Dit is inderdaad heel gaaf ja... ik vind het alleen echt jammer dat er nog geen screenshots zijn van die straaljager en zijn missiles!dbzfan schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:43:
Lol wtf is this about:
Ik cruise daar in m'n dodo boven de stadNa een tijdje heb ik gewoon een dikke straaljager op m'n tail
Hij beschiet me een paar x met missiles en 1tje raakt m'n staart
Staart rookt maar ik kan gewoon doorvliegen. Even later komt ie terug en raakt ie me vol tegen m'n rechtervleugel
De motor begon te sputteren en ik vond het niet meer safe, dus ik maakte een noodlanding op een boerenweggetje
Ik heb dus een paar misschien domme vraagjes. Als ik dus een aanhanger achter mijn vrachtwagen heb gehangen, wou ik hem ook weer loskoppelen dus drukte op aantal knoppen maar hij ging niet los, dus is het wel mogelijk? En zo ja met welke knop? En de wielen van bijv. privejet moet je toch ook kunnen inklappen, maar hoe??
Ook heb ik geen omgevings geluid als ik in de auto zit en hoor dan alleen de radio Meer mensen die hier last van hebben, en is er iets aan te doen
Ook heb ik geen omgevings geluid als ik in de auto zit en hoor dan alleen de radio Meer mensen die hier last van hebben, en is er iets aan te doen

Of er ook een knop voor is weet ik niet, maar als je gewoon schuin achteruit rijd, zodat de vrachtwagen gaat "scharen", dan raakt de trailer vanzelf los.Evant87 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:46:
Ik heb dus een paar misschien domme vraagjes. Als ik dus een aanhanger achter mijn vrachtwagen heb gehangen, wou ik hem ook weer loskoppelen dus drukte op aantal knoppen maar hij ging niet los, dus is het wel mogelijk? En zo ja met welke knop? En de wielen van bijv. privejet moet je toch ook kunnen inklappen, maar hoe??
Ik heb net een gigantische ketingbotsing op de snelweg veroorzaakt! 
Ik zette mijn auto dwars op de weg en die ontplofte, evenals de wachtende en opkomende auto's..
Helaas geen screenshot, maar het was echt machtig!!! wel serieus 30 auto's de lucht in!!!
Ik zette mijn auto dwars op de weg en die ontplofte, evenals de wachtende en opkomende auto's..
Helaas geen screenshot, maar het was echt machtig!!! wel serieus 30 auto's de lucht in!!!
Goud is geen geld
Verwijderd
Ik word echt zooo gestoord van die laatste missie van Zero
Ik haat dat RC gebeuren. Iemand zin om hem te halen voor me?
Rofl jullie zijn allemaal al vet ver.. ben op 8% ofzo... naja ik had dit weekend hockeytoernooi dus dit weekend geen tijd gehad en nu te brak..morgen maar verder... ik zal hier wel ff regelmatig langshoppen
jongens, ik krijg die Alley Hoop bij de Driving School echt met geen mogelijkheid voor elkaar. Hoe moet je die pitch nu precies corrigeren in de lucht? eerst omhoog drukken en dan naar beneden? Het lukt met echt niet
Verwijderd
Ik heb de pitch niet veranderd
Gewoon met je rechterwielen over de linkerkant van de schans rijden, meer niet. Niet met je halve auto, alleen de rechterwielen.
Zolang je dat doet, is het easy. Na 4 keer ofzo was het me gelukt
(eerste keer te ver doorgereden, tweede keer kleine schade, derde keer helemaal fout en vierde keer perfect)
Zolang je dat doet, is het easy. Na 4 keer ofzo was het me gelukt
Life's a beatch is voor mij niet te doen. Ik begrijp er helemaal niets van. Bij de missie met de low rider, welk op het zelfde princiepe is gebaseerd had ik ruim genoeg punten. Maar bij life's kan ik geen een punt krijgen!
Ik heb zelfs me keys geredifined om te kijken of het echt niet aan me num lock lag. Maar ook dit hielp niets.
Ik ben bang dat ik een bugje heb
Heeft iemand anders dit al eens gehad? Of gaat deze missie bij u allen wel goed?
Ik heb zelfs me keys geredifined om te kijken of het echt niet aan me num lock lag. Maar ook dit hielp niets.
Ik ben bang dat ik een bugje heb
Heeft iemand anders dit al eens gehad? Of gaat deze missie bij u allen wel goed?
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Hmm, dat heb ik ook al geprobeerd, maar dan kom ik altijd wel met schade terecht...
Ik zal het zo nog eens proberen.

Verwijderd
Gedraag jeFour schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:13:
Life's a beatch is voor mij niet te doen. Ik begrijp er helemaal niets van. Bij de missie met de low rider, welk op het zelfde princiepe is gebaseerd had ik ruim genoeg punten. Maar bij life's kan ik geen een punt krijgen!
Ik ben bang dat ik een bugje heb![]()

Je moet je WASD gebruiken

Gedraag jedbzfan schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:43:
Lol wtf is this about:
Ik cruise daar in m'n dodo boven de stadNa een tijdje heb ik gewoon een dikke straaljager op m'n tail
Hij beschiet me een paar x met missiles en 1tje raakt m'n staart
Staart rookt maar ik kan gewoon doorvliegen. Even later komt ie terug en raakt ie me vol tegen m'n rechtervleugel
De motor begon te sputteren en ik vond het niet meer safe, dus ik maakte een noodlanding op een boerenweggetje

Dit is niet voor niets

[ Voor 41% gewijzigd door Crash op 12-06-2005 22:17 ]
Verwijderd
Haha, ik zat de eerste keer ook al flink te rammen op de verkeerde knoppen, maar khad zo door, ben je toch dom als je niet merkt dat je geen punten krijgtVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:15:
[...]
*knip*
[...]
*knip*
Dit is niet voor nietsEn staat minstens 18 keer in deze topic
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 22:18 ]
Die flight school is KUT, wees blij dat je save zo close is tho.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:19:
aaaargh. ik word gek van die vliegmissie van Toreno! opstijgen gaat nog, landen ook, maar een cirkeltje vliegen lukt voor geen meter. het zijn ook zo belachelijk veel toetsen die je nodig hebt; e,d,s,f voor sturen, pijltjestoetsen voor draaien en dan q,t,a,f voor nog meer draaierij...k ram het ding steeds de grond in.![]()
iemand tips om dit een beetje goed te kunnen leren?
Ik heb er wel een stuk of 20 keer over gedaan om het goed te krijgen. Toch raad ik je aan om door te zetten van verder in het spel moet je een HOOP vliegen.
2 Tips :
1. Gebruik idd de pijltjes als besturing en eventueel een joystick, maar dus niet de muis (stond bij mij op de muis

2. Gebruik in de lucht alleen W en de Pijltjestoetsen. Op die manier hoef je je alleen maar te focussen op de pijltjes toetsen en maakt het een stuk makkelijker.
Ik heb em dus helemaal niet gedaan, je hebt em niet nodig voor de storyline.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:07:
Ik word echt zooo gestoord van die laatste missie van ZeroIk haat dat RC gebeuren. Iemand zin om hem te halen voor me?
Laat em lekker, en als je het spel bijna uit hebt (dat heb je al fight school gehad + hoop gevlogen) probeer je em nog is
[ Voor 19% gewijzigd door CRiMiNaL op 12-06-2005 22:22 ]
... MMORPG Addict.
arg wasd.... da's stom
en ik zat al te tieren omdat ik d8 dat ik een bug had
Dank je!
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Zonder pitch corrigeren lukt die Alley Oop me ook niet
Ik wordt er echt gestoord van
Het MOET me lukken! Ik kom steeds op m'n "rechter-achter-paneel" terecht waardoor ik 100% dmg panelty krijg

Chill out dude, als ik iets mee heb gemaakt in SA en het wil melden ga ik niet eerst het hele topic doorzoeken.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:15:
[...]
Gedraag je![]()
[...]
Gedraag je![]()
Dit is niet voor nietsEn staat minstens 18 keer in deze topic
Haha lollig. Ik snap ook niet hoe dat kan. Ik zal het bij mij ook eens proberenPcManiaxx schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:10:
Dit is echt te gek voor woorden. Nadat ik was afgekapt met SA vanwege de slechte performance heb ik alles maar is ff op z'n hoogst gezet in de ATI instellingen. 16 AF en 4x AA en het loopt als een zonnetje![]()
Kan iemand mij vertellen hoe dat komt? Het lijkt mij toch dat als je alles op z';n max zet dat de boel gaat haperen. In dit geval werkt het juist andersom
NOSIG
Hey, misschien dat iemand anders die Alley Oop voor me kan doen? Dan email ik mijn savegame wel
welke missie is dat ook alweer??? Of ben ik er nog nietda_rippah schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:25:
Hey, misschien dat iemand anders die Alley Oop voor me kan doen? Dan email ik mijn savegame wel
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik ben nu bij die Bounce missie en links,rechts,boven en onder bouncen gaat wel, maar "linksboven" en "rechtsboven" etc wil niet lukken!
. Hoe moet dat?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Num 8 en num 6/4 tegelijk indrukken..Sport_Life schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:28:
Ik ben nu bij die Bounce missie en links,rechts,boven en onder bouncen gaat wel, maar "linksboven" en "rechtsboven" etc wil niet lukken!. Hoe moet dat?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Eerst oefenen in de club inFour schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:13:
spoiler:
Little Mexico
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Alsjeblieft, kan dat van die beach en lowrider missie niet in het begin gezet worden? Ik word er GEK van! Het is echt LETTERLIJK minstens 18 keer gevraagd 
Leuk dat je het wegedit crash, maar wat ik zei was wel de waarheid...
Leuk dat je het wegedit crash, maar wat ik zei was wel de waarheid...
Als je in San Fierro bent kun je naar een "Advanced Driving" school, daar moet je een aantal "moves" met sportwagens doen (360, 180 etcetera), en dus ook een "Alley Hoop" (draai om je lengteas dmv een schans). Maar dat wil me dus maar niet lukken en dat is vrij frustrerendR-B schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:27:
[...]
welke missie is dat ook alweer??? Of ben ik er nog niet
O sorry, zit ik nog nietda_rippah schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:34:
[...]
Als je in San Fierro bent kun je naar een "Advanced Driving" school, daar moet je een aantal "moves" met sportwagens doen (360, 180 etcetera), en dus ook een "Alley Hoop" (draai om je lengteas dmv een schans). Maar dat wil me dus maar niet lukken en dat is vrij frustrerend
Kan iemand me helpen met de missie Deconstruction?
spoiler:
Ik hab alle 5 de gebouwtjes al vernietigd, de WC ligt in het gat maar hoe krijg ik nou die cement truck zover dat er cement gestort gaat worden?
ahumn, word duidelijk weergegeven dat je die truck op rode stuk moet rijden. En de rest gaat vanzelf..Lorn schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:36:
Kan iemand me helpen met de missie Deconstruction?
spoiler:Ik hab alle 5 de gebouwtjes al vernietigd, de WC ligt in het gat maar hoe krijg ik nou die cement truck zover dat er cement gestort gaat worden?
Zoek in het vorige topic eens naar tsearch.. ik heb een kleine tutorial gemaakt hoe je hem kan halen.Four schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:13:
edit: of je geeft me even je safegame en ik fix em voor je
[ Voor 6% gewijzigd door danslo op 12-06-2005 22:40 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Damn, op de pc is dit 10x makkelijker. Die
Hoe maak je screenshots? Mij lukt 't alleen met die camera
spoiler:
Dat doe je zo met je muis. Had echt moeite met nde ps2 joystick.termintor 2 missie waar je die mannen van die scooters eraf moet knallen.
[ Voor 7% gewijzigd door Cabo op 12-06-2005 22:49 ]
Verwijderd
Bedankt dat je geen spoiler tags hebt gebruikt 
/edit: Sorry Caboman, ik bedoelde die auto hierboven

/edit: Sorry Caboman, ik bedoelde die auto hierboven

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 22:57 ]
Damn... was een beetje dom geweest :-)R-B schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:39:
[...]
ahumn, word duidelijk weergegeven dat je die truck op rode stuk moet rijden. En de rest gaat vanzelf..
spoiler:
Verkeerde WC in het gat geduwt!
Even een klein subtiel kickje..
Ik zit nog steeds vast in Los Santos en ik heb werkelijk geen idee hoe ik San Fierro/Las Venturas unlock.
Ik heb alle missies van personen gedaan op Los Santos. Verder heb ik ook al een 15-tal hoods gecaptured en 2 huizen erbij gekocht..
Verder geen progress meer... ik wil naar San Fierro..
PS: Is het een vereiste om de 'Denise statusbalk' vol te krijgen? Ik heb hem nu op ong 2/3 vol.
Ik zit nog steeds vast in Los Santos en ik heb werkelijk geen idee hoe ik San Fierro/Las Venturas unlock.
Ik heb alle missies van personen gedaan op Los Santos. Verder heb ik ook al een 15-tal hoods gecaptured en 2 huizen erbij gekocht..
Verder geen progress meer... ik wil naar San Fierro..

PS: Is het een vereiste om de 'Denise statusbalk' vol te krijgen? Ik heb hem nu op ong 2/3 vol.
Goud is geen geld
Nee, die **** is niet belangrijk (iig bij mij niet..) Weet zeker dat je echt NIKS meer heb he.. Kan haast niet maja..Frank_Knopers schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:47:
Verder geen progress meer... ik wil naar San Fierro..![]()
Nee geen vereiste..Frank_Knopers schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:47:
spoiler:
Als het goed is krijg je een belletje van Cesar na je laatste missie (waar die bolle en die andere jullie bijna in de steek laten)
Dan kom je er achter dat er wat verraders zijn enzo (je mag zelf zien wie:P) en dan is er een schietpartij met balla's waarbij je wordt opgepakt en zo kom je op het platteland
(daarna komt san fierro)
Dan kom je er achter dat er wat verraders zijn enzo (je mag zelf zien wie:P) en dan is er een schietpartij met balla's waarbij je wordt opgepakt en zo kom je op het platteland
Ja precies, ik had dat dus met mijn DJ console (alle knopjes daar zijn gewoon joystick controls... PRO-fessioneelRoger_Rabbit schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:11:
Ik had ook een vaag probleem, de camera bleef bij mij in het spel steeds ronddraaien als ik in een auto zat! Dit bleek ook van mijn gamepad te komen, dus mensen die ook een soortgelijk probleem hebben kijk even naar je gamepad
Alle knopjes naar het midden draaien, dan even in het control panel van de dj console de instelling van knoppen op midi zetten, en weer terug op dj console en dan draait het perfect. Irritant ja...
prtscrn -> alt-tab -> pbrush -> ctrl-vCaboman schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:42:
Damn, op de pc is dit 10x makkelijker. Diespoiler:Dat doe je zo met je muis. Had echt moeite met nde ps2 joystick.termintor 2 missie waar je die mannen van die scooters eraf moet knallen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Nee, dat is geen bug. Da's gewoon één van de features: af en toe stort er een vliegtuig neer, net zoals in de werkelijkheid...Blue2k schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:35:
Ik had laatst iets vaags, ik was net een tijdje op het platteland aanbeland bij die trailer (ben nu al een tijdje in San Fierro), daar savede ik toen meestal. Na een load verschijn ik dus bij die trailer, ineens een heleboel lawaai en ontploffingen. Ik dacht minstens dat het hele trailerpark de lucht in ging, bleek het een of andere gek in een vliegtuig te zijn die was neergestort op de weg en in z'n ontploffingen verschillende auto's mee nam. Of dat nu een bug was. ik weet het niet.
Ik zat net zelf wat te k*tten vlakbij je eerste safe house:

Letterlijk een muurbloempje, 't is net alsof 'ie tegen die muur is gesmeten...
Frank_Knopers schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:47:
spoiler:
3. *Reuniting the Families* (555IVg3)
Difficulty: 5/10
To do this mission, the following six must be completed: Sweet's Los
Sepulcos; Ryder's Robbing Uncle Sam; Cesar's High Stakes, Lowrider; OG
Loc's House Party; Big Smoke's Just Business; and Tenpenny's Gray Imports.
If any of those six are NOT completed, this mission will not appear. You
also need some respect (i.e. taken over territories) to get this.
Difficulty: 5/10
To do this mission, the following six must be completed: Sweet's Los
Sepulcos; Ryder's Robbing Uncle Sam; Cesar's High Stakes, Lowrider; OG
Loc's House Party; Big Smoke's Just Business; and Tenpenny's Gray Imports.
If any of those six are NOT completed, this mission will not appear. You
also need some respect (i.e. taken over territories) to get this.
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Dat werkt hier niet..
Sorry hoor maar ik heb het echt 100x geprobeerd, maar het lukt echt nietVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:34:
Alsjeblieft, kan dat van die beach en lowrider missie niet in het begin gezet worden? Ik word er GEK van! Het is echt LETTERLIJK minstens 18 keer gevraagd
[ Voor 51% gewijzigd door Sport_Life op 12-06-2005 23:02 ]
Naja num 8 en 6/4 indrukken lukt hier dus welSport_Life schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:01:
[...]
Dat werkt hier niet..
[...]
Sorry hoor maar ik heb het echt 100x geprobeerd, maar het lukt echt niet
echt he, die dans en lowrider missies zijn zo makkelijk

En ik zie iedereen praten over printscreen en alt+tab, paint openen en opslaan
Dom dom dom.. zeker nooit van fraps gehoord

Check je controls en met name het numpad gedeelteSport_Life schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:01:
[...]
Dat werkt hier niet..
[...]
Sorry hoor maar ik heb het echt 100x geprobeerd, maar het lukt echt niet
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
customize je knopjes even met de pijltjes toetsen, en doe 't dan
damn easy
damn easy
Is het nou in SA wel mogelijk om vrachtwagens aan opleggers te hangen e.d. zoals in GTA2?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Pff, die had ik toch niet nodig.
Je haalt het makkelijk als je enkel de gewone 'na-aapt'
Idd jah.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:07:
Ik word echt zooo gestoord van die laatste missie van ZeroIk haat dat RC gebeuren. Iemand zin om hem te halen voor me?
In VC was dat ook al zo k*t, met die buildingsite opblazen.
Ik kan dat dus echt niet
Khad die $30k beter ergens anders in kunnen stoppen geloof ik.
Er zijn trucker missies waarbij je dat kan/moet doen jah. Hij kan dan dus ook loslaten en dan moet je hem binnen 30 o.i.d weer vastmaken of je failed.Stoney3K schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:06:
Is het nou in SA wel mogelijk om vrachtwagens aan opleggers te hangen e.d. zoals in GTA2?
Kan het zijn dat het door die cheats soms je hele spel crasht, en dus ook mijn pc ? Of ligt het gewoon aan mijn geweldige videokaart ?
Hoeft niet perse met trucker missieMetal schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:07:
[...]
Er zijn trucker missies waarbij je dat kan/moet doen jah. Hij kan dan dus ook loslaten en dan moet je hem binnen 30 o.i.d weer vastmaken of je failed.
[ Voor 13% gewijzigd door R-B op 12-06-2005 23:10 ]
Ik heb eindelijk de vlieglessen voor elkaar. Dus geen ellenlange roadtrips meer.
Ik ben de hangar nu een beetje aan het vullen met vliegtuigen. Tipje: De DC-3 past er niet in
Anyways nu zoek ik eigenlijk nog een heli. Iemand enig idee waar ik er een kan lenen?
Ik ben de hangar nu een beetje aan het vullen met vliegtuigen. Tipje: De DC-3 past er niet in
Anyways nu zoek ik eigenlijk nog een heli. Iemand enig idee waar ik er een kan lenen?
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Vliegveld san fierro.. Naast laatste hanger aan rechterkant, gezien vanaf waar je binnenkomt..Shuriken schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:09:
Ik heb eindelijk de vlieglessen voor elkaar. Dus geen ellenlange roadtrips meer.
Ik word het zo onderhand spuugzat dat mijn wapens telkens afgepakt worden in de missies
Ik had een afgezaagde shotgun, een AK en een MP5, maar in de laatste missie van Big Smoke (met de trein) en de missie van Sweet die daarna komt ben ik ze allemaal kwijtgeraakt

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ja ik kan wel links/rechts/boven/onder dus logischerwijs zou linksboven dan ook moeten, maar dat werkt niet op de een of andere manier!Caboman schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:06:
customize je knopjes even met de pijltjes toetsen, en doe 't dan
damn easy

[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 12-06-2005 23:20 ]
Rijd je daar op je motor met een machinegeweer in je handen. Komt er een andere motor je toegemoet, je schiet BOEM dood. Best coole actie
lukte me alleen niet nog een keer.
Verwijderd
Dit spel is een classic...geweldig gewoon! Sinds Half-Life2 me niet meer zo vermaakt. 
Ik zit nu net in de 2de stad (eigen garage etc), ben benieuwd wat ik daar weer allemaal meemaak.
Ik zit nu net in de 2de stad (eigen garage etc), ben benieuwd wat ik daar weer allemaal meemaak.
Ik zag gisteren ineens een vrachtwagen voorbij vliegen, totdat hij ineens vast zat in (ja IN) een brug, toen stopte hij 
Volgens mij een foutje
Volgens mij een foutje
Ik heb idd ook al eens vliegende vrachtwagens gezieneX0duS schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:31:
Ik zag gisteren ineens een vrachtwagen voorbij vliegen, totdat hij ineens vast zat in (ja IN) een brug, toen stopte hij
Volgens mij een foutje
Verwijderd
Demoniac schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:17:
Ik word het zo onderhand spuugzat dat mijn wapens telkens afgepakt worden in de missiesIk had een afgezaagde shotgun, een AK en een MP5, maar in de laatste missie van Big Smoke (met de trein) en de missie van Sweet die daarna komt ben ik ze allemaal kwijtgeraakt
spoiler:
Beetje domme agent dan, als hij na de laatste missie van sweet je al je wapens terug wou geven 

Ik was een parkje aan het verkennen, plots viel er van een rots een mannetje, wat vervolgens wegrende, seconde later vliegt er vol gas een politieauto over de rand
Je komt inderdaad rare dingen tegen soms 
Of die stoplichten die je vlak voor een spoorwegovergang hebt, stond er een politieauto te wachten voor het rode stoplicht, gaan de slagbomen dicht... Ik denk ik wacht ff, wordt 'ie helemaal verrot gereden
Of die stoplichten die je vlak voor een spoorwegovergang hebt, stond er een politieauto te wachten voor het rode stoplicht, gaan de slagbomen dicht... Ik denk ik wacht ff, wordt 'ie helemaal verrot gereden
Hier stond een dode link.
Bedankt iedereen die mij geholpen heeft om verder te komen.
Ik zie nu dat ik 1 cruciale missie nog open heb staan.
En laat nou toevallig het spel crashen op die missie --2x over op hetzelfde moment--
(foutmelding -> terug naar windows)

Die brandweermissie gaat wel lekker trouwens. Heb er al 70.000 mee verdient!
En laat nou toevallig het spel crashen op die missie --2x over op hetzelfde moment--

[ Voor 42% gewijzigd door frankknopers op 13-06-2005 00:03 ]
Goud is geen geld
Ja op n gegeven moment krijg je 10k per keerFrank_Knopers schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:57:
Bedankt iedereen die mij geholpen heeft om verder te komen.![]()
En laat nou toevallig het spel crashen op die missie --2x over op hetzelfde moment--(foutmelding -> terug naar windows)
![]()
Tis mij eindelijk gelukt om te bouncen

Verwijderd
Het is en blijft een schitterende game, loop ik trots met mijn nieuwe tattoo's naar buiten, hoor ik even later iemand roepen: "You have grafitti on youre body".
Verwijderd
Dat inbreken is echt een enorme inkomsten bron 
de eerste berichten van mensen die te veel GTA hebben gespeeld beginnen trouwens weer binnen te stromen:
SCHIPHOL Een spookrijder heeft in een
gestolen auto files veroorzaakt op de
wegen rond Schiphol.Na een lange
achtervolging reed de man tegen een
lantaarnpaal.Hij stapte pas uit toen de
marechaussee drie banden lek schoot.

de eerste berichten van mensen die te veel GTA hebben gespeeld beginnen trouwens weer binnen te stromen:
SCHIPHOL Een spookrijder heeft in een
gestolen auto files veroorzaakt op de
wegen rond Schiphol.Na een lange
achtervolging reed de man tegen een
lantaarnpaal.Hij stapte pas uit toen de
marechaussee drie banden lek schoot.

Nu heb ik een vraag
in die missie met zo roode RC plane.. waarmee je aantal mensen mee moet killen
Kan je die ook taxien ofzo op 1 of andere manier?
Of heeft iemand goede tip in die missie te doen?
[ Voor 11% gewijzigd door R-B op 13-06-2005 00:18 ]
Verwijderd
Als je op de grond wilt sturen Q en E gebruikenR-B schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:18:
Nu heb ik een vraag
Die vliegmissie is echt heel simpel.. gehaald in 1x...
Komt misschien ook omdat ik veel met RCplanes heb gespeeld in vice city
Je kan het beste recht tegen ze invliegen, en dan flink schieten, genoeg hoogte halen, en van achteren nog een keer er overheen..
Komt misschien ook omdat ik veel met RCplanes heb gespeeld in vice city
Je kan het beste recht tegen ze invliegen, en dan flink schieten, genoeg hoogte halen, en van achteren nog een keer er overheen..
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
vliegtuig en heli zijn niet bepaald fijn om te besturen.
En nu we het toch over foute in het spel hebben. Vlakbij de GroveStreet, dus het startpunt voor de begin levels. Als je die straat uitrijd dan en je blijft rechtdoor rijden, maar wel naar links kijkend. dan zie je ineene een doodlopende straat, die niet is afgemaakt. Met Stoplichten
En nu we het toch over foute in het spel hebben. Vlakbij de GroveStreet, dus het startpunt voor de begin levels. Als je die straat uitrijd dan en je blijft rechtdoor rijden, maar wel naar links kijkend. dan zie je ineene een doodlopende straat, die niet is afgemaakt. Met Stoplichten
< dit stukje webruimte is te huur >
AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGG
Waarom konden ze er gvd niet 3 sets controls in stoppen.
te voet, rijdend en vliegend. Is bijna niet te besturen dat vliegtuig met keybord en m:e joysticks krijg'k niet fatsoenlijk aan de praat (ruder werkt niet, throtle werkt niet)
Heb het uiteindelijkw el gehaald door deels joystick, deels keybord, maja, joystick is te voet of rijend weer zwaar kut. En zelfs vliegend is joystick+keybord combo alles behalve handig. Dit spel mist écht fatsoenlijke joystick support EN een appare keuze voor vliegen
te voet, rijdend en vliegend. Is bijna niet te besturen dat vliegtuig met keybord en m:e joysticks krijg'k niet fatsoenlijk aan de praat (ruder werkt niet, throtle werkt niet)
AMEN!Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:19:
aaaargh. ik word gek van die vliegmissie van Toreno! opstijgen gaat nog, landen ook, maar een cirkeltje vliegen lukt voor geen meter. het zijn ook zo belachelijk veel toetsen die je nodig hebt; e,d,s,f voor sturen, pijltjestoetsen voor draaien en dan q,t,a,f voor nog meer draaierij...k ram het ding steeds de grond in.![]()
iemand tips om dit een beetje goed te kunnen leren?
Heb het uiteindelijkw el gehaald door deels joystick, deels keybord, maja, joystick is te voet of rijend weer zwaar kut. En zelfs vliegend is joystick+keybord combo alles behalve handig. Dit spel mist écht fatsoenlijke joystick support EN een appare keuze voor vliegen
[ Voor 59% gewijzigd door witchdoc op 13-06-2005 00:38 ]
Ja kut is dat.. ik raakte mijn buit gemaakte wapens ook steeds kwijt terwijl vaak wel wordt verondersteld dat je wapens hebt.Demoniac schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:17:
Ik word het zo onderhand spuugzat dat mijn wapens telkens afgepakt worden in de missiesIk had een afgezaagde shotgun, een AK en een MP5, maar in de laatste missie van Big Smoke (met de trein) en de missie van Sweet die daarna komt ben ik ze allemaal kwijtgeraakt
Thnx, dankzij die knoppen gaat ik het zeker halenVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:20:
[...]
Als je op de grond wilt sturen Q en E gebruiken
[ Voor 6% gewijzigd door R-B op 13-06-2005 00:44 ]
Kunnen wat mensen even een lijstje maken van wat hun vorm van inkomen is?
Ik ben nu al echt dagenlang aan het spelen.. maar ik heb pas rond de 4000 Dollar. Met missie's krijg je namelijk alleen maar Respect blijkbaar.
Waarschijnlijk stelen en gokken enz.? En dat paardenrennen, waar zit dat?
Thx
ik wil namelijk onderhand wel even mijn eigen huis kopen
Ik ben nu al echt dagenlang aan het spelen.. maar ik heb pas rond de 4000 Dollar. Met missie's krijg je namelijk alleen maar Respect blijkbaar.
Thx
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Uhmm.. Ik begon in Los Santos met brandweer en ambulance missies uit te spelen. Daarmee had ik genoeg geld om savepunten te kopenNLuna schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:43:
Thxik wil namelijk onderhand wel even mijn eigen huis kopen
Of bonus van zo dom wijf voor helpen te stelen.. 10.000
[ Voor 5% gewijzigd door R-B op 13-06-2005 00:46 ]
zonet ook nog wat leuks tegen gekomen met de missies met die pittige mexicane tante.. 
Als ze op het eind een nieuwe lover heeft (tijdens race missie 2 in de vrije natuur zeg maar (2e gedeelte) zie je haar nieuwe vriendje. en wat schetste mijn verbazing? het is de personage die je speelde in gta3 en gta vice city.. echt cool!
leuk gevonden van rockstar
al meer mensen "easter eggs" tegen gekomen?
Als ze op het eind een nieuwe lover heeft (tijdens race missie 2 in de vrije natuur zeg maar (2e gedeelte) zie je haar nieuwe vriendje. en wat schetste mijn verbazing? het is de personage die je speelde in gta3 en gta vice city.. echt cool!
ik heb me geld vooral te danken aan drugdealers te killen, die hebben 2000 op zak.
nadeel is dat ze pas na een bepaalde missie rondlopen (weet niet welke).
nadeel is dat ze pas na een bepaalde missie rondlopen (weet niet welke).
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Paardenraces. Heb nu ruim $30.000.000 -- ik maak me niet meer druk over inkomsten...NLuna schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:43:
[rml]Wildfire in "[ Multiplatform] Grand Theft Auto: San An..."[/rml]En dat paardenrennen, waar zit dat?
Verwijderd
Daar hebben we spoiler-tags voorRexcore schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:46:
zonet ook nog wat leuks tegen gekomen met de missies met die pittige mexicane tante..
Verwijderd
Zo lastig is dat vliegen toch niet?poohbeer schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:33:
AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGG
[...]
AMEN!
Rechterhand
-Pijltje naar boven (rechter middelvinger) = Gas / Stijgen met een heli
-Pijltje naar beneden (rechter middelvinger) = Remmen / Zakken met een heli
-Pijltje naar links (rechter wijsvinger) = Naar links
-Pijltje naar rechts (rechter ringvinger) = Naar rechts
Linkerhand
-W (linker middelvinger) = Naar beneden / Naar voren met een heli
-S (linker middelvinger) = Naar boven / Naar achter met een heli
-Q (linker wijsvinger) = Naar links met rudder
-E (linker ringvinger) = Naar rechts met rudder
-Capslock (sub-mission knop, staat standaard op 2) (linker pink) = Onderstel inklappen
Dat is toch niet zo lastig? Met deze setup is ook prima te rijden
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 01:23 ]
Wat gebeurd er eigenlijk als ALLE hoods hebt overgenomen?? Iemand dat al geprobeerd?
Ik ben namelijk hard op weg, en vroeg me af of het wel ergens goed voor is.
Ennuh, als je eenmaal wat territories hebt, dan krijg je zat cash binnen (ligt voor je eigen huis in je eigen hood)
Tevens, Pimp-missies verdienen ook ERG goed.
Ennuh, als je eenmaal wat territories hebt, dan krijg je zat cash binnen (ligt voor je eigen huis in je eigen hood)
Tevens, Pimp-missies verdienen ook ERG goed.
Battle.net Spud#2543

Wreedste missie tot nu toe:
spoiler:
Die waar je over de landingsbaan moet crossen om via de ladingsklep van het vliegtuig naar binnen te rijden terwijl het aan het opstijgen is. Vervolgens bom planten, uit het vliegtuig springen en dan lekker skydiven 
Maar die missies met die jetpack daarintegen waren wel weer erg lame.. en die soldaten veel te makkelijk... je knalt zonder problemen dat hele legerkamp overhoop. Om vervolgens 2 gasflessen met wat buisjes eraan te jatten waaraan het leger 60.000.000 zou hebben besteed
Maar die missies met die jetpack daarintegen waren wel weer erg lame.. en die soldaten veel te makkelijk... je knalt zonder problemen dat hele legerkamp overhoop. Om vervolgens 2 gasflessen met wat buisjes eraan te jatten waaraan het leger 60.000.000 zou hebben besteed

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 08:55 ]
Mja, ik had ze bijna allemaal.. maar 2 kreeg ik er sowieso niet te pakken.TepelStreeltje schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:25:
Wat gebeurd er eigenlijk als ALLE hoods hebt overgenomen?? Iemand dat al geprobeerd?
spoiler:
Van beide gangs (paars / geel) bleef er 1 gebouw over wat je niet kan innemen.
Volgens mij heeft dat te maken met het verdere spelverloop.
Iemand had het er over dat je als je terugkomt vanuit de 2e stad, je hoods allemaal weg zijn.. voor zover ik heb kunnen zien in de stats .. klopt het
(0%)
Iemand had het er over dat je als je terugkomt vanuit de 2e stad, je hoods allemaal weg zijn.. voor zover ik heb kunnen zien in de stats .. klopt het
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
krvabo schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:33:
[...]
Mja, ik had ze bijna allemaal.. maar 2 kreeg ik er sowieso niet te pakken.
spoiler:Van beide gangs (paars / geel) bleef er 1 gebouw over wat je niet kan innemen.
Iemand had het er over dat je als je terugkomt vanuit de 2e stad, je hoods allemaal weg zijn.. voor zover ik heb kunnen zien in de stats .. klopt het(0%)
spoiler:
Ja dat klopt, maar ik snap zelf de functie er nog niet helemaal van.
Ik vroeg me trouwens af, wanneer je naar het casino kunt om daar te gaan gokken.
Ik kan het nergens op de kaart vinden, moet je hier voor bij een bepaalde stad zijn/ missies gedaan hebben?
tja als ze ingenomen zijn door jou zijn die andere gangs gewoon weg (als je dus weer trug bent..)
heb iig die vagos gasten uitgeroeit zitten alleen nog wat wijken tussen van de ballas.
heb iig die vagos gasten uitgeroeit zitten alleen nog wat wijken tussen van de ballas.
niks
Hmm, ik ben ondertussen wel gewend aan de camera tijdens het rijden. Ik rijd/stuur gewoon met WSAD, en met de muis pas ik zelf m'n camera aan.
Overigens, ik had problemen met die Life's a beach missie. Totdat ik de tip kreeg van mijn vriendin om eens met de pijltjestoetsen ipv WSAD te spelen. Eerste keer dat ik de missie deed, meteen gehaald.
Overigens, ik had problemen met die Life's a beach missie. Totdat ik de tip kreeg van mijn vriendin om eens met de pijltjestoetsen ipv WSAD te spelen. Eerste keer dat ik de missie deed, meteen gehaald.

Signature
Die dansmissie blijft niet te doen. Ik denk dat het komt doordat mn geluid niet synchroon loopt, maar ik reageer gewoon op de pijltjes die in beeld komen, precies als een pijtje in het rondje zit druk ik op de betreffende knop, zo heeft me dat bij het lowriderbounchen ook veel geld opgelevert. Maar op de een of andere manier werkt het niet lekker. Het lukt me zelfs niet op 1 credit te krijgen!

Iemand hier ook problemen mee? Ik kom hier zo echt niet langs, blijf maar steken op een van de eerste missies in de game.. echt jammer, ik ga het nog maar een keer proberen...
Iemand hier ook problemen mee? Ik kom hier zo echt niet langs, blijf maar steken op een van de eerste missies in de game.. echt jammer, ik ga het nog maar een keer proberen...
Verwijderd
Soms is het inderdaad verrekte moeilijk om door die missie heen te komen, ik vond die dans missie op de ps2 heel erg moeilijk, omdat ik zelf nog niet zo bekend was met de joypad.
Maar nu ik SA op de computer speel, kwam ik er heel makkelijk door heen.
Ik vind het zelf een beetje onlogisch gemaakt, dat de timing van dat rondje een beetje vreemd staat
Maar dat wend vanzelf
Maar nu ik SA op de computer speel, kwam ik er heel makkelijk door heen.
Ik vind het zelf een beetje onlogisch gemaakt, dat de timing van dat rondje een beetje vreemd staat
Maar dat wend vanzelf
Ik had niet echt problemen met dat dansen of die lowrider, behalve met de lowrider de eerste keer. Ik zat steeds op WASD en de pijltjestoetsen te rammen terwijl je dus de numpad pijlen moet hebben. Voor dat dansen hoef je toch helemaal geen muziek te horen? Gewoon als pijltje in rondje zit op desbetreffend pijltjestoets drukken 
Lukt het jullie om bij die autorijschool alles gold te halen? Nu heb ik er nog 2 silver (op 2 wielen rijden en dat je 5 rondjes moet rijden) en 1 bronze, die laatste dat je door de stad moet racen. Het lukt me echt niet om die knap te doen want je auto gaat ook vet snel spinnen
Lukt het jullie om bij die autorijschool alles gold te halen? Nu heb ik er nog 2 silver (op 2 wielen rijden en dat je 5 rondjes moet rijden) en 1 bronze, die laatste dat je door de stad moet racen. Het lukt me echt niet om die knap te doen want je auto gaat ook vet snel spinnen

10100111001
Verwijderd
Waar ergens vind je die rijschool ?Dark Lord schreef op maandag 13 juni 2005 @ 02:22:
Ik had niet echt problemen met dat dansen of die lowrider, behalve met de lowrider de eerste keer. Ik zat steeds op WASD en de pijltjestoetsen te rammen terwijl je dus de numpad pijlen moet hebben. Voor dat dansen hoef je toch helemaal geen muziek te horen? Gewoon als pijltje in rondje zit op desbetreffend pijltjestoets drukken
Heb nu net de missie met de lading guns gedaan die je moet gaan halen bij die ouwe.
Bestaan er geen cheats om de andere werelden te unlocken ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 03:35 ]
Daar wil ik eens screenshot van... btw... DC-3? Staat die ergens in San Fiero ofzo? Ik vind persoonlijk die Learjet op Los Santos wel lekker vliegen.Shuriken schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:09:
Tip voor de mensen die een beetje rond willen knarren of al regelmatig Flight Simulator gespeeld hebben: Met wat goed geparkeer kun je op Los Santos International redelijk makkelijk over het hek heen klimmen. Dan kijken of je even een bagagewagentje kan jatten en op naar de vliegtuigen
Als je lang genoeg vliegt wordt vanzelf je Pilot's Skill opgewaardeerd en mag je gewoon het vliegveld op. Ga trouwens niet naar een gebied dat je nog niet unlocked hebt, dan heb je gelijk een 4-star wanted level en een squadron straaljagers op je staart
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Het binden van de dansbewegingen naar de pijltjestoetsen heeft echt super geholpen! Khad de missie nu in één keer. Echt toffe shit! Zeker omdat dat 'hood'-stuff begint ergens na die missie. Das echt tof!
Ik heb op dit moment een dikke 110 miljoen dollar, allemaal netjes "verdiend" met het wedden op paarden.
Maar wat ik nu niet snap, is dat dit uberhaubt mogelijk is?!
Ik bedoel, ik heb van 4000 dollar 110 miljoen gemaakt, met als resultaat dat ik al sinds het begin van het spel niet meer op geld hoef te letten.
Ergens is dat wel vreemd, aangezien je tig missies moet spelen om uberhaubt geld te krijgen.
Is dit dan misschien een soort van "hidden cheat" oid, of hebben de makers er helemaal niet aan gedacht, of boeit het hun gewoon nix?
Ik bedoel, ik heb van 4000 dollar 110 miljoen gemaakt, met als resultaat dat ik al sinds het begin van het spel niet meer op geld hoef te letten.
Ergens is dat wel vreemd, aangezien je tig missies moet spelen om uberhaubt geld te krijgen.
Is dit dan misschien een soort van "hidden cheat" oid, of hebben de makers er helemaal niet aan gedacht, of boeit het hun gewoon nix?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
netjes? Je moet toch wel iedere keer reloaden om er geld uit te krijgen. Als ik op het laatste paard wed win ik 1x in de 12 waardoor ik niets verdien. Echt 'netjes' vind ik dat dan niet.Phase-Shifter schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:11:
Ik heb op dit moment een dikke 110 miljoen dollar, allemaal netjes "verdiend" met het wedden op paarden.
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
niet alleen dat, omdat je al het geld al hebt en nergens meer voor hoeft te 'sparen' neemt dat een leuk aspect weg uit het spel, vind ik.
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Ho, zonder reloaden he! Gewoon een kwestie van slim inzetten, en een beetje aan kansberekening doen.lemming_nl schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:24:
[...]
netjes? Je moet toch wel iedere keer reloaden om er geld uit te krijgen. Als ik op het laatste paard wed win ik 1x in de 12 waardoor ik niets verdien. Echt 'netjes' vind ik dat dan niet.
Dan heb je binnen no time een hoop geld, zonder dat je veel moeite moet doen.
Als ik iedere keer had moeten reloaden, was ik echt wel eerder gestopt dan pas bij 110 miljoen hoor.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb het spel ook op de ps2 gespeeld sinds het uit is, en ik probeer het me nu dus wat makkelijker te maken om een beetje rap in Las Venturas te belanden.SteAlthmAn schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:25:
niet alleen dat, omdat je al het geld al hebt en nergens meer voor hoeft te 'sparen' neemt dat een leuk aspect weg uit het spel, vind ik.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Als ik op het laatste paard wed win ik 1x in de 5 (ongeveer) maar krijg wel 12x uitgekeerd. Ik heb ook een paar miljoen door het wedden en heb NOOIT moeten reloaden omdat mijn geld op was door het gokken.lemming_nl schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:24:
[...]
netjes? Je moet toch wel iedere keer reloaden om er geld uit te krijgen. Als ik op het laatste paard wed win ik 1x in de 12 waardoor ik niets verdien. Echt 'netjes' vind ik dat dan niet.
Kijk, voor jouw werkt deze setup.. voor mij totaal niet. Zoveel knopjes onder m'n handen gaat niet natuurlijk meer. Daarom heb ik dan ook een erg leuke controller die alles tegelijk kan doen (yaw, snelheid, pitch, banking, ...) maar die wordt door een erg 'makkelijke' (luie) port gewoon niet ondersteund. Ook m'n xbox controller, onder windows perfect ondersteunt wordt door dit kutspel (op gebied van controllersupport/moeite die m'n in de port naar pc heeft gestoken) simpelweg maar half ondersteund.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:21:
[...]
Zo lastig is dat vliegen toch niet?
Rechterhand
-Pijltje naar boven (rechter middelvinger) = Gas / Stijgen met een heli
-Pijltje naar beneden (rechter middelvinger) = Remmen / Zakken met een heli
-Pijltje naar links (rechter wijsvinger) = Naar links
-Pijltje naar rechts (rechter ringvinger) = Naar rechts
Linkerhand
-W (linker middelvinger) = Naar beneden / Naar voren met een heli
-S (linker middelvinger) = Naar boven / Naar achter met een heli
-Q (linker wijsvinger) = Naar links met rudder
-E (linker ringvinger) = Naar rechts met rudder
-Capslock (sub-mission knop, staat standaard op 2) (linker pink) = Onderstel inklappen
Dat is toch niet zo lastig? Met deze setup is ook prima te rijdenVolgens mij heb je je knopjes echt appart ingesteld?
Dit maakt het vliegen voor mij veel moeilijker dan had moeten zijn.
Anyway, ik hoop dus dat er niet teveel vliegmissies komen wara finesse voor nodig is. Vliegen lukt namelijk wel, alleen zoals een olifant in een porseleinwinkeltje. Maarja, dat je lessen moet nemen voor't spel belooft hierover al niet veel goeds
PS: probeer die toetsen-vinger combionatie die je hierboven geeft zelf eens
[ Voor 4% gewijzigd door witchdoc op 13-06-2005 08:55 ]
Blijkbaar hebben de makers het echt verbrot bij dat wedden want zelfs zonder cheaten kan je hier VEEL poen pakken.lemming_nl schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:24:
[...]
Blijkbaar heeft een paard dat op 1 tegen 12 staat namelijk meer kans om te winnen dan 1/12e. Sjah.. gaat snel failliet gaan dat wedkantoortje zo normaal he.
Heb je trouwens ergens in het spel geld nodig? 'k Heb nu 1 keer een beetje geld nodig gehad om verder te kunnen in het spel maar dat was pas toen ik toch al geld met bakken verdiende door missies en ..
spoiler:
die übergave races die je kan doen als je die WANG garage hebt opgekocht.. Need for speed eat your heart out!
[ Voor 23% gewijzigd door witchdoc op 13-06-2005 09:03 ]
Ik heb alle 28 pagina's van dit deel nu doorgespit maar ik heb nog geen antwoord gevonden op mijn volgende vraag:
Hoe verover je die hoods? Ik spray over alle tags heen die ik zie maar er blijven een aantal straten bevolkt met die Ballas. Lossen die vanzelf op of moet je hier nog wat voor doen?
Hoe verover je die hoods? Ik spray over alle tags heen die ik zie maar er blijven een aantal straten bevolkt met die Ballas. Lossen die vanzelf op of moet je hier nog wat voor doen?
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Verwijderd
Je moet een paar Ballas killen, dan krijg je een Ganf War en dan komen er 3 golven van ballas naar je toe. Als je die 3 killed dan heb je die buurt over genomen
Kan iemand mij nu vertelen hoe het zit met die Y knop ?
Ik zit er op te rammen als een gek maar ik kom moet nog steeds zelf het hele eind naar de missies rijden
Ik zit er op te rammen als een gek maar ik kom moet nog steeds zelf het hele eind naar de missies rijden
werkt alleen als je eerst een missie pakt waar je erges naar toe moet, niet als je zelf naar een missiepunt moet rijdenVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:16:
Je moet een paar Ballas killen, dan krijg je een Ganf War en dan komen er 3 golven van ballas naar je toe. Als je die 3 killed dan heb je die buurt over genomen![]()
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Die Green Sabre missie heb ik net gedaan, en nu moet ik met die Catalina een zooi shops gaan beroven. Ook kan ik nu gaan racen met die César, en op het moment dat ik terug kom in Grove Street wordt ik behoorlijk beschoten 
Ik moet zeggen dat ondanks dat het spel gigantisch instabiel is, het wel erg vet is. Grafisch is het ook flink verbeterd tov GTA:VC, ik heb wat foto's gemaakt van mist en regen, en dat ziet er erg goed uit:
Jammer dat anti-aliasing mijn framerate behoorlijk dropt, met mijn 9600pro kom ik dan maar net op 20FPS @ 1024x768 uit
. De foto's waren anders een stuk beter.
Ik moet zeggen dat ondanks dat het spel gigantisch instabiel is, het wel erg vet is. Grafisch is het ook flink verbeterd tov GTA:VC, ik heb wat foto's gemaakt van mist en regen, en dat ziet er erg goed uit:
GTA:SA Regen & mist | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Jammer dat anti-aliasing mijn framerate behoorlijk dropt, met mijn 9600pro kom ik dan maar net op 20FPS @ 1024x768 uit
[ Voor 4% gewijzigd door AtleX op 13-06-2005 09:54 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!
Lees dit voordat je post!
Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!
Lees dit voordat je post!
Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!