HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 8

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
KICK :
0Burner0 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:26:
:'( :'( :'( :'( :'(

Ik heb me mda -tmobile laten vallen vandaag en nou is frontje beschadigd :'(
Nou heb ik op forum van xda geken voor een nieuwe (als dat kan) maar kan et niet vinden iemand een idee hoe ik er aan kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik heb ook rondgevraagd voor een cover voor iemand anders maar kan ook geen covers vinden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Sluuut schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:44:
Ik had voorheen (voor een restore..) een programmatje geinstalleerd waarmee je je GPRS lijn kon disconnecten... Kan hem nu niet meer vinden :/
Weet iemand het? :)
Kijk eens een post of 10 terug... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Dus ik ben nu van plan om GPS te gaan gebruiken, en wel met tomtom.
iedereen is heel lovend over de Adapt bluetooth GPS module dus zal ik die ook maar aanschaffen.
Edit: Ik heb TomTom5 al draaiend

Maar er resten nog wat vragen…

1) Ik heb nu nog de T-mobile rom uit de doos zeg maar. Maar is het nou noodzakelijk om de rom te updaten naar 1.01 voor het gebruik van de ADAPT en de sigarettenoplader?
2) En laadt de MDA compact goed op met die sigarettenaansteker ding…
3) Een vriend van me heeft een Orange SPV M1000. Nadat ik klaar was met uitlachen, vroeg hij of tomtom het ook bij hem deed. Dus ik zei ja maar ik vraag me af of die ADAPT het ook goed doet bij hem, iemand?
4) Welke Autohouder hebben jullie?

Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door A_to_the_S op 26-06-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:23:
1) Ik heb nu nog de T-mobile rom uit de doos zeg maar. Maar is het nou noodzakelijk om de rom te updaten naar 1.01 voor het gebruik van de ADAPT en de sigarettenoplader?
- waarom zou dit moeten ? we praten toch gewoon over BT ?
4) Welke Autohouder hebben jullie?
Brodit natuurlijk, zijn er andere merken die maar enigzins in de buurt komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

A_to_the_S schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:23:

Updaten naar 1.01? :? 1.12 is er inmiddels al B)
Ik kan niet meer goed inloggen op het PPC-forum. Als ik daarnaartoe ga krijg ik nu (vanaf vandaag) een startscherm te zien met 2 berichten (eentje over windows mobile V 5.0) en als ik dan links op forum klik moet ik weer inloggen. Dan doe ik dit weer, moet ik weer inloggen en zo blijf ik gaan! Iemand 'n tip?

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 26-06-2005 18:02 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mijn Adapt BT GPS doet het nog steeds niet icm. TT5 op een S100. Een GPS muis van Hoyle (dacht ik) doet het prima ! Ik heb de S100 zo ver dat hij wel de Adapt vindt op COM 5, maar hij krijgt gewoon te weinig signaal. Kan ik nog iets proberen of is er gewoon iets mis met de Adapt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:34
cryptapix schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:48:
ok ik heb een tijdje geleden vragen gesteld mbt orange email

ondertussen heb ik alles werken, maar dit heeft acces point "internet"| nodig, en dit kost me dus gewoon kb van die 2mb die je elke maand krijgt
overig internet is gewoon gratis (die proxy settings zoals iedereen wel weet)
heeft iemand ook een manier om ook het orange email gebeuren gratis te krijgen? :D
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THEVGE schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:56:
Mijn Adapt BT GPS doet het nog steeds niet icm. TT5 op een S100
ik heb precies hetzelfde, bij 4.4 werkt ie het direct met de Adapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Voor de mensen die toch een zelfontspanner willen bij hun camera, even deze app installeren:

Cameratimer

Je start gewoon Cameratimer op, kiest de delay (bv. 5 seconde) en je klikt op go. :)

[ Voor 16% gewijzigd door deuxani op 26-06-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
Ik heb een Bluetooth Dongle van het merk Energetic gekocht bij Paradigit :/
Blijkbaar ging ik daar al de fout in ;)

Windows XP (professional) moet toch gewoon met Service Pack 2 en alle laatste updates, een bluetooth dongle kunnen zien? Hij staat geinstalleerd in device manager (appraatbeheer). Volgens veel handleidingen/opmerkingen etc op internet zou er dan gewoon een Bluetooth icoontje bij het control panel moeten komen te staan. Ik heb deze echter niet..

Het is niet dat m'n Windows XP naar de klote is ofzo, op m'n laptop heb ik precies hetzelfde probleem. Ik word namelijk erg moe van de meegeleverde software die het maar half doet (de bluetooth dongle vind via die software m'n MDA altijd, maar als ik de compoort wil mappen dan werkt dat de ene keer wel en de andere keer niet..)

edit: Met de help functie van XP kan je naar Bluetooth zoeken, dan vind je diverse artikels waarin bijvoorbeeld staat 1. Open Bluetooth Devices in Control Panel. Het onderstreepte is dan aan te klikken maar er gebeurd niks.. same thing op laptop & pc! Oftewel bthprops.cpl reageerd niet. Ik heb alle Windows Bluetooth files vergeleken maar ze zijn allemaal gewoon goed...

[ Voor 23% gewijzigd door Sluuut op 26-06-2005 22:11 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:41
Weet iemand hoe ik de weergave van een contact kan wijzigen. Zodra ik een nieuw contact toevoeg komt ie in de lijst als:
achternaam, voornaam.

Bij mijn vorige telefoon (SPV C500) kon ik dit gewoon selecteren. Maar bij de Qtek S100 zie ik dit niet staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:06:
[...]

ik heb precies hetzelfde, bij 4.4 werkt ie het direct met de Adapt.
De mijne doet het ondertussen, via een forum op pocket-pc.nl. Ik heb hem buiten gelegd en lang laten zoeken naar satelieten. Op een gegeven moment gaat de rode LED knipperen Sat. gevonden), en dan doet hij het bij mij gewoon met TT 5. Hiervoor hoef ik ook geen truukjes uit te halen, dus gewoon andere draadloze instellen op com 5 .

Kortom, als ik wat meer geduld zou hebben (en de handleiding bij de Adapt wat duidelijker zou zijn).........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik stond ook klaar om allemaal problemen te moeten verhelpen nadat ik TomTom 5 installeerde op mijn MDA (1.11) met Adapt GPS ontvanger maar NIETS! Alles werkte meteen precies zoals het hoorde, veel sneller signaal dan bij TT3 en TT4.40! Lijkt ook een veel sterker signaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
OMG wat superlame dat er alleen een "speciale" jack audio plug in kan.. Dacht ik morgen ff muziek te gaan luisteren in de bus krijg je dit gezeik... Bestaan er omzetstukjes zodat je goeie sennheiser dropjes erin kan pluggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op maandag 27 juni 2005 @ 00:00:
OMG wat superlame dat er alleen een "speciale" jack audio plug in kan.. Dacht ik morgen ff muziek te gaan luisteren in de bus krijg je dit gezeik... Bestaan er omzetstukjes zodat je goeie sennheiser dropjes erin kan pluggen?
Waarom is dat nou weer superlame.. Je doet alsof de ontwerpers van het apparaat dit expres gedaan hebben om jou te pesten. Onzin dus.. Die jack is gewoon zo compact mogelijk gemaakt.. Muziek luisteren in de bus kan ook prima met de meegeleverde oordopjes, installeer dan echter wel even pocketmusic, anders is het geluid ook zo vlak. Natuurlijk, verwacht van de oordopjes niet het hoogststaande hi-fi audio geluid, maar dat kan je ook niet verwachten. Vergeet daarnaast ook niet dat ze die jack voor een speciale reden gemaakt zullen hebben.. Waarschijnlijk zit er niets voor niets een microfoon in je headset ingebouwd... Om dan ook maar even je vraag te beantwoorden; natuurlijk is er een jack converter en eventueel zijn er genoeg oordopjes van hoogstande kwaliteit beschikbaar die er wél inpassen.. Succès

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THEVGE schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:56:
Mijn Adapt BT GPS doet het nog steeds niet icm. TT5 op een S100. Een GPS muis van Hoyle (dacht ik) doet het prima ! Ik heb de S100 zo ver dat hij wel de Adapt vindt op COM 5, maar hij krijgt gewoon te weinig signaal. Kan ik nog iets proberen of is er gewoon iets mis met de Adapt ?
hoi ik heb ook de adapt gps en bij mij werkt hij gewoon goed samen met tomtom5

ik heb de standart rom van t-mobile er op staan de de adapt gewoon als andere bt gps op compoort 5 en het werkte gelijk.

chefkok18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 00:57:
[...]

Waarom is dat nou weer superlame.. Je doet alsof de ontwerpers van het apparaat dit expres gedaan hebben om jou te pesten. Onzin dus.. Die jack is gewoon zo compact mogelijk gemaakt.. Muziek luisteren in de bus kan ook prima met de meegeleverde oordopjes, installeer dan echter wel even pocketmusic, anders is het geluid ook zo vlak. Natuurlijk, verwacht van de oordopjes niet het hoogststaande hi-fi audio geluid, maar dat kan je ook niet verwachten. Vergeet daarnaast ook niet dat ze die jack voor een speciale reden gemaakt zullen hebben.. Waarschijnlijk zit er niets voor niets een microfoon in je headset ingebouwd... Om dan ook maar even je vraag te beantwoorden; natuurlijk is er een jack converter en eventueel zijn er genoeg oordopjes van hoogstande kwaliteit beschikbaar die er wél inpassen.. Succès
Be aware als je een normale 2.5mm jack erin stopt, dan word ook meteen de ingebouwde microfoon uitgeschakeld (omdat, zoals je al zei, de headset een ingebouwde microfoon heeft), hiervoor bestaat speciale jack zodat je toch gewoon de externe microfoon kan blijven gebruiken, terwijl er een jack in zit (gebruik ik icm een FM transmitter in de auto, werkt perfect).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Oesie schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:44:
Weet iemand hoe ik de weergave van een contact kan wijzigen. Zodra ik een nieuw contact toevoeg komt ie in de lijst als:
achternaam, voornaam.

Bij mijn vorige telefoon (SPV C500) kon ik dit gewoon selecteren. Maar bij de Qtek S100 zie ik dit niet staan ?
Klik even op het driehoekje rechts van het naam veld. Krijg je 'n popupje met Title / First / Middle / Last / Suffix :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Gmail via POP3 aan de praat? Ik ben nu al een tijdje aan het rommelen, maar het lukt me niet. Ik heb via Gmail help de instellingen gekregen:

Incoming Mail (POP3) Server - requires SSL: pop.gmail.com
Use SSL: Yes
Port: 995
Outgoing Mail (SMTP) Server - requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication)
Use Authentication: Yes
Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL)
Port: 465 or 587
Account Name: your Gmail username (including '@gmail.com')
Email Address: your full Gmail email address (username@gmail.com)
Password: your Gmail password

Nu heb ik dus via de email setup ingevoerd:

Incoming mail: pop.gmail.com
Outgoing mail: smtp.gmail.com
Domain: gmail.com

Connection: Internet acces

Only display mesages... en
Require SSL en
Outgoing mail requires... alle 3 aangevinkt

Als ik dan mijn mail wil gaan ophalen (via internet acces, dit kan dacht ik niet via orange world?!) zeurt ie over dat de answering modem had disconnected, terwijl ie het voor msn gewoon doet...

Iemand een idee wat ik niet goed doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Nvidiot schreef op maandag 27 juni 2005 @ 07:57:
[...]

Klik even op het driehoekje rechts van het naam veld. Krijg je 'n popupje met Title / First / Middle / Last / Suffix :)
Die had ik gezien idd... maar daarin kan je nog niet kiezen hoe de naam moet weergeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:54:
Heeft iemand Gmail via POP3 aan de praat? Ik ben nu al een tijdje aan het rommelen, maar het lukt me niet. Ik heb via Gmail help de instellingen gekregen:

Incoming Mail (POP3) Server - requires SSL: pop.gmail.com
Use SSL: Yes
Port: 995
Outgoing Mail (SMTP) Server - requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication)
Use Authentication: Yes
Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL)
Port: 465 or 587
Account Name: your Gmail username (including '@gmail.com')
Email Address: your full Gmail email address (username@gmail.com)
Password: your Gmail password

Nu heb ik dus via de email setup ingevoerd:

Incoming mail: pop.gmail.com
Outgoing mail: smtp.gmail.com
Domain: gmail.com

Connection: Internet acces

Only display mesages... en
Require SSL en
Outgoing mail requires... alle 3 aangevinkt

Als ik dan mijn mail wil gaan ophalen (via internet acces, dit kan dacht ik niet via orange world?!) zeurt ie over dat de answering modem had disconnected, terwijl ie het voor msn gewoon doet...

Iemand een idee wat ik niet goed doe?
Het is wel degelijk mogelijk om je Gmail te bekijken via Orange WAP /World ... Je moet alleen eerst met een desktop pc naar je gmail account surfen, en dan bij je inbox helemaal onderaan het scherm verander je de GMAIL VIEW van STANDARD naar BASIC HTML ... en voila ! Nu kun je Gmail bekijken en mailen via je ppc (met pocket IE, de standaard browser)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:32:
[...]

Het is wel degelijk mogelijk om je Gmail te bekijken via Orange WAP /World ... Je moet alleen eerst met een desktop pc naar je gmail account surfen, en dan bij je inbox helemaal onderaan het scherm verander je de GMAIL VIEW van STANDARD naar BASIC HTML ... en voila ! Nu kun je Gmail bekijken en mailen via je ppc (met pocket IE, de standaard browser)...
hmm bij mij houd hij die instelling niet vast. kan dus niet met IE Gmail bekijken.
Kan het overigens wel met Orange World??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:32:
[...]

Ja oke, maar dit is dan niet via POP3... Je mail binnen halen via POP3 lijkt me een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

'lo

Ik heb het topic een beetje doorgespit en merk dat er problemen zijn met gpsmuisjes enzo. Ik ga straks een m500 halen bij orange utrecht (als ze er nog zijn ;) ) en ga daar tt5 op installeren i.c.m. een Globalsat BT308 Bluetooth SIRF 2 GPS (via navishop).

- Heeft iemand daar ervaring mee ?
- Is de m500 inmiddels al voorzien van de laatste firmware door de fabrikant, danwel orange zelf
- Heeft orange ook een speciale rom of is het nog steed een "gewone" qtek ?

Het kan zijn dat al deze vragen al beantwoord zijn maar het topic is nogal groot (als je alle delen mee gaat tellen :) )

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:37:
[...]

Ja oke, maar dit is dan niet via POP3... Je mail binnen halen via POP3 lijkt me een stuk sneller.
Ok, via POP3 is waarschijnlijk sneller, maar via wap is 't natuurlijk GRAAAATISSS !! :) :) Voor dingen die gratis zijn heb ik *net* dat extra beetje geduld... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:42:
[...]

Ok, via POP3 is waarschijnlijk sneller, maar via wap is 't natuurlijk GRAAAATISSS !! :) :) Voor dingen die gratis zijn heb ik *net* dat extra beetje geduld... ^_^
Tuurlijk, maar ik moet die 2 MB toch ergens aan kwijt raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RiCk schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:37:
[...]

hmm bij mij houd hij die instelling niet vast. kan dus niet met IE Gmail bekijken.
Kan het overigens wel met Orange World??
een tutorial voor gmail via pop3 vindt je hier:
http://www.aximsite.com/b...p?t=70622&highlight=gmail

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
ke thz,
Maar werkt dat ook met Orange World?? dus binnen de 6 euri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 07:30:
[...]

Be aware als je een normale 2.5mm jack erin stopt, dan word ook meteen de ingebouwde microfoon uitgeschakeld (omdat, zoals je al zei, de headset een ingebouwde microfoon heeft), hiervoor bestaat speciale jack zodat je toch gewoon de externe microfoon kan blijven gebruiken, terwijl er een jack in zit (gebruik ik icm een FM transmitter in de auto, werkt perfect).
Thanx voor de info allebei, zeker handig om te weten dat de mic word uitgeschakeld als je er een normale jack in zou pluggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga die tutorial eens goed doorlopen. THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RiCk schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:06:
[...]

ke thz,
Maar werkt dat ook met Orange World?? dus binnen de 6 euri?
Ja, tenminste; voor die 6 euro p/maand mag je 2mb aan data verbruiken. Alles boven de 2mb kost je extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Oke, ik heb mijn phone gepaired met een Aktronix GPS muis en nu doet activesync via bluetooth het niet meer :S Ik ga ervanuit dat het iets te maken heeft met de com-poorten, maar het lukt me niet meer om goed in te stellen :S Heel irritant dus...

Op mijn pc staan de volgende instellingen:
Com4 uitgaand mijnnaam "serial port com4"
en een Com5 inkomend (zonder iets erbij)

Op mijn MDA is de pc gepaired en staat er bij comports helemaal niks. Als ik dan een nieuwe outgoing port wil maken, kan ik mijn pc kiezen, maar kan ik er geen com-poort aan toewijzen (er zijn er namelijk gewoon geen te kiezen)

Iemand anders nog een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Sluuut schreef op maandag 27 juni 2005 @ 00:00:
Ik heb bij de groothandel een 2.5mm (male) naar 3.5mm (female) audioplug gekocht (met klein snoertje). Hij lijkt sprekend op die brando verkoopt, maar dan voor €2,15 :Y) .

Binnenkort ook maar is zien een 3.5mm female plug zien te monteren na het microfoontje in de headset zodat ik daar ook mijn normale oordopjes op kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er veel problemen zijn met het aan de praat krijgen van internet via bluetooth.. Welke adapter kunnen jullie mij aanraden? zoiets als deze? http://www.sitecom.nl/pro...p?product_id=176&grp_id=8
En de telefoon kan als het goed is maar 10m toch?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:43:
Ik zie dat er veel problemen zijn met het aan de praat krijgen van internet via bluetooth.. Welke adapter kunnen jullie mij aanraden? zoiets als deze? http://www.sitecom.nl/pro...p?product_id=176&grp_id=8
En de telefoon kan als het goed is maar 10m toch?
Ik heb ook de sitecom dongle. Makkelijk dingetje. Aanrader.

Edit: Ik heb nu de tutorial gevolgd op http://www.aximsite.com/b...70622&highlight=gmail maar als ie gaat connecten zeurt ie nog steeds dat ie geen contact kan maken met de uitgaande modem omdat ie disconnected is. Is er iemand die dit wel aan de praat heeft gekregen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:52:
[...]

Tuurlijk, maar ik moet die 2 MB toch ergens aan kwijt raken :)
Je moet 't gewoon zo instellen dat er helemaal niks van je 2 mb afgaat :-)

Kun je ergens bekijken op je phone hoeveel MB's je gedownload hebt?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:07:
[...]

Ja, tenminste; voor die 6 euro p/maand mag je 2mb aan data verbruiken. Alles boven de 2mb kost je extra.
Je kan dus ook instellen dat er niks van je 2 mb afgaat en alles (hoeveel data je ook verstuurd) gratis is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
CLB schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:09:
[...]

Je kan dus ook instellen dat er niks van je 2 mb afgaat en alles (hoeveel data je ook verstuurd) gratis is
En je gaat nu vertellen hoe? :P sorry nieuwe gebruiker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RiCk schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:13:
[...]

En je gaat nu vertellen hoe? :P sorry nieuwe gebruiker :D
Ik vertel niks. Ik geef je alleen 'n link ;)

www.leukbellen.nl/OrangeWorld

Werkt super, werkt echt en is gewoon helemaal gratisssss _/-\o_

(ga bijvoorbeeld is naar pda.startpagina.nl (startpagina dus) of mob.e-messenger.net (gratis msnen)

Kun je je gesprekken opnemen ofzo? Ik wil namelijk wel eens notities maken van gesprekken die ik heb (gevoerd), maar 't zou handiger zijn om deze op te nemen en later dus weer terug te kunnen luisteren!??

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 27-06-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:09:
[...]

Je moet 't gewoon zo instellen dat er helemaal niks van je 2 mb afgaat :-)

Kun je ergens bekijken op je phone hoeveel MB's je gedownload hebt?
Hiervoor heb je GPRS Monitor van SPB of een simpele monitor die T-Mobile meelevert (gratis).

Deze kan je hier vandaan weghalen:
http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/GPRSMonitor_WWE.sa.CAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

adewidt schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:17:
[...]

Hiervoor heb je GPRS Monitor van SPB of een simpele monitor die T-Mobile meelevert (gratis).

Deze kan je hier vandaan weghalen:
http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/GPRSMonitor_WWE.sa.CAB
Ja maar bij mij staat hij gewoon constant op 0 kb's (die GPRS Monitor) ??? :?
Ik zou 't wel leuk vinden als ik wist dat ik deze maand 20 mb data heb verstuurd/ontvangen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:20:
[...]

Ja maar bij mij staat hij gewoon constant op 0 kb's (die GPRS Monitor) ??? :?
Ik zou 't wel leuk vinden als ik wist dat ik deze maand 20 mb data heb verstuurd/ontvangen enzo
Na installatie reset geven.
Dan begint die met tellen. Wat je tot nu toe hebt gedaan met GPRS valt niet meer terug te zien, pas op je Orange Rekening.

Daar stond bij mij OrangeWorld 50mb kosten €0,00 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Ja ik heb die instellingen wel, via Orange zelf. Maar POP3 werkt daaronder niet (te verwachten) en gmail internet werkt ook niet (dacht ik). Ben geen newbie oid hoor ;p Via Internet Access zou het vast wél werken. Maarja dat is iets duurder en heb geen zin om per ongeluk door die 2 meg heen te gaan. Overigens heb ik de tutor wel gevolgd... beide (Orange World, maar dat was al ingesteld en Gmail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft, of weet, iemand een progje om de naam vd operator met een nauwkeurige signaalsterktie in de bovenste balk te laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB als jij gaat naar http://wap.orange.nl/colour/ op je SPV kan jij dan de pagina: SPV Ringtones bereiken?
Bij mij zegt die dat die pagina niet kan vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:49

ChUcKiE

Dus........

Maakt iemand gebruik van deze carkit?

Carcomm Qtek S100 Series Carkit

Afbeeldingslocatie: http://www.everlanders.nl/carkit.jpg

Of zijn er andere/betere carkits beschikbar voor deze PDA/Telefoon?
Hij zal gebruikt gaan worden icm navigatie via een Bluetooth muis van de inkoopactie.

[ Voor 9% gewijzigd door ChUcKiE op 27-06-2005 16:49 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
CLB schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:16:
[...]

Ik vertel niks. Ik geef je alleen 'n link ;)

www.leukbellen.nl/OrangeWorld

Werkt super, werkt echt en is gewoon helemaal gratisssss _/-\o_

(ga bijvoorbeeld is naar pda.startpagina.nl (startpagina dus) of mob.e-messenger.net (gratis msnen)

Kun je je gesprekken opnemen ofzo? Ik wil namelijk wel eens notities maken van gesprekken die ik heb (gevoerd), maar 't zou handiger zijn om deze op te nemen en later dus weer terug te kunnen luisteren!??
Dit kan waarschijnlijk niet met T-mobile, tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

adewidt schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:25:
[...]
Na installatie reset geven.
Dan begint die met tellen. Wat je tot nu toe hebt gedaan met GPRS valt niet meer terug te zien, pas op je Orange Rekening.

Daar stond bij mij OrangeWorld 50mb kosten €0,00 8)
Haha echt? Lompheid hemzelve! Ik zal even voor je kijken van die ringtones (volgens mij niet. Dan moet je abbo nemen van 2 euro per maand meen ik me te herinneren. Ik geef zo even 'n update'je!!)

UPDATE: nee werkt perfect die ringtones, Ik kan ze pre-listenen enzo en daarna kopen (volgens mij heb ik nu een of andere Hillary DUFFFFFFF ringtone gekocht, omdat ik op 't verkeerde knopje drukte. Haha kostte me 1,50 mja dan weet ik dat ook weer!) Dus bij mij werkt 't wel! Nog meer vragen?

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 27-06-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RiCk schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:28:
Ja ik heb die instellingen wel, via Orange zelf. Maar POP3 werkt daaronder niet (te verwachten) en gmail internet werkt ook niet (dacht ik). Ben geen newbie oid hoor ;p Via Internet Access zou het vast wél werken. Maarja dat is iets duurder en heb geen zin om per ongeluk door die 2 meg heen te gaan. Overigens heb ik de tutor wel gevolgd... beide (Orange World, maar dat was al ingesteld en Gmail)
Hotmail en gmail werken perfect. Je zet gewoon gprs verbinding aan, laat connecten via Orange World en hoppatee je surft naar www.hotmail.com / gmail.com en je kunt alles lezen, versturen enzvoorts enzovoorts (misschien btje traag, maar 't is wel gratis en werkt voor mij perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

A_to_the_S schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:50:
[...]

Noopz helaas, kan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
A_to_the_S schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:50:
[...]

Ik heb een unlockte T-Mobile MDA Compact, met een dualsim kaart voor Orange en KPN.
Ik heb nooit T-Mobile gehad en hoef ik ook nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
adewidt schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:23:
[...]

Ik heb bij de groothandel een 2.5mm (male) naar 3.5mm (female) audioplug gekocht (met klein snoertje). Hij lijkt sprekend op die brando verkoopt, maar dan voor €2,15 :Y) .
Waar ergens? Ik heb nl. ook wel interesse, want het prijsverschil is wel heel groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
sunoke schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:43:
[...]

Waar ergens? Ik heb nl. ook wel interesse, want het prijsverschil is wel heel groot...
Dit was www.nedis.nl. Ik kan hem alleen niet zosnel terug vinden op de site. Me oom koopt voor het bedrijf waar hij werkt daar veel audio spullen en had voor mij zo'n kabel daar besteld.

Je moet volgens mij ook een bedrijf zijn daar iets te kunnen kopen.

Maar ik meldde dit vooral om je niet te laten naaien door bedrijven die meer dan 15 euro vragen.
Dat is echt belachelijk voor zo'n kabel!

Ik hoop na mijn vakantie mijn nieuwe projectje te kunnen starten door een 3.5mm (female) plug aan mijn oorspronkelijk meegeleverde set te solderen. Nadeel van de omvorm kabel van 2.5mm naar 3.5mm die ik nu heb is dat ik de microfoon mis en de opneem knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb 'n probleempje met m'n led-lampje nadat er elke keer een afspraak is 'afgegaan'

Hij blijft dan maar oranje knipperen (net als 'n smsje) ook als ik 'm 'dismiss' of zelfs delete. Een soft-reset is dan de enigste oplossing, maar om nu elke keer te 'softresetten' na 'n afspraak (dagelijks :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

FYI
Of er een Microsoft Windows Mobile 5.0 update voor Qtek toestellen beschikbaar komt is afhankelijk van de fabrikant van deze toestellen. Vooralsnog is er geen indicatie dat er voor de huidige Qtek modellen dergelijke update beschikbaar komt.

De eerste Qtek modellen met Windows Mobile 5.0 worden omstreeks September 2005 verwacht.

Met vriendelijke groet,

Qtek Nederland
:(

Wat zal ik nou doen: wachten tot ergens in september of toch maar nu een S100 halen? Hoe zit het met de S110? Zou dit bij Orange ofzo komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
is er een mogelijkheid om te kunnen syncen met outlook en groupwise?
wand mijn pa en iemand anders willen ook een pda, maar dat is eigenlijk alleen handig al de agenda van outlook kan syncen met de pda en de agenda in GW ook.
outlook is niet moeilijk :)
maar kan het dan wel ook met GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
CLB schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:28:
Ik heb 'n probleempje met m'n led-lampje nadat er elke keer een afspraak is 'afgegaan'

Hij blijft dan maar oranje knipperen (net als 'n smsje) ook als ik 'm 'dismiss' of zelfs delete. Een soft-reset is dan de enigste oplossing, maar om nu elke keer te 'softresetten' na 'n afspraak (dagelijks :X )
Start > settings > sounds & notifications > notifications > reminders, "flash light for" instellen.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:39:
'lo

Ik heb het topic een beetje doorgespit en merk dat er problemen zijn met gpsmuisjes enzo. Ik ga straks een m500 halen bij orange utrecht (als ze er nog zijn ;) ) en ga daar tt5 op installeren i.c.m. een Globalsat BT308 Bluetooth SIRF 2 GPS (via navishop).

- Heeft iemand daar ervaring mee ?
- Is de m500 inmiddels al voorzien van de laatste firmware door de fabrikant, danwel orange zelf
- Heeft orange ook een speciale rom of is het nog steed een "gewone" qtek ?

Het kan zijn dat al deze vragen al beantwoord zijn maar het topic is nogal groot (als je alle delen mee gaat tellen :) )
Als je nu de keywords eens in google intypt met het woord tweakers erbij, grote kans dat indien de vraag al gesteld is, je de juiste pagina van dit topic erbij krijgt... kom kom, btje vindingrijk zijn he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

zAo schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:31:
FYI

[...]

:(

Wat zal ik nou doen: wachten tot ergens in september of toch maar nu een S100 halen? Hoe zit het met de S110? Zou dit bij Orange ofzo komen?
Duurt jaren joh! Gewoon lekker 'n S100 kopen
(als die nieuwe uitkomt is deze ook nog veel waard en verkoop je 'm aan een 'wannabe')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kassad schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:37:
[...]

Start > settings > sounds & notifications > notifications > reminders, "flash light for" instellen.
Die staat op 'unlimited' dus :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emetic
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03 11:15

Emetic

Blook

Ben sinds een paar dagen in het bezit van de T-mob. MDA, en er zijn 2 dingen waar ik niet uitkom:

- waar vind ik de calculator? Via de zoekfunctie zegt het apparaat dat ik in het mapje "programs" moet kijken, maar daar staat het niet.
- de telefoon gaat bij een inkomend gesprek erg kort over tot het inschakelen van de voicemail, hoe en waar stel ik in dat dit langer mag duren?

De Supermolecuul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:54
Hallo ben van plan over 3 weken een mda te kopen en heb 2 vragen

1 maakt het uit welke provider (t-mobile,orange of vodafone)

2 wat moet je allemaal update en verandere om hem beetje naar je hand te krijgen en dat ie beetje stabiel draait ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Oesie schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:19:
[...]

Die had ik gezien idd... maar daarin kan je nog niet kiezen hoe de naam moet weergeven :?
Klopt, maar je kunt gewoon alles in voornaam mikken, dan laat ie 't goed zien :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:11:
[...]

Ik heb een unlockte T-Mobile MDA Compact, met een dualsim kaart voor Orange en KPN.
Ik heb nooit T-Mobile gehad en hoef ik ook nooit ;)
Hoe krijg jij een dual-sim kaart voor elkaar? Ik zou zelf ook wel mijn beide orange abonnementen op mijn mda lopend willen krijgen...

edit:
na even rondgekeken te hebben bestaan er dus iets van "ghost" dual sim adaptertjes die je dus je tel. in "dual" modus laten draaien.. nu alleen de vraag, waar, en voor hoeveel? is het wel mooi weggewerkt, dat ook de batterij er goed opzit e.d.?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Emetic schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:52:
Ben sinds een paar dagen in het bezit van de T-mob. MDA, en er zijn 2 dingen waar ik niet uitkom:

- waar vind ik de calculator? Via de zoekfunctie zegt het apparaat dat ik in het mapje "programs" moet kijken, maar daar staat het niet.
- de telefoon gaat bij een inkomend gesprek erg kort over tot het inschakelen van de voicemail, hoe en waar stel ik in dat dit langer mag duren?
Calculator : start > programs > calculator of via File Explorer / Total CMD of wat voor een filebrowser je gebruikt : My Device > Windows > Calc

Dat je telefoon kort overgaat is een provider setting. Dit kun je met een code, via de klantenservice of op je telefoon (meeste tenminste) instellen.
Remco Tr schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:08:
Hallo ben van plan over 3 weken een mda te kopen en heb 2 vragen

1 maakt het uit welke provider (t-mobile,orange of vodafone)

2 wat moet je allemaal update en verandere om hem beetje naar je hand te krijgen en dat ie beetje stabiel draait ???
De MDA is van T-Mobile, dus dan zou je persé T-Mobile moeten nemen. Natuurlijk is de telefoon er ook simlockvrij (HTC Magician / i-mate Jam / Qtek S100) met Vodafone (Vodafone VPA Compact) en met Orange (SPV M500). Je hoeft niet te updaten of te veranderen om hem stabiel te draaien. Het naar je hand zetten is natuurlijk voor iedereen anders, maar uit de startpost kun je al wat leuke programma's halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ik heb de paradigit dongle in de prullenbak gegooit en een Belkin bluetooth dongle gehaalt, die perfect werkt zonder extra geinstalleerde software. Het lag dus niet aan mij dat het zo gaar werkte :P

Ik heb nog een paar vraagjes:

1. PocketMusic geinstalleerd (ook geregistreerd). Na een reboot van mn MDA staat er ineens op mn desktop een layout van dat programmatje.. Wat ik eigelijk helemaal niet wil :/
Heb alle instellingen nagekeken maar kan niets vinden... Kan dat weggehaald worden?

2. Kan deze MDA op hands-free zonder er een hands-free setje op aan te sluiten? Dus met andere woorden, kan hij gewoon op speaker worden gezet tijdens een call en zoja hoe :?

3. Dan nog iets heel 'doms': Wat is het verschil tussen PM en AM? :P Het is toch past midnight en after midnight oid? Iig had ik als wekker ingesteld: 06:50 PM & 06:55 AM. Beide deden niks vanochtend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:32:
Heeft, of weet, iemand een progje om de naam vd operator met een nauwkeurige signaalsterktie in de bovenste balk te laten zien?
Woudloper in "HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA C..."
Sluuut schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:48:
Ik heb de paradigit dongle in de prullenbak gegooit en een Belkin bluetooth dongle gehaalt, die perfect werkt zonder extra geinstalleerde software. Het lag dus niet aan mij dat het zo gaar werkte :P

Ik heb nog een paar vraagjes:

1. PocketMusic geinstalleerd (ook geregistreerd). Na een reboot van mn MDA staat er ineens op mn desktop een layout van dat programmatje.. Wat ik eigelijk helemaal niet wil :/
Heb alle instellingen nagekeken maar kan niets vinden... Kan dat weggehaald worden?

2. Kan deze MDA op hands-free zonder er een hands-free setje op aan te sluiten? Dus met andere woorden, kan hij gewoon op speaker worden gezet tijdens een call en zoja hoe :?

3. Dan nog iets heel 'doms': Wat is het verschil tussen PM en AM? :P Het is toch past midnight en after midnight oid? Iig had ik als wekker ingesteld: 06:50 PM & 06:55 AM. Beide deden niks vanochtend :/
1. Start > Settings > Today > Items
2. Tijdens gesprek groene knop ingedrukt houden totdat je een popup krijgt "Speakerphone is on". Met dezelfde handeling kun je hem weer uitzetten.
3. Je hebt het toch goed :? Misschien geen alarmgeluiden ingesteld ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door D-Jay op 27-06-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:07:
[...]UPDATE: nee werkt perfect die ringtones, Ik kan ze pre-listenen enzo en daarna kopen (volgens mij heb ik nu een of andere Hillary DUFFFFFFF ringtone gekocht, omdat ik op 't verkeerde knopje drukte. Haha kostte me 1,50 mja dan weet ik dat ook weer!) Dus bij mij werkt 't wel! Nog meer vragen?
Misschien herkent die dat ik geen SPV heb op de een of andere manier :'( , maar als het toch geld kost maakt het ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
D-Jay schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:51:
[...]

Woudloper in "HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA C..."

[...]

1. Start > Settings > Today > Items
2. Tijdens gesprek groene knop ingedrukt houden totdat je een popup krijgt "Speakerphone is on". Met dezelfde handeling kun je hem weer uitzetten.
3. Je hebt het toch goed :? Misschien geen alarmgeluiden ingesteld ofzo.
1. Thanx, af en toe is het echt FLINK zoeken in het begin :D
2. Thanx, dat werkt ook :)
3. Mja wel alarmgeluiden ingesteld.. Misschien is het iets met een "enable 24 hour clock" setting van een programmatje.. Die eens anders instellen.

Nieuwe vraag.. Ik had girofoon voorheen gebeld en kon na "Toets het nummer van uw girorekening" het nummer niet intoetsen.. nouja, hij reageerde niet. Dus ik dacht dat hij incompatible was daarmee. Maar evenlater werkte het weer wel.. Nou wou ik weer bellen maar lukt het weer niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:34:
[...]

Hoe krijg jij een dual-sim kaart voor elkaar? Ik zou zelf ook wel mijn beide orange abonnementen op mijn mda lopend willen krijgen...

edit:
na even rondgekeken te hebben bestaan er dus iets van "ghost" dual sim adaptertjes die je dus je tel. in "dual" modus laten draaien.. nu alleen de vraag, waar, en voor hoeveel? is het wel mooi weggewerkt, dat ook de batterij er goed opzit e.d.?
Ik heb me dualsim kaart in Duitsland laten maken.
Beide simkaarten zijn kapot geknipt en in een speciale sim-adapter gedaan.
http://www.human-call.de/...earch[category]=Universal

Ik heb er 20 euro voor betaald, werd een beetje gematst :p
Verder zie je er niks van omdat de vervangende sim-kaart past in de bestaande sim houder.
Je ziet er niks van ;)

Verder kan ik in het sim-kaart menu waar normaal de fun & info staan van de providers nu de sim-kaart selecteren.

Ze zijn niet beide tegelijk online, kan wel, maar dit werkt via continu (snel) switchen tussen de kaarten. Dit vond ik niks, ik gebruik dus altijd maar 1 sim-kaart tegelijk. Ik gebruik me Orange toch alleen voor GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emetic
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03 11:15

Emetic

Blook

D-Jay schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:45:
[...]

Calculator : start > programs > calculator of via File Explorer / Total CMD of wat voor een filebrowser je gebruikt : My Device > Windows > Calc
De eerste is van toepassing, maar de rekenmachine staat er niet. :/ T-mob. geintje?
Dat je telefoon kort overgaat is een provider setting. Dit kun je met een code, via de klantenservice of op je telefoon (meeste tenminste) instellen.
Even bellen, bedankt!

De Supermolecuul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Emetic schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:57:
[...]

De eerste is van toepassing, maar de rekenmachine staat er niet. :/ T-mob. geintje?
Denk het. Dan maar ff hier kijken.

Afbeeldingslocatie: http://www.freewareppc.com/images/products/calculator/freecalculator.gif
"die kleuren inspireren me enorm"

[ Voor 18% gewijzigd door D-Jay op 27-06-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23
Is het bij iemand al bekend of de S100, Jam, MDA compact, ed up te daten is naar Win mobile 5? Als ik een losse Qtek S100 aanschaf moet er dan nog progs geinstalled worden om er mee te kunnen bellen of zit alles er al standaard op, omdat je bij T-mobile een eigen dealer krijgt enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Dagg schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:28:
Is het bij iemand al bekend of de S100, Jam, MDA compact, ed up te daten is naar Win mobile 5? Als ik een losse Qtek S100 aanschaf moet er dan nog progs geinstalled worden om er mee te kunnen bellen of zit alles er al standaard op, omdat je bij T-mobile een eigen dealer krijgt enz...
Windows Mobile 5 is er niet voor de qtek s100 en soortgenoten.
Ga er ook maar vanuit dat die niet komt!

De telefoon wordt zo geleverd dat je kan bellen en sms-en.
T-Mobile heeft wel zijn eigen skins, dit valt simpel eraf te halen via een truuk die op de startpost staat. Ook dan kan je nog gewoon bellen en sms-en.

Alle programma's die je installeert zijn extra om het gebruik fijner te maken.
Zelfde geldt voor windows, je kan standaard muziek luisteren, tekst verwerken en internetten. Wil je meer kan dat, maar moet je software erop zetten. Dit zelfde principe geldt bij de MDA Compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emetic schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:52:

voor de calculator gan je naar start dan naar organiser dan krijg je heb al te zien.

chefkok18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Nvidiot schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:18:
[...]

Klopt, maar je kunt gewoon alles in voornaam mikken, dan laat ie 't goed zien :)
Haha dat is het probleem omzeilen :P

Atm sync ik niet met mijn pc (die is overleden), want daar kan je die weergave wel instellen. Maar i.i.g. de contacten die ik dus al reeds gesynct had (voor de pc crash) worden wel weergegeven als voornaam + achternaam. En daar staat alles verdeeld in First Middle en Last Name.

Wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Oesie schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:58:
[...]

Atm sync ik niet met mijn pc (die is overleden), want daar kan je die weergave wel instellen. Maar i.i.g. de contacten die ik dus al reeds gesynct had (voor de pc crash) worden wel weergegeven als voornaam + achternaam. En daar staat alles verdeeld in First Middle en Last Name.

Wie o wie?
Ik doe hetzelfde als Nvidiot, gwoon alles in voornaam pleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Oesie schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:58:
[...]

Wie o wie?
Op een forum ( weet niet meer welk, was een link vanaf HoFo of Modaco geloof Ik) kun je 4 cabs downen die je in je windows map gooit. Daarna krijg je na tap-and-hold in je contacts een keuze uit first/last, last/first, company/last/first, company/first/last. Zo kun je in je contacts zelf bepalen hoe ze getoond worden. Nadeel: je moet dat voor elk contact apart doen. beter dus eerst in Outlook alles instellen, dan syncen en nieuwe contacts ff handmatig zo instellen, gelijk bij invoeren. Als je ze wilt moet je me ff PM-en.

AM: Ante Meridium, dus voor twaalf uur des middags, PM: Post Meridium, dus na 12 uur des middags. 3.55 PM is 5 voor 4 in de middag, 3.55 AM is 5 voor 4 in de ochtend.

@adewidt: werkt die ghost adapter goed? Ik ben nl al een tijdje naar zo'n ding op zoek. Zo'n ghost sim heeft als voordeel dat je het zowiezo past. Nadeel: sims verknippen. Kreeg je er een malletje voor knippen bij en ook 2 houders om je sims weer in andere phones te gebruiken? Niemand kon me vertellen of ik dan ook via software een andere sim kon kiezen, maar dat kan dus via het sim menu? Kun je ook zien welke sim welk nummer heeft en dus welke sim je op dat moment gebruikt? of blijft het gokken waar je mee belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heeft iemand toevallig ervaring met het kopieren van een telefoonboek van een telefoon (in mijn geval een t630) naar de MDA?
Als ik het hele telefoonboek wil verzenden, verschijnt namelijk alleen het eerste contact in de contacts list...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
koksie schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:40:
[...]

Op een forum ( weet niet meer welk, was een link vanaf HoFo of Modaco geloof Ik) kun je 4 cabs downen die je in je windows map gooit. Daarna krijg je na tap-and-hold in je contacts een keuze uit first/last, last/first, company/last/first, company/first/last. Zo kun je in je contacts zelf bepalen hoe ze getoond worden. Nadeel: je moet dat voor elk contact apart doen. beter dus eerst in Outlook alles instellen, dan syncen en nieuwe contacts ff handmatig zo instellen, gelijk bij invoeren. Als je ze wilt moet je me ff PM-en.
Ze hebben hier alleen geen PMetjes :P Je kan me wel mailen (mail staat in mijn profiel), alvast bedankt.

P.S. Dit probleem is vast al is voorbij gekomen, maar vraag het even snel :o Mijn S100 speelt geen .mp3 af zodra ik deze in de map windows\rings heb geplaatst. Nou had ik een cab file gehad, EnglishMP3SetRingtone.CAB, maar daarbij gaan de mp3's nog niet werken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net geuprade naar firmware versie 1.12,
en het schijnt dat de echo veel minder is! tenminste dat zij me vriendin en me collega's
tomtom 5 werkt nu ook goed (so far so good)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Even een algemene vraag, de S100 heeft geen wifi maar zijn er mensen die dit eigenlijk missen aan de ppc? Je hoort het wel dat er mensen zijn die het missen maar ik kan me er geen voorstelling van maken dat ze het missen de ja de nee. En is de S100 geupdate naar 1.12 als je hem nu in de winkel gaat halen of moet je dat zelf nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Dagg schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:25:
Even een algemene vraag, de S100 heeft geen wifi maar zijn er mensen die dit eigenlijk missen aan de ppc? Je hoort het wel dat er mensen zijn die het missen maar ik kan me er geen voorstelling van maken dat ze het missen de ja de nee. En is de S100 geupdate naar 1.12 als je hem nu in de winkel gaat halen of moet je dat zelf nog doen.
Tja als je het echt mist kan je er nog een wifi sd kaartje in doen. Een maat van me heeft dat en het is op zich wel handig wanneer je ergens een accesspoint hebt. Of natuurlijk thuis via wifi je mp3 speler wil bedienen :D Dus ik ga zo'n kaartje ook maar aanschaffen, als ik de software aan de praat krijg natuurlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:25:
Natuurlijk mis je WiFi op je PPC. Het is eigenlijk een kleine computer, je zorgt toch ook dat je andere computers toegang hebben tot je evt. draadloze netwerk? Zo kun je liggend vanaf de bank op je S100/MDA/etc je mail checken, MSN'en of andere zaken via het internet bekijken of regelen.

Daarnaast, niet onbelangrijk, met een WiFi kaart heb je direct toegang tot het internet bij WiFi Hotspots, zoals bij Mc'Donalds de T-Mobile hotspots. Wat daarvan het gemak is? Naast het gebruik van internet aldaar, kun je met bijv. VoIPBuster login en SJPhone gratis telefoneren naar vaste nummers binnen Europa, Canada/USA en Australië. Grootste grap is dat je dit ook op vakantie kunt doen als je in één van die gebieden zit die gratis zijn om het thuisfront te telefoneren voor nop...

Met een programma als WiFiSniffer kun je de hotspots traceren en als er maar voldoende komen, is dat best een aardige dekking!

Dus WiFi? Altijd doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oesie schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:28:
[...]

Tja als je het echt mist kan je er nog een wifi sd kaartje in doen. Een maat van me heeft dat en het is op zich wel handig wanneer je ergens een accesspoint hebt. Of natuurlijk thuis via wifi je mp3 speler wil bedienen :D Dus ik ga zo'n kaartje ook maar aanschaffen, als ik de software aan de praat krijg natuurlijk :o
meestal zijn ze dan voorzien van 1.06 ofzo
maar upgraden stelt nix voor (20minuten, en het gaat allemaal vanzelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Zijn er inmidels al sdio kaartjes zonder de antenne erop, dus dat die meer in het toestel zit? Ik heb wel zoeites gezien voor een mini sd wifi card van penser ofzo, weet niet meer goed welk merk dat was maar heb dit nog niet kunnen vinden voor sd.

En missen jullie een toetsenbord bij et toestel? De 9090 gebruikers zweren nalijk bij het toetsenbord.

Ik zit zelf nog wel erg te twijfelen. Ik wil eigenlijk de S100 wel kopen maar de HTC Wizard spreekt me door de opties wel wat meer aan maar wanneer die ooit uit komt is maar de vraag. Hier nog wat speculaties over de wizard:

1: Ik heb trouwens het vermoeden dat deze ppc toch gebruikt gaat maken van UMTS, dit mede doordat het lijkt dat er aan de voorkant een camera zit die dus blijkbaar voor videocalling gebruikt kan gaan worden. Ben benieuwd, ook wanneer deze eventueel uit zal komen.

2: Die processor van Texas schijnt klaarblijkelijk maar maximaal 200Mhz te kunnen halen maar wel erg baterij vriendelijk te zijn. Een ander voordeel is dat de chips secondary digital signal processors heeft waardoor deze chip weer erg geschikt is voor de telefoonfuncties zonder de hoofd chip er op aan te spreken. Maar dat zijn ook weer geruchten dacht ik zo.

Dit zijn wat dingen die ik op heb gevangen op het net maar of het zo is weet ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
koksie schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:40:
[...]
@adewidt: werkt die ghost adapter goed? Ik ben nl al een tijdje naar zo'n ding op zoek. Zo'n ghost sim heeft als voordeel dat je het zowiezo past. Nadeel: sims verknippen. Kreeg je er een malletje voor knippen bij en ook 2 houders om je sims weer in andere phones te gebruiken? Niemand kon me vertellen of ik dan ook via software een andere sim kon kiezen, maar dat kan dus via het sim menu? Kun je ook zien welke sim welk nummer heeft en dus welke sim je op dat moment gebruikt? of blijft het gokken waar je mee belt?
Hier werkt het perfect zolang ik ze niet beide tegelijk wil gebruiken.
Je moet wel een digitale nemen zodat je via SIM-menu kan switchen.

Er zitten malletjes bij, maar ik was naar Duitsland gegaan en daar had de persoon die ze verkocht een aparte tang om ze uit te knippen. Ook zitten er 2 houders bij om er weer een losse sim van te maken.

Ja als je kijkt op je telefoon heb je als goed is een programma waarmee je het sim-menu kan bekijken (vaak onder een naam met info en fun). Nu komt er een sim-menu onder de naam Dual Sim Kaart.

Je moet beide simkaarten dezelfde pincode geven. In het sim-menu staat een sterretje voor de sim-kaart die je gebruikt. Ik heb mezelf geleerd dat sim1 KPN is en sim2 Orange is.
Ook komt er mogelijk binnenkort software om snel te switchen: www.wivit.com

Verder is het zo dat als je een soft-reset doet de sim-kaart die je het laatst gebruikte in gebruik blijft.

Mocht je graag een paar foto's zien of als je nog meer vragen hebt moet je het maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:58:
[...]

Natuurlijk mis je WiFi op je PPC. Het is eigenlijk een kleine computer, je zorgt toch ook dat je andere computers toegang hebben tot je evt. draadloze netwerk? Zo kun je liggend vanaf de bank op je S100/MDA/etc je mail checken, MSN'en of andere zaken via het internet bekijken of regelen.

Daarnaast, niet onbelangrijk, met een WiFi kaart heb je direct toegang tot het internet bij WiFi Hotspots, zoals bij Mc'Donalds de T-Mobile hotspots. Wat daarvan het gemak is? Naast het gebruik van internet aldaar, kun je met bijv. VoIPBuster login en SJPhone gratis telefoneren naar vaste nummers binnen Europa, Canada/USA en Australië. Grootste grap is dat je dit ook op vakantie kunt doen als je in één van die gebieden zit die gratis zijn om het thuisfront te telefoneren voor nop...

Met een programma als WiFiSniffer kun je de hotspots traceren en als er maar voldoende komen, is dat best een aardige dekking!

Dus WiFi? Altijd doen
Ikzelf vind WiFi niet zo interessant omdat ik thuis gewoon Bluetooth heb, en dus ook vanaf bed/bank of in de tuin kan MSNén... En ik ben niet iemand die stoer gaat lopen doen met dat ding op straat, is me veels te kostbaar om hem te laten jatten ofzo. Aan de andere kant is het handig dat je online kan om iets te checken, bijvoorbeeld de prijs van iets of de locatie van iets, of bus/trein tijden etc... Maar dat kan ook met GPRS in noodgevallen :)

Dus nee, WiFi hoef ik zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Ik heb serieus nog nooit lopen balen omdat ik geen wifi had.

Voor vele accesspoints moet je toch betalen en de beschikbaarheid is laag. Je kan veel beter een Orange Abbo nemen voor 12,50 per maand icm met Orange World, dan heb je tenminste door heel Nederland internet voor 6 euro per maand die van de 12,50 afgaat.

In mijn ogen ben je dan slimmer bezig.

Me vader heeft de qtek 9090 en het wifi netwerk dat we thuis hebben gebruikt die zelden. Ik heb hem in ieder geval nog nooit gehoord met dat wifi toch zo geweldig fijn is op zijn apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:48:
[...]

Ik heb serieus nog nooit lopen balen omdat ik geen wifi had.

Voor vele accesspoints moet je toch betalen en de beschikbaarheid is laag. Je kan veel beter een Orange Abbo nemen voor 12,50 per maand icm met Orange World, dan heb je tenminste door heel Nederland internet voor 6 euro per maand die van de 12,50 afgaat.

In mijn ogen ben je dan slimmer bezig.

Me vader heeft de qtek 9090 en het wifi netwerk dat we thuis hebben gebruikt die zelden. Ik heb hem in ieder geval nog nooit gehoord met dat wifi toch zo geweldig fijn is op zijn apparaat.
Alle T-Mobile hotspots zijn gratis, bij Mc. Donalds, maar inmiddels ook bij tankstations langs snelwegen (Duitsland loopt hierin voorop). Dit zal een vogelvlucht gaan nemen en het is voor de toekomst zeker dat een grote dekking zal ontstaan. Er zijn ook lokale initiatieven, zoals cafés die wifi hotspots inrichten. Daarnaast zag ik laatst zelfs een dorp in Spanje, die gratis wifi het hele dorp rondblies, dat zou helemaal te gek zijn ;)

En wat kost zo'n kaartje, internet voor 6 Euro bij Orange ben je zo doorheen natuurlijk. Dus de daadwerkelijke kosten zullen hoger zijn. Voor normaal internetten pak je liever je computer, of als je thuis bent WiFi met je S100/MDA e.d. op de bank over je toch al betaalde internetverbinding. En niet onbelangrijk, bel eens vanuit het buitenland naar huis in je vakantie, in een paar minuten ben je 10 of 20 Euri lichter. Bel eens een aantal malen per vakantie en je hebt je WiFi kaart eruit als je daar ook een Mc.Donalds hotspot of ander punt vindt! Daarnaast, helemaal fris is het niet, maar er zijn vele netwerken beschikbaar die WiFi een DHCP'tje uitdelen, zodat je meesurft op abo's waar je op dat moment zit. Iedereen neemt tegenwoordig een WiFi netwerk thuis :)

Dus nog steeds doen dat WiFi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Het internet van Orange is bijna all in, je hebt geen pop access en het is natuurlijk veel trager dan wifi. Maar je hebt wel overal bereik. Je kunt gewoon alle internetsites bezoeken en daarnaast is het ook nog mogelijk om bestanden te downloaden, muziek streamen mag dan weer niet. Je krijgt overigens 2 mb erbij voor complete internet acces, dus wel muziek streamen en mail downloaden. Daarnaast kun je daarvoor natuurlijk ook nog die 6 euro inzetten die je overhoudt van je abonnement...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:54:
[...]
Alle T-Mobile hotspots zijn gratis, bij Mc. Donalds, maar inmiddels ook bij tankstations langs snelwegen (Duitsland loopt hierin voorop).
probeer dit eens bij de "Riks" op de A4 (ook mc donalds) 20 hotspots:
"Welkom bij de hotspot van KPN Telecom, voer hier uw creditcard nummer in, als u een PDA of smartphone gebruikt, kunt u hier GEEN gebruik van maken"

nou het was weer leuk dat energieslurpende WiFi. Uiteraard is het op je thuisnetwerk (of van de buren ;) ) wel grappig.
En zoals eerder gezegd, internet bij Orange (via de bekende weg) is gratis en overal te krijgen, geen hotspot voor nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

en je kunt dus ook instellen dat alles gratis is bij Orange voor de 10e keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:41:
en je kunt dus ook instellen dat alles gratis is bij Orange voor de 10e keer
Da's waar maar...

1. voor hoe lang
2. alleen voor Orange gebruikers, dus niet de MDA/en andere providergebonden toestellen
3. hoe snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:45:
[...]

Da's waar maar...

1. voor hoe lang
2. alleen voor Orange gebruikers, dus niet de MDA/en andere providergebonden toestellen
3. hoe snel
1. Voor hoelang wat? Je kunt onbeperkt online zijn
2. Klopt Mja wie neemt er nu T-mobile >:)
3. Pff hoe snel in wat? Geen idee! Maar ik vind 't wel redelijk snel laden allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:49:
[...]

1. Voor hoelang wat? Je kunt onbeperkt online zijn
2. Klopt Mja wie neemt er nu T-mobile >:)
3. Pff hoe snel in wat? Geen idee! Maar ik vind 't wel redelijk snel laden allemaal
-->

1. heel mooi
2. Niet alleen T-Mobile, maar alle providers met een S100 achtig apparaat vallen dus buiten de boot. Ook KPN met de Ijam of iets dergelijks, hoe heet dat apparaat daar. Dekking Orange is ook niet altijd optimaal
3. Snelheid tov van een WiFi hotspot verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:59:
[...]

-->

1. heel mooi
2. Niet alleen T-Mobile, maar alle providers met een S100 achtig apparaat vallen dus buiten de boot. Ook KPN met de Ijam of iets dergelijks, hoe heet dat apparaat daar. Dekking Orange is ook niet altijd optimaal
3. Snelheid tov van een WiFi hotspot verbinding
1. idd
2. KPN Geeft gewoon S100 uit hoor (misschien in de war met HipTop?)
Orange slechte dekking: Nooit last van (woon in Randstad)
3. Pfff Wi-Fi gaat denk tig keer sneller, maarja gratis heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:11:
[...]

1. idd
2. KPN Geeft gewoon S100 uit hoor (misschien in de war met HipTop?)
Orange slechte dekking: Nooit last van (woon in Randstad)
3. Pfff Wi-Fi gaat denk tig keer sneller, maarja gratis heh
1. juist
2. KPN geeft S100 uit, maar hebben hun eigen naam ervoor als ik me niet vergis. Je kunt er in ieder geval niet mee op het orange gratis gebeuren. Orange slechte dekking, je gaat toch ook wel eens met de auto of trein op pad btje jammer dat je verbinding dan weg valt
3. WiFi gratis hotspots zijn ook gratis heh

edit, voor hoe lang bedoelde ik ook eigenlijk meer: voor welke periode laat men dit gratis gebeuren toe. Heb je straks Orange, wordt het betaald, weg met de pret

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
De meeste T-Mobile hotspots zijn zover ik weet niet gratis, weet anders niet waarom ik bij mijn laptop 50 euro aan t-mobile hotspots coupons kreeg.

Misschien is het gratis voor t-mobile gebruikers.

Tuurlijk heeft wifi voordelen, maar ik vind het absoluut geen gemis.
De dekkingsgraad is gewoon veel te laag, en om nouw eerst een paar minuten te gaan zoeken naar een hotspot heb ik toch liever iets dat altijd direct bereikbaar is.

Via GPRS kan je inderdaad geen skype bellen gebruiken of iets vergelijkbaars.
En voor mij ook nooit T-Mobile :)

Edit: Orange World blijft gewoon gratis, dit is iets waar Orange zijn klanten mee binnenhaald.

[ Voor 9% gewijzigd door adewidt op 28-06-2005 17:18 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.