[PC] Battlefield 2 - deel IV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.507 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 128821 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:33:
Als ik de Nvidia drivers wil instaleren die erbij zitten (77.30) krijg ik halverwege het instaleren een melding dat ie niet door de windows logo test heen komt. Dat zou controleren op compatibiliteit met windows XP. "Doorgaan met het installeren van deze software kan ertoe leiden dat dit systeem nu of in de toekomst instabiel wordt of niet meer juist werkt. U wordt aangeraden deze installatie nu te beeindigen." Ik heb XP Pro met SP2. Hoe kan dit, want andere drivers doen het wel gewoon.
Dan zijn de drivers niet WHQL gecertificeerd, gewoon doorgaan. Krijg je geen problemen mee.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Quakie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:01:
FSAA onder ATI drivers zoals de 5.6 werkt alleen als het onder windows als

application preferences staat....

Had eerst ook geen FSAA maar nu draait hier als een zonnetje met 4FSAA 2TA AF4 (profile Ati Tray) alles op High @ 1280X960 ( Tussen 60 en 75 FPS )
Idd...dit werkt.
Zet de settings op application prefereces en AA werkt wel :)
Wereld van verschil gelijk zeg...
Nu nog de gouden tip om hem op 1280x1024 te krijgen en ik ben helemaal blij :) :)
Nog 1vraag,ik wil mijn key's opnieuw binden maar diegene die al toegwezen zijn kan je niet verranderen.
Is dit op een manier wel mogenlijk of moet je in de demo gewoon spelen met de binds zoals ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:52
Heb ik niet.

Ik heb monitor op 60Hz gezet en in de ATI drivers ook op 60Hz gezet, werkt ook niet.

Ik gebruik geen "refresh" programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Nu inclusief hotlink protectie, dus even gaan naar http://filemirror.i3d.nl/index.html :P
Gaat namelijk 80 GB per uur doorheen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Stewie! op 11-06-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 02-06 22:43

The_Scarabial

MTB for life!

Vette shit, dit is ernstig slecht voor mijn laatste tentamenweek :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-06 22:17

TMC

Wat een klootzakken, waarom in GODSNAAM geen 1280*1024. Dit is volgens mij de meest gebruikte resolutie. Aaaaaaaargh ik kan hier zo kwaad om worden :(.

Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 22:23
FnF schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:49:
[...]

Op een aantal ATi drivers werkt de FSAA niet, 5.6 werkt iig niet, 4.12 werkt hier wel.

Zoals beloofd ff wat results van x64.

Hierbij de ATi drivers 5.4, wat mij meteen opviel is dat ik hierbij wel FSAA had :Y)
Misschien dat het FSAA probleem door CCC komt, ik ga op mijn niet-x64 installatie nog wel eens 5.6 CP installeren, en zien of het dan wel werkt.
Verder loopt alles veel beter op Windows XP Pro x64. Alles loopt gewoon veel soepeler, ja, je merkt het er wel van af :Y) Eindelijk een game waarvan je echt kan zeggen dat x64 veel beter loopt :9
kun je wat benchmarks tonen, of zijn die er nog niet?
Is het algemeen bekend dat deze game beter loopt onder windows 64 bit ? Ik heb een geforce 6800gt en ik weet eigenlijk niet of die net als jouw ati sneller zal zijn. Voordat ik me alle ellende van opnieuw installeren op de nek haal, zou het mooi zijn om dit bevestigd te krijgen. TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

fsfikke schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:36:
[...]

Dan zijn de drivers niet WHQL gecertificeerd, gewoon doorgaan. Krijg je geen problemen mee.
Thx, werkt.

Zou in het voledige spel wel 1280x1024 worden onderstuent? Dat heb ik ook en t is echt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

hij loopt hier perfect met een P IV 2.8 Ghz, 1GB RAM <-speciaal voor bf) en een 9800 pro. Nu gaat ie zo rond de vijftig fps, maar als ik bijvoorbeeld terrain detail op high zet gaat ie op sommige stukken ont-zet-tend schokkerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 128821 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:57:
[...]

Thx, werkt.

Zou in het voledige spel wel 1280x1024 worden onderstuent? Dat heb ik ook en t is echt vervelend.
Denk het niet, in BF1942 werd het ook niet ondersteund, maar dat kon je in een file wijzigen. Wist ik nu nog maar welke file dat was :p

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 11-06-2005 13:05 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

eigenlijk wel logisch dat die niet ondersteund, is beeldvervorming. 1280x960 is de juiste resolutie. maarja die wordt weer niet staandaard door tfts ondersteund.

maar iets anders, irriteerd men zich ook zo aan die beginbeelden als ea,nvidia en dice omdat je ze niet weg kunt klikken, gewoon onder de movies map een paar bik bestanden verwijderen en klaar is keer. zo ging dat ook al bij bf1942. fijn dat dat nog steeds zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Hacku schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:58:
[...]

Denk het niet, in BF1942 werd het ook niet ondersteunt, maar dat kon je in een file wijzigen. Wist ik nu nog maar welke file dat was :p
Ik kom dit nog best wel eens tegen dat 1280x1024 er niet bij zit.
Snap echt niet waarom de gameindustrie deze optie niet standaart verwerkt.
Is een zeer veel gebruikte resolutie.
Als deze reso in de full versie er ook niet bij zit is dit voor mij al een reden om het spel niet te kopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:16

Quakie

quakelen

Filename: Video

VideoSettings.setTerrainQuality 3
VideoSettings.setGeometryQuality 3
VideoSettings.setLightingQuality 3
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 3
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 3
VideoSettings.setEffectsQuality 3
VideoSettings.setTextureQuality 3
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 3
VideoSettings.setResolution 1280x960@75Hz
VideoSettings.setAntialiasing 4Samples
VideoSettings.setViewDistanceScale 1
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3
Onder:
Mijn Documenten\Battlefield 2 Demo\Profiles\0001\

Alleen hij crasht als je het veranderd in 1280x1024. :(
Nog even aan het kutte om het op die reso werkend te krijgen... ;)

Maar om het spel niet te kopen omdat ie die resolutie niet ondersteund gaat beetje ver. Zeg eerlijk zie zo erge kwaliteit verschil tussen 1280x960 en 1280x1024 ? Ben iemand die er gauw last van heb (speel ook met vsync aan bijv.) en mij valt het niet op dat het niet in native tft resolutie is.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live &#039;till You Die

Ok, ik heb dus ook last van het niet kunnen opstarten van de demo, springt altijd terug naar de desktop. Heeft blijkbaar iets te maken met het locken van je refreshrates van je monitor, alleen, ik gebruik zo geen programmatje, ik heb deze refreshrates in de driver van men monitor zelf ingesteld... Nu had ik dat probleem bij BF Vietnam in den beginne ook, maar dat was toen snel opgelost door in het bestand videodefault.con de volgende regel toe te voegen:

allow.allrefreshrates 1

Alleen vind ik zo niet meteen een bestand waar ik die regel kan toevoegen... Dus dat wordt wachten tot iemand wel snugger genoeg is en de oplossing vindt of op een fix voor de demo (maar dat kan nog wel ff duren EA kennende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Wat is de command voor in de console om fps te laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-06 17:07
jezus ja ik zet alles op high vette schokken en alles medium vet soepel opeens. misschien omdat ik maar 512 mbram heb worden die grote textures hem teveel. ik heb nieuwste drivers grpobeerd en die bij het spel maar alsnog die zwarte vlakken ipv schaduw.

naja shadow maar uit, who cares :*)
voor de rest, wel tof spel :9~

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
iemand die kan vertellen of het nu overall beter of slechter loopt onder windows xp 64 bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

hully schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:54:
[...]

kun je wat benchmarks tonen, of zijn die er nog niet?
Is het algemeen bekend dat deze game beter loopt onder windows 64 bit ? Ik heb een geforce 6800gt en ik weet eigenlijk niet of die net als jouw ati sneller zal zijn. Voordat ik me alle ellende van opnieuw installeren op de nek haal, zou het mooi zijn om dit bevestigd te krijgen. TIA
Er zijn geen benchmarks zo goed ik weer.
Daarnaast is het ook al eerder genoemd door een medetweaker dat het op x64 beter loopt dan onder de niet-x64 versie.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Quakie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:08:
Filename: Video

VideoSettings.setTerrainQuality 3
VideoSettings.setGeometryQuality 3
VideoSettings.setLightingQuality 3
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 3
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 3
VideoSettings.setEffectsQuality 3
VideoSettings.setTextureQuality 3
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 3
VideoSettings.setResolution 1280x960@75Hz
VideoSettings.setAntialiasing 4Samples
VideoSettings.setViewDistanceScale 1
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3
Onder:
Mijn Documenten\Battlefield 2 Demo\Profiles\0001\

Alleen hij crasht als je het veranderd in 1280x1024. :(
Nog even aan het kutte om het op die reso werkend te krijgen... ;)

Maar om het spel niet te kopen omdat ie die resolutie niet ondersteund gaat beetje ver. Zeg eerlijk zie zo erge kwaliteit verschil tussen 1280x960 en 1280x1024 ? Ben iemand die er gauw last van heb (speel ook met vsync aan bijv.) en mij valt het niet op dat het niet in native tft resolutie is.
Ik game op een 19" CRT, en daar valt het verschil tussen 1280x960 en 1280x1024 goed op hoor :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Nu niet voor het een of het ander, maar ik heb nog nooit zo'n problemen gehad met nieuwe games ... die werken altijd van de eerste keer fatsoenlijk! GTASA, geen problemen, draait als een tiet aan 1600x1200, BF2 hetzelfde verhaal, ook aan 1600x1200... Ik vraag me soms toch af wat ik dan goed doe (ik doe niets speciaals, buiten m'n systeem helemaal naar mijn zinnen zetten), of wat tweakers die dan problemen hebben fout doen dan ...

Anyway, ontopic:

Dit wordt hét spel van 2005, man man, hoe ongelooflijk geweldig, zo gedetailleerd en realistisch heb ik nog nooit oorlogje gespeeld :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Ik op een 17 inch TFT en ik zie toch ook wel erg duidelijk het verschil tussen 1280x1024 of 1280x960.
En tsja...dit kan voor mij toch echt een reden zijn om een spel niet te kopen.
Heb een nette pc opgebouwd om alles op full eye-candy te kunnen spelen.
En als dit dan niet mogenlijk wordt gemaakt alleen al door het spel zelf kan dit voor mij de doorslag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
damn, ik heb in die .con files zitten kloten o.a. op zoek naar resolutie. en nu kom ik geen enkele server meer in ivm modified version :x kan ik die configs gewoon verwijderen en worden ze dan opnieuw aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:15

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Weet iemand welke poorten bf2 allemaal gebruikt? Wil namelijk een servertje opzetten

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

YoshiBignose schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:11:
jezus ja ik zet alles op high vette schokken en alles medium vet soepel opeens. misschien omdat ik maar 512 mbram heb worden die grote textures hem teveel. ik heb nieuwste drivers grpobeerd en die bij het spel maar alsnog die zwarte vlakken ipv schaduw.

naja shadow maar uit, who cares :*)
voor de rest, wel tof spel :9~
Gebruik de bijgeleverde drivers de 77.30 op precies te zijn... geen problemen meer met shaduws. Dit kun je vinden in het vorige topic en ergens op pagina 2 (25 posts per pagina ofzo) Ze staan hier C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\nvidia_driver

Nog een jammerlijk puntje is dat er geen HW support voor mijn audigy ls is, laat staan mijn onboard nvidia chip. Wel iets wat ik mis, hw render ontlast de cpu wel een beetje het zou daarom nog wat kenne schelen in fps. :/

//edit: Overigens zijn die guided rockets ook erg vet, ook het stemmetje wat er bij komt, missile loose ofziets :D En persoonlijk vindt in de map toch een beetje te klein voor de straaljagers.

[ Voor 10% gewijzigd door whyz op 11-06-2005 13:33 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Ja begrijpelijk.. je geeft niet voor niets zoveel knaken uit... heb hetzelfde.... maarja kan ook aan de monitor liggen.. sommige tft interpoleren beter dan een ander.....of aan de ogen.. bedoel zie ook geen verschil tussen AF8 en AF16 :| Weet het.. tijd voor nieuwe bril.... :P

Maar als je dit topic leest zijn er genoeg die zich hieraan irriteren.... dan zal er vast een zeker ook wel een file komen die zorgt dat ie op 1280x1024 draait ook al wordt het niet ondersteund..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Nog een jammerlijk puntje is dat er geen HW support voor mijn audigy ls is, laat staan mijn onboard nvidia chip. Wel iets wat ik mis, hw render ontlast de cpu wel een beetje het zou daarom nog wat kenne schelen in fps. :/

//edit: Overigens zijn die guided rockets ook erg vet, ook het stemmetje wat er bij komt, missile loose ofziets :D En persoonlijk vindt in de map toch een beetje te klein voor de straaljagers.
Geen HW support voor je audigy kaart?

Zo uit me hoofd heb je twee settings voor audigy kaarten... een werkt alleen met een audigy4 geloof ik....
Nadat ik alleen hardware en daarna eax enabled klikte werkt het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 22:14
Erhnam schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:27:
Weet iemand welke poorten bf2 allemaal gebruikt? Wil namelijk een servertje opzetten
Als je naar een server connect zie je ip:poort. ik dacht dat de poort iets van 1565 was ofzoiets. Moet je ff kijken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Dit spel is zoveel beter dan 1942. Vooral de geluiden en de handeling van wapens is er enorm op vooruit gegaan. Voelt veel soepeler aan allemaal. Was ik bijna de graphics vergeten :9 . Dit is de echte opvolger van bf42.

Speelde net op king loui's server. Jagermeister was volgens mij te druk met het spel bezig om mij op te merken of iig op mijn berichten te reageren. :P

[ Voor 4% gewijzigd door dikki dik op 11-06-2005 13:44 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zijn er nu al aardig wat servers om te joinen dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Quakie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:32:
Ja begrijpelijk.. je geeft niet voor niets zoveel knaken uit... heb hetzelfde.... maarja kan ook aan de monitor liggen.. sommige tft interpoleren beter dan een ander.....of aan de ogen.. bedoel zie ook geen verschil tussen AF8 en AF16 :| Weet het.. tijd voor nieuwe bril.... :P

Maar als je dit topic leest zijn er genoeg die zich hieraan irriteren.... dan zal er vast een zeker ook wel een file komen die zorgt dat ie op 1280x1024 draait ook al wordt het niet ondersteund..
Of we moeten een petition opzetten ofzo :? Superveel mensen klagen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 18:23
Zeker, er zijn meer dan genoeg servers. Sterker nog: Ik heb nog nooit zoveel servers voor een Demo versie gezien.

Ik denk dat BF2 wel een van de meest gespeelde spellen gaat worden. :)

//edit: Inderdaad... voor mij geld ook dat 1280x1024 gedoe. Ik zie hem graag daarop draaien.

[ Voor 21% gewijzigd door T-mo-T op 11-06-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Bor de Wollef schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:43:
keuze genoeg :). Echt ontzettend veel. King loui's server is een goede. Jagermeister zit erop en fsfikke zag ik daar ook nog. Veel gotters dus

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Bor de Wollef schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:43:
er zijn volop servers maak je daar maar geen zorgen over ;) de halve gamewereld zit dit spel te spelen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 09:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Kan me enkel voorstellen dat de performance van xp 64bit eventueel beter is waardoor dit in games in het algemeen naar voren zal komen maar kan me buiten dat geen verbeteringen voorstellen, tis toch zo dat het in 32bit instructies geschreven is, en ook zo zich zal gedragen in een 64bits omgeving. Eventueel dat de upgrade van een cleane xp64 tov een brakke 32bits XP ook weer iets hiervan in de game naar voren laat komen, en de indruk wekt dat de 64bits windows wederom superieur is.. :?
Ook praat ik nu poep?!

Zoals ik al in page1 van dit nieuwe topic melde dat je met app controlled FSAA je het wel kan laten werken in Cat5.6, maar mij viel direct op dat als je bv in de SP spawnt, je bv op dat mobiel radarstation je vreemde hakkelige dynamische schaduwen ziet, is dit verholpen met terugthrottlen naar bv cat 5.1?!
(zit op werk, en kan het dus niet testen.. :()

en nog geen antwoord op gevonden, hoe enable ik fps ingame, dus niet via apps als fraps of ATI traytools..?! (liefst dus via console command...)

ps het leek me ook dat als in cat5.6 de fsaa enkel via app controlled werkt, dit met AF ook zo zal zijn (als het erin zat.. :'( ) dus via driver instellen werkte niet, is dit wel bij cat 5.1 het geval, waarbij de FSAA daarin instellen ook dus blijkt te werken en je dus ook merkt als je in de driver 8x/16x AF instelt!?

iemand met fraps het verschil in hardware sound on/off en EAX on/off of combi hiervan al gebencht, waardoor de optimale instel menus in de startpost kunnen, perf settings, en eyecandy settings !?

[ Voor 10% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-06-2005 13:57 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 21:04
Zijn er al mensen die de commando-mode geprobeerd hebben?
My favorite part is the Commander mode! I've won every game I've commanded in Very Happy

For those that want to try to Comm, get used to everything in Singleplayer first as in a large MP game with people yelling for orders, it gets hectic! Hit Caps-Lock key to get to the Squad Menu, then under Commander click Apply. Once you are approved hit Page-Up to accept the job. Then go into a safe place to hide (your body doesn't go into a magical place when you are commanding) and hit Caps-Lock to go into the Commander window where you get awesome shit!

Artillery takes about 30-45 seconds to land on your targets after you order the attack. This makes it useful for nailing a bunch of camping infantry, or using the Arty right before your team rushes into a flag ponit.

You can order squads around to Attack, Defend, Move, etc etc and so far all my Squad Leaders have obeyed me... I of course use the "Commend Squad" button after their mission Wink

Scan is very effective for finding out where every enemy is on the battlefield. Only you can see their positions when using Scan, but it gives you a great idea of where to attack next, or where to use your Arty.

Artillery fires a bunch of artillery shells into the enemy. What is cool is that the ammount of shots fired is dependent on the map size. So if you have 16 player map, you won't have as many artillery guns as a 64 player map, so you gotta use the guns wisely in smaller maps as you have less chance of hitting them.

UAV scans in a fairly large area, showing all enemies in the area to your teammates on their minimap.

Supplies drops a nice supply crate... It is actually affected by wind so it drifts, so I haven't landed it on anyone's head to kill them yet Sad I landed it on a buggy but since it is affected by physics, it rolled off. Oh well.

Commander mode rocks!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:28

beany

Meeheheheheh

hiostu schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:50:
Zijn er al mensen die de commando-mode geprobeerd hebben?

[...]
Commander mode zit niet in de demo... dacht ik!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 17:42
Installeerde het spel net. Heb toch een redelijke high end bak, 3500+ (@2400 Mhz) 1 GB OCZ memory, X800XT, Raptor schijven en noem het maar op.

Ik zet alle settings op High, 1024x768@75 Hz. op een 17" IIyama TFT monitor, AA @ 4x. Draait soepel, alleen die graphics :( Overal kartelrandjes en noem het maar op, ligt dit aan het feit dat de native reso. niet gedraaid wordt momenteel? Of dat de AA niet lekker werkt :?

Voor de rest is de gameplay zeer lkkr, alleen bederven mijn problemen een beetje de sfeer :(. Ligt dit aan de demo, die nog niet gfoed is uitgewerkt, of is er wat anders aan de hand?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Damn, ik kon echt niet stoppen gisternacht ;(

Tot 7 in de morgen gespeeld, en nu moét ik weer }) Wat een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 02-06 23:02
beany schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:53:
[...]

Jawel hoor, in het begin van een Ronde kun je je eigen ''aanmelden'' voor het zijn van de Commander.
Ikzelf heb het nog niet geprobeerd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 21:04
beany schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:53:
[...]

zou er dus wel in moeten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Tekn0z schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:53:
Installeerde het spel net. Heb toch een redelijke high end bak, 3500+ (@2400 Mhz) 1 GB OCZ memory, X800XT, Raptor schijven en noem het maar op.

Ik zet alle settings op High, 1024x768@75 Hz. op een 17" IIyama TFT monitor, AA @ 4x. Draait soepel, alleen die graphics :( Overal kartelrandjes en noem het maar op, ligt dit aan het feit dat de native reso. niet gedraaid wordt momenteel? Of dat de AA niet lekker werkt :?

Voor de rest is de gameplay zeer lkkr, alleen bederven mijn problemen een beetje de sfeer :(. Ligt dit aan de demo, die nog niet gfoed is uitgewerkt, of is er wat anders aan de hand?
Zie bovenstaande posts.... Onder windows application preferences aanklikken dan zal je zien dat FSAA 4x het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
sain onez schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:46:
Kan me enkel voorstellen dat de performance van xp 64bit eventueel beter is waardoor dit in games in het algemeen naar voren zal komen maar kan me buiten dat geen verbeteringen voorstellen, tis toch zo dat het in 32bit instructies geschreven is, en ook zo zich zal gedragen in een 64bits omgeving. Eventueel dat de upgrade van een cleane xp64 tov een brakke 32bits XP ook weer iets hiervan in de game naar voren laat komen, en de indruk wekt dat de 64bits windows wederom superieur is.. :?
Ook praat ik nu poep?!
het feit dat je uberhaupt meedenkt is top. Het is zo dat al mijn huidige games (hl2, doom3, farcry) trager liepen onder win64. Ik vind BF2 echter zo gaaf (nu al) dat -indien het onder windows64 sneller draait- ik alleen daarvoor best opnieuw wil installeren. Zou alleen tof zijn als het allom bekend was of het sneller loopt onder win64, of dat zulks alleen voor ati of geforce geldt enz. Scheelt namelijk een bak met werk.

Thanx anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 17:42
Quakie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:59:
[...]

Zie bovenstaande posts.... Onder windows application preferences aanklikken dan zal je zien dat FSAA 4x het wel doet.
Had ik al gedaan, applicatie voorkeur aangeven in Windows idd, en dan ingame de AA aangooien. En dan zou het moeten werken, maar helaas!! Heb dit ook al in meerdere andere games gemerkt. Komt het wellicht door de Omega drivers :?

Gebruiken jullie allemaal de orginele ATi Catalyst 5.6 drivers dan :?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Ikke wel... gebruik ati 5.6 plus ati tray voor profiles .... dit werkt hier het beste en vind het handig dat ik per game kan instellen hoe ik de settings wil hebben.

Anders probeer je toch de 5.6 een keer? Je kan altijd terug naar je omega mocht je dat willen?

/EDIT

Voor diegene die fps in game willen:

Las dit ergens.. niet getest.. ati tray geeft het hier al aan.

Console commands zijn op te vragen met TAB render.drawFPS 1 om je FPS te kunnen zien.

/EDIT

[ Voor 30% gewijzigd door Quakie op 11-06-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 09:39
Heeft iemand enig idee of de key bindings in de game beter zijn in te stellen als in de demo. Ik wil bv de end key gebruiken maar die is gereserveerd voor de console. Ik kan key bindings instellen controls.con, maar dat is een gepruts van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Mijn problemen zijn opgelost en geniet met volle teugen van deze topper :)

Wat het nou opgelost heeft kan ik niet zeggen, want ik heb zo'n beetje alles vervangen :P

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:15

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Hier wat servers:

83.98.156.39 (linux)
83.98.156.49 (linux)
83.98.156.141 (windows)
83.98.156.141 (windows)

[ Voor 22% gewijzigd door Erhnam op 11-06-2005 14:28 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 21:44
Als ik hem aan het installeren ben dan krijg ik een md5error op het laatst en kan ik steeds kiezen voor retry.

Wat houd dit in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Commander spelen is leuk, alleen als je niet in een clan zit maar dus op een public speelt luistert niemand + zodra je artillery kapot is gemaakt moet je die zelf fixen of maar hopen dat iemand dat doet. Ik vind het zelf vooral handig om te zien waar de vijand zit, als het team dan ook nog eens ernaar zou luisteren was het helemaal geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 09:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hully schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:01:
[...]

het feit dat je uberhaupt meedenkt is top. Het is zo dat al mijn huidige games (hl2, doom3, farcry) trager liepen onder win64. Ik vind BF2 echter zo gaaf (nu al) dat -indien het onder windows64 sneller draait- ik alleen daarvoor best opnieuw wil installeren. Zou alleen tof zijn als het allom bekend was of het sneller loopt onder win64, of dat zulks alleen voor ati of geforce geldt enz. Scheelt namelijk een bak met werk.

Thanx anyway.
hehe , mijn gedachtes evenzo...
was dit al tijdje terug van plan na verhalen dat BF V en 42 goed zo draaien hierover..
als men dit ahv wat benches dmv fraps kan bewijzen, wil ik best een multiboot erop knallen...

Nu nog de AF hard door de driver in kunnen schakelen (strax test ik het zelf ahv 5.1) en dan is volgens mij nie eens nodig, maar hey men moet wel bij de tijd blijven !! :o ;)

Omdat ik BFV optimaal op 1280x960 kan draaien met 4 of zelfs 6x aa en 8x of 16x af, en op 1600x1200 waren de dips te groot. Maar in BF2 valt dit veel meer mee te vallen :? nu dus nog die fps in beeld toveren, zodat ik zelf wat meer 'proof' heb...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 16:58
Waar haal je de linux dedicated server vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Hoi, ik heb de demo ook gedownload, en probeerde het te spelen. Alleen ik kan geen servers zien, waardoor ik niet online kan spelen. Spelen jullie allemaal online of hebben jullie maar singleplayer gespeeld?

Oh ja, ik zit achter een router, misschien dat het daar aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131656

Weet iemand de keys hoe ik iets kan aanvragen aan de commander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 21:01
Ligt aan jouw denk ik aangezien er genoeg servers zijn online.

Ik word alleen gek dat je steeds weer uit het spel moet als je je video settings anders hebt ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

weet niet maar bij mij werkt battlefield demo perfect op 1600/1200 op 4x fsaa op de ati 5.5 drivers.
lees overal dat die drivers brak zijn en bf zou laten crashen? maare werkt prima hier met een X800 XT PE. dus wassup, moet dan toch ergens anders fout liggen dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

dikki dik schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:43:
Dit spel is zoveel beter dan 1942. Vooral de geluiden en de handeling van wapens is er enorm op vooruit gegaan. Voelt veel soepeler aan allemaal. Was ik bijna de graphics vergeten :9 . Dit is de echte opvolger van bf42.

Speelde net op king loui's server. Jagermeister was volgens mij te druk met het spel bezig om mij op te merken of iig op mijn berichten te reageren. :P
Ik spotte jou wel.. ik zat me de pleuris te typen man! Ik heb een stuk of 4 keer: "Yo Dikkie Dik" getypt! :P Je hebt me wel een flink aantal keer afgeknald :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85482

Wat is het Ip van de tweak server? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

84.244.140.230

offtopic:
ff snel wat boodschappen in huis halen en dan sluit ik mij weer hermetisch van de buitenwereld af

[ Voor 82% gewijzigd door jagermeister op 11-06-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Een waardige opvolger voor batlefield 1942 imo.
Alleen ik vind het heli vliegen te makkelijk.
Voor de rest super!

[ Voor 37% gewijzigd door Mister I op 11-06-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

BF2 maakt zijn verwachtingen waar :D En het loopt als een zonnetje op me bak (1600x1200 alles op high) ! Alleen de eerste map die hij laadt nadat je het spel net hebt opgestart duurt langer als normaal, maar daarna supersnel ! _/-\o_ Heb de demo sinds gisteren (vanaf de seconde dat ie gereleased werd op gamespot) en heb hem tot 5 uur 's nachts gespeeld ... ben nu net wakker en raad eens wat ik ga doen 8)

[ Voor 9% gewijzigd door BaT op 11-06-2005 14:51 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 90220 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:41:
weet niet maar bij mij werkt battlefield demo perfect op 1600/1200 op 4x fsaa op de ati 5.5 drivers.
lees overal dat die drivers brak zijn en bf zou laten crashen? maare werkt prima hier met een X800 XT PE. dus wassup, moet dan toch ergens anders fout liggen dan? :?
Waarvan ik zelf heb getest wat niet werkt is alleen maar de 5.6 en de 5.4 driver. Daarvan weet ik iig zeker dat FSAA niet werkt. Ik ga direct wel even 5.5 testen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Zou iemand een Petition willen maken voor 1280x1024 support? Mijn Engels is namelijk heel brak :( http://www.petitiononline.com/create_petition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mister I schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:49:
Voor de rest super!
Tja...het vliegen is makkelijk, maar ze zijn totaal niet té dominant aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

OMG Dit is echt erg... Ik ben nu al 10 demo downloads verder (en ja ik download de goede...) maar zelfs de demo van de EA ftp zelf BLIJFT corrupt! Het maakt niet uit of ik de .exe of .zip download, want zelfs als ik de .zip download is ie corrupt! Is de verspreiding van de demo zou zou verneukt door EA zelf? Allemaal CRC errors mirrors?

Ik heb het iig nog nooit gehad... Iemand iedeen? Dit is echt gare bullshit... Ik heb dus al zo'n 5 gig aan ONBRUIKBARE shit binnengehaald... ben het echt een beetje beu.... :r

P.S. Ik draai gewoon een virus scanner en malware tools en ik heb dus geen virus oid op m'n pc...

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 19:46

Copyman

Dode muis

Heeft deze game last van memory leaks ofzo? Het spel draait hier helemaal vloeiend, maar op sommige momenten, ongeveer een seconde of 2 á 3, lagged het spel heel erg. Voornamelijk als ik in gevechten kom. Heel erg storend.

Hebben meerdere mensen hier last van? Specs, zie signature.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

bin_jackson schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:51:
Zou iemand een Petition willen maken voor 1280x1024 support? Mijn Engels is namelijk heel brak :( http://www.petitiononline.com/create_petition.html
Ik heb altijd volgehouden dat een goede gamer gewoon een 19" (of groter) CRT monitor moet hebben ipv tft, nu weet ik waarom : native resolutions suck ass |:(

Gelukkig heb ik geen tft crap, maar een vertrouwde iiyama 19" die al 7 jaar meegaat _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door BaT op 11-06-2005 14:54 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
FiRePaTH schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:52:
OMG Dit is echt erg... Ik ben nu al 10 demo downloads verder (en ja ik download de goede...) maar zelfs de demo van de EA ftp zelf BLIJFT corrupt! Het maakt niet uit of ik de .exe of .zip download, want zelfs als ik de .zip download is ie corrupt! Is de verspreiding van de demo zou zou verneukt door EA zelf? Allemaal CRC errors mirrors?

Ik heb het iig nog nooit gehad... Iemand iedeen? Dit is echt gare bullshit... Ik heb dus al zo'n 5 gig aan ONBRUIKBARE shit binnengehaald... ben het echt een beetje beu.... :r

P.S. Ik draai gewoon een virus scanner en malware tools en ik heb dus geen virus oid op m'n pc...
Torrent, nieuwsgroepen?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
84.244.140.230 tweakers server werkt bij mij niet, unable to join zegt ie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose

misschien komt het doordat je DAP of zo'n andere tool gebruikt, alhoewel ik dat ook gebruikt heb en gedownload bij die universiteit server :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-06 22:14
bin_jackson schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:51:
Is het niet verstandiger om ff op de FULL te wachten, of is daar al bekend van dat ie ook 1280x1024 niet ondersteunt ?

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64307

Voor de rest super!
He hoe kun je dan nu al heli vliegen ik zie nergens een heli staan in die map??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Copyman schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:52:
Heeft deze game last van memory leaks ofzo? Het spel draait hier helemaal vloeiend, maar op sommige momenten, ongeveer een seconde of 2 á 3, lagged het spel heel erg. Voornamelijk als ik in gevechten kom. Heel erg storend.

Hebben meerdere mensen hier last van? Specs, zie signature.
Ik heb precies het zelfde vooral als ik loop en dan strafe naar links/rechts dan geberut er eerst ff niets. Het is ook nie zo dat je merkt dat de pc aan het laden ofzo is maar je er word wel 2 sec niet op je toetsen gereageerd. Heel vervelend :(

3000+
512
9800se@pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141883

schijt ziek wordt ik van die mirrors,telkens moet je maar door klikken,maar downloaden,ja,dat doe dan dan wel na 5 min,en dan gaat die ook nogeens met 3 kb/s ..waardoor ik 38 uur moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 64307 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:03:
[...]

He hoe kun je dan nu al heli vliegen ik zie nergens een heli staan in die map??
In de multiplayer is de map wat groter, met water, vliegdekschip en vliegtuigen, heli's erbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Ahh Medegotters help me uit de brand *(@#%##%
ik heb ineens geen rechten om BF2 te installen

You must have Administrator privileges to run setup

veder heb ik dat nergens problemen mee met installeren van andere games.
:( me clanleden maken me gek hier 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 11-06-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64307

Metal schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:07:
[...]

In de multiplayer is de map wat groter, met water, vliegdekschip en vliegtuigen, heli's erbij....
Ow ok.

Dan ga ik dat maar eens checken :)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 11-06-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 19:19
Voor de rest super!
Ik vind het vliegen ook veel te makkelijk, krijg er niet het goede gevoel bij als met DC.
Voor de rest vind ik de demo tot nu toe tegenvallen, het spel werkt wel goed bij mij maar de gameplay vind ik tot nu toe niet geweldig. Ik mis bijvoorbeel de beloofde destroyable envirements, oke ik had me er op voorbereid dat je niet alles zou kunnen slopen maar tot nu toe heb ik alleen 2 verkeersborden weten om te leggen. In een filmpje heb ik gezien dat iemand met C4 een brug sloopte, dan lijk het mij toch logisch dat als je er met een tank een aantal keer op knalt dat hij ook wel kapot gaat. Niet dus...
Verder vind ik de gameplat een beetje ingewikkelder geworden, hoefd niet erg te zijn maar ik krijg een gevoel van onoverzichtelijkheid.
Verder vind ik de graphics wel weer erg mooi, maar ik vind de manier hoe de "draw-distance" word afgekapt wel lelijk gedaan.
Wat ik ook een beetje irritant vind is dat de rand van het slagveld maar net om de basissen heen gaat, als je recht over het vliegdekschip vliegt kom je haast altijd in de roode zone, dat had van mij wel iets ruimer gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:17

BioHazard

*\o/*

Net even gespeeld op King_Louie server :)
Prachtig spel dit, voor mijn part kandidaat voor GOTY >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

aapenootjes schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:10:
[...]

Ik vind het vliegen ook veel te makkelijk, krijg er niet het goede gevoel bij als met DC.
Voor de rest vind ik de demo tot nu toe tegenvallen, het spel werkt wel goed bij mij maar de gameplay vind ik tot nu toe niet geweldig. Ik mis bijvoorbeel de beloofde destroyable envirements, oke ik had me er op voorbereid dat je niet alles zou kunnen slopen maar tot nu toe heb ik alleen 2 verkeersborden weten om te leggen. In een filmpje heb ik gezien dat iemand met C4 een brug sloopte, dan lijk het mij toch logisch dat als je er met een tank een aantal keer op knalt dat hij ook wel kapot gaat. Niet dus...
Verder vind ik de gameplat een beetje ingewikkelder geworden, hoefd niet erg te zijn maar ik krijg een gevoel van onoverzichtelijkheid.
Verder vind ik de graphics wel weer erg mooi, maar ik vind de manier hoe de "draw-distance" word afgekapt wel lelijk gedaan.
Wat ik ook een beetje irritant vind is dat de rand van het slagveld maar net om de basissen heen gaat, als je recht over het vliegdekschip vliegt kom je haast altijd in de roode zone, dat had van mij wel iets ruimer gemogen.
Dat de objects kan vernietigen komt zeker wel in de full-versie, ben ik wel zeker van eigenlijks _/-\o_
Verder heb ik al een keer een dak op mijn hoofd gekregen, en daardoor ook dood gegaan ;)

Voor de mensen die zich een beetje ergeren aan de 12 minuten tijd mode, doe dit:
Ga naar:
\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\python\game\gamemodes

Daar zie je deze file staan:
gpm_cq.py

Open die met kladblok, en zoek voor deze line:
host.registerHandler('TimeLimitReached', onTimeLimitReached, 1)

Maar er dan dit van:
#host.registerHandler('TimeLimitReached', onTimeLimitReached, 1)

Het enige wat je dus hoeft te doen, is er een # voor te zetten. Nu zal je geen tijdbeperking meer hebben. Je ziet de timer nog wel, maar zodra die 0:00 is, gaat ie gewoon weg, en kan jij verder gamen.
Werkt zowel voor MP en SP. Dus mensen die nu een server runnen, door dit te doen, heb je geen tijdbeperking meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 18:23
Is het trouwens al iemand gelukt om met een joystick te vliegen? Ik vind die controls muis/toetsenbord maar niets en voor het vliegen zou ik liever even m'n joystick pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Zijn er al config tweaks bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
nee er is maar 1 level, maar je hebt die voor 32 man en voor 64 man. die 64 editie is ietsje groter en daar heb je dus ook vliegtuigen en heli's en bootjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146649

ik zet alle dingen op high en ik zie ingame nog steeds blokjes enzow..??

heb catallyst 5,6 drivers en waar kan ik die application prefrences vinde ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

T-mo-T schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:16:
Is het trouwens al iemand gelukt om met een joystick te vliegen? Ik vind die controls muis/toetsenbord maar niets en voor het vliegen zou ik liever even m'n joystick pakken. :)
Ik speel met BF1942 en BFVietnam alles met tobo, dus daar ben ik aan gewend.
Met joystick gaat het bij mij juist superklote :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Wellicht een wat nieuwere versie van winzip of winrar in huis halen

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik ben zomaar gekicked door punkbuster, en heb niks aan het spel veranderd, behalve de control config.

De error is dit:
you have beeen kicked via punkbusters (for 0 minutes) ...
restriction: empty win32 module list
Heeft iemand deze melding ook gekregen of een oplossing er voor?

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

bureaublad.
rechtermuisknop
eigenschappen klikken.

rechter tab instellingen

geadvanceerd

3D

direct3D

aangepaste settings aanvinken
aangepast

beiden FSAA en AS op aplication preference zetten.
oke.

nogmaals probern in BF2
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:52
Ok, Battlefield 2 demo werkt nu.

Ik heb de ATI driver uninstaller gedraaid en vervolgens ATI Catalyst 5.6 drivers geinstallerd.

Ik wil multiplayer doen, alleen nadat ik alles ingevuld heb, blijft ie hangen op Creating Account :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

ik heb geen corrupte versie! maar ineens geen rechte om te installeren deze demo :S
ik zit zowat alles te proberen maar niks helpt.

ik ga maar veder googlen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 11:04

PcManiaxx

ondertitel duh

Voor de mensen met 512 mb geheugen: upgrade naar 1 gb. 512 is gewoon te heavy voor een spel als BF2. Dat heb ik allang ondervonden.

Latje erbij prikken en het werkt vloeiend op allerhoogst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

En als je een nieuwe user aanmaakt en die admin rechten geeft?

Battlefield2 heeft een optie nl.

anyone who uses this pc.....

dan kan je erna gewoon op je eigen account de game spelen en verwijder je diegene die je net aangemaakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quakie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:40:
bureaublad.
rechtermuisknop
eigenschappen klikken.

rechter tab instellingen

geadvanceerd

3D

direct3D

aangepaste settings aanvinken
aangepast

beiden FSAA en AS op aplication preference zetten.
oke.

nogmaals probern in BF2
:)
ik heb de control center van 5,6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
kheb 512 en dat is idd net te weinig, ff nieuwe bestellen dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Anoniem: 146649 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:45:
[...]

ik heb de control center van 5,6
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894

User guide Control Center

Misschien staat het hier beschreven... kan het niet zien zit op gestripte xp versie lol.. alleen voor gamen meer niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

Weet iemand hoe ik mijn account naam kan veranderen?

Als ik m`n oude multiplayer account delete en een nieuwe aan wil maken zegd hij dat het
emailadres al in gebruik is, ook heb ik al geprobeert voor een ander adres maar hier krijg ik dezelfde melding, iemand hier al ervaring mee? Beetje vaag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 19:19
FnF schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:14:
[...]

Dat de objects kan vernietigen komt zeker wel in de full-versie, ben ik wel zeker van eigenlijks _/-\o_
Verder heb ik al een keer een dak op mijn hoofd gekregen, en daardoor ook dood gegaan ;)

Voor de mensen die zich een beetje ergeren aan de 12 minuten tijd mode, doe dit:
Ga naar:
\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\python\game\gamemodes

Daar zie je deze file staan:
gpm_cq.py

Open die met kladblok, en zoek voor deze line:
host.registerHandler('TimeLimitReached', onTimeLimitReached, 1)

Maar er dan dit van:
#host.registerHandler('TimeLimitReached', onTimeLimitReached, 1)

Het enige wat je dus hoeft te doen, is er een # voor te zetten. Nu zal je geen tijdbeperking meer hebben. Je ziet de timer nog wel, maar zodra die 0:00 is, gaat ie gewoon weg, en kan jij verder gamen.
Werkt zowel voor MP en SP. Dus mensen die nu een server runnen, door dit te doen, heb je geen tijdbeperking meer :)
Ah geweldig, ik ergerde me ontiegelijk aan die timer, zal het dadelijk eens proberen _/-\o_
Is het trouwens al iemand gelukt om met een joystick te vliegen? Ik vind die controls muis/toetsenbord maar niets en voor het vliegen zou ik liever even m'n joystick pakken.
Heb niet eens geporbeert met tobo of muis, heb het spel gewoon meteen ingesteld om mijn joystick te gebruiken (gewoon in controls, en je joystick bewegen om assen toe te kennen aan bewegingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zet wel ff de 5.5 derop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

ok de dedicated server patch is ook al uit om de tijdlimiet te omzeilen

een quote uit de nfo
EA YOU CAN BURN IN HELL FOR THAT 12 MINUTE BS. I HOPE YOU LEARN YOUR LESSON ABOUT BAD PROGRAMMING... i mean... the symbol "<" would have made this workaround impossible...
:D precies zo, EA taferelen oprotten daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not-known
  • Laatst online: 19-05 23:38

not-known

[BI] Crewmember

Die tudelft download link kan er uitgegooid worden, aangezien ik aan het downen was daar vandaan, bijna klaar was en toen een error kreeg dattie file opeens weg is gehaald. En bedankt weer he! $#@$@@!@#$ voor de 3e keer opnieuw beginnen :|

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Euh je kan ook control center verwijderen zonder dat je drivers verwijderd.. na reboot heb je oude indeling.. .... 5.6 zijn keepers!!! normaal niet zoveel winst met driver update behalve 4.12 en deze 5.6 merk ik hier.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op irc (irc.tweakers.net/bf2).

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)