Grafisch ziet het er gewoon super uit, maar ook kwá gameplay belooft het, zoals ik zag in het filmpje, wat moois
Wel een grappig filmpje trouwens, 2 belgen op de achtergrond
Ranger of Rover kan ookjagermeister1 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:33:
[...]
Laat me raden..... Rafterman van VNC?
Dat belgische filmpje laat iig wel wat leuke gameplay zien (ookal snappen ze er niks van
[ Voor 34% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 02-06-2005 22:48 ]
dot.blaat
jah idd die reacties af en toe. Beide wel een beetje noob, maar maakt het wel aangenaam om naar te kijkenYonix schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:42:
Ik heb net dat filmpje gezien en OMG! ik kan gewoon niet wachten![]()
Grafisch ziet het er gewoon super uit, maar ook kwá gameplay belooft het, zoals ik zag in het filmpje, wat moois
Wel een grappig filmpje trouwens, 2 belgen op de achtergronden 5 pogingen om te vliegen met of een Harrier of een Heli
[ Voor 13% gewijzigd door dikki dik op 02-06-2005 22:57 ]
En het schieten ging ook niet al te best, maar ach het was nog maar een Alpha dus het zou daar wel aan liggendikki dik schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:56:
[...]
jah idd die reacties af en toe. Beide wel een beetje noob, maar maakt het wel aangenaam om naar te kijkenGaan ze op een gegeven moment maar dat vliegveld benutten en nemen ze een aanloopje om vervolgens buiten de map te beland en alsnog dood te gaan, lol.... Ze vlogen trouwens in de Joint strike fighter.
En ik had de Harrier en de JSF door elkaar gehaald idd
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
idd net of ze een spastische aanval krijgen vlak voor ze dood gaanjagermeister1 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:20:
Tja... ik moest ook wel lachen om die Belgen. Apart volkje blijft het tochErg leuk filmpje om te zien. Op een gegeven moment zei 1 van die 2 gasten dat die ragdolls niet echt goed gedaan waren. Dat vond ik nou ook al een hele tijd. Hoe die spelers neervallen klopt gewoon niet helemaal. Ik hoop dat ze daar nog iets aan hebben gedaan al geef ik dat weinig kans. Maar ach... dat zijn maar details... het is volgens mij gewoon een super goed spel!
Anoniem: 89184
Krijg steeds meer zijn voor de demo.
Precies... Net alsof de armen en benen spontaan in 3 stukken breken wanneer ze worden afgeschoten. Echt van die zwalk armen en benen..dikki dik schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:34:
[...]
idd net of ze een spastische aanval krijgen vlak voor ze dood gaanToen die modellen nog van die valpartijen maakte van een meter hoog zag het er beter uit..... Hopelijk in een patch dat dit nog verbeterd wordt.
X-Life is de eerste LAN waar het ook daadwerkelijk gespeeld kan worden
Iig, ik kijk wel uit naar dit spel, heb me altijd prima vermaakt met 1942. Wake Island Capture the flag
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Nope Grrrrjagermeister1 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:33:
[...]
Laat me raden..... Rafterman van VNC?
Ah.. 1 van de oprichters van VNC right?
Battlefield 2 demo komt over ongeveer een week
Gepost door Jaap van Nes - donderdag 2 juni 2005 - Bron: EA Board
Aan alle fuz rond de aankomende Battlefield 2 demo, wordt op een Australisch Electronic Arts forum een einde gemaakt. In een kort en kondig statement laat men weten dat de demo momenteel gepland staat voor een release ergens volgende week. Helemaal zeker is het natuurlijk nog niet, maar het feit dat de demo bijna af is, stemt ons positief. Ook werd er op de inhoud van de demo ingegaan: één map die met 16 bots in singleplayer te spelen is en, veel belangrijker, met 32 man online te verkennen is. De speelrondes in de demo zullen tijdsgelimiteerd zijn.
Although final dates for the Battlefield 2 demo have not been locked down we understand we will be allowed to make it available in little over a week.
Once again these features are not 100% final but the demo will contain:
One map
16-player single player
16 and 32-player multiplayer
Time limit per round
EA bron:
http://www.eaplay.com/aus...game/eagames/thread/4403/
CPU: P4 3.2Ghz
RAM: 1Gb
HDD speed: 7200RPM
Video: ATI Radeon X800 Pro 256Mb
Sound: (soz, didn’t take this down)
O/S: Win XP SP2
Connection: LAN (I did confirm that we were playing on a LAN and not internet)
The game resolution settings were 1024 x 768. All BF2 Graphics detail was set to “Medium”. Anti-Aliasing was turned off, and view distance was set to 95%.
I was informed by the EA Rep that the graphics were set to “medium” because on “high”, the graphics were slow. Having said this though, the build version we were playing on was 4-5 months old, so it’s quite possible that the final build that ships will have tighter and more efficient code (EDIT: Correction, code was 5 WEEKS old, but new builds were being done almost every day). I can say though that even on Medium, BF2 outclasses anything I have seen in terms of game graphics to date. This includes your Half Life 2’s and Far Cry’s. My gut feel is that EA are setting the graphics bar high with BF2 in order to get some longevity out of the game, so that 12-18 months down the track, it will still be considered a “high-detail” game, and able to compete well with new games released at that time.
dit betekent dat het dus erg mooi is (al is dat subjectief) maar dat je pas echt uit de verf gaat komen met een X800XT of een 6800GT/ULTRA of zo???
Anoniem: 89184 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:39:
HahaDat filmje van die Belgen... blijft echt lachen met ze!
![]()
Krijg steeds meer zijn voor de demo.
Had je dat stukje gezien dat ze net die singleplayer map inkwamen en naar dat huisje op wielen liepen
Shit volgens mij moet ik snel een nieuwe video kaart gaan kopen en misschien ook wel een nieuwe TFT (Kheb nu een AS4612UT-BK, maar beetje traag
[ Voor 19% gewijzigd door IJnte op 03-06-2005 08:30 . Reden: Over Vid ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
anderzijds, zoals die ausie reviewer zegt, is het beter ff te wachten op de demo en dan pas te bepalen of het lekker speelt op je huidige systeemIJnte schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:23:
[...]
offtopic:
Had je dat stukje gezien dat ze net die singleplayer map inkwamen en naar dat huisje op wielen liepenHebben ze gelijk gebombadeerd tot belgische friettent
![]()
Of als de nieuwste Tank uit Battlefield
![]()
En tegen chemische wapens
Echt zoo lol. Beetje noobs waren het wel, vliegen lukte niet echt goed en ook et schieten viel me wel een beetje tegen. Nah jah zolang als ze er maar veel plezier in hadden is het natuurlijk goed
Shit volgens mij moet ik snel een nieuwe video kaart gaan kopen en misschien ook wel een nieuwe TFT (Kheb nu een AS4612UT-BK, maar beetje traag). Mmm Battlefield gaat me denk ik veel geld kosten (800 euri) en dan heb ik het spel nog niet meegerekend
Nah jah, als je er maar plezier van hebt
Mjah ik wil niet het verhaal weer aanslingeren over systeemspecs, maar ik vrees dat ik er toch aan moet geloven. Ik vindt het ook niet erg, want ik wil het wel op een mooie en goede manier kunnen spelen. We zien idd wel, maar de keuze staat al wel redelijk vasthully schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:35:
[...]
anderzijds, zoals die ausie reviewer zegt, is het beter ff te wachten op de demo en dan pas te bepalen of het lekker speelt op je huidige systeem
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Precies.... nog een paar dagen en iedereen die met vraagtekens zit zal het weten!IJnte schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:40:
[...]
Mjah ik wil niet het verhaal weer aanslingeren over systeemspecs, maar ik vrees dat ik er toch aan moet geloven. Ik vindt het ook niet erg, want ik wil het wel op een mooie en goede manier kunnen spelen. We zien idd wel, maar de keuze staat al wel redelijk vast
Anoniem: 116474
Het belooft veel goeds.. En qua systeem specs net zoals hier al gezegd was.. we moeten maar afwachten... Mijn 6800GT kan het vast wel aan
Anoniem: 127568 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:41:
Ik kan geen link vinden van dat beruchte filmpje
Someone help me out
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 127568
Fuckin noobs je hoort gewoon dat ze constant die muis optillen en vliegen kunnen ze ook al niet...
Wat maakt dat dan uit? Gaat toch om de fun of niet?Anoniem: 127568 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:23:
Wat een idioten zeg in dat filmpje.
Fuckin noobs je hoort gewoon dat ze constant die muis optillen en vliegen kunnen ze ook al niet...

Ik snap niet waarom je daar zo op tegen bent eigenlijk. Alsof het niet belangrijk is. Alsof het niet kan bepalen of je een spel koopt ja of nee.Bor de Wollef schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:18:
Mensen zullen we nou eindelijk (weer) ophouden met het oninteressante geleuter over systeemspecs?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 76476
ik ken die gasten (spelletjesgarnaal van vroeger)
zij zijn vlaams en hebben een bijzonder goed gevoel voor humor (vind ik dan)
hadden vroeger een programma op tv. Bekijken de games altijd op een nuchtere manier. Wees blij dat er nog een filmpje is. Ik vind het allemaal nogal wat grijs uitzien (de kleuren van het spel). Maar ik kijk er wel nr uit.
Nee, dat kan het niet inderdaad (helaas). Het enige waar je enig idee van kunt krijgen is de demo straks. Dat hele "dit zijn mijn specs" gedoe is gewoon zinloos. Niemand kan het wat schelen of het bij een ander wel zal draaien denk ik.DenniZ schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:27:
[...]
Ik snap niet waarom je daar zo op tegen bent eigenlijk. Alsof het niet belangrijk is. Alsof het niet kan bepalen of je een spel koopt ja of nee.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 03-06-2005 11:33 ]
Als je daarom een game niet gaat kopen dan ben je wel verkeerd bezig, alles draait om gameplay vooral bij een game als Battlefield...

Anoniem: 90308
wat ik niet goed in de filmpjes heb kunnen zien is:
hoever kunnen de tanks hun loop / machinegun omhoog richten........
het lijkt me namelijk zeer irritant als je door een stad rijd en iemand staat vanaf een dak op je te knallen en je kan hem er niet vanaf knallen.
of zouden de straten gewoon behoorlijk breed zijn
Natuurlijk hebben tanks een beperkt bereik om omhoog te schieten met zowel primary als secundary fire. Je moet daarom samenwerken en iemand boven op je tank achter het machinegeweer hebben om antitankers hoog op gebouwen eraf te schieten.
Het is een arcadeshooter, maar enig realisme moet toch wel bewaard blijven.
Anoniem: 90308
deze heeft in bf:v en DC ook een beperkt bereik omhoog.
en aangezien in de meeste spellen de (arabische) straten niet zo breed zijn...
offtopic: en over die upgrade.......k ga n laptop halen...en moet school zelf betalen (HBO) en dat is duur, dus n nieuwe videokaart zit r niet in
mar maybe draait t op die laptop wel lekker.....word 1 met min 128meg vid.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 90308 op 03-06-2005 12:02 ]
Ik denk dat je het vrij goed zult kunnen vergelijken met een desert combat / battlefield vietnam combo. Ik denk dat alle delen van een stad ook niet voor pantsers etc toegankelijk zullen zijn. Ik hoop dat er ook nog wat anders in BF-2 gaat zitten dan alleen steden maps. Dat is wel leuk maar als het voor het grootste deel steden zijn gaat alles op elkaar lijken denk ik.Anoniem: 90308 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:59:
euhj....sorry....ik had het over het machinegeweer bovenop de tank..
deze heeft in bf:v en DC ook een beperkt bereik omhoog.
en aangezien in de meeste spellen de (arabische) straten niet zo breed zijn...
offtopic: en over die upgrade.......k ga n laptop halen...en moet school zelf betalen (HBO) en dat is duur, dus n nieuwe videokaart zit r niet in![]()
mar maybe draait t op die laptop wel lekker.....word 1 met min 128meg vid.
Je hebt zeker nog maar weinig filmpjes bekeken?Bor de Wollef schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:05:
Ik hoop dat er ook nog wat anders in BF-2 gaat zitten dan alleen steden maps. Dat is wel leuk maar als het voor het grootste deel steden zijn gaat alles op elkaar lijken denk ik.
[ Voor 63% gewijzigd door jagermeister op 03-06-2005 12:20 ]
Anoniem: 131484
dang, wat vet. ik kijk uit naar deze titel, maar na deze ingame actie wil ik het spel morgen nog spelen
Daarbij belgen zijn gewool cool
ze zeggen van wel, had het ergens in een preview gelezen.jagermeister1 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:15:
Ik heb trouwens nog in geen enkel filmpje gezien dat je kunt 'wegduiken' als je de mounted gun op een tank bedient. Kan dit nu of niet?
[...]
Je hebt zeker nog maar weinig filmpjes bekeken?Anyways... er zijn verschillende typen maps.. dus niet alleen maar Urban warfare.
die zitten er wel degelijk in. Levels met enorme hoogteverschillen, dunne paadjes over bergen, mooie omgevingen met veel natuur etc. Komt wel goedBor de Wollef schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:05:
[...]
Ik denk dat je het vrij goed zult kunnen vergelijken met een desert combat / battlefield vietnam combo. Ik denk dat alle delen van een stad ook niet voor pantsers etc toegankelijk zullen zijn. Ik hoop dat er ook nog wat anders in BF-2 gaat zitten dan alleen steden maps. Dat is wel leuk maar als het voor het grootste deel steden zijn gaat alles op elkaar lijken denk ik.
snap niet dat jij je daar zo aan kan ergeren. Vind dat ze wel humor hebbenAnoniem: 127568 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:23:
Wat een idioten zeg in dat filmpje.
[ Voor 66% gewijzigd door dikki dik op 03-06-2005 12:25 ]
Heb het een hele tijd geleden ook wel eens op een screenshot gezien, maar verder ben ik het nergens meer tegengekomen.dikki dik schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:21:
[...]
ze zeggen van wel, had het ergens in een preview gelezen.
afwachten dus, maar zou wel minder zijn als ze het eruit halen. Het is een leuke feature wat er tenminste voor zorgt dat je geen letterlijke ragdoll meer hoeft te zijn als je op een turret zit.jagermeister1 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:24:
[...]
Heb het een hele tijd geleden ook wel eens op een screenshot gezien, maar verder ben ik het nergens meer tegengekomen.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik denk dat er ook nog wel mapmakers zijn die de classic bf1942 maps gaan maken voor BF2dikki dik schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:21:
[...]
ze zeggen van wel, had het ergens in een preview gelezen.
[...]
Maar ik denk dat je geen levels meer hoefd te verwachten zoals el alemein. Denk dat er toch wel wat meer huizen lees kleine dorpjes etc in voor komen. Maar voorderest denk ik dat er genoeg mods komen die ervoor zullen zorgen dat de keuze in maps groot genoeg zal zijn.
Het filmpje komt direct uit de ''Battlefield 2 Fan Site Kit'':
- Missile Moment (Doel opslaan als)
volgens mij is dit al een erg oud filmpje, één van de eerste die we te zien kregen zelfs.Yonix schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:21:
Ik weet niet of dit filmpje al een keertje is langsgekomen, maar ik vond hem wel vet![]()
Het filmpje komt direct uit de ''Battlefield 2 Fan Site Kit'':
- Missile Moment (Doel opslaan als)
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
oude tijden herlevenjagermeister1 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:43:
Ik ga binnenkort die nieuwe editor eens aan de tand voelen denk ik. Ik heb wel een leuk ideetje voor een map denk ik.
Ja, was opzich wel lachen. Jammer dat hij zo weinig gespeeld werd. Maar goed... best leuk om zo'n map te bouwen alleen het kost ontzettend veel tijd.dikki dik schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:06:
[...]
oude tijden herlevenNet zoals toen met vietnam, was overigens wel een geslaagde map
Op IGN.com zijn een 14 Battlefield 2 filmpjes verschenen. Deze filmpjes laten beelden zien van de mappen "Wetlands", "Strike at Karkand", "Fusche Pass" en "Operation Clean Sweep".
Bron ww.bf2.nl
Dat waren nog eens tijden.Anoniem: 76476 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:57:
ik ben belg
ik ken die gasten (spelletjesgarnaal van vroeger)
zij zijn vlaams en hebben een bijzonder goed gevoel voor humor (vind ik dan)
hadden vroeger een programma op tv.
El Shrimpo en Apollo.
Although final dates for the Battlefield 2 demo have not been locked down we understand we will be allowed to make it available in little over a week.
One map
16-player single player
Time limit per round
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Zijn wel leuke filmpjes, alleen moet ik toch echt stoppen met het kijken van BF2 movies, want ik wordt gewoon helemaal gek!!Sak3d schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:38:
klik
Op IGN.com zijn een 14 Battlefield 2 filmpjes verschenen. Deze filmpjes laten beelden zien van de mappen "Wetlands", "Strike at Karkand", "Fusche Pass" en "Operation Clean Sweep".
Bron ww.bf2.nl
![]()
Zie pagina 9Twixxx schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:46:
Volgende week komt de demo.
One map
16-player single player
Time limit per round

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 03-06-2005 15:02 ]
"Nou, je hebt dus de MEC, dat zal wel Mexico zijn of zo"
"We moeten maar stoppen met blijven lullen en join game doen" "of blijven lullen maar ook beginnen gamen he"
"Ik zet hem maar op easy dat ik niet meteen wordt afgemaakt doordat ik zit te lullen"
"dus met die nieuwe P-90 kan je nadat je iemand met lood hebt doorzeeft kan je er dan ook een spiegeleitje bakken?"
"en het muziekje is speciaal gecomponeerd om een zodanige moordlust op te kweken tijdens de loadingscherm om zo echt het spel met de juiste instelling te beginnen"
nou ja dit is nog maar een deel maar een kleine indruk is wel op zijn plaats

Maar het beloofd idd een mooie game te worden, hoewel t er in het filmpje af en toe wel chaotisch uitzag, en je als voetvolk al ong ten dode bent opgeschreven wanneer je een tank tegenkomt, maar dat zal wel aan hun spel liggen
Daar had ik ook last van, maar sinds vandaag niet meerSyS_ErroR schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:15:
[...]
Och, moet zeggen dat ik normaal gesproken 0,0 last heb van PunkBuster... Behalve dat ik steeds gekicked word op PB DesertCombat servers (DC 0.7.. BF1942 fully patched..
Dit is namelijk wat je moet doen om van het probleem af te komen:
• Download PBWEB: - Klik
• Plaats PBWEB in de PB map die in je BF1942 map staat.
• Start het programma en laat hem even updaten, als dat gebeurt is start je BF1942 of DC en voíla u probleem is opgelost
Daar was ik inderdaad sinds gisternacht ook achter, niet heel erg netjes van me om dat NIET in dit topic te plaatsenYonix schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:03:
[...]
Daar had ik ook last van, maar sinds vandaag niet meer![]()
Dit is namelijk wat je moet doen om van het probleem af te komen:
• Download PBWEB: - Klik
• Plaats PBWEB in de PB map die in je BF1942 map staat.
• Start het programma en laat hem even updaten, als dat gebeurt is start je BF1942 of DC en voíla u probleem is opgelost
Ben erg benieuwd volgende week hoe BF2 o.a. speelt.
Heeft iemand nog leuke vragen of wilt misschien een screenshot van een bepaald iets zien?
(als ik foto's mag maken)

Zet de game ff op je mega-dikke, 4 GB USB sticknlboy schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:02:
Yeeeey! Ik mag naar de launchparty van Battlefield 2!![]()
![]()
![]()
Ben erg benieuwd volgende week hoe BF2 o.a. speelt.
Heeft iemand nog leuke vragen of wilt misschien een screenshot van een bepaald iets zien?
(als ik foto's mag maken)![]()
Gefeliciteerd dude.. Zo ff mijn mail checken!
Ohja, waar kan ik dat filmpje van onze drôge zuiderburen vinden?
[ Voor 38% gewijzigd door Bjk op 03-06-2005 18:25 ]
't is dat ik niets te doen heb, maar gebruik de volgende keer even de search a.u.b.Bjk schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:22:
Had je, je bij EA ingeschreven dan? Erg tof trouwens
Ohja, waar kan ik dat filmpje van onze drôge zuiderburen vinden?
Werk je bij een site en ben je gekozen of had je je ingeschreven net als honderden anderen?jagermeister1 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:21:
[...]
Zet de game ff op je mega-dikke, 4 GB USB stick
Gefeliciteerd dude.. Zo ff mijn mail checken!
Tzou wel netjes zijn als EA iedereen heeft gekozen even naar de NIET winnaars een mailtje stuurt van jammer enz, want anders zitten de verliezers te wachten tot zondag.
[ Voor 22% gewijzigd door Hidde op 03-06-2005 19:16 ]
idd hij is er ten slotte eerder dan de launchparty.jagermeister1 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:05:
Helaas, geen mail gehad. Jammer, maar volgende week vermaak ik me wel met de demo
De nieuwigheid is er dan voor het grootste gedeelte al af op de dag van de launchparty, niet echt logisch lijkt mij. Niet dat ik bedoel dat je dan al geen zin meer hebt om te spelen (denk eerder dat we dan al verslaafd zijn), maar de spanning van het wachten is dan voor het grootste gedeelte al weg en dat is toch meestal wel het leukste. Als je dan voor het eerste keer het spel opstart.......
Maar goed... het is nog niet 100% zeker dat de demo er eerder is dan dat de launchparty plaatsvindt.
Van de officiële site:
Dat vet gedrukte hadden ze allang weg moeten editen.Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

[ Voor 40% gewijzigd door jagermeister op 03-06-2005 19:26 ]
IIg niet elk huis, kraters enz. Volgens mij zit die brug die je kan opblazen er ook nog wel in en dat is toch ook environment.
Kan alles mee bedoeld worden, maar inderdaad als je het de 1e keer leest denk je alles.
Maar der zijn dingen verwoestbaar, ala source engine waar je blikjes, lampen enz kan schieten en kapot gaan.
Anoniem: 131484
in bf2 zullen, denk ik, wat gebouwen voorgerenderd zijn om kapot te gaan, that's it, en idd als in source een paar losse items op de grond die kapot kunnen. ik denk dat je er niet al te veel van hoeft te verwachten
Ergens ook wel logisch, speel je op een kale battlefield
Heh, en ik ben er een van.
[ Voor 106% gewijzigd door funkylicious op 03-06-2005 22:13 ]
Maar zou dat dan ook geen effect hebben op de server?Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:11:
Mwah stond ook ergens in een interview/preview ofzo dat het ook niet leuk is als je alles compleet aan gort zou kunnen schieten.
Ergens ook wel logisch, speel je op een kale battlefieldaan de andere kant zou het wel stoer zijn als een hele gebouw explodeert om 1 spelertje d00d te maken
Want ik neem aan dat wanneer er tientallen spelers gebouwen kapot staan te maken dat kan resulteren in bijvoorbeeld lag?
Gefeliciteerd, jij bent de 4e die met dit nieuws komt aanzetten.funkylicious schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:49:toon volledige bericht
Battlegield 2 Demo komt volgende week ergens.
A message on the forums of EA Australia of all places, gives some promising news about the Battlefield 2 demo:
One map
16-player single player
Time limit per round
http://www.eaplay.com/aus...game/eagames/thread/4403/
According to Shacknews this timetable has been confirmed by EA US.
Waarschijnlijk de map Gulf of Oman
http://www.bfcentral.se/i...s/050603/demo_testing.png
Waarom leest men niet eerst voordat men iets post.......

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 03-06-2005 22:05 ]
over het hoofd gezien, heb wel wat terug gelezen maar stond allemaal crap in
Anoniem: 109640
Het is juist wel leuk om alles aan gort te schieten....Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:11:
Mwah stond ook ergens in een interview/preview ofzo dat het ook niet leuk is als je alles compleet aan gort zou kunnen schieten.
Ergens ook wel logisch, speel je op een kale battlefieldaan de andere kant zou het wel stoer zijn als een hele gebouw explodeert om 1 spelertje d00d te maken
bijvoorbeeld een molen stort neer..en je overleeft het nog
en je kan er ook handig gebruik van maken.
Hahaha, grapjas, die is goeddikki dik schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:28:
of een kernreactor die uitelkaar explodeerd, waar je dan de volgende 100 jaar ingame niet meer kunt spelen.
Anoniem: 90802
Nu was mijn vraag zijn dit linux servers en zo ja hoe kom ik daar aan.
want ik (onze clan) wil ook graag de server klaar hebben zodra Bf2 uit komt.
Dus misschien krijg je nog wel een mailtje binnen.
Community Update - 6/3/05toon volledige bericht
To Play (Ranked) or Not to Play (Ranked)
Now that Battlefield 2 has gone Gold, we felt it would be a good time to share our plans for Ranked server configurations with the community. Also, we thought that some insight into these settings would be useful for prospective Battlefield 2 players (those new to the franchise as well as those who are not so new) in determining which servers will provide the best possible player experience for a given player. Obviously not all players are built the same and while some players will take to the highly competitive Ranked servers like fish to water, we are also certain that many other players will prefer to play in relative safety on Unranked servers.
Ranked Servers
Ranked servers will be where the hardcore bump heads and clash knives. All Ranked Servers will be configured to provide the definitive competitive Battlefield experience. Friendly Fire is on, and TK will be punished by default, so all players will need to use their tools wisely and watch out for the tools that have been deployed by their teammates. If, for example, you have a hankering to be the best sniper to ever stare down the sights of an SVD in Battlefield 2, these are the servers on which you will have to walk the walk. If you’d rather not spend your time trying to figure out where the world’s #1 sniper is popping your melon from, see below.
Ranked servers will be heavily administrated and have Punkbuster on. The integrity of the stats system is of paramount importance to EA (and of course to those participating in it) and so we will be monitoring things constantly. At the end of the day, Ranked servers will be a safe, regulated environment on which the most competitive players will be spending their time. If this environment doesn’t sound right for you, that’s great. That’s what Unranked servers are for.
Unranked Servers
These servers are the wild cards – every one will be different, set to suit a specific part of our community (that part can be an individual player turned server operator, whole clans or even fan websites). The one thing these will all have in common, however, is the lack of pressure to meet the high standard of play we will expect on Ranked servers (i.e. don’t be a nuisance, don’t break EA’s Terms and Conditions and strive to be a team player).
Unranked servers will be the best environment for new players to learn Battlefield 2, though you will need to find a server that best suits your learning needs. Peruse the settings that we highlight for you on the Internet browser when you select a server – we encourage new players to learn the game on servers that have Friendly Fire set to off. On these servers, you won’t need to worry about your Commander’s errant artillery strikes, or the mines your buddy left covering each route out of a base. Even if you screw up, nobody’s likely to care more than a couple of seconds – after all there are no long-term consequences. That said, always be aware that there will be Unranked servers that are configured with more hardcore settings. Choose your server wisely.
Ranked Servers – A Higher Standard of Play
To play online, all users will create new user accounts for Battlefield 2, and in creating an account, you are accepting EA’s Terms and Conditions.
We will be enforcing these Terms and Conditions across all Ranked servers, whether they are operated by EA or by one of our partners. We encourage all prospective Battlefield 2 players to become familiar with these Terms and Conditions.
Be ready. You won’t be able to hide behind "game.changeplayername" any more.
Bron
[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 04-06-2005 01:32 ]
Anoniem: 105758
earth 2160, san andreas en dit hier. argggghhh maak me gek
Ik had deze voor ogen; www.cdwow.nl 39.99€ voor BF2 (volgens hen de cd editie)
wie weet er nog (betrouwbare) shops?
is dat een betrouwbare webwinkel? vind het namelijk wel erg goedkoop!DeNB3rt schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 02:45:
wie weet er een goedkope online shop waar je hem kan bestellen? en liefst ook redelijk snel
als de prijs 60 euro ~ wordt dan kan je hem van hier ook goedkoop halen
schaamteloze copy-paste uit het GTA topic:DeNB3rt schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 02:45:
wie weet er een goedkope online shop waar je hem kan bestellen? en liefst ook redelijk snel
Even over die prijzen van de game:
ik vind het altijd wel grappig, mensen die het maanden voor de releasedate pre-orderen zodat ze bijv. 5 euro korting krijgen, en geen 45 maar 40 euro betalen. En dan beginnen te balen, aangezien de game op woensdag gereleased zou worden, en ze vrijdags nog niets hebben ontvangen.
En dan kijk je dinsdag bij de media markt, en daar ligt ie al in de schappen, voor een prijs vergelijkbaar met de pre-order prijs.....
Serieus, als je games wilt kopen, kun je heel goed bij de Media Markt terecht
Anoniem: 139384
Kun je beter een 6800 LE nemen van Asus...greatgonzo schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:56:
denk trouwens wel dat ik mijn radeon 9600 pro in ga wisselen voor een 6600 gt of andere goede kaart in de prijsklasse rond de 200 euro, want dat gaat tie anders niet trekken denk ik
Ik heb een 9600XT, ga dat nog verschil maken, of kan mijn kaart het ook niet trekkengreatgonzo schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:56:
denk trouwens wel dat ik mijn radeon 9600 pro in ga wisselen voor een 6600 gt of andere goede kaart in de prijsklasse rond de 200 euro, want dat gaat tie anders niet trekken denk ik
Anoniem: 105758

Volgende week kan je de demo downloaden en dan kan je meteen zien of die werkt op je PC.
Want je kunt nu moeilijk gaan zeggen of ie het wel of niet doet.
En binnnekort kan je ook via deze site kijken of je pc voldoet aan de eisen:
http://www.microsoft.com/.../gameadvisor/default.mspx
Kortom nog eventjes geduld.
Anoniem: 116693
Precies, ik ga op de releasedag dan ook gewoon even langs de MM in tijdens de lunch. Geen gezeik gewoon direct spelen.greatgonzo schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:06:
[...]
schaamteloze copy-paste uit het GTA topic:
Even over die prijzen van de game:
ik vind het altijd wel grappig, mensen die het maanden voor de releasedate pre-orderen zodat ze bijv. 5 euro korting krijgen, en geen 45 maar 40 euro betalen. En dan beginnen te balen, aangezien de game op woensdag gereleased zou worden, en ze vrijdags nog niets hebben ontvangen.
En dan kijk je dinsdag bij de media markt, en daar ligt ie al in de schappen, voor een prijs vergelijkbaar met de pre-order prijs.....
Serieus, als je games wilt kopen, kun je heel goed bij de Media Markt terecht
Dit topic is gesloten.
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)