Wat voor ISO-waarde heb je gerbruikt?
Foto heeft veel ruis...
Foto heeft veel ruis...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door IcE_364 op 22-08-2005 14:45 ]
I am the great Cornholio!
[ Voor 52% gewijzigd door ThunderNet op 23-08-2005 00:09 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Goh? echtThunderNet schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:09:
Ik vind het gangpad lelijk.
Of wou je commentaar op de foto
I am the great Cornholio!
RacoonIcE_364 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:46:
[afbeelding]
Racoon op Nederweert Live Open Air
EOS 350D met 70-200 F4L
RacoonVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:02:
Wat vinden jullie van deze?
Genomen in Artis, met een Nikon D50 met sigma 28-200.
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 23-08-2005 11:12 ]
Verwijderd
Misschien de lens wat afstoppen? (Maar volgens mij heb ik dat bij deze foto niet gedaan.)MBV schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:09:
Hoe komt jouw sigma 28-200 zo scherp? Ik heb hem voor minolta (analoog), maar zulke scherpe foto's heb ik er niet vaak mee gemaakt...
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
[ Voor 8% gewijzigd door Giant87 op 23-08-2005 21:41 ]
Ik noem dat gewoon (erg) onscherpMartijnGizmo schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:44:
Hij lijkt een beetje soft, wel aangenaam op zich, maar misschien komt het van het verkleinen?
[ Voor 13% gewijzigd door T.T. op 23-08-2005 22:49 ]
Ik vind het een erg goed gelukte foto. Misschien had je dat gele paaltje er nog wel af kunnen croppen, dat is imho. het enige dat echt stoort. Alhoewel dat weer jammer is van het gele gras daar onder.giant schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:41:
... heel verhaal...
*need tips tips tips
*gaat verder lezen
[ Voor 11% gewijzigd door j-a-s-p-e-r op 24-08-2005 01:23 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Silent Thunder op 24-08-2005 15:28 ]
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Erg, heel erg sterk! Door de kleine scherptediepte wordt je eerst naar de vlieg getrokken, en dan zie je pas de kat. Hierdoor volg je een prachtige lijn, een verhaal. Schitterend! Ook technisch verder in orde.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
Ok, dat was mezelf ook opgevallen. Niet veel, maar toch iets onscherp. Ik heb deze camera pas dus moet alles even uitdokteren. Thx voor je bijdrage. Verders nog iets?Silent Thunder schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:27:
Iets te onscherp
Experimenteer eens met een kortere sluitertijd.
Als de bloem toch op tafel staat: regel meer licht! Verlengsnoer en een bureaulampje ben je al een eind..... En/of een statief(je).martijn_tje schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:24:
Ik heb vandaag ook maar eens een mooie foto gemaakt van een hortensia op tafel. De gebruikte cam is de S45 van m'n vader waar ik de meeste foto's mee maak. De foto vind ik vrij goed gelukt (vooral kwa kleur) , alleen stoor ik me aan het blaadje links op de voorgrond. Ik heb alleen wat ruzie met de macro functie van de camera. Het is heel moeilijk om met beperkt licht dicht bij een object te komen zonder de iso waarde hoog te zetten. Zo ie zo is een lage iso waarde van belang omdat op iso 200 ruis al (vrij duidelijk) aan wezig is bij deze camera. Op 400 is de ruis helemaal enorm.
iso 50
sluitertijd 1/6
diafragma F 4,9
zoom 3x (optisch)
Die sluiter tijd is ook meteen de reden dat de de foto iets bewogen is.
[afbeelding]
Deze vind ik echt heel gaaf. Je weet gewoon dat die kat zijn zinnen heeft gezet op die vlieg. Leuk!
Precies DAT had ik ook!mercarra schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:23:
[...]
Erg, heel erg sterk! Door de kleine scherptediepte wordt je eerst naar de vlieg getrokken, en dan zie je pas de kat. Hierdoor volg je een prachtige lijn, een verhaal. Schitterend! Ook technisch verder in orde.
Ook dit vind ik een erg mooie foto. Technisch ook! Het enige (persoonlijke) puntje vind ik dat de libelle erg fel van kleur is. Ik weet niet of dat zo hoort of dat je dat zelf aangepast hebt? Hij steekt toch iets te erg af tegen de achtergrond, naar mijn mening...Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:19:
[afbeelding]
gemaakt in de bossen dit weekend
commentaar is zeer welkom
[ Voor 42% gewijzigd door Bastiaan op 25-08-2005 01:45 ]
Verwijderd
In Solo testcasefoto's - om te bewonderen - heb ik ook de originele versie staan[...]
Ook dit vind ik een erg mooie foto. Technisch ook! Het enige (persoonlijke) puntje vind ik dat de libelle erg fel van kleur is. Ik weet niet of dat zo hoort of dat je dat zelf aangepast hebt? Hij steekt toch iets te erg af tegen de achtergrond, naar mijn mening...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 08:11 ]
Niet veel? Zie het als opbouwende kritiek: Ik zou zo'n foto weggooien, dermate onscherp dat je er niks mee kunt, behalve misschien, na veel resizen een 60x60pix icoontje maken...Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:49:
[...]
Ok, dat was mezelf ook opgevallen. Niet veel, maar toch iets onscherp. Ik heb deze camera pas dus moet alles even uitdokteren. Thx voor je bijdrage. Verders nog iets?
Bericht hierboven
EEKzz schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:03:
Uit mijn Oostenrijk serie:
[afbeelding]
De rest is hier te vinden
Dat komt door het verkleinen vooral, erg veel detail in een klein plaatje. Het water is soft omdat het met langere sluitertijd is geschoten.MartijnGizmo schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:44:
Hij lijkt een beetje soft, wel aangenaam op zich, maar misschien komt het van het verkleinen?
Er hangt al een 40 watt lamp (net buiten beeld) boven. met statief ha ik het probleem dat ik te hoog uit kwam met de camera. Dan zou er niet een rand van de tafel op staan. Maar ik ga het na het weekend zeker nog eens proberen vanaf een stapel boeken, en eventueel op iso 100 (is ook nog acceptabel)MartijnGizmo schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:54:
Als de bloem toch op tafel staat: regel meer licht! Verlengsnoer en een bureaulampje ben je al een eind..... En/of een statief(je).
[ Voor 11% gewijzigd door martijn_tje op 25-08-2005 08:57 ]
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Ik denk dat de onscherpte eerder door de sluitertijd komt dan door het raam. Je sluitertijd was 1/200 en je zoom iets van 432 mm. Dus de kans dat je een bewogen foto krijgt is zeer groot. Je had beter een sluitertijd kunnen kiezen van 1/400 of korter, om de bewegingsonscherpte te voorkomen. Maar dan heb je waarschijnlijk te weinig licht om het goed te belichten. Je had hier beter kunnen kiezen voor iso 200 dan had je sluitertijd rond de 1/400 gezeten en was de bewegingsonscherpte weg. En heb je dan geen te donkere foto natuurlijk.tabasco schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:55:
Eén van m'n eerste tests met m'n nieuwe Panasonic DMC-FZ5
Genomen in Blijdorp, door een raam, vandaar dat ie niet helemaal scherp is
[afbeelding]
Grote versie staat hier
Commentaar uiteraard welkom
Thanx, ik ben er lang mee bezig geweest om de kat en de vlieg goed te krijgen. De kat is namelijk nogal speels en besprog meteen de vlieg. Of ging er juist ervandoor omdat de vlieg ergens anders zat. En die vliegen kan je niet sturen dus het was steeds de vliegen overal wegjagen in de hoop dat hij op de goede plek ging zitten.mercarra schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:23:
[...]
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Giant87 op 25-08-2005 20:01 ]
Mooie klassieke compo. Die 'lichtstralen' vind ik erg mooi. Het water linksonder is wel wat overbelicht, misschien had je net een half stopje minder moeten nemen. Of misschien zelfs nog meer. Als het gaat om de sfeer vast te leggen, is minder detail juist beter.Uchy schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:26:
Mijn test-foto-inzending:
[afbeelding]
origineel
Kan iem. mij van contructief commentaar voorzien? (op bijv. compositie, licht, kleurschakering)
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 09:34 . Reden: PS info vergeten. ]
Erg mooie foto ja. Goede belichting, lekkere compo. Weinig commentaar op te leverenVerwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:31:
Hier alvast een "voorproefje" voor mijn "small Sail" albumpje wat ik vandaag wil gaan aanleggen (mits het stopt met regenen hier in Vlis!!!)
[afbeelding]
Gemaakt met: FinePix S5500, 4M-Fine.
Iso: 100
F: 4,9
Sluitertijd: 1/400
Eigenlijk niet de perfecte instellingen, het was immers al wat aan het donker worden, toch een mooie foto er uit gerold... ben er blij mee
deze boot, "Tenacious", lag v/d week hier bij mij voor op de kade, kwam van sail 2005 Amsterdam en ging terug naar London, toch nog een paar mooie pics geschoten, deze vond ik het mooiste, vooral vanwege het effect van de schittering.
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
One small Uch for a man, one giant Uch for mankind | specs
[ Voor 20% gewijzigd door MBV op 26-08-2005 12:07 ]
Verwijderd
tegen wie heb je het nuMBV schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:36:
Probeer eens wat met je levels te spelen, om de achtergrond wat op te lichten. Die is nu wat erg somber, wat ik niet vind passen bij de foto.
Maar ook nu al is hij
De foto is geheel onscherp volgens mij. Heb je niet te dicht op de vlinder gezeten? Want volgens de exif zou je bewegingsonscherpte mee moeten vallen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:25:
Net buiten even geschoten. Ben benieuwd wat er aan mankeert. Foto is iets gecropt. Klik voor groot formaat.
[afbeelding]
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 14:59 ]
De foto is niet helemaal scherp, en de bloem is behoorlijk overbelicht of oververzadigd. Er zit weinig detail in, eigenlijk alleen maar grote kleur-vlakken. Ik zie ook een flinke sloot CA in de linkervleugel van de vlinder, niet iets wat ik van de 350D verwacht...Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:25:
Net buiten even geschoten. Ben benieuwd wat er aan mankeert. Foto is iets gecropt. Klik voor groot formaat.
[afbeelding]
Verwijderd
Ja dat is de pest he, die dingen blijven niet echt even wachten tot je alles even netjes opgesteld heb.Zoefff schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:57:
[...]
De foto is niet helemaal scherp, en de bloem is behoorlijk overbelicht of oververzadigd. Er zit weinig detail in, eigenlijk alleen maar grote kleur-vlakken. Ik zie ook een flinke sloot CA in de linkervleugel van de vlinder, niet iets wat ik van de 350D verwacht...
Misschien kan je de volgende keer (licht) inflitsen, of zo fotograferen dat je geen schaduwen ziet
Verwijderd
Nee niet dicht erop. Ik zag hem onder mijn balkonetje op de struik die daar staat. Ik heb hem met een 70/300 tamron erop geschoten. Ingezoomd en verders niks.justawitte schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:47:
[...]
De foto is geheel onscherp volgens mij. Heb je niet te dicht op de vlinder gezeten? Want volgens de exif zou je bewegingsonscherpte mee moeten vallen.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
Aan de titel te zien een monument van de 2de wereldoorlog? Haal je er niet direct uit. Oog trekt nl. gelijk naar doorkijkje. Idee vind ik leuk, alleen iets teveel beton. Zeker die hoek linksboven hangt er zwaar in.Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:55:
Hmmmz... ben een beetje mijn fotootjes aan t sorteren...
Deze mag hier wel bij voor (positief!) commentaar
[afbeelding]
Geschoten tijdens mijn vakantie in Normandië september 2004.
Is een digitale opname. Zonder flitser. Valt verder weinig over te zeggen van mijn kant.
T weer was niet optimaal, maar dat heb je niet voor t uitzoeken!
Ben benieuwd naar de aan- of opmerkingen
Verwijderd
Verwijderd
Hij zou een stuk mooier zonder copyrights en teksten eromheen denk ik .. waarom heb je dat gedaan ??Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:55:
[afbeelding]
Geschoten tijdens mijn vakantie in Normandië september 2004.
Is een digitale opname. Zonder flitser. Valt verder weinig over te zeggen van mijn kant.
T weer was niet optimaal, maar dat heb je niet voor t uitzoeken!
Ben benieuwd naar de aan- of opmerkingen
waarom wil je alleen positief commentaar? dit topic is ervoor om van te leren en niet om alleen maar je ego te laten strelen! Ik vindt het trouwens een mooie foto maar idd jammer het hele verhaal eromheen (copyright blabla enz.)Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:55:
Verwijderd
Positieve kritiek geven is een kunst.krijnvanleeuwen schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:27:
[...]
waarom wil je alleen positief commentaar? dit topic is ervoor om van te leren en niet om alleen maar je ego te laten strelen! Ik vindt het trouwens een mooie foto maar idd jammer het hele verhaal eromheen (copyright blabla enz.)
Op internet word idd veel gejat, maar om nou je hele foto te "verpesten" met copyrights, vind ik ook een beetje zonde. En daarbij komt dat ze aan een kleine versie niks hebben. Ze kunnen het niet afdrukken, hoogstens op een page zetten voor iets. Ik zou het niet erg vinden verder, tis toch leuk dat mensen je foto's mooi vinden. En als je er graag iets opzet zet het er dan klein op in een hoekje, en niet in 3 voud en 2 kleuren.Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:31:
[...]
Positieve kritiek geven is een kunst.
Daarin kun je zelfs alles wat je slecht vindt in bewoorden, cq. afkraken zonder de boel letterlijk af te kraken. En ik sta open voor kritiek, maar niet voor botweg af te worden gekraakt. Dat is wat ik wilde zeggen.
Hmmmz... Copyright kan dr af... maar op internet wordt veel gejat... Heb m overigens ook full size.
De bedoeling is dat die foto's uiteindelijk op mijn website komen, dus dan is de copyright info wel handig. En die fotopic site doet nog steeds niet wat ik wil... misschien als ik die onder controle heb, dat t dan wel werkt
[ Voor 10% gewijzigd door Justawitte op 27-08-2005 21:42 ]
Die vind ik wel coolVerwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:31:
Hier alvast een "voorproefje" voor mijn "small Sail" albumpje wat ik vandaag wil gaan aanleggen (mits het stopt met regenen hier in Vlis!!!)
[afbeelding]
Gemaakt met: FinePix S5500, 4M-Fine.
Iso: 100
F: 4,9
Sluitertijd: 1/400
Eigenlijk niet de perfecte instellingen, het was immers al wat aan het donker worden, toch een mooie foto er uit gerold... ben er blij mee
deze boot, "Tenacious", lag v/d week hier bij mij voor op de kade, kwam van sail 2005 Amsterdam en ging terug naar London, toch nog een paar mooie pics geschoten, deze vond ik het mooiste, vooral vanwege het effect van de schittering.
Oké ik moet toegeven, er zit een klein beetje PS bij, contrast, saturation en resize... meer niet :):P
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dat zeg ik!
[ Voor 33% gewijzigd door krijnvanleeuwen op 27-08-2005 23:09 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Wouter! op 27-08-2005 23:13 ]
Ik heb sinds een paar dagen de Panasonic Lumix DMC-FZ5. Wel erg tevreden mee tot nu toe.krijnvanleeuwen schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:09:
mooie plaat, maar beetje jammer van de voorgrond! maar wat is je nieuwe cam?
Dat zeg ik!
Eensch, erg mooi contrast!krijnvanleeuwen schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:38:
@wouter: oei netjes!!!! niks aan toe te voegen.
[ Voor 1% gewijzigd door .daan op 28-08-2005 00:59 . Reden: typvoutje in url ]
public void ik()
Verwijderd
Hmmmz... wie heeft dat zo verzonnen?krijnvanleeuwen schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:00:
idd, je hoeft niet eens je copyright te vermelden al hij nl gejat wordt en jij kunt bewijzen dat jij de foto hebt gemaakt heb je geen copyright teken nodig. Maar hoe bewijs je dat? zorg dat je foto altijd kleiner is gemaakt als/dan het origineel. Als hij wordt gejat is het een kwestie van laten zie wie het grootste origineel heeft. En in je origineel zit informatie over met welke cam je hem hebt gemaakt en in een PS jpeg niet meer (geloof ik) maar ja dit werkt alleen met digitaal maar met analoog kun je gewoon je negatief laten zien.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Je kan toch gewoon een iets kleiner diafragma nemen. Dan heb je net iets meer DOF.x KeN x schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:11:
DOF is een beetje lastig te regelen @ A80 helaas
[ Voor 56% gewijzigd door mazz op 28-08-2005 15:17 ]
20 jaar, en wat had ik bereikt?
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 15:34 ]
Haalt, naar mijn ervaring althans, vrij weinig uit bij compactjes helaas.justawitte schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:15:
[...]
Je kan toch gewoon een iets kleiner diafragma nemen. Dan heb je net iets meer DOF.
Verwijderd
Bijna niets gefotosoeped.krijnvanleeuwen schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:36:
@falcon:
aardige foto maar ik vindt hem er een beetje te veel gefotosoept eruit zien. wel toffe comp.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 15:45 ]
Ik heb een A60, en daar zit wel degelijk een groot verschil in tussen F/2.8 of F/8 qua DOFx KeN x schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:22:
[...]
Haalt, naar mijn ervaring althans, vrij weinig uit bij compactjes helaas.
Maar je kan het idd wel proberen natuurlijk.
NB. Ik heb mijn A80 alweer een maand of wat niet meer in mijn handen gehad.
Verwijderd
Schitterend zeg! Enige punt waar ik wat op zou kunnen aanmerken is de oranje achtige gloed in de foto (als dit niet de bedoeling was). Eerlijk gezegd is dit wel showcase waardig, had best in Solo showcasefoto's - om te bewonderen - V3.0 gekund.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:19:
[afbeelding]
Minolta Dynax 7 (analoog) op Fuji sensia 100, met minolta 24-105 @f5.6
Dia scan met Canon FS4000US en Vuescan. Nabewerking in PS2
Curve's, kleuren.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 16:19 ]
Ziet er erg 'geflitst' uit. Harde schaduwen en alleen het centrum is ingeflitst.
[ Voor 13% gewijzigd door Aham brahmasmi op 28-08-2005 18:04 ]
No worries m8
Origineel ziet er ook goed uit. Maar eh, is dat nou eenvoudig om de achtergrond zw te maken?DeoDupke schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:54:
ik vond deze eigenlijk wel ok, heb de achtergrond zwart-wit gemaakt en alleen het beesie de originele kleur gegeven, leuk contrast he?
[afbeelding]
en origineel is
[afbeelding]
is deze heel tovallig gemaakt met een K750i of W800i ?
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
dmv deze tutorial gedaan:a3konijn schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:23:
[...]
Origineel ziet er ook goed uit. Maar eh, is dat nou eenvoudig om de achtergrond zw te maken?
No worries m8
Verwijderd
Heel leuk gedaan..DeoDupke schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:54:
ik vond deze eigenlijk wel ok, heb de achtergrond zwart-wit gemaakt en alleen het beesie de originele kleur gegeven, leuk contrast he?
[afbeelding]
en origineel is
[afbeelding]
De kleuren zijn er misschien op vooruit gegaan maar de usm is zwaar overdreven/lelijk.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:02:
[...]
Schitterend zeg! Enige punt waar ik wat op zou kunnen aanmerken is de oranje achtige gloed in de foto (als dit niet de bedoeling was). Eerlijk gezegd is dit wel showcase waardig, had best in Solo showcasefoto's - om te bewonderen - V3.0 gekund.
Heb de vrijheid genomen om de kleurbalans een beetje aan te passen:
Voor elke range: -8 cyan/red, -5 magenta/green en +6 yellow/blue. +USM radius 1.0, amount .5
[afbeelding]
Verwijderd
Nee dat nog net niet, hij is gemaakt met een (bijna net zo simpeleDaNiEl KuNsT schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:28:
[...]
is deze heel tovallig gemaakt met een K750i of W800i ?![]()
verklaart iig waarom t object in t midden staat (focus zit alleen daar)
Ja meen hetVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:19:
Meen je dat nou werkelijk? Ik dacht dat ik nogal bescheiden gebruik had gemaakt van usm. Zo gezegd alleen het verlies aan scherpte als gevolg van het verschalen ongedaan maken.
Verwijderd
'k Vind hem wel cool, 't zou een coole Suse wallpaper zijnDeoDupke schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:54:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq