Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Dus good bye gerantie

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

Reinier

\o/

Het is NOOIT zo dat je je garantie kwijtraakt als een winkel failliet gaat! Er is ook nog zoiets al een importeur en een fabrikant, en consumenten zijn best goed beschermd.

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:05

Neo

Nee dat klopt je behoud altijd je garantie nog. Maar even nog een andere vraag, zijn ze nu nog steeds open? Ik wou er eigenlijk even langs maar als ik dit hoor.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Och, onze 386DX met 8mb ram en 2 scsi schijven hebben we nog voor 5000 gulden bij Dunnet gekocht, winkel bestaat al lang, jammer dat het failliet gaat :'(

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:07

Stewie!

Keen must die!

Bartjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:01:
Och, onze 386DX met 8mb ram en 2 scsi schijven hebben we nog voor 5000 gulden bij Dunnet gekocht, winkel bestaat al lang, jammer dat het failliet gaat :'(
Tja wat wil je met dat assortiment en die prijzen 8)7

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

DaMorpheus schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:04:
[...]

Tja wat wil je met dat assortiment en die prijzen 8)7
Dat was wel een tijdje terug hoor :+ Toen waren er nog niet zoveel computerwinkels, toen moest je nog naar een grote stad voor een computer...

[ Voor 20% gewijzigd door Bartjuh op 14-06-2005 17:06 ]

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Reinier schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:59:
Flauw, ik belde Creative om 18:53, krijg ik een computer aan de lijn die vertelt dat ze tot 19:00 beschikbaar zijn :( :( Het was nog geen zeven uur.
Beetje late reactie... Maar Creative, waar je naar toe belt, zit in Ierland :)
Dus 18;53 uur = 19:53 daar :P

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:05

Neo

Maar deze aanbiedingen zijn nu dus niet meer vergekrijgbaar begrijp ik?

• Reinier

Reinier

\o/

motormuisje schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:53:
[...]

Beetje late reactie... Maar Creative, waar je naar toe belt, zit in Ierland :)
Dus 18;53 uur = 19:53 daar :P
Jammer, je hebt het bijna goed!

18:53 uur hier is 17:53 daar :P

En dan nog, als ik een Nederlandstalig bandje hoor zeggen dat ik tot zeven uur kan bellen, dan vind ik dat ze Nederlandse tijd bedoelt!

Verwijderd

Reinier schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:53:
[...]

Daar kan jij toch niets aan doen :)

Wel suf trouwens dat Dunnet het zelf over een "interne verhuizing" hebben, lul dan niet en zeg dat je failliet aan het gaan bent.
Hmmm,....hoor dat er een overname gaat plaatsvinden. Faillisement is dan noodzaak om schulden te saneren. Overnamekandidaat staat erg goed bekend. Komt dus wel goed met die garantie......

• Reinier

Reinier

\o/

Oh, da's mooi.

Trouwens Chucky666, kan je even aanwijzen waar Dunnet op de Botersloot zou zitten?
http://maps.google.com/ma...005751,0.007918&t=k&hl=en

[ Voor 8% gewijzigd door Reinier op 21-06-2005 16:30 ]

Verwijderd

Reinier schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:29:
Oh, da's mooi.

Trouwens Chucky666, kan je even aanwijzen waar Dunnet op de Botersloot zou zitten?
http://maps.google.com/ma...005751,0.007918&t=k&hl=en
Topic kan ook gesloten worden. Dunnet zit in de problemen link

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:50:
[...]

Topic kan ook gesloten worden. Dunnet zit in de problemen link
Dat wisten we toch al?

• Peet2004
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-11 21:57
Faillissement is al uitgesproken.....

http://www.kvk.nl/artikel...tikelID=18769&SectieID=20

8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Peet2004 op 06-07-2005 23:21 ]

Verwijderd

toppic hoeft nog helemaal niet dicht ik ben benieuwd hoe het afloopt met Reinier en zijn mp3 speler

• Reinier

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:24:
toppic hoeft nog helemaal niet dicht ik ben benieuwd hoe het afloopt met Reinier en zijn mp3 speler
Oh, dat is aardig :>

Ik heb inmiddels een nieuwe van Creative ontvangen en die doet het tot nu toe prima!

Verwijderd

Reinier schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:41:
[...]

Oh, dat is aardig :>

Ik heb inmiddels een nieuwe van Creative ontvangen en die doet het tot nu toe prima!
oke dan ben blij dat het goed afgehandeld is, is toch niet echt een leuke situatie als je iets koopt en dat je weer terug moet naar de winkel, die gesloten blijkt tezijn failliet :( maar ben blij dat alles in orde is gekomen.

veel plezier met je mp3 speler!

btw mijne bevalt ook super goed

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:12:
[...]

Dat wisten we toch al?
Oja?;) Die MP3 speler is dus niet meer voor die prijs verkrijgbaar. Ik ben heel benieuwd wie gaat overnemen of de restanten opkoopt. De oude winkel staat nog vol

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:07:
[...]

Oja?;) Die MP3 speler is dus niet meer voor die prijs verkrijgbaar. Ik ben heel benieuwd wie gaat overnemen of de restanten opkoopt. De oude winkel staat nog vol
Paradigit :)
http://www.webwereld.nl/articles/36168

Verwijderd

Klopt. Het volgende las ik toen ik net langs Dunnet aan de Groenendaal liep. Behalve de nodige excuses.

"Begin aug. openen wij een nieuw pand op de hoek Mariniersweg-Goudsesingel. Tot die tijd kunt u terecht bij Paradigit" Aangezien er daar maar een hoek is was het natuurlijk duidelijk dat OF Paradigit op de fles was, want zo druk is het daar ook niet, OF Dunnet had overgenomen.

Dus ik ga dat eens in de gaten houden als die rommel van Dunnet wordt aangeboden en hopelijk tegen leuke prijzen, inieder geval is de prijs daar dan incl. btw.

Toch vreemd dat ze op de fles zijn aangezien Dunnet al erg lang bestaat en groot is geworden met grijze import, o.a van C64 destijds, midden jaren 80.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:16
Reinier schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:02:
[...]

Het is NOOIT zo dat je je garantie kwijtraakt als een winkel failliet gaat! Er is ook nog zoiets al een importeur en een fabrikant, en consumenten zijn best goed beschermd.
Dan mag jij me vertellen waar ik mijn garantie op mijn iriver kan verhalen. Importeur in nederland kan ik niet vinden en Paradigit rekent 25euro handling kosten.

Als iemand me kan helpen met een goed (mail)adres, website of telefoonnummer, graag!
Pagina: 1 2 Laatste