Ik had eens even zin om een topic te openen die anders is dan de huidige topics, een topic die over gamen gaat maar niet specifiek over een game...juist ja..
Nu games tegenwoordig veel geld betekenen, is het een een levende markt met vele nieuwe games die elkaar opvolgen. Ieder merk doet zijn best om op 1 of andere manier iets inovatiefs te verzinnen, om de gamer aan zich te binden. De ene doet het met extreme specs van hardware de andere richt zich op "andere manieren" van besturen. Kortom, alles wat ze uitbrengen moet iets toevoegen aan het huidige aanbod om op die manier een hoop gamers (geld) binnen te brengen.
Wat ik me nu dus afvraag is het volgende:
- Gamen julie tegenwoordig meer dan vroeger?
- Hebben julie meer plezier met gamen dan vroeger?
- Hoe snel volgen de games elkaar op in je pc/console?
Nu ik het zelf even bekijk valt het me op,
- Dat ik uiteindelijk toch iets minder game dan vroeger;
- Van bepaalde games wel heel veel plezier heb "zolang" (over het algemeen steeds korter)
ze duren;
- En dat daarom de nieuwe games zich wel snel opvolgen in me collectie....Kortom voor de games markt een goede zaak, voor ons als gamers minder!
Julie mening hierover?
Nu games tegenwoordig veel geld betekenen, is het een een levende markt met vele nieuwe games die elkaar opvolgen. Ieder merk doet zijn best om op 1 of andere manier iets inovatiefs te verzinnen, om de gamer aan zich te binden. De ene doet het met extreme specs van hardware de andere richt zich op "andere manieren" van besturen. Kortom, alles wat ze uitbrengen moet iets toevoegen aan het huidige aanbod om op die manier een hoop gamers (geld) binnen te brengen.
Wat ik me nu dus afvraag is het volgende:
- Gamen julie tegenwoordig meer dan vroeger?
- Hebben julie meer plezier met gamen dan vroeger?
- Hoe snel volgen de games elkaar op in je pc/console?
Nu ik het zelf even bekijk valt het me op,
- Dat ik uiteindelijk toch iets minder game dan vroeger;
- Van bepaalde games wel heel veel plezier heb "zolang" (over het algemeen steeds korter)
ze duren;
- En dat daarom de nieuwe games zich wel snel opvolgen in me collectie....Kortom voor de games markt een goede zaak, voor ons als gamers minder!
Julie mening hierover?