AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64
sorriejjjjjj zomaar in het wildeweg gepost werd er zo gek van.. en ik probeerde die inhoud van me cue file ook netjes onder elkaar te zetten zoals ik vaak zie hier maar zit bij faq algemeen etc te zoeken alleen kan het nergens vinden/lukt me niet ?
AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64
Relax.... 
Wordt de filename niet bepaald door "MP3 TRACK 01 AUDIO TITLE"? En staat de "DJ Perpetrator" niet vermeld als PERFORMER in de tags?
Met foobar2000 kun je de filenames heel gemakkelijk updaten naar je wens, dus PERFORMER laten integreren in je filename.
Wordt de filename niet bepaald door "MP3 TRACK 01 AUDIO TITLE"? En staat de "DJ Perpetrator" niet vermeld als PERFORMER in de tags?
Met foobar2000 kun je de filenames heel gemakkelijk updaten naar je wens, dus PERFORMER laten integreren in je filename.
[ Voor 23% gewijzigd door GeekK op 06-06-2005 02:19 ]
hmzz dat kan het ook zijn, ik ben een beetje dwars en heb altijd tags afgezworen. Ik wil geen enkele tag die verwijder ik altijd.
Vind het een stuk overzichtelijker als nummers in me verkenner hetzelfde heten als in winamp. maar ik ga is kijken of ik met foobar tijd besparen kan.
Vind het een stuk overzichtelijker als nummers in me verkenner hetzelfde heten als in winamp. maar ik ga is kijken of ik met foobar tijd besparen kan.
Ja, probeer eens. Download gewoon de 0.8.3 versie (niet de beta), en kijk eens naar de masstagger. Zodra je de Performer in de filename hebt staan, kun je de tag (of alle tags) natuurlijk gerust wissen als je dat wilt.
Pagina: 1