Het is NOOIT zo dat je je garantie kwijtraakt als een winkel failliet gaat! Er is ook nog zoiets al een importeur en een fabrikant, en consumenten zijn best goed beschermd.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:00:
Dus good bye gerantie
Tja wat wil je met dat assortiment en die prijzenBartjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:01:
Och, onze 386DX met 8mb ram en 2 scsi schijven hebben we nog voor 5000 gulden bij Dunnet gekocht, winkel bestaat al lang, jammer dat het failliet gaat
Dat was wel een tijdje terug hoorDaMorpheus schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:04:
[...]
Tja wat wil je met dat assortiment en die prijzen
[ Voor 20% gewijzigd door Bartjuh op 14-06-2005 17:06 ]
Beetje late reactie... Maar Creative, waar je naar toe belt, zit in IerlandReinier schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:59:
Flauw, ik belde Creative om 18:53, krijg ik een computer aan de lijn die vertelt dat ze tot 19:00 beschikbaar zijn![]()
Het was nog geen zeven uur.
Dus 18;53 uur = 19:53 daar
Jammer, je hebt het bijna goed!motormuisje schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:53:
[...]
Beetje late reactie... Maar Creative, waar je naar toe belt, zit in Ierland
Dus 18;53 uur = 19:53 daar
18:53 uur hier is 17:53 daar
En dan nog, als ik een Nederlandstalig bandje hoor zeggen dat ik tot zeven uur kan bellen, dan vind ik dat ze Nederlandse tijd bedoelt!
Verwijderd
Hmmm,....hoor dat er een overname gaat plaatsvinden. Faillisement is dan noodzaak om schulden te saneren. Overnamekandidaat staat erg goed bekend. Komt dus wel goed met die garantie......Reinier schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:53:
[...]
Daar kan jij toch niets aan doen
Wel suf trouwens dat Dunnet het zelf over een "interne verhuizing" hebben, lul dan niet en zeg dat je failliet aan het gaan bent.
Trouwens Chucky666, kan je even aanwijzen waar Dunnet op de Botersloot zou zitten?
http://maps.google.com/ma...005751,0.007918&t=k&hl=en
[ Voor 8% gewijzigd door Reinier op 21-06-2005 16:30 ]
Verwijderd
Topic kan ook gesloten worden. Dunnet zit in de problemen linkReinier schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:29:
Oh, da's mooi.
Trouwens Chucky666, kan je even aanwijzen waar Dunnet op de Botersloot zou zitten?
http://maps.google.com/ma...005751,0.007918&t=k&hl=en
Dat wisten we toch al?Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:50:
[...]
Topic kan ook gesloten worden. Dunnet zit in de problemen link
http://www.kvk.nl/artikel...tikelID=18769&SectieID=20
[ Voor 27% gewijzigd door Peet2004 op 06-07-2005 23:21 ]
Verwijderd
Oh, dat is aardigVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:24:
toppic hoeft nog helemaal niet dicht ik ben benieuwd hoe het afloopt met Reinier en zijn mp3 speler
Ik heb inmiddels een nieuwe van Creative ontvangen en die doet het tot nu toe prima!
Verwijderd
oke dan ben blij dat het goed afgehandeld is, is toch niet echt een leuke situatie als je iets koopt en dat je weer terug moet naar de winkel, die gesloten blijkt tezijn faillietReinier schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:41:
[...]
Oh, dat is aardig
Ik heb inmiddels een nieuwe van Creative ontvangen en die doet het tot nu toe prima!
veel plezier met je mp3 speler!
btw mijne bevalt ook super goed
Verwijderd
Oja?
ParadigitVerwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:07:
[...]
Oja?;) Die MP3 speler is dus niet meer voor die prijs verkrijgbaar. Ik ben heel benieuwd wie gaat overnemen of de restanten opkoopt. De oude winkel staat nog vol
http://www.webwereld.nl/articles/36168
Verwijderd
Klopt. Het volgende las ik toen ik net langs Dunnet aan de Groenendaal liep. Behalve de nodige excuses.
"Begin aug. openen wij een nieuw pand op de hoek Mariniersweg-Goudsesingel. Tot die tijd kunt u terecht bij Paradigit" Aangezien er daar maar een hoek is was het natuurlijk duidelijk dat OF Paradigit op de fles was, want zo druk is het daar ook niet, OF Dunnet had overgenomen.
Dus ik ga dat eens in de gaten houden als die rommel van Dunnet wordt aangeboden en hopelijk tegen leuke prijzen, inieder geval is de prijs daar dan incl. btw.
Toch vreemd dat ze op de fles zijn aangezien Dunnet al erg lang bestaat en groot is geworden met grijze import, o.a van C64 destijds, midden jaren 80.
Dan mag jij me vertellen waar ik mijn garantie op mijn iriver kan verhalen. Importeur in nederland kan ik niet vinden en Paradigit rekent 25euro handling kosten.Reinier schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:02:
[...]
Het is NOOIT zo dat je je garantie kwijtraakt als een winkel failliet gaat! Er is ook nog zoiets al een importeur en een fabrikant, en consumenten zijn best goed beschermd.
Als iemand me kan helpen met een goed (mail)adres, website of telefoonnummer, graag!