[Ervaringen] Het Asus A8N-SLI topic Deel 9

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.638 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

4MULA schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:49:
Ik heb ook een probleem met de onboard LAN verbindiing. Elke keer na pak en beet 20 - 25 minuten Battlefield 2 spelen wordt mijn verbinding verbroken. Dit gebeurt bij diverse servers. Ik heb het spel gekocht dus daar ligt het niet aan. Verder heb ik de drivers gebruikt welke met de Asus cd worden meegeleverd.

Is dit een bekend probleem? Weet iemand waar dit aan ligt?
is dit bij alle server of alleen maar af en toe,
want servers bij bf2 vallen wel vaker weg.

offtopic 1000e post

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

charrel schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:47:
[...]

Nvidia blijft een bedrijf wat zoveel mogelijk wil verkopen, dan gaan ze toch echt geen moederbord bouwen wat trager is met een ati kaart, dan boren ze toch denk ik zichzelf toch aardig wat inkomsten door hun neus.
Dus er zitten geen remmingen in nee. Geloof dat het alleen nog onduidelijk is of crossfire ondersteunt wordt op een nforce boardje, maar pin me daar niet op vast.
Voor zover ik naar mijn eigen ervaring kan zeggen heb ik geen last gehad van zogeheten "Remmingen" met mijn X850 en dit moederbordje. Gewoon een toppie setup!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraag voor de mensen met een 20pins voeding op dit moederbord. Ik heb namelijk een zalman 400watt voeding 20pins. Destijds gekocht voor mijn P4 maar ik heb nu een Venice 3500+ op de A8N Deluxe. Alleen heb ik een probleem met Cool N Quiet, het werkt namelijk niet. Ik vermoed dat dit komt door de 20 naar 24 pins converter. Ik heb Cool n Quiet en Q-fan control aangezet in de bios. Ook heb ik de nieuwste QnQ drivers van de AMD website. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:24
Heb je wel de power management van windows op 'minimal power management' gezet?

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FatalError schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:13:
Heb je wel de power management van windows op 'minimal power management' gezet?
nee dat heb ik nog niet gedaan. Wist ook niet dat dit moest :) Ga het eens proberen, bedankt.

[edit]

aaah het werkt! _/-\o_ al die tijd was het dus zo simpel..je moet het maar ff weten he! ;) Werkt Q&Q trouwens goed? Wat zijn de ervaringen ermee?

thanx man voor de goudentip.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
ShellGhost schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:32:
Ik heb sinds kort de SLI-Deluxe versie met een X2 3800 en een XFX 7800GTX graka, 1024 Corsair geheugen (dual channel) en 2x Raptors 74Gb...
Ik gebruik de NvRaid Sata controller voor striping...
Ik moet zeggen dat zeer tevreden ben met het bord...
Ik hoor het fannetje wat op de chipset niet aangezien ik er 4 casefans in heb... :P

Maar hoe zijn de ervaringen qua de NvRaid controller?
Is die beter dan de 3114Sil die erop zit?
Niemand ervaring met de 3114Sil controller??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
SV3NNER schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:21:
[...]

is dit bij alle server of alleen maar af en toe,
want servers bij bf2 vallen wel vaker weg.

offtopic 1000e post
Dit heb ik bij verschillende servers. Had het zowel afgelopen zaterdag als zondag.

ik zal vanavond de andere LAN ingang gebruiken misschien dat dit wat uitmaakt!

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:59
ShellGhost schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:17:
[...]

Niemand ervaring met de 3114Sil controller??
Nee, ik heb 'm uitgeschakeld. De Silicon Image controller maakt gebruik van de pci-bus (net als de Marvell netwerkkaart) en zou daardoor een potentiele bottleneck in de pc kunnen zijn. De nVRaid controller zit in de chipset zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo lekker dan, ik hoor een raar piepje en ik dacht dat is misschien de fan op het moederboard, wat blijk dat hij niet meer draait!. omhulsel van de fan is gloeiend heet en hij draait gewoon niet meer.

Wat een klotefan heeft asus erop gezet zeg. Moet ik um terugsturen of gewoon een zalman erop, welk type als ik mag vragen?

Ik heb dit moederbord al 2 a 3 maanden, heb het gewoon niet gemerkt dat tie kapot was. Alleen soms komt er een rare hoge piep zoem vanuit mn pc volgens mij.Geen freakin idee wat dat is..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:23:
zo lekker dan, ik hoor een raar piepje en ik dacht dat is misschien de fan op het moederboard, wat blijk dat hij niet meer draait!. omhulsel van de fan is gloeiend heet en hij draait gewoon niet meer.

Wat een klotefan heeft asus erop gezet zeg. Moet ik um terugsturen of gewoon een zalman erop, welk type als ik mag vragen?

Ik heb dit moederbord al 2 a 3 maanden, heb het gewoon niet gemerkt dat tie kapot was. Alleen soms komt er een rare hoge piep zoem vanuit mn pc volgens mij.Geen freakin idee wat dat is..
Nou dat is inderdaad lekker! Ik heb gehoord dat je bij asus een gratis nieuwe fancontroller kan krijgen. Ik ga ze bellen want ik wil niet dat dit ding kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit gewoon op de pc met de kapotte fan, hopelijk gebeurt er niks ergs met mn mobo.. Morgen tegen de 30 graden, ik zal zo wel een huis, tuin en keukenfan op richten op mn mobo. Just to be sure, maaruh ik heb nou niet echt trek om voor een kutfan mijn pc te disassembleren en mobo op te sturen, een fannetje kopen is goedkoper denk.

Kan iemand mij verwittigen welk type fan, zalman heb ik gehoord, hier op mijn asus kunt bevestigen? Dan bestel ik er eentje vanavond..

thanks!

Asus zou niet zonder bewijs mij een nieuwe fan toesturen ofwel..ding maakte toch irritante herrie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:44:
ik zit gewoon op de pc met de kapotte fan, hopelijk gebeurt er niks ergs met mn mobo.. Morgen tegen de 30 graden, ik zal zo wel een huis, tuin en keukenfan op richten op mn mobo. Just to be sure, maaruh ik heb nou niet echt trek om voor een kutfan mijn pc te disassembleren en mobo op te sturen, een fannetje kopen is goedkoper denk.

Kan iemand mij verwittigen welk type fan, zalman heb ik gehoord, hier op mijn asus kunt bevestigen? Dan bestel ik er eentje vanavond..

thanks!

Asus zou niet zonder bewijs mij een nieuwe fan toesturen ofwel..ding maakte toch irritante herrie..
Je hoeft helemaal niks op te sturen. Als jij hun belt dan stellen ze misschien hooguit wat vragen. Je krijgt dan kosteloos een fan toegestuurd. Tenminste zo ging het bij een vriend van mij. Die belde op en die man zei meteen: je hebt zeker de deluxe? Zijn antwoord was ja en toen hoefde hij alleen zn gegevens te geven en weekje later lag zo'n fan in zijn brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:15
Topic is alweer over de 1000, dus dicht en tijd voor een volgende als daar behoefte aan is :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is de laatste uit de serie. Voor problemen/vragen kunnen gewoon nieuwe op zichzelf staande topics worden gestart, hieraan voldoend: Algemene gedragsregels (Netiquette) en PMG Beleid :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Belangrijk!! Neem dit door aangaande het beleid op Ervaringentopics!
De "Grote xxxxx"- en "Ervaringen" topics

Plus, dit gaat de laatste topic worden uit de A8N-SLI ervaringen topicserie. Er komen hier steeds minder serieuze ervaringen in voor en steeds meer heen en weers vragen die grotendeels prima in op zichzelf staande topics gepost kunnen worden. Dat is wel zo bevorderlijk voor het overzicht en de Search. Dit ook om de steeds "snelle" basic vraagjes te voorkomen. Voor overclockervaringen kun je nog wel terecht in een centraal topic in DOC.