf redden. Jezus, je ziet echt geen ene flikker (ik dan)
Heb je je gamma of contrast soms superlaag staan? Ik kon uitstekend zien in die missie, niets aan de hand. Ook gewoon meteen de eerste keer gehaald.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:37:
die missie met dat bestuurbare vliegtuigje is echt zo kut. t lukt me echt niet. sturen van dat ding gaat zow bagger :( nog maar keer proberen zow...
Ik was net ook bij deze missie, de eerste keer lukte het me echt voor geen meter :r . Maar de truc is om het vliegtuigje met je pijltjestoetsen te besturen ipv met je muis.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:57:
[...]

Heb je je gamma of contrast soms superlaag staan? Ik kon uitstekend zien in die missie, niets aan de hand. Ook gewoon meteen de eerste keer gehaald.
Ik had ook moeite met deze, maar dan niet in het huis maar met het gooien van de molotovs, dat gaat echt niet. Eerste keer in het huis wist ik niet echt wat ik moest doen dus daarom ging het mis.
2de keer ging perfect, geen schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 09:47

4VAlien

Intarweb!

Even een tip voor de ambulance en firefighter missies, het is echt ontzettend fijn om die buiten de stad te doen in zo'n klein dorpje, de straten zijn minder druk en je hebt meer overzicht. Ik heb de firefighter missie gedaan in de buurt van SA airport voornamelijk en de ambulance pas in een dorpje bij LV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met San Andreas. Ik ben nu haast een weekje relaxed aan het spelen, maar kan het spel opeens niet meer opstarten.

Als ik op het icoon klik verandert de cursor kortstondig in een dvd-rommetje en mijn dvd-speler begint toeren te maken en identificeert de dvd. Daarna gebeurt er niets meer: heel gta_sa.exe staat niet in het geheugen en ik ben terug bij af. Dit kan ik 10x doen, maar het start niet meer op.

Kan iemand mij helpen? / Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Ja, klopt inderdaad didier sachs gaat open zo gauw je terug bent in de eerste stad
meteen maar ff in het nieuw gestoken :)
Afbeeldingslocatie: http://img17.echo.cx/img17/511/ds9pj.th.jpg

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat bij regen, ik zo van die verticale witte streepjes krijg ?
Ik speel in 1280x1024 alles op high, 2x AA met een geforce 6600GT en forceware 71.89 WHQL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:33:
Weet iemand hoe het komt dat bij regen, ik zo van die verticale witte streepjes krijg ?
Ik speel in 1280x1024 alles op high, 2x AA met een geforce 6600GT en forceware 71.89 WHQL
Regen heet zoiets :X
Maar okay als je het op een andere manier bedoeld; ik mis met mijn geforce FX 5200 soms hele vlakken textures. Dan zie ik gewoon een blauw wiel, of een blauwe muur ofzo.. heel maf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook ja, bij regen ziet het er wat lelijk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pEeDy16 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:35:
[...]

Regen heet zoiets :X
Maar okay als je het op een andere manier bedoeld; ik mis met mijn geforce FX 5200 soms hele vlakken textures. Dan zie ik gewoon een blauw wiel, of een blauwe muur ofzo.. heel maf
Oei oei :s
Horizontaal bedoel ik ... ik was net met m'n broer bezig over een verticale balk die niet loodrecht stond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Jullie al easter eggs gevonden?
Ik zelf eentje... in een van de eerste missies spring jij met je crewmates uit een auto, vlak voordat deze door een reclamebord knalt en in het afwateringskanaal beland. Op het bord stond eerst; 'A taste of things to come' maar nadat de auto erdoor heen vloog stond er; 'A taste of come' :D

Ik kwam dit tegen op andere fora:
http://img55.exs.cx/img55/8254/cokopops.jpg
Er staat onder: "Start your day with a mouthfull of cock!"

http://img24.exs.cx/img24/1282/GTALemmings1.jpg
Weet niet zeker of dit waar is.. nog geen foto's gezien en ook nog niet zelf getest.

http://img130.exs.cx/img130/3290/EasterEggcopy.jpg
^^ Zo moeten er nog meer in het spel zitten, hoor ik.

Doe voortaan eens resizen :*

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 18-06-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

moet nu voor die blinde chinees (ben de naam even kwijt) die zwem missie doen, moet dus meer long capaciteit (schijf je dat zo?) hebben, maar ik kan maar niet onderwater blijven, ik houd muis gewoon ingedrukt en ik kom langzaam weer naar boven, laat ik hem los ook, naar benede kijken en spatie helpt niet, wat nu?

hoe veel capaciteit heb je trouwens nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
GoldenSample schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:00:
moet nu voor die blinde chinees (ben de naam even kwijt) die zwem missie doen, moet dus meer long capaciteit (schijf je dat zo?) hebben, maar ik kan maar niet onderwater blijven, ik houd muis gewoon ingedrukt en ik kom langzaam weer naar boven, laat ik hem los ook, naar benede kijken en spatie helpt niet, wat nu?

Ja dat zwemmen heb ik ook totaal niet door :S:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:00:

Eerst de rechter alt toest indrukken en daarna de spatiebalk. (dus allebei ingedrukt houden) Tenminste, zo werkt het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er draait ook resevoir dogs in de bioscoop in los santos ;)
Heb er alleen geen foto van.

Vind het wel een leuk spel, alleen ik vond die mafia sfeer van vice city net wat mooier. Al die ghetto/ homies "shit" boeit mij weinig.
Voor de rest is het geluid hier wel een beetje fucked up, als ik de hardwareversnelling niet op het laagst heb staan, krijg ik een blauw scherm naar ~5 min spelen. Al 5 verschillende drivers geprobeerd, niets helpt. Alleen de versnelling terugschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Laatst online: 07-09 12:29
Heej Allemaal,

ik heb de topics doorgelezen en ook op andere forums gezocht, maar heb nog steeds het volgende probleem met de user tracks:

ik ben er na lang zwoegen achtergekomen dat je je Mijn Documenten map op de standaardlocatie moet hebben staan (C:\Documentents and Settings.... etc.), anders doet je eigen muziek het sowieso niet.

Nu ik dit dus terug heb gezet naar de standaardlocatie (had mijn 'Mijn Documenten' map op de D schijf staan) kreeg ik het voor elkaar om in SA een .ogg bestandje af te spelen. Ik helemaal blij, maar nu krijg ik het nog steeds niet voor elkaar om MP3'tjes aan de praat te krijgen. Snelkoppelingen of echte bestanden, het maakt allemaal niks uit, ik hoor alleen dat ene .ogg bestandje en een hoop reclame (die me zo langzamerhand mn strot uitkomt! :( ). Ik heb gewoon WMP 10 op de PC staan dus daar kan het ook niet aan liggen....

Plz help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:37:

ow, en ene vrachtwagen met trailer kun je niet eens in je garage kwijt zeg, das ook weer een btj jmmr:

[afbeelding]
Zo parkeer ik er zonder problemen een tiental in m'n gta:sa garage. QSua formaat toch, kunnen er wel maar 5 in ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:03:
[...]

Eerst de rechter alt toest indrukken en daarna de spatiebalk. (dus allebei ingedrukt houden) Tenminste, zo werkt het bij mij.
bij mij duik ik dan alleen onder en verder ga ik langzaam waar ik ook heen ga met bij. me muis naar boven... wat staat er dan bij controls onder rechter alt bij jouw?

mijn dank is groot voor de verlosser _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
V Beker schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:10:
[...]nu krijg ik het nog steeds niet voor elkaar om MP3'tjes aan de praat te krijgen. [...]
Ik heb gewoon WMP 10 op de PC staan dus daar kan het ook niet aan liggen....
Je moet een of andere MP3 codec installeren voordat MP3's afspelen goed gaat. Ik weet zo geen naam van een MP3 codec, maar als je op google zoekt vind je er vast wel een.

Voor die codec moet namelijk geld betaald worden, Rockstar wou dit waarschijnlijk niet betalen dus laten ze de gebruikers het zelf uitzoeken/betalen.

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Laatst online: 07-09 12:29
ja hier zat ik ook al aan te denken...

maar volsta ik dan met een codec van Lame of moet ik wat verder zoeken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC

AuC

Je zwemt door eerst de LMB in te drukken, hierdoor ga je onder water. Vervolgens kan je met spatie vooruit zwemmen. Let er wel op dat een mens drijf, en zo ook CJ :+ Je moet af en toe dus even naar beneden/schuin naar beneden zwemmen om weer dieper onder water te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

AuC schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:40:
Je zwemt door eerst de LMB in te drukken, hierdoor ga je onder water. Vervolgens kan je met spatie vooruit zwemmen. Let er wel op dat een mens drijf, en zo ook CJ :+ Je moet af en toe dus even naar beneden/schuin naar beneden zwemmen om weer dieper onder water te komen.
net ontdekt, lukt nu beter, maar nu rijst weer de volgende vraag hoe klim je een ladder op? ik heb al action key geprobeerd (tab dus) spatie muis gewoon er tegen aan lopen en naar boven kijken, wat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC

AuC

Volgens mij is dat niet mogelijk. Heb zelf ook al vanalles geprobeerd, maar ik kon op geen enkele manier de ladders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
godsamme! ben ik blij dat ik die malloten eindelijk van hun quads heb afgeschoten wil ik terugrijden naar dat hok van d'r flikker ik in een diep gat. Gaat ze dood :s
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.