Enkele foto's die ik persoonlijk wel mooi vind qua compositie en kleuren. Verder ben ik echt amateur fotograaf dus verwacht niet te veel! Fotos zijn klikbaar en +/- 500 a 750 kB groot.
De eerste paar foto's zijn op mijn afgelopen vakantie gemaakt. De laatste foto's zijn suikernootjes in "macrostand" en wat bloemen uit de tuin op een mooie zomerdag. Commentaar en/of opmerkingen altijd welkom.
Camera: Canon Powershot a510
Montpellier foto 1:

Montpellier foto 2:

Jachthaventje in de buurt van Montpellier:

Beetje "spelen" met de vriendin:

Wat suikernootjes in een bakje in close up:

En ten slotte bloemen:
De eerste paar foto's zijn op mijn afgelopen vakantie gemaakt. De laatste foto's zijn suikernootjes in "macrostand" en wat bloemen uit de tuin op een mooie zomerdag. Commentaar en/of opmerkingen altijd welkom.
Montpellier foto 1:

Montpellier foto 2:

En ten slotte bloemen:

Verwijderd
ehmmm, iets in de trant van resize??OcNewB schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:56:
Enkele foto's die ik persoonlijk wel mooi vind qua compositie en kleuren. Verder ben ik echt amateur fotograaf dus verwacht niet te veel! Fotos zijn klikbaar en +/- 500 a 750 kB groot.
Montpellier foto 1:
[afbeelding]
Montpellier foto 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ten slotte bloemen:
[afbeelding]

Zelf vind ik de foto's meer van die standaard vakantie kiekjes. Exept 1 vind ik wel netjes
die suikerpinda's zien er zo gewoon ranzig uit

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 21:02 ]
Verder in deel 2: Solo testcasefoto's - om van te leren (deel 2)
[ Voor 64% gewijzigd door Grrrrrene op 28-08-2005 21:06 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.