[PC] Battlefield 2 - deel IV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.513 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Voor de mensen die zich een beetje ergeren aan de 12 minuten tijd mode, doe dit:
Ga naar:
\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\python\game\gamemodes

Daar zie je deze file staan:
gpm_cq.py

Open die met kladblok, en zoek voor deze line:
host.registerHandler('TimeLimitReached', onTimeLimitReached, 1)

Maar er dan dit van:
#host.registerHandler('TimeLimitReached', onTimeLimitReached, 1)

Het enige wat je dus hoeft te doen, is er een # voor te zetten. Nu zal je geen tijdbeperking meer hebben. Je ziet de timer nog wel, maar zodra die 0:00 is, gaat ie gewoon weg, en kan jij verder gamen.
Werkt zowel voor MP en SP. Dus mensen die nu een server runnen, door dit te doen, heb je geen tijdbeperking meer :)
Als dit op de server is aangepast, is dat dan al genoeg om op een MP game geen tijd limiet te hebben?
Ik ben bang als ik wat aanpas aan mijn benstanden dat ik strax geen MP games meer kan joinen..

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DaMorpheus schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:47:
[...]

Nu inclusief hotlink protectie, dus even gaan naar http://filemirror.i3d.nl/index.html :P
Gaat namelijk 80 GB per uur doorheen 8)7
Hebben jullie hem eraf liggen? Want hij doet het namelijk niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68237

Anoniem: 119137 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:50:
Weet iemand hoe ik mijn account naam kan veranderen?

Als ik m`n oude multiplayer account delete en een nieuwe aan wil maken zegd hij dat het
emailadres al in gebruik is, ook heb ik al geprobeert voor een ander adres maar hier krijg ik dezelfde melding, iemand hier al ervaring mee? Beetje vaag ...
probeem heb ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Flyduck schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:56:
[...]

Als dit op de server is aangepast, is dat dan al genoeg om op een MP game geen tijd limiet te hebben?
Ik ben bang als ik wat aanpas aan mijn benstanden dat ik strax geen MP games meer kan joinen..
Kan wel, en de servers die dit ook draaien, kan je gewoon unlimited op (Mits zelf ook veranderd natuurlijk). Als je het niet veranderd hebt, is het gewoon de 12 min, maar meestal staat er wel bij de server of het wel of niet kan.

//EDIT:
Waarom wil iedereen 5.5 draaien? Werkt daar de FSAA wel? Of kan je ook driver 5.6 + CP 5.5, en dat FSAA dan wel werkt?

[ Voor 12% gewijzigd door Phyxion op 11-06-2005 16:00 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101186

Hier een opmerking plus een vraag. Ik heb zojuist ook een dedicated server online gezet op één van onze Windows 2003 machines. Maar ik zag hierboven dezelfde vraag ook al voorbij komen, waar is de Linux versie van de dedicated server. Ik heb de stand alone gedownload van EA maar ik de Linux binaries zijn nergens te bekennen.

Gegevens van onze server:
  • IP: 80.84.250.20
  • Poort: standaard port volgens mij 16576
  • Server: Dual AMD Opteron 246, Tyan K8S Pro, 2 GB geheugen
  • Lokatie: ProServe, Redbus te Amsterdam
Dit is de de Windows versie maar in de readme staan ook Linux systeem specificaties alleen geen uitleg over het installeren / starten van een Linux dedicated server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 12:13
Heeft iemand hier ook last van....?

Als ik voor multi-player wil registreren krijg ik steeds weer de onderstaande melding., maakt niet uit wat door nickname, password of email adres ik ook gebruik ik blijf de onderstaande melding krijgen... :(
Ik heb het nu ondertussen al bijna 20x geprobeert met steeds verschillende combinaties van nicks met m'n 3 email adressen.... :(
Game Message

An account name already exists for that email adress/password.
Please try again with a drfferend email adress or password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

digital8 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:01:

Als ik voor multi-player wil registreren krijg ik steeds weer de onderstaande melding., maakt niet uit wat door nickname, password of email adres ik ook gebruik ik blijf de onderstaande melding krijgen... :(
Ik heb het nu ondertussen al bijna 20x geprobeert met steeds verschillende combinaties van nicks met m'n 3 email adressen.... :(

[...]
Lijkt dus veel voor te komen, denk dat het een bug is ofzo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

Bij mij loopt ie de hele tijd vast. Je kan een paar minuten spelen en dan bevriest ie helemaal. ECht niks helpt dan meer. Het is in SP en MP, en k draai gewoon XP pro met SP2. Waar zou dat aan kunnen liggen, en vooral, hoe kom ik er vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Quakie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:44:
En als je een nieuwe user aanmaakt en die admin rechten geeft?

Battlefield2 heeft een optie nl.

anyone who uses this pc.....

dan kan je erna gewoon op je eigen account de game spelen en verwijder je diegene die je net aangemaakt hebt.
Helemaal niks...... de andere games gaan wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Toevallig met die emailadressen of nicks nooit een gamespy account geopend?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Waar kan ik een online lijst vinden met servers? Zodati k servers kan benaderen met hlsw. De game browser schijnt niet meer te werken door de drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 17:24
Kan Radeon 9200 series in de openingspost weg worden gehaald bij ondersteunde videokaarten?
Hier werkt het namelijk niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

shaidar schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:06:
Nope, ik gebruik Gamespy nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat een ongelooflijk vet spel zeg _/-\o_

Een waardige opvolger van BF1942, niet te geloven dat zo'n mooi spel zo soepel loopt. Helemaal goed dit :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ligt de login server er uit?
Hier doet ie nml helemaal nix meer, blijft gewoon hangen bij het inloggen :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
DenniZ schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:08:
Wat een ongelooflijk vet spel zeg _/-\o_

Een waardige opvolger van BF1942, niet te geloven dat zo'n mooi spel zo soepel loopt. Helemaal goed dit :)
Gelukkig dat dit soort posts er ook af en toe tussen staan, want het lijkt wel alsof iedereen alleen maar komt posten wanneer ie problemen heeft :)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
shaidar schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:06:
Ik ook niet., het enigste andere spel wat ik geregged heb is HL2 maar daar zou toch geen link mee liggen...?

Hoewel punkbuster hebben ze wel allebij.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Flyduck schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:12:
[...]

Gelukkig dat dit soort posts er ook af en toe tussen staan, want het lijkt wel alsof iedereen alleen maar komt posten wanneer ie problemen heeft :)
Ja als je geen problemen hebt ben je aan het spelen he.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68893

Bij mij draait 'ie ook retesoepel... ik dacht dat m'n peeceetje het zwaarder zou hebben hiermee

1024x768
alles high

amd 3200+
1Gb pc3200
radeon 9800 pro

:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 20:17

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Anoniem: 101186 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:00:
Hier een opmerking plus een vraag. Ik heb zojuist ook een dedicated server online gezet op één van onze Windows 2003 machines. Maar ik zag hierboven dezelfde vraag ook al voorbij komen, waar is de Linux versie van de dedicated server. Ik heb de stand alone gedownload van EA maar ik de Linux binaries zijn nergens te bekennen.

Gegevens van onze server:
  • IP: 80.84.250.20
  • Poort: standaard port volgens mij 16576
  • Server: Dual AMD Opteron 246, Tyan K8S Pro, 2 GB geheugen
  • Lokatie: ProServe, Redbus te Amsterdam
Dit is de de Windows versie maar in de readme staan ook Linux systeem specificaties alleen geen uitleg over het installeren / starten van een Linux dedicated server.
Op iedere "officiele" site waar hij gereleased is, staat een melding dat de linux server teruggehaald is, omdat het een oude versie bleek die niet werkte. Gezien het weekend zou het op zijn vroegst maandag zijn voor een werkende versie wordt uitgebracht. Ik ben dan ook heel benieuwd of de linux servers die hier in het topic worden genoemd daadwerkelijk bruikbaar zijn, in welk geval ik toch maar eens via "andere sites" de linux server zal zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Laatst online: 04-06 13:30
digital8 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:01:

[...]
mjah, dit had ik ook. Maar nadat ik retrieva account had gedaan met datzelfde wachtwoord dat ik de eerste keer had opgegeven, stond hij er wel bij.

wat een game mensen _/-\o_ , alleen een beetje jammer dat niet iedereen zo goed team=played zoals ik dat wil.. maarja je kan niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Niet online
King_Louie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 09:04:
En dan mijn bijdrage aan het geheel: een 32 slots dedicated server @ 84.244.140.230

Laat maar weten of ie een beetje goed draait, ik hoop in ieder geval van wel :)
Draait prima 8~15ms (xs4all)
Voice werkt alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
lt_cmd_data schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:16:
[...]

Draait prima 8~15ms (xs4all)
Dat voice werkt alleen niet.
Ik heb voice uitgeschakeld staan omdat ik zelf altijd van Teamspeak gebruik maak. Zal het straks wel eens aanzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Ik blijf hangen @ login :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kippenijzer schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:15:
[...]

Op iedere "officiele" site waar hij gereleased is, staat een melding dat de linux server teruggehaald is, omdat het een oude versie bleek die niet werkte. Gezien het weekend zou het op zijn vroegst maandag zijn voor een werkende versie wordt uitgebracht. Ik ben dan ook heel benieuwd of de linux servers die hier in het topic worden genoemd daadwerkelijk bruikbaar zijn, in welk geval ik toch maar eens via "andere sites" de linux server zal zoeken :)
Ik lees net op een andere site dat de 64-bit versie wel goed werkt, en dat komt mooit uit aangezien we alleen maar AMD Opteron servers hebben voor gamehosting. Ik heb hm gedownload en ik ga nu testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Ik vind die login toestanden ook helemaal niks, veel te sloom. Ook server zoeken duurt bij mij best lang. Kan je geen andere manier krijgen voor servers zoeken? (geen gamespy, dat vind niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jep, hier logged ie ook niet meer in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146649

heb net de 5.5 drivers geinstaleert inplaats vand e 5,6 en speel heel wat soepeler gaat sneller nu...raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Niet online
King_Louie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:17:
[...]

Ik heb voice uitgeschakeld staan omdat ik zelf altijd van Teamspeak gebruik maak. Zal het straks wel eens aanzetten. :)
Misschien is het ook handig om tzt een wachtwoord op tezetten zodat het een NL server blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 20:17

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Anoniem: 101186 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:19:
[...]

Ik lees net op een andere site dat de 64-bit versie wel goed werkt, en dat komt mooit uit aangezien we alleen maar AMD Opteron servers hebben voor gamehosting. Ik heb hm gedownload en ik ga nu testen.
Mag ik vragen waar je hem gedownload hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Waarom komt het spel niet tevoorschijn in gamespy? Ik heb al scan voor games en de nieuwste updates gedaan.

En waarom duren de menu's zo verdomd lang? Dat "connecting to account" scherm duurt echt fucking lang en als ik servers ga pingen blijft alles ook vastzitten heel vaak en lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

Ik vind dit toch wel een beetje erg worden. Mijn vader heeft het volgende:
P4 Northwood @ 3.53 Ghz op een P4P800Deluxe
1 GB Dual Channel PC3200
Radeon 9800Pro 128Mb

Dit systeem trekt het amper op 1024*768? Das toch te absurt? Wat kan hij hieraan doen? Drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kippenijzer schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:22:
[...]

Mag ik vragen waar je hem gedownload hebt?
Tuurlijk: http://bf1942.lightcubed....topic.php?t=2157&start=20 hier stond de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Anoniem: 41239 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:22:
Waarom komt het spel niet tevoorschijn in gamespy? Ik heb al scan voor games en de nieuwste updates gedaan.

En waarom duren de menu's zo verdomd lang? Dat "connecting to account" scherm duurt echt fucking lang en als ik servers ga pingen blijft alles ook vastzitten heel vaak en lang.
Same problems here.. Battlefield 2 staat ook nog in de lijst van More Games dus Gamespy heeft nog geen ondersteuning ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Voor het inlogprobleem:

Toen ik Create account deed bleef hij ook hangen tijdens "creating account" klik je dan in het scherm kom je weer terug bij af. Wat blijkt mijn account werd dus wel aangemaakt, want als ik daarna inlog met de username en password werkt het gewoon.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Damn ze zijn echt niet berekend op zoveel gamers. Het hele ingame serverbrowsertje gaat op zijn gat. We mogen dus direct een patch verwachten zodra de game in de winkels ligt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraag aan de moderators. Is het mogelijk om dit topic te splitsen en een apart topic te maken over de dedicated server van BF2. Volgens mij lopen hier namelijk wel aantal gameserver aanbieders rond die elkaar kunnen helpen? Kan ik hier toestemming voor krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:07

Quakie

quakelen

BioHazard schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:23:
Ik vind dit toch wel een beetje erg worden. Mijn vader heeft het volgende:
P4 Northwood @ 3.53 Ghz op een P4P800Deluxe
1 GB Dual Channel PC3200
Radeon 9800Pro 128Mb

Dit systeem trekt het amper op 1024*768? Das toch te absurt? Wat kan hij hieraan doen? Drivers?
Jip..

Download je laatste asus drivers voor je p4p en ati 5.6 drivers....
Misschien een schrijf defragmentatie erbij.....

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Sickdude schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:56:
[...]

Hebben jullie hem eraf liggen? Want hij doet het namelijk niet meer :/
Hij doet het weer: http://filemirror.i3d.nl/index.html
Was even aan het prutsen met anti leech beveiliging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84567

Argh ik haat die ingame browser van gayspy, waarom moeten ze het nou weer via gamespy doen. En hoe kan je nu je nickname veranderen of moet je dan helemaal een nieuw account maken, ook heel logisch...
Nu heb ik mijn nickname op de site van gamespy aangepast alleen ingame blijft het nog mijn oude nickname..zucht

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 84567 op 11-06-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Wat ongelovelijk irritant dat inlogsysteem, je bent dus compleet afhankelijk of die klote server online is of je uberhaupt kunt spelen :/ laat staan dat je een irritant lange tijd moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ze moeten nog heel wat verbeteren in deze game...

btw Quakie heb je msn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:04

dbzfan

Nee.

Erg leuk spel :D Net een paar uurtjes gespeeld. Ik heb alles op medium en 2x aa. Met een amd 3200+, 512 mb ram en een radeon 9800 pro.

Hij is wel 2x vastgeslagen in het menu :{ Het menu lijkt zwaarder te zijn dan het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

sain onez schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 09:28:
[...]
draai zelf 5.6 maar meen na in de driver hte op app controled te zetten de AA wel werkt
Je hebt helemaal gelijk. :) Inderdaad AA op appl. contr. zetten, in-game AA selecteren en AA werkt dan wel met Cat 5.6.
Zal even m'n eerdere post aanpassen voordat iedereen 5.6 de-installeert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img210.echo.cx/img210/5872/bf2heli9sb.th.jpg
knap hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
idd belachelijk, had daarmee gewacht op de full versie, je gaat toch niet bij een gratis demo een inlogsysteem inbouwen dat niet goed werkt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:11
Ja maar is bij iedereen de account server down ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Wat een blamage voor EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84567

Jah en het enigste voordeel van dat inlogsysteem is voor de stats die uberhaupt niet in de demo bijgehouden worden en bij de full alleen bij officiele servers.
Ik vind zowiezo het feit dat je betere wapens kan krijgen door hogere stats niet echt fantastisch.

Maar voorderest vind ik de demo tot nu toe wel erg goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Dan worden newbies pas echt fragfood met zo'n systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
lijkt de release dag van WoW wel en ik kan geen 1 geschikte link meer vinden om de demo te downloaden alles gat corrpt bij 10 % en met 4 kb per seconde

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 21:41

ThaHandy

Discovery Channel

ik krijg een steam horror flashback }:O
waarom moet het tegenwoording via een acount |:(

heeft bf2 ook een fps indicator?

[ Voor 17% gewijzigd door ThaHandy op 11-06-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-04 16:42
melly schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:37:
[...]

Idd...dit werkt.
Zet de settings op application prefereces en AA werkt wel :)
Wereld van verschil gelijk zeg...
Nu nog de gouden tip om hem op 1280x1024 te krijgen en ik ben helemaal blij :) :)
Nog 1vraag,ik wil mijn key's opnieuw binden maar diegene die al toegwezen zijn kan je niet verranderen.
Is dit op een manier wel mogenlijk of moet je in de demo gewoon spelen met de binds zoals ze zijn.
Zou ik ook wel heeeeeel graag willen weten, want op 1024 vind ik het spel er knap beroerd uitszien.
Iyama prolite e435S... Daar zal het toch zeker niet aan liggen. En als ik de video.con verander in mijn documenten is het hier ook over en uit met het spel. Gewoon zielig dat die resolutie's niet ondersteunt worden, je moest je diep schamen als game maker :(

Verder loopt het spel goed op alles max.

Sys specs
3500+ (64)
Msi K8N Neo 2 54G
Corsair 2x 512
6800 GT (agp) Met de driver van de demo.

[ Voor 40% gewijzigd door Smoothcrimineel op 11-06-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

ZandBak schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:43:
lijkt de release dag van WoW wel en ik kan geen 1 geschikte link meer vinden om de demo te downloaden alles gat corrpt bij 10 % en met 4 kb per seconde
http://filemirror.i3d.nl/index.html :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Dersan schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:37:
Ja maar is bij iedereen de account server down ofniet?
hij is niet down maar erg traag :P

gewoon ff wachten (paar min.)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38
ThaHandy schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:43:

heeft bf2 ook een fps indicator?
Dat wilde ik ook net vragen, wat de console command is om je fps te laten zien. Als het er al inzit natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
mm ik krijg ook geen server list.. dus ik denk toch dat er iets down is (inloggen lukt wel)

maareuh.

super spel, tijd terug dat ik zulke goede gameplay gezien heb

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Wat hangen we met zijn allen de verwende gamer uit zeg. Dit is gewoon een prima spel en vergeet niet dat dit slechts een demo is. De full zal heus nog wel een stuk beter uit de kast komen ( niet dat dat van mij perse moet ofzo ).

Ik beleef hier al zeer veel plezier mee en ik vind het er prachtig uitzien! TOPSPEL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-04 16:22

BruT@LysT

Fear and Loathing

Als ik het spel wil gaan laden (single-player) dan krijg bij 14% een momory.dll error.

"sanity check: block size 1612144640 (1537.46MB) doesn't seem sane"

het spel kapt er mee...

What the hell! :P

Heb een sempron @ 2200MHz (10x220) en 2x 512MB Kingston @ 440Mhz 5-2-2-2 met Radeon 9500@9700PRO.
Dit zou echt wel moeten draaien, op z'n minst!,
Overigens draait het menu wel super strak en heb ik verder nog geen problemen gezien, alleen dat ik dan helemaal niet kan spelen :(

Meerderen die dit probleem kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

BruT@LysT schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:56:
Als ik het spel wil gaan laden (single-player) dan krijg bij 14% een momory.dll error.

"sanity check: block size 1612144640 (1537.46MB) doesn't seem sane"

het spel kapt er mee...

What the hell! :P

Heb een sempron @ 2200MHz (10x220) en 2x 512MB Kingston @ 440Mhz 5-2-2-2 met Radeon 9500@9700PRO.
Dit zou echt wel moeten draaien, op z'n minst!,
Overigens draait het menu wel super strak en heb ik verder nog geen problemen gezien, alleen dat ik dan helemaal niet kan spelen :(

Meerderen die dit probleem kennen?
Ik noem maar iets geks: Spielerij - Problemen & Vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:37

The_Scarabial

MTB for life!

al enig nieuws over geforce4Ti bekend? Iemand die het al werkend heeft?

edit: argh dit mag dus niet in dit topic

ontopic dan maar: net bij kameraad gespeeld met x700 amd 64 3500+ 1gig mem, liep lekker vloeiend. Alleen ook problemen met een bepaalde combinatie wachtwoord emailadres, om een account te maken.

[ Voor 64% gewijzigd door The_Scarabial op 11-06-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

En toch is het jammer dat AF niet ondersteund word. Je merkt echt dat deze grafische optie er niet in zit. In de verte is alles gewoon errug wazig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan nu weer inlogge alleen ik zie geen servers meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

bassio schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:51:
[...]

Dat wilde ik ook net vragen, wat de console command is om je fps te laten zien. Als het er al inzit natuurlijk....
Aantal posts geleden. hehehe

Voor diegene die fps in game willen:

Las dit ergens.. niet getest.. ati tray geeft het hier al aan.

Console commands zijn op te vragen met TAB render.drawFPS 1 om je FPS te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

The_Scarabial schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:58:
al enig nieuws over geforce4Ti bekend? Iemand die het al werkend heeft?
http://www.forumplanet.co....asp?fid=7419&tid=1669738

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-06 17:24
Anoniem: 146649 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:01:
Je bent niet de enige :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Anoniem: 146649 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:01:
Heb msn Charge.... heel origineel: QuakieQuakie@hotmail.com :P

Ben alleen niet online.. lol huishouden aan het doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Heb hem al op de trein ook gekregen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.mpsoft.nl/got/helitreinklein.jpg

Grotere versie:
http://www.mpsoft.nl/got/helitrein.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Oplossing om 1280x1024 te draaien :) Maak een snelkoppeling en zet daarachter:

+menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Mja je hoeft het bf2.exe alleen maar op te starten met dat progje (dus zonder iets aan te vinken) dan kom je al in het menu. Ingame komen kom ik niet helaas.

fullscreen op 0 geeft ook geen opheldering, gaat zonder error naar desktop. Hij gefet overigens wel een melding met fullscreen 0 als je bf2.exe normaal opstart.

Kwestie van tijd hoop ik voordat een 1337 iemand een progsel schrijft die bf2.exe een beetje anders laat nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De demo is ondertussen niet meer speelbaar omdat het inloggen een eeuw duurt.
Als je eenmaal binnen bent hangt de hele boel tijden te wachten op de server list.

Maar goed, wat ik tot nu toe gezien heb is erg goed, mooie graphics loopt lekker op 1024x768 op een 9800pro. Maar toch wat punten van kritiek :

Er moet toch echt een 1280x1024 mode komen, want dat is de Native mode van bijna alle 17 inch tft's. Mijn TFT slikt niet eens 1280x960. Dan komt er alleen een "input nut supported" op het scherm.
Neem aan dat ik niet de enige ben met een native 1280x1024...

Als EA een demo released dan weten ze toch wel dat er een enorme horde gamers staat te wachten neem ik aan. Dus ik vind het tegenvallen dat het hele systeem al na een paar uur instort. Hoop dat de full-versie wat stabieler is.

Prima spel hoor maar eigenlijk gewoon "Meer van hetzelfde". Niet dat ik het beter weet te maken ofzo, maar veel spelen volgen toch wel steeds hetzelfde patroon helaas.

En ik ben bang dat het weer een enorme chaos wordt op de vrije servers, moet dus maar snel een clan gaan zoeken. Maar ja dan ben je weer aan vaste game tijden gebonden (neem ik aan).

Zag weer veel mensen in totale verwarring diverse vliegtuigen in het water gooien en op team-mates schieten. Om maar niet te spreken van lui die de basis WASD niet onder de knie hebben en lekker tegen een muur staan te lopen.

Dat is zo jammer van BF en de rest van de online games, de lol is er zo snel af door de chaos.
Als iemand een goede clan voor mij weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

GoT is niet de plek om clans te zoeken :)

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 11-06-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-04 16:42
bin_jackson schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:05:

Kun je dat ook in jip en janneke taal uitleggen? Peppi en kokki taal mag ook :D
Gewoon wat ik nou precies moet doen? Deze vraag is heeel vaaak gesteld in dit topic je zal er veel mensen mee helpen :D

Alvast mijn dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Check de resolutie van deze screen eens B)

http://benjamin.reyntjes.com/screenshots/screen001.jpg

Maar op je bureaublad een snelkoppeling aan. Ga naar de eigenschappen van de snelkoppeling en maak daar dit van:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

[ Voor 50% gewijzigd door Reb87 op 11-06-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik een paar secs de server lijst krijg loopt tie vast....

is echt druk denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:01
Als je rechts op de snelkoopeling klikt en dan eigenschapen opvraagt zie je daar iets staan als : C:/Program Files/Blablablabla zet daar +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024 achter en dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

bin_jackson schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:05:

Werkt super... helaas nu net niet constant 60fps waardoor me 2x TA niet aangaat....hehe dan maar 4xFSAA ipv 8x.. :P

lol en daar gaat je petitie!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Smoothcrimineel schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:11:
[...]

Gewoon wat ik nou precies moet doen? Deze vraag is heeel vaaak gesteld in dit topic je zal er veel mensen mee helpen :D

Alvast mijn dank!
Je gaat naar de snelkoppeling van battlefield 2 demo.
Daar druk je eigenschappen.
En dan voeg je dat stukje achter.

Veel makkelijker kan het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Smoothcrimineel schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:11:
[...]

Alvast mijn dank!
Er van uitgaande dat het ook werkt maak je gewoon een snelkoppeling van de .exe of je gebruikt de originele snelkoppeling. Vervolgens rechtsklikken op de snelkoppeling> eigenschappen en dan achter doel: "+menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024" zonder aanhalingstekens

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Quakie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:16:
[...]lol en daar gaat je petitie!!!! 8)
Hehe :P idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Jaja, mooi spel

atm zijn er al een kleine miljoen xfire gebruikers nu BF2 aan het spelen, is al een mooi begin :) ;

ik vind alleen de commander mode niet echt goed werken op publics; er gaan maar mss een paar mensen van jouw team in een squad en die luisteren dan ook nog eens niet :p, ook jammer dat je met zqsd door de map moet scrollen; je kunt niet met je muis tegen de zijkant van het scherm 'duwen';

alles draait hier prima op 1280*960 en medium detail (AMD64 3000+, 1Gram en een FX5700), alleen op high begeeft hij het net; maar op medium zijn de details al meer dan de moeite waard. Ook zeer mooi is hoe de voertuigen rijden, let vooral maar eens op de rupsbanden van een tank als hij bv over dat treinspoor rijdt!!

--

edit: toen ik op post drukte waren er al 1,01milj mensen aant spelen :*) , al even veel als css

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 11-06-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wat kunnen mensen toch ontzettend zeiken zeg! Erg veel negatieve kritiek op zo'n super geil spel! Dit is echt het veste wat ik ooit heb gezien. Kan me niet voor stellen dat je het 'niet zo' vindt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 09:20

PowerSp00n

There is no spoon

Volgensmij ligt heel die serverlijst er op het moment uit? In ieder geval, ik wou nog een potje spelen met dit prachtige game. Het speelt heerlijk, die vliegtuigen boven je en alles :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
jagermeister schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:25:
Wat kunnen mensen toch ontzettend zeiken zeg! Erg veel negatieve kritiek op zo'n super geil spel! Dit is echt het veste wat ik ooit heb gezien. Kan me niet voor stellen dat je het 'niet zo' vindt.
Smaken verschillen gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 20:24

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

doe die regel copieren dmv ctrl+c dan klik je éénmaal op je icoon, telt tot 3, dan nogmaals dat je naam kan wijzigen, pijltje naar rechts zodat het niet meer grijs is, en geeft éérst één spatie, dan kan simpel ctrl+v geven zodat hij die eerder gecopierde regel erachter plakt.

Goed zo Jip!?

Groetjes Janneke ;) :>

als je ook nog ingame fps wil zien dan moet je renderer.drawfps 1 ingeven en het staat er, dit toevoegen in de juiste config file zal het default brengen neem ik aan..
Het consolecommand manual ingeven heb ik zelf succesvol getest...

zijn er mensen die met de cat 5.1 dus de fsaa via driver kunnen enablen en in game het uitlaten ( en waarbij dit dus blijkbaar werkt...) eens proberen of zo de Anisotropic Filtering ook te forceren valt?!

zelf speel ik alles vol open, met 4x fsaa ingame enabled op 1600x1200 en in sound heb ik sowieso software draaien (audigy2 dr) ben nog ff nu aan het tjekken of EAX enablen binnen software (:?) nog een fps belasting geeft, of een merkbaar geluidsverschil. fps is gemiddeld 55-60 in fearce fighting en soundhicks gaat ie naar 35-40fps

al het testen gebeurt in SP, eventueel dat ik voor MP naar 1280x960x32b@100hrz (22"trinitron CRT)

x800xt pe amd64 winnie 3200 2x512 gskill
als dat AF forceren mogelijk is, dan is een driverbackthrottle eventueel toch beter dan de perf boost die 5.6 geeft... hopelijk iemand die dit even wil testen..
Afbeeldingslocatie: http://img160.echo.cx/img160/4755/screen0069tk.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img160.echo.cx/img160/5950/screen0057mx.th.jpg

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net ff die 5.6 geinstalt, maar als ik loop waar veel mensen zijn sottert het en met de 5.5 drivers niet...dat gaat het gewoon soepel ??

weet iemand hoe dit komt moet ik iets instellen in die control panel van 5.6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

jagermeister schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:25:
Helemaal mee eens! _/-\o_

Valt jou als oud JO-speler ook de vele gelijkenissen met Joint Ops op? Daar hebben de devs zeker goed naar gekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Zeer toffe game. Gisteren was het al laat geworden, vandaag weer begonnen rond 10.00.

Toch vind ik 'small maps' rond de 16 spelers het beste spelen. Meer teamplay als je met minder aan het spelen bent. Bovendien heb je bij die small maps helemaal geen last van irritante vliegtuigen.

Over vliegtuigen gesproken... ik vind die apache gevechtshelicopters (of een andere benaming) helemaal niet zo sterk in tegenstelling tot DC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Kan je helemaal niet je nickname veranderen in de demo? Bij de instellingen heb ik dat niet kunnen vinden vreemd genoeg... Of is je nickname altijd hetzelfde als je accountname? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Laatst online: 23:36
Ik vindt het echt een supergame!! Die commander methode van praten is wel wennen en wel een beetje irri btw. Normaal is et F1F2 oid om iets te zeggen en nu moet je eerst gaan klooien met de muis. Dat vindt ik wel een nadeel. :/

Het maakt mijn verwachtingen iig helemaal waar :9. Morgen maar es een ATI X850XT PE kopen(of bestellen) want ik wil alles op Full kunnen spelen :P Gister ook nog met een XFX6800LE kaart geprobeerd maar ik vindt die niet beter ofzo 8)7 Daar kreeg ik allleen maar probs mee.
Met mijn 9600'tje is et ook niet alles maar et draait iig O-)

_/-\o_ Super! _/-\o_ Hulde aan de makers :9~

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
_/-\o_ Voor die 1280x1024 tip, werkt helemaal perfect !

Inderdaad lijkt dit spel er op JO.

Verder vind ik het ontzettend jammer dat alles zo goed draait (Graphics wise) op een 9800pro.
Zelfs met AA/AF op 1280x1024 doet die het prima. Heel erg jammer, want nu heb ik dus geen
excuus meer om een X800 / 6800 geval aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke drivers gebruik je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 21:41

ThaHandy

Discovery Channel

bin_jackson schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:14:
Check de resolutie van deze screen eens B)

http://benjamin.reyntjes.com/screenshots/screen001.jpg

Maar op je bureaublad een snelkoppeling aan. Ga naar de eigenschappen van de snelkoppeling en maak daar dit van:

"%%daar waar BF@demo is geinstalleerd%%\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024
iig bij mij issie geinstalleerd in d:\games\ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap