Het instuursysteem werkt als een tierelier, maar vergeet niet allebei dezelfde scores door te geven:)
dus in principe zou het 'instuurlinkje' moeten verdwijnen....
dus in principe zou het 'instuurlinkje' moeten verdwijnen....
Verwijderd
Achja, heeft iedereen mee ingestemd toen hij zich aanmelde..diabyte schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:53:
Zo ik kan eindelijk aan me wedstrijden gaan beginnen na elke dag 8 uur gewerkt te hebben, eindelijk 3 daagies vrij![]()
Wel veel zeg, elke 3 dagen een wedstrijd
Verwijderd
Na enkele dagen van weinig slaap en veel drinken heeft AS Monaco toch zijn eerste wedstrijdje gespeeld. wel Tegen Deportivo La Coruna. 1e helft was het bier toch nog duidelijk te merken, As Monaco zat er nogal gespannen bij, Deportivo la Coruna had daar minder last van, daarom was het de 1e helft ook veelal Depor aan de bal, er kwamen weinig kansen uit voort.
in de 34e minuut de eerste kans, Depor heeft een schot op de paal. As Monaco werd toen wakker, en begon beter te spelen. dit resulteerde in de 40e minuut in een goal. een eigen goal van deportivo wel te verstaan. Chevanton krijgt de bal, schietm, de bal komt ongelukkig tegen een verdediger aan en de bal rolt in het goal. 1-0 AS Monaco.
2e helft, AS Monaco scoort vanaf de aftrap, Chevanton passt naar Saviola die wervelend in de 46e minuut scoort, 2-0. Toen was het eigenlijk afgelopen, Deportivo had de kracht niet meer. het liep toen van de 50e tot de 67e minuut snel uit naar 5-0 voor AS Monaco.
In de 79e minuut, penalty voor AS Monaco, keeper houdt hem, het wordt een corner, 3 maal zelfs, de 3e gaat erin, 6-0 AS Monaco.
in de 89e minuut scoort Deportivo zijn eregoal nog, uitslag: 6-1 AS Monaco. Het was een leuke wedstrijd.
Maandag 11 juli 2005, een mooie zomerse dag te Milaan.
AC Milan en Valencia treffen elkaar voor de eerste wedstrijd van het seizoen.
Het beloofd gelijk al een spannende wedstrijd te worden, want de 2 kennen elkaar van het toernooi dat op het moment van schrijven ook nog bezig is (De 2 staan tegenover elkaar in de halve finale, maar dan met resp. Arsenal en Bayer Leverkusen).
De wedstrijd begint goed voor AC Milan.
Vele kansen volgen elkaar op, wat resulteert in een doelpunt in de 16e minuut.
Later in de 1e helft, in de 32e en 43e minuut, geeft Valencia 2 vrije trappen weg die beiden benut worden door Andrea Pirlo, 3-0.
Vlak voor rust krijgt Valencia dan zijn eerste goede kans die op de paal beland.
In de rebound had Valencia kans voor open goal maar weer beland de bal tegen de paal waarna Dida de bal stevig in z'n armen klemt.
In de 2e helft was het Valencia dat de betere ploeg was.
Ze creerden volop kansen en middin in de 2e helft resulteerde dat ook in de 3-1.
Maar toen bleef het een hele tijd stil, pas in de 87e minuut kon Valencia voor de 3-2 tekenen, maar toen was het al te laat.
De eindstand van deze mooie en spannende wedstrijd is dan ook: 3-2
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 16:30 ]
Verwijderd
Ja vastThis lottery program was organized by our group of philanthropist promoted and sponsored by Mr. Bill Gates of Microsoft Inc,
eminent personalities like the sultan of Brunei, Multi Choice and other corporate Organizations. This lottery program was organized to improving the use of
computer software and for the benefit of every Microsoft user.
To begin your claim, please contact your file processing officer
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 21:43 ]
Misschien zijn ze wel al gespeeld maar moeten ze nog submitten, en die optie werkt ff niet.Rekkie schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:24:
Er wordt in de 1st divisie niet veel gespeeld en ik krijg geen reactie van mijn volgende tegenstander.
Ik wil spelen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 12:14 ]
Verwijderd
Ok dat begrijp ik.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:28:
Ehm.. liever geen mailadressen in de startpost. Wil graag dat die alleen bij de deelnemers bekend is (middels het inloggen op de site) en niet bij de rest van de wereld!
Verwijderd
Een Mooie Maandag avond te Bremen, we schrijven Maandag 12 Juli 2005.
Werder Bremen - AS Monaco.
1e Helft was vooral aftasten, wat kansjes over en weer, niet veel gevaarlijks. Tot in de 43e minuut, een goal van Saviola, 0-1 AS Monaco. Toen was het ook bijna meteen rust, de 0-1 bleef in stand.
2e helft ging het ongeveer hetzelfde, kansen over en weer, niet veel, maar wel aardige kansjes, in de 63e minuut was het opnieuw raak, Chevanton scoort, 0-2 AS Monaco.
Ondanks de 0-2 voorsprong bleef het een gelijkwaardige strijd, alleen AS Monaco had met de afronding wat meer geluk, in de 79e minuut was het opnieuw raak, en weer was het AS Monaco, Saviola opnieuw, 0-3 AS Monaco. in de 87e minuut was het opnieuw raak, nu was het Werder Bremen, 1-3. Niet veel later werd het nog 1-4 in de 90e minuut, door Saviola namens AS Monaco, het was een lekkere wedstrijd.
Daar lijkt het wel op.Mangeloos schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:02:
morgenochtend weer een leuke nieuwe update
ps: lijkt het nou zo of zijn er veel teams nog met zomervakantie?
Hey die update is cool!Mangeloos schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:33:
zo update op de site is gedaan, sterrensysteem is in werking
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 12:19 ]
Verwijderd
ja da klopt, er kunnen een aantal wedstrijdverslagen weg zijn, maar dat heeft te maken met een bug die in het systeem zat. Die is nu verholpen, maar als je een verslag gepost had, bestaat het nog steeds.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:52:
Nette update ja! Jammer alleen dat de eerste wedstrijdverslagen verloren zijn gegaanhad er zo m'n best op gedaan
Maarre, ff aan iedereen van de GoT eredivisie die ik nog niet op m'n lijst had; ik heb jullie een mailtje gestuurd met de vraag de msn-adressen door te geven. Kunnen we afspreken
Verwijderd
Verwijderd
Inter Milan - Real Madrid
Na al een oefenpotje in de benen te hebben (welke nipt door Inter met 2-1 werd gewonnen) begonnen beide ploegen aan het duel. Voor Inter was het al de derde wedstrijd van het seizoen, terwijl Real voor het eerst op de groene zoden verscheen.
Inter begon fel aan het duel en Adriano scoorde al na 6 minuten, na een mooie rush van Stankovic langs de vleugel, de 1-0. Eigenlijk was de wedstrijd toen al gespeeld, want Real kon, in tegenstelling tot het oefenduel, geen vuist maken. Inter combineerde er lustig op los en bracht Adriano nog vier maal in stelling en zo was de ruststand dus 5-0..
Na rust kwam Real wat beter in het spel en dit resulteerde, enigzins gelukkig, in de 5-1. Ronaldo schoot van afstand, waarna het schot door Materazzi van richting werd veranderd en met een rollertje, in de andere hoek dan waar de keeper lag, in het doel verdween. Voor Inter was dit het sein om nog even gas te geven en dit maal was het de beurt aan de compagnon van Adriano; Christian Vieri, welke drie goals op zijn naam bracht (waarvan één penalty).
Zo eindigde dit eenzijdige duel in een 8-1 overwinning voor Inter en wachtte de spelers van Real een zware vlucht terug naar Madrid..
Ik van 30 juli t/m 20 augustusVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:40:
nou ik ben vanaf 16 juli tm 30 juli op vakantie! :
Verwijderd
E I N D E L I J K....Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:13:
Hé bah al mijn tegenstanders zijn op vakantie.
Wanna play
Overigens mensen, ff over replays...
Ik erger me dood als mensen hun eigen replays wel laten zien en die van mij niet.
Daarom: F1 is dé toets, helpt altijd om te skippen.
Dus is smoesje: "ja kon m niet wegdrukken" niet meer van toepassing
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar in het begin drukte ik jou replays altijd weg, mijne ook en daar zeurde je ook om..Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:13:
Hé bah al mijn tegenstanders zijn op vakantie.
Wanna play
Overigens mensen, ff over replays...
Ik erger me dood als mensen hun eigen replays wel laten zien en die van mij niet.
Daarom: F1 is dé toets, helpt altijd om te skippen.
Dus is smoesje: "ja kon m niet wegdrukken" niet meer van toepassing
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 13:05 ]
Ik speel onder het motto "als je je eigen replays laat zien, dan de mijne ook!"Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 01:57:
[...]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar in het begin drukte ik jou replays altijd weg, mijne ook en daar zeurde je ook om..
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden. Gebruik internet explorer! Met Firefox worden wel de wedstrijdverslagen opgeslagen maar niet de scores. Toen ik het opnieuw invulde met internet explorer werkte het wel allemaal.Mangeloos schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:17:
om enige verwarring de wereld uit te helpen: de site werkt nog niet geheel vlekkeloos... dus als beide mensen de uitslag hebben doorgegeven wil het nog weleens niet goed werken.. 1 tip: bewaar je verslagje als je het getypt hebt nog ff op je eigen pc... kun je het er altijd nog opzetten
Vrijdag 22 juli te San Siro, Milaan.
AC Milan en Arsenal treffen elkaar voor de 1e keer dit seizoen.
Het leek een makkie te worden voor de Rossoneri uit Milaan.
Al in de 4e minuut trof Hernán Crespo doel nadat Arsenal enorm veel ruimte weggaf zodat er een 2 vs 1 situatie gecreerd werd.
In de 16e minuut breidde Andrij Shevchenko deze uit naar 2-0 door een loeiharde pegel in de kruising achter keeper Lehmann te schieten.
Arsenal kwam echter 3 minuten later terug tot 2-1, doordat José Antonio Reyes op aangeven van Fredrik Ljungberg knap inkopte.
Al gauw deed Shevchenko die goal vergeten door enkele luttele minuten later uit een corner de 3-1 binnen te koppen.
Inmiddels zitten we pas in de 32e minuut van de wedstrijd en het is alwéér raak, Reyes tekent voor zijn 2e goal, weer uit dezelfde situatie als de 1e.
Als we inmiddels tegen de 40 min. aanzitten besluit Reyes op eigen kracht maar eens de verdediging van AC Milan voorbij te komen.
Met succes want hij schiet dan ook de gelijkmaker binnen, en daarmee heeft hij zijn hattrick alvast binnen.
Als de 1e helft dan bijna voorbij is besluit Shevchenko dat hij ook maar al te graag voor zijn 3e wil tekenen.
Nadat Crespo van enorme afstand lat trof, kon hij zo binnentikken: 4-3
In de 2e helft houden de 2 teams elkaar goed in evenwicht.
Toch weet Arsenal doel te treffen, en weer is het Reyes, die tekent voor z'n 4e.
In de 71e minuut krijgt Gilberto van Arsenal z'n 2e gele kaart, dat betekend rood.
Dit zorg ervoor dat AC Milan meer druk op Arsenal uit kan oefenen, toch valt de winnende treffer niet.
Na 90 min. staat het dan ook 4-4: Een terechte uitslag.
Met de drank nog in de benen begon Olympique Lyonnais moeizaam aan deze wedstrijd. Lazio Roma was vanaf de eerste minuut veruit de beste, en het duurde dan ook niet lang alvorens de eerste goal viel: 1-0 voor Lazio. Lyon kon de bal maar niet aan de voet houden (volgende keer maar 1 biertje minder de avond voor een grote wedstrijd drinken:)) en Frau van Lyon verspeelde nog een kans. Na 20 minuten stond het 2-0 via zo'n bagger corner. Na deze treffer werd er uitgebreid gereorganiseerd aan de kant van Lyon, maar het beoogde effect bleef vooralsnog uit.
Rust.
Na het zweet van het voorhoofd geveegd te hebben werd er vol goede moed begonnen aan de tweede helft. Vrijwel meteen viel de 2-1, Govou liep dwars door de verdediging heen en tikte koel in. Lyon bleef jagen naar de gelijkmaker, en bleek met z'n nieuwe opstelling duidelijk beter bestand te zijn tegen de opstelling van Lazio. Juninho was per ongeluk in de spits beland (het is een middenvelder) maar uitgerekend hij was het die 2-3 verdedigers weg dolde en prachtig de 2-2 maakte. Lazio liet vervolgens weer zien waar hij goed in was: corners. Zelfde recept, zelfde resultaat: 3-2. Na wat geraas, gevloek en getier van Lyon's kant, kwamen er over en weer nog enige kansen, de grootste voor Lazio. Het was uiteindelijk Elber die de 3-3 in de laatste 10 minuten binnen tikte. Enorme kansen voor Lazio bleven onbenut en 3-3 was de eindstand. Een zeer enerverende wedstrijd, ik kijk zeker uit naar het volgende treffen van deze twee teams.
Appie_NL
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Ok en net 5-0 tegen Parma.Zondag 24 juli 2005, Newcastle.
AC Milan en Newcastle United treffen elkaar in Newcastle.
AC Milan domineert al gauw maar verprutst vele kansen.
In de 16e minuut tekent Shevchenko dan eindelijk voor de 1-0.
Shevchenko lijkt daarna op weg naar zijn 2e goal, maar suit op de keeper die de bal wegbeukt.
Echter is daar dan Crespo die weet af te maken, dit gebeurd in de 23e minuut.
Daarna volgen er nog vele kansen voor AC Milan maar het blijft bij een 2-0 in de rust.
Na rust is het weer AC Milan die lakens uitdeelt.
In de 54e minuut is het Crespo en kort daarop in de 57e minuut is het Pirlo die voor resp. 3-0 en 4-0 tekenen.
Daarna blijft het lang stil, maar het blijft constant AC Milan die kansen creeert.
Newcastle krijgt welgeteld 1 kans, die hoog over gaat.
In de 87e minuut is het een chaos voor het doel van Newcastle.
Shevchenko, Crespo en Kaká proberen de bal in het doel te krijgen maar telkens stuitten ze weer op de keeper of op een verdediger.
Tot de bal Seedorf bereikt, en rustig inschiet: 5-0.
In de 90e minuut pikt Kaká ook nog even zijn doelpuntje mee, snoeihard in de kruising: 6-0.
Newcastle United heeft het AC Milan niet erg moeilijk gemaakt, hopelijk komt daar verandering in bij de return in San Siro.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 22:47 ]
Verwijderd
Niet lullig bedoelt, maar vind je dit werkelijk de plaats om dit te vragen?Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:48:
Even een hele andere vraag.. weet iemand hoe je een 'gezicht' in FIFA 2005 veranderd? Charisteas heeft namelijk geen 'echt' gezicht in het spel en nu heb ik ergens een echt gezicht gevonden van hem en wil deze graag ik het spel importeren. Het zijn in totaal 3 bestandjes; .FSH, .O en .BMP.
Verwijderd
IE is ook niet zaligmakend, De verslagen zijn niet opgeslagen en de score klopt niet. De wedstrijd is als 0-0 geregistreerd ipv 0-4elvis84 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:16:
[...]
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden. Gebruik internet explorer! Met Firefox worden wel de wedstrijdverslagen opgeslagen maar niet de scores. Toen ik het opnieuw invulde met internet explorer werkte het wel allemaal.
Zichtbaar gesloopt door de vorige wedstrijd tegen Deportivo la Coruna begon Werder Bremen aan de inhaalwedstrijd Olympique Lyon - Werder Bremen. De vorige wedstrijd van Werder Bremen was in een 6-1 nederlaag uitgelopen, en Lyon was vastberaden om dat record te verbreken.
Bremen leek desondanks goed te beginnen aan de wedstrijd en creeerde het eerste kansje. Lyon counterde echter en trof doel na 7 minuten speeltijd. Na krap 14 minuten spelen was de voorsprong uitgelopen tot 3-0; Elber wist ze telkens beheerst in te tikken, makkelijk vrijgespeeld door Juninho die overigens een uitstekende wedstrijd speelde. Het was Frau die de hattrick van Elber doorbrak door in de 21e minuut voor de 4-0 te zorgen. Juninho kreeg slechts 3 minuten later zijn verdiende goal. Frau zorgde vlak voor rust voor een comfortabele 6-0 voorsprong. In het begin van de tweede helft waren er geen grote kansen, de bal vloog wat over en weer op het middenveld. In de 62e minuut verraste Charisteas vriend en vijand door de bal achter de doellijn van Coupet te tikken; 6-1. Bremen leek zijn frustraties niet in de hand te kunnen houden, wat uiteindelijk resulteerde in een penalty voor Lyon waarbij Juninho geblesseerd het veld moest verlaten. De scheidsrechter was van mening dat een rode kaart niet echt noodzakelijk was vandaag en besloot zelfs maar helemaal geen kaart te trekken. Elber schoot de penalty koel in. In de 89e minuut tekende hij zelfs nog aan voor de 8-1.
Lyon vierde na afloop feest, en ik denk dat Bremen zijn verdriet maar is gaan wegzuipen.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Mangeloos op 02-08-2005 00:02 ]
Het lijkt er idd op dat er sommige uitslagen verdwenen zijn bij de update van de site. Momenteel bekijk ik alle wedstrijden nog ff. Opnieuw posten is prima, doe het vanavond maar als het nog niet gebeurd door mijzelfAppie_NL schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:15:
Kan het kloppen dat er uitslagen verdwenen/verloren zijn gegaan?
De westrijd Lazio Roma - Olympique Lyonnais (3-3) lijkt niet meer opgenomen te zijn in het overzicht van gespeelde wedstrijden, terwijl die er eergisteren nog wel in stond vermeld... Moet ik de score vanavond even opnieuw submitten?
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 18:31 ]
Zeg 1x verlies voor mij is wel genoeg hier he. Deze pot is helemaal niet verdwenen en was 4-3Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:28:
De wedstrijd Arsenal - Inter is verdwenen. Dit was de allereerste wedstrijd welke gespeeld is, de uitslag hiervan was 5-4 voor Inter.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 16:16 ]
Laat op de avond werd besloten om de wedstrijd Chelsea - Olympique Lyonnais te spelen. Op papier was Chelsea het beste, maar de wedstrijd liep uit op een ware slachtpartij:11-1. Achteraf bleek het falen van Chelsea te maken te hebben met kwakkelende internet verbinding. Sportief als we waren kwamen we tot het besluit om een rematch te houden nadat het internet gefixed was.
Chelsea speelde aanzienlijk beter, maar de verdediging wist zich in eerste instantie geen raad met het koppel Govou - Frau - Elber. Govou zette Elber vrij en in de 3e minuut was het toch Frau die zijn eerste goal liet optekenen door een terugstuiterende bal in te tikken. Chelsea ging meer rondspelen en de vleugels gebruiken en kreeg aanzienlijk meer balcontact, maar toch was het Elber die in de 24e minuut de bal achter de keeper van Chelsea prikte. Vervolgens stond Frau te popelen om er eentje in te tikken, de 3-0 was in de 34e minuut een feit. Elber zorgde vlak voor rust voor de comfortabele 4-0 rust stand.
In de tweede helft werd er wat non-chalant overgetikt. Elber was vastberaden om voor zijn tweede hattrick dit seizoen te gaan door in de 48e minuut een de 5-0 in te knallen, maar Frau stak daar 3 minuten later een stokje voor door een dwarrelbal in te leggen.
Pas in de 82 minuut kwam er nog eventjes wat leven in de brouwerij, 7-0 door monsieur Elber. Hierbij bleef het.
Gesterkt door de 7-0 overwinning van vandaag en de 8-1 van een paar dagen geleden ziet Olympique Lyonnais het vervolg van het seizoen met goede moed tegemoet.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
XXXVI
Verwijderd
Verwijderd
Alweer kapot? Heb je niet echt veel geluk mee dan.. check je voeding eens of die misschien niet af en toe een piek eruit gooit, anders is strax je nieuwe bord ook snel kapot! Sterkte ermee..ephymerous schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:49:
Verdomme jongens, ik wil graag mee doen, maar mijn moederbord is naar de kloten. Gaat morgen RMA en ik hoop zo spoedig mogelijk de schade in te kunnen halen
* ephymerous moet even geduld hebben
Verwijderd
Dit is iets geheel anders, primary ide vind geen hardeschijven/dvdbrander, vorige keer dat het board het niet deed lag aan de videokaartVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:17:
[...]
Alweer kapot? Heb je niet echt veel geluk mee dan.. check je voeding eens of die misschien niet af en toe een piek eruit gooit, anders is strax je nieuwe bord ook snel kapot! Sterkte ermee..
XXXVI
JuustemVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:56:
Mooi! Was nu toch floepie17 AT hotmail PUNT com?
Doen we!Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:50:
Keej, dan ga ik je van de week ff aanspreken om onze wedstrijd in te halen!
Volgende ronde van de competitie zullen we denk ik dan ook op versie 2006 overstappenVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:31:
Olé! Dat is nog maar 5 weken
is dat even leuk!
euhw doe je goed, waar?Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:15:
Ja, heb die van mij alvast online besteld.. Maar 38 euro'tjes
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 10:06 ]
wow, heb je het over een leuk verjaardagscadeautjeVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:19:
[...]
Doen we!
Overigens:
Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat zij FIFA 2006 zullen uitbrengen op 29 september. Eerder stond het spel gepland voor 13 oktober. Waarom het spel is vervroegd is niet bekend, maar het is weer eens wat anders dan een uitgesteld spel.
Precies, ik ben erg benieuwd naar versie 06!Mangeloos schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:00:
[...]
wow, heb je het over een leuk verjaardagscadeautje
Verwijderd
zou wel willen-> houdt site ff in de gaten maar over niet al te lange tijd is de competitie voorbij...no11 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:00:
Doe zelf niet mee aan de competitie (zou wel willen..).
Maar als iemand zin in een vriendschappelijk potje heeft, laat het me weten..:
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 21:30 ]
zoals je kunt zien aan het schema, staat de laatste wedstrijd geplant voor 18 september. dus da is nog 2 weken, lijkt me goed om hier 1wk extra aan te plakken maar dan moet je als finishlijn gaan denken aan 25 september oid..Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:00:
Ik zie wel dat er niet veel mensen actief zijn in de competitie. We moeten echt gewoon de league afmaken alles is alle moeite voor niks hebben. Kan er niet een finishlijn worden getrokken?
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq