Ik was zo blij dat ik hem kon spelen dat ik mijn ervaringen maar meteen even wilde delen
Ik heb hem gisteren en vandaag gespeeld en ik moet zeggen dat het er erg mooi uitziet. Maar ook weer niet heel erg schokkend eigenlijk.
Qua gameplay vind ik het erg vet dat je nu ook een squad kan maken en dan orders kan geven aan je squadleden. Als er goed samengespeeld wordt is dit een erg vette optie. De medic optie is ook cool, mits er echt iets mee gedaan wordt in bv. een squad.
Verder zijn die bominslagen van de vliegtuigen echt geweldig gemaakt en ook het desorientatie gedoe als er een inslag is vind ik geweldig. Wat misschien minder is dat je minder goed ziet wie de vijand is, maar dat maakt het ook wel weer realistischer. Wat de game ook realisticher maakt zijn de soms enorm hoge gebouwen waar je op kunt, erg cool. Verder lijkt het sowieso of alles wat meer in verhouding is.
Verder zijn de wapens bruut en vind ik het cool dat je je nu als antitank soldaat beter kunt verdedigen tegen andere soldaten d.m.v. je uzi. Moet alleen nog even het wapenscherm uittesten van de vliegtuigen, maar zal ook vast vet zijn
Qua hardware-eisen is het toch wel erg stevig, het klopt dat je een snelle bak moet hebben wil je alles op Hi kunnen zetten en toch nog soepel gamen.
Ik heb hem nu gespeeld op een AMD Athlon 64, 3000+, 512MB, Radeon 9600Pro 128MB, onboard audio en daar loopt de game gesmeerd op 1280x1024 met instellingen hoog. Maar denk dat met 1GB geheugen de laadtijden korter zullen zijn.
Op een AMD Athlon 2500+, 512MB, Radeon 9500Pro 128MB, SB Audigy moest ik hem op 1024x768 toch wel op medium zetten. Het spel liep dan soepel, maar het
geluid bleef schokken op zowel audio high als audio low (iemand een idee waar dat aan ligt?).
Op een Pentium4, 2,2Ghz, 512MB, Ti4400, SB Audigy starte de game niet op vanwege de videokaart, maar het was te proberen

Helaas is dat wel de PC die ik gebruik...
Zo nu maar weer eens verder spelen