Volgens mij, HBM, heb jij hier nogal veel last van:
A) Je kan niet tegen kritiek.
Je kan je eigen kritiek niet onderbouwen.
Verwijderd
Doe es niet zo puberaal zeg...Op donderdag 11 januari 2001 21:32 schreef DKasemier het volgende:
[..]
in jou tijd wel he, opa hbm
Verwijderd
GRRRRR moet ik supersloom gaan zoeken naar die url!!!Op donderdag 11 januari 2001 21:30 schreef HBM het volgende:
[..]
geef de url eens kan hem niet vinden ?
Verwijderd
Ligt eraan hoe je de kritiek krijgt. Denk daar maar es overna !Op donderdag 11 januari 2001 21:34 schreef MoJo het volgende:
Volgens mij, HBM, heb jij hier nogal veel last van:
Je kan je eigen kritiek niet onderbouwen.
Verwijderd
Tsssss.. net 18. En al zooooooo volwassen.Op donderdag 11 januari 2001 21:35 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
Doe es niet zo puberaal zeg...
Mijn kast niet dude.Op donderdag 11 januari 2001 21:37 schreef HBM het volgende:
Mijn tijd is nog steeds
Mag me gelukkig prijzen al 18 jaar met deze materie bezig te houden.
Dus AU nee hoor, jullie weten niet wat je gemist hebt, was vroeger gewoon allemaal veel interessanter omdat niet alles kant en klaar in de winkel te koop was.
Verwijderd
Verwijderd
Ik zeg niet dat ik goed volwassen ben, maar ben het wel redelijk al. Ik vind dit gewoon zo puberaal van jullie. Die topic ging nergens meer over. Ga naar FOK! of naar www.onzinforum.nl ofzo. Daar kun je alles droppen wat je maar wilt.Op donderdag 11 januari 2001 21:36 schreef MoJo het volgende:
[..]
Tsssss.. net 18. En al zooooooo volwassen.
Verwijderd
amen !Op donderdag 11 januari 2001 21:38 schreef Weppel het volgende:
Ik lees deze topic nou al een tijdje door.. en begin een beetje strontziek te worden van de ego van MoJo... een beetje heel erg.. hij kraakt alles en iedereen op leeftijd af, terwijl hij volges mij verstandlijk nog in de luiers zit..
maar dat kan aan mij liggen...
Verwijderd
dat zeg ik sjaakOp donderdag 11 januari 2001 21:38 schreef MV het volgende:
Even ter herinnering
Waarom ging OF ook al weer dicht?
Omdat er teveel over en weer beledigd werd
OTF kan om dezelfde reden dichtgaan.
Denk nou allemaal eerst even rustig na!
Verwijderd
1e fatsoenlijke reactie van MoJo...Op donderdag 11 januari 2001 21:43 schreef MoJo het volgende:
Wat mij NOGAL irriteert is dat je bij HBM dus altijd met topics moet aankomen om gelijk te krijgen. het totale beeld weigert hij te zien..
Mijn ego.. ach..Op donderdag 11 januari 2001 21:38 schreef Weppel het volgende:
Ik lees deze topic nou al een tijdje door.. en begin een beetje strontziek te worden van de ego van MoJo... een beetje heel erg.. hij kraakt alles en iedereen op leeftijd af, terwijl hij volges mij verstandlijk nog in de luiers zit..
maar dat kan aan mij liggen...
Okay!Op donderdag 11 januari 2001 21:39 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik goed volwassen ben, maar ben het wel redelijk al. Ik vind dit gewoon zo puberaal van jullie. Die topic ging nergens meer over. Ga naar FOK! of naar www.onzinforum.nl ofzo. Daar kun je alles droppen wat je maar wilt.
Heb es respect voor HBM !
Verwijderd
Jij weet van niemand hiero op GoT wat zijn of haar thuis situatie's zijn, dus wie er minder of beter aan toe is, is niet aan jouw te bepalen.Op donderdag 11 januari 2001 21:45 schreef MoJo het volgende:
[..]
Mijn ego.. ach..
Iedereen? ALleen mensen op leeftijd, die zich te wijs voelen, en zich zo gedragen..
Verstandlijk in de luiers? Mwoah, kheb meer vervelende dingen in mn leven meegemaakt dan jij, dus verstandelijk niet bepaald kinds. Tegenovergesteld denk ik.
Ja.
iedereen is in jou mening "op leeftijd"Op donderdag 11 januari 2001 21:45 schreef MoJo het volgende:
[..]
Mijn ego.. ach..
Iedereen? ALleen mensen op leeftijd, die zich te wijs voelen, en zich zo gedragen..
Verstandlijk in de luiers? Mwoah, kheb meer vervelende dingen in mn leven meegemaakt dan jij, dus verstandelijk niet bepaald kinds. Tegenovergesteld denk ik.
Ja.
zo ging het ongeveer...18 en al zoooo wijs
Over het totaalbeeld ben ik tot nu toe tevreden, krijg nog altijd meer instemming als commentaar.Op donderdag 11 januari 2001 21:43 schreef MoJo het volgende:
Wat mij NOGAL irriteert is dat je bij HBM dus altijd met topics moet aankomen om gelijk te krijgen. het totale beeld weigert hij te zien..
Blaat!Op donderdag 11 januari 2001 21:02 schreef MoJo het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als jouw pa hier ging ronddolen? Of nog erger, dattie hier macht had? Nou, ik NIET.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
dat is geen antwoord op mijn eerdere vragen cq opmerkingenOp donderdag 11 januari 2001 21:44 schreef HBM het volgende:
Het lag niet in mijn bedoeling iemand te beledigen MV en zelf voel ik me ook nog niet beledigd, dus nog niets aan de hand hoor.
Maar MoJo je hebt nu toch de reden gehoord en achter die reden sta ik nog steeds.
Totdat ik andere instructies krijg blijf ik erbij dat,
De Topic starter behoud alle rechten op zijn Topic dus als hij/zij vindt sluiten omdat er afgedwaald wordt gaat de topic dicht.
Voor RobtH een Topic met hoog onzin gehalte en 5 onzinnige replies gaat ook dicht.
Maar het hele onzinforum.nl zit hier, loopt het niet lekker ofzo ?
"I sit in my room and imagine the future."
Deze quote getuigt er al van van hoe dom en laag je bent, Mojo! Ik lees ook al een tijdje mee, ik kan het nauwelijks bijhouden, maar ik wordt schijtziek van het gemierenn**k van sommige users, echt het nivo van "mammaaaaaa pappa doet het weer, weeeeeeeeeeeh, weeeeeeeeh!!"Op donderdag 11 januari 2001 21:45 schreef MoJo het volgende:
[..]
Mwoah, kheb meer vervelende dingen in mn leven meegemaakt dan jij, dus verstandelijk niet bepaald kinds. Tegenovergesteld denk ik.
Ja.
Je kent mijn vorige Nick niet OldButNotSoWise.Op donderdag 11 januari 2001 21:45 schreef MoJo het volgende:
[..]
Mijn ego.. ach..
Ik neem een Amstel.Op donderdag 11 januari 2001 21:52 schreef klmurphy het volgende:
[..]
Deze quote getuigt er al van van hoe dom en laag je bent, Mojo! Ik lees ook al een tijdje mee, ik kan het nauwelijks bijhouden, maar ik wordt schijtziek van het gemierenn**k van sommige users, echt het nivo van "mammaaaaaa pappa doet het weer, weeeeeeeeeeeh, weeeeeeeeh!!"
Neem een speen en ga naar Fok! Maak je niet zo enorm overdreven druk als je topic gesloten wordt of zeker niet als er een topic wordt gesloten van iemand anders, want dat slaat al helemaal nergens op!
Bovendien wordt ik op het OTF ook ziek van al die plaatjes van je zogenaamde exen en vriendinnen
Zo, nu eerst een Bavaria
wat heeft dat er mee te maken, dat je uitgaat met een MOOIE vrouw van 19 jaar...Op donderdag 11 januari 2001 21:50 schreef MoJo het volgende:
Jongens. Ik ga weg. UIt met een mooie vrouw, 19 jaar.
Dus, vermaak je hier maar.
Ik wacht op de mening van een ADJE.
Aju.
Extra informatie.Op donderdag 11 januari 2001 21:53 schreef Weppel het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken, dat je uitgaat met een MOOIE vrouw van 19 jaar...
snap ik ook niet ?
dat bedoel ik:Op donderdag 11 januari 2001 21:50 schreef MoJo het volgende:
Jongens. Ik ga weg. UIt met een mooie vrouw, 19 jaar.
reactie van mij:Op donderdag 11 januari 2001 21:55 schreef HBM het volgende:Ook ik wacht een reactie af van een Adje.
volges mij is hij een beetje homo.. en wil hij laten blijken dat hij zo geen homo is ofzoOp donderdag 11 januari 2001 21:54 schreef klmurphy het volgende:
[..]
dat bedoel ik:![]()
![]()
Stoere man!
nah... ik maak hem niet... inkoppertje..Op donderdag 11 januari 2001 21:58 schreef Theeboon het volgende:
Mja ik vind HBM hier het gelijk hebben.
Maargoed.
Wat staat daar?Op donderdag 11 januari 2001 21:59 schreef Weppel het volgende:
[..]
nah... ik maak hem niet... inkoppertje..
Dat bedoel ik dus.volges mij is hij een beetje homo.. en wil hij laten blijken dat hij zo geen homo is ofzo
Verwijderd
Verwijderd
ja ok, daar heb jij dan weer gelijk inOp donderdag 11 januari 2001 21:35 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
Doe es niet zo puberaal zeg...
"er hangt hier een sfeer of er ieder moment iemand dood gaat"Op donderdag 11 januari 2001 22:01 schreef Theeboon het volgende:
[..]
Wat staat daar?
Verwijderd
Dat moet je nou ook weer niet zeggen...niet zo gaan doen als hij doet. Met 'stoere man' bedoelde ik dat ik een beetje ziek wordt van zijn macho-gedoe, ik heb wel meer verhalen gehoord namelijk...ik kan niet tegen dat soort types!Op donderdag 11 januari 2001 21:58 schreef Weppel het volgende:
[..]
volges mij is hij een beetje homo.. en wil hij laten blijken dat hij zo geen homo is ofzo
sorry.. maar nu ben ik echt pissed... zo'n uit de hoogte doende gast.. YUK... kan ik nou echt nie tege...
Op donderdag 11 januari 2001 22:02 schreef RobtH het volgende:
<knip>
graag reactie van HBM en van een modje/adje
Op donderdag 11 januari 2001 21:47 schreef HBM het volgende:
[..]
Over het totaalbeeld ben ik tot nu toe tevreden, krijg nog altijd meer instemming als commentaar.
Zolang ik die tendens blijf waarnemen ga ik gewoon op de oude voet verder.
Verwijderd
Verwijderd
Hmz...lichtelijke lolOp donderdag 11 januari 2001 22:05 schreef DKasemier het volgende:
Conclusie..
MoJo heeft mooie kast
Sweetie bemoeid zich er weer mee
HBM is oud
DKasemier is puberaal
RobtH is een dramaticus
Sjaak maakt er een geintje van
MoJo kan niet argumenteren
Sweetie is kortaf
HBM erkent zijn foute niet
DKasemier stookt te veel
RobtH is een zeur
En dan.. Sjaak blijft ons opvrolijken
Verwijderd
Zeurpiet !Op donderdag 11 januari 2001 22:24 schreef RobtH het volgende:
HBM: graag had ik uitgebreider commentaar verwacht. wat je nu zegt beantwoord maar 1 vraag. Graag zie ik je filosofie en gedachtengang over je policy. en behandel dan ook AUB elk aspect die ik boven genoemd heb dan! met 2 zinnetjes afkopen gaat dat niet. ik wil graag een fantsoenlijk antwoord, omdat ik je ook fantsoenlijk behandel.
Verwijderd
Hij hoeft helemaal niks uit te leggen, hij wacht op een reactie van een adje, heb jij dan ook ff het geduld.Op donderdag 11 januari 2001 22:24 schreef RobtH het volgende:
HBM: graag had ik uitgebreider commentaar verwacht. wat je nu zegt beantwoord maar 1 vraag. Graag zie ik je filosofie en gedachtengang over je policy. en behandel dan ook AUB elk aspect die ik boven genoemd heb dan! met 2 zinnetjes afkopen gaat dat niet. ik wil graag een fantsoenlijk antwoord, omdat ik je ook fantsoenlijk behandel.
Verwijderd
Op donderdag 11 januari 2001 22:24 schreef RobtH het volgende:
Verwijderd
PARDON? ik heb bij mijn weten je nog nooit uitgescholden, geflamed of belachelijk gemaakt. tot aan gisteren dan: dat ik je OPA noemde. bij deze mijn excuses daarvoor: ik had te snel en te sporadisch gereageerd op een slotje.Sorry fatsoenlijke behandeling door jou kan ik me niet herinneren, hoewel ik moet zeggen dat je het redelijk doet in deze Topic.
(dan is dit toch weer de twijfel waarom mijn rabo/afteltopic dicht is)filosofie = gedachtengang = OTF is geen OF
Wat ook niet wil zeggen dat het altijd serieus moet zijn cq on-topic moet blijven.
Maar leuk hoeft niet perse Onzin te zijn.
Zolang er zich niemand stoort aan het verloop van een topic, prima.
Inderdaad zonde dat een forum daarvoor misbruikt wordt. Maar rotte peren hou je helaas altijdAls iemand Onzin gaat spuien in iemands anders zijn Topic heeft dat mijn extra aandacht en zal ik ingrijpen indien daar om gevraagd wordt cq het in mijn ogen te gek wordt.
Topics die geopend worden ter vervuiling van het forum cq Lite-mod, MOD, AD te stangen gaan zonder commentaar op slot. Frewella Topics bv.
niet voor mij van toepassing. het aantal topics dat ik in totaliteit geopend heb is op 1 hand te tellen (en kom nu niet aan met afteltopics)En ja sommige users blijven het proberen cq blijven doorgaan met vervuilen en stangen, Topics geopend door zulke users worden door mij meteen gecontroleerd en streng gemod.
Oneerlijk? misschien maar ook onterecht? nee ik denk het niet.
(dan is dit toch weer de twijfel waarom mijn rabo/afteltopic dicht is). ik heb nooit problemen gehad, hoewel de openingsfase van het OTF voor mij wel enige gewenning had. toch zal het niveau van het oude Onzinforum nooit gehaald worden (in de tijd dat het nog goed was zonder flames enzo)Een gezellige Forumuser die nooit problemen heeft veroorzaakt mag van mij nml eerder een keer in de fout gaan als iemand die eingelijk voor het Onzin Forum komt.
nogmaals: een mod moet objectief blijven en dus niet subjectief. Zodra je het subjectieve aspect erbij betrekt, lijkt mij het dus moeilijker om correct de taken en de filosofie als mod te behouden. Graag dit dan ook in de gaten houden, maar daar twijfel ik niet over dat dat goed gaat komen!Fout, misschien wel, maar ik moet ook met mezelf kunnen leven.
bedankt!Hopelijk staat hier ergens je antwoord tussen, ga even OTF bezoeken.
360 postings 5 maanden lid, kon me niet herinneren dat je je ooit heb misdragen.Op donderdag 11 januari 2001 22:49 schreef Tai-Pan het volgende:
Hmmm...normalitair bemoei ik me niet met dit soort threads...ik probeer niet al te veel te stoken of zo, maar toch :?
Puur gekeken naar de thread van RobTH ben ik het met hem eens dat zijn topic niet vervuild werd met nonsens postings. Er is volgens mij nergens een thread te vinden waar rare postings in staan. Sommige threads bevatten het merendeel nonsens verhalen.
Bij Rob was dit niet zo. Als er idd zo strikt wordt gemodereerd kan er ook wel en slotje op Gothic Babes, want daar zat ik gisteren een beetje te stangen (skuusjes daarvoor).
Verwijderd
Verwijderd
dank! ik wou gewoon met die topic even een stukje nostalgie naar boven halen (aangezien dat morgenavond ook het geval is!)Op donderdag 11 januari 2001 22:49 schreef Tai-Pan het volgende:
Hmmm...normalitair bemoei ik me niet met dit soort threads...ik probeer niet al te veel te stoken of zo, maar toch :?
Puur gekeken naar de thread van RobTH ben ik het met hem eens dat zijn topic niet vervuild werd met nonsens postings. Er is volgens mij nergens een thread te vinden waar rare postings in staan. Sommige threads bevatten het merendeel nonsens verhalen.
Bij Rob was dit niet zo. Als er idd zo strikt wordt gemodereerd kan er ook wel en slotje op Gothic Babes, want daar zat ik gisteren een beetje te stangen (skuusjes daarvoor).
HBM,Op donderdag 11 januari 2001 22:56 schreef HBM het volgende:
[..]
360 postings 5 maanden lid, kon me niet herinneren dat je je ooit heb misdragen.
Dus niet dat ik het niet gezien heb maar zie bovenstaande.
Bericht hierboven
Dat in geval een user normaal gedrag vertoond ik best het e.e.a. door de vingers wil zien als hij een keer vervelend is>:)Op donderdag 11 januari 2001 23:12 schreef Tai-Pan het volgende:
[..]
HBM,
Ik ben al veel langer lid hoor, maar ik had een keer een verkeerd e-mail adres opgegeven, waardoor ik niet meer kon posten. heb toen via Femme of een van de Adjes een nwe account op dezelfde naam gekregen.
Ik denk dat je me ook niet zult zien stoken hooralleen gisteren eventjes met een mede-clan member (maar niemand beledigt hoor
)
Wat bedoel je trouwens met die laatste zin? Wel gezien, niks gezegd?
Bericht hierboven
Verwijderd
Dank dank!Op donderdag 11 januari 2001 23:29 schreef HBM het volgende:
RobtH >
Na diversen malen die thread doorgelezen te hebben over de RABO moet ik je daarin gelijk geven hoefde niet dicht.
Reden waarom wel, was een hectische dag qua slotjes, en heb jou Topic, je naam in mijn achterhoofd, vluchtig doorgelezen en gedacht ook onzin dicht die handel.
Als je wilt heropen ik die wel.
gebeurdOp vrijdag 12 januari 2001 00:06 schreef RobtH het volgende:
maar als ie weer open mag: heel graag!
Verwijderd
Verwijderd
Niet goed gelezen johOp vrijdag 12 januari 2001 00:14 schreef WildThang het volgende:
Los staand van het feit wie er nou gelijk heeft of niet, moet ik zeggen dat het me geen goed plan lijkt als we nou over elke beslissing of er een thread gesloten moet worden of niet een ellenlange discussie moeten gaan voeren.
Puur technisch was het de juiste beslissing van HBM om dat thread te sluiten. Het ging Off-topic.
Gevoelsmatig zeg ik dat de sfeer in het betreffende thread niet vervelend was. Ik bedoel, niemand deed er iets verkeerd mijns inziens. Elk gesprek dwaalt af naar een ander onderwerp naarmate het langer gaat duren. En bij het ene onderwerp gaat het iets sneller dan bij het andere....
En aangezien ik ook al over de 30 ben ga ik hier in ieder geval geen ellenlange discussie aan spenderen
Bericht hierboven
Verwijderd
Kewl ending RobtHOp vrijdag 12 januari 2001 00:24 schreef RobtH het volgende:
Age doesn't matter.
en het ging mij niet om of de topic open/dicht bleef ofzo, maar om wat verduidelijking in de policy.
HBM heeft me overtuigd. op het einde vd gang staat een fles wijn voor u klaar. evenals voor Floris
Verwijderd
ook goed!Op vrijdag 12 januari 2001 00:28 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb liever een nieuw RL bloesje, een bordeaux-rood rib, gewatteerde als het even kan graag
Maareuh dankje wel, wij zijn ook maar mensen en doen ons best.
Verwijderd
Wel goed gelezen....Op vrijdag 12 januari 2001 00:26 schreef HBM het volgende:
[..]
Niet goed gelezen joh
Het ging hier over de volgende statement
-Een topic-starter heeft het recht om te verzoeken om een slotje indien hij/zij dat nodig acht, omdat hij/zij zich niet meer kan vinden in het verloop van het draadje-
Bericht hierboven
Verwijderd
hahahahaa!Op vrijdag 12 januari 2001 00:47 schreef Floris_Diemel het volgende:
Kijk, wat een relaxed einde nog aan deze discussie. (Hoewel, Mojo is nog niet terug, het kan nog mis gaan)
Verwijderd
MoJo koos er voor om niet via ICQ maar via LA te gaan (Had een ICQ sessie met hem maar werd gewezen op deze topic)Op vrijdag 12 januari 2001 01:17 schreef xovox het volgende:
Wat een flauwekul allemaal, dat deze nog wel doorloopt.
Heb nog even alles bekeken en ja, miss. reageerd Mojo een Bje te snel, geef die gozer dan gewoon een waarschuwing buiten forum om.
De Tgo medewerkers maken hier toch de dienst uit...alhoewel die niet gewoon recht voor zijn raap durven te zijn.
Slotje had niet gehoeven of had hem er dan eerder opgedaan, dan was het niet zover gekomen.
Cosequent blijven !
Waarheid is soms hard.....
Verwijderd
Verwijderd
[blond] Wat is IZGH? [/blond]Op vrijdag 12 januari 2001 01:24 schreef HBM het volgende:
[..]
MoJo koos er voor om niet via ICQ maar via LA te gaan (Had een ICQ sessie met hem maar werd gewezen op deze topic)
Ben dacht ik meestal toch vrij eerlijk, dus die opmerking laat ik aan mij voorbijgaan.
Pas bij thuiskomst kon ik er een slotje op zetten, heb een modemverbinding en ben dus na 19:00 pas online gegaan.
Heb na overleg met IZGH er toen een slotje opgedaan.
De waarheid is niet hard alleen af en toe onprettig.
Maar nu stop ik er echt mee
Verwijderd
geen dank meneerOp vrijdag 12 januari 2001 00:34 schreef HBM het volgende:
Wilde ik als afsluiting iedereen bedanken voor de getoonde interesse in mijn eerste grote persoonlijke LA draadje in mijn korte bestaan als Lite-mod.
Dank U:)
Verwijderd
Even tegen iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan deze discussie:Op vrijdag 12 januari 2001 00:14 schreef WildThang het volgende:
Los staand van het feit wie er nou gelijk heeft of niet, moet ik zeggen dat het me geen goed plan lijkt als we nou over elke beslissing of er een thread gesloten moet worden of niet een ellenlange discussie moeten gaan voeren.
Puur technisch was het de juiste beslissing van HBM om dat thread te sluiten. Het ging Off-topic.
Gevoelsmatig zeg ik dat de sfeer in het betreffende thread niet vervelend was. Ik bedoel, niemand deed er iets verkeerd mijns inziens. Elk gesprek dwaalt af naar een ander onderwerp naarmate het langer gaat duren. En bij het ene onderwerp gaat het iets sneller dan bij het andere....
En aangezien ik ook al over de 30 ben ga ik hier in ieder geval geen ellenlange discussie aan spenderen
Ik denk dat hij mij bedoelde: IZDG dus (typfoutje rond dat tijdstip moet kunnenOp vrijdag 12 januari 2001 03:41 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
[blond] Wat is IZGH? [/blond]
Als je dat METEEN had gezegt, was deze thread geen 7 pagina's geworden..Op vrijdag 12 januari 2001 00:26 schreef HBM het volgende:
[..]
Niet goed gelezen joh
Het ging hier over de volgende statement
-Een topic-starter heeft het recht om te verzoeken om een slotje indien hij/zij dat nodig acht, omdat hij/zij zich niet meer kan vinden in het verloop van het draadje-
Trots, is een beter woord. (dat zou jij ook zijn als je met een mooie vrouw uitging.)Op donderdag 11 januari 2001 21:54 schreef klmurphy het volgende:
[..]
dat bedoel ik:![]()
![]()
Stoere man!
Je hoeft een thread niet te lezen. Je hoeft er niet op te klikken. Wij (Poohbeer, Pacific en ik.) hadden wel plezier. En niemand werd daar in beledigd. Nog stugger: Het was best serieus.Het ging over een laatste wens, en op een gegeven moment waren twee van de drie pagina's gevuld met geklier (het was niet eens humoristisch o.i.d.). Ik ergerde me daar mateloos aan, en ik was daar niet de enige in.
Waarom? Dit gaat toch over het forum, en anderen kunnen hun mening nu ook geven, en ik deed het, zodat enige Adjes hun mening konden geven.En verder wil ik Mojo vragen om dit soort discussies in het vervolg toch via ICQ te voeren. Het is totaal nutteloos om bepaalde personen in het "openbaar" af te kraken cq te beledigen met feiten die niets met het discussie-onderwerp te maken hebben.
Verwijderd
Alle antwoorden heb ik al reeds gegeven eerder in deze discussie.Op vrijdag 12 januari 2001 12:22 schreef MoJo het volgende:
[..]
Je hoeft een thread niet te lezen. Je hoeft er niet op te klikken. Wij (Poohbeer, Pacific en ik.) hadden wel plezier. En niemand werd daar in beledigd. Nog stugger: Het was best serieus.
[..]
Waarom? Dit gaat toch over het forum, en anderen kunnen hun mening nu ook geven, en ik deed het, zodat enige Adjes hun mening konden geven.
Verwijderd
Okay, kewl, ik ook niet.Op vrijdag 12 januari 2001 13:12 schreef HBM het volgende:
MoJo> no hard feelings hoor
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq