Kan me enkel voorstellen dat de performance van xp 64bit eventueel beter is waardoor dit in games
in het algemeen naar voren zal komen maar kan me buiten dat geen verbeteringen voorstellen, tis toch zo dat het in 32bit instructies geschreven is, en ook zo zich zal gedragen in een 64bits omgeving. Eventueel dat de upgrade van een cleane xp64 tov een brakke 32bits XP ook weer iets hiervan in de game naar voren laat komen, en de indruk wekt dat de 64bits windows wederom superieur is..
Ook praat ik nu poep?!
Zoals ik al in page1 van dit nieuwe topic melde dat je met app controlled FSAA je het wel kan laten werken in Cat5.6, maar mij viel direct op dat als je bv in de SP spawnt, je bv op dat mobiel radarstation je vreemde hakkelige dynamische schaduwen ziet, is dit verholpen met terugthrottlen naar bv cat 5.1?!
(zit op werk, en kan het dus niet testen..

)
en nog geen antwoord op gevonden, hoe enable ik fps ingame, dus niet via apps als fraps of ATI traytools..?! (liefst dus via console command...)
ps het leek me ook dat als in cat5.6 de fsaa enkel via app controlled werkt, dit met AF ook zo zal zijn (als het erin zat..

) dus via driver instellen werkte niet, is dit wel bij cat 5.1 het geval, waarbij de FSAA daarin instellen ook dus blijkt te werken en je dus ook merkt als je in de driver 8x/16x AF instelt!?
iemand met fraps het verschil in hardware sound on/off en EAX on/off of combi hiervan al gebencht, waardoor de optimale instel menus in de startpost kunnen, perf settings, en eyecandy settings !?
[
Voor 10% gewijzigd door
SAiN ONeZ op 11-06-2005 13:57
]