[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part 7)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.765 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Novah schreef op maandag 13 juni 2005 @ 02:04:
Die dansmissie blijft niet te doen. Ik denk dat het komt doordat mn geluid niet synchroon loopt, maar ik reageer gewoon op de pijltjes die in beeld komen, precies als een pijtje in het rondje zit druk ik op de betreffende knop, zo heeft me dat bij het lowriderbounchen ook veel geld opgelevert. Maar op de een of andere manier werkt het niet lekker. Het lukt me zelfs niet op 1 credit te krijgen! :o :P

Iemand hier ook problemen mee? Ik kom hier zo echt niet langs, blijf maar steken op een van de eerste missies in de game.. echt jammer, ik ga het nog maar een keer proberen...
Control panel> Audio > Advanced > Performance > Hier zie je Hardware acceleration staan.

Verander dit (probeer alle standen maar) en speel constant het begin filmpje af om te kijken of de subs, en het geluid synchroom loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:16:
Je moet een paar Ballas killen, dan krijg je een Ganf War en dan komen er 3 golven van ballas naar je toe. Als je die 3 killed dan heb je die buurt over genomen >:)

Kan iemand mij nu vertelen hoe het zit met die Y knop ?

Ik zit er op te rammen als een gek maar ik kom moet nog steeds zelf het hele eind naar de missies rijden :'(
Het werkt maar bij bepaalde missies, ik heb nu 20% klaar en ik ben nog maar 2 missies tegengekomen waarbij Trip-skip werkt... ik vind het een beetje een matig uitgewerkt systeem eigenlijk...

Is het trouwens heel moeilijk om even terug te lezen in dit topic, er is werkelijk al 25-50 keer dezelfde vraag over de lowrider en dansmissies voorbij gekomen :| (ik had beide missies in 1x, ze waren echt niet zo moeilijk ;) )

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit wel veel humor in het spel. Ik heb net een missie gespeeld waarbij ik iemand moest redden. Toen werd mij gevraagt om een auto te zoeken om mee weg te komen. Nou was ik op de locatie gekomen met een golf karretje :*) 4 tot de tand bewapende gangsters in een golf karretje met 2 dikke opgevoerde cabrio's achter em aan vol met tuig van een andere gangster groep. Wat ik wel erg jammer vindt is het zwemmen naar andere locaties terwijl je daar eigenlijk nog niet mag komen wel erg raar afgestraft wordt. Zwem je lekker een stukje rond je ziet een kust lijn. Je zwemt er opaf. Opeens verschijnen er politie auto's en agenten aan de kust die op je beginnen te schieten en een helicopter komt aanvliegen en opend meteen het vuur. Ik wist niet dat zwemmen strafbaar is..

Er zitten ook nog wel wat rare schoonheids foutjes in. Als de politie een oproep krijgt karren ze weg en rijden ze iedere lantarenpaal en stoplicht ennn voetganger omver die ze op hun pad tegen komen.

Ik vindt het ook jammer dat je geen drankwinkels, supermarkten en dergelijke kan overvallen. Of kan dit wel? Ik loo iedere keer naar binnen, trek mijn wapen, meteen houdt iedereen zijn handen omhoog maar ik kan de tent niet overvallen? Jammer vindt ik wel in een gangster spel thuis horen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 18:38

Tux

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:12:
Ik wist niet dat zwemmen strafbaar is..
Je wordt er van verdacht een agent vermoord te hebben, en je mag de stad niet uit. Dus zodra je de stad verlaat willen ze je arresteren.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SNAFU schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:10:
Ik heb alle 28 pagina's van dit deel nu doorgespit maar ik heb nog geen antwoord gevonden op mijn volgende vraag:
Hoe verover je die hoods? Ik spray over alle tags heen die ik zie maar er blijven een aantal straten bevolkt met die Ballas. Lossen die vanzelf op of moet je hier nog wat voor doen?
Als ik jouw was zou ik er niet te veel aandacht instoppen, als je strax naar een andere stad kan ben je toch al je hoods weer kwijt en als je weer terug komt kun je weer alles opnieuw beroven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 17:14
poohbeer schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:54:
maar die wordt door een erg 'makkelijke' (luie) port gewoon niet ondersteund. Ook m'n xbox controller, onder windows perfect ondersteunt wordt door dit kutspel (op gebied van controllersupport/moeite die m'n in de port naar pc heeft gestoken) simpelweg maar half ondersteund.
Dit maakt het vliegen voor mij veel moeilijker dan had moeten zijn.

Anyway, ik hoop dus dat er niet teveel vliegmissies komen wara finesse voor nodig is. Vliegen lukt namelijk wel, alleen zoals een olifant in een porseleinwinkeltje.
Amen. Zelfde als je wat gasten overhoop moet knallen. Ik zit steeds te frotten met de muis enprobeer een beetje fatsoenlijk te mikken, maar ik ben vaak al overhoop geknald voordat ik uberhaupt die crosshair op zo'n gastje heb.
Ik probeer ze nu maar met de auto overhoop te rijden, en dar gaat vaak goed, maar sommige gasten zitten ergens waar je met de auto niet kunt komen en dan ben ik weer de sjaak.

Waarom kun je niet over naar een FPS-modus, met daarin een muis en controlls en crosshair die net zo soepel lopen als bijvoorbeeld UT ? Ik krijg nu gewoon de neiging lomp te gaan cheaten en met een sniperrifle op 10km afstand die gastjes neer te maaien.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Weet iemand of het voor het verhaal loop nog uitmaakt als je bepaalde missies niet doet. Dus als je doodgaat en dan gewoon verder speelt (dan kan je bepaalde missies niet meer doen).

De missies die voor de verhaallijn belangrijk zijn, MOET je wel doen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:38:
[...]
Amen. Zelfde als je wat gasten overhoop moet knallen. Ik zit steeds te frotten met de muis enprobeer een beetje fatsoenlijk te mikken, maar ik ben vaak al overhoop geknald voordat ik uberhaupt die crosshair op zo'n gastje heb.
Ik probeer ze nu maar met de auto overhoop te rijden, en dar gaat vaak goed, maar sommige gasten zitten ergens waar je met de auto niet kunt komen en dan ben ik weer de sjaak.

Waarom kun je niet over naar een FPS-modus, met daarin een muis en controlls en crosshair die net zo soepel lopen als bijvoorbeeld UT ? Ik krijg nu gewoon de neiging lomp te gaan cheaten en met een sniperrifle op 10km afstand die gastjes neer te maaien.
Ik heb absoluut geen problemen met schieten :? Gewoon bukken (c), de RMB ingedrukt houden en een beetje aimen. Ga anders ook eens naar de grote Ammunation bij market, daar kan je een shooting course doen waarmee je skills gigantisch verbeteren, als je daarna een paar missies gaat doen waarbij je moet schieten zal je zien dat je veel meer raakt.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
Waypoint schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:38:
Weet iemand of het voor het verhaal loop nog uitmaakt als je bepaalde missies niet doet. Dus als je doodgaat en dan gewoon verder speelt (dan kan je bepaalde missies niet meer doen).

De missies die voor de verhaallijn belangrijk zijn, MOET je wel doen toch? :)
Zoals ik ze nu nog tegen gekomen ben, heb ik alle missies die aangegeven stonden, moeten doen om verder te komen. Dus ik denk dat je gewoon alles moet doen. en niet zoals in vice city dat je veel kon overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:38:
[...]

ergens beschut gaan hurken (druk op C) wil ook wel eens helpen. Ik zet vaak een auto zo neer dat ik d'r achter kan gaan zitten en in alle rust te schieten. D'r is trouwens ook een gebouw met roltrappen waar je naar binnen kunt. Daar ligt body armour achter een toonbank. Dat wil ook wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:11
ik zit nu bij reuniting the families ik heb ryder of smoke gered. Vervolgens zit ik in de auto en schiet alles neer wat achter en voor ons rijd. Maar toch komen er 2 agenten op mn auto zitten die ik neit dood krijg.

hoe moet ik dit aanpakken

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

spyros schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:48:
ik zit nu bij reuniting the families ik heb ryder of smoke gered. Vervolgens zit ik in de auto en schiet alles neer wat achter en voor ons rijd. Maar toch komen er 2 agenten op mn auto zitten die ik neit dood krijg.

Heel laag richten, dan schiet je ze er wel af. En als ze erop springen na "hell, the AK is empty" oid is er niets aan de hand, ze gaan vanzelf dood dan :+.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, ik zit vast bij de vliegschool. Ik moet nu een rondje draaien, alleen mijn vliegtuig komt niet echt van de grond. Als ik wil opstijgen komt ie een paar meter de lucht in en dan klinkt het net alsof de motor uitslaat. Ik houd w gewoon ingedrukt en probeer verder op te stijgen, maar hij blijft gewoon weer neerstorten. Iemand een idee wat ik hier moet doen?

Edit: Het is al gelukt, was iets vergeten |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
AtleX schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:52:
[...]

Heel laag richten, dan schiet je ze er wel af. En als ze erop springen na "hell, the AK is empty" oid is er niets aan de hand, ze gaan vanzelf dood dan :+.
Dus heel laag op je moterkap schieten?> was eindelijk lekker op dreef :D

[ Voor 8% gewijzigd door FDMK op 13-06-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Laatst online: 03:15
spyros schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:48:

Gebruik a.u.b. spoilertags voor degene die nog niet zover is.

spoiler:
Op een gegeven moment jammed je AK, alles wat daarna gebeurd gaat vanzelf en kun je dus niks aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Paul Hewson schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:10:
[...]

Gebruik a.u.b. spoilertags voor degene die nog niet zover is.

spoiler:
Op een gegeven moment jammed je AK, alles wat daarna gebeurd gaat vanzelf en kun je dus niks aan doen
spoiler:
moet je percee een AK hebben ik had nl de ene keer een SMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:04:
Argh, ik zit vast bij de vliegschool. Ik moet nu een rondje draaien, alleen mijn vliegtuig komt niet echt van de grond. Als ik wil opstijgen komt ie een paar meter de lucht in en dan klinkt het net alsof de motor uitslaat. Ik houd w gewoon ingedrukt en probeer verder op te stijgen, maar hij blijft gewoon weer neerstorten. Iemand een idee wat ik hier moet doen?
spoiler:
je landingsgestel intrekken helpt behoorlijk, tenminste op de ps2

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
spyros schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:13:
[...]

spoiler:
moet je percee een AK hebben ik had nl de ene keer een SMG
spoiler:
Hmm, haal ik nou 2 missies door elkaar? In ieder geval je geweer houd er op een gegeven moment mee op, dat zegt CJ ook. Daarna duikt er nog een agent op je motorkap maar die gaat er vanzelf af >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:52
Die special driving skills school in San Fiero;

WTF moet je doen bij die eerste "360" missie? :D
In mijn geval moet ik NUM8 + NUM2 inhouden om te beginnen (ja, ik speel met keypad) druk ik dat in, blijft die tekst er gewoon staan. Als ik het loslaat, heb ik een 0% score (er gebeurt niks). Als ik heel snel 2x NUM8 + NUM2 indruk, gaat er een tellertje lopen van 0:10 naar 0:00. Maar mijn auto staat gewoon stil een burnout te maken en draait ongeveer met 1 graad per minuut :/ hoe krijg je dit netjes voor elkaar? Thanks in advance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Thunk schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:23:
Die special driving skills school in San Fiero;

WTF moet je doen bij die eerste "360" missie? :D
In mijn geval moet ik NUM8 + NUM2 inhouden om te beginnen (ja, ik speel met keypad) druk ik dat in, blijft die tekst er gewoon staan. Als ik het loslaat, heb ik een 0% score (er gebeurt niks). Als ik heel snel 2x NUM8 + NUM2 indruk, gaat er een tellertje lopen van 0:10 naar 0:00. Maar mijn auto staat gewoon stil een burnout te maken en draait ongeveer met 1 graad per minuut :/ hoe krijg je dit netjes voor elkaar? Thanks in advance..
wat denk je van naar links of naar rechts sturen? Het heet niet voor niks 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:09

Houston3

ole

Wceend schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:27:
[...]

wat denk je van naar links of naar rechts sturen? Het heet niet voor niks 360
ik heb dat probleem ook en als je stuurt gebeurt er gewoon niets, althans bij mij niet, snap er niets van en kan nu hier ook niet voorbij komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Houston3 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:34:
[...]

ik heb dat probleem ook en als je stuurt gebeurt er gewoon niets, althans bij mij niet, snap er niets van en kan nu hier ook niet voorbij komen :|
wat ik altijd deed op de ps2 eerst insturen en dan pas gas geven en de rem indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
ik hield gewoon w en s ingedrukt en toen de banden begonnen te roken drukte ik op de links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en oh ja, ik ben nu al in san fiero en als ik terug ga naar grove street en omgeving en ik wil een gangwar starten lijkt dit niet te kunnen, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
haha ik had ook wat grappigs. ik kwam bij een spoorovergang aan waar ik netjes voor wou remmen. knalde alleen toch nog op de auto voor me, die schiet het spoor op net als er een trein aan komt :D zag dr leuk uit.

ben nog steeds in los santos. denk dat ik over een half jaaar het wel uitgespeeld heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Paul Hewson schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:20:
[...]

spoiler:
Hmm, haal ik nou 2 missies door elkaar? In ieder geval je geweer houd er op een gegeven moment mee op, dat zegt CJ ook. Daarna duikt er nog een agent op je motorkap maar die gaat er vanzelf af >:)
nee die slaat mij er gewoon vanaf. ik probeer maar onder te richten. Word er echt gek van....al 4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het mogelijk is om je camera view te locken (net zoals in de ps2 versie) op de pc .

ik vind het echt super iritant dat ik de hele tijd zelf met me camera standpunt moet kloten om een beetje overzicht te houden. het is wat mij betreft echt een show stopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nu de lowrider race doen, maar waar haal die een lowrider vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:56:
pak er gewoon 1 van de straat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:56:
als je voor z'n huis staat met je rug naar het huis toe staat er links tegenover 1 op de oprit. zo'n voodoo ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Hoe kan ik mijn "brothers" even oppikken voor een drive by?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
AdrianP schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:17:
Hoe kan ik mijn "brothers" even oppikken voor een drive by?
zonder gun op ze richten met LSHIFT en op G drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houston3 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:34:
[...]

Stuur eens met de pijltjes ipv A en D.. Duurde bij mij ook 5 minuten voor ik er achter was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

spyros schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:18:
[...]

zonder gun op ze richten met LSHIFT en op G drukken.
nee toch :?
LSHIFT is je sprint knop ;)

het is dus met je rechtermuisknop en dan op G/H drukken :)
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:40:
en oh ja, ik ben nu al in san fiero en als ik terug ga naar grove street en omgeving en ik wil een gangwar starten lijkt dit niet te kunnen, klopt dit?
Klopt. Dat lukt bij niemand ;)
hoort gewoon in het spel.

[ Voor 37% gewijzigd door Outerspace op 13-06-2005 12:22 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand op de map even tekenen of aangeven waar het busjestaat voor het jat werk snachts ? kan hem dus ECHT niet vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Kun je ze alleen gebruiken voor een drive by?
of ook voor een stuk territory te claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

AdrianP schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:22:
Kun je ze alleen gebruiken voor een drive by?
of ook voor een stuk territory te claimen?
Beide :)
Je kan ze meenemen in een auto, en dus ook uitstappen ;)
Met G zeg je: Follow
Met H zeg je: Blijf hier :)

En hoe je een stuk claimed:
Schiet een paar gangmembers af van de tegenpartij ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 13-06-2005 12:24 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ja, daar ben ik ondertussen al achter, maar een beetje help zou niet verkeerd zijn.
Vooral die wouten die er op afkomen als je aan het knallen bent zijn irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
kan iemand me helpen met : Reuniting families . Ben het steeds aan het proberen maar t lukt gewoon NIET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:22:
kan iemand op de map even tekenen of aangeven waar het busjestaat voor het jat werk snachts ? kan hem dus ECHT niet vinden :|
spoiler:
Tegenover de gym bij Grove street, in de richting van de haven, heb je een aantal huizenblokken. Het busje staat naast het eerste blok wat je, komend vanaf de spoorlijn, tegenkomt.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:22:
spoiler:
als je met je rug naar de ingang van de gym staat. Naar links kijken waar laagbouw flats staan. Tussen die flats staat dat busje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Kwam vanmorgen trouwens verkapte SA reclame tegen op mijn route naar m'n werk. Op een garage stond met graffiti "Grove street 4 life" gespoten :+
Mogelijk stond het er al een tijdje maar viel het me nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:40:
ja, de missies lopen zo dat je straks welw eer terug komt bij je gangs, maar tussen die periode kun je weinig doen in grove street en je kunt dus ook geen gangwar starten en ook geen gang groepje oprichten...

weet iemand hier hoe ik een spoiler inzet???
b.v.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Nitroglycerine schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:37:
Kwam vanmorgen trouwens verkapte SA reclame tegen op mijn route naar m'n werk. Op een garage stond met graffiti "Grove street 4 life" gespoten :+
Mogelijk stond het er al een tijdje maar viel het me nog niet op.
Maak eens een foto :D

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kan je eigelijk naar een andere stad? Ik ben nu zover dat ik die denise date, en ik neem een beetje evil hoods over. Ook zie ik op mijn map die je bij het spel kreeg, dat je een schuilplaats kan kopen in de bergen in los santos, vrij bovenaan. Hij ligt recht onder een andere schuilplaats die ik wel kan kopen, maar die eronder ligt kan ik niet kopen, je moest daar ook missies doen voor OG-loc. Ik krijg er ook geen icoontje bij dat je m nog niet mag kopen ofzo, helemaal niks. Misschien moet ik nog langer wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:42:
[...]

ja, de missies lopen zo dat je straks welw eer terug komt bij je gangs, maar tussen die periode kun je weinig doen in grove street en je kunt dus ook geen gangwar starten en ook geen gang groepje oprichten...

weet iemand hier hoe ik een spoiler inzet???
b.v.d
code:
1
2
[spoiler]
[/spoiler]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

hmmz net 2 irritant missies uitgespeeld :P

spoiler:
Met die RC Plane en helicopter weet je wel ;)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 14:02
als je het trouwens echt helemaal gehad hebt om weer eens van de een naar de andere kant van SA te gaan, ik vond de trein wel een uitkomst van SF naar LS! supersnel, vraag me alleen af of die trein er altijd direct aankomt als je op het station staat.

ik kwam er trouwens gister achter dat ik mijn koetje nog had aanstaan onder het spelen. liep nog niet eens zo heel slecht, zolang je niet in een auto gaat crossen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand voor mij de vliegtraining willen doen? Ik vind het zwaaaaar irritant en vind er ook geen hol aan. Moet nu een rondje vliegen en landen, maar dat lukt me na 50x ofzo nog steeds niet :( Zou iemand me verder willen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 16:46
Ik heb het nog niet meegemaakt dat ik het echt zat was om lange stukken te rijden, ik heb me tot nu toe aardig vermaakt. Ik stop hier en daar eens om een foto te maken of om even op de kaart te kijken. Ook vind het gedrag van onze medeweggebruikers echt geweldig, je kunt echt goeie botsingen veroorzaken ;).

spoiler:
Ik had gisteravond de eerste missie van The Truth gedaan waarin je die landbouwmachine moet jatten. Die boeren zijn echt geweldig, een beetje met shotguns en scheppen achter je aan rennen. Ook het rijden met het ding is echt fantastich; vooral met al die boeren die je weg versperren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Wceend schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:29:
[...]

spoiler:
als je met je rug naar de ingang van de gym staat. Naar links kijken waar laagbouw flats staan. Tussen die flats staat dat busje
Wanneer ik in dat busje zit gebeurt er niks, kan 't alleen snachts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Caboman schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:26:
[...]

Wanneer ik in dat busje zit gebeurt er niks, kan 't alleen snachts?
na 22:00 op 2 drukken en dan start je die submissie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
sorry dat ik dit nou al weer schop maar word er echt gek van :

spoiler:
Zou iemand de 1e final willen doen van LOS SANTOS want die politie agenten slaan me maar steeds van de auto zonder dat ik ze kan doden.

[ Voor 22% gewijzigd door FDMK op 13-06-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

spyros schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:30:

spoiler:
Zou iemand de 1e final willen doen van LOS SANTOS want die politie agenten slaan me maar steeds van de auto zonder dat ik ze kan doden.
'K wil niet beledigend zijn, maar ik heb jou nou al op 5 stukken in het spel mensen zien vragen om het ff voor je te doen. Je kunt veel beter ff doorzetten, ik heb sommige missies ook 20 - 30 keer opnieuw moeten doen (meeste vliegmissies). Als je elke keer dat je vast zit hier komt om iemand anders het ff voor je laten doen vraag ik me af waarom je het spel gekocht heb.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Ok, ik word er nu echt schijtziek van... Het spel is er al 3 keer uitgeknald terwijl ik een hele zoot missies had gedaan zonder te saven... Kan iemand misschien een savegame opsturen waar alle steden al unlocked zijn? Of is nog niemand zo ver
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/8514/FFFFFF/5C5850

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Novah schreef op maandag 13 juni 2005 @ 02:04:
Die dansmissie blijft niet te doen. Ik denk dat het komt doordat mn geluid niet synchroon loopt, maar ik reageer gewoon op de pijltjes die in beeld komen, precies als een pijtje in het rondje zit druk ik op de betreffende knop, zo heeft me dat bij het lowriderbounchen ook veel geld opgelevert. Maar op de een of andere manier werkt het niet lekker. Het lukt me zelfs niet op 1 credit te krijgen! :o :P

Iemand hier ook problemen mee? Ik kom hier zo echt niet langs, blijf maar steken op een van de eerste missies in de game.. echt jammer, ik ga het nog maar een keer proberen...
Bij het dansen moet je ASDW gebruiken, bij het lowrider bouncen de numpad. Misschien is dat het?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff ik ben bij die lowrider missie en na aantal x geprobeerd te hebben lukte het me ik stond dik voor :)
maar toen liep me pc vast dus ik start de pc en het spel weer op wil ik de game maar weer laden maar ik deed het te snel en had m toen gewist :P mja opnieuw dan maar weer :P toch een supervet spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Hoe breek je eigenlijk precies in ?
ik heb zon busje parkeer hem naast een huis, en dan ; )

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 10:24

ljt

Na veel lezen in dit topic was ik aan het twijfelen om dit spel nogwel te kopen. ( besturing zou verrot zijn enz, traag) Maar nu heb ik hem toch maar gekocht..............en man wat is dit spel vet!! _/-\o_

Speel op 1024x768x32 en AA op 3 en het loopt gewoon soepel. En die besturing was in het begin wel beetje wennen. En nu ik eraan gewent ben houdt niemand me meer weg bij de pc.

Speel op een P4 2,4 512 mb en geforce 5900. Maargoed genoeg gelult, ga weer verder gamen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Whoa... weet je dat er vallende sterren zijn? Mijn character mag een nu wens doen, maar ik weet niet of virtuele wensen uitkomen. Ennuh... klopt het dat je op een gegeven moment in het spel geen gang wars meer kan doen? Zodra je uit Los Santos weggaat eigenlijk...

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
CRiMiNaL schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:35:
[...]

'K wil niet beledigend zijn, maar ik heb jou nou al op 5 stukken in het spel mensen zien vragen om het ff voor je te doen. Je kunt veel beter ff doorzetten, ik heb sommige missies ook 20 - 30 keer opnieuw moeten doen (meeste vliegmissies). Als je elke keer dat je vast zit hier komt om iemand anders het ff voor je laten doen vraag ik me af waarom je het spel gekocht heb.
correctie 3 :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
shameblaster schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:55:
Hoe breek je eigenlijk precies in ?
ik heb zon busje parkeer hem naast een huis, en dan ; )
het kan alleen bij huizen met zo'n gele pijl d'r bij. dan sneak je gewoon naar binnen naar de tv ofzo en druk je op enter om hem mee te nemen. Kan dus alleen 's nachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Rexcore schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:42:
[...]

Zoals ik ze nu nog tegen gekomen ben, heb ik alle missies die aangegeven stonden, moeten doen om verder te komen. Dus ik denk dat je gewoon alles moet doen. en niet zoals in vice city dat je veel kon overslaan.
Hmm nouja ik zie het wel, ik heb 1 missie tot nu toe overgeslagen, misschien komt die later nog eens terug. Was doodgegaan nl en heb toen verder gespeeld.

Echt irritant, zit nu op school te wachten op een tentamen, nog een dik uur :/

Ik wist trouwens niet eens dat je ook gangmembers in je auto kan meenemen :o , maar misschien kan ik dat nog niet omdat ik nog maar een paar missies gespeeld heb. Thuis gelijk eens proberen :) .

Hebben jullie trouwens die vet meter ook maar voor 1 zesde deel gevuld ofzo? Mijn respect meter is ongeveer 1 milimeter dik ;( , mja die wordt vanzelf wel meer hoop ik. Misschien dat het wel komt omdat ik niet dat groene shirt aan het begin heb gekocht, maar een oranje (vond ik mooier) en een groene broek? Beter dus helemaal in het groen om te laten zien dat je bij die groene gang hoort. Trainen jullie btw ook veel buiten de missies om of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Waypoint schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:07:
Hebben jullie trouwens die vet meter ook maar voor 1 zesde deel gevuld ofzo?
"maar" ?? :P Hoe minder hoe beter lijkt me? Die van mij is trouwens leeg, alleen als ik eet komt er meer bij.
Mijn respect meter is ongeveer 1 milimeter dik ;( , mja die wordt vanzelf wel meer hoop ik. Misschien dat het wel komt omdat ik niet dat groene shirt aan het begin heb gekocht, maar een oranje (vond ik mooier) en een groene broek? Beter dus helemaal in het groen om te laten zien dat je bij die groene gang hoort.
Geen idee. Ik ben ook nog niet echt ver (zit meer te verkennen, van die toren af te jumpen en mijn bikeskills te verhogen dan missies te spelen) maar mijn respect is ook behoorlijk weinig.
Wat wel vet irritant wordt is dat ik op steeds meer plaatsen gewoon beschoten wordt door irritante voetgangers. Kun je dat niet ergens uitzetten of zo? :P
Trainen jullie btw ook veel buiten de missies om of niet?
Yup. Nu ja, veel. Eerst deed ik veel gewichtheffen in die gym, maar op gegeven momen kwam er niet dat "Muscle+, je mept nu harder etc" maar "Muscle+ je ziet er nu perfect uit" terwijl de meter maar op 2/3 stond. Aangezien er in het topic veel gepraat wordt over mensen die langzamer lopen met 100% muscle denk ik dat ik het zo laat :)
Ik doe nu alleen de lopende band en die fiets, vet- en stamina+ :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:05
Even een vraagje: Kan je op de pc versie nou ook automatisch richten, net als op de ps2? Want er werd ergens gezegd dat je met het scrollwiel door je targets kunt scrollen, maar dat gaat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

spyros schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:30:

spoiler:
Mail me jouw savegame maar eens, dan probeer ik eens voor je.

sunstorm@pro.di.fm

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Ateq schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:18:
Even een vraagje: Kan je op de pc versie nou ook automatisch richten, net als op de ps2? Want er werd ergens gezegd dat je met het scrollwiel door je targets kunt scrollen, maar dat gaat niet :?
Waarom zou je dat willen? Ik vind het zo juist veel uitdagender. Anders is het niks aan als "iemand anders" al voor je richt.

Hoe zit het trouwens met het verdwijnen van auto's? Heb gelezen dat ze deze versie ook weer verdwijnen, maar is dat net zo erg als in VC ?

[ Voor 39% gewijzigd door Scipionyx op 13-06-2005 14:21 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verdwijnen heb ik tot nu toe niet gemerkt, je hebt zelfs dat als je een auto de hoek om laat rijden en er achter aan rent dat je m dan zelfs nog ziet, veel beter van bij VC waar je als je je omdraaide ze allemaal weg waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
Scipionyx schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:20:
[...]

Waarom zou je dat willen? Ik vind het zo juist veel uitdagender. Anders is het niks aan als "iemand anders" al voor je richt.

Hoe zit het trouwens met het verdwijnen van auto's? Heb gelezen dat ze deze versie ook weer verdwijnen, maar is dat net zo erg als in VC ?
Het kan wel. Ik speel het spel op de PC met mijn controller, waardoor ik kan auto-aimen op targets (aangezien richten met een controller niet echt te doen is). Daarbij moet ik zeggen dat de auto-aim in dit spel een stuk minder werkt dan in GTA 3 & Vice City. Heel vaak weigert ie te locken op iemand die dicht in de buurt staat, waardoor ik vaak wordt neergeschoten van dichtbij...

Over verdwijnende auto's: als je auto/motor/$vervoersmiddel schade heeft, blijft ie meestal staan waar ie staat (tenzij je te ver weg bent). Als hij echter helemaal heel is wil hij nog wel eens verdwijnen...

[ Voor 14% gewijzigd door equationunequal op 13-06-2005 14:31 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

wtf..
Ik heb weer iets raars

Ik moet beter leren zwemmen voor een missie.. Dus ik dacht. Ik ga in de haven rondje zwemmen van San Fierro.. Ga ik dus tever krijg ik ineens 5 sterren politie achter me aan.. WTF???

Dus iemand: Hoe kan ik me long capiciteit verbetere dan alleen zwemmen?

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

AARGH, ik word gek
spoiler:
Bij die missie dat Loc staat te 'rappen' en je hood word aangevallen. word continue afgeschoten door die gasten die je in de rug aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

R-B schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:31:
wtf..
Ik heb weer iets raars

Ik moet beter leren zwemmen voor een missie.. Dus ik dacht. Ik ga in de haven rondje zwemmen van San Fierro.. Ga ik dus tever krijg ik ineens 5 sterren politie achter me aan.. WTF???

Voor zover als ik weet, niet. Ben bang dat je toch echt komt aan het duiken.
Ik heb het bereikt door gewoon onderwater baantjes langs de kust te trekken, hoewel het me wel een rottijd gekost heeft, i might add.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Beter opletten tijdens de cutscenes ;)

Je wordt verdacht van de moord op een agend en daarom mag je de stad niet uit. Dat betekent dus ook dat je de stad niet uit mag zwemmen ;)...

Op de map staat duidelijk aangegeven waar je wel en waar je niet mag komen btw...

[ Voor 10% gewijzigd door equationunequal op 13-06-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
wtf..
Ik heb weer iets raars

spoiler:
in de haven van san fierro ligt een marineschip en dat is dus ook verboden gebied >:)
En voor zwemmen gewoon veel duiken en lang onder water zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Trouwens, voor de helikopter zou je op "K" moeten drukken om die in 45° te locken.
Heb al mijn knopjes heringedeeld dus die K werkt zeker al niet meer maar ook andere knoppen lijken niet te werken. 't Gaat natuurlijk wel door die forward met stukjes te doen maar heeft iemand die 45° knop gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Hankey schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:36:
[...]

Je wordt verdacht van de moord op een agend en daarom mag je de stad niet uit. Dat betekent dus ook dat je de stad niet uit mag zwemmen ;)...

Op de map staat duidelijk aangegeven waar je wel en waar je niet mag komen btw...
ja ok.. dat weet ik.. maar ik zwom nog geeneens voorbij vliegveld zelf.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Hankey schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:36:
[...]

Ja? Waarom kreeg ik dan ook politie achter me aan toen'k na een missie in't water ten oosten van't 2e eiland terug ana lang kwam naast dat grote schip dat oost-west ligt? Moet iets militaire basis geweest zijn ofzo want er stond een hummer.. dewelke het vuur van de fbi net niet lang genoeg overleefde voor tot aan het pay en spray gebouw te raken ;(
Uiteraard was ik deze missie begonnen vanop het tweede eiland. dus die regio zou toch echt vrij moeten zijn dacht ik.

[ Voor 9% gewijzigd door witchdoc op 13-06-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Je long capaciteit gaat ook omhoog als je oesters pakt, dat vergroot ook je sex appeal.
Er zijn veel plekken met een beschrijving van die oesters met kaart erbij als je ff googled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
wtf..
Ik heb weer iets raars

Ik weet niet of er ook een speciale swim-capaciteit is, maar als je in de gym veel van de loopband en de fiets gebruik maakt gaat je stamina omhoog, en daar staat bij dat het voor lopen, fietsen en zwemmen is :)

Die 5 (4 toch?) sterren is omdat je van je niet meer op je eiland bent. In de intro wordt je door die agent met de stem van Samual L. Jackson gezegd dat je niet van het eiland af mag :) Maar bij de haven al? Dat ligt toch rechtsonderin bij het vliegveld? Vaag dat het daar ook niet mag? Aan de andere kant: er zijn wel vijvers/rivieren/wat is het te vinden op het eiland zelf :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:05
Hankey schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:30:
[...]

Het kan wel. Ik speel het spel op de PC met mijn controller, waardoor ik kan auto-aimen op targets (aangezien richten met een controller niet echt te doen is). Daarbij moet ik zeggen dat de auto-aim in dit spel een stuk minder werkt dan in GTA 3 & Vice City. Heel vaak weigert ie te locken op iemand die dicht in de buurt staat, waardoor ik vaak wordt neergeschoten van dichtbij...
Bedankt, ik vroeg het me af omdat ik dus dacht er iets over gelezen te hebben, maar het werkt nu perfect met tobo+muis, dus ik laat mijn controller voorlopig in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik dat busje om te stelen dus echt niet vinden, kan iemand me helpen :(
Afbeeldingslocatie: http://img69.echo.cx/img69/5318/busje25wo.th.jpg

is het nou hier? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff die missie dat je met zon crossmotor zon trein achterna moet zitten is echt te klote, die kerel schiet ze maar niet neer lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:58

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:02:
pff die missie dat je met zon crossmotor zon trein achterna moet zitten is echt te klote, die kerel schiet ze maar niet neer lijkt het
Je moet zo rechts mogelijk rijden, anders raak je de trein aldoor

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:50:
[...]

Die 5 (4 toch?) sterren is omdat je van je niet meer op je eiland bent. In de intro wordt je door die agent met de stem van Samual L. Jackson gezegd dat je niet van het eiland af mag :) Maar bij de haven al? Dat ligt toch rechtsonderin bij het vliegveld? Vaag dat het daar ook niet mag? Aan de andere kant: er zijn wel vijvers/rivieren/wat is het te vinden op het eiland zelf :)
Mensen lees toch aub hij zit in San Fierro dat is de 2e stad hij mag dus wel van het eiland. Alleen in de 2e stad zit een militaire marine basis waar je niet in de buurt mag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Caboman schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:59:
[afbeelding]

je staat bij het verkeerde blok je moet aan je eigen kant van de spoorlijn blijven vlakbij de gym

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:04

UTM

Caboman schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:59:
[afbeelding]

Tegen over de gym staat die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Phase-Shifter schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:19:
[...]

Mail me jouw savegame maar eens, dan probeer ik eens voor je.

sunstorm@pro.di.fm
gestuurd thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Wceend schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:04:
[...]

Mensen lees toch aub hij zit in San Fierro dat is de 2e stad hij mag dus wel van het eiland. Alleen in de 2e stad zit een militaire marine basis waar je niet in de buurt mag komen.
En dat klopt! Ging ff op die basis hehe 5 sterren.. LOL :D Basis is ook gewoon open..

Thnx voor die tip van oesters.. Veel nuttiger om die te gaan opzoeke ;) Hmm. Iemand toevallig kaart van oesters? :P

Oei, op moment van vragen komt die kaart onder me. BEDANKT

[ Voor 86% gewijzigd door R-B op 13-06-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Wceend schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:04:
[...]

Pff, ik ken echt die stadsnamen niet :) Als iemand zegt dat hij gaat zwemmen (= van eiland af) en er opeens allemaal politie en erger achter hem aanzit dan neem ik gewoon aan dat hij nog niet van zijn eiland af mag :P

Oh ja: Oesterkaart: http://hem.bredband.net/708145/oysters.html :)

[ Voor 7% gewijzigd door Paul op 13-06-2005 15:11 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
poohbeer schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:42:
[...]

Ja? Waarom kreeg ik dan ook politie achter me aan toen'k na een missie in't water ten oosten van't 2e eiland terug ana lang kwam naast dat grote schip dat oost-west ligt? Moet iets militaire basis geweest zijn ofzo want er stond een hummer.. dewelke het vuur van de fbi net niet lang genoeg overleefde voor tot aan het pay en spray gebouw te raken ;(
Uiteraard was ik deze missie begonnen vanop het tweede eiland. dus die regio zou toch echt vrij moeten zijn dacht ik.
Ok, verkeerd begrepen... :). Anyways, op de kaart die bij het spel zit staan idd een marine basis en ook een no fly zone in de desert. Ik neem aan dat je daar idd gewoon niet mag komen, net als bv. de legerbasis in Vice City...

[ Voor 6% gewijzigd door equationunequal op 13-06-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Hankey schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:12:
[...]

Ok, verkeerd begrepen... :). Anyways, op de kaart die bij het spel zit staan idd een marine basis en ook een no fly zone in de desert. Ik neem aan dat je daar idd gewoon niet mag komen, net als bv. de legerbasis in Vice City...
De legerbasis in Vice City was nogal slap met reageren als je er toch op komt. Hier wordt je echt afgestraft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:39:
Trouwens, voor de helikopter zou je op "K" moeten drukken om die in 45° te locken.
Heb al mijn knopjes heringedeeld dus die K werkt zeker al niet meer maar ook andere knoppen lijken niet te werken. 't Gaat natuurlijk wel door die forward met stukjes te doen maar heeft iemand die 45° knop gevonden?
Als je volgens het spel "K" moet indrukken, moet je dat ook echt doen :) Het spel kijkt nl. naar jouw keysetup, en zegt dan welke knop je in moet drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Spotter schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:36:
AARGH, ik word gek
spoiler:
Bij die missie dat Loc staat te 'rappen' en je hood word aangevallen. word continue afgeschoten door die gasten die je in de rug aanvallen.
spoiler:
Als het goed is kun je ook de missie's doen van die corrupte agent met de stem van Samuel Jackson. Doe deze en je krijg bij een missen een armor, word de missie van Loc ook gemakkelijker door. Heb zelf de missie gehaald door rondjes te rennen rond de huizen en telkens schieten en weer rond rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Paul Hewson schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:33:
[...]

spoiler:
Als het goed is kun je ook de missie's doen van die corrupte agent met de stem van Samuel Jackson. Doe deze en je krijg bij een missen een armor, word de missie van Loc ook gemakkelijker door. Heb zelf de missie gehaald door rondjes te rennen rond de huizen en telkens schieten en weer rond rennen.
spoiler:
of gewoon armor kopen in de ammo-shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Paul Hewson schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:33:
[...]

spoiler:
Als ik dan ook nog een tip mag geven. Zorg dat je zo snel mogelijk hitman bent met bepaalde wapens bijvoorbeeld de smg en de ak-47 of de M4 dan worden zulke missies zoveel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
spyros schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:35:
[...]

spoiler:
of gewoon armor kopen in de ammo-shop
Waarom kopen als je em gratis kan pakken? Achter je huis in Grove Street, naar beneden bij het viaduct (naar links), onder de brug (op een incline). Rechts vind je een sub machine gun btw...

[ Voor 7% gewijzigd door equationunequal op 13-06-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
spoiler:
die missie dat OG loc gaat rappen is echt easy. Heb het gered met dat pistool dat je langs het strand tegen de haven aan vind. Als die paarse knakkers komen gewoon hurken achter die auto's die ze er neergezet hebben en over de motorkap heen schieten. zelfde voor als ze op de brug staan. Daarna rustig aan vanuit een plek dat je dekking hebt het plein schoonvegen.

waar zit eigenlijk een ammo shop in de buurt? ben met die OG Loc missies bezig maar kan nog geen open shops vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Juggernaut schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:49:
spoiler:
die missie dat OG loc gaat rappen is echt easy. Heb het gered met dat pistool dat je langs het strand tegen de haven aan vind. Als die paarse knakkers komen gewoon hurken achter die auto's die ze er neergezet hebben en over de motorkap heen schieten. zelfde voor als ze op de brug staan. Daarna rustig aan vanuit een plek dat je dekking hebt het plein schoonvegen.

waar zit eigenlijk een ammo shop in de buurt? ben met die OG Loc missies bezig maar kan nog geen open shops vinden
Dichtsbijzijnde is in Willow Field (net onder Ganton), iets verderop in Downtown Los Santos zit er ook eentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Juggernaut schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:49:

spoiler:
Je kunt nog niet in de ammo shop, die unlock je tijdens een van de missies van Tenpenny iirc

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Chester schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:52:
[...]

spoiler:
Je kunt nog niet in de ammo shop, die unlock je tijdens een van de missies van Tenpenny iirc
ah. dat verklaard een hoop :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!