jorisw86 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 01:54:
ik speel voornamelijk cs only
en campers heb ik eg een scheit hekel aan.
oke als je de bomb covert na het planten.
de bomb covert als ct nadat die op de grond licht dat mag.
maar verder in alles zijn campers skill loze noobies en het betekent free kills ze zijn zo makkelijk te pwne:D
Ik heb (inmiddels dik jaar geleden voor het laatst maargoed) cs gespeeld, wat mij daar irriteerde waren de cheaters, niet de campers... je weet toch waar ze zitten?? Aangezien ik zelf goed schiet had ik daar nooit zoveel problemen mee.
mbt CS heb ik me voorgenomen nooit meer te spelen, totdat het cheatvrij is. Want het spelconcept is echt goed, alleen is het spel verziekt.
T4F.nl_Muad schreef op zondag 29 mei 2005 @ 02:17:
Persoonlijk vind ik het nogal van scores afhangen. Of iemand met 0-6 in een hoekie zit of met 6-1 voor. Dit geldt beide voor team scores en personal scores. Een 'pro' speler op een n00 server met alleen AWP = lame. Houd rekening met scores, als je tegoed bent, zoek een andere server op.

Muad
Voorop gesteld begrijp ik natuurlijk wat je bedoelt. Je moet je afvragen of het voor een skilled iemand leuk is op een public server te spelen waar hij met 20 kills los van de rest staat. Maar wat mij verbaast is dat iemand anders dat lame noemt. WTF? Waar bemoei je je mee
Nogmaals ik begrijp wel wat je bedoelt, maar iedereen mag toch weten waar hij of zij speelt en op wat voor manier? Ik vind niet eens dat iemand het RECHT heeft om daar iets van te vinden. Het is gewoon jou mening tov die van iemand anders. Ik kan je vertellen dat ik zelf tot ik in een ver verleden de FFA servers gebruikte om even in te schieten, om even de pols en vingers warm te maken... En dan ben ik lame? De rest van de spelers was hooguit slecht, maar daar zou ik toch niets aan kunnen doen? In jou beleving zou ik dan een server moeten uitzoeken die voor mij min of meer gelijke skills had? Nou, los van het feit dat die mensen waarschijnlijk geen FFA meer spelen, kan ik je vertellen dat zo'n server altijd vol zit (met n00bs overigens, want die willen zich met de beteren meten)
Met CS werd bijvoorbeeld gebant omdat ik cheatte, althans dat werd beweerd, omdat ik een ratio gemiddeld had van 1 op 4, 1 op 5 (goede dagen en slechte dagen weggelaten)
Ik heb vast niet op de meeste skilled server gespeeld, maar wel degene met beste ping voor mij.
Mensen kunnen gewoon niet tegen hun verlies en zijn lame jankerts. Want als er iemand beter is als zijn, dan beginnen ze gewoon te whinen.
Dan ben je flauw (want je speelt niet met de wapens waarvan zij willen waar je mee speelt ipv alle wapens in een spel mogen gebruikt worden)
Dan ben je lame (want je scoort veel beter als zij, dus heb je niet het recht ergens te spelen blijkbaar ipv als ik een beetje oplet en luister, kan ik mijn kill ratio iets oprikken, als ik niet dood ben kan ik scoren)
Dan ben je camper (want je zit niet op de plek waar zij vinden dat je moet zijn of je beweegt niet genoeg of je schiet te raakt or whatever ipv ik ben een incompetente idioot die niet instaat is het spel in te schatten of raak te schieten)
Dan ben je een cheater (want het KAN niet dat er iemand beter is als degene die loopt te whinen ipv gewoon raak schieten als je iemand ziet en je kop houden en respect voor elkaar hebben)
Dan ben je wallhacker (want alle schoten zijn onmogelijk, ipv ik ben een olifant die je op 100 meter hoort aankomen, het is gewoon een kwestie van aftellen)
Ik doe er zelf aan mee, dus ik ben zelf geen haar beter.
Maar het feit dat deze topic bestaat betekent al dat het op veel servers niet leuk spelen is... een derde campt (of speelt zoals ze wil) een derde zeikt en een derde speelt of irriteert zich aan het geheel.
Als iedereen nu accepteert dat alles wat binnen de mogelijkheden van het speel ligt geoorlooft is, dan is er geen discussie meer en is het waarschijnlijk weer leuker om te spelen.
Een andere tip, disconnect gewoon als je het er niet mee eens bent, verpest het ook nog niet weer een keer voor anderen met spam en teamkillen omdat je het er niet mee eens bent.
Verbeter de wereld begin bij jezelf.
De grootste grap is dat de mensen die altijd overal over zeiken uiteindelijk hetzelfde doe als waar ze over klagen... als je er naar vraagt wordt er negen van de tien keer gereageerd : MAAR ZIJ DOEN HET OOK !!
jaja, daar gaat je moraal
[
Voor 73% gewijzigd door
Verwijderd op 29-05-2005 09:41
]