Vraag & AanbodDNA_Saint schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:08:
wow..ik ga ook maar eens kijken morgen.
Wie wilt een 2e handse 256 MB MP3 speler van me overkopen?
was meer als een grap bedoeld.
[ Voor 10% gewijzigd door DNA_Saint op 25-05-2005 14:04 ]
Huub Huub Barbatruc!
op de iriver site heb ik firmware 1.51 gevonden:
http://www.iriver.com/htm...oryIdx=1&tmpSearchString=
Deze dingen zijn veranderd:
-. This is iFP-1000T Series UMS firmware V1.50 enabling you to use your iFP player as a hard drive.
-. Bit rate for recording is possible up to 96 kbps and backlight doesn't work during the recording.
-. Please read " How to Upgrade Firmware ", " How to use UMS firmware " before downloading.
-. Upgrades from the Manager version to the UMS version, will delete all your data saved within the player during the firmware upgrade process.
-. If your system is Windows 98, please install UMS driver.
-. EU version(V1.51) has lower Audio output level(16 ohm, 15mW ) according to it's regulation in France
http://www.iriver.com/htm...oryIdx=1&tmpSearchString=
Deze dingen zijn veranderd:
-. This is iFP-1000T Series UMS firmware V1.50 enabling you to use your iFP player as a hard drive.
-. Bit rate for recording is possible up to 96 kbps and backlight doesn't work during the recording.
-. Please read " How to Upgrade Firmware ", " How to use UMS firmware " before downloading.
-. Upgrades from the Manager version to the UMS version, will delete all your data saved within the player during the firmware upgrade process.
-. If your system is Windows 98, please install UMS driver.
-. EU version(V1.51) has lower Audio output level(16 ohm, 15mW ) according to it's regulation in France
Verwijderd
Betekend dit dat die dan zachter zal zijn als dat die nu is?jongentje schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:12:
Ja, maar denk dat je daar niet veel van merkt. Ik heb hem nooit harder dan de helft staan...
Edit: Ik heb hem net ge-upgrade naar 1.51 en nu werkt het niet meer in de iriver programma maar is het gewoon een USB massaopslag apparaatje geworden
En geluid niveau verschil merk ik niets van (persoonlijk)
Edit: Ik heb hem net ge-upgrade naar 1.51 en nu werkt het niet meer in de iriver programma maar is het gewoon een USB massaopslag apparaatje geworden
[ Voor 55% gewijzigd door jongetje op 27-05-2005 15:34 ]
Vandaag en morgen op het hele assortiment bij Dunnet 30% korting, dus ook op alle afgeprijsde artikelen, ik heb nu een iRiver IFP-1090 meegenomen voor € 58 incl. btw.
En voor jullie info, volgens de verkoper waren er nog meer dan voldoende op voorraad.
Zo, nu ga ik hem eens uitpakken, opladen en upgraden.
En voor jullie info, volgens de verkoper waren er nog meer dan voldoende op voorraad.
Zo, nu ga ik hem eens uitpakken, opladen en upgraden.
[quote]obionekanobi schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:05:
Vandaag en morgen op het hele assortiment bij Dunnet 30% korting, dus ook op alle afgeprijsde artikelen, ik heb nu een iRiver IFP-1090 meegenomen voor € 58 incl. btw.
[quote]
IS morgen dunnet rotterdam open?
[quote]
IS morgen dunnet rotterdam open?
Same hereRoD schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:47:
Ongelofelijk zeg! wat een prijzen
Geweldig, een super mp3speler voor budgetprijzen.
Tis dat ik al een Gmini 400 heb, anders had ik er 1 (of meer) meegenomen
Verwijderd
vraagje ik ben niet bekend in Rotterdam ik kom vanuit Utrecht met de trein waar en hoe kan ik er het beste komen, ben namelijk ook opzoek naar een mp3 speler en ja ben een Nederlander waarom duur doen als het goedkoper kan
Verwijderd
Nee de vestiging aan de Groenendaal gaat (weer) verhuizen.ko9 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:40:
volgens de site hebben ze 15% korting op het gehele assortiment omdat het hoofdkantoor gaat verhuizen ofzo... Dus niet alleen de Irivers (geldt overigens niet voor de webshop)
@Extreme25
Je neemt de Metro vanaf het CS naar de Blaak. Daar stap je uit en je loopt richting de Hoogstraat, rechts om de bibliotheek heen en voor de ingang langs. Dus niet de andere kant (links) van de Hoogstraat uit. Na 50mtr zie je links aan de overkant EuroComputers. Je steekt nu (Mariniersweg) over en je ziet dan MYCOM. Loop rechtdoor, neem de eerste straat rechts en als je daar uitkomt zit DUNNET links op de hoek. Loop even die hoek om voor de ingang.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 20:18 . Reden: aanv ]
Wat ik gezien heb op de etalageruit waren ze morgen vanaf 12:00 open, met 30% korting op het hele assortiment (dus ook laptops, organizers etc.), ikzelf ga morgen nog even voor een Epson 950 printer voor ((€ 99-30%)+19%), maar als je van ver komt zou ik zeker even bellen.
Let nog wel even op dat alle prijzen ex. BTW zijn.
Let nog wel even op dat alle prijzen ex. BTW zijn.
Vanmiddag even bij Dunnet een Iriver ifp799 (1 Gb) gescored voor E 107,50.
Ongelofelijk.......
Morgen zijn ze inderdaad geopend van 12.00 tot 17.00 uur
Wat ik gezien heb zijn er nog:
ifp 1090
ifp 795
ifp 799
ifp 880
ifp 890
en nog meer
Ongelofelijk.......
Wat ik gezien heb zijn er nog:
ifp 1090
ifp 795
ifp 799
ifp 880
ifp 890
en nog meer
Verwijderd
Thnx voor de goeie uitleg kan nu niet missenVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:11:
[...]
Nee de vestiging aan de Groenendaal gaat (weer) verhuizen.
@Extreme25
Je neemt de Metro vanaf het CS naar de Blaak. Daar stap je uit en je loopt richting de Hoogstraat, rechts om de bibliotheek heen en voor de ingang langs. Dus niet de andere kant (links) van de Hoogstraat uit. Na 50mtr zie je links aan de overkant EuroComputers. Je steekt nu (Mariniersweg) over en je ziet dan MYCOM. Loop rechtdoor, neem de eerste straat rechts en als je daar uitkomt zit DUNNET links op de hoek. Loop even die hoek om voor de ingang.
Je kan er gewoon de Koreaanse firmware in flashen, die geeft je het maximumVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:05:
[...]
Betekend dit dat die dan zachter zal zijn als dat die nu is?
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Verwijderd
jammer dat niemand een prijslijstje heeft
ben zeer benieuwd hoe duur deze is iRiver iFP-899 1024 MB
maar ja zal morgen is bellen om 12 uur is kijken of hij echt open is want dan ga ik er morgen heen, en wel balen reserveren zullen ze wel niet doen aangezien ik niet echt om de hoek woon maar voor een koopje wil ik wel naar Rotterdam komen
ben zeer benieuwd hoe duur deze is iRiver iFP-899 1024 MB
maar ja zal morgen is bellen om 12 uur is kijken of hij echt open is want dan ga ik er morgen heen, en wel balen reserveren zullen ze wel niet doen aangezien ik niet echt om de hoek woon maar voor een koopje wil ik wel naar Rotterdam komen
damn dat is zeker een mooie deal jij zegt dat ze morgen open zijn ik weet waar ik morgen tevinden ben!!Peet2004 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:22:
Ongelofelijk.......
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 01:10 ]
Vanmiddag hadden ze er nog 3 (799) na mijn aankoop! (16.30 uur)
van de 1090 hadden ze nog een hele berg
Er is denk ik altijd wel wat voor je bij
succes en veel lol ermee!
van de 1090 hadden ze nog een hele berg
Er is denk ik altijd wel wat voor je bij
succes en veel lol ermee!
Op de site staat vermeld dat ze alleen de eerste zondag vd maand geopend zijn van 12 tot 17
toch maar ff bellen eerst...
toch maar ff bellen eerst...
Ik zou met zijn alle even langs YellowCube langs gaan dat vind hij vast leuk 
Overigens is er een hele goede reden dat Dunnet deze acties houd, als je uitstel van betaling aanvraagt heb je snel wat cash-flow nodig om een mogelijk faillisement nog af te wenden...
Overigens is er een hele goede reden dat Dunnet deze acties houd, als je uitstel van betaling aanvraagt heb je snel wat cash-flow nodig om een mogelijk faillisement nog af te wenden...
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Verwijderd
Vandaag ook me Ifp-1090 geupdate naar de nieuwste firmware, echt ideaal dat je nu zonder die Iriver Manager bestanden er op kunt zetten.
Verwijderd
hmm ben aan het bellen nu word nog niet opgenomen, probeer het straks nog wel een keer 
wil weten of ie open is!
aangezien ik van utrecht moet komen
wil weten of ie open is!
de EERSTE zondag van de maand != de LAATSTE zondag van de maandVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:04:
hmm ben aan het bellen nu word nog niet opgenomen, probeer het straks nog wel een keer
wil weten of ie open is!
het lijkt me dus sterk dat er opgenomen gaat worden
XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...
Verwijderd
plork schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:10:
[...]
de EERSTE zondag van de maand != de LAATSTE zondag van de maand
het lijkt me dus sterk dat er opgenomen gaat worden
dus vandaar....Peet2004 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:22:
Ongelofelijk.......
edit geen gehoor dus is gesloten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 12:23 ]
Enig idee tot WANNEER de actie duurd?Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:11:
[...]
[...]
dus vandaar....
edit geen gehoor dus is gesloten
Wegens de verhuizing van onze Rotterdamse Superstore naar het centrum van de stad, start Dunnet vandaag met de grote verhuizingsuitverkoop! Kom langs in één van onze Superstores en profiteer.
dus het is ook geldig in andere superstores van hun
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
iemand al meer info, of die vandaag open is?
Verwijderd
Ik heb nu al de Eu versie gedaan, Kan ik nu dan alsnog bijvoorbeeld de Us versie erover heen doen of verziek ik daar heel de speler mee?Borromini schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:42:
[...]
Je kan er gewoon de Koreaanse firmware in flashen, die geeft je het maximum. Heb het zelf niet gedaan met mijn iFP-899, vind dat het luid genoeg is - soms
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 14:28 ]
Hee mede tweakers... geweldig, deze aanbieding ik zou echt supergraaf zo'n ding hebben. Er is echter een probleem: ik woon in provincie Groningen! Het is voor mij dus niet al te makkelijk (en goedkoop!) om even naar Rotterdam te treinen o.i.d.
Ik weet niet of ik het hier wel mag vragen, maar zou iemand please zo'n iRiver iFP-1090M van 256MB voor me kunnen halen? Ik ben uiteraard bereid voor de verzendkosten en moeite bij te betalen. Contact: whizchris@gmail.com
Dank u
Ik weet niet of ik het hier wel mag vragen, maar zou iemand please zo'n iRiver iFP-1090M van 256MB voor me kunnen halen? Ik ben uiteraard bereid voor de verzendkosten en moeite bij te betalen. Contact: whizchris@gmail.com
Dank u
Kan gerust, check ff het iFP-899 topic voor info daarrond. Hij pakt eender welke firmware, zolang het maar voor de 899 is natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:15:
[...]
Ik heb nu al de Eu versie gedaan, Kan ik nu dan alsnog bijvoorbeeld de Us versie erover heen doen of verziek ik daar heel de speler mee?
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Verwijderd
Ik heb de 1090 maar ik neem aan dat het daar niet anders isBorromini schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:53:
[...]
Kan gerust, check ff het iFP-899 topic voor info daarrond. Hij pakt eender welke firmware, zolang het maar voor de 899 is natuurlijk
Verwijderd
chucky666 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:41:
Wegens de verhuizing van onze Rotterdamse Superstore naar het centrum van de stad, start Dunnet vandaag met de grote verhuizingsuitverkoop! Kom langs in één van onze Superstores en profiteer.
Ze zijn gewoon open hoor, ik kom er net vandaan fietsen, nog even wat leuke dingetjes gescoord.
De iRivers liggen nog in grote getale op jullie te wachten.
Verwijderd
nou erg leuk dan word de hele dag niet opgenomenobionekanobi schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:38:
Ze zijn gewoon open hoor, ik kom er net vandaan fietsen, nog even wat leuke dingetjes gescoord.
010 4008100
ja dat zag ik ook, maar bekijk de kleine lettertjes eronder dan ook ff
Bel hier eens naar: 0800-2353866 (0800-BELDUNNET) (van hun site gehaald)Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:59:
[...]
nou erg leuk dan word de hele dag niet opgenomen
010 4008100
Juist
vrijwel zeker wel, tot alles op is denk ik.
Ik weet alleen niet of ze maandagochtend open zijn
staat op de site dat ze dan vanaf 11 uur open zijn, maar mijn ervaring is dat de meeste winkels daar pas na half1 open gaanPeet2004 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:37:
vrijwel zeker wel, tot alles op is denk ik.![]()
Nou, volgens mij gaat dit hele verhaal over MP3 spelers, en laptops hebben ze nog enkele staan.nickvd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:39:
Ik ben aan het zoeken naar een laptop en mp3 speler. Hebben ze die daar ook staan?
Verwijderd
Weet iemand of ze ook de iRiver PMP 140 20 GB verkopen ? Ik kan hun assortiment niet bekijken op hun website.
Sorry dat ik zo zit te pushen... maar please, help me!whizchris schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:51:
Hee mede tweakers... geweldig, deze aanbieding ik zou echt supergraaf zo'n ding hebben. Er is echter een probleem: ik woon in provincie Groningen! Het is voor mij dus niet al te makkelijk (en goedkoop!) om even naar Rotterdam te treinen o.i.d.
Dank u
Euhm, dit topic gaat over de mp3spelers en de prijzen van Dunnet.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:43:
Zet ik vandaag toen ik uit was me Iriver aan zitten er allemaal blauwe strepen over het beeld heen weet iemand wat dit moet voorstellen of kan ik gewoon weer terug naar dunnet ermee?
Edit: Even een foto ter verduidelijking
[afbeelding]
Om je toch maar ff te helpen: Dit lijkt me niet goed, gewoon terug brengen (mits je er zelfs niks raars mee hebt uitgespookt)
Verwijderd
Sorry voor het off-topicRoD schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:05:
[...]
Euhm, dit topic gaat over de mp3spelers en de prijzen van Dunnet.
Om je toch maar ff te helpen: Dit lijkt me niet goed, gewoon terug brengen (mits je er zelfs niks raars mee hebt uitgespookt)
Verwijderd
ben vandaag geweest maar nee die verkopen ze nietVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:12:
Weet iemand of ze ook de iRiver PMP 140 20 GB verkopen ? Ik kan hun assortiment niet bekijken op hun website.
wel de types die hier ieder zijn op genoemd in dit topic
maar goed ik ben geslaagd heb nu een ifp 799 dit is een 1 GB versie voor 107 euro dus een leuke deal, zet net me pc aan dus ga hem zo flink eens testen wat ik wel merk dat de radio ontvangtst wel goed is maar stereo valt weg soms maar kan hier in de omgeving liggen.
edit om 23:55 wow wat een super geluid!! heb er een beetje mee zitten spelen en haha ik kan je zeggen ik ben er heel erg tevreden mee
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 23:54 ]
Verwijderd
Ik ben vandaag even bij Dunnet geweest. De iRiver iFP 1090 256 MBwaren er nog 2 of 3 van, van de iFP 1095 512 MB waren er volgens mij nog maar 2 van. De 128 MB variant, daar waren er nog een hele zooi van.
Voor de rest is de winkel bijna leeg, behalve als je opzoek bent naar muismatjes van een of andere anime serie, dan moet je daar heen.
Voor de rest is de winkel bijna leeg, behalve als je opzoek bent naar muismatjes van een of andere anime serie, dan moet je daar heen.
valt wel mee hoor,
ben er vanochtend 1 wezen halen en in het andere rek lagen er ook nog een hoop (er waren 2 rekken met irivers). Erg leuk prijsje voor een zeer cool apparaat!
In totaal was ik 58 euro kwijt + 50 eurocent parkeren voor 12 minuten
ben er vanochtend 1 wezen halen en in het andere rek lagen er ook nog een hoop (er waren 2 rekken met irivers). Erg leuk prijsje voor een zeer cool apparaat!
In totaal was ik 58 euro kwijt + 50 eurocent parkeren voor 12 minuten
[ Voor 19% gewijzigd door D4V3 op 31-05-2005 15:45 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Yaay ik heb er ook 1 gekocht vandaag IFP 1090 voor 57.48 incl BTW 
Is de 1.50 hetzelfde als de 1.51eu. Maar dan zonder de volume restrictie?jongentje schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:13:
Ja, maar denk dat je daar niet veel van merkt. Ik heb hem nooit harder dan de helft staan...
Edit: Ik heb hem net ge-upgrade naar 1.51 en nu werkt het niet meer in de iriver programma maar is het gewoon een USB massaopslag apparaatje geworden![]()
[ Voor 79% gewijzigd door B0MBACI op 31-05-2005 16:38 ]
dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door B0MBACI op 31-05-2005 16:38 ]
Verwijderd
haha vandaag weer langs geweest moest nog 1 IFP 799 1 GB hebben
had gelukt, het laatste model meegenomen dit was dus ongeveer om 12.15
had gelukt, het laatste model meegenomen dit was dus ongeveer om 12.15
Verwijderd
Ja, hij is verder precies het zelfde ik heb namelijk ook 1.50 er opgezet, nadat ik er eerst 1.51 ophadB0MBACI schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:27:
Yaay ik heb er ook 1 gekocht vandaag IFP 1090 voor 57.48 incl BTW
[...]
Is de 1.50 hetzelfde als de 1.51eu. Maar dan zonder de volume restrictie?
Ik kom morgen toevallig in Rotterdam, heb geen Mp3-speler nodig, maar ik ga toch maar kijken of er nog wat leuks te vinden is
De IRivers waren vrijwel uitverkocht, dus ik kwam met een Creative Zen Micro thuis
Verwijderd
hmm hadden ze die dan ook liggen zo ja, waar dan want ik heb ze niet zien liggen in de zaak?Reinier schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:26:
De IRivers waren vrijwel uitverkocht, dus ik kwam met een Creative Zen Micro thuis
en mag ik vragen wat voor prijs
Er was er maar 1 (helaas, want nu kan ik mijn kapotte niet makkelijk ruilen...), lag in de rechter van de twee vitrinekasten, iets van 10 meter links van de receptiebalie.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:01:
[...]
hmm hadden ze die dan ook liggen zo ja, waar dan want ik heb ze niet zien liggen in de zaak?
en mag ik vragen wat voor prijs
Ik heb er iets van 160 euro voor betaald, ik wist niet wat hij elders kostte dus ik heb hem maar meegenomen, blijkbaar voor best een redelijk bedrag
Maarja, ik moet maar zien of ik hem kan ruilen.
Edit: voor de duidelijkheid, de koptelefoonuitgang doet het niet
[ Voor 6% gewijzigd door Reinier op 03-06-2005 18:26 ]
Verwijderd
is wel een regeling voor en stel ze doen moeilijk zeg gewoon jullie hebben toch ook een vestiging in Amsterdam dus laat maar over komen wel beetje vervelend dat je dan paar dagen zonder mp3 speler zit maar dat komt wel goed.Reinier schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:26:
[...]
Er was er maar 1 (helaas, want nu kan ik mijn kapotte niet makkelijk ruilen...), lag in de rechter van de twee vitrinekasten, iets van 10 meter links van de receptiebalie.
Ik heb er iets van 160 euro voor betaald, ik wist niet wat hij elders kostte dus ik heb hem maar meegenomen, blijkbaar voor best een redelijk bedrag
Maarja, ik moet maar zien of ik hem kan ruilen.
Edit: voor de duidelijkheid, de koptelefoonuitgang doet het niet
Ik heb paar dagen geleden de iriver 1095 gehaald voor 98 euro. Wel grappig speeltje. Alleen de radio kraakt soms. Eerste keer dat ik iets goedkoop haal bij Dunnet
Komt inderdaad vast wel goed. Het komt alleen niet heel goed uit dat ik weer naar Rotterdam moet, maar ik vind nog wel een gaatje in de planningVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:36:
[...]
is wel een regeling voor en stel ze doen moeilijk zeg gewoon jullie hebben toch ook een vestiging in Amsterdam dus laat maar over komen wel beetje vervelend dat je dan paar dagen zonder mp3 speler zit maar dat komt wel goed.
Verwijderd
volgens mij zijn de aanbiedingen voorbij bij dunnet site is ook al offline http://www.dunnet.nl/
ik hoop dat iedereen veel plezier heeft van zijn aankopen!!
ik wil graag iedereen bedanken hier die mij heeft geholpen door dit tevermelden op het forum, en degene die mij een duidelijk de route beschrijving heeft gegeven!
ik heb harstikke blij met me speler en hij bevalt me super goed!!
BEDANKT IEDEREEN!!
ik hoop dat iedereen veel plezier heeft van zijn aankopen!!
ik wil graag iedereen bedanken hier die mij heeft geholpen door dit tevermelden op het forum, en degene die mij een duidelijk de route beschrijving heeft gegeven!
ik heb harstikke blij met me speler en hij bevalt me super goed!!
BEDANKT IEDEREEN!!
Ze zouden toch alleen maar verhuizen? Zijn ze failliet ofzo?
Verwijderd
klopt de vesteging in Rotterdam zou gaan verhuizen naar een andere locatie.Reinier schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:50:
Ze zouden toch alleen maar verhuizen? Zijn ze failliet ofzo?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 23:22 ]
jep zitten aan de botersloot in het centrum nu.
Dus ze verhuizen naar een paar honderd meter verderop in Rotterdam en ze hebben ook een vestiging in Amsterdam, en daarom is de website offline?
Raarrrr!
Raarrrr!
volgens mij zijn ze de hele website aan het veranderen.Reinier schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:09:
Dus ze verhuizen naar een paar honderd meter verderop in Rotterdam en ze hebben ook een vestiging in Amsterdam, en daarom is de website offline?
Raarrrr!
ook waar ze projecten hebben zijn de website's tijdelijk uit de lucht
Okee!
Dan ga ik vanmiddag eens kijken of ik m'n Zen Micro kan ruilen.
Dan ga ik vanmiddag eens kijken of ik m'n Zen Micro kan ruilen.
Waar heb je die info vandaan? Vanwege jouw post heb ik me vanmiddag de tering gezocht in Rotterdam om m'n kapotte Zen Micro te ruilen, enige wat ik heb gevonden was een briefje "Joah sorry, we zijn effe gesloten, kom later maar terug" op de deur van het filiaal aan de Kipstraat o.i.d.chucky666 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:00:
jep zitten aan de botersloot in het centrum nu.
ik was er anders gisteren en toen kon ik er gewoon naar binnen hoor ?Reinier schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:18:
[...]
Waar heb je die info vandaan? Vanwege jouw post heb ik me vanmiddag de tering gezocht in Rotterdam om m'n kapotte Zen Micro te ruilen, enige wat ik heb gevonden was een briefje "Joah sorry, we zijn effe gesloten, kom later maar terug" op de deur van het filiaal aan de Kipstraat o.i.d.![]()
mischien hebben ze wat opstart problemen daar maar dat zal binnenkort wel verholpen zijn ?
Serieus, op de Botersloot? Niet op de Kipstraat/Groenendaal?
op de botersloot vlak bij het politieburo ja.Reinier schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:48:
Serieus, op de Botersloot? Niet op de Kipstraat/Groenendaal?
Tnx, dan ga ik morgen nog eens beter zoeken
Wel fijn, al die tegenstrijdige verhalen!
Flauw, ik belde Creative om 18:53, krijg ik een computer aan de lijn die vertelt dat ze tot 19:00 beschikbaar zijn
Het was nog geen zeven uur.
Oeps.... Stuur ik iedereen naar Dunnet omdat ze uitverkoop hebben, blijken ze failliet te gaan.... Bekijk de volgende link maar even van de kamer van koophandel, let vooral op het kopje "status"
de 2e link is even interessant!
link 1: https://server.db.kvk.nl/...SWS001@?BUTT=241416780000
link 2: http://www.kvk.nl/artikel...tikelID=18769&SectieID=20
Overigens betekent dit qua garantie niet zo heel erg veel, de importeur kan in principe evt. garantiezaken afhandelen.
de 2e link is even interessant!
link 1: https://server.db.kvk.nl/...SWS001@?BUTT=241416780000
link 2: http://www.kvk.nl/artikel...tikelID=18769&SectieID=20
Overigens betekent dit qua garantie niet zo heel erg veel, de importeur kan in principe evt. garantiezaken afhandelen.
Daar kan jij toch niets aan doenbogaards schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:07:
Oeps.... Stuur ik iedereen naar Dunnet omdat ze uitverkoop hebben, blijken ze failliet te gaan....
Wel suf trouwens dat Dunnet het zelf over een "interne verhuizing" hebben, lul dan niet en zeg dat je failliet aan het gaan bent.
Het is NOOIT zo dat je je garantie kwijtraakt als een winkel failliet gaat! Er is ook nog zoiets al een importeur en een fabrikant, en consumenten zijn best goed beschermd.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:00:
Dus good bye gerantie
Nee dat klopt je behoud altijd je garantie nog. Maar even nog een andere vraag, zijn ze nu nog steeds open? Ik wou er eigenlijk even langs maar als ik dit hoor.
Och, onze 386DX met 8mb ram en 2 scsi schijven hebben we nog voor 5000 gulden bij Dunnet gekocht, winkel bestaat al lang, jammer dat het failliet gaat
Tja wat wil je met dat assortiment en die prijzenBartjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:01:
Och, onze 386DX met 8mb ram en 2 scsi schijven hebben we nog voor 5000 gulden bij Dunnet gekocht, winkel bestaat al lang, jammer dat het failliet gaat
Dat was wel een tijdje terug hoorDaMorpheus schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:04:
[...]
Tja wat wil je met dat assortiment en die prijzen
[ Voor 20% gewijzigd door Bartjuh op 14-06-2005 17:06 ]
Beetje late reactie... Maar Creative, waar je naar toe belt, zit in IerlandReinier schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:59:
Flauw, ik belde Creative om 18:53, krijg ik een computer aan de lijn die vertelt dat ze tot 19:00 beschikbaar zijn![]()
Het was nog geen zeven uur.
Dus 18;53 uur = 19:53 daar
Jammer, je hebt het bijna goed!motormuisje schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:53:
[...]
Beetje late reactie... Maar Creative, waar je naar toe belt, zit in Ierland
Dus 18;53 uur = 19:53 daar
18:53 uur hier is 17:53 daar
En dan nog, als ik een Nederlandstalig bandje hoor zeggen dat ik tot zeven uur kan bellen, dan vind ik dat ze Nederlandse tijd bedoelt!
Verwijderd
Hmmm,....hoor dat er een overname gaat plaatsvinden. Faillisement is dan noodzaak om schulden te saneren. Overnamekandidaat staat erg goed bekend. Komt dus wel goed met die garantie......Reinier schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:53:
[...]
Daar kan jij toch niets aan doen
Wel suf trouwens dat Dunnet het zelf over een "interne verhuizing" hebben, lul dan niet en zeg dat je failliet aan het gaan bent.
Oh, da's mooi.
Trouwens Chucky666, kan je even aanwijzen waar Dunnet op de Botersloot zou zitten?
http://maps.google.com/ma...005751,0.007918&t=k&hl=en
Trouwens Chucky666, kan je even aanwijzen waar Dunnet op de Botersloot zou zitten?
[ Voor 8% gewijzigd door Reinier op 21-06-2005 16:30 ]
Verwijderd
Topic kan ook gesloten worden. Dunnet zit in de problemen linkReinier schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:29:
Oh, da's mooi.
Dat wisten we toch al?Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:50:
[...]
Topic kan ook gesloten worden. Dunnet zit in de problemen link
Faillissement is al uitgesproken.....
http://www.kvk.nl/artikel...tikelID=18769&SectieID=20
http://www.kvk.nl/artikel...tikelID=18769&SectieID=20
[ Voor 27% gewijzigd door Peet2004 op 06-07-2005 23:21 ]
Verwijderd
toppic hoeft nog helemaal niet dicht ik ben benieuwd hoe het afloopt met Reinier en zijn mp3 speler
Oh, dat is aardigVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:24:
toppic hoeft nog helemaal niet dicht ik ben benieuwd hoe het afloopt met Reinier en zijn mp3 speler
Ik heb inmiddels een nieuwe van Creative ontvangen en die doet het tot nu toe prima!
Verwijderd
oke dan ben blij dat het goed afgehandeld is, is toch niet echt een leuke situatie als je iets koopt en dat je weer terug moet naar de winkel, die gesloten blijkt tezijn faillietReinier schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:41:
[...]
Oh, dat is aardig
Ik heb inmiddels een nieuwe van Creative ontvangen en die doet het tot nu toe prima!
veel plezier met je mp3 speler!
btw mijne bevalt ook super goed
Verwijderd
Oja?
ParadigitVerwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:07:
[...]
Oja?;) Die MP3 speler is dus niet meer voor die prijs verkrijgbaar. Ik ben heel benieuwd wie gaat overnemen of de restanten opkoopt. De oude winkel staat nog vol
http://www.webwereld.nl/articles/36168
Verwijderd
Klopt. Het volgende las ik toen ik net langs Dunnet aan de Groenendaal liep. Behalve de nodige excuses.
"Begin aug. openen wij een nieuw pand op de hoek Mariniersweg-Goudsesingel. Tot die tijd kunt u terecht bij Paradigit" Aangezien er daar maar een hoek is was het natuurlijk duidelijk dat OF Paradigit op de fles was, want zo druk is het daar ook niet, OF Dunnet had overgenomen.
Dus ik ga dat eens in de gaten houden als die rommel van Dunnet wordt aangeboden en hopelijk tegen leuke prijzen, inieder geval is de prijs daar dan incl. btw.
Toch vreemd dat ze op de fles zijn aangezien Dunnet al erg lang bestaat en groot is geworden met grijze import, o.a van C64 destijds, midden jaren 80.
Dan mag jij me vertellen waar ik mijn garantie op mijn iriver kan verhalen. Importeur in nederland kan ik niet vinden en Paradigit rekent 25euro handling kosten.Reinier schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:02:
[...]
Het is NOOIT zo dat je je garantie kwijtraakt als een winkel failliet gaat! Er is ook nog zoiets al een importeur en een fabrikant, en consumenten zijn best goed beschermd.
Als iemand me kan helpen met een goed (mail)adres, website of telefoonnummer, graag!