[FIFA 2005] GoT League

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 919 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 10:36
Het instuursysteem werkt als een tierelier, maar vergeet niet allebei dezelfde scores door te geven:)
dus in principe zou het 'instuurlinkje' moeten verdwijnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, de verwerking van de uitslag werkt prima.. Wedstrijdverslagen komen er alleen wat later aan, had Mangeloos (of PC_Legend) al gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:42
Zo ik kan eindelijk aan me wedstrijden gaan beginnen na elke dag 8 uur gewerkt te hebben, eindelijk 3 daagies vrij :P

Wel veel zeg, elke 3 dagen een wedstrijd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
diabyte schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:53:
Zo ik kan eindelijk aan me wedstrijden gaan beginnen na elke dag 8 uur gewerkt te hebben, eindelijk 3 daagies vrij :P

Wel veel zeg, elke 3 dagen een wedstrijd :{
Achja, heeft iedereen mee ingestemd toen hij zich aanmelde.. :)
Overigens heb ik zelf ook minder tijd nu, maar toch wel genoeg tijd om m'n wedstrijden te spelen.
Alleen m'n tegenstander(s) zijn niet online... :o
Gelukkig bestaat er nog zoiets als e-mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste wedstrijdje gespeeld. verslagje hieronder, door Messenga
Na enkele dagen van weinig slaap en veel drinken heeft AS Monaco toch zijn eerste wedstrijdje gespeeld. wel Tegen Deportivo La Coruna. 1e helft was het bier toch nog duidelijk te merken, As Monaco zat er nogal gespannen bij, Deportivo la Coruna had daar minder last van, daarom was het de 1e helft ook veelal Depor aan de bal, er kwamen weinig kansen uit voort.

in de 34e minuut de eerste kans, Depor heeft een schot op de paal. As Monaco werd toen wakker, en begon beter te spelen. dit resulteerde in de 40e minuut in een goal. een eigen goal van deportivo wel te verstaan. Chevanton krijgt de bal, schietm, de bal komt ongelukkig tegen een verdediger aan en de bal rolt in het goal. 1-0 AS Monaco.

2e helft, AS Monaco scoort vanaf de aftrap, Chevanton passt naar Saviola die wervelend in de 46e minuut scoort, 2-0. Toen was het eigenlijk afgelopen, Deportivo had de kracht niet meer. het liep toen van de 50e tot de 67e minuut snel uit naar 5-0 voor AS Monaco.

In de 79e minuut, penalty voor AS Monaco, keeper houdt hem, het wordt een corner, 3 maal zelfs, de 3e gaat erin, 6-0 AS Monaco.

in de 89e minuut scoort Deportivo zijn eregoal nog, uitslag: 6-1 AS Monaco. Het was een leuke wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AC Milan - Valencia
Maandag 11 juli 2005, een mooie zomerse dag te Milaan.
AC Milan en Valencia treffen elkaar voor de eerste wedstrijd van het seizoen.
Het beloofd gelijk al een spannende wedstrijd te worden, want de 2 kennen elkaar van het toernooi dat op het moment van schrijven ook nog bezig is (De 2 staan tegenover elkaar in de halve finale, maar dan met resp. Arsenal en Bayer Leverkusen).

De wedstrijd begint goed voor AC Milan.
Vele kansen volgen elkaar op, wat resulteert in een doelpunt in de 16e minuut.
Later in de 1e helft, in de 32e en 43e minuut, geeft Valencia 2 vrije trappen weg die beiden benut worden door Andrea Pirlo, 3-0.
Vlak voor rust krijgt Valencia dan zijn eerste goede kans die op de paal beland.
In de rebound had Valencia kans voor open goal maar weer beland de bal tegen de paal waarna Dida de bal stevig in z'n armen klemt.

In de 2e helft was het Valencia dat de betere ploeg was.
Ze creerden volop kansen en middin in de 2e helft resulteerde dat ook in de 3-1.
Maar toen bleef het een hele tijd stil, pas in de 87e minuut kon Valencia voor de 3-2 tekenen, maar toen was het al te laat.
De eindstand van deze mooie en spannende wedstrijd is dan ook: 3-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajaxn_01 heeft duidelijk z'n dag niet.. Oefenpotje Inter - Valencia: 6-5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( :( heeft denk met overgang van leverkuse naar valencia te make!! duurde vorige x owk al een week voorda k da onder de knie had :|

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat tactiekjes doorgenomen met ajaxn_01 en daaruit bleek dat het met 10 of 9 man toch beter gaat.. Ik scoorde iig 2x met 10 man en daarna nog een keer toen ik er maar 9 op het veld had staan. Probeer het ook eens! Is weer eens wat anders :) VEEEEEL meer ruimte op zo'n veldje ;)

Overigens.. de uitslag was dit keer 5-4 in mijn voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik had dingen aangeklikt in het sterrensysteem, vandaar dat het insturen niet vlekkeloos ging. Nu staat het verwerkt op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Overigens over die periodes.
Na x aantal wedstrijden is een periode voorbij en is diegene die bovenaan staat al verzekerd van een plek in de nacompetitie
Voor de 1e divisie geld: 5/6/5/6 wedstrijden
Voor de 2e divisie geld: 4/5/4/5 wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Euhw, waarom krijg ik een mailtje dat ik anderhalf miljoen dollar heb gewonnen op het fifa league e-mailadres? :P
This lottery program was organized by our group of philanthropist promoted and sponsored by Mr. Bill Gates of Microsoft Inc,
eminent personalities like the sultan of Brunei, Multi Choice and other corporate Organizations. This lottery program was organized to improving the use of
computer software and for the benefit of every Microsoft user.
To begin your claim, please contact your file processing officer
Ja vast ;)

Edit: "Mijn team" doet het op t moment niet op de league website.. ik zal Mangeloos asap contacten over dit probleem..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajaxno_1 is echt niet in vorm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Er wordt in de 1st divisie niet veel gespeeld en ik krijg geen reactie van mijn volgende tegenstander.

Ik wil spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rekkie schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:24:
Er wordt in de 1st divisie niet veel gespeeld en ik krijg geen reactie van mijn volgende tegenstander.

Ik wil spelen :P
Misschien zijn ze wel al gespeeld maar moeten ze nog submitten, en die optie werkt ff niet.
Maar ik zal binnenkort wel even alle e-mailadressen in de startpost zetten, dan kan je alvast beginnen met andere matches spelen :)
Als alles maar gespeeld is, wanneer het gespeeld moet zijn.

Edit: "Mijn team" doet het weer, scores kunnen weer ingestuurd worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm.. liever geen mailadressen in de startpost. Wil graag dat die alleen bij de deelnemers bekend is (middels het inloggen op de site) en niet bij de rest van de wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:28:
Ehm.. liever geen mailadressen in de startpost. Wil graag dat die alleen bij de deelnemers bekend is (middels het inloggen op de site) en niet bij de rest van de wereld!
Ok dat begrijp ik.
Dan mangeloos maar even lief aankijken om het systeem ietwat aan te passen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werder Bremen - AS Monaco, verslagje door mij :)
Een Mooie Maandag avond te Bremen, we schrijven Maandag 12 Juli 2005.

Werder Bremen - AS Monaco.

1e Helft was vooral aftasten, wat kansjes over en weer, niet veel gevaarlijks. Tot in de 43e minuut, een goal van Saviola, 0-1 AS Monaco. Toen was het ook bijna meteen rust, de 0-1 bleef in stand.

2e helft ging het ongeveer hetzelfde, kansen over en weer, niet veel, maar wel aardige kansjes, in de 63e minuut was het opnieuw raak, Chevanton scoort, 0-2 AS Monaco.

Ondanks de 0-2 voorsprong bleef het een gelijkwaardige strijd, alleen AS Monaco had met de afronding wat meer geluk, in de 79e minuut was het opnieuw raak, en weer was het AS Monaco, Saviola opnieuw, 0-3 AS Monaco. in de 87e minuut was het opnieuw raak, nu was het Werder Bremen, 1-3. Niet veel later werd het nog 1-4 in de 90e minuut, door Saviola namens AS Monaco, het was een lekkere wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
morgenochtend weer een leuke nieuwe update :)

ps: lijkt het nou zo of zijn er veel teams nog met zomervakantie? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mangeloos schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:02:
morgenochtend weer een leuke nieuwe update :)

ps: lijkt het nou zo of zijn er veel teams nog met zomervakantie? :/
Daar lijkt het wel op.
Ik zal nog wel een keer rondmailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
zo update op de site is gedaan, sterrensysteem is in werking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mangeloos schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:33:
zo update op de site is gedaan, sterrensysteem is in werking :)
Hey die update is cool!
Dat sterrensysteem ziet er echt vet uit.
En ook dat wedstrijdformulier enzo ziet er veel beter uit!

Edit: en de wedstrijdverslagen enzo doen het ook, je bent geweldig! :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nette update ja! Jammer alleen dat de eerste wedstrijdverslagen verloren zijn gegaan :'( had er zo m'n best op gedaan :D

Maarre, ff aan iedereen van de GoT eredivisie die ik nog niet op m'n lijst had; ik heb jullie een mailtje gestuurd met de vraag de msn-adressen door te geven. Kunnen we afspreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:52:
Nette update ja! Jammer alleen dat de eerste wedstrijdverslagen verloren zijn gegaan :'( had er zo m'n best op gedaan :D

Maarre, ff aan iedereen van de GoT eredivisie die ik nog niet op m'n lijst had; ik heb jullie een mailtje gestuurd met de vraag de msn-adressen door te geven. Kunnen we afspreken :)
ja da klopt, er kunnen een aantal wedstrijdverslagen weg zijn, maar dat heeft te maken met een bug die in het systeem zat. Die is nu verholpen, maar als je een verslag gepost had, bestaat het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrees dat die van mij dan weg is; was de 2e wedstrijd die er is gespeeld en zelfs de 1e in de eredivisie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even per MSN een voorstel aan Mangeloos gedaan om aan het begin van de nieuwe week allebei de wedstrijd 'open' te gooien, zodat je de tweede wedstrijd eerst kunt spelen. Hij ging er even een nachtje over slapen :) wat vinden jullie van het idee?

Ik heb trouwens net m'n 2e wedstrijd van deze week O-) al gespeeld tegen de Blendmaster (Real Madrid), een kort wedstrijdverslag:
Inter Milan - Real Madrid
Na al een oefenpotje in de benen te hebben (welke nipt door Inter met 2-1 werd gewonnen) begonnen beide ploegen aan het duel. Voor Inter was het al de derde wedstrijd van het seizoen, terwijl Real voor het eerst op de groene zoden verscheen.

Inter begon fel aan het duel en Adriano scoorde al na 6 minuten, na een mooie rush van Stankovic langs de vleugel, de 1-0. Eigenlijk was de wedstrijd toen al gespeeld, want Real kon, in tegenstelling tot het oefenduel, geen vuist maken. Inter combineerde er lustig op los en bracht Adriano nog vier maal in stelling en zo was de ruststand dus 5-0..

Na rust kwam Real wat beter in het spel en dit resulteerde, enigzins gelukkig, in de 5-1. Ronaldo schoot van afstand, waarna het schot door Materazzi van richting werd veranderd en met een rollertje, in de andere hoek dan waar de keeper lag, in het doel verdween. Voor Inter was dit het sein om nog even gas te geven en dit maal was het de beurt aan de compagnon van Adriano; Christian Vieri, welke drie goals op zijn naam bracht (waarvan één penalty).

Zo eindigde dit eenzijdige duel in een 8-1 overwinning voor Inter en wachtte de spelers van Real een zware vlucht terug naar Madrid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Het schema komt aardig in de knel, volgens mij zijn een aantal van mijn opponenten op vakantie.
Op mijn mail wordt in ieder geval niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:49
Ik ga binnenkort waarschijnlijk wel tegen Porto, want die sprak ik gister op MSN/

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ff snel een oefenpotje? :) Just_niek89 @ hot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb al tegen Dubock/Parma gespeeld.
Werd 4-1 maar hij zei dat dat een oefenpotje was... :/
Anyways, nu doen we maar een best of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben vanaf 16 juli tm 30 juli op vakantie! : :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:40:
nou ik ben vanaf 16 juli tm 30 juli op vakantie! : :P
Ik van 30 juli t/m 20 augustus :P
Hopelijk is de vakantiefeature snel geintegreerd.
Maar de site word wel beter en beter :)
Zorg dat je je wedstrijden iig wel speelt voordat de competitieronde voorbij is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

23 Juli - 14 Augustus hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik ben in principe niet weg in mijn vakantie (de reden zal nu wel zo'n beetje bekend zijn hier)

Maar er zullen best dagen of misschien wel een hele week, dat ik mijn pc niet aan heb staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een mooie last-minute geboekt en ik ben vanaf a.s. woensdag op vakantie tot en met de 28e juli..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hé bah al mijn tegenstanders zijn op vakantie.
Wanna play :(

Overigens mensen, ff over replays...
Ik erger me dood als mensen hun eigen replays wel laten zien en die van mij niet.
Daarom: F1 is dé toets, helpt altijd om te skippen.
Dus is smoesje: "ja kon m niet wegdrukken" niet meer van toepassing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:13:

Ik erger me dood als mensen hun eigen replays wel laten zien en die van mij niet.
E I N D E L I J K....

Ik kan je wel zeggen als ik merk dat iemand wel zijn replay's express laat zien dat verbreek ik abrupt de verbininding.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F2 werkt trouwens ook hoor :)

Maar dat is idd heel irritant als mensen goals afkijken, al moet ik zeggen.. sommige goals zijn soms wel heel wazig, dan vind ik het zelfs wel leuk (al is het een tegengoal) om hem nog een x te bekijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:13:

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar in het begin drukte ik jou replays altijd weg, mijne ook en daar zeurde je ook om.. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 01:57:
[...]

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar in het begin drukte ik jou replays altijd weg, mijne ook en daar zeurde je ook om.. :/
Ik speel onder het motto "als je je eigen replays laat zien, dan de mijne ook!"
En als je je eigenste dan 1x laat zien, dan de mijne ook 1x :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Joepie mijn 2e pot gewonnen :)

Verslagjes:

door Elvis84 (coach van Arsenal)
Na een vroege goal van Henry, een mooie omhaal, barste de strijd los. Veel kansen aan beide zijdes. Vlak voor rust krulde Beckham een vrije trap binnen van een ideale plaats. Na rust scoort Henry na een mooie rush. Hierna kregen beide teams nog vele kansen, maar Real trof 3x het houtwerk! Een gelijkspel was hier op zijn plaats geweest.

door The Blendmaster (coach van Real Madrid)
Real coach wil een inspectie wat betreft de breedte van de doelen op highbury.

Helaas is de score (2-1) zelf nog niet verwerkt? Wel raar dat je verslagjes het wel doen en de score niet maar goed, zal vast wel aan gewerkt worden. Sowieso goed bezig Mangeloos en Tha-PC-Legend _/-\o_

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emphyreous.. zou je misschien de uitslag van de door ons gespeelde wedstrijd (Inter - Ajax 3-0) willen invullen, zodat deze verwerkt wordt in de stand? Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
om enige verwarring de wereld uit te helpen: de site werkt nog niet geheel vlekkeloos... dus als beide mensen de uitslag hebben doorgegeven wil het nog weleens niet goed werken.. 1 tip: bewaar je verslagje als je het getypt hebt nog ff op je eigen pc... kun je het er altijd nog opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij heeft hem nog niet doorgegeven.. Na de wedstrijd reageerde hij nergens meer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil eigenlijk wel wat meer uitdagers voor potje friendly fifa :P wie daagt me uit naast Pc-Legend,Bulletje,Piernova, The Blendmaster en StvdMeulen ? :)

Just_niek89@hotmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Mangeloos schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:17:
om enige verwarring de wereld uit te helpen: de site werkt nog niet geheel vlekkeloos... dus als beide mensen de uitslag hebben doorgegeven wil het nog weleens niet goed werken.. 1 tip: bewaar je verslagje als je het getypt hebt nog ff op je eigen pc... kun je het er altijd nog opzetten
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden. Gebruik internet explorer! Met Firefox worden wel de wedstrijdverslagen opgeslagen maar niet de scores. Toen ik het opnieuw invulde met internet explorer werkte het wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vrijdag 22 juli te San Siro, Milaan.

AC Milan en Arsenal treffen elkaar voor de 1e keer dit seizoen.
Het leek een makkie te worden voor de Rossoneri uit Milaan.
Al in de 4e minuut trof Hernán Crespo doel nadat Arsenal enorm veel ruimte weggaf zodat er een 2 vs 1 situatie gecreerd werd.
In de 16e minuut breidde Andrij Shevchenko deze uit naar 2-0 door een loeiharde pegel in de kruising achter keeper Lehmann te schieten.
Arsenal kwam echter 3 minuten later terug tot 2-1, doordat José Antonio Reyes op aangeven van Fredrik Ljungberg knap inkopte.
Al gauw deed Shevchenko die goal vergeten door enkele luttele minuten later uit een corner de 3-1 binnen te koppen.
Inmiddels zitten we pas in de 32e minuut van de wedstrijd en het is alwéér raak, Reyes tekent voor zijn 2e goal, weer uit dezelfde situatie als de 1e.
Als we inmiddels tegen de 40 min. aanzitten besluit Reyes op eigen kracht maar eens de verdediging van AC Milan voorbij te komen.
Met succes want hij schiet dan ook de gelijkmaker binnen, en daarmee heeft hij zijn hattrick alvast binnen.
Als de 1e helft dan bijna voorbij is besluit Shevchenko dat hij ook maar al te graag voor zijn 3e wil tekenen.
Nadat Crespo van enorme afstand lat trof, kon hij zo binnentikken: 4-3

In de 2e helft houden de 2 teams elkaar goed in evenwicht.
Toch weet Arsenal doel te treffen, en weer is het Reyes, die tekent voor z'n 4e.
In de 71e minuut krijgt Gilberto van Arsenal z'n 2e gele kaart, dat betekend rood.
Dit zorg ervoor dat AC Milan meer druk op Arsenal uit kan oefenen, toch valt de winnende treffer niet.
Na 90 min. staat het dan ook 4-4: Een terechte uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verslagje van de wedstrijd: Lazio Roma - Olympique Lyonnais: 3-3
Met de drank nog in de benen begon Olympique Lyonnais moeizaam aan deze wedstrijd. Lazio Roma was vanaf de eerste minuut veruit de beste, en het duurde dan ook niet lang alvorens de eerste goal viel: 1-0 voor Lazio. Lyon kon de bal maar niet aan de voet houden (volgende keer maar 1 biertje minder de avond voor een grote wedstrijd drinken:)) en Frau van Lyon verspeelde nog een kans. Na 20 minuten stond het 2-0 via zo'n bagger corner. Na deze treffer werd er uitgebreid gereorganiseerd aan de kant van Lyon, maar het beoogde effect bleef vooralsnog uit.
Rust.
Na het zweet van het voorhoofd geveegd te hebben werd er vol goede moed begonnen aan de tweede helft. Vrijwel meteen viel de 2-1, Govou liep dwars door de verdediging heen en tikte koel in. Lyon bleef jagen naar de gelijkmaker, en bleek met z'n nieuwe opstelling duidelijk beter bestand te zijn tegen de opstelling van Lazio. Juninho was per ongeluk in de spits beland (het is een middenvelder) maar uitgerekend hij was het die 2-3 verdedigers weg dolde en prachtig de 2-2 maakte. Lazio liet vervolgens weer zien waar hij goed in was: corners. Zelfde recept, zelfde resultaat: 3-2. Na wat geraas, gevloek en getier van Lyon's kant, kwamen er over en weer nog enige kansen, de grootste voor Lazio. Het was uiteindelijk Elber die de 3-3 in de laatste 10 minuten binnen tikte. Enorme kansen voor Lazio bleven onbenut en 3-3 was de eindstand. Een zeer enerverende wedstrijd, ik kijk zeker uit naar het volgende treffen van deze twee teams.
Appie_NL

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Newcastle United - AC Milan:
Zondag 24 juli 2005, Newcastle.

AC Milan en Newcastle United treffen elkaar in Newcastle.
AC Milan domineert al gauw maar verprutst vele kansen.
In de 16e minuut tekent Shevchenko dan eindelijk voor de 1-0.
Shevchenko lijkt daarna op weg naar zijn 2e goal, maar suit op de keeper die de bal wegbeukt.
Echter is daar dan Crespo die weet af te maken, dit gebeurd in de 23e minuut.
Daarna volgen er nog vele kansen voor AC Milan maar het blijft bij een 2-0 in de rust.

Na rust is het weer AC Milan die lakens uitdeelt.
In de 54e minuut is het Crespo en kort daarop in de 57e minuut is het Pirlo die voor resp. 3-0 en 4-0 tekenen.
Daarna blijft het lang stil, maar het blijft constant AC Milan die kansen creeert.
Newcastle krijgt welgeteld 1 kans, die hoog over gaat.
In de 87e minuut is het een chaos voor het doel van Newcastle.
Shevchenko, Crespo en Kaká proberen de bal in het doel te krijgen maar telkens stuitten ze weer op de keeper of op een verdediger.
Tot de bal Seedorf bereikt, en rustig inschiet: 5-0.
In de 90e minuut pikt Kaká ook nog even zijn doelpuntje mee, snoeihard in de kruising: 6-0.

Newcastle United heeft het AC Milan niet erg moeilijk gemaakt, hopelijk komt daar verandering in bij de return in San Siro.
Ok en net 5-0 tegen Parma.
Score:
Shevchenko
Shevchenko
Shevchenko
Crespo
Crespo

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een hele andere vraag.. weet iemand hoe je een 'gezicht' in FIFA 2005 veranderd? Charisteas heeft namelijk geen 'echt' gezicht in het spel en nu heb ik ergens een echt gezicht gevonden van hem en wil deze graag ik het spel importeren. Het zijn in totaal 3 bestandjes; .FSH, .O en .BMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:48:
Even een hele andere vraag.. weet iemand hoe je een 'gezicht' in FIFA 2005 veranderd? Charisteas heeft namelijk geen 'echt' gezicht in het spel en nu heb ik ergens een echt gezicht gevonden van hem en wil deze graag ik het spel importeren. Het zijn in totaal 3 bestandjes; .FSH, .O en .BMP.
Niet lullig bedoelt, maar vind je dit werkelijk de plaats om dit te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien hier de echte FIFA-freaks zitten en het iets waar weinig mensen iets vanaf weten; JA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
elvis84 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:16:
[...]

Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden. Gebruik internet explorer! Met Firefox worden wel de wedstrijdverslagen opgeslagen maar niet de scores. Toen ik het opnieuw invulde met internet explorer werkte het wel allemaal.
IE is ook niet zaligmakend, De verslagen zijn niet opgeslagen en de score klopt niet. De wedstrijd is als 0-0 geregistreerd ipv 0-4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb over de kwestie hierboven al een mailtje naar Mangeloos gedaan.
Sowieso, over het sterrensysteem dat niet werk en dat je 2x moet submitten etc.
Mangeloos is de 31e terug.. ben ik net weg :P

En echoes_2003, ik zou t niet weten, volgensmij heb je wel tools die 't voor je kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Wedstrijd verslagje van Olympique Lyon - Werder Bremen.
Zichtbaar gesloopt door de vorige wedstrijd tegen Deportivo la Coruna begon Werder Bremen aan de inhaalwedstrijd Olympique Lyon - Werder Bremen. De vorige wedstrijd van Werder Bremen was in een 6-1 nederlaag uitgelopen, en Lyon was vastberaden om dat record te verbreken.
Bremen leek desondanks goed te beginnen aan de wedstrijd en creeerde het eerste kansje. Lyon counterde echter en trof doel na 7 minuten speeltijd. Na krap 14 minuten spelen was de voorsprong uitgelopen tot 3-0; Elber wist ze telkens beheerst in te tikken, makkelijk vrijgespeeld door Juninho die overigens een uitstekende wedstrijd speelde. Het was Frau die de hattrick van Elber doorbrak door in de 21e minuut voor de 4-0 te zorgen. Juninho kreeg slechts 3 minuten later zijn verdiende goal. Frau zorgde vlak voor rust voor een comfortabele 6-0 voorsprong. In het begin van de tweede helft waren er geen grote kansen, de bal vloog wat over en weer op het middenveld. In de 62e minuut verraste Charisteas vriend en vijand door de bal achter de doellijn van Coupet te tikken; 6-1. Bremen leek zijn frustraties niet in de hand te kunnen houden, wat uiteindelijk resulteerde in een penalty voor Lyon waarbij Juninho geblesseerd het veld moest verlaten. De scheidsrechter was van mening dat een rode kaart niet echt noodzakelijk was vandaag en besloot zelfs maar helemaal geen kaart te trekken. Elber schoot de penalty koel in. In de 89e minuut tekende hij zelfs nog aan voor de 8-1.
Lyon vierde na afloop feest, en ik denk dat Bremen zijn verdriet maar is gaan wegzuipen.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ff een pc'tje gevonden :)

Lukt het al een beetje met de site Mangeloos? Hoop dat het je lukt om de uitslagen van wedstrijd 13 (Inter - Ajax; 3-0) en onze pot van gisteren (wedstrijd 30, Inter - Bayern; 3-1) te verwerken.. Sta ik mooi 1e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
jup tlukt al wel, fouten zijn al gevonden. komt drastische verandering in vanavond of morge :)

** site is momenteel ff offline tot over een uurtje ongeveer...

[ Voor 27% gewijzigd door Mangeloos op 02-08-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Kan het kloppen dat er uitslagen verdwenen/verloren zijn gegaan?
De westrijd Lazio Roma - Olympique Lyonnais (3-3) lijkt niet meer opgenomen te zijn in het overzicht van gespeelde wedstrijden, terwijl die er eergisteren nog wel in stond vermeld... Moet ik de score vanavond even opnieuw submitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
Appie_NL schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:15:
Kan het kloppen dat er uitslagen verdwenen/verloren zijn gegaan?
De westrijd Lazio Roma - Olympique Lyonnais (3-3) lijkt niet meer opgenomen te zijn in het overzicht van gespeelde wedstrijden, terwijl die er eergisteren nog wel in stond vermeld... Moet ik de score vanavond even opnieuw submitten?
Het lijkt er idd op dat er sommige uitslagen verdwenen zijn bij de update van de site. Momenteel bekijk ik alle wedstrijden nog ff. Opnieuw posten is prima, doe het vanavond maar als het nog niet gebeurd door mijzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wedstrijd Arsenal - Inter is verdwenen. Dit was de allereerste wedstrijd welke gespeeld is, de uitslag hiervan was 4-3 voor Inter.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:28:
De wedstrijd Arsenal - Inter is verdwenen. Dit was de allereerste wedstrijd welke gespeeld is, de uitslag hiervan was 5-4 voor Inter.
Zeg 1x verlies voor mij is wel genoeg hier he. Deze pot is helemaal niet verdwenen en was 4-3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schreef ik toch?

Anyway, bij mij was hij dus wel weg.. Misschien dat hij er bij jou nog wel tussen stond :) Gelukkig heeft Mangeloos het allemaal weer aardig op de rails!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Na je edit was het wel 4-3 ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit???? ;)

Ik vergiste me! Was idd 4-3! Speelde 5-4 tegen Valencia.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
Alles weer aardig op de rails zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, alleen die potjes Valencia - Inter nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verslagje Chelsea - Lyon door de coach van Lyon.
Laat op de avond werd besloten om de wedstrijd Chelsea - Olympique Lyonnais te spelen. Op papier was Chelsea het beste, maar de wedstrijd liep uit op een ware slachtpartij:11-1. Achteraf bleek het falen van Chelsea te maken te hebben met kwakkelende internet verbinding. Sportief als we waren kwamen we tot het besluit om een rematch te houden nadat het internet gefixed was.
Chelsea speelde aanzienlijk beter, maar de verdediging wist zich in eerste instantie geen raad met het koppel Govou - Frau - Elber. Govou zette Elber vrij en in de 3e minuut was het toch Frau die zijn eerste goal liet optekenen door een terugstuiterende bal in te tikken. Chelsea ging meer rondspelen en de vleugels gebruiken en kreeg aanzienlijk meer balcontact, maar toch was het Elber die in de 24e minuut de bal achter de keeper van Chelsea prikte. Vervolgens stond Frau te popelen om er eentje in te tikken, de 3-0 was in de 34e minuut een feit. Elber zorgde vlak voor rust voor de comfortabele 4-0 rust stand.
In de tweede helft werd er wat non-chalant overgetikt. Elber was vastberaden om voor zijn tweede hattrick dit seizoen te gaan door in de 48e minuut een de 5-0 in te knallen, maar Frau stak daar 3 minuten later een stokje voor door een dwarrelbal in te leggen.
Pas in de 82 minuut kwam er nog eventjes wat leven in de brouwerij, 7-0 door monsieur Elber. Hierbij bleef het.
Gesterkt door de 7-0 overwinning van vandaag en de 8-1 van een paar dagen geleden ziet Olympique Lyonnais het vervolg van het seizoen met goede moed tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de return tegen Poghi gespeeld en wederom gewonnen; de eerste wedstrijd was het 6-1 geworden, dit keer was het 7-4. Maarrrrrr.. daarna is Poghi even in training bij me gegaan, dus pas op.. Hij's nu errug gevaarlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Iedereen die nu punten wil pakken moet tegen mij spelen.
Vandaag 2x verloren en maar 2x gescoord in 2 wedstrijden.
Schrijf Arsenal maar vast af voor het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reserveer bij deze Real Madrid voor volgend seizoen!!
Ik speel echt met Parma als ik betere spelers had had ik veel meer kunnen winnen.
dus bij deze Real Madrid reserveer ik voor volgend seizoen!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ach je wint met Parma toch van mij? Topploeg dus ;)

Maarre, geloof dat Mangeloos een mooi systeem had uitgedacht wie welk team mag kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
in principe wordt het waarschijnlijk zo, dat hoe hoger je eindigt des te meer aanspraak je mag maken op een goed team.. maar eerlijk gezegd bestaan er alleen ideeën over en meer nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vanuit Spanje hier :)
Lekker weertje enzo, maar dat terzijde.
Ik kan niet meer inloggen op mn oude emailadres.
Dus floepie16 at hotmail.com word floepie17 at hotmail.com (ben toch jarig morgen ;))
Of jullie me daarop willen adden plz :)
Tot 20 augustus, Adios!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:08
Verdomme jongens, ik wil graag mee doen, maar mijn moederbord is naar de kloten. Gaat morgen RMA en ik hoop zo spoedig mogelijk de schade in te kunnen halen :)

* ephymerous moet even geduld hebben

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje.. is TrusTie / Barcelona nog van plan om te reageren op emailtjes? Hij is de enige in de eredivisie die nog geen wedstrijd heeft gespeeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:49:
Verdomme jongens, ik wil graag mee doen, maar mijn moederbord is naar de kloten. Gaat morgen RMA en ik hoop zo spoedig mogelijk de schade in te kunnen halen :)

* ephymerous moet even geduld hebben
Alweer kapot? Heb je niet echt veel geluk mee dan.. check je voeding eens of die misschien niet af en toe een piek eruit gooit, anders is strax je nieuwe bord ook snel kapot! Sterkte ermee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik vroeg me af waarom er in de OP geen link staat naar de league-site?

Ik laatst heel dit topic 3 x doorlezen omdat ik er telkens over heen heb gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook weer terug.

Ik zie dat ik niet veel achterstand heb, zal eens wat wedstrijdjes spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:17:
[...]

Alweer kapot? Heb je niet echt veel geluk mee dan.. check je voeding eens of die misschien niet af en toe een piek eruit gooit, anders is strax je nieuwe bord ook snel kapot! Sterkte ermee..
Dit is iets geheel anders, primary ide vind geen hardeschijven/dvdbrander, vorige keer dat het board het niet deed lag aan de videokaart ;)

* ephymerous hekelt deze situatie

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben terug van vakantie!
Nu mijn achterstallige wedstrijden nog inhalen.
Maar ik ben dus weer beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi! Was nu toch floepie17 AT hotmail PUNT com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:56:
Mooi! Was nu toch floepie17 AT hotmail PUNT com?
Juustem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keej, dan ga ik je van de week ff aanspreken om onze wedstrijd in te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:50:
Keej, dan ga ik je van de week ff aanspreken om onze wedstrijd in te halen!
Doen we!

Overigens:

Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat zij FIFA 2006 zullen uitbrengen op 29 september. Eerder stond het spel gepland voor 13 oktober. Waarom het spel is vervroegd is niet bekend, maar het is weer eens wat anders dan een uitgesteld spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Olé! Dat is nog maar 5 weken :) is dat even leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:31:
_/-\o_ Olé! Dat is nog maar 5 weken :) is dat even leuk!
Volgende ronde van de competitie zullen we denk ik dan ook op versie 2006 overstappen :)
Ik denk dat iedereen wel een kopie van FIFA 06 weet te bemachtigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb die van mij alvast online besteld.. Maar 38 euro'tjes :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:15:
Ja, heb die van mij alvast online besteld.. Maar 38 euro'tjes :)
euhw doe je goed, waar? :)

Verwijderd

http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258

Overigens, gewoon in britse ponden bestellen. Is hij GBR 24,99, omgerekend is dat 37 euro nogwat..

Nog even een vraagje aan The Blendmaster (Real Madrid), zou je nu eindelijk een keer de score van onze wedstrijd (Real - Inter; 0-5) willen invoeren? Heb je er al tig keer over gemailt.. Thanx!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 10:06 ]

• Mangeloos
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:19:
[...]

Doen we!

Overigens:

Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat zij FIFA 2006 zullen uitbrengen op 29 september. Eerder stond het spel gepland voor 13 oktober. Waarom het spel is vervroegd is niet bekend, maar het is weer eens wat anders dan een uitgesteld spel.
wow, heb je het over een leuk verjaardagscadeautje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mangeloos schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:00:
[...]

wow, heb je het over een leuk verjaardagscadeautje :P
Precies, ik ben erg benieuwd naar versie 06!

Oja ik moet nog wat matches inhalen met mensen.
Dus wie tijd heeft, page me op msn plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders ik wel, hoop dat m'n tactiek dan nog wel werkt.. Kan dat weer bij een hoop mensen voor de nodige frustratie zorgen O-)

Sorry trouwens Timo voor het gewekte vertrouwen in het oefenpotje voorafgaande aan de 'officiele' match ;) Voor de mensen hier; Timo veegde mij met 10-3 van het matje af, maar ik had hem niet verteld dat ik m'n hond had laten spelen :+

Enfin, het officiele potje werd 4-3 in mijn voordeel (in de 90e minuut maakte hij nog een 3e goal :(). Nu ff w88 op de rest van de wedstrijden.. Hoop dat Newcastle, Barcelona en Man Utd. nog actief gaan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-08 19:27
Doe zelf niet mee aan de competitie (zou wel willen..).

Maar als iemand zin in een vriendschappelijk potje heeft, laat het me weten..: :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
no11 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:00:
Doe zelf niet mee aan de competitie (zou wel willen..).

Maar als iemand zin in een vriendschappelijk potje heeft, laat het me weten..: :>
zou wel willen-> houdt site ff in de gaten maar over niet al te lange tijd is de competitie voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben net terug van een weekje zeilkamp.
Nu gaat school etc. weer beginnen, dus is er weer tijd voor FIFA, so bring it on! ;)

Overigens vind ik de FIFA 06 demo redelijk goed, wil er verder nog niks over zeggen totdat ik de volledige versie gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie wel dat er niet veel mensen actief zijn in de competitie. We moeten echt gewoon de league afmaken anders is alle moeite voor niks geweest. Kan er niet een finishlijn worden getrokken?

*edit* eventjes tekst aangepast wegens taalgebrek :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:00:
Ik zie wel dat er niet veel mensen actief zijn in de competitie. We moeten echt gewoon de league afmaken alles is alle moeite voor niks hebben. Kan er niet een finishlijn worden getrokken?
zoals je kunt zien aan het schema, staat de laatste wedstrijd geplant voor 18 september. dus da is nog 2 weken, lijkt me goed om hier 1wk extra aan te plakken maar dan moet je als finishlijn gaan denken aan 25 september oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik wil ook graag m'n wedstrijdjes spelen, maar zoals ik al eerder schreef, zijn er een aantal teams/personen die gewoon niet reageren.. Newcastle en Barcelona zijn daar bijvoorbeeld twee van! Daarnaast wacht ik nogsteeds op BlendMaster tot hij eindelijk een keer de score 5-0 van de wedstrijd Inter - Real invult. Beetje irritant dat je dat nog niet hebt gedaan terwijl ik je heb gemailt en je heb aangesproken op MSN (al diverse keren).
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste