Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
koopjeszoekers opgelet!

ik was vanmiddag bij Dunnet in Rotterdam (aan de Groenendaal) om weer eens rond te kijken en zag tot mijn verbazing diverse Irivers in de uitverkoop. Ikzelf het de ifp-1090 256mb meegenomen.

Hij stond voor € 69,- ex. btw. in de etalage, maar bij afrekenen kreeg ik nog eens 15% verbouwingskorting. De speler kostte me dus maar 70 euro inclusief btw.... _/-\o_
en dit dus voor een speler die in de pricewatch op € 142,- staat.

Ze hadden er nog een flink aantal (zeg 25) op voorraad, dus als je interesse hebt => sla je slag. Je zult hem wel moeten gaan halen, internetverkoop doen ze niet aan bij de uitverkoop

Voor mensen die liever een 512mb versie hebben: die kwam inclusief korting op iets van € 122 incl. btw.

Overigens een erg coole gadget de ifp-1090: mp3, radio én digitale camera :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.iriveramerica.com/images/prod/ultra/1000/1090/1090-angle.jpg

natuurlijk heb ik de camera totaal niet nodig (het is een simpele 640x480), maar ik heb net wat fotootjes via Google gevonden en ze zijn best acceptabel. Altijd leuk als ik m'n digicam thuis heb laten liggen 8)

linke naar de Iriver die ik nu heb: http://www.iriveramerica.com/prod/ultra/1000/ifp_1090.aspx

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:15

ko9

volgens de site hebben ze 15% korting op het gehele assortiment omdat het hoofdkantoor gaat verhuizen ofzo... Dus niet alleen de Irivers (geldt overigens niet voor de webshop)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hey das wel mooi zeg :)
Zijn ze zondag ook open ?

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:15

ko9

B0MBACI schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:55:
Hey das wel mooi zeg :)
Zijn ze zondag ook open ?
weleens van "zelf moeite doen" gehoord?? :X
maar omdat ik in een goede bui ben:
Openingstijden
Maandag 11:00 uur - 18:00 uur
Dinsdag 09:00 uur - 18:00 uur
Woensdag 09:00 uur - 18:00 uur
Donderdag 09:00 uur - 18:00 uur
Vrijdag 09:00 uur - 21:00 uur
Zaterdag 09:00 uur - 17:00 uur
Iedere eerste zondag van de maand
Zondag 12:00 uur - 17:00 uur

• bogaards
  • Niet online
Inderdaad: de korting geldt voor heel het assortiment, was ik in de haast vergeten te vermelden.

De Iriver stond in een "speciale prijzen" vitrine, waardoor ik dacht dat ik geen extra korting zou krijgen, maar de verkoper dacht daar blijkbaar anders over :P

Over het algemeen is Dunnet trouwens stevig aan de prijs met hun spullen, maar de laatste tijd hebben ze erg leuke spulletjes in de uitverkoop :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ongelofelijk zeg! wat een prijzen :D
Geweldig, een super mp3speler voor budgetprijzen.
Tis dat ik al een Gmini 400 heb, anders had ik er 1 (of meer ;) ) meegenomen :)

Verwijderd

Ik ga maandag zeker kijken, helaas moet ik wel eerst nog naar school dus ik hoop dat ze hem dan nog hebben ;(

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Ik zit te kijken naar een iRiver 899, maar hun webshop is dus gesloten en mailtjes worden nog even niet beantwoord. Maar wel vreemd dat die speler van de startpost 2x zo goedkoop is en je daar nog korting bovenop krijgt terwijl voor de rest 'alleen maar' 15% korting geldt?!

• bogaards
  • Niet online
Ze hebben een aantal mp3 spelers (en een aantal portable mp3/cd spelers) in een aparte virtrine staan. Het is blijkbaar gewoon overtollige voorraad die ze graag kwijt willen.

Deze Iriver en zijn grotere broer de ifp1095 (met 512mb) waren de enigen waarvan ze nog een redelijk forse voorraad hadden, de rest was meer enkele exemplaren.

Je krijgt gewoon de standaard garantie e.d. dus geen addertjes onder het gras :)

Ik heb drie fotootjes van de bon gemaakt met de ingebouwde camera van de Iriver, ik wil ze met alle plezier mailen :*)

Verwijderd

Als je naar binnen loopt waar staat die vitrine ongeveer? en zou je miss de foto's kunnen sturen naar About2Break@chello.nl.

Kan je miss ook wat meer vertellen over of die een beetje makkelijk in gebruik is en de geluidkwaliteit en dat soort dingen? :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 19:49 ]

• bogaards
  • Niet online
een hele goede productsurvey van de Iriver ifp-1090 waar ik eigenlijk vrij weinig aan toe kan voegen:

http://www.tweakers.net/productsurvey/survey/790

De vitrine staat overigens aan de linkerkant als je binnenkomt, je kunt hem haast niet missen.

[ Voor 24% gewijzigd door bogaards op 22-05-2005 23:43 ]

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Morgen zal ik dan ook ff een kijkje nemen, krijg je ook zo'n ketting om hem om je nek te hangen ?

• RoD
  • Niet online

RoD

B0MBACI schreef op zondag 22 mei 2005 @ 23:51:
Morgen zal ik dan ook ff een kijkje nemen, krijg je ook zo'n ketting om hem om je nek te hangen ?
Bij de vorige iRiver's zat dit altijd wel, dus ik neem aan dat je nu ook zon ketting krijgt.

• bogaards
  • Niet online
Yep: ketting is included, evenals beschermhoesje en zelfs polsbandje om de Iriver aan je pols te dragen :)

Mooi is overigens ook dat je (extra) een externe oplader erbij krijgt terwijl de Iriver ook via de USB-verbinding opgeladen wordt!

Verwijderd

Ja ja, ik heb hem ook gehaald :*) Ik vind het echt een top ding _/-\o_ , maar in die product survey staat dat die de firmware heeft geupdgrade maar als je op de site van iriver kijkt staat er dat er geen updates beschikbaar zijn

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:49
Een collega van mij is onderweg om 2 van die dingen voor mij te halen. Ik hoop dat ze ze nog hebben. Als hij belt zal ik het laten weten.

• bogaards
  • Niet online
Ik heb de nieuwste firmware (versie 1.44) van het internet geplukt en even op mijn eigen site gezet.

Ik heb hem zelf al op m'n iriver gezet en het werkt allemaal prima, moet alleen nog even kijken wat er nu allemaal veranderd is.

link naar firmware: http://home.tiscali.nl/bogaards/iriver.zip

firmware upgrade handleiding: http://www.iriveramerica.com/drm/firmware.aspx

• jongetje
Ik hoorde dat er nog een flink aantal liggen!!! idd (iets minder dan) 70 euro per stuk! Ik zie hem morgen weer dus ben erg benieuwd!

(ze hebben alleen zwarte modellen)

@Bogaards: Kun je vertellen waar je die firmware gedownload hebt?

[ Voor 17% gewijzigd door jongetje op 23-05-2005 17:34 ]

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:21

GieltjE

Niks te zien...

Weet iemand of ze ook de 899 hebben liggen?
Ik kan niet echt een online prijslijst vinden.

Hell / 0

• bogaards
  • Niet online
De firmware heb ik via google "iriver ifp1090 firmware" gevonden. Wel even flink moeten zoeken, daarom heb ik 'm maar even op m'n site gezet :P

Hij werkt prima, het display gaf eerst 1.24 firmware aan, nu netjes 1.44

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 13:48

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

wow..ik ga ook maar eens kijken morgen.
Wie wilt een 2e handse 256 MB MP3 speler van me overkopen? :D

Huub Huub Barbatruc!

• RoD
  • Niet online

RoD

DNA_Saint schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:08:
wow..ik ga ook maar eens kijken morgen.
Wie wilt een 2e handse 256 MB MP3 speler van me overkopen? :D
Vraag & Aanbod

• DNA_Saint
  • Laatst online: 10-11 13:48

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

was meer als een grap bedoeld.

[ Voor 10% gewijzigd door DNA_Saint op 25-05-2005 14:04 ]

Huub Huub Barbatruc!

• jongetje
op de iriver site heb ik firmware 1.51 gevonden:

http://www.iriver.com/htm...oryIdx=1&tmpSearchString=

Deze dingen zijn veranderd:

-. This is iFP-1000T Series UMS firmware V1.50 enabling you to use your iFP player as a hard drive.
-. Bit rate for recording is possible up to 96 kbps and backlight doesn't work during the recording.
-. Please read " How to Upgrade Firmware ", " How to use UMS firmware " before downloading.
-. Upgrades from the Manager version to the UMS version, will delete all your data saved within the player during the firmware upgrade process.
-. If your system is Windows 98, please install UMS driver.
-. EU version(V1.51) has lower Audio output level(16 ohm, 15mW ) according to it's regulation in France

• RoD
  • Niet online

RoD

DNA_Saint schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:22:
[...]

was meer als een grap bedoeld.
Dat kon ik niet ruiken :> :P

Verwijderd

jongentje schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:12:

-. EU version(V1.51) has lower Audio output level(16 ohm, 15mW ) according to it's regulation in France
Betekend dit dat die dan zachter zal zijn als dat die nu is?

• jongetje
Ja, maar denk dat je daar niet veel van merkt. Ik heb hem nooit harder dan de helft staan...

Edit: Ik heb hem net ge-upgrade naar 1.51 en nu werkt het niet meer in de iriver programma maar is het gewoon een USB massaopslag apparaatje geworden :*)

En geluid niveau verschil merk ik niets van (persoonlijk)

[ Voor 55% gewijzigd door jongetje op 27-05-2005 15:34 ]

• obionekanobi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 21:38
Vandaag en morgen op het hele assortiment bij Dunnet 30% korting, dus ook op alle afgeprijsde artikelen, ik heb nu een iRiver IFP-1090 meegenomen voor € 58 incl. btw.
En voor jullie info, volgens de verkoper waren er nog meer dan voldoende op voorraad.
Zo, nu ga ik hem eens uitpakken, opladen en upgraden.

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:43
[quote]obionekanobi schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:05:
Vandaag en morgen op het hele assortiment bij Dunnet 30% korting, dus ook op alle afgeprijsde artikelen, ik heb nu een iRiver IFP-1090 meegenomen voor € 58 incl. btw.
[quote]

IS morgen dunnet rotterdam open?

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:47

BaT

RoD schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:47:
Ongelofelijk zeg! wat een prijzen :D
Geweldig, een super mp3speler voor budgetprijzen.
Tis dat ik al een Gmini 400 heb, anders had ik er 1 (of meer ;) ) meegenomen :)
Same here :7

Product Owner - Connec2

Verwijderd

vraagje ik ben niet bekend in Rotterdam ik kom vanuit Utrecht met de trein waar en hoe kan ik er het beste komen, ben namelijk ook opzoek naar een mp3 speler en ja ben een Nederlander waarom duur doen als het goedkoper kan :)

Verwijderd

ko9 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:40:
volgens de site hebben ze 15% korting op het gehele assortiment omdat het hoofdkantoor gaat verhuizen ofzo... Dus niet alleen de Irivers (geldt overigens niet voor de webshop)
Nee de vestiging aan de Groenendaal gaat (weer) verhuizen.

@Extreme25

Je neemt de Metro vanaf het CS naar de Blaak. Daar stap je uit en je loopt richting de Hoogstraat, rechts om de bibliotheek heen en voor de ingang langs. Dus niet de andere kant (links) van de Hoogstraat uit. Na 50mtr zie je links aan de overkant EuroComputers. Je steekt nu (Mariniersweg) over en je ziet dan MYCOM. Loop rechtdoor, neem de eerste straat rechts en als je daar uitkomt zit DUNNET links op de hoek. Loop even die hoek om voor de ingang.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 20:18 . Reden: aanv ]

• obionekanobi
Wat ik gezien heb op de etalageruit waren ze morgen vanaf 12:00 open, met 30% korting op het hele assortiment (dus ook laptops, organizers etc.), ikzelf ga morgen nog even voor een Epson 950 printer voor ((€ 99-30%)+19%), maar als je van ver komt zou ik zeker even bellen.
Let nog wel even op dat alle prijzen ex. BTW zijn.

• Peet2004
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-11 21:57
Vanmiddag even bij Dunnet een Iriver ifp799 (1 Gb) gescored voor E 107,50.

Ongelofelijk.......

Morgen zijn ze inderdaad geopend van 12.00 tot 17.00 uur

Wat ik gezien heb zijn er nog:

ifp 1090
ifp 795
ifp 799
ifp 880
ifp 890

en nog meer 8)7 :9~

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:11:
[...]

Nee de vestiging aan de Groenendaal gaat (weer) verhuizen.

@Extreme25

Je neemt de Metro vanaf het CS naar de Blaak. Daar stap je uit en je loopt richting de Hoogstraat, rechts om de bibliotheek heen en voor de ingang langs. Dus niet de andere kant (links) van de Hoogstraat uit. Na 50mtr zie je links aan de overkant EuroComputers. Je steekt nu (Mariniersweg) over en je ziet dan MYCOM. Loop rechtdoor, neem de eerste straat rechts en als je daar uitkomt zit DUNNET links op de hoek. Loop even die hoek om voor de ingang.
Thnx voor de goeie uitleg kan nu niet missen _/-\o_

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:05:
[...]

Betekend dit dat die dan zachter zal zijn als dat die nu is?
Je kan er gewoon de Koreaanse firmware in flashen, die geeft je het maximum :). Heb het zelf niet gedaan met mijn iFP-899, vind dat het luid genoeg is - soms :p

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

jammer dat niemand een prijslijstje heeft

ben zeer benieuwd hoe duur deze is iRiver iFP-899 1024 MB

maar ja zal morgen is bellen om 12 uur is kijken of hij echt open is want dan ga ik er morgen heen, en wel balen reserveren zullen ze wel niet doen aangezien ik niet echt om de hoek woon maar voor een koopje wil ik wel naar Rotterdam komen :p
Peet2004 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:22:

Ongelofelijk.......

damn dat is zeker een mooie deal jij zegt dat ze morgen open zijn ik weet waar ik morgen tevinden ben!! _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 01:10 ]

• Peet2004
Vanmiddag hadden ze er nog 3 (799) na mijn aankoop! (16.30 uur)
van de 1090 hadden ze nog een hele berg

Er is denk ik altijd wel wat voor je bij

succes en veel lol ermee! 8)

• lammert
  • Laatst online: 14-11 10:28
Op de site staat vermeld dat ze alleen de eerste zondag vd maand geopend zijn van 12 tot 17

toch maar ff bellen eerst...

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 17:49

vinnie1908

Appel != peer

Ik zou met zijn alle even langs YellowCube langs gaan dat vind hij vast leuk ;)

Overigens is er een hele goede reden dat Dunnet deze acties houd, als je uitstel van betaling aanvraagt heb je snel wat cash-flow nodig om een mogelijk faillisement nog af te wenden...

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Vandaag ook me Ifp-1090 geupdate naar de nieuwste firmware, echt ideaal dat je nu zonder die Iriver Manager bestanden er op kunt zetten. _/-\o_

Verwijderd

hmm ben aan het bellen nu word nog niet opgenomen, probeer het straks nog wel een keer :(

wil weten of ie open is!

aangezien ik van utrecht moet komen

• neh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 10:56

neh

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:04:
hmm ben aan het bellen nu word nog niet opgenomen, probeer het straks nog wel een keer :(

wil weten of ie open is!

aangezien ik van utrecht moet komen
de EERSTE zondag van de maand != de LAATSTE zondag van de maand

het lijkt me dus sterk dat er opgenomen gaat worden

XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...

Verwijderd

plork schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:10:
[...]

de EERSTE zondag van de maand != de LAATSTE zondag van de maand

het lijkt me dus sterk dat er opgenomen gaat worden
Peet2004 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:22:

Ongelofelijk.......

dus vandaar....

edit geen gehoor dus is gesloten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 12:23 ]

• .NCK
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:11:
[...]

[...]

dus vandaar....

edit geen gehoor dus is gesloten
Enig idee tot WANNEER de actie duurd?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Wegens de verhuizing van onze Rotterdamse Superstore naar het centrum van de stad, start Dunnet vandaag met de grote verhuizingsuitverkoop! Kom langs in één van onze Superstores en profiteer.

dus het is ook geldig in andere superstores van hun :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
iemand al meer info, of die vandaag open is?

Verwijderd

Borromini schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:42:
[...]

Je kan er gewoon de Koreaanse firmware in flashen, die geeft je het maximum :). Heb het zelf niet gedaan met mijn iFP-899, vind dat het luid genoeg is - soms :p
Ik heb nu al de Eu versie gedaan, Kan ik nu dan alsnog bijvoorbeeld de Us versie erover heen doen of verziek ik daar heel de speler mee?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 14:28 ]

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hee mede tweakers... geweldig, deze aanbieding ik zou echt supergraaf zo'n ding hebben. Er is echter een probleem: ik woon in provincie Groningen! Het is voor mij dus niet al te makkelijk (en goedkoop!) om even naar Rotterdam te treinen o.i.d.

Ik weet niet of ik het hier wel mag vragen, maar zou iemand please zo'n iRiver iFP-1090M van 256MB voor me kunnen halen? Ik ben uiteraard bereid voor de verzendkosten en moeite bij te betalen. Contact: whizchris@gmail.com

Dank u _/-\o_

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:15:
[...]

Ik heb nu al de Eu versie gedaan, Kan ik nu dan alsnog bijvoorbeeld de Us versie erover heen doen of verziek ik daar heel de speler mee?
Kan gerust, check ff het iFP-899 topic voor info daarrond. Hij pakt eender welke firmware, zolang het maar voor de 899 is natuurlijk :D

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Borromini schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:53:
[...]

Kan gerust, check ff het iFP-899 topic voor info daarrond. Hij pakt eender welke firmware, zolang het maar voor de 899 is natuurlijk :D
Ik heb de 1090 maar ik neem aan dat het daar niet anders is :)

Verwijderd

chucky666 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:41:
Wegens de verhuizing van onze Rotterdamse Superstore naar het centrum van de stad, start Dunnet vandaag met de grote verhuizingsuitverkoop! Kom langs in één van onze Superstores en profiteer.

dus het is ook geldig in andere superstores van hun :?
Afbeeldingslocatie: http://www.dunnet.nl/img_acties/korting.jpg

• obionekanobi
Ze zijn gewoon open hoor, ik kom er net vandaan fietsen, nog even wat leuke dingetjes gescoord.
De iRivers liggen nog in grote getale op jullie te wachten.

Verwijderd

obionekanobi schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:38:
Ze zijn gewoon open hoor, ik kom er net vandaan fietsen, nog even wat leuke dingetjes gescoord.
De iRivers liggen nog in grote getale op jullie te wachten.
nou erg leuk dan word de hele dag niet opgenomen

010 4008100

:(

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ja dat zag ik ook, maar bekijk de kleine lettertjes eronder dan ook ff ;)

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:59:
[...]

nou erg leuk dan word de hele dag niet opgenomen

010 4008100

:(
Bel hier eens naar: 0800-2353866 (0800-BELDUNNET) (van hun site gehaald)

Juist

• .NCK
daar word ook niet opgenomen.

Geld de actie de komende dagen nog?

• Peet2004
vrijwel zeker wel, tot alles op is denk ik. _/-\o_

Ik weet alleen niet of ze maandagochtend open zijn

• .NCK
Ik ben aan het zoeken naar een laptop en mp3 speler. Hebben ze die daar ook staan?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Peet2004 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:37:
vrijwel zeker wel, tot alles op is denk ik. _/-\o_

Ik weet alleen niet of ze maandagochtend open zijn
staat op de site dat ze dan vanaf 11 uur open zijn, maar mijn ervaring is dat de meeste winkels daar pas na half1 open gaan ;)

• obionekanobi
nickvd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:39:
Ik ben aan het zoeken naar een laptop en mp3 speler. Hebben ze die daar ook staan?
Nou, volgens mij gaat dit hele verhaal over MP3 spelers, en laptops hebben ze nog enkele staan.

Verwijderd

Weet iemand of ze ook de iRiver PMP 140 20 GB verkopen ? Ik kan hun assortiment niet bekijken op hun website.

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
whizchris schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:51:
Hee mede tweakers... geweldig, deze aanbieding ik zou echt supergraaf zo'n ding hebben. Er is echter een probleem: ik woon in provincie Groningen! Het is voor mij dus niet al te makkelijk (en goedkoop!) om even naar Rotterdam te treinen o.i.d.

Ik weet niet of ik het hier wel mag vragen, maar zou iemand please zo'n iRiver iFP-1090M van 256MB voor me kunnen halen? Ik ben uiteraard bereid voor de verzendkosten en moeite bij te betalen. Contact: whizchris@gmail.com

Dank u _/-\o_
Sorry dat ik zo zit te pushen... maar please, help me!

Verwijderd

Zet ik vandaag toen ik uit was me Iriver aan zitten er allemaal blauwe strepen over het beeld heen weet iemand wat dit moet voorstellen of kan ik gewoon weer terug naar dunnet ermee? ;(

Edit: Even een foto ter verduidelijking
Afbeeldingslocatie: http://img73.echo.cx/img73/183/afb0014zu.th.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 17:59 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:43:
Zet ik vandaag toen ik uit was me Iriver aan zitten er allemaal blauwe strepen over het beeld heen weet iemand wat dit moet voorstellen of kan ik gewoon weer terug naar dunnet ermee? ;(

Edit: Even een foto ter verduidelijking
[afbeelding]
Euhm, dit topic gaat over de mp3spelers en de prijzen van Dunnet.

Om je toch maar ff te helpen: Dit lijkt me niet goed, gewoon terug brengen (mits je er zelfs niks raars mee hebt uitgespookt)

Verwijderd

RoD schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:05:
[...]

Euhm, dit topic gaat over de mp3spelers en de prijzen van Dunnet.

Om je toch maar ff te helpen: Dit lijkt me niet goed, gewoon terug brengen (mits je er zelfs niks raars mee hebt uitgespookt)
Sorry voor het off-topic O-) Hij heeft heel de dag in me zak gezeten dus nee niets raars, dan ga ik er morgen wel even mee terug :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:12:
Weet iemand of ze ook de iRiver PMP 140 20 GB verkopen ? Ik kan hun assortiment niet bekijken op hun website.
ben vandaag geweest maar nee die verkopen ze niet

wel de types die hier ieder zijn op genoemd in dit topic

maar goed ik ben geslaagd heb nu een ifp 799 dit is een 1 GB versie voor 107 euro dus een leuke deal, zet net me pc aan dus ga hem zo flink eens testen wat ik wel merk dat de radio ontvangtst wel goed is maar stereo valt weg soms maar kan hier in de omgeving liggen.

edit om 23:55 wow wat een super geluid!! heb er een beetje mee zitten spelen en haha ik kan je zeggen ik ben er heel erg tevreden mee :p

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 23:54 ]

Verwijderd

Ik ben vandaag even bij Dunnet geweest. De iRiver iFP 1090 256 MBwaren er nog 2 of 3 van, van de iFP 1095 512 MB waren er volgens mij nog maar 2 van. De 128 MB variant, daar waren er nog een hele zooi van.
Voor de rest is de winkel bijna leeg, behalve als je opzoek bent naar muismatjes van een of andere anime serie, dan moet je daar heen.

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
valt wel mee hoor,
ben er vanochtend 1 wezen halen en in het andere rek lagen er ook nog een hoop (er waren 2 rekken met irivers). Erg leuk prijsje voor een zeer cool apparaat!

In totaal was ik 58 euro kwijt + 50 eurocent parkeren voor 12 minuten :P

[ Voor 19% gewijzigd door D4V3 op 31-05-2005 15:45 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Verwijderd

Heb ze allebei gevonden, 1 was helemaal leeg, de ander bijna.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Yaay ik heb er ook 1 gekocht vandaag IFP 1090 voor 57.48 incl BTW :)
jongentje schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:13:
Ja, maar denk dat je daar niet veel van merkt. Ik heb hem nooit harder dan de helft staan...

Edit: Ik heb hem net ge-upgrade naar 1.51 en nu werkt het niet meer in de iriver programma maar is het gewoon een USB massaopslag apparaatje geworden :*)

En geluid niveau verschil merk ik niets van (persoonlijk)
Is de 1.50 hetzelfde als de 1.51eu. Maar dan zonder de volume restrictie?

[ Voor 79% gewijzigd door B0MBACI op 31-05-2005 16:38 ]

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

dubbel 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door B0MBACI op 31-05-2005 16:38 ]

Verwijderd

haha vandaag weer langs geweest moest nog 1 IFP 799 1 GB hebben

had gelukt, het laatste model meegenomen dit was dus ongeveer om 12.15

Verwijderd

B0MBACI schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:27:
Yaay ik heb er ook 1 gekocht vandaag IFP 1090 voor 57.48 incl BTW :)

[...]

Is de 1.50 hetzelfde als de 1.51eu. Maar dan zonder de volume restrictie?
Ja, hij is verder precies het zelfde ik heb namelijk ook 1.50 er opgezet, nadat ik er eerst 1.51 ophad

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:11

Reinier

\o/

Ik kom morgen toevallig in Rotterdam, heb geen Mp3-speler nodig, maar ik ga toch maar kijken of er nog wat leuks te vinden is 8)

• Reinier

Reinier

\o/

De IRivers waren vrijwel uitverkocht, dus ik kwam met een Creative Zen Micro thuis :)

Verwijderd

Reinier schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:26:
De IRivers waren vrijwel uitverkocht, dus ik kwam met een Creative Zen Micro thuis :)
hmm hadden ze die dan ook liggen zo ja, waar dan want ik heb ze niet zien liggen in de zaak?

en mag ik vragen wat voor prijs :)

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-11 12:56
Hmm, jammer dat ik het geld niet heb op het moment en dat het uitverkocht is, want een iFP-899 was hier wel handig geweest naast men H140... Maar ja goed :).

Website, Flickr, FB, Twitter

• Reinier

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:01:
[...]

hmm hadden ze die dan ook liggen zo ja, waar dan want ik heb ze niet zien liggen in de zaak?

en mag ik vragen wat voor prijs :)
Er was er maar 1 (helaas, want nu kan ik mijn kapotte niet makkelijk ruilen...), lag in de rechter van de twee vitrinekasten, iets van 10 meter links van de receptiebalie.
Ik heb er iets van 160 euro voor betaald, ik wist niet wat hij elders kostte dus ik heb hem maar meegenomen, blijkbaar voor best een redelijk bedrag :P

Maarja, ik moet maar zien of ik hem kan ruilen.

Edit: voor de duidelijkheid, de koptelefoonuitgang doet het niet :(

[ Voor 6% gewijzigd door Reinier op 03-06-2005 18:26 ]

Verwijderd

Reinier schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:26:
[...]

Er was er maar 1 (helaas, want nu kan ik mijn kapotte niet makkelijk ruilen...), lag in de rechter van de twee vitrinekasten, iets van 10 meter links van de receptiebalie.
Ik heb er iets van 160 euro voor betaald, ik wist niet wat hij elders kostte dus ik heb hem maar meegenomen, blijkbaar voor best een redelijk bedrag :P

Maarja, ik moet maar zien of ik hem kan ruilen.

Edit: voor de duidelijkheid, de koptelefoonuitgang doet het niet :(
is wel een regeling voor en stel ze doen moeilijk zeg gewoon jullie hebben toch ook een vestiging in Amsterdam dus laat maar over komen wel beetje vervelend dat je dan paar dagen zonder mp3 speler zit maar dat komt wel goed.

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Ik heb paar dagen geleden de iriver 1095 gehaald voor 98 euro. Wel grappig speeltje. Alleen de radio kraakt soms. Eerste keer dat ik iets goedkoop haal bij Dunnet :P

• Reinier

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:36:
[...]

is wel een regeling voor en stel ze doen moeilijk zeg gewoon jullie hebben toch ook een vestiging in Amsterdam dus laat maar over komen wel beetje vervelend dat je dan paar dagen zonder mp3 speler zit maar dat komt wel goed.
Komt inderdaad vast wel goed. Het komt alleen niet heel goed uit dat ik weer naar Rotterdam moet, maar ik vind nog wel een gaatje in de planning :) En ik heb nog een andere speler, dus ik kan wel even zonder.

Verwijderd

volgens mij zijn de aanbiedingen voorbij bij dunnet site is ook al offline http://www.dunnet.nl/

ik hoop dat iedereen veel plezier heeft van zijn aankopen!!

ik wil graag iedereen bedanken hier die mij heeft geholpen door dit tevermelden op het forum, en degene die mij een duidelijk de route beschrijving heeft gegeven!

ik heb harstikke blij met me speler en hij bevalt me super goed!!

BEDANKT IEDEREEN!! _/-\o_

• Reinier

Reinier

\o/

Ze zouden toch alleen maar verhuizen? Zijn ze failliet ofzo?

Verwijderd

Jazeker!! Dunnet sluit zijn deuren voorgoed.

Verwijderd

Reinier schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:50:
Ze zouden toch alleen maar verhuizen? Zijn ze failliet ofzo?
klopt de vesteging in Rotterdam zou gaan verhuizen naar een andere locatie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 23:22 ]

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

jep zitten aan de botersloot in het centrum nu.

• Reinier

Reinier

\o/

Dus ze verhuizen naar een paar honderd meter verderop in Rotterdam en ze hebben ook een vestiging in Amsterdam, en daarom is de website offline?
Raarrrr!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Reinier schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:09:
Dus ze verhuizen naar een paar honderd meter verderop in Rotterdam en ze hebben ook een vestiging in Amsterdam, en daarom is de website offline?
Raarrrr!
volgens mij zijn ze de hele website aan het veranderen.
ook waar ze projecten hebben zijn de website's tijdelijk uit de lucht :)

• Reinier

Reinier

\o/

Okee!
Dan ga ik vanmiddag eens kijken of ik m'n Zen Micro kan ruilen.

• Reinier

Reinier

\o/

chucky666 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:00:
jep zitten aan de botersloot in het centrum nu.
Waar heb je die info vandaan? Vanwege jouw post heb ik me vanmiddag de tering gezocht in Rotterdam om m'n kapotte Zen Micro te ruilen, enige wat ik heb gevonden was een briefje "Joah sorry, we zijn effe gesloten, kom later maar terug" op de deur van het filiaal aan de Kipstraat o.i.d. :( :(

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Reinier schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:18:
[...]

Waar heb je die info vandaan? Vanwege jouw post heb ik me vanmiddag de tering gezocht in Rotterdam om m'n kapotte Zen Micro te ruilen, enige wat ik heb gevonden was een briefje "Joah sorry, we zijn effe gesloten, kom later maar terug" op de deur van het filiaal aan de Kipstraat o.i.d. :( :(
ik was er anders gisteren en toen kon ik er gewoon naar binnen hoor ?
mischien hebben ze wat opstart problemen daar maar dat zal binnenkort wel verholpen zijn ?

• Reinier

Reinier

\o/

Serieus, op de Botersloot? Niet op de Kipstraat/Groenendaal?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Reinier schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:48:
Serieus, op de Botersloot? Niet op de Kipstraat/Groenendaal?
op de botersloot vlak bij het politieburo ja.

• Reinier

Reinier

\o/

Tnx, dan ga ik morgen nog eens beter zoeken :)

Verwijderd

Jongens, Dunnet=failliet!!

Als je garantie wil kun je naar de fabrikant

• Reinier

Reinier

\o/

Wel fijn, al die tegenstrijdige verhalen!

• Reinier

Reinier

\o/

Flauw, ik belde Creative om 18:53, krijg ik een computer aan de lijn die vertelt dat ze tot 19:00 beschikbaar zijn :( :( Het was nog geen zeven uur.

• bogaards
  • Niet online
Oeps.... Stuur ik iedereen naar Dunnet omdat ze uitverkoop hebben, blijken ze failliet te gaan.... Bekijk de volgende link maar even van de kamer van koophandel, let vooral op het kopje "status"

de 2e link is even interessant!

link 1: https://server.db.kvk.nl/...SWS001@?BUTT=241416780000

link 2: http://www.kvk.nl/artikel...tikelID=18769&SectieID=20

Overigens betekent dit qua garantie niet zo heel erg veel, de importeur kan in principe evt. garantiezaken afhandelen.

• Reinier

Reinier

\o/

bogaards schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:07:
Oeps.... Stuur ik iedereen naar Dunnet omdat ze uitverkoop hebben, blijken ze failliet te gaan....
Daar kan jij toch niets aan doen :)

Wel suf trouwens dat Dunnet het zelf over een "interne verhuizing" hebben, lul dan niet en zeg dat je failliet aan het gaan bent.
Pagina: 1 2 Laatste