Toon posts:

Ik ben het hier niet mee eens.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 312 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104037/4

HBM: Laat ons nou eens.

Dit is een leuke topic, en ja het gaat niet over "Je laatste wens". En ja, het gaat off-topic.

En hoe heet het Forum? Goedzo, je raad het waarschijnlijk al. Off-Topic Forum.

Laat ons nou eens lekker kletsen, er ging NIETS mis, totdat jij langs kwam.

Mag ik een weekje Litemod zijn, ipv Opa HBM? Misschien kan ik het beter.

"Met toestemming. Van wie dan? Van degene die hem heeft geopend? Niemand heeft mij, of Pacific Ocean wat gevraagt.

Jongens, wat een mierenneukerij.

Waar is het nou voor nodig om het te sluiten.. NIETS. BIJNA 100% van de Topics gaat niet over hoe die heet. Moet je die dan allemaal sluiten?

Adjes: Zeg hier nou eens wat van, en houd elkaar eens een keer NIET het hand boven het hoofd.

:(:(

Verwijderd

misschien wil disillusion hem weer openbreken? schijnt te :r heel goed in te zijn :( :( :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Waar heb jij het nou weer over?

Verwijderd

Topicstarter
Dit moest ik even posten van RobTh.

RobTh (ICQ#38392025) Wrote:

Zet maar neer dat ik het er ook niet mee eens ben!!!

Zls hij alles dichtgooid vanwege "onzin" dan kan heel OTF dicht!
Een leuk goedlopend topic van mij is gisteren ook dichtgegooid: ZONDER COMMENTAAR VAN IEMAND!!!!! iedereen vond het cool! Maar HBM niet. die vond het onzin, en dus ging het dicht :(

Verwijderd

zet er maar neer dat ik er niet mee eens ben amar dat ben ik nooit :P

arstikke leuke topic en opa gaat hem weer closen

OPA hbm mag ik je kijkdoos even zien hij is zo groot het is niet te geloven !

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:15 schreef MoJo het volgende:

Een leuk goedlopend topic van mij is gisteren ook dichtgegooid: ZONDER COMMENTAAR VAN IEMAND!!!!! iedereen vond het cool! Maar HBM niet. die vond het onzin, en dus ging het dicht :(
Doe nou maar liev, straks wordt je niet meer terug op GoT geholpen!

ow ja, verder wil ik zeggen dat ik HBM echt de slechtste mod ooit vind, en dat hij vooral zijn fouten lekker NIET accepteerd :( :( :( :( :( :( :( :(
Dit is de enige smiley die ik de laatste maand nog op GoT heb gebruikt :( :(

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:15 schreef MoJo het volgende:

Ow ja, voor wie het niet weten.. RobtH kan hier niet posten, hij heeft een IP ban, maar geen van de adjes heeft hem een IP ban opgelegd.. hij is gehacked maar bewijsvoering zoeken is vrij moeilijk.

Verwijderd

Hhoewel ik niets met deze thread van Mojo te maken heb, vind ik het niet juist dat deze gesloten wordt. Er is geen sprake van flame, maar zelfs eerder van informatieverschaffing over de ziekte van Pfeiffer. Daar vind ik niets verkeerds aan.
Het is off-topic zonder flame en informatief voor sommigen onder ons...dus moet het open!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat RobTh blijkbaar een ban heeft, oid..

Post ik maar ff zijn mening.

_____

Een aantal waren ook best pissed dat mijn topic dichtgegooid was! HBM als argument wat je net zei: "topics die inhoudelijk NIET gaan over wat er als titel instaat gaan dicht" en over mijn topic: "teveel onzin"

A. mijn topic was inhoudelijk correct. bovendien had het wel enig niveau, en een stuk gezelligheid. HBM sluit dat, en sluit daarmee een stuk gezelligheid/nostalgie.

B. Als die topic onzin is: waarom dan topics zoals "ben je wel eens jaloers? (waar naar de bekende weg gevraagd wordt, en DUS daarom dicht kan) open laten? of over weetikveelwat?

Naar mijn idee spreekt dus HBM zichzelf door die verklaringen met iedere verklaring zijn eigen "policy" 3x tegen. Dat doet ie dan af met waarschijnlijk een " wijzelijk ga ik hier niet op in" omdat hier eenmaal geen tegenargumenten zijn. Op de harde waarheid zijn immers geen tegenargumenten in te brengen.

Okee, misschien ben ik wat te subjectief
hiermee, toch wil ik je erop wijzen dat bovenstaande argumenten toch enigszins genuanceerd zijn...... Ik heb HBM al de laatste tijd in de gaten gehouden met zijn reacties en slotjes (en zijn policy) en kan niet anders concluderen dat dit niet de juiste wijze van moderaten is.

Verwijderd

Topicstarter
En ik ben het met RobTh eens.

Verwijderd

Ik ben het met je eens Mojo. Zie mijn eerdere reactie :7

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:32 schreef RobiNET Online het volgende:
Ik ben het met je eens Mojo. Zie mijn eerdere reactie :7
ik ben het met jou eens dus ook met mojo en robth

Verwijderd

Topicstarter
HBM... :?

Kom nou eens met een NUTTIG iets, waarom je hem sloot?

Je zat (voor de zoveelste keer, imho) weer eens FOUT.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Eerste plaats is die gesloten in overleg.
Tweede plaats vond ik sommige opmerkingen erg grof.

Als iemand een serieus Topic opend en er wordt teveel van afgeweken (meer dan 80%) kun je dan niet beter een nieuw topic openen.

Zodat iedereen mee kan praten over het onderwerp.

Tevens probeerde ik je de reden via ICQ mede te delen, maar daar was je meteen agressief dus konden we niet eens tot de reden komen.

Verwijderd

Weet je, ik probeer een stabiele relatie met adjes en modjes op te bouwen hier in tegenstelling tot vroeger, ik probeer te laten zien dat ik het WEL kan, dat ik WEL beetje sociaal kan zijn en dat kan ik ook best wel, maar om een of andere redenen heb ik het idee dat iedereen mij overal in meesleept

Verwijderd

Mojo>> leuk en aardig dat je HBM een beetje af loopt te zeiken, maar ik heb zelf gevraagd of hij dat topic wilde sluiten. Als ik het zelf had gekund had ik het al veel eerdergedaan, incl. dat ik jou een waarschuwing had gegeven.

Ik ben jouw geneuzel zowiezo al een beetje zat. Om de één of andere reden beleef jij er lol aan om topics te verzieken. :( :( :(

Een beetje offtopic afdwalen is niet erg, maar tegen de tijd dat er twee pagina's van de drie volstaan met jouw onzin dan kan zo'n topic van mijn part dicht.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:48 schreef ik_zei_de_gek het volgende:
Mojo>> leuk en aardig dat je HBM een beetje af loopt te zeiken, maar ik heb zelf gevraagd of hij dat topic wilde sluiten. Als ik het zelf had gekund had ik het al veel eerdergedaan, incl. dat ik jou een waarschuwing had gegeven.

Ik ben jouw geneuzel zowiezo al een beetje zat. Om de één of andere reden beleef jij er lol aan om topics te verzieken. :( :( :(

Een beetje offtopic afdwalen is niet erg, maar tegen de tijd dat er twee pagina's van de drie volstaan met jouw onzin dan kan zo'n topic van mijn part dicht.
zeker met die elektrische tandenborstel bezig bij hbm of hij bij jou >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 20:42 schreef HBM het volgende:
Eerste plaats is die gesloten in overleg.
Tweede plaats vond ik sommige opmerkingen erg grof.

Als iemand een serieus Topic opend en er wordt teveel van afgeweken (meer dan 80%) kun je dan niet beter een nieuw topic openen.

Zodat iedereen mee kan praten over het onderwerp.
Zijn dat je argumenten?

Okay, dan zal ik ze meteen maar even ontkrachten.

1) Met mij, Poohbeer, of Pacific Ocean, is NIET overlegt. En WIJ voerden een discusie.

2) JIJ vind het grof. Maar JIJ bent MINSTENS 35. En ja, mijn Pa vind FUCK ook te grof. Maar ik NIET. En aangezien de gemiddelde GoTer van mijn leeftijd is, denk ik dat meerdere mensen hier GEEN problemen mee zou hebben.

80%? SO WHAT? Nou? Wat maakt het UIT. Ookal is het 100% het is het OFFTOPIC forum.

Nieuwe topic? Zodat die vervolgens weer door jouw word gesloten?

:( Je verpest mn GoT plezier. En dat vind ik JAMMER. :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 20:48 schreef ik_zei_de_gek het volgende:

Dat is jouw mening. En je HOEFT een topic niet te lezen. En wat ik post is GEEN onzin. Dat is OFF TOPIC.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:53 schreef MoJo het volgende:

[..]
Dat is jouw mening. En je HOEFT een topic niet te lezen. En wat ik post is GEEN onzin. Dat is OFF TOPIC.
Uhm mag ik mijn eigen topic niet meer lezen?? :? :? Moet ik toch eens ff dat FAQ nakijken.... of zou jij dat eens moeten doen?? |:(

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Sinds wanneer sluit ik een serieus Topic :?
Zelfs niet van jou.
En dat ik ouder ben klopt als een bus maar dat ik me stoor aan die woorden, nee niet echt.
Wel aan aggressief gedrag en met iedereen de draak steken.
Dit Forum is niet alleen voor mij en dus ook niet alleen voor jou gemaakt, je gedrag is daar echter wel naar.

• Kire
  • Laatst online: 05-12-2025
TOTAL ANARCHY!!!

:?

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:55 schreef HBM het volgende:
Zelfs niet van jou.
En dat ik ouder ben klopt als een bus maar dat ik me stoor aan die woorden, nee niet echt.
Dit Forum is niet alleen voor mij en dus ook niet alleen voor jou gemaakt, je gedrag is daar echter wel naar.
je hebt gelijk hij is voor mij gemaakt

Verwijderd

hahah lekker bezig jullie!!!!!!
Wat denken de meesten ervan?????
Ik noem de namen maar mannetje!!!

:r

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:51 schreef MoJo het volgende:
:( Je verpest mn GoT plezier. En dat vind ik JAMMER. :(
Tip van de dag: zoek je heil ergens anders *D

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op donderdag 11 januari 2001 20:51 schreef MoJo het volgende:

[..]
Zijn dat je argumenten?

Okay, dan zal ik ze meteen maar even ontkrachten.

1) Met mij, Poohbeer, of Pacific Ocean, is NIET overlegt. En WIJ voerden een discusie.

2) JIJ vind het grof. Maar JIJ bent MINSTENS 35. En ja, mijn Pa vind FUCK ook te grof.
Gaan we katten over leeftijd??? Beetje laag hoor....

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Kire
Sja, ik ben 't laatste tijd ook nie zo eens met de hoeveelheid slotjes, maja, kzal er mar niks over zeggen...
Er wordt TE snel en vaak om stomme reden een topic geclosed..
Mzzlzzzzz

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

En Jou GoT plezier staat nu eenmaal niet op de eerste plaatst, als je dat dacht sorry dan.
Maar er komen meer users hier, van alle leeftijden.
En die zouden zich qua taalgebruik maar moeten aanpassen aan die van jou ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 20:54 schreef ik_zei_de_gek het volgende:

[..]
Uhm mag ik mijn eigen topic niet meer lezen?? :? :? Moet ik toch eens ff dat FAQ nakijken.... of zou jij dat eens moeten doen?? |:(
Lees eerst eens wat ik zeg:

Jij zegt, ik erger me eraan, dat er iets anders in mijn topic wordt gezet.

Dan zeg ik: Je HOEFT een topic niet te lezen.

En dan kom jij met MOETEN? |:(

HOEFEN != MOETEN.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:57 schreef Kire het volgende:
Sja, ik ben 't laatste tijd ook nie zo eens met de hoeveelheid slotjes, maja, kzal er mar niks over zeggen...
Er wordt TE snel en vaak om stomme reden een topic geclosed..
Mzzlzzzzz
é mazzels hé

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 20:55 schreef HBM het volgende:
Zelfs niet van jou.
Je sluite zojuist een serieuse topic.

Je vond het te grof, en als VOORBEELD noemde ik "Fuck". Dus niet specifiec het woord "fuck"|:(

Mijn gedrag? Tja. Ik Flame niet, ik ben niet grof, ik geef mijn mening, en ben eerlijk. Sorry dat ik zo ben.

Waar blijven de Adjes met hun mening, die wil nou wel graag eens horen. Eens kijken wat die ervan zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 20:57 schreef ronaz het volgende:

[..]
Gaan we katten over leeftijd??? Beetje laag hoor....
Zou jij het leuk vinden als jouw pa hier ging ronddolen? Of nog erger, dattie hier macht had? Nou, ik NIET.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:59 schreef MoJo het volgende:

[..]
Lees eerst eens wat ik zeg:

Jij zegt, ik erger me eraan, dat er iets anders in mijn topic wordt gezet.

Dan zeg ik: Je HOEFT een topic niet te lezen.

En dan kom jij met MOETEN? |:(

HOEFEN != MOETEN.
Ehm wie leest hier verkeerd??? Ik vroeg me alleen wat af, maar goed, het heeft geen zin om hier verder over te discussieren, vind ik zonde van mijn tijd.

• Kire
Hahahaha die sjaak

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Ben dankbaar voor alle steun daar niet van, maar MoJo schijnt problemen met mij te hebben.
Via ICQ wilde die dat liever niet, liever via LA, vond ik ook goed, maar mijn modem kan zo snel de reacties niet bijhouden.

En aangezien MoJo met mij problemen heeft praat ik dat graag met hem uit en zou niet willen dat er onderling tussen bezoekers wrevel onstaat hierdoor.
Dus ik voer graag deze discussie zelf.

• Kire
Wat een mooi woord HBM, 'wrevel' je hebt de gevoelige snaar geraakt.. :7

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:00 schreef MV het volgende:

gathering.tweakers.net/showtopic/103431

Pure onzin, die had WEL gesloten moeten worden.

gathering.tweakers.net/showtopic/103626

Toen was ik boos op HBM. Hij sluit een topic, omdattie niet over het onderwerp ging. Dit dus ook niet. Dus zou die volgens zijn visie ook dicht moeten. |:(

gathering.tweakers.net/showtopic/104112

Normale reply. Tis toch zo? IMHO dan.

gathering.tweakers.net/showtopic/104037

IMHO:

A. 18 zijn->zogenaamd om iemand geven :?
B. Wees blij dat je familie hebt die om je geeft! niet iedereen kan dat zeggen!
C. zogenaamd serieuze relatie..... ach: ze heeft maar 2 maanden iets met die Surinamer van 31.......dan zogenaamd "houden van" :? dacht het niet.

gathering.tweakers.net/showtopic/102041

Pure onzin, had dichtgemoeten.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Had ik_zei_de_gek hier niet in willen betrekken maar dat is al gebeurd zie ik.

MoJo ik vind dat de Topic starter ten alle tijden recht heeft om een verzoek te doen de Topic te sluiten.

Indien aan het onderwerp geen recht wordt gedaan zal ik daar dus ten alle tijden aan voldoen.

Dit was voor mij de hoofdreden.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 20:57 schreef ik_zei_de_gek het volgende:

[..]
Alleen omdat er mensen van boven de 30 hier de boel lopen te terroriseren?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:04 schreef HBM het volgende:
Ben dankbaar voor alle steun daar niet van, maar MoJo schijnt problemen met mij te hebben.
Via ICQ wilde die dat liever niet, liever via LA, vond ik ook goed, maar mijn modem kan zo snel de reacties niet bijhouden.

En aangezien MoJo met mij problemen heeft praat ik dat graag met hem uit en zou niet willen dat er onderling tussen bezoekers wrevel onstaat hierdoor.
Dus ik voer graag deze discussie zelf.
Whatever. Post eerst hier nou maar eens dat die topic niet dichthad gemoeten, want dat moest tie niet, en dat wist je zelf donders goed.

En tja, dat leeftijdsgenootjes voorgaan...

Verwijderd

(HOERA!!!! eindelijk doet ie weer iets! voor anderen die het niet snappen: ik krijg continu defaces van t.net en GoT..... iemand loopt me te fucken: heb een IP-ban ofzo. maar via ingewikkelde proxy-instellingen werkt het eindelijk)

toch zie ik graag nog een reactie hierop:

Een aantal waren ook best pissed dat mijn topic dichtgegooid was! HBM als argument wat je net zei: "topics die inhoudelijk NIET gaan over wat er als titel instaat gaan dicht" en over mijn topic: "teveel onzin"

A. mijn topic was inhoudelijk correct. bovendien had het wel enig niveau, en een stuk gezelligheid. HBM sluit dat, en sluit daarmee een stuk gezelligheid/nostalgie.

B. Als die topic onzin is: waarom dan topics zoals "ben je wel eens jaloers? (waar naar de bekende weg gevraagd wordt, en DUS daarom dicht kan) open laten? of over weetikveelwat?

Naar mijn idee spreekt dus HBM zichzelf door die verklaringen met iedere verklaring zijn eigen "policy" 3x tegen. Dat doet ie dan af met waarschijnlijk een " wijzelijk ga ik hier niet op in" omdat hier eenmaal geen tegenargumenten zijn. Op de harde waarheid zijn immers geen tegenargumenten in te brengen.

Okee, misschien ben ik wat te subjectief
hiermee, toch wil ik je erop wijzen dat bovenstaande argumenten toch enigszins genuanceerd zijn...... Ik heb HBM al de laatste tijd in de gaten gehouden met zijn reacties en slotjes (en zijn policy) en kan niet anders concluderen dat dit niet de juiste wijze van moderaten is.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Ook al denk je van wel maar niet iedereen is tegen je MoJo, reageer nou eens niet zo aggressief.

En als het rustig is laten we idd wel eens topics open om niet al teveel slotjes te hoeven zetten, dat jij bezwaar maakt dat jou topic de gelukkige was snap ik dus helemaal niet meer, je bekende familie topic dus.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Welke Topic heeft RobtH het nu weer over :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:10 schreef HBM het volgende:
Had ik_zei_de_gek hier niet in willen betrekken maar dat is al gebeurd zie ik.

MoJo ik vind dat de Topic starter ten alle tijden recht heeft om een verzoek te doen de Topic te sluiten.

Indien aan het onderwerp geen recht wordt gedaan zal ik daar dus ten alle tijden aan voldoen.

Dit was voor mij de hoofdreden.
Kijk, daar hebben we eindelijk iets... EINDELIJK na 2 pagina's, een zinnige reply.

Maar om die maar even te ondermijnen:

Jij VIND dat. Maar je bent LITE-mod. Je moet je dus aan regels houden. En niet dingen "vinden", maar opvolgen.

Heb jij als litemod dat doorgekregen? Ik vind, (ja ik VIND dat) dat als er een normale discussie/gesprek word gevoerd dat dat voorgaat.

En aangezien er door 3 ANDEREN een normaal gesprek werd gevoerd...

En btw, ik vind zelf (richting ik_zei_de_gek..) dat ik meer recht (onzin natuurlijk, rechten hier..) heb om hier te zijn dan jij, ik vind (weer vind :() dat ik mezelf Tweaker mag noemen:

Mn kast ziet er VET uit, mn PC is overgeclocked, tot het max.. ik denk niet dat jullie daaraan kunnen tippen. Ben dus wel een Die-Hard tweaker. Jij dan?

Llewella is programmeur, Andina is ook niet slecht met PC's.. HBM was iets van netwerk-ontwerper :?

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:11 schreef MoJo het volgende:

[..]
Alleen omdat er mensen van boven de 30 hier de boel lopen te terroriseren?
~Zucht~

Had me eigenlijk voorgenomen niet meer te reageren, maar okay bloed kruipt waar het niet gaan kan (in dit geval onder mijn nagels vandaan)...

Ten eerste vind ik de leeftijd er niet toe doen. De gemiddelde leeftijd ligt nog altijd op 20, en je hoort ook niemand over "die mensen onder de twintig" die hier niet welkom zijn??

Het gaat niet om leeftijd, het gaat om manieren. En als ik iemand liever zie gaan dan komen dan gaat dat niet omdat hij of zij toevallig 14 of 39 is, maar om zijn of haar manieren.

Van de twintig replays die je geeft is er nog geen handje vol zinnig. En ik let niet eens op namen, maar jouw naam valt me op, op een negatieve manier. En dat vind ik jammer.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:16 schreef HBM het volgende:
Ook al denk je van wel maar niet iedereen is tegen je MoJo, reageer nou eens niet zo aggressief.

En als het rustig is laten we idd wel eens topics open om niet al teveel slotjes te hoeven zetten, dat jij bezwaar maakt dat jou topic de gelukkige was snap ik dus helemaal niet meer, je bekende familie topic dus.
Geen bezwaar, commentaar op dienene van die post. Zo van: Die wel open, en deze dicht?

En btw: Dat was een ZEER geslaagde topic, waar ik VEEL leuke reacties op kreeg... en niets beledigends, oid.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:18 schreef HBM het volgende:
Welke Topic heeft RobtH het nu weer over :?
(sodeju wat werkt die proxy-gerommel traag zeg)

Rabobank-topic van gisteren. hoorde je iemand klagen? ik niet. was volledig on-topic

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:20 schreef ik_zei_de_gek het volgende:

[..]
~Zucht~

Had me eigenlijk voorgenomen niet meer te reageren, maar okay bloed kruipt waar het niet gaan kan (in dit geval onder mijn nagels vandaan)...

Ten eerste vind ik de leeftijd er niet toe doen. De gemiddelde leeftijd ligt nog altijd op 20, en je hoort ook niemand over "die mensen onder de twintig" die hier niet welkom zijn??

Het gaat niet om leeftijd, het gaat om manieren. En als ik iemand liever zie gaan dan komen dan gaat dat niet omdat hij of zij toevallig 14 of 39 is, maar om zijn of haar manieren.

Van de twintig replays die je geeft is er nog geen handje vol zinnig. En ik let niet eens op namen, maar jouw naam valt me op, op een negatieve manier. En dat vind ik jammer.
Wat jij vind, intereseert me dus geen RUK. Maar even dat terwege: Leeftijd maakt dus WEL uit.

En ik let niet eens op leeftijd, maar jouw posts vallen me op, op een negatieve manier.
En dat vind ik jammer.

Verwijderd

Topicstarter
[b]Waar blijven de Adjes: Ik wil eens kijken wie er gelijk heeft.[/b]

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 11 januari 2001 21:18 schreef MoJo het volgende:

[..]
Kijk, daar hebben we eindelijk iets... EINDELIJK na 2 pagina's, een zinnige reply.

Maar om die maar even te ondermijnen:

Jij VIND dat. Maar je bent LITE-mod. Je moet je dus aan regels houden. En niet dingen "vinden", maar opvolgen.

Heb jij als litemod dat doorgekregen? Ik vind, (ja ik VIND dat) dat als er een normale discussie/gesprek word gevoerd dat dat voorgaat.

En aangezien er door 3 ANDEREN een normaal gesprek werd gevoerd...

En btw, ik vind zelf (richting ik_zei_de_gek..) dat ik meer recht (onzin natuurlijk, rechten hier..) heb om hier te zijn dan jij, ik vind (weer vind :() dat ik mezelf Tweaker mag noemen:

Mn kast ziet er VET uit, mn PC is overgeclocked, tot het max.. ik denk niet dat jullie daaraan kunnen tippen. Ben dus wel een Die-Hard tweaker. Jij dan?

Llewella is programmeur, Andina is ook niet slecht met PC's.. HBM was iets van netwerk-ontwerper :?
Tweaker zijn heeft er niets mee te maken, maar ik ben het iig al ietsjes langer, mijn 1541 drive was al voorzien van een turbo interface en dat moest je vroeger doen met een soldeerbout en zelf je eprom programeren.
Toen hadden we nog geen softmenu dat vindt "ik" dus niet tweaken biosje aanpassen.

En nee we hebben daar geen opdracht toe gehad en is idd mijn eigen policy.

-Diegene die de Topic start behoudt alle rechten daarop.-

Als een Ad/Mod het daar niet mee eens hoor ik dat graag en pas ik eventueel die policy aan, tot dan houd ik daar aan vast.

Verwijderd

Hebben jullie nu een nieuw slachtoffer gevonden? Ik vind het terecht dat die topic gesloten is. Hij ging totaal niet meer over het gene waar ie over moest gaan. Waarom lopen jullie hem dan nu zo af te zeiken? Hij doet gewoon zijn werk hier en ik vind dat ie dat goed doet. Als jullie niet tevreden zijn gaan jullie toch lekker naar FOK! ofzo?

Ik had meer te zeggen, maar ik weet het ffies niet meer. Kom er later wel op terug.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:21 schreef MoJo het volgende:

[..]
Wat jij vind, intereseert me dus geen RUK. Maar even dat terwege: Leeftijd maakt dus WEL uit.

En ik let niet eens op leeftijd, maar jouw posts vallen me op, op een negatieve manier.
En dat vind ik jammer.
Interesseerde het jouw maar eens een ruk wat een ander vind, dan had jij niet zo beledigend lopen replyen.

Sorry hoor, maar de woorden sukkel en opa worden door jou beledigend gebruikt, denk na man

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:18 schreef MoJo het volgende:

Volgens mij heb je dit topic niet gestart om over prestaties en pc-kasten op te lopen scheppen.

Als je écht nieuwsgierig bent naar mijn prestaties en kunnen op computergebied dan kun je mij via ICQ benaderen.

:Y)

Verwijderd

ow en nog iets...kap es met dat leeftijd gezeur. Mannen van 30 of iets ouder zijn geen ouwe saaie zakken hoor.

Verwijderd

HBM: ik wacht nog steeds op een (goed) antwoord van je op mijn reply

(of heb ik nu voor niets die superslome proxy aangezet?)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:28 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
ow en nog iets...kap es met dat leeftijd gezeur. Mannen van 30 of iets ouder zijn geen ouwe saaie zakken hoor.
Je vriend?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:29 schreef RobtH het volgende:

Ja, ik ook.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 11 januari 2001 21:29 schreef RobtH het volgende:

geef de url eens kan hem niet vinden ?

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:57 schreef ik_zei_de_gek het volgende:

[..]
hihi..
www.onzinforum.nl ;)

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 11 januari 2001 21:30 schreef MoJo het volgende:

[..]
Ja, ik ook.
Lees dan pagina 3 even daar staat mijn antwoord op jou vraag.

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, jullie kunnen allemaal tegen me zeiken wat jullie willen, maar ik wacht tot een adje een normaal antwoord geeft.

Feit: Topic had niet gesloten moeten worden.

En beledigend? Opa? Mwoah. Boeiend. Ik vind dat hij zich zo gedraagd. Mening mag.

/me heeft het ff druk met andere dingen.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:30 schreef MoJo het volgende:

[..]
Ja, ik ook.
al mijn collega's (bijna al mijn collega's) zijn net 30 of erover heen en ik moet zeggen dat ik die toffer vind dan jongens van 18 tot 25 ofzo. Tenminste niet van die pubers.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:25 schreef HBM het volgende:

[..]
Tweaker zijn heeft er niets mee te maken, maar ik ben het iig al ietsjes langer, mijn 1541 drive was al voorzien van een turbo interface en dat moest je vroeger doen met een soldeerbout en zelf je eprom programeren.
Toen hadden we nog geen softmenu dat vindt "ik" dus niet tweaken biosje aanpassen.

En nee we hebben daar geen opdracht toe gehad en is idd mijn eigen policy.

-Diegene die de Topic start behoudt alle rechten daarop.-

Als een Ad/Mod het daar niet mee eens hoor ik dat graag en pas ik eventueel die policy aan, tot dan houd ik daar aan vast.
in jou tijd wel he, opa hbm :r

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:31 schreef HBM het volgende:

[..]
Lees dan pagina 3 even daar staat mijn antwoord op jou vraag.
Ik wilde ook antwoord op Rob's feiten/vragen/meningen/stellingen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:32 schreef DKasemier het volgende:

[..]
Au. >:)

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:31 schreef MoJo het volgende:
Jongens, jullie kunnen allemaal tegen me zeiken wat jullie willen, maar ik wacht tot een adje een normaal antwoord geeft.

Feit: Topic had niet gesloten moeten worden.

En beledigend? Opa? Mwoah. Boeiend. Ik vind dat hij zich zo gedraagd. Mening mag.

/me heeft het ff druk met andere dingen.
Topic had wel degelijk gesloten moeten worden !

Ennuh...over dat opa...we noemen jou toch ook geen puber?

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Misschien moeten jullie effe flink chillen en niet de heletijd elkaar uitschelden.
Er hangt zo'n sfeertje in deze topic alsof er iemand binnenkort dood gaat!

"I sit in my room and imagine the future."

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

RobtH

Rabobank topic > terecht gesloten, juiste opmerking.

Verwijderd

ik heb natuurlijk gelijk want ik ben liev en ik krijg noooooit een slotje

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij, HBM, heb jij hier nogal veel last van:

A) Je kan niet tegen kritiek.
B) Je kan je eigen kritiek niet onderbouwen.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:32 schreef DKasemier het volgende:

[..]
Doe es niet zo puberaal zeg...

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:30 schreef HBM het volgende:

[..]
geef de url eens kan hem niet vinden ?
GRRRRR moet ik supersloom gaan zoeken naar die url!!!

maar goed: ik zal even op zoek gaan

btw: het gaat niet zozeer om die topic, maar over het algemeen: waarom moet je in godsnaam ALLES zwart op wit zien? die topic hoef je niet te zien om daarop antwoord te kunnen geven.....

[ongenuanceerd]
het lijkt wel alsof je alleen antwoord kan geven als ie alles zwart op wit ziet..
met andere woorden: hij kan
A. niet tegen kritiek
B. zijn eigen kritiek niet onderbouwen
[/ongenuanceerd]

maar goed: omdat je het persé wil, zal ik het opzoeken voor je

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:34 schreef MoJo het volgende:
Volgens mij, HBM, heb jij hier nogal veel last van:

A) Je kan niet tegen kritiek.
B) Je kan je eigen kritiek niet onderbouwen.
Ligt eraan hoe je de kritiek krijgt. Denk daar maar es overna !

Verwijderd

ok ik noem niemand meer opa en opa laten we chillen en opnieuw beginnen als lieve mensen het maakt niet uit wie er gelijk heeft ! want oz gaat het dezelfde kant uit als OF en waar moek dan posten > ?

groetjes jeroen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:35 schreef Sweet Pumpkin het volgende:

[..]
Doe es niet zo puberaal zeg...
Tsssss.. net 18. En al zooooooo volwassen.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Mijn tijd is nog steeds >:)
Mag me gelukkig prijzen al 18 jaar met deze materie bezig te houden.
Dus AU nee hoor, jullie weten niet wat je gemist hebt, was vroeger gewoon allemaal veel interessanter omdat niet alles kant en klaar in de winkel te koop was.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:37 schreef HBM het volgende:
Mijn tijd is nog steeds >:)
Mag me gelukkig prijzen al 18 jaar met deze materie bezig te houden.
Dus AU nee hoor, jullie weten niet wat je gemist hebt, was vroeger gewoon allemaal veel interessanter omdat niet alles kant en klaar in de winkel te koop was.
Mijn kast niet dude.

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 22:11
Ik lees deze topic nou al een tijdje door.. en begin een beetje strontziek te worden van de ego van MoJo... een beetje heel erg.. hij kraakt alles en iedereen op leeftijd af, terwijl hij volges mij verstandlijk nog in de luiers zit..
maar dat kan aan mij liggen...

Verwijderd

Even ter herinnering

Waarom ging OF ook al weer dicht?

Omdat er teveel over en weer beledigd werd

OTF kan om dezelfde reden dichtgaan.

Denk nou allemaal eerst even rustig na!

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:36 schreef MoJo het volgende:

[..]
Tsssss.. net 18. En al zooooooo volwassen.
Ik zeg niet dat ik goed volwassen ben, maar ben het wel redelijk al. Ik vind dit gewoon zo puberaal van jullie. Die topic ging nergens meer over. Ga naar FOK! of naar www.onzinforum.nl ofzo. Daar kun je alles droppen wat je maar wilt.

Heb es respect voor HBM !

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:38 schreef Weppel het volgende:
Ik lees deze topic nou al een tijdje door.. en begin een beetje strontziek te worden van de ego van MoJo... een beetje heel erg.. hij kraakt alles en iedereen op leeftijd af, terwijl hij volges mij verstandlijk nog in de luiers zit..
amen !

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:38 schreef MV het volgende:
Even ter herinnering

Waarom ging OF ook al weer dicht?

Omdat er teveel over en weer beledigd werd

OTF kan om dezelfde reden dichtgaan.

Denk nou allemaal eerst even rustig na!
dat zeg ik sjaak

Verwijderd

terecht gesloten? dat mag je wel eens tegen meerdere zeggen dan

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/103125

onterecht imho.

je bent als lite-mod aangewezen om een objectieve rol te vervullen. tot nu toe is dat niet het geval. Daarbij vind ik het ook erg vreemd dat je altijd door middel van bewijsvoering aan de hand van topics je gelijk moet halen. Het kwaliteitsaspect van de totaliteit zie je blijkbaar niet. Die is in mijn ogen achteruitgegaan. Mede omdat topics te vroeg dichtgaan, onterecht dichtgaan, of van dusdanig commentaar voorzien worden dat de ambiance ook verdwijnt. en NEE dat hoef je niet aan te tonen met dat verwaarloosbaar kleine aantal topics dat dus wel dus om een of andere terechte reden dicht is.

Mojo: ik zie dat je mijn icq-message al verwerkt had in je reactie! (dat A+B-gedeelte)

Verwijderd

Topicstarter
Wat mij NOGAL irriteert is dat je bij HBM dus altijd met topics moet aankomen om gelijk te krijgen. het totale beeld weigert hij te zien..

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Het lag niet in mijn bedoeling iemand te beledigen MV en zelf voel ik me ook nog niet beledigd, dus nog niets aan de hand hoor.

Maar MoJo je hebt nu toch de reden gehoord en achter die reden sta ik nog steeds.
Totdat ik andere instructies krijg blijf ik erbij dat,

De Topic starter behoud alle rechten op zijn Topic dus als hij/zij vindt sluiten omdat er afgedwaald wordt gaat de topic dicht.

Voor RobtH een Topic met hoog onzin gehalte en 5 onzinnige replies gaat ook dicht.

Maar het hele onzinforum.nl zit hier, loopt het niet lekker ofzo ?

• Weppel
Op donderdag 11 januari 2001 21:43 schreef MoJo het volgende:
Wat mij NOGAL irriteert is dat je bij HBM dus altijd met topics moet aankomen om gelijk te krijgen. het totale beeld weigert hij te zien..
1e fatsoenlijke reactie van MoJo...
score is nu 1 - 25 voor HBM..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:38 schreef Weppel het volgende:
Mijn ego.. ach.. >:)
Iedereen? ALleen mensen op leeftijd, die zich te wijs voelen, en zich zo gedragen..

Verstandlijk in de luiers? Mwoah, kheb meer vervelende dingen in mn leven meegemaakt dan jij, dus verstandelijk niet bepaald kinds. Tegenovergesteld denk ik.

Ja.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:39 schreef Sweet Pumpkin het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ik goed volwassen ben, maar ben het wel redelijk al. Ik vind dit gewoon zo puberaal van jullie. Die topic ging nergens meer over. Ga naar FOK! of naar www.onzinforum.nl ofzo. Daar kun je alles droppen wat je maar wilt.

Heb es respect voor HBM !
Okay!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:44 schreef HBM het volgende:

De Topic starter behoud alle rechten op zijn Topic dus als hij/zij vindt sluiten omdat er afgedwaald wordt gaat de topic dicht.
Ook als er normaal word gepraat, over een normaal, serieus onderwerp?

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:45 schreef MoJo het volgende:

[..]
Iedereen? ALleen mensen op leeftijd, die zich te wijs voelen, en zich zo gedragen..

Verstandlijk in de luiers? Mwoah, kheb meer vervelende dingen in mn leven meegemaakt dan jij, dus verstandelijk niet bepaald kinds. Tegenovergesteld denk ik.

Ja.
Jij weet van niemand hiero op GoT wat zijn of haar thuis situatie's zijn, dus wie er minder of beter aan toe is, is niet aan jouw te bepalen.

• Weppel

[..]

Ja.
iedereen is in jou mening "op leeftijd"
net ook met sweet pumpkin:
18 en al zoooo wijs
zo ging het ongeveer...

18 al op leeftijd? damn dan begin ik ook al oud te worden...

i rest my case

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 11 januari 2001 21:43 schreef MoJo het volgende:
Over het totaalbeeld ben ik tot nu toe tevreden, krijg nog altijd meer instemming als commentaar.
Zolang ik die tendens blijf waarnemen ga ik gewoon op de oude voet verder.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op donderdag 11 januari 2001 21:02 schreef MoJo het volgende:

[..]
Zou jij het leuk vinden als jouw pa hier ging ronddolen? Of nog erger, dattie hier macht had? Nou, ik NIET.
Blaat!

...zucht...

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

[..]
Okay!
Das braaf :+

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:44 schreef HBM het volgende:
Het lag niet in mijn bedoeling iemand te beledigen MV en zelf voel ik me ook nog niet beledigd, dus nog niets aan de hand hoor.

Maar MoJo je hebt nu toch de reden gehoord en achter die reden sta ik nog steeds.
Totdat ik andere instructies krijg blijf ik erbij dat,

Voor RobtH een Topic met hoog onzin gehalte en 5 onzinnige replies gaat ook dicht.

Maar het hele onzinforum.nl zit hier, loopt het niet lekker ofzo ?
dat is geen antwoord op mijn eerdere vragen cq opmerkingen

Verwijderd

Topicstarter
Jongens. Ik ga weg. UIt met een mooie vrouw, 19 jaar.

Dus, vermaak je hier maar.

Ik wacht op de mening van een ADJE.

Aju.

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Die betreffende topic was overigens ook niet echt meer positief te noemen m.i.

"I sit in my room and imagine the future."

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

[..]
Mwoah, kheb meer vervelende dingen in mn leven meegemaakt dan jij, dus verstandelijk niet bepaald kinds. Tegenovergesteld denk ik.

Ja.
Deze quote getuigt er al van van hoe dom en laag je bent, Mojo! Ik lees ook al een tijdje mee, ik kan het nauwelijks bijhouden, maar ik wordt schijtziek van het gemierenn**k van sommige users, echt het nivo van "mammaaaaaa pappa doet het weer, weeeeeeeeeeeh, weeeeeeeeh!!"

Neem een speen en ga naar Fok! Maak je niet zo enorm overdreven druk als je topic gesloten wordt of zeker niet als er een topic wordt gesloten van iemand anders, want dat slaat al helemaal nergens op!

Bovendien wordt ik op het OTF ook ziek van al die plaatjes van je zogenaamde exen en vriendinnen :r

Zo, nu eerst een Bavaria >:)

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

[..]
Je kent mijn vorige Nick niet OldButNotSoWise.
Voel me hier nml niet zo wijs, menig bezoeker heeft een betere opleiding genoten als ik, maak ik geen punt van, vindt dat wel prettig dat ze die mogelijk hebben gehad cq genieten.

Maar wil dat zeggen dat ik niet kan oordelen over wat wel of geen onzin is ?
Wat wel of niet beledigend kan opgepakt worden door anderen?
Integendeel zou ik bijna zeggen.
Pagina: 1 2 Laatste