[FIFA 2005] GoT League

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 922 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb over de kwestie hierboven al een mailtje naar Mangeloos gedaan.
Sowieso, over het sterrensysteem dat niet werk en dat je 2x moet submitten etc.
Mangeloos is de 31e terug.. ben ik net weg :P

En echoes_2003, ik zou t niet weten, volgensmij heb je wel tools die 't voor je kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Wedstrijd verslagje van Olympique Lyon - Werder Bremen.
Zichtbaar gesloopt door de vorige wedstrijd tegen Deportivo la Coruna begon Werder Bremen aan de inhaalwedstrijd Olympique Lyon - Werder Bremen. De vorige wedstrijd van Werder Bremen was in een 6-1 nederlaag uitgelopen, en Lyon was vastberaden om dat record te verbreken.
Bremen leek desondanks goed te beginnen aan de wedstrijd en creeerde het eerste kansje. Lyon counterde echter en trof doel na 7 minuten speeltijd. Na krap 14 minuten spelen was de voorsprong uitgelopen tot 3-0; Elber wist ze telkens beheerst in te tikken, makkelijk vrijgespeeld door Juninho die overigens een uitstekende wedstrijd speelde. Het was Frau die de hattrick van Elber doorbrak door in de 21e minuut voor de 4-0 te zorgen. Juninho kreeg slechts 3 minuten later zijn verdiende goal. Frau zorgde vlak voor rust voor een comfortabele 6-0 voorsprong. In het begin van de tweede helft waren er geen grote kansen, de bal vloog wat over en weer op het middenveld. In de 62e minuut verraste Charisteas vriend en vijand door de bal achter de doellijn van Coupet te tikken; 6-1. Bremen leek zijn frustraties niet in de hand te kunnen houden, wat uiteindelijk resulteerde in een penalty voor Lyon waarbij Juninho geblesseerd het veld moest verlaten. De scheidsrechter was van mening dat een rode kaart niet echt noodzakelijk was vandaag en besloot zelfs maar helemaal geen kaart te trekken. Elber schoot de penalty koel in. In de 89e minuut tekende hij zelfs nog aan voor de 8-1.
Lyon vierde na afloop feest, en ik denk dat Bremen zijn verdriet maar is gaan wegzuipen.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ff een pc'tje gevonden :)

Lukt het al een beetje met de site Mangeloos? Hoop dat het je lukt om de uitslagen van wedstrijd 13 (Inter - Ajax; 3-0) en onze pot van gisteren (wedstrijd 30, Inter - Bayern; 3-1) te verwerken.. Sta ik mooi 1e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 10:36
jup tlukt al wel, fouten zijn al gevonden. komt drastische verandering in vanavond of morge :)

** site is momenteel ff offline tot over een uurtje ongeveer...

[ Voor 27% gewijzigd door Mangeloos op 02-08-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Kan het kloppen dat er uitslagen verdwenen/verloren zijn gegaan?
De westrijd Lazio Roma - Olympique Lyonnais (3-3) lijkt niet meer opgenomen te zijn in het overzicht van gespeelde wedstrijden, terwijl die er eergisteren nog wel in stond vermeld... Moet ik de score vanavond even opnieuw submitten?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
Appie_NL schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:15:
Kan het kloppen dat er uitslagen verdwenen/verloren zijn gegaan?
De westrijd Lazio Roma - Olympique Lyonnais (3-3) lijkt niet meer opgenomen te zijn in het overzicht van gespeelde wedstrijden, terwijl die er eergisteren nog wel in stond vermeld... Moet ik de score vanavond even opnieuw submitten?
Het lijkt er idd op dat er sommige uitslagen verdwenen zijn bij de update van de site. Momenteel bekijk ik alle wedstrijden nog ff. Opnieuw posten is prima, doe het vanavond maar als het nog niet gebeurd door mijzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wedstrijd Arsenal - Inter is verdwenen. Dit was de allereerste wedstrijd welke gespeeld is, de uitslag hiervan was 4-3 voor Inter.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:28:
De wedstrijd Arsenal - Inter is verdwenen. Dit was de allereerste wedstrijd welke gespeeld is, de uitslag hiervan was 5-4 voor Inter.
Zeg 1x verlies voor mij is wel genoeg hier he. Deze pot is helemaal niet verdwenen en was 4-3 :P

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schreef ik toch?

Anyway, bij mij was hij dus wel weg.. Misschien dat hij er bij jou nog wel tussen stond :) Gelukkig heeft Mangeloos het allemaal weer aardig op de rails!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Na je edit was het wel 4-3 ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit???? ;)

Ik vergiste me! Was idd 4-3! Speelde 5-4 tegen Valencia.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
Alles weer aardig op de rails zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, alleen die potjes Valencia - Inter nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verslagje Chelsea - Lyon door de coach van Lyon.
Laat op de avond werd besloten om de wedstrijd Chelsea - Olympique Lyonnais te spelen. Op papier was Chelsea het beste, maar de wedstrijd liep uit op een ware slachtpartij:11-1. Achteraf bleek het falen van Chelsea te maken te hebben met kwakkelende internet verbinding. Sportief als we waren kwamen we tot het besluit om een rematch te houden nadat het internet gefixed was.
Chelsea speelde aanzienlijk beter, maar de verdediging wist zich in eerste instantie geen raad met het koppel Govou - Frau - Elber. Govou zette Elber vrij en in de 3e minuut was het toch Frau die zijn eerste goal liet optekenen door een terugstuiterende bal in te tikken. Chelsea ging meer rondspelen en de vleugels gebruiken en kreeg aanzienlijk meer balcontact, maar toch was het Elber die in de 24e minuut de bal achter de keeper van Chelsea prikte. Vervolgens stond Frau te popelen om er eentje in te tikken, de 3-0 was in de 34e minuut een feit. Elber zorgde vlak voor rust voor de comfortabele 4-0 rust stand.
In de tweede helft werd er wat non-chalant overgetikt. Elber was vastberaden om voor zijn tweede hattrick dit seizoen te gaan door in de 48e minuut een de 5-0 in te knallen, maar Frau stak daar 3 minuten later een stokje voor door een dwarrelbal in te leggen.
Pas in de 82 minuut kwam er nog eventjes wat leven in de brouwerij, 7-0 door monsieur Elber. Hierbij bleef het.
Gesterkt door de 7-0 overwinning van vandaag en de 8-1 van een paar dagen geleden ziet Olympique Lyonnais het vervolg van het seizoen met goede moed tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de return tegen Poghi gespeeld en wederom gewonnen; de eerste wedstrijd was het 6-1 geworden, dit keer was het 7-4. Maarrrrrr.. daarna is Poghi even in training bij me gegaan, dus pas op.. Hij's nu errug gevaarlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Iedereen die nu punten wil pakken moet tegen mij spelen.
Vandaag 2x verloren en maar 2x gescoord in 2 wedstrijden.
Schrijf Arsenal maar vast af voor het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reserveer bij deze Real Madrid voor volgend seizoen!!
Ik speel echt met Parma als ik betere spelers had had ik veel meer kunnen winnen.
dus bij deze Real Madrid reserveer ik voor volgend seizoen!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ach je wint met Parma toch van mij? Topploeg dus ;)

Maarre, geloof dat Mangeloos een mooi systeem had uitgedacht wie welk team mag kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
in principe wordt het waarschijnlijk zo, dat hoe hoger je eindigt des te meer aanspraak je mag maken op een goed team.. maar eerlijk gezegd bestaan er alleen ideeën over en meer nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vanuit Spanje hier :)
Lekker weertje enzo, maar dat terzijde.
Ik kan niet meer inloggen op mn oude emailadres.
Dus floepie16 at hotmail.com word floepie17 at hotmail.com (ben toch jarig morgen ;))
Of jullie me daarop willen adden plz :)
Tot 20 augustus, Adios!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:03
Verdomme jongens, ik wil graag mee doen, maar mijn moederbord is naar de kloten. Gaat morgen RMA en ik hoop zo spoedig mogelijk de schade in te kunnen halen :)

* ephymerous moet even geduld hebben

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje.. is TrusTie / Barcelona nog van plan om te reageren op emailtjes? Hij is de enige in de eredivisie die nog geen wedstrijd heeft gespeeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:49:
Verdomme jongens, ik wil graag mee doen, maar mijn moederbord is naar de kloten. Gaat morgen RMA en ik hoop zo spoedig mogelijk de schade in te kunnen halen :)

* ephymerous moet even geduld hebben
Alweer kapot? Heb je niet echt veel geluk mee dan.. check je voeding eens of die misschien niet af en toe een piek eruit gooit, anders is strax je nieuwe bord ook snel kapot! Sterkte ermee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik vroeg me af waarom er in de OP geen link staat naar de league-site?

Ik laatst heel dit topic 3 x doorlezen omdat ik er telkens over heen heb gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook weer terug.

Ik zie dat ik niet veel achterstand heb, zal eens wat wedstrijdjes spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:17:
[...]

Alweer kapot? Heb je niet echt veel geluk mee dan.. check je voeding eens of die misschien niet af en toe een piek eruit gooit, anders is strax je nieuwe bord ook snel kapot! Sterkte ermee..
Dit is iets geheel anders, primary ide vind geen hardeschijven/dvdbrander, vorige keer dat het board het niet deed lag aan de videokaart ;)

* ephymerous hekelt deze situatie

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben terug van vakantie!
Nu mijn achterstallige wedstrijden nog inhalen.
Maar ik ben dus weer beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi! Was nu toch floepie17 AT hotmail PUNT com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:56:
Mooi! Was nu toch floepie17 AT hotmail PUNT com?
Juustem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keej, dan ga ik je van de week ff aanspreken om onze wedstrijd in te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:50:
Keej, dan ga ik je van de week ff aanspreken om onze wedstrijd in te halen!
Doen we!

Overigens:

Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat zij FIFA 2006 zullen uitbrengen op 29 september. Eerder stond het spel gepland voor 13 oktober. Waarom het spel is vervroegd is niet bekend, maar het is weer eens wat anders dan een uitgesteld spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Olé! Dat is nog maar 5 weken :) is dat even leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:31:
_/-\o_ Olé! Dat is nog maar 5 weken :) is dat even leuk!
Volgende ronde van de competitie zullen we denk ik dan ook op versie 2006 overstappen :)
Ik denk dat iedereen wel een kopie van FIFA 06 weet te bemachtigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb die van mij alvast online besteld.. Maar 38 euro'tjes :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:15:
Ja, heb die van mij alvast online besteld.. Maar 38 euro'tjes :)
euhw doe je goed, waar? :)

Verwijderd

http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258

Overigens, gewoon in britse ponden bestellen. Is hij GBR 24,99, omgerekend is dat 37 euro nogwat..

Nog even een vraagje aan The Blendmaster (Real Madrid), zou je nu eindelijk een keer de score van onze wedstrijd (Real - Inter; 0-5) willen invoeren? Heb je er al tig keer over gemailt.. Thanx!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 10:06 ]

• Mangeloos
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:19:
[...]

Doen we!

Overigens:

Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat zij FIFA 2006 zullen uitbrengen op 29 september. Eerder stond het spel gepland voor 13 oktober. Waarom het spel is vervroegd is niet bekend, maar het is weer eens wat anders dan een uitgesteld spel.
wow, heb je het over een leuk verjaardagscadeautje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mangeloos schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:00:
[...]

wow, heb je het over een leuk verjaardagscadeautje :P
Precies, ik ben erg benieuwd naar versie 06!

Oja ik moet nog wat matches inhalen met mensen.
Dus wie tijd heeft, page me op msn plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders ik wel, hoop dat m'n tactiek dan nog wel werkt.. Kan dat weer bij een hoop mensen voor de nodige frustratie zorgen O-)

Sorry trouwens Timo voor het gewekte vertrouwen in het oefenpotje voorafgaande aan de 'officiele' match ;) Voor de mensen hier; Timo veegde mij met 10-3 van het matje af, maar ik had hem niet verteld dat ik m'n hond had laten spelen :+

Enfin, het officiele potje werd 4-3 in mijn voordeel (in de 90e minuut maakte hij nog een 3e goal :(). Nu ff w88 op de rest van de wedstrijden.. Hoop dat Newcastle, Barcelona en Man Utd. nog actief gaan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-08 19:27
Doe zelf niet mee aan de competitie (zou wel willen..).

Maar als iemand zin in een vriendschappelijk potje heeft, laat het me weten..: :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
no11 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:00:
Doe zelf niet mee aan de competitie (zou wel willen..).

Maar als iemand zin in een vriendschappelijk potje heeft, laat het me weten..: :>
zou wel willen-> houdt site ff in de gaten maar over niet al te lange tijd is de competitie voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben net terug van een weekje zeilkamp.
Nu gaat school etc. weer beginnen, dus is er weer tijd voor FIFA, so bring it on! ;)

Overigens vind ik de FIFA 06 demo redelijk goed, wil er verder nog niks over zeggen totdat ik de volledige versie gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie wel dat er niet veel mensen actief zijn in de competitie. We moeten echt gewoon de league afmaken anders is alle moeite voor niks geweest. Kan er niet een finishlijn worden getrokken?

*edit* eventjes tekst aangepast wegens taalgebrek :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:00:
Ik zie wel dat er niet veel mensen actief zijn in de competitie. We moeten echt gewoon de league afmaken alles is alle moeite voor niks hebben. Kan er niet een finishlijn worden getrokken?
zoals je kunt zien aan het schema, staat de laatste wedstrijd geplant voor 18 september. dus da is nog 2 weken, lijkt me goed om hier 1wk extra aan te plakken maar dan moet je als finishlijn gaan denken aan 25 september oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik wil ook graag m'n wedstrijdjes spelen, maar zoals ik al eerder schreef, zijn er een aantal teams/personen die gewoon niet reageren.. Newcastle en Barcelona zijn daar bijvoorbeeld twee van! Daarnaast wacht ik nogsteeds op BlendMaster tot hij eindelijk een keer de score 5-0 van de wedstrijd Inter - Real invult. Beetje irritant dat je dat nog niet hebt gedaan terwijl ik je heb gemailt en je heb aangesproken op MSN (al diverse keren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:11:
Tja, ik wil ook graag m'n wedstrijdjes spelen, maar zoals ik al eerder schreef, zijn er een aantal teams/personen die gewoon niet reageren.. Newcastle en Barcelona zijn daar bijvoorbeeld twee van! Daarnaast wacht ik nogsteeds op BlendMaster tot hij eindelijk een keer de score 5-0 van de wedstrijd Inter - Real invult. Beetje irritant dat je dat nog niet hebt gedaan terwijl ik je heb gemailt en je heb aangesproken op MSN (al diverse keren).
barcelona heb ik zojuist tegen gespeelt: gotleague(AT)hetepost.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, ik net ook! 8-4 gewonnen.. wel goede speler trouwens!

Wat ik trouwens niet snap; heb je het sterrensysteem weer veranderd? Ik heb nog slechts 1,5 (schamele) sterren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
Iemand zin een potje? Ben nu in vorm >:).

MSN: vertigo_mohaa[at]hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pi-air-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:38
In de 2 de divisie reageren er ook wat personen niet.. Of ze zijn amper op msn (op de tijden dat ik er ben) word moeilijk zo om alles te spelen. En had begrepen dat Villareal zich had terug getrokken uit de league. tot 25 september is wel beter. toch weekje extra , maar as diegene nie reageren of tijd hebben word het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ja mijn systeem is nog steeds fucked... moederbord inmiddels binnen. Nu gezeik met windows install dat ie alleen op de D:\ wil installen. Nu HD aan controller gehangen van server, maar nu zijn de partities weg... dus met recovery tool bezig. Wil alleen niet goed lukken :(

/edit

Fuck die data dan ook maar... kga zo windows installen :'(

[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 06-09-2005 13:30 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama altijd he die Windows installaties :) Ik ben met m'n nieuw mobo weet ik hoelang bezig geweest om XP op een RAID-partitie geinstalleerd te krijgen.. Moest ik zelfs een FLOPPY voor gebruiken, ben naar 7 zaken geweest om die dingen te pakken te krijgen!

Anyway, laat maar weten als het werkt, doen we ff een potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen v/d 1e divisie, voeg mij bitte even toe op je msn, kan ik even wat potjes inhalen, er gebeurt al zo weinig in 1e divisie! :(
Just_niek89 @hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nog een aantal matches die ik moet spelen maar ik kan de mensen helaas niet bereiken.

Ajax - edalfsen@xs4
Newcastle United - jpvandijk@hot
Manchester United - stvdmeulen88@hot
Real Madrid - Blendmaster@hom

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pi-air-
Ik heb er ook last van. Moet nog tegen:
-feyenoord 2x (reageert niet)
-atletico madrid 2x (amper op msn)
-Villareal 2x (deed niet meer mee had ik begrepen)
-liverpool 1x (deze laatste komt denk ik wel goed)

erg vervelend as ze niet reageren of amper tijd hebben. (zijn ook de laagst geklasseerde ploegen, hebben er ook geen zin in volgens mij)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:41:
Er zijn nog een aantal matches die ik moet spelen maar ik kan de mensen helaas niet bereiken.

Ajax - edalfsen@xs4
Hij heeft (zoals je hierboven ook kunt lezen) wat troubles met z'n pc..

Verwijderd

Ik heb een vraag over fifa het spel zelf. Is het mogelijk om net zoals Counterstrike, Call of Duty een demo te maken van de game die je hebt gespeeld zodat je hem later terug kan bekijken?
Normaal regel je dit via een console scherm maar deze kan ik bij fifa niet vinden? Weet iemand toevallig of dit mogelijk is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 02:44:
Ik heb een vraag over fifa het spel zelf. Is het mogelijk om net zoals Counterstrike, Call of Duty een demo te maken van de game die je hebt gespeeld zodat je hem later terug kan bekijken?
Normaal regel je dit via een console scherm maar deze kan ik bij fifa niet vinden? Weet iemand toevallig of dit mogelijk is?
Niet dat ik weet, je kunt wel een herhaling opslaan, maar dat is maar max. 30 seconden. Pak anders een webcam erbij, richt deze op je beeld en laat hem opnemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Of je gebruikt "Fraps".. :)

Verwijderd

Hoe gaan we dit nou oplossen met de laatste wedstrijden? Ik wil graag spelen maar niemand is beschikbaar :S

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:20:
Hoe gaan we dit nou oplossen met de laatste wedstrijden? Ik wil graag spelen maar niemand is beschikbaar :S
Wat jij en Man Utd. betreft...
1 van jullie moet gewoon zn porten openzetten.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Wie heeft er vanmiddag zin in een potje ofzo?
Echt 'n ellende om spelers te bereiken in 2e divisie :P

Nouja, op -Pi-air & Fakir na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Klopt, nah jah we merken het wel. In de tussentijd valt er nog altijd te battlefielden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat onze vriend van Newcastle United niet meer mee gaat doen? (jpvandijk@hot....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:49
Ik heb op het moment niet meer de mogelijkheid om fifa te spelen hier, hierbij mijn verontschuldigheden dat de eerste divisie op zo'n sof is uitgelopen (met 4 wedstrijden heb ik nog ongeveer de meeste wedstrijden gespeeld maar toch schandalig)

Blaatschaap11 / Werder Bremen

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

Het lijkt wel het verhaal van die tien kleine negertjes..

Verwijderd

Topicstarter
Pfoe ja, in de eredivisie word nog redelijk wat afgevoetbalt.
Maar de rest van de divisies zijn echt bagger bezig.
Volgende ronde een andere opzet ;)

Verwijderd

Pfoe ja, in de eredivisie word nog redelijk wat afgevoetbalt.
Maar de rest van de divisies zijn echt bagger bezig.
Volgende ronde een andere opzet
Vo!

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaatschaap11 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:09:
Ik heb op het moment niet meer de mogelijkheid om fifa te spelen hier, hierbij mijn verontschuldigheden dat de eerste divisie op zo'n sof is uitgelopen (met 4 wedstrijden heb ik nog ongeveer de meeste wedstrijden gespeeld maar toch schandalig)

Blaatschaap11 / Werder Bremen
Tja, ik heb bij verschillende mensen nagevraagt of ze een potje voor de league wouden. De 1 had de angst om te verliezen ( :P ) en de ander had geen tijd.. Tja.. dan weet ik het ook niet meer hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer wordt die winnaarsleague gespeeld waar iedere nr 1 en 2 van de poule inkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pi-air-
Ja goeie vraag wil ik ook weleens weten wanneer we verder spelen met de winnaars etc.
Hoop dat we deze afsluiten met 2005 en dat we daarna met een nieuwe competitie beginnen met 2006 en mensen die wel geregeld willen spelen+ bereikbaar zijn.
Zo werkt het niet fijn...

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zal vandaag of morgen laten weten hoe we dat gaan regelen.
We sluiten deze competitie af met 2005 idd.
De volgende competitie starten we met 2006 en een ietwat nieuwe opzet.

Meer informatie krijgen jullie later :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, de volgende teams zullen deelnemen in de winnende poules.
Dit is bepaald naar het aantal punten en gespeelde wedstrijden.
Uit de Eredivisie:

Inter
Parma
AC Milan
Man Utd.
Barcelona
Arsenal

Uit de 1e Divisie:

Lyon
Lazio

Uit de 2e Divisie:

Borussia Dortmund
Fiorentina
Hamburg SV
Stuttgart

Ik ben genoodzaakt de opzet ietwat aan te passen.
Er worden onwillekeurig 3 poules gemaakt van 4 teams.
Iedereen speelt 1 wedstrijd tegen elkaar.
De winnaar wint een game :)

Daarna begint seizoen 2, of er van promoveren etc. sprake is weten we nog niet.
Misschien zijn we wel genoodzaakt door te gaan met slechts 1 (maar wel actieve!) divisie.
Meer informatie asap.

Verwijderd

Oke, wanneer staan de poules online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:42:
Oke, wanneer staan de poules online?
Vandaag nog wel denk ik.

Wel onder voorbehoud hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Poules zijn als volgt:

Poule A:

Manchester United
Lazio Roma
Barcelona
Fiorentina

Poule B:

VFB Stuttgart
AC Milan
Olympique Lyon
Parma

Poule C:

Asenal
Hamburg SV
Inter Milan
Borussia Dortmund

Morgen verstuur ik de mailtjes (denk ik ;)).

Edit: ff 2 teams verplaatst omdat die elkaar niet echt liggen op z'n zachtst uitgedrukt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let me guess.. Barca en Inter?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Aansteller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
is meer uit eigen belang denk ik, ontlast de league-leiders een beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D tja, als je 3x een wedstrijd over moet spelen en dan nog een protesterende partij hebt (Barca), dan wordt het ook voor de toernooileiding vervelend.. Maarre, wanneer staan die poules online en kunnen we de eerste potjes spelen?

BTW.. heb je Barca al aan z'n verstand dat een rode kaart geen tegengoal is (alleen bij disconnectie)? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mangeloos moet even kijken wanneer hij tijd heeft om zo'n scriptje in elkaar te knallen.
Op zich niet moeilijk lijkt mij? (niet dat ik 't kan ofzo ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt bezig al met fifa 2006. Maargoed zal proberen nog te presteren met 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:28:
De Poules zijn als volgt:
<knip>
Poule B:

VFB Stuttgart
AC Milan
Olympique Lyon
Parma

<knip>

Morgen verstuur ik de mailtjes (denk ik ;)).
Ik wacht met smart. Eens kijken of Lyon de groten der aarde weet te temmen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Appie_NL schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:08:
[...]

Ik wacht met smart. Eens kijken of Lyon de groten der aarde weet te temmen >:)
Lyon is anders wel gewoon dé nr. 2 club in die poule in real life hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Laatst online: 03-09 00:08
Komt er al een 2006 league aan? :7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt de league gewoon ontzettend op z'n gat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh :P ik wacht op de 06 versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ook, wie start er weer een toernooitje voor fifa 2006? :). Ik zal zeker van de partij zijn!

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
Ja.. lijkt me leuk, vorig jaar achter het net gevist :(.

Count me in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Oke maar laten we dit topic er niet mee vuil maken, maar afwachten tot er iemand een nieuw topic start voor een toernooi :). (ik heb deze keer geen tijd om te organiseren).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Laatst online: 03-09 00:08
Lijkt me leuk!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen we nu met de 05-league? Is deze over en sluiten? Zo ja.. hoe worden de prijzen verdeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:07:
Wat doen we nu met de 05-league? Is deze over en sluiten? Zo ja.. hoe worden de prijzen verdeeld?
Ik heb Mangeloos er op geattendeerd dat er nog ff pouletjes gemaakt moeten worden om 05 af te sluiten.
Ik zal dat zo nog eens doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok diegenen die de eindronde gehaald hebben, hebben reeds een mailtje ontvangen.
Vergeet niet je junk mail te checken want daar zattie bij mij in.. :/

Het schema is zo ingesteld dat we morgen beginnen en binnen anderhalve week klaar moeten zijn.
Nog ff doorzetten en we kunnen ons volop op FIFA 06 storten :9~
Nu kan dat overigens ook al, mits beide partijen overeenkomen versie 06 te gebruiken.

Allemaal veel succes en plezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik kan pas na 9 november m'n wedstrijden afwerken. Maar we komen er vast wel uit.

Verwijderd

Net een potje gespeeld in poule C (Inter - Dortmund) en overtuigend gewonnen met 5-0.. Nu even wachten tot de rest reageert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm.. geloof niet dat er nog iemand is die zin heeft om te spelen! Dan maar de prijzen verdelen onder de winnaars in de poule??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
ja lijkt me geen slecht idee... btje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie zijn dan de gelukkigen? :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste