Sinds kort heb ik zo'n apparaatje, een geweldig ding voor een leuke prijs. Niet alleen handig voor in de auto maar ook op de fiets en lopend. Deze GPS receiver maakt geen gebruik van de alom bekende SIRF (I/II) chipset, maar van de Nemerix chipset. Deze chipset is NMEA compatible, en is nauwkeurig en energiezuinig. De ontvanger kent 16 ipv de gebruikelijke 12 kanalen.

De ontvanger maakt gebruik van een 850mA Lithium Polymer Batterij (gebruiksduur ca. 18 uur)
Deze batterij is makkelijk verkrijgbaar want hij is dezelfde die in de Nokia's 5100, 6230, 7610, 3650, 6600, N-Gage gebruikt worden
Het pairen is een fluitje van een cent en de ontvangst is ook formidabel, getest op m'n SPV E200, Clie NX73v, m'n DELL x50v en op m'n PC met het bijgeleverde testprogramma.
De levering bestaat uit onderstaande

850mA Lithium Polymeer Accu
Reislader (100- 240 Volt)
USB Laadkabel
USB Car Charger Adapter 12V
CD-ROM met GPS testsoftware
Handleiding
De prijzen varieren van 79.95 (collectieve inkoop) HIER tot 129,- bij de duurdere zaken. Zelf kocht ik deze ontvanger HIER voor 95 euro en dat is de gemiddelde verkoopprijs. Een beetje Cybershoppen kan dus geld opleveren.
Een volledige review van deze ontvanger vind je HIER
Misschien ten overvloede. Uiteraard krijg je er geen navigatie software bij. Dat is een aparte aanschaf.
Ik ben blij met die ontvangertje, een aanrader.
Overigens is deze ontvanger ook verkrijgbaar onder de naam STARS GPS515 waarvan je de gebruikerservaringen HIER kunt nalezen. Misschien scheelt het ook nog in de prijs

De ontvanger maakt gebruik van een 850mA Lithium Polymer Batterij (gebruiksduur ca. 18 uur)
Deze batterij is makkelijk verkrijgbaar want hij is dezelfde die in de Nokia's 5100, 6230, 7610, 3650, 6600, N-Gage gebruikt worden
Het pairen is een fluitje van een cent en de ontvangst is ook formidabel, getest op m'n SPV E200, Clie NX73v, m'n DELL x50v en op m'n PC met het bijgeleverde testprogramma.
De levering bestaat uit onderstaande

850mA Lithium Polymeer Accu
Reislader (100- 240 Volt)
USB Laadkabel
USB Car Charger Adapter 12V
CD-ROM met GPS testsoftware
Handleiding
De prijzen varieren van 79.95 (collectieve inkoop) HIER tot 129,- bij de duurdere zaken. Zelf kocht ik deze ontvanger HIER voor 95 euro en dat is de gemiddelde verkoopprijs. Een beetje Cybershoppen kan dus geld opleveren.
Een volledige review van deze ontvanger vind je HIER
Misschien ten overvloede. Uiteraard krijg je er geen navigatie software bij. Dat is een aparte aanschaf.
Ik ben blij met die ontvangertje, een aanrader.
Overigens is deze ontvanger ook verkrijgbaar onder de naam STARS GPS515 waarvan je de gebruikerservaringen HIER kunt nalezen. Misschien scheelt het ook nog in de prijs
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 19:41 . Reden: aanvulling ]