Ik heb een Bluetooth Dongle van het merk Energetic gekocht bij Paradigit

Blijkbaar ging ik daar al de fout in
Windows XP (professional) moet toch gewoon met Service Pack 2 en alle laatste updates, een bluetooth dongle kunnen zien? Hij staat geinstalleerd in device manager (appraatbeheer). Volgens veel handleidingen/opmerkingen etc op internet zou er dan gewoon een Bluetooth icoontje bij het control panel moeten komen te staan. Ik heb deze echter niet..
Het is niet dat m'n Windows XP naar de klote is ofzo, op m'n laptop heb ik precies hetzelfde probleem. Ik word namelijk erg moe van de meegeleverde software die het maar half doet (de bluetooth dongle vind via die software m'n MDA altijd, maar als ik de compoort wil mappen dan werkt dat de ene keer wel en de andere keer niet..)
edit: Met de help functie van XP kan je naar Bluetooth zoeken, dan vind je diverse artikels waarin bijvoorbeeld staat
1. Open Bluetooth Devices in Control Panel. Het onderstreepte is dan aan te klikken maar er gebeurd niks.. same thing op laptop & pc! Oftewel bthprops.cpl reageerd niet. Ik heb alle Windows Bluetooth files vergeleken maar ze zijn allemaal gewoon goed...
[
Voor 23% gewijzigd door
Sluuut op 26-06-2005 22:11
]