Pff, ik versla campers met gemak.
Ga anders Quake 3 spelen ofzo.
Ga anders Quake 3 spelen ofzo.
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Iid.. maar net als in CoD heb je snipers..Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:05:
Je zou ook kunnen zeggen om welk spel het gaat of wil je het vrij algemeen houden ?
Er zit nogal een verschil tussen campen en Campen...
Je kunt campen om iets te verdedigen maar je kan ook 5 min in een donker hoekje gaan zitten wachten tot er iemand voorbij komt. Dit laatste keur ik niet goed.
Je kan campen bij CS maar ook bij Instagib UT2004 ofzo en dan vind ik het eerste beter kunnen dat bij insta..
Probeer je post iets uitgebreider te maken dan discusieer ik wel mee
CS is ook leuk.. tot je campers (en AWP-lamers, en cheaters for that matter) tegenkomt, dan is de lol er snel van afmartijnf schreef op zondag 29 mei 2005 @ 01:58:
waarom maakt iedereen ze toch trouwens zo druk over campers als je het toch niet bevalt ga je toch tetris spelen of ga je toch lekker single player spelen. ik snap de ophef niet je speelt iets voor je plezier if you dont like it play something else
This space is occupied
Verwijderd
Ik heb (inmiddels dik jaar geleden voor het laatst maargoed) cs gespeeld, wat mij daar irriteerde waren de cheaters, niet de campers... je weet toch waar ze zitten?? Aangezien ik zelf goed schiet had ik daar nooit zoveel problemen mee.jorisw86 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 01:54:
ik speel voornamelijk cs only
en campers heb ik eg een scheit hekel aan.
oke als je de bomb covert na het planten.
de bomb covert als ct nadat die op de grond licht dat mag.
maar verder in alles zijn campers skill loze noobies en het betekent free kills ze zijn zo makkelijk te pwne:D
Voorop gesteld begrijp ik natuurlijk wat je bedoelt. Je moet je afvragen of het voor een skilled iemand leuk is op een public server te spelen waar hij met 20 kills los van de rest staat. Maar wat mij verbaast is dat iemand anders dat lame noemt. WTF? Waar bemoei je je meeT4F.nl_Muad schreef op zondag 29 mei 2005 @ 02:17:
Persoonlijk vind ik het nogal van scores afhangen. Of iemand met 0-6 in een hoekie zit of met 6-1 voor. Dit geldt beide voor team scores en personal scores. Een 'pro' speler op een n00 server met alleen AWP = lame. Houd rekening met scores, als je tegoed bent, zoek een andere server op.
Muad
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 09:41 ]
cheatvrij krijg je het nooit... het hangt alleen af of de beheerders van de servers veel moeite doen om ze te bannen. zomaar enkele anti-cheat tooltjes installeren en denken dat je probleem opgelost is, is nonsens. als je onze banlist bekijkt en weet dat dit maar sinds september vorig jaar is (5197 actieve bans atm) dan weet je dat je zelf moeite moet doen...Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 09:17:
[...]
Ik heb (inmiddels dik jaar geleden voor het laatst maargoed) cs gespeeld, wat mij daar irriteerde waren de cheaters, niet de campers... je weet toch waar ze zitten?? Aangezien ik zelf goed schiet had ik daar nooit zoveel problemen mee.
mbt CS heb ik me voorgenomen nooit meer te spelen, totdat het cheatvrij is. Want het spelconcept is echt goed, alleen is het spel verziekt.
wat is nou mis met die score... ik heb ook soms dagen dat'k lekker 20-1 speel of meer... of K/D van 6:1 of zo... (hoewel ik de laatste keer dat'k op een andere server speelde(geen van de onze) ik ook gebanned werd wegens cheatenMet CS werd bijvoorbeeld gebant omdat ik cheatte, althans dat werd beweerd, omdat ik een ratio gemiddeld had van 1 op 4, 1 op 5 (goede dagen en slechte dagen weggelaten)
[ Voor 29% gewijzigd door H!GHGuY op 29-05-2005 09:51 ]
Verwijderd
Koekje schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:21:
[...]
Dit is het totaal veranderen van mijn standpunt, ik vind het uiteraad leuk om niet zo vaak gefragged te worden maar als dit op oneerlijke manieren gebeurd ben ik het er niet mee eens, ik vind campen in de hierboven geschetste situatie niet goed omdat het afdoet aan aan de gameplay ervaring van beide spelers. Of is het zo dat iemand er van geniet om stationair iedereen af te knallen die voorbij komt?! (er niet voor niets een loop optie in het spel). Ik kan het ook(vandaar de ongenuanceerde term noob) daar is geen kunst aan, Ik doe het niet omdat ik het niet leuk vind en omdat ik er andere mensen mee zou kunnen ergeren. Als je een potje ut2k4 met elkaar doet ben je niet TEGEN elkaar maar MET elkaar bezig een spelletje te spelen. (afgezien van clanwars)
Verwijderd
Klopt, cheatvrij krijg je het nooit, maar ik heb het niet over EEN cheater, maar ik heb het over dat ik als ver bovengemiddelde speler in welke shooter dan ook, met inmiddels bijna 10 jaar ervaring, helemaal de tering geschoten wordt (wat in eerste instantie kan omdat ik het destijds voor het eerst speelde) maar vervolgens na een paar weken spelen (en dan heb ik echt wel door hoe het werkt) bij een clan ga omdat ik het leuk vind en 2 maanden later gebant wordt omdat men vind dat ik cheat.HIGHGuY schreef op zondag 29 mei 2005 @ 09:42:
[...]
cheatvrij krijg je het nooit... het hangt alleen af of de beheerders van de servers veel moeite doen om ze te bannen. zomaar enkele anti-cheat tooltjes installeren en denken dat je probleem opgelost is, is nonsens. als je onze banlist bekijkt en weet dat dit maar sinds september vorig jaar is (5197 actieve bans atm) dan weet je dat je zelf moeite moet doen...
dit is over een 15tal servers samen moet'k wel zeggen...
verder vind'k het altijd tof als je maar met een 4-6tal op de server bent om te 'wandelen/kruipen' naar je objective... lekker slenteren, je achterkant goed beschermend en lekker tactisch "campen" of opwachten om het hoekje als je iemand hoort komen. (overigens weet je, als je met zo weinig op de server zit, dat na 30 sec (evt om een bepaalde plek te beveililgen) het nutteloos is om te blijven "lopen"
Niets volgens mij, maar niet iedereen bleek daar mee eens te zijn[...]
wat is nou mis met die score... ik heb ook soms dagen dat'k lekker 20-1 speel of meer... of K/D van 6:1 of zo... (hoewel ik de laatste keer dat'k op een andere server speelde(geen van de onze) ik ook gebanned werd wegens cheatenik molde een cheater met glock en dat maakte mij ook meteen een cheater
)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 10:09 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 29-05-2005 10:14 ]
[ Voor 5% gewijzigd door frankknopers op 29-05-2005 10:21 ]
Goud is geen geld
Verwijderd
Die keuze maak je toch ECHT zelf... Er is niemand die je dwingt om te spelen heFrank_Knopers schreef op zondag 29 mei 2005 @ 10:20:
De grootste campers op aarde zijn niet de noobies, maar de mensen uit de 'hoogste' clans!
Echt waar, maar je wilt gewoon niet weten hoe hard die kunnen campen. Nog wel 10x erger dan een noobie die altijd op dezelfde plek zit.
Vooral bij CW's (clanwars, liever gezegd CAMPwars) campen ze het hardst. Ik zit zelf ook in een grote clan met veel goede spelers maar we winnen bijna nooit een clanwar, simpelweg omdat we te 'braaf' zijn om continu te campen.
Een noobie daarentegen is niet zo erg. Deze zit vaak op dezelfde plek, is niet zo snugger en kan nog niet zo goed schieten.
Ik heb gisteren echt een deel van de avond verpest aan een belacheljke CAMPwar... zonde.
als je even subtiel het linkje volgt van de banlist kun je het wel vindenVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 10:08:
[...]
Ik weet natuurlijk niet op welke server je admint,...
[ Voor 8% gewijzigd door jorisw86 op 29-05-2005 10:34 ]
Als we jou moeten geloven ben je wel de master in CS. Misschien eens op andere servers dan UK noob servers komenjorisw86 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 10:32:
ik ben dan overgestapt op cs source en valve anti cheat 2 {vac2} is al bijna af en dan is het bye bye cheaters want vac2 gaat wekelijks/dagelijks geupdate worden.
en de gene die zeggen als je 20-0 staat moet je naar andere server is bullshit
wil niet op scheppen ofsow maar ben skilled sta elke server zowat 25-1 50-5 ensow
gewoon loosing team joine en het komt goed:D
cheaters zijn nog erger dan campers/lamers
[ Voor 73% gewijzigd door Ebayzo op 29-05-2005 10:37 ]
Default blanke hetero
Ah, heb je het gevonden in het register?HIGHGuY schreef op zondag 29 mei 2005 @ 10:31:
[...]
off-topic @DaMorpheus:
ik heb ondertussen mijn tooltje om onze windows-servers up te houden opnieuw geschreven en dit werkt nu stukken beter dan welke fix dan ook... We plannen zelfs om voor juli met een eerste public release te komen
Typisch CS gamersEbAyzo schreef op zondag 29 mei 2005 @ 10:36:
Wel grappig dat iedereen hier de campers "owned". Net of hier allemaal top gamers rondlopenMoet nog maar zien of dat ook echt zo is
[ Voor 46% gewijzigd door Stewie! op 29-05-2005 10:39 ]
Verwijderd
De discussie gaat niet over of je wel of niet goed bent, maar wat je van campen vind.EbAyzo schreef op zondag 29 mei 2005 @ 10:36:
Wel grappig dat iedereen hier de campers "owned". Net of hier allemaal top gamers rondlopenMoet nog maar zien of dat ook echt zo is
[...]
Als we jou moeten geloven ben je wel de master in CS. Misschien eens op andere servers dan UK noob servers komenEn trouwens...doe eens een screenshotje van je ownage!
En hier ben ik het HELEMAAL mee eens.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:44:
Waanzinnige discussie: als een camper van het type "woont in donker hoekje" is, is het een kwestie van dat hoekje perforeren en vullen met explosief spul. Dit soort kansloze prutsers herken je vaak aan de ultieme namen (Neo, Morpheus, of iets met een berg leestekens ipv letters) en aan het feit dat de kill/death ratio beroerd is, ongeacht hun score. Die score baseert men vooral op geluk: komt er veel langs of weinig.
Is ie van het type "zit telkens in een ander donker hoekje" dan is het geen campen maar gewoon slim spelen. Dat noemen veel mensen die vinden dat iederen (net als zij) kansloos volgas een map door moet wel campen. Puur uit frustratie dat een ander het totale spel beter beheerst gaan ze zich beroepen op het feit dat je zogenaamd alleen op je reflexen, aimskillz en kruissnelheid afgerekend mag worden. Ongezouten bullshit, noemen we dat: als je de map goed kan navigeren, precies weet waar iemand uit gaat komen als je hem een hoek om ziet schieten en hem daar opwacht om hem af te knallen, ben je gewoon goed aan het spelen. Het is onzin om te zeggen dat de battle gaat om je bewegingssnelheid met je muis: het toaal pakket bepaalt of je goed bent. Voetballers die niet hard kunnen rennen en niet heel hard kunnen schoppen kunnen alsnog geweldige voetballers zijn, als ze maar zuiver gemikt schieten en altijd op de juiste plek weten te staan hoeven ze niet hard te schieten en te rennen.
Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
nee ik heb mijn programma (dat niet volledig was) herschreven...
...en...en...en...jorisw86 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 10:32:
ik ben dan overgestapt op cs source en valve anti cheat 2 {vac2} is al bijna af en dan is het bye bye cheaters want vac2 gaat wekelijks/dagelijks geupdate worden.
[ Voor 29% gewijzigd door H!GHGuY op 29-05-2005 12:34 ]
ik speel zelf ook day of defeat (leuk te horen dat ik niet de enige ben) en je hebt idd gelijk. Dit spel zit zo goed in elkaar dat als je wilt leven je juist moet bewegen.Mr.SiS schreef op zondag 29 mei 2005 @ 11:06:
Het spel wat ik speel is 'bijmijnweten' nog niet langs gekomen : Day of Defeat. Het is een ww2 fps shooter. Er zijn per team restricties op de klasses die je gebruikt dus 5 snipers komt niet voor. Daarnaast is er auto-respawn naar 15sec (max). Sterven is minder frusterend.
De enige die kunnen campen zijn MG's ( machine gunners ) maar deze moeten op de grond liggen en nog deployen (tripod zetten) , deze zijn onwaarschijnlijk makkelijk neer te peren als je weet waar ze liggen. Dus dat is niet echt storend. En omdat je ook een geprimede nade erop kan stuiteren zodat hij nogeens de kans krijgt om te vluchten.
En daarnaast nog snipers,over het algemeen hebben ofwel noobies dit wapen of de pros. De pro-sniper speelt trouwens offensief ermee. dwz : oprukken todat je een vijand vind. Wachten (eventueel op smerigspotje) neerperen en naar de volgende gaan. De noobie daarintegen staat op de meest standaard spotjes en vraagt om een backstab sessie.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
dit is nou net ook wat'k zei, en dit gaat lekker als er neit veel mensen op de server zijn (mss nog met 8vs8) maar op onze 32player servers kun je dit niet doen tijdens de eerste minutenBasieP schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:41:
op pubs is het een heel ander verhaal, daar camp ik zelf ook, en als je dit goed doet, dan kan je rustig in je uppie 10 man doodknallen (als het niveau van de pub niet te hoog is)
met campen bedoel ik dan niet 10 man lang achter hetzelfde kistje zitten, maar silent lopen, en zodra je wat hoord de persoon opwachten.
zorgen dat niemand weet waar jij zit, maar dat jij weet waar iedereen zit. Dit is gewoon een kunst. Je zou het kunnen vergelijken met de gemiddelde rambo film
[ Voor 9% gewijzigd door jorisw86 op 29-05-2005 16:01 ]
Verwijderd
Ik zie missende deaths en score tegen bots?jorisw86 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:01:
campen hoort gewoon niet en iemand die stil stata afschieten is makkelijk
zie maar:D
http://home.wanadoo.nl/n.werensteijn/
zie de screens
Ik ben Destroyer btw:P
Same here, De server van ZSZ lijkt heel erg op jouw beschrijving... Ik zit al 3 jaar lang op die server (steeds met pauzes van 6 maand er tussen, dat welVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:38:
Campen....het gaafste wat er is!!!!.... Ik speel erg veel On-line op Unreal Tournament servers, Sniper servers. Deze zijn zo danig ingesteld dat je wel moet campen.. Re-spawn killing is b.v. niet toegestaan, dat resulteerd direct tot je eigen dood. Zo zijn er ook servers ingericht waar je niet kan "Run And Gun". Dus je kan niet rennen en schieten tegelijk. Pesoonlijk vind ik dit soort servers geweldig. Je bent dan ongeveer een half uur met 1 level bezig.. lekker donker.. goed plekje zoeken, en dan maar kijken of je iemand kan vinden. Super grote level, en gemodde sniper rifle zodat je extra ver kan inzoemen. Helemaal TOPPIE!!!
daar wil ik even tegenin gaan.Gumball schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:09:
[...]
Same here, De server van ZSZ lijkt heel erg op jouw beschrijving... Ik zit al 3 jaar lang op die server (steeds met pauzes van 6 maand er tussen, dat wel)
Heerlijk, lekker campen.
Voor de rest vind ik dat je op gewone DM servers niet moet campen. Als je geen "skills" hebt, ga dan tetris spelen ofzo.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ook door een spawncamper? Knappje jongen als je iemand weet neer te schieten die je van achteren in je hoofd knalt zodra je spawnedVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:04:
Ach ja men verdient het gewoon als je wordt afgeknalt door een (spawn)camper. Kun je van alles zeggen en/of denken maar op dat moment zuig jij (en eventueel je team) gewoon
eens, spawncampen is lame, omdat dit eigelijk onder de groep "cheats" valt. Jij kan er immers NIETS tegen doen en de ander heeft 100% succes = cheat.Switch schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:23:
[...]
Ook door een spawncamper? Knappje jongen als je iemand weet neer te schieten die je van achteren in je hoofd knalt zodra je spawned
Je moet ook opletten als je gespawnt bent (in de spellen die ik ken ben je in ieder geval een tijdje imuun). Als er permanent gespawncampt wordt, dan is het gewoon tijd om de teams opnieuw te balanceren.Switch schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:23:
Ook door een spawncamper? Knappje jongen als je iemand weet neer te schieten die je van achteren in je hoofd knalt zodra je spawned
Als dat het geval is (100% succes) dan is dat eigenlijk een fout in het spel en ik kan me voorstellen dat je daar een huisregel tegen maakt, maar dat is meer een uitzondering; in veel spellen garandeert spawnkilling je geen 100% succes en is het heel goed mogelijk om je spawn point te beveiligen tegen spawnkillers (als je dat niet doet is het ook weer je eigen schuld).Tasma schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:29:
eens, spawncampen is lame, omdat dit eigelijk onder de groep "cheats" valt. Jij kan er immers NIETS tegen doen en de ander heeft 100% succes = cheat.
[ Voor 36% gewijzigd door Soultaker op 29-05-2005 16:38 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Verwijderd
Verwijderd
Weet je wat lame is? Iemand die begint te schieten die jij niet kan doden omdat hij net gespawned is. Normaal gesproken is spawnkillen bij gelijkwaardige teams best moeilijk. En als de teams dusdanig NIET gelijkwaardig zijn, dan was het sowieso in die contrext al niet eerlijkSoultaker schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:36:
[...]
Je moet ook opletten als je gespawnt bent (in de spellen die ik ken ben je in ieder geval een tijdje imuun). Als er permanent gespawncampt wordt, dan is het gewoon tijd om de teams opnieuw te balanceren.
Met gelijkwaardige teams is permanent spawncampen niet mogelijk en dan is het gewoon een leuke tactiek om als aanvaller een paar extra kills te maken ten koste van mensen die onoplettend rondrennen; die verdienen ook gewoon te sterven.
Spawnkillen is niet leuk als je 20 minuten afgeschoten wordt, maar laten we wel eerlijk zijn, als je niet doodgeschoten wordt, kan je ook niet gespawnkilled worden. Maw als je alleen maar rushed (wat best leuk is trouwens) dan loop je ook het risico compleet afgeslacht te worden.[...]
Als dat het geval is (100% succes) dan is dat eigenlijk een fout in het spel en ik kan me voorstellen dat je daar een huisregel tegen maakt, maar dat is meer een uitzondering; in veel spellen garandeert spawnkilling je geen 100% succes en is het heel goed mogelijk om je spawn point te beveiligen tegen spawnkillers (als je dat niet doet is het ook weer je eigen schuld).
Ik vind ook dat mijn team niet tot zover moet laten komen, dat onze spawn gebombardeerd word. En als onze spawn in zo'n "regen" zit, dan probeer ik erdoor te slaan en dat lukt ook nog. Dan moeten we wel goed samenwerken en onze artillery/airstrikes strategisch gebruiken ipv in de wilde weg smijten. Dat houd de vijand op afstand, zodat onze spawn terug clean word. Dan mortieren neerzetten om de vijandelijke aanvalsroutes te bombarderen en rushen om de vijand terug te duwen.Ja ook spawncampen. Ten eerste je eigen schuld dat jij (en je team) het tot zover heeft laten komen
[ Voor 85% gewijzigd door rapture op 29-05-2005 18:47 ]
Natuurlijk!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 20:46 ]
Dat is toch lachen? In CS is het de kunst om de tegenstander dan zo leuk mogelijk af te maken, met een mes bijvoorbeeld
Verwijderd
Eindelijk is iemand die het snaptTasma schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:28:
niet zeuren, gewoon spelen..
campen, rushen,snipen.. zolang als dat het mogelijk is in het spel zelf (excl cheats natuurlijk) hoort het er allemaal bij en ben je pas zwak als je daar over gaat zeuren!
een rusher die een camper niet aankan gaat dan maar klagen dat campen en snipen lame is. Kom op zeg, dan moet je maar rekening houden met campers.
Persoonlijk vind ik het zielig om te zeuren over tactieken van anderen, tuurlijk kan je een spel winnen als de anderen allemaal volgens jouw tactieken spelen. Het maakt het pas uitdagend als dat NIET gebeurd en ieder zijn eigen style er op nahoudt.
Het gaat niet zozeer om skills, maar om wat je leuk vindt. Als jij wilt rennen en raggen, fijn , wil de ander campen, fijn. wil jij niet spelen met campers? bouw je eigen server en houd je bek ik andere servers die NIET specifiek voor die styles zijn.
gezeik ook altijd over de speel stijlen van iedereen, hebben we eindelijk een medium waar weinig regels/wetten gelden en wat doet men, gaat men WEER regels neerleggen
(tk'ers uitgezonderd, die moeten sterven)
Verwijderd
Zo jij mag trots zijn! "Hoge" scores op je eigen clanserver tegen een stel n00bs in winning team. Ik kan van mijn honderden screenshots ook wel een aantal 30-3 scores tevoorschijn halenjorisw86 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:01:
campen hoort gewoon niet en iemand die stil stata afschieten is makkelijk
zie maar:D
http://home.wanadoo.nl/n.werensteijn/
zie de screens
Ik ben Destroyer btw:P
Default blanke hetero
g0t kn!f3d ??DaMorpheus schreef op zondag 29 mei 2005 @ 21:00:
[...]
Dat is toch lachen? In CS is het de kunst om de tegenstander dan zo leuk mogelijk af te maken, met een mes bijvoorbeeld
wat kun je op een public anders doen? bijna geen teamplay mogelijk, blockers en campers her en der... dan vind'k er veel meer skillz aan om ongehavend met een groepje door de lvl te rennen en alles af te knallen wat je tegen komt dan ergens in een hoekje zitten wachten tot iemand langskomt...daar wil ik even tegenin gaan.
Veel spelers denken dat mensen alleen maar skills hebben als ze door het level rennen, en een goed reactie vermogen hebben.
persoonlijk vind ik reactievermogen een skill, maar door het level rennen is juist het tegenovergestelde, en heft de reactievermogen-skill weer op.
Want wees eerlijk. Zou jij in het echt ook door het level rennen, en vertrouwen dat de vijand dat ook doet, en de eerste kogel mist?
verder moet ik nu toch echt verwijzen naar top clans.
ga allemaal eens demo's bekijken van ECHTE goede counter-strike clans (www.hltv.org)
deze mensen staan 90% van de ronde stil, of lopen langzaam. De momenten van actie zijn kort, en gecontroleerd. Er word geen hoekje over geslagen, en reken maar dat ze geen meter teveel maken.
Slim zijn zorgt dat je rondes wint, ook al ben je in je uppie tegen 5 man.
Dom zijn zorgt dat je rondes verliest, zelfs met 5 man tegen 1
Verwijderd
^^ Avec stupideVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:13:
7 pagina's over campen?wow jullie hebben echt niets te doen
Verwijderd
Wat is er mis met deathmatch?Erazzzer schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:18:
[...]
^^ Avec stupide
OT: Campen hoort er gewoon bij, tenminste bij objective gamen. Mensen die bij CS, ET ect. janken over campen moeten lekker een deathmatch gaan spelen.
Campen is nodig om een objective te halen...
Zeg ik dat daar iets mis mee is?
Verwijderd
PPSH @ MP harbor \o/Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:08:
Weet je wat ik veel irritanter vind? Als iemand als een sprayende gek rondloopt, en dan heel zn geweer op je leegschiet, en dan alles mist, behalve het laatste schot, dat dan toevallig door je harses gaat.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Een gepaste riflenade onder hun poten werkt goed in ET, vooral als je die dingen op de meest onmogelijke plekken kan leggen.Sh0ckTr00per schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:26:
Het is al eerder gezegd in dit topic, maar wat mij ook opvalt is dat de echte campers nooit bovenaan staan. Ofwel omdat er niemand langs komt, of omdat ze altijd op dezelfde plek zitten en na 3 seconden kannonenvoer voor de rest zijn. Wat mij betreft blijven ze lekker zitten waar ze zitten..
Het ligt er idd aan welk spel je speelt..Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:56:
[...]
Oke... Ik heb jarenlang Quake1 gespeeld en het eerste jaar Quake3.
In 1v1 had je vet nadeel als je de eerste keer dood ging, dus je deed alles omdat te voorkomen. In 1v1 KAN je niet eens campen... Het doel van 1v1 is juist om te winnen, daarom speel je het. Als je dat niet begrijpt moet je niet gaan spelen en zeker geen 1v1.
Winnen of beter zijn als een ander is niet voorwaardelijk, dus woorden als "flauw, campen, spawnkillen" of whatever zijn woorden die mensen gebruiken die niet tegen hun verlies kunnen.
1v1 is niet mijn favorite speltype, maar het is een skill opzich
Als je goed genoeg bent win je gewoon alles vet of de ander campt of niet.
Verwijderd
Chasen is leuk, gewoon net zolang achter ze aanlopen/sluipen totdat ze bijna zijn waar ze moeten zijn (vlag, basis whatever) en dan met een melee killen.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:44:
Mischien is Chasing ook wel toe te voegen
Een chaser achtervolgt je en knalt je in je rug af , dat is zo zwak gewoon... Vooral in UT CTF , je loopt een hoekje om en mist of ziet je opponent niet, Hij loopt achter je aan en knalt je af. Dat is chasing. Ik vindt maar ruk om zo je score te verbeteren.
En verder camping mja knal ze meestal wel direct af
en idd respawnkillers, heb je zat in utIs gewoon niet leuk meer zo, en meestal dan ook lekker afkafferen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 15% gewijzigd door flashin op 30-05-2005 19:06 ]
Dit vind ik een beetje onzin, ik speel Americas Army (en niet van die sneu unreal spelletjes mar oke dat is jullie keuze) en als je in het echt een vijand in de rug ziet schiet je hem/haar toch ook neer en ga je niet wachten tot hij jou gezien heeft!Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:44:
Een chaser achtervolgt je en knalt je in je rug af , dat is zo zwak gewoon... Vooral in UT CTF , je loopt een hoekje om en mist of ziet je opponent niet, Hij loopt achter je aan en knalt je af. Dat is chasing. Ik vindt maar ruk om zo je score te verbeteren.
Sneu spelletje? AA is wel gebaseerd op de UnrealTournament engine....KappuhH schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:02:
[...]
Dit vind ik een beetje onzin, ik speel Americas Army (en niet van die sneu unreal spelletjes mar oke dat is jullie keuze) en als je in het echt een vijand in de rug ziet schiet je hem/haar toch ook neer en ga je niet wachten tot hij jou gezien heeft!
En dat heeft te maken met de gameplay?DaMorpheus schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:16:
[...]
Sneu spelletje? AA is wel gebaseerd op de UnrealTournament engine....
Uhm beetje raar gelul dit, zegt meer over je eigen speel kwaliteiten. Je bent er zeker ook zo een die gelijk gaat schreeuwen "OMG n00b!"lism schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:44:
[ Voor 51% gewijzigd door TomSmit82 op 31-05-2005 09:08 ]
Veel, de eninge bepaald mede de gameplay.TomSmit82 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:03:
[...]
En dat heeft te maken met de gameplay?
[...]
Uhm beetje raar gelul dit, zegt meer over je eigen speel kwaliteiten. Je bent er zeker ook zo een die gelijk gaat schreeuwen "OMG n00b!"
Verwijderd
Als je weet waar camper zit, is het toch des te makkelijker om hem af te maken. Gewoon even die plekken zorgvuldig controleren voor je verder loopt.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:08:
Over dat campen kan je zo ontzettend lang door ouwehoeren, ieder heeft toch zijn eigen mening.
Ik vind wel irritant ( bij CoD en CoD:UO ) :
-En dan het ergste van het ergste, TELKENS DEZELFDE PLEK, aarrgh
Ik heb zelf nooit AA gespeelt maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar rennend en rocket jumped door het speel veld gaanDaMorpheus schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:54:
[...]
Veel, de eninge bepaald mede de gameplay.
Zonder UT was AA een heel ander spel geworden
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Verwijderd
if broken it is, fix it you should
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
www.ping-win.nl
[ Voor 7% gewijzigd door Terror op 31-05-2005 18:16 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Verwijderd
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Juist.. zoals jij zegt als het een goede mikker is.. Bij MOH:AA in objective is het zo. Als je dood bent dat je moet wachten tot de ronde is afgelopen. Dit duurd gemiddeld 4 minuten. Dus als je 1 keer word afgeschoten en je wilt um daarna pakken zit in het hoekje er tegenover schiet ie je weer neer en de 3e ronde ook met geluk. Dan ben je 12 minuten niks aan het doen en dat word door de meeste gamers wel geclassifeerd als irritant logischerwijs. En daardoor krijg je gescheld enzo over en weer...nIghtorius schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:53:
ah gut.. campertjes met hun tentjes..
in mijn quakeworld / quake 2 jaren (kuch...) hadden we ook campertjes (quake 2 waren ze echt in opmars)..
nooit last van gehad. meestal missen ze mij ( ik ben dus een doorgedraaide strafejumpende railgun maniak in quake 2. mij raken is was gewoon moeilijk, maar ik kon mikken als de beste ).. tja.. not hitting me = their death..
en als er toch nog een exceptionele mikkende camper was. tja.. en ik werd doodgeschoten door zo'n gast ging ik niet whinen.. want... wat doet een camper?? juist ja.. campen.. dus die gast gaat echt niet van die plek af.. en wat deed ik dan.. respawnen, zware wapen pakken (RL) en dat plekkie bestoken vanaf een plek waar hij mij niet kan zien. don't worry.. be happy
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 11:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
al vaker gezegd maar ... *zucht*Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:44:
En verder camping mja knal ze meestal wel direct af
en idd respawnkillers, heb je zat in utIs gewoon niet leuk meer zo, en meestal dan ook lekker afkafferen
Verwijderd
Het hangt er maar helemaal vanaf wat voor spel je speelt. In games zoals Quake is een van de grootste skills juist de behendigheid en snelheid die je moet hebben. Aim moet daar uiteraard mee samengaan. Afhankelijk van de gametype is campen/versterking geven/opwachten een vereiste tactiek, anders verspil je je tijd en is de kans groter dat je in de armen van de vijand loopt. In spellen waar items (wapens+ammo), armor+health en powerups (quad damage e.d.) cruciaal zijn is snelheid natuurlijk ook van belang, en campen soms tegelijkertijd ook (belangrijke powerups verdedigen zodat ze beschikbaar zijn voor je team).BasieP schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:19:
[...]
daar wil ik even tegenin gaan.
Veel spelers denken dat mensen alleen maar skills hebben als ze door het level rennen, en een goed reactie vermogen hebben.
persoonlijk vind ik reactievermogen een skill, maar door het level rennen is juist het tegenovergestelde, en heft de reactievermogen-skill weer op.
Want wees eerlijk. Zou jij in het echt ook door het level rennen, en vertrouwen dat de vijand dat ook doet, en de eerste kogel mist?
[ Voor 13% gewijzigd door Aham brahmasmi op 15-06-2005 15:49 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq