HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 8

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.538 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
sander-sp schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:46:
[...]

Ja bijna iedereen geloof ik...
Ik heb een M500 en m'n batterijklepje zit gewoon vast. Maar ik zal het morgen even vergelijk met een vriend die een MDA Compact heeft!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:45:
[...]

Ik heb een M500 en m'n batterijklepje zit gewoon vast. Maar ik zal het morgen even vergelijk met een vriend die een MDA Compact heeft!
het is niet het batterijklepje dat los zit maar dat klepje dat daar boven zit. dus de backcover van je mda zeg maar...

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:54:
Wie weet welke navigatie prog het er beste op kan???
Tomtom lukte niet echt. Ik heb nu Engin4 erop staan. Die start wel op maar heeft geen GPS ontvangst. Wie heeft er wel een navigatie prog erop staan die werkt??
ik draai TT4.4 en dit draait super. gebruik het regelmatig in de auto, speelt muziek (met Pocket Music) en TT tegelijkertijd, zeer stabiel. Als de telefoon gaat stopt de muziek, hang ik op (of de andere kant) gaat de muziek weer verder, TT draait dan nog steeds (ik gebruik een AudiaX fm transmitter)

Wat betekent Tomtom lukte niet echt. ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:49

ChUcKiE

Dus........

Welke carkit en GPS oplossing gebruiken jullie voor je S100/MDA Compact?
Ik ben al even aan het zoeken en kom er een aantal tegen:

- Parrot CK3300 Bluetooth carkit + GPS
- PVT Qtek S100 Carkit en dan bijvoorbeeld een Bluetooth GPS
- Brodit houder met oplaadfunctie en losse Bluetooth GPS muis
- .....
- .....

Persoonlijk vind ik een echte carkit, met oplaadfunctie (dus houder waar je de telefoon/pda in steekt) de meest ideale oplossing. Deze is uiteraard ook nodig als je navigatie wilt gebruiken.

Wat gebruikt een ieder hier?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomtom lukte niet echt. Ik heb nu Engin4 erop staan. Die start wel op maar heeft geen GPS ontvangst. Wie heeft er wel een navigatie prog erop staan die werkt??
Misschien helpt een legale versie het best... :O

Zorg anders dat je een goede versie downed van usenet :X }:O :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Dus er waren hier toch zo veel klachten over de witte headset...
nou, ik heb em vandaag geprobeerd, maar ik vind em best wel relaxed.

Ik had me MDA gekocht in het zwarte headset tijdperk dus als iemand weet waar ik die witte headset kan kopen, graag een adres posten hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

A_to_the_S schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:43:

Ik had me MDA gekocht in het zwarte headset tijdperk dus als iemand weet waar ik die witte headset kan kopen, graag een adres posten hierzo.
Vind je het relaxed dat je het microfoontje over je T-shirt/trui/winterjas!!! moet dragen? Ik niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuipman
  • Laatst online: 09-09 21:51
Tomtom navigator 5 werkt bij mij wel op mijn SPV M500. Tomtom mobile doet het idd niet want die is voor smartphones en niet voor pda's.....

Pc gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat de prijs hoog in de'polis' staat is juist niet positief oververzekeren is geen optie zeker niet dat er bij uitkering van de schade de dag/markt waarde uitgekeerd zal worden, die aanzienlijk lager is.
Canaria schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:47:
[...]

Dat de losse toestelprijs zo hoog is, is juist positief gezien de verzekering! Niemand koopt het toestel los voor die prijs. Maar als je toestel onherstelbaar beschadigd is, of gestolen, is dat de verzekeringswaarde, waarvoor je weer een nieuw toestel kunt kiezen. Dan ben je echt blij dat er zo'n hoog bedrag op je polis staat. In de verzekeringspremie scheelt het geen cent, of je nu je Siemens A52 verzekert of je SPV M500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:15:
dat de prijs hoog in de'polis' staat is juist niet positief oververzekeren is geen optie zeker niet dat er bij uitkering van de schade de dag/markt waarde uitgekeerd zal worden, die aanzienlijk lager is.
[...]
Ik heb mijn M500 ook verzekerd bij Orange, en die verzekering keert, zoals veel telefoonverzekeringen, niet de dagwaarde maar de vervangingswaarde uit. Het toestel wordt dus bij schade indien mogelijk gerepareerd en als de schade hoger is dan de economische waarde op dat moment wordt het vervangen door hetzelfde model. Is dat model niet meer leverbaar, dan wordt het in overleg door een ander model vervangen, met een maximale waarde die op de polis staat :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:33
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:32:
[...]

ik draai TT4.4 en dit draait super. gebruik het regelmatig in de auto, speelt muziek (met Pocket Music) en TT tegelijkertijd, zeer stabiel. Als de telefoon gaat stopt de muziek, hang ik op (of de andere kant) gaat de muziek weer verder, TT draait dan nog steeds (ik gebruik een AudiaX fm transmitter)
Ik weet niet of ze er veel op controleren, maar die FM-transmitters zijn verboden in Nederland. De FM-frequenties zijn namelijk voor veel geld verkocht hier en dan mag je daar zelf niet zomaar gebruik van maken, zelfs niet me zo'n klein dingetje. Maar zoals ik al zei: ik betwijfel of ze er veel op controleren...

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ze er veel op controleren, maar die FM-transmitters zijn verboden in Nederland. De FM-frequenties zijn namelijk voor veel geld verkocht hier en dan mag je daar zelf niet zomaar gebruik van maken, zelfs niet me zo'n klein dingetje. Maar zoals ik al zei: ik betwijfel of ze er veel op controleren...
ik ben er van op de hoogte en vind het tevens belachelijk voor die 15 meter.
Het werkt iig erg goed icm de S100 (en elk ander muziekspeelapparaat) ;)

Voor mensen die op zoek zijn naar een BT GPS; de Adapt roeleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

De Sonneman schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:20:
[...]

Die dingen zijn niet traceerbaar met dat kleine bereik wat ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad- schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:59:
[...]

Ehhh...
dat er een USB uitgang aan die sigaretteaansteker-adapter zit... wil dat ook zeggen dat dat ding *geschikt* is om mijn MDA mee op te laten ?
Want dat de stekker past (het is mini USB inderdaad) wil niet zeggen dat het ook kán....
iemand ervaring ?
Jouw quote is volgens mij mijn bericht. Dus ik spreek uit ervaring. Het antwoord is dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:01:
[...]

Jouw quote is volgens mij mijn bericht. Dus ik spreek uit ervaring. Het antwoord is dus ja...
Ligt eraan, ikzelf heb ook een mda compact. Echter in combinatie met de sigarettenplug van adapt en mijn usb sync kabel, laadde mijn mda compact niet op(lampje ging niet branden en batterij nam af). Ik heb toen mijn rom geupdate(eerst had ik versie 1.01) naar versie 1.11(een goede tutorial is te vinden op http://forum.ppc-phones.nl/index.php?topic=292.0), sindsdien werkt het als een zonnetje, het lampje gaat branden en hij laad echt op!

ps. ik heb gemerkt dat het wel af kan hangen van je auto, in originele vorm(dus voor de update) kreeg ik het wel in een auto werkend(ik heb er drie geprobeerd, in een kreeg ik het werkend(helaas niet die van mezelf ;) )).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:46:
[...]

Ja bijna iedereen geloof ik...
mes ertussen zetten, en klein beetje open maken.
Druppel seconde lijm ertussen.

Dat was mijn oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
0Burner0 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:01:
[...]

:o
Thnx ik d8 dat het al voor bij was gekomen maar ik kon niet vinden :o :o
Ja, nou ik moet zeggen dat ik de zoekfunctie van dit forum verre van geweldig vind. Vaak werkt googlen nog beter dan zoeken binnen tweakers!

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Ik heb nu TomTom 5 draaien, alleen blijft hij soms haken, en als je nuttige plaatsen wilt laten aangeven of bellen ofzo dan staat hij even stil en daarna sluit hij af...

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
sander-sp schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:07:
[...]
Vind je het relaxed dat je het microfoontje over je T-shirt/trui/winterjas!!! moet dragen? Ik niet >:)
Waarom moet hij perce OVER je kleding? omdat anders dat draad zo schuurt?
Vind ik geen probleem.

Heeft iemand al een verkoop adres, voor die witte headset?
Je kan hier posten of je kan me mailen op s_aziez@yahoo.com

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:50:
Ik heb nu TomTom 5 draaien, alleen blijft hij soms haken, en als je nuttige plaatsen wilt laten aangeven of bellen ofzo dan staat hij even stil en daarna sluit hij af...

iemand een oplossing?
erg stabiel vindt ik tom tom 5 ook niet.
en dat ligt niet aan de warez release de orginelen op een ipaq is ook langzaam en vraag erg veel van je systeem.

Maar wat ik erg kut vindt, dat de letters niet met een qwerty indeling op je scherm verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Als het goed is gaan zowel de telefoon als de headset in een spaarmodus als ze niet aktief worden gebruikt. Zogauw de telefoon gaat stuurt de telefoon een 'wake up' bericht naar de headset.
Ik kan bij die van mij merken (logitec pro) omdat er een lichte vertraging zit tussen het belsignaal op de telefoon en op de headset bij de eerste keer dat hij gaat :)
Bij normaal gebruik (2x30 min. per dag bellen en rest continue bluetooth standby) gaat mijn m500 makkelijk 2 dagen mee. Daarmee heb ik het gebruik van de agenda etc. niet meegeteld.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:28:
Ik heb sinds kort zo'n BT oording. (had een USB-BT plug voor m'n pc nodig, nu kreeg ik die headset+usb stick voor 30 euro, kon ik niet laten liggen)
Wat ik niet helemaal snap hieraan: ik moet BT op m'n Qtek aan laten staan neem ik aan ? Dit zuipt enorm aan power. Ik zou liever zien dat BT aan gaat zodra m'n telefoon gaat. Of overschat ik het energie issue ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:54:
[...]

erg stabiel vindt ik tom tom 5 ook niet.
en dat ligt niet aan de warez release de orginelen op een ipaq is ook langzaam en vraag erg veel van je systeem.

Maar wat ik erg kut vindt, dat de letters niet met een qwerty indeling op je scherm verschijnen.
Dan heb je iig niet de Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:43:

Ik kan helaas zeggen dat ik ze allebei in mijn bezet heb gehad. Had problemen met de mic van mijn oorspronkelijke zwarte, opgestuurd, kreeg ik op nieuw een zwarte terug met kapot linkeroortje. Opnieuw terug gestuurd en toen kreeg ik een witte.

In eerste instantie was ik daar niet echt happy mee, met name door die draad. Echter de mic is echt stukken beter. Zelfs als je die afdekt kunnen mensen je nog goed verstaan. Inmiddels heb ik die draad ook al getweaked door dat visdraad omhulsel er gewoon vanaf te halen. Ging vrij eenvoudig, gewoon aan het begin van de stekker een paar loshalen met een priem oid en dan met een schaar de rest doorknippen (en wel uitkijken dat je niet de koptelefoon snoer doorknipt!).

Nou is het alleen nog zo dat ik bij extreme bass en volume het linkeroortje wat hoor kraken. Valt mee te leven aangezien hij voor de rest goed werkt. Micchien ooit nog eens andere doppen op solderen, maar dat zien we dan wel weer (of zo'n connectortje van sony er tussen knopen dat je je koptelefoon daarin kan pluggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Nou, ik lees net op de site van T-Mobile dat je dus niet alleen betaalt voor de data bij GPRS, maar ook de tijd!

Een medewerker van de klantenservice heeft mij echter verteld dat je alleen betaalt voor de ontvangen hoeveelheid data. NIET dus!

Weet iemand trouwens in instellingen van de SMTP-server van T-mobile? Ik vind de info op hun website waardeloos.

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:50:

iemand een oplossing?
Da's dus de illegale versie. Wellicht de Balkonl versie van newsserver afgetrokken? Daar is inmiddels een fix voor. Die gaat bij POI idd vastlopen.

Origineel doet 'ie dat niet nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
warrie schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:14:
Nou, ik lees net op de site van T-Mobile dat je dus niet alleen betaalt voor de data bij GPRS, maar ook de tijd!

Een medewerker van de klantenservice heeft mij echter verteld dat je alleen betaalt voor de ontvangen hoeveelheid data. NIET dus!

Weet iemand trouwens in instellingen van de SMTP-server van T-mobile? Ik vind de info op hun website waardeloos.
Waar lees jij dat je ook betaalt voor de tijd? Ik lees nl dat je kunt kiezen, of voor tijd of voor data. Zie verschil "Internet volume" en "Internet tijd" in hun voordeelbundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

A_to_the_S schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:53:
[...]

Waarom moet hij perce OVER je kleding? omdat anders dat draad zo schuurt?
Vind ik geen probleem.

Heeft iemand al een verkoop adres, voor die witte headset?
Je kan hier posten of je kan me mailen op s_aziez@yahoo.com

Thnx
Eerlijk gezegd heb ik nooit met dat ding over straat gelopen, maar ik kan me zo voorstellen dat als je het microfoontje onder je winterjas, en misschien ook onder je trui hebt, de mensen aan de andere kant je niet meer zo goed verstaan, en zoiezo een hoop kabaal horen door het schuren van je jas/trui tegen het micje aan. maar als je het niet probeerd weet je het ook niet :) suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
in welke map moet ik SMStonen neerzetten om die af te kunnen spelen bij een binnenkomend smsbericht?!

is dit mogelijk want ik heb ze al in windows/rings staan maar dan ziet ie ze daar niet

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Rosmalen schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:24:
in welke map moet ik SMStonen neerzetten om die af te kunnen spelen bij een binnenkomend smsbericht?!

is dit mogelijk want ik heb ze al in windows/rings staan maar dan ziet ie ze daar niet
In je windows map. het moeten wavjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
check je mail

[ Voor 110% gewijzigd door Canaria op 22-06-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 06:56
Heb vandaag net mijn i-mate jam binnen gekregen, krijg alleen het gsm shit niet aan de praat.
Iemand nog ideën hoe dit op te lossen of zou het echt een fysiek valen zijn.

Is in combinatie met Vodafone abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tundreq schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:41:
Heb vandaag net mijn i-mate jam binnen gekregen, krijg alleen het gsm shit niet aan de praat.
Iemand nog ideën hoe dit op te lossen of zou het echt een fysiek valen zijn.

Is in combinatie met Vodafone abbo.
Wat voor een abo en voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen waar ik Stylus pen kan kopen voor de M500.
Nee, de pen van de qtek etc, passen niet..

Greets Kloppie }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:28:
[...]

Wat voor een abo en voor welke prijs?
100 belminuten verder helemaal niks, bellen kan niet en kan zelfs mijn sim card niks vanaf kopieeren, dus de contacts heb ik ook nog niet op het apparaat kunnen kopieeren.

Ook loopt het synchroniseren vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tundreq schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:02:
[...]

100 belminuten verder helemaal niks, bellen kan niet en kan zelfs mijn sim card niks vanaf kopieeren, dus de contacts heb ik ook nog niet op het apparaat kunnen kopieeren.

Ook loopt het synchroniseren vast.
Wat kost het je p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
Eeh gewoon 18,50 ofzo, heb het toestel los gekocht he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
op www.nieuwemobiel.nl ze je de "opvolger" qtek s110. Alles precies hetzelfde behalve nu met 128 mb geheugen ipv 64 en zwart ipv zilver.

Toch jammer geen wifi, geen windows os mobile 2005 of umts.

[ Voor 9% gewijzigd door pang op 22-06-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:09
Echt kut dat de opvolger en geen snellere proc heeft en geen wifi. Hopelijk heeft die wel een betere camera en een geheugen die niet ineens leeg is. Ik vind hem ook lelijker dan de huidige s100. Ik was van plan om ook de opvolger te halen, maar nu twijfel ik.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude behalve het uiterlijk is er letterlijk nix verschillend, behalve meer geheugen, uiterlijk vind ik er niet eens beter uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:29:
[...]

Da's dus de illegale versie. Wellicht de Balkonl versie van newsserver afgetrokken? Daar is inmiddels een fix voor. Die gaat bij POI idd vastlopen.

Origineel doet 'ie dat niet nl.
Hoe bedoel je dat, een fix van tomtom voor dit probleem? Kheb nergens iets gezien van ee fix voor dit probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb 'n klein probleempje met alle afbeeldingen op m'n telefoon.
Ik kreeg een afbeelding binnen via Bluetooth en ik wist van 'n vriend waar die moest staan.
Namelijk in de map 'my documents' op het interne geheugen.
Nou dit klopte perfect, want hij stond erbij.
Ook staan er in 'my documents' allerlei mappen zoals "Business" "Caller ID Photos" "My midlets" enzovoort. Ook stonden er een paar standaard geluidjes, pdf bestandje (Westtek ofzo) enzovoorts. Nu heb ik al die losse bestandjes verwijderd (ook iets van .gxl als ik 't uit m'n hoofd weet) en alleen die echte mappen laten staan. Maar nu kan ik werkelijk geen 1 afbeelding meer normaal openen. Met normaal openen bedoel ik gewoon dubbelklik op het bestandje en normaal opende die 'm. Nu krijg ik de melding "cannot find ............ (or one of its components) blablabla. Als ik gewoon naar 'Album' ga en dan de foto/ plaatje wil openen, dan lukt 't wel. Maar ja ik wil gewoon dat het met 'n dubbelklik werkt. Kan het zijn dat ik 'n bestandje heb weggegooid waardoor dit niet meer werkt? En welk bestandje zou dit kunnen/ moeten zijn dan?

Ik heb geen zin om weer te hardresetten, omdat nu eindelijk alles goed ingesteld staat en ik er nu ook al weer aardig wat smsjes in heb staan. Ik heb 'm ooit 'n paar keer gehardreset, maar dan raakte ik 1 of 2 smsjes kwijt, om alles te testen, maar nu heb ik daar absoluut geen zin meer in. Of is er 'n hele simpele manier om smsjes op de comp te zetten en na 'n hardreset weer op de PDA?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen met het vinden van gratis software, waar mee je een baterij indicator op je taskbar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:09:
Wie kan mij helpen met het vinden van gratis software, waar mee je een baterij indicator op je taskbar krijgt.
Gebruik daarvoor SPB Pocket Plus 2.5 (of 3.0 als je die kunt vinden >:) ) Staat volgens mij in startpost 'n linkje!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
CLB schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:11:
[...]

Gebruik daarvoor SPB Pocket Plus 2.5 (of 3.0 als je die kunt vinden >:) ) Staat volgens mij in startpost 'n linkje!
Hij vroeg om gratis 8)7 8)7
Maar 3.0 is erg moeilijk te vinden ik kan het in iedergeval niet heeft iemand een zoekterm voor mij bij googke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:05:
[...]
Hoe bedoel je dat, een fix van tomtom voor dit probleem? Kheb nergens iets gezien van ee fix voor dit probleem...
Klopt, want hulp bij fixen van of discussieren over een illegale versie van TomTom is niet toegestaan op GoT.
0Burner0 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 07:23:
[...]
Hij vroeg om gratis 8)7 8)7
Maar 3.0 is erg moeilijk te vinden ik kan het in iedergeval niet heeft iemand een zoekterm voor mij bij googke ;)
Versie 3.0 is nog niet uit, dus is het ook niet de bedoeling om te vragen hoe je die kunt vinden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23
pang schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:54:
op www.nieuwemobiel.nl ze je de "opvolger" qtek s110. Alles precies hetzelfde behalve nu met 128 mb geheugen ipv 64 en zwart ipv zilver.

Toch jammer geen wifi, geen windows os mobile 2005 of umts.
Ik kan je wel vertellen dat je nieuwemobiel.nl ook niet altijd moet geloven. Er heeft namelijk al eerder een opvolger van de S100 gestaan, de I-mate Super Jam om precies te zijn, deze is het zelfde als de S110 maar deze is/wordt ook niet uitgebracht na het mailen van desbetreffende bedrijven. Of ze houden zich allemaal van de domme dat kan natuurlijk ook nog.

Ik had op pocketpc-club.nl volgens mij wel een eker gelezen dat er een opvolger van de S100 zou komen met 512 Mhz, wifi en nog wat zaken, betere cam dacht ik maar ik heb er niks meer over gehoord of gelezen. Wel jammer iig als de S110 echt de opvolger wordt, de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
ik gebruik zelf pocketalarm (www.pocketmax.net) en die bevalt mij prima... Je kunt een 30-dagen trial downloaden. Hetzelfde geld voor PocketArtist 3, PocketRAR is freeware, gsplayer ook, betaplayer ook etc. zoek gewoon eens op internet en je vind vanzelf alles wat je nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Laatst online: 08-09 23:24
Weet iemand waar je een mooi hoesje/tasje voor de m500 kan krijgen want alles is gemaakt voor de S100 en niks is echt gemaakt voor de M500 van orange:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Finwe schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:42:
[...]

Waar lees jij dat je ook betaalt voor de tijd? Ik lees nl dat je kunt kiezen, of voor tijd of voor data. Zie verschil "Internet volume" en "Internet tijd" in hun voordeelbundels.
Van hun website:

code:
1
2
3
4
5
6
 T-Mobile Internet (via GPRS en T-Mobile HotSpot)   

Dienst    Tarief  

T-Mobile Internet, Volume     € 0,23 per 100 KB   
 T-Mobile Internet, Tijd     € 0,24 per minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dagg schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:18:
[...]

Ik kan je wel vertellen dat je nieuwemobiel.nl ook niet altijd moet geloven. Er heeft namelijk al eerder een opvolger van de S100 gestaan, de I-mate Super Jam om precies te zijn, deze is het zelfde als de S110 maar deze is/wordt ook niet uitgebracht na het mailen van desbetreffende bedrijven. Of ze houden zich allemaal van de domme dat kan natuurlijk ook nog.

Ik had op pocketpc-club.nl volgens mij wel een eker gelezen dat er een opvolger van de S100 zou komen met 512 Mhz, wifi en nog wat zaken, betere cam dacht ik maar ik heb er niks meer over gehoord of gelezen. Wel jammer iig als de S110 echt de opvolger wordt, de tijd zal het leren.
http://www.qtek.fi/qtek_s110.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buiten dat hij een lelijkere kleur heeft, is er niets speciaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check je mail

[ Voor 91% gewijzigd door Canaria op 23-06-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
De Qtek S110 is eigenlijk niets meer dan een ge-upgrade Jam met 128 in pl v 64 MB RAM. Deze upgrade kun je ook laten doen bij PocketPC Techs of hoe die gasten ook mogen heten vor US$ 200. Dat kan via Expansys of rechtsreeks via hen. Zij vervangen de 64 MB chips gewoon door grotere chips. Deze S110 heeft eigenlijk hetzelfde idee, gewoon grotere chips en een zwarte behuizing om hem iig van de buitenkant ook wat te veranderen.
Ik heb de S110 ook nog niet in MDA Compact, orange of XDA mini varianten gezien, ik ga er eigenlijk van uit dat het een qtek solo actie is. De S110 zal denk ik op het RAM na precies dezelfde specs hebben als de normale S100.

De echte opvolger van de Magician zal de HTC Wizard of HTC Galaxy worden. Vrijwel gelijk aan elkaar, maar 1 met keyboard en 1 zonder. Deze heeft iig wel Wifi, 128 MB ROM, 64 MB Ram en Win 5.0. Win 5.0 maakt ROM ook belangrijker dan RAM aangezien programma's voortaan net als op een desktop alleen uitgevoerd worden in RAM. Opslag van de progs gebeurt in het ROM. Voordelen: meer RAM beschikbaar voor uitvoering en na een hard reset staan je progs gewoon nog in ROM, je bent dus geen data kwijt. RAM is alleen nog voor tijdelijke processen als progs uitgevoerd worden. Op www.howardsforum.com, xda-developers en Modaco zijn de specs van de Wizard te vinden, helaas nog geen foto's. Er zijn wel plaatjes, maar dat zijn meer artist impressions dan echte foto's van het toekomstig uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SKYROLFER, drop ff je mailadres ofzo.

Ik wil graag met je discussiëren omtrent TomTom en het feit dat het normaal gesproken wel goed draait met POI etc. Weet je wel?

Zojuist is deze vraag verwijderd, maar het lijkt mij een hele normale, ik voldoe toch aan de regels als ik dit mailtje zo lees. Ik zeg of doe niks illegaals.

Ik vraag jou specifiek om een ander contactpunt dan dit forum! Ik zie je mailadres evt. wel staan dan!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
warrie schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:42:
[...]

Van hun website:

code:
1
2
3
4
5
6
 T-Mobile Internet (via GPRS en T-Mobile HotSpot)   

Dienst    Tarief  

T-Mobile Internet, Volume     € 0,23 per 100 KB   
 T-Mobile Internet, Tijd     € 0,24 per minuut
Dat is dus 0.23 per 100 KB via GPRS of .024 per minuut via WiFi.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Voor de mensen die op vakantie gaan kwam ik een handige site tegen.

Stond onder andere in hoe je goed koper kan internetten uit het buiten land

Edit: 8)7 moet je wel de site neer zetten
http://www.jacco2.dds.nl/telecom/internetopreis.html

[ Voor 27% gewijzigd door 0Burner0 op 23-06-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:08:
Voor de mensen die op vakantie gaan kwam ik een handige site tegen.

Stond onder andere in hoe je goed koper kan internetten uit het buiten land

Edit: 8)7 moet je wel de site neer zetten
http://www.jacco2.dds.nl/telecom/internetopreis.html
Gewoon de hotspot van de Mc. Donalds/T-Mobile opzoeken met je MDA en WiFi card :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Niemand 'n idee, waarom ik via 'n 'dubbelklik' geen plaatje meer kan openen?
Zou iemand mij alle losse bestandjes kunnen mailen die staan in de map 'my documents' op het interne geheugen. Dus dat pdf bestandje van Westtek en dergelijke (ook iets van .glx ofzo)!!??

UPDATE: Ik kan nu ook geen applicaties meer runnen via Activesync. De comp zegt dan : "on the next mobile device connection, the installed applications will be downloaded to the device" Dit heb k ook nog nooit gezien! Kan dit ook komen doordat ik 'n bepaald bestandje heb weggegooid?
Ik kan trouwens ook niet meer normaal syncen met ActiveSync om bv. m'n gegevens te updaten enzo!! Hmm nu begint 't wel echt goed k*t te worden en moet dan moet ik maar gaan hardresetten, maar toch wil ik eerst m'n smsjes op de comp hebben staan en die later weer terug kunnen zetten. Iemand een tip of 'n progje dit dit kan?

Ik heb m'n Orange logo'tje ook weggehaald met 'n suikerklontje! Suuuuuper :9

[ Voor 141% gewijzigd door CLB op 23-06-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Iemand een idee of Orange een nieuwe versie wil gaan verkopen? De M500 is namelijk pas van de site gehaald. Ik heb de helpdesk gebeld, maar die 'mochten niets zeggen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

zAo schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:10:
Iemand een idee of Orange een nieuwe versie wil gaan verkopen? De M500 is namelijk pas van de site gehaald. Ik heb de helpdesk gebeld, maar die 'mochten niets zeggen'.
K denk niet dat ze zo snel na de SPV M500 een nieuwe gaan releasen.
Volgens mij vallen de verkoopcijfers nou niet bepaald tegen, dus ze zullen eerst 'n sla'tje willen slaan uit de verkoop van de SPV M500 denk, en daarna pas weer verdergaan met andere SPV's. (mja DENK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
CLB schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:04:
Niemand 'n idee, waarom ik via 'n 'dubbelklik' geen plaatje meer kan openen?
Zou iemand mij alle losse bestandjes kunnen mailen die staan in de map 'my documents' op het interne geheugen. Dus dat pdf bestandje van Westtek en dergelijke (ook iets van .glx ofzo)!!??

UPDATE: Ik kan nu ook geen applicaties meer runnen via Activesync. De comp zegt dan : "on the next mobile device connection, the installed applications will be downloaded to the device" Dit heb k ook nog nooit gezien! Kan dit ook komen doordat ik 'n bepaald bestandje heb weggegooid?
Ik kan trouwens ook niet meer normaal syncen met ActiveSync om bv. m'n gegevens te updaten enzo!! Hmm nu begint 't wel echt goed k*t te worden en moet dan moet ik maar gaan hardresetten, maar toch wil ik eerst m'n smsjes op de comp hebben staan en die later weer terug kunnen zetten. Iemand een tip of 'n progje dit dit kan?

Ik heb m'n Orange logo'tje ook weggehaald met 'n suikerklontje! Suuuuuper :9
Sprite Backup kan een back-up maken van sms-jes en e-mails. Deze worden dan op SD-kaart opgeslagen en kunnen later weer terug gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

adewidt schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:48:
[...]

Sprite Backup kan een back-up maken van sms-jes en e-mails. Deze worden dan op SD-kaart opgeslagen en kunnen later weer terug gezet worden.
Ahaa dan ga ik Sprite-Backup zoeken! Dank voor de snelle reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:51:
[...]

Ahaa dan ga ik Sprite-Backup zoeken! Dank voor de snelle reply!
Je kunt Sprite Back-up het beste op "advance mode" ofzow draaien. Kan je specifiek kiezen welke mail en sms-accounts je wilt bewaren.

Helaas hebben ze geen demo meer, als je contact met me opneemt heb ik nog wel een versie voor je.

[ Voor 5% gewijzigd door adewidt op 23-06-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:09:
Kbattery, Link. Is gratis, en kan ook icm de klok weergegeven worden (dan schuif je het geheel over de originele klok heen). suc6

[ Voor 20% gewijzigd door SaN op 23-06-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
als iemand nog een adapt gps muis zocht, moet je ff bij inkoopactie.net kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Laatst online: 22:34
ok ik heb een tijdje geleden vragen gesteld mbt orange email

ondertussen heb ik alles werken, maar dit heeft acces point "internet"| nodig, en dit kost me dus gewoon kb van die 2mb die je elke maand krijgt
overig internet is gewoon gratis (die proxy settings zoals iedereen wel weet)
heeft iemand ook een manier om ook het orange email gebeuren gratis te krijgen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zojuist mijn QTek S100 tot de laatste versie ge-update, en mijn Adapt Bluetooth GPS ontvangen. Deze krijg ik niet aan de praat, en dat komt denk ik omdat ik nooit het menu met "profielen" krijg te zien (hij gaat meteen naar de naam van het BT device). Hij ziet de Adapt probleemloos.

Het gaat als volgt:

BT aan op S100 met optie "make device discoverable"
Ik ga naar "devices" en klik op "new"
hij vindt de Adapt GPS
deze selecteer ik en ik klik op "next"
hij vraagt om een passkey en ik typ in "0000" en "next"
hij vraagt "enter display name for the device"
enige optie is "finish"

????

Als ik nu alles wegklik zie ik nog snel een scherm verdwijnen met daarin de profielen en de poortinstellingen ! Volgens mij heb ik deze nodig, voor instellen com-poort. Hoe kom ik daar? Moet ik drivers installeren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
bij bluetooth instellingen heb je 3 tabbladen hoor, daar moet je ook iets instellen, maar ik weet ff niet meer wat je exact moest doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:48
Ik heb geen COMpoort hoeven installeren voor m'n Adapt, de wizard vroeg slechts of ik een bepaald profiel wilde aanmaken, daar ging ik akkoord mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:07:
[...]

Kbattery, Link. Is gratis, en kan ook icm de klok weergegeven worden (dan schuif je het geheel over de originele klok heen). suc6
super bedankt, werkt goed!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THEVGE schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:36:
Zojuist mijn QTek S100 tot de laatste versie ge-update, en mijn Adapt Bluetooth GPS ontvangen. Deze krijg ik niet aan de praat, en dat komt denk ik omdat ik nooit het menu met "profielen" krijg te zien (hij gaat meteen naar de naam van het BT device). Hij ziet de Adapt probleemloos.
als ie de adapt probleemloos ziet, wat is dan het probleem ? maw wat werkt er niet ?
(ik heb TT5 niet aan de praat gekregen met de adapt, met 4.4 draait ie perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.....en dit kost me dus gewoon kb van die 2mb die je elke maand krijgt
....
krijgt ??? daar betaal je netjes 6 euro voor (=orange world, 3 euro p/MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:49

ChUcKiE

Dus........

jozy schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:22:
als iemand nog een adapt gps muis zocht, moet je ff bij inkoopactie.net kijken
Hmm, deze BT muizen gaan op ebay soms voor onder de 50 euro eruit en er worden er misschien wel 100 aangeboden. Allemaal dezelfde BT-77.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:37:
[...]

super bedankt, werkt goed!

_/-\o_
Je kan ook nog voor Magic Button gaan, die heeft ook meteen programma's mee afsluiten zoals met spbpocketplus. Magic Button is ook freeware btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Laatst online: 21:53
Inderdaad, maar houdt nog wel even rekening met 23,50 verzendkosten vanuit Singapore. En je moet betalen met PayPal. Maar verder werkt het als een trein, ook met TomTom 5.

Alleen werkt mijn activesync nu niet meer met bluetooth??? Ik heb hem opnieuw laten pairen, maar ik kan nergens meer een com-poort instellen in mijn mda. Ik klik op nieuwe outbound poort, kies mijn pc en dan komen er geen getallen te staan. Iemand een ideetje waarom niet? Ik heb zelf het idee dat de GPS-muis activesync vervangen heeft en dat ie het daarom niet doet??? Maar dit kan ook flinke onzin zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

THEVGE schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:36:

????

Als ik nu alles wegklik zie ik nog snel een scherm verdwijnen met daarin de profielen en de poortinstellingen ! Volgens mij heb ik deze nodig, voor instellen com-poort. Hoe kom ik daar? Moet ik drivers installeren???
Volgens mij heb ik dit 'probleempje' ook gehad met de installatie van 'Bluetooth Tools'
Als je dan dat schermpje te zien krijgt van 'name of the device' druk je op start en dan 'today' (zodat je dus in je today-scherm komt) Als 't goed is moet je dan wel die profielen kunnen zien (denk k hoor!)

Twee foto'tjes van m'n Orange-logo vrije SPV'tje. Dat SPV en M500 laat ik lekker staan, vind ik wel mooi
Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL969/3751405/7740013/101875404.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL969/3751405/7740013/101875412.jpg
Jaja gefotografeerd terwijl het groene lichtje knipperde :P

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 24-06-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
  • Laatst online: 03-07 13:38
So hey... nummer 8 alweer...

En heb ze allemaal al doorgelezen, en toch geen antwoord op het probleem waar ik mee zit.

Wanneer ik mijn MDA Compact aan me PC link gaat ie synchroniseren. Maar hij zet alleen de dingen die in me MDA staan in me Outlook. De agendapunten die ik in Outlook zet, komen niet in mijn MDA. Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt!

If you see me running, try to catch up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Oozie schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:24:
Wanneer ik mijn MDA Compact aan me PC link gaat ie synchroniseren. Maar hij zet alleen de dingen die in me MDA staan in me Outlook. De agendapunten die ik in Outlook zet, komen niet in mijn MDA. Weet iemand hoe dit kan?
Is dit niet gewoon een instelling van ActiveSync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
... welke instelling is het dan volgens jou? ... heb er al van alles aan gedaan.

Het gekke is ook, wanneer ik een agendapunt invoer in me MDA, dan wordt ie pas zichtbaar wanneer ik de groep (privé, school, werk) aanvink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
Of moet je geen categorieën aanmaken in je MDA? Want hij toont alleen de afspraken wanneer de categorie geselecteerd is. De categorieën die ik via mijn PC binnenhaal kan ik niet selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Oozie schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:21:
Of moet je geen categorieën aanmaken in je MDA? Want hij toont alleen de afspraken wanneer de categorie geselecteerd is. De categorieën die ik via mijn PC binnenhaal kan ik niet selecteren.
That does the trick.

[ Voor 3% gewijzigd door Mex op 24-06-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Laatst online: 22:34
cryptapix schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:48:
ok ik heb een tijdje geleden vragen gesteld mbt orange email

ondertussen heb ik alles werken, maar dit heeft acces point "internet"| nodig, en dit kost me dus gewoon kb van die 2mb die je elke maand krijgt
overig internet is gewoon gratis (die proxy settings zoals iedereen wel weet)
heeft iemand ook een manier om ook het orange email gebeuren gratis te krijgen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
adewidt schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:57:
[...]

Je kunt Sprite Back-up het beste op "advance mode" ofzow draaien. Kan je specifiek kiezen welke mail en sms-accounts je wilt bewaren.

Helaas hebben ze geen demo meer, als je contact met me opneemt heb ik nog wel een versie voor je.
Zou je me kunnen maile of msnne:
****************@**********.com

Al thnx

[ Voor 11% gewijzigd door 0Burner0 op 24-06-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb m'n SPV gehardreset en toen de backup gerestored zodat al m'n smsjes/ mmsjes weer fijn en goed in m'n telefoon stonden. Superprogje is dat man! (Sprite Backup) Dank daarvoor. Nu ff alles opnieuw installen en instellen (geluidjes en progjes enzo) en dan maak ik complete backup van alles (nu werken al m'n plaatjes en foto's weer wel met 'n dubbelklik. Eerst niet en dat was het probleem)
Naja nu ben ik lekker bezig met alles opnieuw instellen, maak backup en ben er weer voor 'n tijdje vanaf. Dank dank dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
:'( :'( :'( :'( :'(

Ik heb me mda -tmobile laten vallen vandaag en nou is frontje beschadigd :'(
Nou heb ik op forum van xda geken voor een nieuwe (als dat kan) maar kan et niet vinden iemand een idee hoe ik er aan kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:38:
Ik heb m'n SPV gehardreset en toen de backup gerestored zodat al m'n smsjes/ mmsjes weer fijn en goed in m'n telefoon stonden. Superprogje is dat man! (Sprite Backup) Dank daarvoor. Nu ff alles opnieuw installen en instellen (geluidjes en progjes enzo) en dan maak ik complete backup van alles (nu werken al m'n plaatjes en foto's weer wel met 'n dubbelklik. Eerst niet en dat was het probleem)
Naja nu ben ik lekker bezig met alles opnieuw instellen, maak backup en ben er weer voor 'n tijdje vanaf. Dank dank dank!
Mooi dat het nu weer goed lijkt te werken, ik heb ook al 3 keer gehardreset voordat ik nu de perfecte configuratie voor mezelf heb.

Mocht je uiteindelijk een fijne configuratie hebben moet je idd een back-up maken. Zelfs na een hard-reset weet Sprite Backup alles perfect terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Laatst online: 28-07-2022
Oozie schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:24:
So hey... nummer 8 alweer...

En heb ze allemaal al doorgelezen, en toch geen antwoord op het probleem waar ik mee zit.

Alvast bedankt!
Je hebt neem ik aan wel Micro$ Outlook en geen express?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:40
Josha schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:35:
[...]

Je hebt neem ik aan wel Micro$ Outlook en geen express?
Voor zover ik weet heeft Outlook Express geen agenda :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Ik heb sinds vandaag een Qtek S100 gehaald, en net vodafone mms gprs verbinding opgezet maar blijkbaar kan je die niet zo makkelijk quiten? Als ik internet explorer opstart of messenger belt hij vrolijk in (vind ik best, eigelijk zou hij het moeten vragen maargoed).. Maar uitbellen kan niet? Ik heb 15 minuten gezocht maar kan het niet vinden :P

De enige manier hoe ik die verbinding stop kan zetten is door in het start menu opnieuw vodafone aan te klikken zodat hij opnieuw gaat installeren, en dan snel op cancel drukken. Nu hoop ik maar dat hij geen verbinding meer heeft :P

Weet iemand hoe je de verbinding gewoon kan stopzetten en/of hoe je ervoor kan zorgen dat hij het eerst vraagt of je verbinding wilt maken?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als je de rode knop een paar seconden inhoud, verbreekt de telefoon de verbinding. Ook kan je dit programma gebruiken om een "disconnect" knop te krijgen in de bubbel die je krijgt als je op het "G" icoontje tapt.
Deze vraag is trouwens al een aantal keer beantwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Thanx, ik had ff moeten zoeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik weet niet of jullie 't al kennen (zal vast wel) maar om via wap te chatten via msn ga ik altijd naar

http://mob.e-messenger.net. Vandeweek heb ik gehardreset, al m'n gprs-instellingen weer ingesteld en werkt gewoon (orange World, pda.startpagina.nl enzo) maar als ik dan naar mob.e-messenger.net ga staat er heel groot: VERDWENEN in m'n display. (als ik er via de normale comp naartoe ga werkt 't wel gewoon!??) Ook wap.e-messenger.net krijgt: VERDWENEN in 't beeldschermpje! Hoe kan ik er voor zorgen dat dit weer gewoon normaal werkt? :?

Laat maar werkt inmiddels alweer :/ (gelukkig maar, want msnen vanuit je bed is relaxed)

Hebben jullie nog tips qua software die je perse moet hebben?
Ik heb nu op m'n SPV M500 staan:
-SPB Pocket Plus 3.0
-Total Commander
-Sprite Backup V 3.1.4
(dit was de echte must-have-software wat mij betreft)
Voor de rest staat er nog op:
-Betaplayer (film/ muziek afspelen)
-SetAsRingtone (makkelijk je beltoon in te stellen)
-Tig spellen
(gewoon leuk en makkelijk maar niet echte must-have)

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 25-06-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:10:
Ik weet niet of jullie 't al kennen (zal vast wel) maar om via wap te chatten via msn ga ik altijd naar

http://mob.e-messenger.net. Vandeweek heb ik gehardreset, al m'n gprs-instellingen weer ingesteld en werkt gewoon (orange World, pda.startpagina.nl enzo) maar als ik dan naar mob.e-messenger.net ga staat er heel groot: VERDWENEN in m'n display. (als ik er via de normale comp naartoe ga werkt 't wel gewoon!??) Ook wap.e-messenger.net krijgt: VERDWENEN in 't beeldschermpje! Hoe kan ik er voor zorgen dat dit weer gewoon normaal werkt? :?

Laat maar werkt inmiddels alweer :/ (gelukkig maar, want msnen vanuit je bed is relaxed)

Hebben jullie nog tips qua software die je perse moet hebben?
Ik heb nu op m'n SPV M500 staan:
-SPB Pocket Plus 3.0
-Total Commander
-Sprite Backup V 3.1.4
(dit was de echte must-have-software wat mij betreft)
Voor de rest staat er nog op:
-Betaplayer (film/ muziek afspelen)
-SetAsRingtone (makkelijk je beltoon in te stellen)
-Tig spellen
Zelf vind ik SPB niet fijn werken.

Ik gebruik small-menu als startmenu.
Snel programma's switchen sluiten en starten. Ook kan ik direct mijn Internet Favorieten bereiken.
Te vinden op: http://tillanosoft.com/ce/smenu.html

Dan gebruik ik: http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=14619
Om batterij en geheugen status in beeld te hebben. Verder kan je snel naar alle belangrijke settings gaan.

Voor muziek gebruik ik GSPlayer (http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=701)
Voornamelijk omdat ik hiermee via een simpele druk op de knop het scherm uit kan zetten en toetsblokkering aan. Zodat ik muziek kan luisteren met het apparaat in me broek :)

Tenslotte gebruik ik in plaats van Total Commander, GSFinder+ deze is net wat vriendelijker en overzichtelijker in gebruik.
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Heeft iemand met een Qtec S100 een bluetooth dongle van ergenic?

Ik zit nu al een uur of 3 te kloten maar krijg het niet aan de praat.

Ik denk dat het grootste probleem is dat ik geen bluetooth devices knop heb in m'n configuratiescherm... Daar moet je volgens die handleiding het e.e.a. aanpassen, maar bij deze dongle zit een nogal raar softwarepakket :/

Op m'n Qtec S100 probeer ik via ActiveSync een verbinding te maken met de dongle:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/bluetooth/qtecs100.jpg
Hij vind de dongle en probeerd verbinding te maken.

Daarna verschijnt er in Windows:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/bluetooth/connected_ivt.jpg

Het bluetooth programma zelf ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/bluetooth/connected_ivt2.jpg

Maar... het eerste screenshotje blijft dus in beeld, wat ik ook doe in het bovenstaande programma.
Het lijkt dus alsof hij voor de helft connectie heeft ofzo..

[ Voor 14% gewijzigd door Sluuut op 25-06-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Sluuut schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:07:
Heeft iemand met een Qtec S100 een bluetooth dongle van ergenic?

Ik zit nu al een uur of 3 te kloten maar krijg het niet aan de praat.

Ik denk dat het grootste probleem is dat ik geen bluetooth devices knop heb in m'n configuratiescherm... Daar moet je volgens die handleiding het e.e.a. aanpassen, maar bij deze dongle zit een nogal raar softwarepakket :/

Op m'n Qtec S100 probeer ik via ActiveSync een verbinding te maken met de dongle:
[afbeelding]
Hij vind de dongle en probeerd verbinding te maken.

Daarna verschijnt er in Windows:
[afbeelding]

Het bluetooth programma zelf ziet er zo uit:
[afbeelding]

Maar... het eerste screenshotje blijft dus in beeld, wat ik ook doe in het bovenstaande programma.
Het lijkt dus alsof hij voor de helft connectie heeft ofzo..
Heb je ActiveSync ingesteld dat hij op com-port 6 moet gaan kijken?
Het lijkt erop dat daar naar toe de verbinding tot stand gebracht wordt.

Onder connection settings van ActiveSync valt dit in te stellen.
"Allow serial cable..." die dus aan en op port 6 (als die screenshots nog kloppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP

Als ik naar mijn bluetooth menu ga in mijn MDA staat er

ERROR

There is no Bluetooth hardware installed on this device.
---

Wat moet ik doen :S???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
ActiveSync op m'n MDA bedoel je toch?

Als je de laatste update van ActiveSync download, installeerd hij die dan ook gelijk op je MDA?

Ik heb even gekeken maar ik kan geen poort instellen in ActiveSync op mn MDA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:38:
HELP

Als ik naar mijn bluetooth menu ga in mijn MDA staat er

ERROR

There is no Bluetooth hardware installed on this device.
---

Wat moet ik doen :S???
Een softreset zou dit moeten verhelpen. Met nieuwere ROM-versies komt dit probleem volgens mij niet meer voor.
Sluuut schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:42:
ActiveSync op m'n MDA bedoel je toch?

Als je de laatste update van ActiveSync download, installeerd hij die dan ook gelijk op je MDA?

Ik heb even gekeken maar ik kan geen poort instellen in ActiveSync op mn MDA..
Ik bedoel op de PC, jij moet activeSync op de PC vertellen op welke port hij informatie van je MDA kan verwachten. Als ik naar je 2de screenshot keek was dat port 6.

Als je rechts klikt op je ActiveSync teken staat er: Connection Settings.
Daar moet je even controlleren of het goed staat.

Een nieuwere versie van ActiveSync installeert zich alleen op de pc.
Op de MDA is geen nieuwere versie, als dit zo was kan dat alleen via een ROM-upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ik heb dus met dat programmatje comport 5 bijvoorbeeld laten connecten met m'n pda.. vervolgens is 5 dus geconnect als bluetooth ga ik vanuit... Dus daarna laat ik ActiveSync connecten met comport5, waarvan hij vervolgens zegt dat er niets is aangesloten..

Maar in het "blauwe" programmatje is comport 5 wel aangesloten via bluetooth met m'n MDA. Ik snap het niet meer :?

Edit: Hmm het werkt.. Na 6 uur kloten.... Vraag niet hoe :/

Ik had voorheen (voor een restore..) een programmatje geinstalleerd waarmee je je GPRS lijn kon disconnecten... Kan hem nu niet meer vinden :/
Weet iemand het? :)

[ Voor 31% gewijzigd door Sluuut op 26-06-2005 04:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Sluuut schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:44:
Ik heb dus met dat programmatje comport 5 bijvoorbeeld laten connecten met m'n pda.. vervolgens is 5 dus geconnect als bluetooth ga ik vanuit... Dus daarna laat ik ActiveSync connecten met comport5, waarvan hij vervolgens zegt dat er niets is aangesloten..

Maar in het "blauwe" programmatje is comport 5 wel aangesloten via bluetooth met m'n MDA. Ik snap het niet meer :?

Edit: Hmm het werkt.. Na 6 uur kloten.... Vraag niet hoe :/

Ik had voorheen (voor een restore..) een programmatje geinstalleerd waarmee je je GPRS lijn kon disconnecten... Kan hem nu niet meer vinden :/
Weet iemand het? :)
Het is ook van belang dat op je MDA onder de bluetooth opties (waar je hem aan en uitzet) ook "make this device discoverablefor other devices" anders is er geen 2-richting verkeer mogelijk.

Misschien dat het daar mis ging?

Zelf gebruik ik phoneAlarm (www.pocketmax.net). Deze geeft de mogelijkheid voor geluidsprofielen, snelle weergave van gemiste gesprekken en sms-jes, maar ook de mogelijkheid een gprs disconnect knop te krijgen en een gprs autodisconnect.

[ Voor 3% gewijzigd door adewidt op 26-06-2005 10:10 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.