barcelona heb ik zojuist tegen gespeelt: gotleague(AT)hetepost.comVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:11:
Tja, ik wil ook graag m'n wedstrijdjes spelen, maar zoals ik al eerder schreef, zijn er een aantal teams/personen die gewoon niet reageren.. Newcastle en Barcelona zijn daar bijvoorbeeld twee van! Daarnaast wacht ik nogsteeds op BlendMaster tot hij eindelijk een keer de score 5-0 van de wedstrijd Inter - Real invult. Beetje irritant dat je dat nog niet hebt gedaan terwijl ik je heb gemailt en je heb aangesproken op MSN (al diverse keren).
Verwijderd
Jup, ik net ook! 8-4 gewonnen.. wel goede speler trouwens!
Wat ik trouwens niet snap; heb je het sterrensysteem weer veranderd? Ik heb nog slechts 1,5 (schamele) sterren..
Wat ik trouwens niet snap; heb je het sterrensysteem weer veranderd? Ik heb nog slechts 1,5 (schamele) sterren..
Iemand zin een potje? Ben nu in vorm
.
MSN: vertigo_mohaa[at]hotmail.com
MSN: vertigo_mohaa[at]hotmail.com
In de 2 de divisie reageren er ook wat personen niet.. Of ze zijn amper op msn (op de tijden dat ik er ben) word moeilijk zo om alles te spelen. En had begrepen dat Villareal zich had terug getrokken uit de league. tot 25 september is wel beter. toch weekje extra , maar as diegene nie reageren of tijd hebben word het niks.
Ja mijn systeem is nog steeds fucked... moederbord inmiddels binnen. Nu gezeik met windows install dat ie alleen op de D:\ wil installen. Nu HD aan controller gehangen van server, maar nu zijn de partities weg... dus met recovery tool bezig. Wil alleen niet goed lukken 
/edit
Fuck die data dan ook maar... kga zo windows installen
/edit
Fuck die data dan ook maar... kga zo windows installen
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 06-09-2005 13:30 ]
XXXVI
Verwijderd
Wat een drama altijd he die Windows installaties
Ik ben met m'n nieuw mobo weet ik hoelang bezig geweest om XP op een RAID-partitie geinstalleerd te krijgen.. Moest ik zelfs een FLOPPY voor gebruiken, ben naar 7 zaken geweest om die dingen te pakken te krijgen!
Anyway, laat maar weten als het werkt, doen we ff een potje
Anyway, laat maar weten als het werkt, doen we ff een potje
Verwijderd
Mensen v/d 1e divisie, voeg mij bitte even toe op je msn, kan ik even wat potjes inhalen, er gebeurt al zo weinig in 1e divisie! 
Just_niek89 @hotmail.com
Just_niek89 @hotmail.com
Verwijderd
Er zijn nog een aantal matches die ik moet spelen maar ik kan de mensen helaas niet bereiken.
Ajax - edalfsen@xs4
Newcastle United - jpvandijk@hot
Manchester United - stvdmeulen88@hot
Real Madrid - Blendmaster@hom
Iemand een oplossing?
Ajax - edalfsen@xs4
Newcastle United - jpvandijk@hot
Manchester United - stvdmeulen88@hot
Real Madrid - Blendmaster@hom
Iemand een oplossing?
Ik heb er ook last van. Moet nog tegen:
-feyenoord 2x (reageert niet)
-atletico madrid 2x (amper op msn)
-Villareal 2x (deed niet meer mee had ik begrepen)
-liverpool 1x (deze laatste komt denk ik wel goed)
erg vervelend as ze niet reageren of amper tijd hebben. (zijn ook de laagst geklasseerde ploegen, hebben er ook geen zin in volgens mij)
-feyenoord 2x (reageert niet)
-atletico madrid 2x (amper op msn)
-Villareal 2x (deed niet meer mee had ik begrepen)
-liverpool 1x (deze laatste komt denk ik wel goed)
erg vervelend as ze niet reageren of amper tijd hebben. (zijn ook de laagst geklasseerde ploegen, hebben er ook geen zin in volgens mij)
Verwijderd
Hij heeft (zoals je hierboven ook kunt lezen) wat troubles met z'n pc..Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:41:
Er zijn nog een aantal matches die ik moet spelen maar ik kan de mensen helaas niet bereiken.
Ajax - edalfsen@xs4
Verwijderd
Ik heb een vraag over fifa het spel zelf. Is het mogelijk om net zoals Counterstrike, Call of Duty een demo te maken van de game die je hebt gespeeld zodat je hem later terug kan bekijken?
Normaal regel je dit via een console scherm maar deze kan ik bij fifa niet vinden? Weet iemand toevallig of dit mogelijk is?
Normaal regel je dit via een console scherm maar deze kan ik bij fifa niet vinden? Weet iemand toevallig of dit mogelijk is?
Verwijderd
Niet dat ik weet, je kunt wel een herhaling opslaan, maar dat is maar max. 30 seconden. Pak anders een webcam erbij, richt deze op je beeld en laat hem opnemenVerwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 02:44:
Ik heb een vraag over fifa het spel zelf. Is het mogelijk om net zoals Counterstrike, Call of Duty een demo te maken van de game die je hebt gespeeld zodat je hem later terug kan bekijken?
Verwijderd
Hoe gaan we dit nou oplossen met de laatste wedstrijden? Ik wil graag spelen maar niemand is beschikbaar
Wat jij en Man Utd. betreft...Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:20:
Hoe gaan we dit nou oplossen met de laatste wedstrijden? Ik wil graag spelen maar niemand is beschikbaar
1 van jullie moet gewoon zn porten openzetten..
Wie heeft er vanmiddag zin in een potje ofzo?
Echt 'n ellende om spelers te bereiken in 2e divisie
Nouja, op -Pi-air & Fakir na dan.
Echt 'n ellende om spelers te bereiken in 2e divisie
Nouja, op -Pi-air & Fakir na dan.
Klopt, nah jah we merken het wel. In de tussentijd valt er nog altijd te battlefielden
Verwijderd
Ik neem aan dat onze vriend van Newcastle United niet meer mee gaat doen? (jpvandijk@hot....)
Ik heb op het moment niet meer de mogelijkheid om fifa te spelen hier, hierbij mijn verontschuldigheden dat de eerste divisie op zo'n sof is uitgelopen (met 4 wedstrijden heb ik nog ongeveer de meeste wedstrijden gespeeld maar toch schandalig)
Blaatschaap11 / Werder Bremen
Pfoe ja, in de eredivisie word nog redelijk wat afgevoetbalt.
Maar de rest van de divisies zijn echt bagger bezig.
Volgende ronde een andere opzet
Verwijderd
Vo!Pfoe ja, in de eredivisie word nog redelijk wat afgevoetbalt.
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 01:17 ]
Verwijderd
Tja, ik heb bij verschillende mensen nagevraagt of ze een potje voor de league wouden. De 1 had de angst om te verliezen (Blaatschaap11 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:09:
Ik heb op het moment niet meer de mogelijkheid om fifa te spelen hier, hierbij mijn verontschuldigheden dat de eerste divisie op zo'n sof is uitgelopen (met 4 wedstrijden heb ik nog ongeveer de meeste wedstrijden gespeeld maar toch schandalig)
Ja goeie vraag wil ik ook weleens weten wanneer we verder spelen met de winnaars etc.
Hoop dat we deze afsluiten met 2005 en dat we daarna met een nieuwe competitie beginnen met 2006 en mensen die wel geregeld willen spelen+ bereikbaar zijn.
Zo werkt het niet fijn...
Hoop dat we deze afsluiten met 2005 en dat we daarna met een nieuwe competitie beginnen met 2006 en mensen die wel geregeld willen spelen+ bereikbaar zijn.
Zo werkt het niet fijn...
Ja ik zal vandaag of morgen laten weten hoe we dat gaan regelen.
We sluiten deze competitie af met 2005 idd.
De volgende competitie starten we met 2006 en een ietwat nieuwe opzet.
Meer informatie krijgen jullie later
We sluiten deze competitie af met 2005 idd.
De volgende competitie starten we met 2006 en een ietwat nieuwe opzet.
Meer informatie krijgen jullie later
Ok, de volgende teams zullen deelnemen in de winnende poules.
Dit is bepaald naar het aantal punten en gespeelde wedstrijden.
Uit de Eredivisie:
Inter
Parma
AC Milan
Man Utd.
Barcelona
Arsenal
Uit de 1e Divisie:
Lyon
Lazio
Uit de 2e Divisie:
Borussia Dortmund
Fiorentina
Hamburg SV
Stuttgart
Ik ben genoodzaakt de opzet ietwat aan te passen.
Er worden onwillekeurig 3 poules gemaakt van 4 teams.
Iedereen speelt 1 wedstrijd tegen elkaar.
De winnaar wint een game
Daarna begint seizoen 2, of er van promoveren etc. sprake is weten we nog niet.
Misschien zijn we wel genoodzaakt door te gaan met slechts 1 (maar wel actieve!) divisie.
Meer informatie asap.
Dit is bepaald naar het aantal punten en gespeelde wedstrijden.
Uit de Eredivisie:
Inter
Parma
AC Milan
Man Utd.
Barcelona
Arsenal
Uit de 1e Divisie:
Lyon
Lazio
Uit de 2e Divisie:
Borussia Dortmund
Fiorentina
Hamburg SV
Stuttgart
Ik ben genoodzaakt de opzet ietwat aan te passen.
Er worden onwillekeurig 3 poules gemaakt van 4 teams.
Iedereen speelt 1 wedstrijd tegen elkaar.
De winnaar wint een game
Daarna begint seizoen 2, of er van promoveren etc. sprake is weten we nog niet.
Misschien zijn we wel genoodzaakt door te gaan met slechts 1 (maar wel actieve!) divisie.
Meer informatie asap.
Vandaag nog wel denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:42:
Oke, wanneer staan de poules online?
Wel onder voorbehoud hoor
De Poules zijn als volgt:
Poule A:
Manchester United
Lazio Roma
Barcelona
Fiorentina
Poule B:
VFB Stuttgart
AC Milan
Olympique Lyon
Parma
Poule C:
Asenal
Hamburg SV
Inter Milan
Borussia Dortmund
Morgen verstuur ik de mailtjes (denk ik
).
Edit: ff 2 teams verplaatst omdat die elkaar niet echt liggen op z'n zachtst uitgedrukt
Poule A:
Manchester United
Lazio Roma
Barcelona
Fiorentina
Poule B:
VFB Stuttgart
AC Milan
Olympique Lyon
Parma
Poule C:
Asenal
Hamburg SV
Inter Milan
Borussia Dortmund
Morgen verstuur ik de mailtjes (denk ik
Edit: ff 2 teams verplaatst omdat die elkaar niet echt liggen op z'n zachtst uitgedrukt
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 17:31 ]
is meer uit eigen belang denk ik, ontlast de league-leiders een beetje
Verwijderd
BTW.. heb je Barca al aan z'n verstand dat een rode kaart geen tegengoal is (alleen bij disconnectie)?
Mangeloos moet even kijken wanneer hij tijd heeft om zo'n scriptje in elkaar te knallen.
Op zich niet moeilijk lijkt mij? (niet dat ik 't kan ofzo
)
Op zich niet moeilijk lijkt mij? (niet dat ik 't kan ofzo
Ik wacht met smart. Eens kijken of Lyon de groten der aarde weet te temmenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:28:
De Poules zijn als volgt:
<knip>
Poule B:
VFB Stuttgart
AC Milan
Olympique Lyon
Parma
<knip>
Morgen verstuur ik de mailtjes (denk ik).
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Lyon is anders wel gewoon dé nr. 2 club in die poule in real life hoorAppie_NL schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:08:
[...]
Ik wacht met smart. Eens kijken of Lyon de groten der aarde weet te temmen
Ik ook, wie start er weer een toernooitje voor fifa 2006?
. Ik zal zeker van de partij zijn!
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ja.. lijkt me leuk, vorig jaar achter het net gevist
.
Count me in
.
Count me in
Oke maar laten we dit topic er niet mee vuil maken, maar afwachten tot er iemand een nieuw topic start voor een toernooi
. (ik heb deze keer geen tijd om te organiseren).
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Wat doen we nu met de 05-league? Is deze over en sluiten? Zo ja.. hoe worden de prijzen verdeeld?
Ik heb Mangeloos er op geattendeerd dat er nog ff pouletjes gemaakt moeten worden om 05 af te sluiten.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:07:
Wat doen we nu met de 05-league? Is deze over en sluiten? Zo ja.. hoe worden de prijzen verdeeld?
Ik zal dat zo nog eens doen
Ok diegenen die de eindronde gehaald hebben, hebben reeds een mailtje ontvangen.
Vergeet niet je junk mail te checken want daar zattie bij mij in..
Het schema is zo ingesteld dat we morgen beginnen en binnen anderhalve week klaar moeten zijn.
Nog ff doorzetten en we kunnen ons volop op FIFA 06 storten
Nu kan dat overigens ook al, mits beide partijen overeenkomen versie 06 te gebruiken.
Allemaal veel succes en plezier!
Vergeet niet je junk mail te checken want daar zattie bij mij in..

Het schema is zo ingesteld dat we morgen beginnen en binnen anderhalve week klaar moeten zijn.
Nog ff doorzetten en we kunnen ons volop op FIFA 06 storten
Nu kan dat overigens ook al, mits beide partijen overeenkomen versie 06 te gebruiken.
Allemaal veel succes en plezier!
Ik kan pas na 9 november m'n wedstrijden afwerken. Maar we komen er vast wel uit.
Verwijderd
Net een potje gespeeld in poule C (Inter - Dortmund) en overtuigend gewonnen met 5-0.. Nu even wachten tot de rest reageert
Verwijderd
Ehm.. geloof niet dat er nog iemand is die zin heeft om te spelen! Dan maar de prijzen verdelen onder de winnaars in de poule??
ja lijkt me geen slecht idee... btje jammer..