Hmmm Tiscali ligt er weer eens uit hier. Het is al vaker gebeurd, heldesk gebeld, alle opties doorgelopen. Geen oplossingen. Er wordt (weer) een onderzoek ingesteld, 5 tot 10 werkdagen. We horen en merken er niks van, opeens zou het het moeten doen. Ik heb echt bijna alles geprobeerd.
Op de router/modem alle opties doorgelopen. Nieuwste firmware stond er al op, toch maar nog een keer er op gezet, router gereset, alles opnieuw ingesteld. Router direct op de telefoonlijn aangesloten. Het DSL lampje knippert, Internet brandt niet, en SIP ook niet. Telefonie werkt dan ook niet.
Zijn er nog meer mensen met dit vage probleem? Ik woon in omgeving Rotterdam. Er is een storing geweest een paar dagen geleden (waar ik overigens niks van gemerkt heb) maar die zou opgelost moeten zijn. Het probleem is begonnen in de nacht donderdag op vrijdag. Exacte tijd: 0.28 uur.
Vorige keer was er bij de telefooncentrale een stekkertje vergeten om aangesloten te worden. Dit maar weer geoppert, maar de helpdesker zei dat ze daar niks mee konden, en dat het 'onderzoeks-team' ook zou kijken naar in het verleden voorgekomen problemen (en natuurlijk de oplossingen daarvan).
Als iemand nog suggesties heeft: altijd welkom!!
Tot zover, lang leve het draadloze-en-niet-beveiligde-wireless-van-de-buren...
I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.