[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part 7)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.761 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
SH4D3H schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:21:
[...]

Volgens CNN is het 37.38 Euro.

[...]

* SH4D3H wil dat ook wel weten :9
bij ammunations gaan oefenen met schieten volgensmij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Wildfire schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:31:
[...]

En dat golvend effect van je beeld is gewoon de hitte die de lucht doet trillen. Net zoals in de werkelijkheid.

[...]

Is geen bug. Neem maar 's met een echte camera onder water iets op wat zich boven water bevind. Dat is ook vervormd.
Is wél een bug ;) . Want: 1) de replay is bóven water opgenomen
2) Zodra ik de camera uit het water haalde en ik drukte op F1, toen was dat onderwater weg
3) Het ziet er gewoon niet logisch uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Gijsh schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:34:
[...]
Daarvoor moet je je SMG Skill eerst volledig hebben.
Die SMG ( mp5 :) ) is m'n favo gun en is al tijden @ 1000 (hitman) maar ookal koop ik er twee bij ammu-nation komt er maar 1 om te schieten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrom is die eerste missie zo fucked up moeilijk :+

en de camera is niet bepaald lekekr maar ach :) zal er wel aan wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
SH4D3H schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:38:
[...]

Die SMG ( mp5 :) ) is m'n favo gun en is al tijden @ 1000 (hitman) maar ookal koop ik er twee bij ammu-nation komt er maar 1 om te schieten :(
Als je bedoeld dat je dan Dual-gun hebt, dat kan niet met de MP5... Dat kan wel met de Micro-SMG en geloof ik ook met de Tec-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmm, iemand die mij kan vertellen wanneer ik klaar ben in Los Santos?
Ik heb zojuist die Russische crimi afgeknald in de haven, maar er lijkt geen eind aan te komen.

[ Voor 33% gewijzigd door MaZo op 12-06-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
masser120 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:41:
[...]
Als je bedoeld dat je dan Dual-gun hebt, dat kan niet met de MP5... Dat kan wel met de Micro-SMG en geloof ik ook met de Tec-5
En hoe doe je dat?
Als het goed is heb ik op dat Micro ding ook hitman level, gebruik het alleen weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

MaZo schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:43:
Hmm, iemand die mij kan vertellen wanneer ik klaar ben in Los Santos?
Ik heb zojuist die Russische crimi afgeknald in de haven, maar er lijkt geen eind aan te komen.
http://www.gta-sanandreas.com/guides/missions/lossantos.php ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik ben nu in San Fiero.... maar ik moet dus huizen kopen om te investeren ofzoiets.... Hoe krijg ik ooit zoveel geld bijelkaar... Ik heb al geprobeerd te wedden maar ik win NOOIT!...
Enig idee waar je veel geld mee kan verdienen.
Ik heb al gepimpd. Gesteeld heb ik nog niet gedaan maar ik ben nu in San Fiero en weet niet of je daar ook een dievenauto hebt staan.

Laat me even weten waar je veel geld mee kan verdiene!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Aha kijk, thx! Ben er dus bijna. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

b3ta schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:53:
Ik ben nu in San Fiero.... maar ik moet dus huizen kopen om te investeren ofzoiets.... Hoe krijg ik ooit zoveel geld bijelkaar... Ik heb al geprobeerd te wedden maar ik win NOOIT!...
Ik heb al gepimpd. Gesteeld heb ik nog niet gedaan maar ik ben nu in San Fiero en weet niet of je daar ook een dievenauto hebt staan.

doe de ambulance, brandweer, etc. missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Vos schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:54:
[...]

doe de ambulance, brandweer, etc. missies?
Hoeveel valt daar mee te verdienen ongeveer dan?? Ik moet toegeven dat ik dat nog niet gedaan heb dus ff proberen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Kan geen auto's meer uit me garage krijgen van het Johnson's huis. Heb me lowrider er in staan omdat ik nog moet racen ermee en een Burglar van maar hij wil niet instappen. Iemand al eerder gehad en opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:57
Inbreken

Laatste keer had ik iets meer dan 20K in 1 nacht d.m.v. Tv's jatten uit huizen
(in de 1e stad was dat...)

Afbeeldingslocatie: http://img240.echo.cx/img240/745/naamloos4uc.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Silent Thunder op 12-06-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Hey ff een klein vraagje (misschien mag dit niet), maar ik heb van gtagaming.com een san andreas playlister gedownd die ervoor zorgt dat je je winamp playlist kunt importeren in San Andreas. Nou weet ik wel ongeveer hoe dit werkt (in de GTA San Andreas User Files map zetten en dan je playlist droppen op het bestandje waarna ie zegt dat ie zoveel liedjes heeft geïmporteerd), maar het wil bij mij niet werken. Heeft iemand dit progje al uitgeprobeerd en kan iemand me dan zeggen wat ik fout doe, want als ik dan mijn radio station probeer af te spelen dan krijg ik alleen reclame.
En nee je moet niet gaan scannen want dit progje past een bestandje (sa-ufiles.dat) aan en pleurt hier de paden waar je het liedje kunt vinden in. Zodra je dan gaat scannen gaat ie in de User Track folder scannen en als er nix in die map is dan cleart ie dat bestandje dus.
Iemand een idee (probeer het ook eens uit zou ik zeggen).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Oeh net die missie gehaald waarin je die gastjes van die trein moet schieten. Gewoon zo veel mogelijk rechts blijven rijden want anders schiet die gozer op de trean en niet op die ventjes. In een keer gehaald op deze manier dus ik snap niet dat hier zoveel mensen moeite mee hebben. Ze waren allemaal dood toen ik bijna weer de stad in kwam. Net na dat stukje off-road.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Waypoint schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:28:
Vind de performance trouwens wel ruk. Mijn settings heb ik al lager gezet, soms hapert die nog (2600 XP+, 512 mb, radeon 9600 pro lite), draw distans 4 of 5 streepjes, Anti alliasing uit, 1024*768*32 en Fx quality op medium en nog schokt die. Frame limiter aan en uit gezet, maakt niks uit. En dat terwijl ik de nieuste drivers heb en spellen als HL2, max payne 2, mafia etc soepel draai op 1280*1024 :/
Die performance is idd niet zo goed, maar als hij op medium schokt, zet 'm dan ff op 'low'. Je zult merken dat het nu wel soepel loopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Dit is echt te gek voor woorden. Nadat ik was afgekapt met SA vanwege de slechte performance heb ik alles maar is ff op z'n hoogst gezet in de ATI instellingen. 16 AF en 4x AA en het loopt als een zonnetje :o

Kan iemand mij vertellen hoe dat komt? Het lijkt mij toch dat als je alles op z';n max zet dat de boel gaat haperen. In dit geval werkt het juist andersom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 10:43
nou volgens mij ik kan ik nog niet zo goed zoeken,

Maar ik kan echt niet vinden waar de savegames nu opgeslagen worden,

Iemand? :|

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is minder, en ik hoop dat het toeval is: 2 maal unhandled exception :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Ewald ! schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:24:
[...]

misschien is dat bij dat plaatje (mijn plaatje O-) ) gekomen door de jpeg compressie.

Als je het in-game hebt, kan het misschien komen doordat je 16bit speelt?
Nee ik zie het op heel veel screenshots en ik heb het in-game dus ook. Kan iemand hier is beter op letten en dit bevestigen? Vooral snachts zie je dat.

Check ook maar eens de screenshots van [rml]AtleX in "[ Multiplatform] Grand Theft Auto: San An..."[/rml] en dan bijvoorbeeld http://www.tweakers.net/ext/f/60507/full.jpg.

Lijkt me sterk dat dit aan mijn vga / monitor ligt. (Gaat over die balken in de horizon. Wel goed kijken ;))

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 12-06-2005 17:16 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Silent Thunder schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:59:
[...]

Inbreken

Laatste keer had ik iets meer dan 20K in 1 nacht d.m.v. Tv's jatten uit huizen
(in de 1e stad was dat...)

[afbeelding]
Dat doe je aardig dan.
Hoe krijg je met z'n slome walk ( alt ingedrukt houden ) nou 32 items binnen de tijd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
appetoe schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:12:

Mijn documenten/gta user files, of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Om een missie te doen voor Cesar Vialpando moet ik in een low-rider komen opdagen; waar vind ik zo'n auto? Ik dacht dat ik er één gevonden had, maar dat bleek achteraf een blade/savannah te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

appetoe schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:12:

C:\Documents and Settings\NAAM\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
SH4D3H schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:17:
[...]

Dat doe je aardig dan.
Hoe krijg je met z'n slome walk ( alt ingedrukt houden ) nou 32 items binnen de tijd :|
Je mag best lawaai maken, zolang je dan maar binnen 10 seconden weg bent. Bij kleine huisjes kun je dan best een TV jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Die tank is ech bagger :( . en rijd niet eens als een tank . ze 8)7 ze waren te lui om um rupsbande te geven. het geluid is ook bagger en de schiet geluiden ook. dan maar weer wachten op een "echte"tank van de mod community

pic:

http://members.home.nl/tlforce/gtasatank.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 10:43
Toch schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:17:
[...]

Mijn documenten/gta user files, of iets dergelijks.
Barca schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:18:
[...]

C:\Documents and Settings\NAAM\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files
Geweldig, helemaal overheen gekeken

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
HStyles schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:20:
Die tank is ech bagger :( . en rijd niet eens als een tank . ze 8)7 ze waren te lui om um rupsbande te geven. het geluid is ook bagger en de schiet geluiden ook. dan maar weer wachten op een "echte"tank van de mod community

pic:

http://members.home.nl/tlforce/gtasatank.JPG
Donker hoor, maar inderdaad, ze slagen er bij R* nooit in een goede tank te maken, altijd met 6 van die belachelijke wielen, en een dom geluid. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Amiet01 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:00:
Hey ff een klein vraagje (misschien mag dit niet), maar ik heb van gtagaming.com een san andreas playlister gedownd die ervoor zorgt dat je je winamp playlist kunt importeren in San Andreas. Nou weet ik wel ongeveer hoe dit werkt (in de GTA San Andreas User Files map zetten en dan je playlist droppen op het bestandje waarna ie zegt dat ie zoveel liedjes heeft geïmporteerd), maar het wil bij mij niet werken. Heeft iemand dit progje al uitgeprobeerd en kan iemand me dan zeggen wat ik fout doe, want als ik dan mijn radio station probeer af te spelen dan krijg ik alleen reclame.
En nee je moet niet gaan scannen want dit progje past een bestandje (sa-ufiles.dat) aan en pleurt hier de paden waar je het liedje kunt vinden in. Zodra je dan gaat scannen gaat ie in de User Track folder scannen en als er nix in die map is dan cleart ie dat bestandje dus.
Iemand een idee (probeer het ook eens uit zou ik zeggen).
Niemand die dit heeft geprobeerd?
www.gtagaming.com

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het toch echt D:\GTA San Andreas User Files\ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:23

Chop2000

Vroem

zo net de hoofd story line uitgespeeld, vond em aardig geslaagd :p zit nu op 60% nu nog wat side missies doen, en dat tags/hoefijzers en andere hidden troep doen :P en dat in 31 uur ;p best redelijk ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Chop2000 op 12-06-2005 17:40 ]

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

net begonnen, ziet er aardig uit, maar die camera is soms heel irritant, kan je dat nie anders instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scarabial schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:53:
net begonnen, ziet er aardig uit, maar die camera is soms heel irritant, kan je dat nie anders instellen?
Als je muis met rust laat moet ie vanzelf naar 1-3 seconden automatisch in de goede stand kom te staan als je rijd :) verder vind ik het ideaal deze nieuwe manier, kwestie van wennen dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb dus een paar misschien domme vraagjes. Als ik dus een aanhanger achter mijn vrachtwagen heb gehangen, wou ik hem ook weer loskoppelen dus drukte op aantal knoppen maar hij ging niet los, dus is het wel mogelijk? En zo ja met welke knop?

Ook heb ik geen omgevings geluid als ik in de auto zit en hoor dan alleen de radio :? Meer mensen die hier last van hebben, en is er iets aan te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:02:
[...]

Als je muis met rust laat moet ie vanzelf naar 1-3 seconden automatisch in de goede stand kom te staan als je rijd :) verder vind ik het ideaal deze nieuwe manier, kwestie van wennen dat wel.
Ik vind het spuugirritant, elke keer als je een bocht omwil zie je niet waar je heenrijd :(

ik wil gewoon net als vele de camera zoals in VC :| .

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bah, zit vast bij die Pimp missie, Jizzy... moet ik echt met een ubertrage baggerauto, die nog voor geen meter stuurt ook, 2 auto's kapot schieten... Dat lukt allemaal wel aardig, maar mijn eigen auto is ook steeds naar te tyfus op 't eind, wat niet mag :(

Wat een baggermissie.. Duurt ook +- 10 minuten, dus het is ook echt zonde van je tijd :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen baggermissie hoor, jij bakt er gewoon niks van :) Vet simpele missie, is in 1 keer gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Niet zo ongeduldig. Na 24 uur mag je een vraag herhalen

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
SH4D3H schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:17:
[...]

Dat doe je aardig dan.
Op deze manier:
[rml]Freddy_Fish in "[ Multiplatform] Grand Theft Auto: San An..."[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:30:
Het is geen baggermissie hoor, jij bakt er gewoon niks van :) Vet simpele missie, is in 1 keer gedaan
Ja klopt, de eerste keer had ik em ook bijna gehaald, werd alleen kapot geschoten door politie... Maargoed, dan moet je 'm nog een keer doen, en nog een keer, en nog een keer, en dan wordt ie echt frustrerend omdat hij zooooooo lang duurt met zoooooo'n trage bagger auto :o (dat is nog wel 't irritantste, die auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Net ook eens geprobeerd op de PC, maar moet toch weer tot de conclusie komen dat de PS2 versie veel lekkerder speelt, gewoon het rijden, lopen vliegen gaat veel beter op de PS2. Ja ik heb geen gamepad maar dat is niet het enigste ook gewoon het lekker hangen voor je grote TV vind ik fijner bij dit spel dan op je burostoel.

Het ziet er dan wel beter uit op de PC (textures zijn echt stukken beter dan op PS2) en komt er vast weer multiplayer van MTA team. Ik blijf lekker speller op de PS2 en wacht gedudlig op de volgende versie op de next gen consoles. :P (Of een PSP kopen voor GTA: Liberty city :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen het schieten met zo'n joy-stickje is onmogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:53:
Net ook eens geprobeerd op de PC, maar moet toch weer tot de conclusie komen dat de PS2 versie veel lekkerder speelt, gewoon het rijden, lopen vliegen gaat veel beter op de PS2. Ja ik heb geen gamepad maar dat is niet het enigste ook gewoon het lekker hangen voor je grote TV vind ik fijner bij dit spel dan op je burostoel.

Het ziet er dan wel beter uit op de PC (textures zijn echt stukken beter dan op PS2) en komt er vast weer multiplayer van MTA team. Ik blijf lekker speller op de PS2 en wacht gedudlig op de volgende versie op de next gen consoles. :P (Of een PSP kopen voor GTA: Liberty city :D)
Ik vind het rijden heerlijk met het toetsenbord en het schieten gaat echt 1000x beter met een muis, wat een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

Drake schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:21:
[...]

Ik vind het spuugirritant, elke keer als je een bocht omwil zie je niet waar je heenrijd :(

ik wil gewoon net als vele de camera zoals in VC :| .
ja dat bedoel ik dus ook, je kan nie goed zien waar je heen gaat, ik pleit ook voor VC cam _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Iemand een idee wat het verschil tussen donkergroene en lichtgroene territoruim betekend ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand btw of er een website is waarje je vechtmoves kunt checken ?? ting namenlijk veeel te snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

snap nou alleen nog niet hoe je kan dual wielden..heb net de ammunation challenge gedaan en pistol zit nu op het hoogste level, staat ook bij dat ik nu kan 2 pistolen tegelijk kan gebruiken, maar als ik 2 pistolen koop gebeurt er geen zak..:S Iemand enig id wat ik fout doe??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duamephisto
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik heb zojuist gta san andreas geinstalleert, als ik vervolgens ga spelen loopt dat ventje continu schuin naar voren ( links )
Heb al geprobeerd:
-me controls te veranderen
-mouse settings gewijzigd
-gamepad aangesloten
-keyb/mouse los gekoppeld ingame

helaas had dit allemaal geen nut, heeft iemand een idee?

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duamephisto schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:16:
Ik heb zojuist gta san andreas geinstalleert, als ik vervolgens ga spelen loopt dat ventje continu schuin naar voren ( links )
Heb al geprobeerd:
-gamepad aangesloten

B.v.d.
Nu je gamepad/joystick/whatever eens proberen los te koppelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duamephisto
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:17:
[...]

Nu je gamepad/joystick/whatever eens proberen los te koppelen? :P
die stond er in 1e instantie ook niet op, maar heb het nog wel geprobeerd zonder gamepad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
CRiMiNaL schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:11:
Iemand een idee wat het verschil tussen donkergroene en lichtgroene territoruim betekend ?
Ik weet het ook niet precies, maar in de lichtgroene stukjes trof ik nog wel eens van die paarse knakkers, en toen ik die neerschoot begon er weer een gangwar waarna ie donkergroen was :?
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:13:
weet iemand btw of er een website is waarje je vechtmoves kunt checken ?? ting namenlijk veeel te snel
Niets bijzonders:
Tegenstander staat, jij komt aanrennen met RMB ingedrukt en druk op RETURN
Tegenstander staat, je staat bij hem, houdt RMB ingedrukt en ragt op RETURN, dan gaat ie combo's maken :)
Tegenstander ligt, je kijkt naar hem, RMB ingedrukt op RETURN drukken en je geef um een flinke oplawaai :D
intuliegend schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:13:
snap nou alleen nog niet hoe je kan dual wielden..heb net de ammunation challenge gedaan en pistol zit nu op het hoogste level, staat ook bij dat ik nu kan 2 pistolen tegelijk kan gebruiken, maar als ik 2 pistolen koop gebeurt er geen zak..:S Iemand enig id wat ik fout doe??
Je bent niet de enige die dat wil weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Voor de mensen die niet uit de sluip-het-huis-binnen-en-jat-het-boek missie komen:
spoiler:
Als je het boek eenmaal hebt moet je niet teruglopen, maar moet je iets verder lopen. Daar ligt een verrassing waardoor je de eerste guard stil kan killen zonder gezien te worden.

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf, hoe moet je dat doen dan ??

op iemand afrrennen, dan met je muis locken, en dan nog es op enter gaan rammen ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:33:

op iemand afrrennen, dan met je muis locken, en dan nog es op enter gaan rammen ? :|
Ja, dat is dan ook de enige van de drie die me nog niet gelukt is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:33:

enter/return is hetzelfde als F.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Gewoon pijltje-omhoog, rechtermuisknop en dan enteren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewald ! schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:37:
[...]

enter/return is hetzelfde als F.... :/
weet ik maar ik vind het nog steeds llmaal vrij klote muiscombis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

CRiMiNaL schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:11:
Wat ik denk is, hoe meer gangster tags jij overspuit in die buurten, hoe minder van die andere groupies er staan en hoe lichter hun kleur wordt. Wanneer je dit territorium dan overneemt, dan krijgt hij een donkere groene kleur en wordt hij minder gauw afgepakt (je hebt je territorium namelijk met die tags afgebakend).

Maar het is dus klote dat ik in het begin al overal ben gaan spuiten, want nu staan er onwijs weinig groupies om zo'n gang war te ontplooien, want nergens geen groupies te bekennen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:42:
[...]

weet ik maar ik vind het nog steeds llmaal vrij klote muiscombis :D
hm nee,ik niet,
je lockt gewoon een persoon met RMB, (afstandje dus)
dan ren je er naar toe, in mijn geval W, en dan ram je wat op F, en dan weer wat op LMB :p enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Pff ik kom niet uit die lowrider misie. ook al druk ik alle pijltjes goed in het is altijd bad.(numlock pijle) ik snap niks van dat joekel lowrider crap :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet drukken als het pijltje in het rondje is he, het gaat ook om timing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
wil je veel geld verdienen?

Gok dan met paardenrennen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.quintijnvd.nl/troep/gtasamoney.JPG

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
NickySantoro schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:59:
wil je veel geld verdienen?

Gok dan met paardenrennen _/-\o_

[afbeelding]
Jij bent waarschijnlijk de enige die hier iets gewonnen heeft daarmee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:34:
[...]

Ja, dat is dan ook de enige van de drie die me nog niet gelukt is :+
Linkerhand rennen, rechterhand locken, op enter rammen doe je gewoon met je neus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Niet online
Waar is die trap in de brandende huis missie?

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duamephisto
duamephisto schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:16:
Heb al geprobeerd:
-gamepad aangesloten

B.v.d.
ik ben eruit!!!!
ik wou even me gamepad calibreren, en zag daar tot me verbazing een cypress ultramouse geinstalleert staan, bij de calibratie stond deze inderdaad schuin omhoog gericht... ( maar hij was niet te calibreren of te verwijderen uit de lijst )
Het blijkt me Sitecom wireless pc lock te zijn die word geinstalleert als een cypress ultramouse.
Toe ik deze los koppelde was idd het probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:36
Ik had ook een vaag probleem, de camera bleef bij mij in het spel steeds ronddraaien als ik in een auto zat! Dit bleek ook van mijn gamepad te komen, dus mensen die ook een soortgelijk probleem hebben kijk even naar je gamepad O-)

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 20:47
Ik krijg het niet voor elkaar om met een vliegtuig te sturen, wel in de lucht, maar niet als hij nog op de grond staat. Hij wil maar niet naar links of naar rechts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Brammel schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:13:
Ik krijg het niet voor elkaar om met een vliegtuig te sturen, wel in de lucht, maar niet als hij nog op de grond staat. Hij wil maar niet naar links of naar rechts...
Q en E als je de default controls gebruikt ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Brammel schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:13:
Gebruik Q en E.

Damn, te sloom :).

[ Voor 4% gewijzigd door Brons op 12-06-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

-DarkShadow- schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:05:
Waar is die trap in de brandende huis missie?
in het huis....sorry hoor, maar even zoeken kan ook geen kwaad

tip: neem gelijk de brandblusser mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:59
welke auto ben je nou nodig om in te breken? en moet je dan snachts ook op een knop drukken ofzo? kheb de hele stad doorgereden verschillende busjes geprobeerd maar ik zie nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Stoney187 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:19:
welke auto ben je nou nodig om in te breken? en moet je dan snachts ook op een knop drukken ofzo? kheb de hele stad doorgereden verschillende busjes geprobeerd maar ik zie nix
Zucht, tegenover de gym staat 'n busje.
Tussen 22.00 & 6.00 zegt ie als je instapt 'Press 2 to toggle Burglary missions' ( oid ;) ) en dan kun je gaan jatten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Kan iemand mij vertellen hoe ik in de PC versie gewoon screenshots kan maken (dus niet met de camera?) of kan het alleen met de camera?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Niet online
Vos schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:17:
[...]

sorry hoor, maar even zoeken kan ook geen kwaad
Misschien heb ik dat al gedaan, maar kon ik het niet vinden en vraag ik het daarom maar hier. Maar toch bedankt voor je zinvolle toevoeging hoor.
Yukkie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:30:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in de PC versie gewoon screenshots kan maken (dus niet met de camera?) of kan het alleen met de camera?
Print Screen werkt perfect hier.

[ Voor 32% gewijzigd door -DarkShadow- op 12-06-2005 20:31 ]

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-DarkShadow- schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:30:
[...]

Misschien heb ik dat al gedaan, maar kon ik het niet vinden en vraag ik het daarom maar hier. Maar toch bedankt voor je zinvolle toevoeging hoor.

[...]

Print Screen werkt perfect hier.
Helemaal achteraan in het huis.
Ik vond het ook nogal lastig om het te vinden aangezien die vele rook voor serieuse framedrops zorgde op men systeem. Best lullig missietje daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 22:40

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik verdien tegenwoordig geld als Brandweerman :D.

Afbeeldingslocatie: http://www.climbclub.net/fok/BRANDWEER.jpg

Het verdient echt super goed, k heb beloningen gehad van $7000 :).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Tis me nu iig gelukt om 2 pistolen te dual wielden :) de grap was dat je geen silent pistols kan wielden, alleen de gewone 9mm... Dus als er bovenin je scherm staat dat je pistolen kan dual wielden gewoon 2 standaard 9mm pistolen kopen en je bent er B)

En ik denk dat iedereen deze bike zelf wel heeft gevonden ondertussen maar voor degene die hem nog niet gezien hebben:
Afbeeldingslocatie: http://img144.echo.cx/img144/2387/gtasa1nb.th.jpg

Die bike rijdt echt heerlijk,heb m'n bike skill nu op 100%, als je dan op deze machine zit houd niemand je meer tegen :D

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14

dbzfan

Nee.

Lol wtf is this about:

Ik cruise daar in m'n dodo boven de stad :7 Na een tijdje heb ik gewoon een dikke straaljager op m'n tail >:) Hij beschiet me een paar x met missiles en 1tje raakt m'n staart :D Staart rookt maar ik kan gewoon doorvliegen. Even later komt ie terug en raakt ie me vol tegen m'n rechtervleugel :D De motor begon te sputteren en ik vond het niet meer safe, dus ik maakte een noodlanding op een boerenweggetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste plek om een hoer te nemen. ;-)

Afbeeldingslocatie: http://img257.echo.cx/img257/2126/hoer3yl.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Iemand weet wat je in vredesnaam moet doen met die missie, dat je naar dat strandfeest toe moet. En dan met de DJ moet praten? Ik bedoel ik kan wel praten tot ik een ons weeg volgens mij..

Asassinaten niet iig..

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Niet online
NLuna schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:48:
Iemand weet wat je in vredesnaam moet doen met die missie, dat je naar dat strandfeest toe moet. En dan met de DJ moet praten? Ik bedoel ik kan wel praten tot ik een ons weeg volgens mij..

Asassinaten niet iig..
Mag dit in de TS?
Alles beantwoorden met (y) en dan dansen op de maat met de numlock toetsen.
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:33:
Helemaal achteraan in het huis.
Ik vond het ook nogal lastig om het te vinden aangezien die vele rook voor serieuse framedrops zorgde op men systeem. Best lullig missietje daardoor.
tnx

[ Voor 27% gewijzigd door -DarkShadow- op 12-06-2005 20:53 ]

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De cheatlist

Intypen middenin het game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NLuna schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:48:

Asassinaten niet iig..
paar keer op Y drukken en dan ga je dansen. druk op de goede knoppen die onder in beeld langskomen en zorg dat je 2500 punten haalt. jat dan de auto en maak dat je weg komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
hier nog wat pics van mij

lekker cruisen op weg naar het vliegveld
Afbeeldingslocatie: http://img64.echo.cx/img64/2517/screenshot1016ew.jpg

Een zeer vet vliegtuig waar ik helaas niet in kon :(
Afbeeldingslocatie: http://img64.echo.cx/img64/9130/screenshot1034lu.jpg

Dan maar een helikopter
Afbeeldingslocatie: http://img64.echo.cx/my.php?image=screenshot1041cd.jpg

Lekker vliegen in me prive-jet
Afbeeldingslocatie: http://img64.echo.cx/img64/1966/screenshot0856jd.jpg

Lekker schieten in de burger-shot
Afbeeldingslocatie: http://img91.echo.cx/my.php?image=screenshot1139yp.jpg

Ik met me vette katana zwaard :)
Afbeeldingslocatie: http://img91.echo.cx/img91/7387/screenshot1154fv.jpg

Hier alt-tab'de ik terug en kreeg ik dit :X
Afbeeldingslocatie: http://img88.echo.cx/my.php?image=screenshot1162xy.jpg

Als jullie willen weten waar die katana ligt plaats ik morgen wel een plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14

dbzfan

Nee.

Nog een stomme vraag, maar ik kan geen precies antwoord hierop vinden. Ik heb net de missie gedaan waar je op het militaire depot munitie moet jatten. Maar nu kan ik geen missies meer doen bij m'n broer, en ook niet meer bij die stoner die links naast mij woont... Waar moet ik heen :P

Ik ben trouwens ook m'n lowrider kwijt:D Kan ik die nog ergnes kopen?

[ Voor 13% gewijzigd door dbzfan op 12-06-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

dbzfan schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:59:
Nog een stomme vraag, maar ik kan geen precies antwoord hierop vinden. Ik heb net de missie gedaan waar je op het militaire depot munitie moet jatten. Maar nu kan ik geen missies meer doen bij m'n broer, en ook niet meer bij die stoner die links naast mij woont... Waar moet ik heen :P

Ik ben trouwens ook m'n lowrider kwijt:D Kan ik die nog ergnes kopen?
Heb je geen andere opdrachtgever nu? Gewoon aangegeven door de wit met zwarte letter(s) op je map.

Je kan zo weer een lowrider jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Ik wil ook wel wat geld bijverdienen met de brandweermissie, want die ambulance is veel te moeilijk en die taxi levert te weinig geld op...

Maar waar vind ik een brandweerauto?? (in en rond Los Santos).

En verder.. hoe krijg ik toegang tot San Fierro/Las Venturas??

Ik heb alle missies op Los Santos al gedaan en ik heb de Homie hood nu al 4x vergroot... maar geen toegang tot nieuwe gebieden.. :/

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
Brons schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:34:
Dat weet ik niet :P.

Weet iemand trouwens wanneer je Wang cars/auto's kan kopen? Ik zit nu bij een van de laatste missies en ik kan het nog niet kopen. Moet je eerst alle missies doen ofzo?
Dan moet je al poosje met de trad bezig zijn op het 2e eiland. (of net 3e eiland unlocked kan ook)

In san fiero doe je wooon missies voor HOPEN poen. krijg regelmatig 5000 tot 15000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, in de eerste Zero missie merk je het verschil tussen de muis en een controller. Op de PS2 was het dik lastig :) Hier extreem simpel, geen enkele toren down :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Thx Juggernaut en Dark Shadow :)

Je kan wel erg lang op Y gaan drukken dan volgens mij, maarja wegaan het proberen 8)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

Heel grappig detail vind ik de (klapperende) deuren van auto's. Als er deuren van je auto openstaan doordat je ergens tegenaan bent gereden, of een malloot je deur heeft open gedaan, dan klapperen ze. Wanneer je dan rijd en een scherpe bocht naar links of rechts maakt, kan je op die manier je linker, resp. rechter deur dicht klappen :D

Detail, maar ik kan daar van genieten :P

Nu overigens op het platteland. Die race is vreselijk irritant, ik ben steeds 1e, maar rijd altijd overmoedig in het ravijn ofzo. Dom :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
AARRRGGG.. geraak niet met m'n keyboard voorbij die missie waarbij je stabiele snelheid moet houden om die gozer op die vrachtwagen te zetten.
Koystick aangesloten kan ik blijkbaar nergens instellen welke axis voor wat dient. Bij de controls kan'k enkel knopjes instellen.
En om't helemaal af te maken blijft m'n scherm rondtollen terwijl de joystick fatsoenlijk is gecalibreerd en het zonder joystick niet ronddraaid. :(

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaargh. ik word gek van die vliegmissie van Toreno! opstijgen gaat nog, landen ook, maar een cirkeltje vliegen lukt voor geen meter. het zijn ook zo belachelijk veel toetsen die je nodig hebt; e,d,s,f voor sturen, pijltjestoetsen voor draaien en dan q,t,a,f voor nog meer draaierij...k ram het ding steeds de grond in. :(

iemand tips om dit een beetje goed te kunnen leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Frank_Knopers schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:03:
Ik wil ook wel wat geld bijverdienen met de brandweermissie, want die ambulance is veel te moeilijk en die taxi levert te weinig geld op...

Maar waar vind ik een brandweerauto?? (in en rond Los Santos).
Steek wat in de fik ofzo, dan komt er vanzelf een brandweerwagen aan... (Paar keer schieten op een auto bijvoorbeeld)

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat nu dat ik de max kwa muscles heb bereikt, wanneer gaat dit omhoog ?? is wel erg snel gegaan namenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

PcManiaxx schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:10:
Dit is echt te gek voor woorden. Nadat ik was afgekapt met SA vanwege de slechte performance heb ik alles maar is ff op z'n hoogst gezet in de ATI instellingen. 16 AF en 4x AA en het loopt als een zonnetje :o

Kan iemand mij vertellen hoe dat komt? Het lijkt mij toch dat als je alles op z';n max zet dat de boel gaat haperen. In dit geval werkt het juist andersom :?
Afbeeldingslocatie: http://img156.echo.cx/img156/1527/instell4dw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img156.echo.cx/img156/6417/naamloosstandaardinstell0vp.th.jpg
1

Afbeeldingslocatie: http://img156.echo.cx/img156/2857/naamloos1ec.th.jpg
2

Allebei dezelfde instellingen in GTA. Ik heb dus hetzelfde. Ik snap het ook niet, normaal hoort het toch niks uit te maken als je zelf wat insteld in windows, omdat je dat in een game toch doet (qua AA e.d?) Draaid btw helemaal soepel, ik kan mij trouwens niet voorstellen dat die AA op 6x pakt, in GTA staat die btw gewoon uit.

Nouja , misschien hebben mensen er wat aan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik had laatst iets vaags, ik was net een tijdje op het platteland aanbeland bij die trailer (ben nu al een tijdje in San Fierro), daar savede ik toen meestal. Na een load verschijn ik dus bij die trailer, ineens een heleboel lawaai en ontploffingen. Ik dacht minstens dat het hele trailerpark de lucht in ging, bleek het een of andere gek in een vliegtuig te zijn die was neergestort op de weg en in z'n ontploffingen verschillende auto's mee nam. Of dat nu een bug was. ik weet het niet..

Wat ik ook erg leuk vind is gewoon San Fierro intrekken met een camera en leuke shots maken, beetje de toerist uithangen :) Zit nu bij een missie waar ik een aantal blokkades moet opblazen, vraagme alleen af wanneer ik nu eens mag gaan vliegen, daar zit ik het hele spel al op te wachten eignelijk.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!