ik heb deze laptop alweer een tijdje terug besteld... nou, mijn eerste ervaring met Dell is dus echt matig
laptop offerte gekregen, had verkoper gevraagd om leather cover voor 50% vd prijs, was in orde. Nieuwe offerte was inderdaad het afgesproken bedrag duurder, dus heb 'm meteen bevestigd en de volgende dag betaald.
Besteld: 23-01 , betaald: 24-01 , afgeschreven van mijn rekening: 25-01.
Toen kwam ik er opeens achter dat het bedrag van de order wel klopte, maar dat er nog steeds stond "no snap cover option". Gelijk gemaild naar de verkoper. Kreeg de 27e pas antwoord van hem, maar het was geen probleem zei hij, hij had gelijk mijn oude order gecanceld en een nieuwe gemaakt met daar de bijbehorende betalingsinstructies bij. Heel fijn, maar toen had ik dus een nieuwe betalingsreferentie opeens, die bij die nieuwe order zou horen...
terwijl ik al heb betaald!. Bovendien was de nieuwe order op onverklaarbare wijze opeens 12 cent duurder geworden. Gelijk de 27e gevraagd hoe dat zat. Kreeg ik na het weekend (de 30e dus) te horen dat hij de betaling zou koppelen aan de nieuwe order, en dat ik die 12 cent tóch ook even moest overmaken in verband met de administratie. Gelijk de 30e overgemaakt onder vermelding van beide referentienummers, is de 31e afgeboekt.
Tot nu toe is de status nog steeds "bestelling wordt verwerkt"... geen beweging in te krijgen
En tot mijn grote verrassing kreeg ik vandaag ook nog eens een mailtje:
Dell betalingsherinnering
Geachte Heer / Mevrouw,
Tot op heden hebben wij volgens onze administratie nog geen vooruitbetaling ontvangen.
[...]
grrrr... gaat lekker dit

wanneer mag ik nou mijn laptop eens verwachten..

morgen maar eens gelijk bellen naar Dell en hopen dat ze het dan meteen op kunnen lossen.... begint me nou écht te lang te duren, leverdatum was eerst 31-1, toen 2-2, toen 8-2, en ik verwacht dat dat ook niet meer gehaald zal worden