- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Of je houdt een winterslaap, zet de wekker op de release datum en word dan wakker! Zonder wachtendikki dik schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:17:
Voordat je daar doorheen bent, dan is de demo al bijna uit.........intressant
Ik heb van meerdere mensen in de Battlefield 2 community gehoord dat Battlefield 2 de "gold" status heeft bereikt. Dit wordt deze week nog officieel aangekondigd.
[ Voor 68% gewijzigd door jagermeister op 01-06-2005 21:35 ]
zou de release dan toch op 17 juni zijn
Misschien, maar hoe waar zouden deze roddels zijn?
tijdje terug stond het op bf2.beRobbertz schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:42:
[...]
Misschien, maar hoe waar zouden deze roddels zijn?
Daar staat het ook!
PlanetBattlefield has just learned from an anonymous and reliable source that EA/DICE's upcoming hot-seller game Battlefield 2 has just gone GOLD! Let the party begin. You heard it here first!
Dat is nog niet bekend. Zou kunnen dat ze hem vrijdag releasen.Anoniem: 58898 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:50:
demo vrijdag? De demo zou toch ongeveer 2 weken voor de release komen?
Ik hoop van wel natuurlijk. Maar goed... Je weet niet. Er is nog steeds geen duidelijkheid over een datum.
Wat dus waarschijnlijk volgende week ergens zou zijn, maar goed erg mooi filmpje wat daarstraks werd gepostAnoniem: 58898 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:50:
demo vrijdag? De demo zou toch ongeveer 2 weken voor de release komen?
Right for all the wrong reasons.
Anoniem: 82299
Battlefield 2 Goes Gold & Screens! 24 Comments
11:55 PST | Stealth97
PlanetBattlefield has just learned from an anonymous and reliable source that EA/DICE's upcoming hot-seller game Battlefield 2 has just gone GOLD! You heard it here first and let the party begin!! For those of you who still have to pre-order Battlefield 2 make sure to click here to check out the deals for pre-ordering. Also, check out the 130 new screenshots that has been released recently from Japan.
Download Now! (130MB)
Make sure to drop by the Battlefield 2 Community IRC Channel at #BF2 on irc.Gamesurge.net
Ben Smith has now confirmed our earlier reports that Battlefield 2 has gone Gold. It's official, now continue the party.
[/qoute]
http://www.planetbattlefield.com/
HOPPA!!!!
/edit moet je naar die tijd kijken dat het op planetbattlefield en hier is gepost.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 82299 op 01-06-2005 22:56 ]
[ Voor 195% gewijzigd door Sak3d op 01-06-2005 23:06 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Je bent idd snel alleen jammer voor je dat het ook al op andere sites is langs gekomenBattlefield 2 Goes Gold & Screens! 24 Comments
PlanetBattlefield has just learned from an anonymous and reliable source that EA/DICE's upcoming hot-seller game Battlefield 2 has just gone GOLD! You heard it here first and let the party begin!! For those of you who still have to pre-order Battlefield 2 make sure to click here to check out the deals for pre-ordering. Also, check out the 130 new screenshots that has been released recently from Japan.
Download Now! (130MB)
Make sure to drop by the Battlefield 2 Community IRC Channel at #BF2 on irc.Gamesurge.net
Ben Smith has now confirmed our earlier reports that Battlefield 2 has gone Gold. It's official, now continue the party.
[/qoute]
HOPPA!!!!
/edit moet je naar die tijd kijken dat het op planetbattlefield en hier is gepost.0min verschil. Who ik ben snel..!
That's affirmative sir!Battlefield 2 Goes Gold & Screens! 24 Comments
Download Now! (130MB)
[/qoute]
HOPPA!!!!
Maar ik hoor ook, dat het leaked is? Zal wel een hoax zijn, maar dat dacht ik ook bij hl2
- Nu is *opeens* de beta demo geleaked, ik geloof het niet
[ Voor 16% gewijzigd door Sak3d op 01-06-2005 23:09 ]
Anoniem: 119903
mja, ik wacht wel op de demoSak3d schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:06:
Ik hoor net over IRC dat 'hij' gold is, en wat dus betekent vrijdag of (waarschijnlijk) volgende week vrijdag een demo![]()
Maar ik hoor ook, dat het leaked is? Zal wel een hoax zijn, maar dat dacht ik ook bij hl2![]()
- Nu is *opeens* de beta demo geleaked, ik geloof het niet-
nu deze zomer nieuwe pc plus battlefield en mijn zomer kan
niet meer stuk
Anoniem: 109640
Behalve als het blijkt een flop spel te zijnAnoniem: 119903 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:21:
[...]
mja, ik wacht wel op de demoleaked zuigt meestal
nu deze zomer nieuwe pc plus battlefield en mijn zomer kan
niet meer stuk
men heeft altijd de release dd op 16 of 17 juni gehad, de europese release, terwijl US vaak week later volgt, zie ook Boiling Point bv... dan is vrijdag 3+2x7=17juni... sounds too good to be true
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Anoniem: 93525
Same here, 50/50 dan maarPacinoAllstars schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:52:
Word lastig met mijn Wow verslaving. Bf vind ik ook leuk, wat moet ik nu doen?
Dit heb ik vaker gehoord idd, de 17e release.sain onez schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 01:17:
bf2 halen inloggen als Privat Elf en de hele dag WOW roepen, dit is vet!!!
men heeft altijd de release dd op 16 of 17 juni gehad, de europese release, terwijl US vaak week later volgt, zie ook Boiling Point bv... dan is vrijdag 3+2x7=17juni... sounds too good to be true
OMG het beste ingame filmpje die alle andere teasers ver achter zich laat, en dat met vlaams commentaar op fileplanetAnoniem: 91868 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 03:52:
[...]
Ik ben aan het downen, is het de demo????![]()
![]()
Verder zou het ook wel handig zijn dat als je een link post naar een film van rond de 150 MB dat je minimaal ff bijvertelt waar het een beetje over gaat, heb zelf niet zoveel zin om zoveel MB te downloaden en tot de conclusie te komen dat het alleen 'maar' een hogere resolutie heeft t.o.v. een zelfde bijvoorbeeld (nu heb ik die hierboven nog niet gezien dus weet niet wat de inhoud is).
Gone gold wil dacht ik alleen maar zeggen dat er niet meer aan de code gewerkt wordt, alleen d.m.v. patches. Kan net zo goed zijn dat het volgende week pas naar de fabriek(en) gaat om te drukken
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 02-06-2005 06:47 ]
Gone Gold betekent dat de master copy naar de drukkerij gaat.Anoniem: 26235 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 06:42:
Roddelen/jodelen/whatever over leaks/warez versies heeft imho niet zoveel zin zonder een LEGALE! bronvermelding... komt de kwaliteit van het draadje niet echt ten goede...
Verder zou het ook wel handig zijn dat als je een link post naar een film van rond de 150 MB dat je minimaal ff bijvertelt waar het een beetje over gaat, heb zelf niet zoveel zin om zoveel MB te downloaden en tot de conclusie te komen dat het alleen 'maar' een hogere resolutie heeft t.o.v. een zelfde bijvoorbeeld (nu heb ik die hierboven nog niet gezien dus weet niet wat de inhoud is).
Gone gold wil dacht ik alleen maar zeggen dat er niet meer aan de code gewerkt wordt, alleen d.m.v. patches. Kan net zo goed zijn dat het volgende week pas naar de fabriek(en) gaat om te drukkeniig ik denk niet dat je volgende week al bf2 retail speelt (tenzij het lekt).
Drukkererij? Gaat het spel dan op papier gespeeld wordenKaap schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 06:58:
[...]
Gone Gold betekent dat de master copy naar de drukkerij gaat.
Cds druk je hoor. Net zoals met LPs stamp je met een grote stempel op een cdtje en dan staat er iets op.Robbertz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 07:30:
[...]
Drukkererij? Gaat het spel dan op papier gespeeld worden(leuk bord spel
)
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Maar nu ze eenmaal een datum hebben geprikt houden ze zich daar ook aan.
Demo hebben ze geen datum, zou heeeel goed dit weekend kunnen omdat ze maar 1 map uit de goldversie moeten halen en in een .exe enz douwen, en dan zonder serials.
Maar ik geloof hem niet.
http://www.eagames.com/of...itorial.jsp?src=gone_goldBattlefield 2 has now officially gone gold, meaning that the master disc has been sent to the printers for mass production! This news has come in from a number of sources including EA's Ben Smith and has been confirmed. We are one step closer to the big day folks!
Update: The Official Battlefield 2 website has now announced the news:
This just in from the front lines…Battlefield 2 has officially gone GOLD! The game will begin shipping under the EA GAMES brand starting Tuesday, June 21, 2005.
bron? dit kan iedereen roepen namelijk...Kaap schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:07:
Tevens is er demo nieuws, binnen een week zou die uit moeten komen volgens zon figuur van EA. Dus 10 juni zou dan idd kloppen.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ergens ook wel begrijpelijk, maar niet leukbut the demo will contain:
One map
16-player single player
16 and 32-player multiplayer
Time limit per round

Zit er dik in, maar ach... de game is gold gegaan. Duurt niet lang meer voor ie door de PTT wordt aangeboden aan mijn voordeurprimemaximuz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:33:
[...]
Ergens ook wel begrijpelijk, maar niet leukDadelijk kan je maar 10 minuten per round doen ofzo
Anoniem: 90308
ik download demo's e.d. vaak op mn stage-adres, en brand deze dan op cd....
maar zou deze demo wel op cd passen?
Zeer goed nieuws van gold....kan k strax mn BF2 keyset van mn zboard uitproberen
Die timelimit is er zo uitgecracked natuurlijkprimemaximuz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:33:
[...]
Ergens ook wel begrijpelijk, maar niet leukDadelijk kan je maar 10 minuten per round doen ofzo
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Although final dates for the Battlefield 2 demo have not been locked down we understand we will be allowed to make it available in little over a week. Once again these features are NOT 100% final but the demo will contain:
One map
16-player single player
16 and 32-player multiplayer
Time limit per round
[ Voor 59% gewijzigd door IJnte op 02-06-2005 11:30 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Mjah af en toe is et effe prut met updaten, maar het is toch een soort waarborg tegen cheaters. Dat wil niemand natuurlijk en verpest ook de gameplay. Volgens mij komt het er wel insain onez schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:32:
is er wat bekend al of ze weer PunkBuster gaan gebruiken, en krijgt deze ook wat vernieuwingen, want dat de games er beter door gaan lopen kan ik niet bevestigen....
http://www.evenbalance.com/index.php?page=announce.phpWednesday January 5th, 2005
Electronic Arts Inc. has contracted with Even Balance, Inc. to integrate PunkBuster™ Anti-Cheat software into the game Battlefield 2™ developed by Digital Illusions. We will soon be opening a section on our website to support PunkBuster™ for Battlefield 2™.
Het komt er gelukkig wel in
[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 02-06-2005 11:40 ]
primemaximuz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:39:
@sain onez + IJnte
[...]
http://www.evenbalance.com/index.php?page=announce.php
Het komt er gelukkig wel inNou heb ik die section van BF2 nog niet gevonden, maar die zal er de komende dagen wel tussen de supported games komen te staan.
Zou het niet logisch zijn dat er al een enorme voorraad van die hoesjes (met boekjes/cd-key stikkers enz) al klaarliggen, en dat de cd's alleen nog geperst hoeven te worden.Hidde schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 07:55:
Fikken drukken en dvd hoesjes maken, en bij EA gaat dat dondersnel.
Maar nu ze eenmaal een datum hebben geprikt houden ze zich daar ook aan.
Demo hebben ze geen datum, zou heeeel goed dit weekend kunnen omdat ze maar 1 map uit de goldversie moeten halen en in een .exe enz douwen, en dan zonder serials.
Dat is een gerucht dat op 2 juni 2005 om 14:07 op GOT de wereld in is geholpen?Yonix schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:07:
Er is ook een gerucht dat de demo, misschien morgen zal verschijnen, maar dit is maar een gerucht.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
beany schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:10:
[...]
Dat is een gerucht dat op 2 juni 2005 om 14:07 op GOT de wereld in is geholpen?
Nee dat is om precies te zijn op 1 Juni om 23:52 op Gamer.nl de wereld in geholpen
Zie hier: - Klik Zie de 1e reactie.
Och, moet zeggen dat ik normaal gesproken 0,0 last heb van PunkBuster... Behalve dat ik steeds gekicked word op PB DesertCombat servers (DC 0.7.. BF1942 fully patched..)sain onez schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:32:
is er wat bekend al of ze weer PunkBuster gaan gebruiken, en krijgt deze ook wat vernieuwingen, want dat de games er beter door gaan lopen kan ik niet bevestigen....
Maareh, zoals het er nu naaruit ziet volgende week vrijdag de demo?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
[ Voor 20% gewijzigd door Hidde op 02-06-2005 14:22 ]
En bedankt!
Vrijdag demo zou me eerlijk gezegd niks verbazen... Maar vrijdag over een week lijkt me realistischer.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Haha... goede zaak. Ik zou nu alvast wat gaan leren als ik jou wasHidde schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:21:
Doe het morgen ofzo, over 2 weken zit ik midden in repetitieweek, en dan ben ik onwijs verslaafd.
Anoniem: 105758
Waar heb jij gelezen dat je elk gebouw kon slopen?eppie schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:05:
Zijn er eigenlijk ook screenshots / filmpjes waarin een gebouw wordt vernietigd aangezien je elke gebouw kon slopen maar heb nog geen een daarover gezien.
Naar wat ik weet en lees is het enige wat gesloopt kan worden een "brug" (kleine andere dingen daargelaten) die engi's ook weer kunnen repareren.
Het zou ook niet logisch zijn om elk gebouw destructable te maken, dit vraagt zoveel load van zowel server als client. Dan zouden de specs misschien wel verdubbelen, niet echt iets realistisch lijkt mij
Idee, steel de snelle computer van je broer! Nee hoor, dat heb ik nog nooit gedaan bij een game releaseSpotter schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:34:
aargh, het wachten word behoorlijk ondragelijk, zeker ook omdat m'n nieuwe pc er nog niet is (order nog niet compleet), straks moet ik wachten met de demo op m'n nieuwe pc
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Anoniem: 105758
aardig ideeRobbertz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:57:
[...]
Idee, steel de snelle computer van je broer! Nee hoor, dat heb ik nog nooit gedaan bij een game release
Op deze al eerder geposte site is het volgende te lezen:primemaximuz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:34:
[...]
Waar heb jij gelezen dat je elk gebouw kon slopen?
Naar wat ik weet en lees is het enige wat gesloopt kan worden een "brug" (kleine andere dingen daargelaten) die engi's ook weer kunnen repareren.
Het zou ook niet logisch zijn om elk gebouw destructable te maken, dit vraagt zoveel load van zowel server als client. Dan zouden de specs misschien wel verdubbelen, niet echt iets realistisch lijkt mij
De vraag is natuurlijk of het klopt wat daar staat, maar "vernietigbare gebouwen" vat ik op als meerdere gebouwen (of bruggen en andere constucties) die vernietigd kunnen worden. Ben benieuwd of dit alleen één of meerdere gebouwen zijn die kapot gemaakt moeten worden om te winnen (als in Battle of Brittan), of dat elke brug bijvoorbeeld te vernietigen is. Kan me ook niet voorstellen dat alle normale gebouwen te vernietigen zijn.Naast een verversing van het geschut van de partijen, vinden we in het spel ook geheel nieuwe elementen terug zoals vernietigbare gebouwen en een commandermode, waarin een speler de strategie voor zijn teamgenoten kan bepalen.
Maarjah, we zien het vanzelf wel als de demo er is.
Klik mee voor GoT!........
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Zit een hoop logica in. Stel dat er een campz0r in een gebouwtje zit, dan kan je net zo goed een tank pakken en het gebouw constant onder vuur nemen. En als iedereen dit gaat doen dan is het weinig leuks meerbeany schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:21:
Er is bij Dice gespeeld met het idee om een verwoestbare omgeving te maken. Maar ze zijn er vanaf gestapt omdat tijdens tests bleek dat spelers meer bezig waren met het slopen van de omgeving dan echt oorlogje spelen. Tenminste, dat is het geen wat ik heb gelezen in een interview ergens in de tijd dat BF2 aangekondigd werd....
Anoniem: 86074
Ja, in het echt zouden ze dat toch ook niet doen?Anoniem: 93525 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:37:
[...]Zit een hoop logica in. Stel dat er een campz0r in een gebouwtje zit, dan kan je net zo goed een tank pakken en het gebouw constant onder vuur nemen. En als iedereen dit gaat doen dan is het weinig leuks meer
Anoniem: 116474
Finaly een echte game
Al was BHD ook wel leuk voor 3 jaar
Het was (ook) zo dat het teveel traffic zou veroorzaken tussen alle spelers en de server, wat resulteert in lag en dat wil niemand.beany schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:21:
Er is bij Dice gespeeld met het idee om een verwoestbare omgeving te maken. Maar ze zijn er vanaf gestapt omdat tijdens tests bleek dat spelers meer bezig waren met het slopen van de omgeving dan echt oorlogje spelen. Tenminste, dat is het geen wat ik heb gelezen in een interview ergens in de tijd dat BF2 aangekondigd werd....
Iedereen uit die server moest dan dat kleine beetje verandering door krijgen, en aangezien er bij een leuk portje constant geschoten word zal er dus constant wel iets kapot gaan en veranderen dus.
Anoniem: 2832
bron: gamesnel.nlBattlefield 2 gameserver bijna klaar
Vandaag of morgen gaat onze nieuwe Battlefield 2 server online. Deze server moet er voor gaan zorgen dat er voldoende publics online gezet kunnen worden zodra de demo uitkomt. We houden jullie op de hoogte!
het komt al dichterbij
en idd wat er daarnet gezegd werd. Eindelijk een nieuw spel wat me weer een tijdje zal zoet houden. Battlefield 1942 is verleden tijd, al zal ik dat even goed af en toe nog wel spelen DENK IK
Filmpje is overigens idd de beste tot nu toe erg informatief en een half uur lang !! Bedankt voor het posten.
Anoniem: 91635
Welk filmpje?[b]
Filmpje is overigens idd de beste tot nu toe erg informatief en een half uur lang !! Bedankt voor het posten.
Hier een korte review van een Nederlander die het spel al schijnt te hebben.
http://forums.totalbf2.co...d.php?t=4473&page=1&pp=20
Thx
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 91635 op 02-06-2005 20:23 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-06-2005 21:07 ]
Anoniem: 104748
Kan me niet herinneren dat dat bij BF:V zo was, maar het lijkt me nogal stom. Ben je net druk bezig geweest om een vlag te veroveren, is het je bijna gelukt, ga je dood. Moet je ineens aan de andere kant meevechten. Ik heb nergens gehoord dat het zo was bij BF2, maar ik had er zowiezo nooit van gehoord. Het gebeurt bij sommige DC servers wel eens dat je naar het andere team wordt gekicked, maar dit is meer om de teams gelijk te maken kwa aantal spelers.Anoniem: 104748 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:00:
ff een vraagje, ik kan mij herinneren dat bij vietnam je na iedere ronde naar de tegenpartij verhuisde. Is dat ook het geval bij Battlefield 2 ?
Oh verkeerd gelezen, dacht dat je bedoelde elke keer dat je dood ging. Dan heb ik niks gezegd
[ Voor 15% gewijzigd door Ikke! op 02-06-2005 21:09 ]
Klik mee voor GoT!........
Dat is een serverside optie, de admin van de server kan dat zelf instellen.Anoniem: 104748 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:00:
ff een vraagje, ik kan mij herinneren dat bij vietnam je na iedere ronde naar de tegenpartij verhuisde. Is dat ook het geval bij Battlefield 2 ?
Het is eigenlijk voor clanwars bedoeld, zodat men snel doorkan na een ronde en niet hoeft te wachten totdat iedereen van team is geswitched.
Waarschijnlijk zal dat bij BF2 ook zo zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Epitome op 02-06-2005 21:12 ]
Hij bedoelt dat na elke ronde (van 20 minuten ofzo of als de tickets op zijn) je van kant wisselt, wat een serverside optie was bij BF:VIkke! schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:07:
[...]
Kan me niet herinneren dat dat bij BF:V zo was, maar het lijkt me nogal stom. Ben je net druk bezig geweest om een vlag te veroveren, is het je bijna gelukt, ga je dood. Moet je ineens aan de andere kant meevechten. Ik heb nergens gehoord dat het zo was bij BF2, maar ik had er zowiezo nooit van gehoord. Het gebeurt bij sommige DC servers wel eens dat je naar het andere team wordt gekicked, maar dit is meer om de teams gelijk te maken kwa aantal spelers.
edit:
Oh verkeerd gelezen, dacht dat je bedoelde elke keer dat je dood ging. Dan heb ik niks gezegdMisschien gebeurt dit wel automatisch, maar dan kun je vast nog wel weer terug veranderen naar het andere team.
Waar jij het over hebt is team-balance.
Yep Iemand van onze site is hem aan het testen voor een presentatie van 12 juni. Tis een zeer tof spel , screenies volgen snel.BioHazard schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:34:
Mmm die nederlander die hem al heeft heeft dus een preview versie, een bekende meldde me net dat hij ook zon pre/review versie krijgt? Weet totaal niet of het waar is maar ik zal kijken of hij het echt meent. Hij is echt geen persoon die liegt
Anoniem: 123536
Oeeeeh....na het zien van dat filmpje kan ik helemaal niet meer wachten. Damn wat ziet die game er toch goed uit zeg!
Mensen die het geluk mogen hebben om op de prelaunch party te zijn van de 12e zullen waarschijnelijk het orginele spel gaan spelen. Een week later zal het ook in belgie gehouden worden.
Voor meer informatie kom naar www.bf2news.nl ..
Hm hier zeggen ze dat de demo volgende week al komt?Stronkie schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:44:
By the way, We mogen van geluk spreken dat de intro gelekt is (tis niet de hele intro , kan ik nu wel zegge). EA wou dit niet hebben en degene die heb gelinked heeft vanuit het middenoosten die had EA al aan de telefoon, Of hij zo vriendelijk wou zijn om de link te verwijderen. PS de Demo komt echt pas over 14 dagen uit (15)..... Het spel is goud, en het zal eerder in nederland verschijnen dan in de USA, De us moet het een week met de demo doen...
EA zal dat kunnen traceren en diegene riskeert een dikke aanklaging van EA...Sak3d schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:06:
Als meerdere mensen het spel al kunnen spelen, lijkt het mij best een grote kans dat hij snel op 't net komt?![]()
Als we het echte oorlogsspel gaan naspelen zou er geen zak aanzijnAnoniem: 86074 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:55:
[...]
Ja, in het echt zouden ze dat toch ook niet doen?.
Laat me raden..... Rafterman van VNC?Stronkie schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:38:
Waarom heeft iedereen, Nou iedereen. Echt niet , Alleen maar een handje vol mensen. Ze mogen het spel testen. En degene van onze site heeft hem om een presentatie te kunnen geven op de 12e...... Ik luister nu live mee op TS terwijl hij EA luitjes aan het fraggen is. Maar hij is zeer onder de indruk
Dit topic is gesloten.
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)