[PC] F.E.A.R.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.594 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand zijn savegames lokaliseren ?

Ik moet er nl een doorsturen naar iemand met een bugje, maar ik kan geen map whatsoever vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is echt frikking eng man,

spoiler:
Ik ging van die trap af en schrok me echt de tyfus, dan niet even 0.5 seconde maar echt wel 2 of 3 seconden dat ik verstijfd achter de computer zat, waarna dan ook nog eens toen je van de trap af was zo'n gast voor je stond waarbij ik dus direct weer schrok. :D

PS. Das 'Rail-gun' ist übah! Hij ontploft gewoon waarna er alleen nog maar een skelet over is! _/-\o_ :7

Ik weet wel zeker dat ik deze game ga kopen, echt lekker eng met Max Payne gevoel erin (wat heerlijk is!). Vooral als de MP ook nog wat goed is ben ik helemaal blij! :*)

Ik draai alles soepel op
Maximum @ 1152*864
8x AAFS
4x AA

op een AMD 64-Bit 3200+, 6800GT en 2 Gig geheugen. :)

Net zoals bijna iedereen heb ik de auto-detect ietsjes naar beneden moeten trekken (alles stond voor 100% op het maximum.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 01:44:
Kan iemand zijn savegames lokaliseren ?

Ik moet er nl een doorsturen naar iemand met een bugje, maar ik kan geen map whatsoever vinden.
Documents and Settings -> All Users -> Documents -> Monolith Productions -> FEARSPDemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Ben verbaasd dat tie op mn geforce 6800 GT nog zo goed doet.

Ik speel op 1024x768 alles high /maximum zon beetje. en 4x AA
heb soft shadows sowieso uit.

HKP hoe krijg jij hem op soepel op 8xfsaa dan gaat tie bij mij toch al iets hakkelen. welke opties heb je wat lager allemaal dan.

Heb verder een amd 64 3500+ 1 gig ram

[ Voor 50% gewijzigd door jaaoie17 op 06-08-2005 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K-Wulf schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 01:51:
[...]

Documents and Settings -> All Users -> Documents -> Monolith Productions -> FEARSPDemo
danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Mis ik iets?

spoiler:
Je komt op een gegeven moment in dat slowmo achtige gedoe, in zo'n gang. Daarna zie je een vent met een andere vent op een stoel. Je loopt er heen en dan is het afgelopen?
Zo kort maar? :|

Damn :P
Deze game ga ik echt wel kopen.

Ik las ook over een MP demo, die is mij ontschoten denk ik. Iemand?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
jarnotjuh schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 01:57:

Ik las ook over een MP demo, die is mij ontschoten denk ik. Iemand?
Dat was de Multiplayer BETA, alleen voor de mensen die zich hadden ingeschreven beschikbaar, maar ik hoop dat er binnenkort wel een Multiplayer Demo beschikbaar wordt gesteld die iedereen kan proberen, want de Multiplayer van dit spel lijkt me echt gaaf! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:15

Minkie

Groazers Unite.

Heeft er niemand screenshots?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Te lui om zelf te zoeken?
Gamespot.com -> Fear -> 88 screenshots. tadaa ;)

Leef je uit. :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

'A toy robot...'

Damm, meesterlijk spel, loopt bij mij soepel op custom, paar dingen high, rest medium en 2x AF.

Super !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

jarnotjuh schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 02:18:
[...]

Te lui om zelf te zoeken?
Gamespot.com -> Fear -> 88 screenshots. tadaa ;)

Leef je uit. :D
Bedoel eigenlijk van mensen die de demo al binnen hebben en dan screenie's hebben van grappige situaties enzo.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minkie schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 02:22:
[...]

Bedoel eigenlijk van mensen die de demo al binnen hebben en dan screenie's hebben van grappige situaties enzo.
Iemand moet ff die deur vastleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
De beste vernieuwingen zijn toch wel de bumpmapped decals. Lijkt net of je nu echt een gat in die muur heb geknald... maar dat levert om hoeken wel rare effectjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Met onderstaand systeem (6800gt@ultra) en alle settings op max (incl. 4xfsaa, 16xaf 1024x768) haal ik zo rond de 30 fps, das wel kut :P Maar of het er gelikt uitziet :9 _/-\o_

Later misschien maar ff tweaken met de settings, kijken waar je een redelijk fpsboost van krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Zo eens even kijken of ik dit spel draaiende kan krijgen op m'n native resolutie 1280x1024 :P
Zal toch wel te doen zijn op een 4400+/1Gig/7800GTX ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:41
KaMiKaZe schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 03:28:

ja ja .... 8)7 patser!! :Y)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik heb het totaal niet gechecked, maar mijn gevoel zegt dat dit spel ook graag iets meer dan 1GB wil hebben. Dat zou dan al de tweede zijn, samen met bf2. Misschien maar ff upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Jezus christ wat een demo, maaruh wel een beetje kort. Zelden zo'n mooie graphics gezien, maar het zijn niet alleen de graphics. De gameplay is ook top, wapens vuren lekker, de ingebouwde vertragingen zijn super uitgewerkt. En het verhaal is ook eindelijk eens originele en eng :X Een kruising tussen de half-life, doom en max payne spellen, maar een stuk beter in de uitwerking. Een ware verfrissing _O_

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

KaMiKaZe schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 03:28:
Zo eens even kijken of ik dit spel draaiende kan krijgen op m'n native resolutie 1280x1024 :P
Gaat niet lukken
1280x1024 is niet supported :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 04:38:
[...]

Gaat niet lukken
1280x1024 is niet supported :p
Als dit echt waar is, dan is dat behoorlijk achterlijk, dat zou willen zeggen dat zowat iedereen met een 19" TFT dit spel niet native kan spelen, net zoals ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 01:53:
HKP hoe krijg jij hem op soepel op 8xfsaa dan gaat tie bij mij toch al iets hakkelen. welke opties heb je wat lager allemaal dan.

Heb verder een amd 64 3500+ 1 gig ram
Hier hakkelt hij ook wel wat hoor, maar omdat ik hier een oude rammelbak eerst had staan ben ik dat wel wat gewend. Zolang hij boven gemiddeld boven de 40 FPS blijft ben ik al tevreden bij SP games.

Misschien dat het er ook al ligt dat ik 2 gig geheugen heb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Grafics zijn netjes...
Met mijn specs kom ik rond de 40 fps met alles op max en 1280x960.
Echter als je een soort nachtmerrie krijgt en je loopt door die gang met al dat bloed aan het plafond heb ik een enorme drop naar 15 fps.
Wat ik echt een verschrikkelijk mooi effect vond was toen je in dat gedeelte kwam met dat reflecterende water onder het rooster waar je op loopt.
Al die reflecties op de wanden...dat zag er erg mooi en creepy uit.
Echter ook dit vond mijn kaartje niet leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
Wat ik wel heel vreemd vind is het volgende, tijdens de setup heeft hij een nieuwe versie van DirectX moeten installeren (April ofzoiets?) Sindsdien heb ik dus geen Sensaura support meer, zodra ik dat aan zet dan krijg ik dus met alles een foutmelding, en staat er dus ook een uitroepteken bij mijn geluidskaart in het configuratiescherm? Heb dus ook geen geluid...

Nu moet ik dus met 2.1 geluid spelen, wat knap brak is met zo'n spel als dit :(

Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen?

Als ik Sensaura uitzet doet ie het, maar dan heb ik dus geen 5.1 / EAX effecten.

Gaat hier om een Terratec Aureon 7.1 Space, AMD XP 3200+ , MSI K8N Neo4 Platinum.

[ Voor 8% gewijzigd door Visgek82 op 06-08-2005 08:35 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik heb ook framedrop tot 15 fps, ik wel echt alles op max staan (fsaa en AF)

Ik moet zeggen dat grafisch van spintercell Chaos theory meer onder de indruk ben dan van fear.

Waar ik wel van baal is dat dit de 2e nieuwe game is (na Battlefield 2) die ik niet in de native resolutie van mijn monitor kan spelen (1024*1280). Hij gaat gewoon niet verder als 1152*864

[ Voor 36% gewijzigd door Henkus op 06-08-2005 09:56 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een spel, zo mooi!

Draait hier trouwens tot mijn grote verbazing redelijk soepel met bijna alles op medium @ 1024, alleen geluid heb ik op low gezet.

specs :

XP1700+, 1024mb, 9800pro 128mb.

Is er een command waarmee ik de FPS kan oproepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Henkus schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 09:50:
Ik heb ook framedrop tot 15 fps, ik wel echt alles op max staan (fsaa en AF)

Ik moet zeggen dat grafisch van spintercell Chaos theory meer onder de indruk ben dan van fear.

Waar ik wel van baal is dat dit de 2e nieuwe game is (na Battlefield 2) die ik niet in de native resolutie van mijn monitor kan spelen (1024*1280). Hij gaat gewoon niet verder als 1152*864
Als je grafisch meer onder de indruk bent van SC:CT dan moet je toch echt eens kijken wat je fout doet in de instellingen. Bij mij ziet het er werkelijk prachtig uit in 1280x960 met 4x FSAA/16x AF en max details (wel soft shadows uit). Echt een genot om te zien (en te spelen!)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand wou een screenshot van dat gangetje?? Kompt ie:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~henkproper/FEAR/image1.jpg

Je scheitt echt honderd kleuren, nu een keer snachts spelen :P:P

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 10:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Nou mijn F.E.A.R dagen zijn over :'( ...

Gister het progje TuneXP 1.5 geinstalleerd ( Gevonden op ign.com\battlefield 2 tweakguide )
Wat in de guide stond als '' aangeraden '' heb ik in het progje aangevinkt\uitgevoerd. Zaten leuke opties bij.
Pc opnieuw opgestart, alles deed het prima vooral BF2 ! die liep echt soepel.
Toen ff kijke of F.E.A.R ook een snelheids winst kreeg door het progje....nou tot mijn grote f.e.a.r :7 krijg ik als je eenmaal zelf mag spelen. ( je stapt uit de auto ) een zwart beeld met alleen mijn hud erin verder niks. Hoor wel de background geluiden maar das dan ook alles.
En alles reageert zo TRAAAAAAAG het lijkt net of alles op 1fps loopT.
Progje uiteraarD gedeinstalleerd en reg keys verwijdert + F.E.A.R opnieuw geinstalleerd maar het mag niet baten..

1 woord : ***!@*@**@*!*! :(

[ Voor 4% gewijzigd door Fusion_XT op 06-08-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle gamershell.com mirrors zitten propjes vol, dat is lang geleden dat ik dat heb meegemaakt! :o

Zo spoedig mogelijk downloaden deze demo, MP demo viel me vies tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:52:
Zo spoedig mogelijk downloaden deze demo, MP demo viel me vies tegen!
Benk ik met je eens, maar dit is echt super!! niet gezond.. dis mn 10e keer dak die demo speel, en hij blijft vet :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:16:
Iemand wou een screenshot van dat gangetje?? Kompt ie:
[afbeelding]

Je scheitt echt honderd kleuren, nu een keer snachts spelen :P:P
Dat is echt t kutste stukje idd :D

Ik schrok zo erg toen ik eenmaal bij die deur was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:42
Net geinstalleerd en even gespeeld, wat een gaaf spel.
Deze is het denk ik wel waard om te kopen.

Loopt op mijn AMD 3200, windows XP 64 bits edition en 1 gig aan geheugen op een 9800PRO als een zonnetje. 1280*960 met alles op high of medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Downloaden van www.games.telenet.be gaat ook altijd snel. Heb daar vanacht met constant 577KB weggetrokken. Even registreren is zo gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Wie een beetje verstand heeft van nieuwsgroepen, hier is een nzb:

NZB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Gelukkig F.E.A.R werkt weer :D....TuneXP toch maar weer geinstaleerd en wat bleek alles wat ik in had gesteld stond nog aan...
Nou paar dinge uitgezet en hij doet het weer :D O-) JOEPI !.

Maar damn wat zijn die effecten toch onwijs gaaf zeg !
Gaat weer spele })

Ow en kijk hier voor al uw Resolutie en Widescreen gebeuren :D http://forums.vugames.com...pa?threadID=865&tstart=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 14:15
Hmm, ik heb problemen met het geluid :(. Ik hoor geen stemmen, behalve in de intro en vlak na het gesprek tussen die 3 karakters.

Beetje jammer. En ik heb vanalles geprobeerd; minder sound channels, hardware acceleratie omlaag, 'nieuwe' drivers (heb een Audigy 1, drivers dateren uit 2003 ofzo :/ ). Iemand ook last van / tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Laatst online: 10-09 16:54
Wat een game!
Ik heb een 2600+ met 512 MB geheugen en een Radeon 9800pro, dus ik dacht dat het er enorm crappy uit zou zien met enorm veel framedrops, maar de automatische config maakt er toch nog wel wat moois van.Ik vind het er goed uitzien, en door die kleine dingetjes (luiken die spontaan dichtgaan, dat meisje uiteraard) schrik je je best vaak een ongeluk, op een goede, excuse my french, mindfuckerige manier. Tis tenminste orgineler dan een Imp achter mn rug spawnen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Ik schrok al in het begin, dat ze zo langs komt en dan hoor je haar lachen.
Gistere avond toen ik hem net binnen had, zo van:

Aaaaaaaaaaghhhhhhhhh

Toen ben ik maar gaan slapen, was al laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de demo gespeeld, en ik moet zeggen dat het er erg vetjes uitziet, maar ik ben echt niet geschrokken ofzo. Jullie zijn vast allemaal schijtluizen :p

Ik heb trouwens een Athlon 2600+ 1 Gig ram en een X800 Pro, en het spel draait vlotjes op 1024*768 met alles op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:44:
Ik heb net de demo gespeeld, en ik moet zeggen dat het er erg vetjes uitziet, maar ik ben echt niet geschrokken ofzo. Jullie zijn vast allemaal schijtluizen :p
Het verschil tussen:

In de morgen met de gordijnen open, fluitende vogeltjes en je familie onder in de huiskamer
en
's avonds om half 2 's nachts in je uppie op je kamer zitten met alleen het licht van de monitor en 5.1 door je speakers.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer vette demo. Dat meisje schrik je wel van alleen ben ik benieuwd of ze het hele spel ook zo spannend kunnen maken. Demo was wel zeer kort.

Het verschil tussen:

In de morgen met de gordijnen open, fluitende vogeltjes en je familie onder in de huiskamer
en
's avonds om half 2 's nachts in je uppie op je kamer zitten met alleen het licht van de monitor en 5.1 door je speakers.

lol, precies. Ik raad het ook aan om het spel 's nachts te spelen. Vanmorgen schrok ik er niet zo van.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik heb de demo ook ff uitgespeelt echt super vet. vooral dat schrik moment bij die ladder geniaal bedacht en uitgewerkt. maar nog even vraagje. ergens in het midden van de demo kom je een tegenstander tegen die een vette armor aan heeft.. kreeg hem de eerste 3 pogingen niet dood. pas nadat ik 2 granaten en hem volgepompt had met mijn shotgun wou hij gaan liggen. (leuke gun heeft hij trouwens painkiller any one?) is er een makkelijkere manier om hem te pakken ofzo??

ik kijk heel erg naar de retail. denk wel dat ik hem ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Is er een manier om je FPS ingame te zien, of gebruiken we daar FRAPS voor?
Draait hier rete-soepel :)

Wat me wel opviel is dat die machinegeween altijd 3 kogels schieten, en dus niet stoppen met schieten als je de linkermuisknop lostlaat ... Nog even zoeken of ik dat ergens kan instellen...

[ Voor 49% gewijzigd door Shaidar op 06-08-2005 13:09 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:33

Quakie

quakelen

Pff, oke heb geen UBER pc meer maar toch nog wel een waarvan je zegt die moet hem lekker trekken.. niet dus :( Als ik voor de gein alles op maximum zet haal 9fps....... heb nu alles zowat medium staan en nog zit ik net boven de 30fps.. zeer raar...... ook zwaar swap gebeuren, de game freesht vaak, nu draaide de multiplayer demo gewoon zwaar goed hier. :? Ik vind ook dat op sommige plekken de game gewoon .. redelijk standaard eruit ziet en helaas is dat niet terug te vinden in je FPS.. Zeg eerlijk... sta je in gangetje zowat helemaal donker... lol zit je nog aan 39FPS...

Ik vind hem wel vet.. zeer mooie effecten en lekkere gezonde spanning.... ben benieuwd naar de uiteindelijke game.... ga hem zeker halen als de reviews hem een dikke voldoende geven..

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Ja, dat swappen is ook het grootste probleem bij mij...ik moet nog ff checken welke van de computeroptie's wordt beinvloed door de hoeveelheid ram. Ik heb maar 512, maar verwacht dan eigenlijk dat de auto detect de optie die daardoor wordt beinvloed ook laag genoeg instelt. In elk geval, world detail heeft te maken met de cpu, dus die is het in elk geval niet.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draaid hier ook nie echt dat je zegt soepel.
Bij zware vuurgevechten zit ik denk wel aan 15 /20 fps. En Bij dat grote plein buiten is het helemaal triest. Als je een bepaalde kant op kijkt zit ik aan 6 fps ofzo:S
Heb alles op medium al @ 1024x768x32. Denk toch echt dat me vid kaart beetje bottleneck is?
Maar ff midrange r520 kope denk. Want dit moet ik zkr goed kunne spele :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
shaidar schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:08:Is er een manier om je FPS ingame te zien, of gebruiken we daar FRAPS voor?
Draait hier rete-soepel :)
Wat me wel opviel is dat die machinegeween altijd 3 kogels schieten, en dus niet stoppen met schieten als je de linkermuisknop lostlaat ... Nog even zoeken of ik dat ergens kan instellen...
Fraps is gratis en daarmee kun je de framerate real-time ingame bekijken. Verder zal er ook vast wel een console commando zijn maar daar heb ik nog niet naar gezocht.

En over dat schieten, iemand opgevallen dat er minder casings vallen dan je afschiet? Of heb ik dat niet goed gezien? Verder is het meisje een best wel leuke factor in het geheel omdat het je zo'n creepy gevoel bij het geheel geeft. Dat rail-gun achtig wapen is trouwens erg relaxed. 1 shot, 1 kill })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 10-09 09:44
Hmm, dit word moeilijk @ specs..
xp2000+ palomino
512ddr266 cas2.5@cas2
9800se @ pro @ 412/355

Zit vrijwel aan minimum requirements 8)7
Laat ik mn swapfile maar eens ergens anders neerzetten :P

[ Voor 43% gewijzigd door geez op 06-08-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een swapfile ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Oke even update misschien hebben mensen er wat aan.. je weet het nooit...

Ik heb uninstall gedaan... en na reboot de game geinstalleerd waar Sierra hem wilt hebben ipv andere partitie...

Enige wat ik veranderd heb erna was mouse smooth uitgezet....

Ding draait ipv medium at 1024.. nu op maximum at 1280. en nog hogere fps ook! :? zeer vreemd...

Swappen is nog steeds dik aan de orde en vind dat zwaar irri..zeker aangezien ik 1 gig heb...
Man waar gaat het heen? simpele game draaien heb je al 2gig nodig... pfff.... beetje offtopic maar ga me er steeds meer aan irriteren.. bedoel zie de consoles.. 512Mb voor alles en die moet deze game soepel draaien...

maar goed, misschien fixen ze het nog voordat de game uitkomt... man creepy.. heehhe..
al mensen opgevallen dat als je moeilijkheidsgraad wijzigd dat ze ook compleet anders reageren en staan? stond bij eerste mannetje te wachten totdat ie in hoekje ging staan zodat ik hem met 1 kogel neer kon leggen... nou niet komen dus... draaide me kop om het hoekje en die gozer zit zijn magazijn op mij leeg te schieten. hehee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie specs in sig, en ik heb pc op high en videocard settings op high, en toch looptie niet helemaal soepel :/ heb je echt 2 gig nodig voor deze game ? Ik denk lekker een van de beste kaarten en dan hij een game nog niet soepel laten lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootste boosdoeners van fps zijn de AA en soft shadows in dit spel. Allebei uitzetten.
De rest op max en draait hier wel rond 40 fps op x800xt pe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:18:
Grootste boosdoeners van fps zijn de AA en soft shadows in dit spel. Allebei uitzetten.
De rest op max en draait hier wel rond 40 fps op x800xt pe.
En laat dat nou juist zo'n kaart zijn waarbij je verwacht dat je AA en soft shadows aan kan hebben staan :P Ik heb een 6600GT en ik zou verwachten dat ik hem zou kunnen spelen op 1024*768 en medium, maar dat valt vies tegen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Ik kan hem spelen op medium maar, ik heb ook 1024 mb, en ik heb AF maar op 2x gezet inplaats 4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:20:
[...]

En laat dat nou juist zo'n kaart zijn waarbij je verwacht dat je AA en soft shadows aan kan hebben staan :P Ik heb een 6600GT en ik zou verwachten dat ik hem zou kunnen spelen op 1024*768 en medium, maar dat valt vies tegen.
ja echt belachelijk hoge systeemeisen heeft dit spel. Ik speel trouwens op 1280 x 960. Iemand anders betere instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ik heb me nieuwe systeem donderdag gekregen en vrijdag komt f.e.a.r uit! geniaal!

Alles op max 4x aa 1024x768 zonder enige frame drops!

heerlijk spel!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:51:
Ik heb me nieuwe systeem donderdag gekregen en vrijdag komt f.e.a.r uit! geniaal!

Alles op max 4x aa 1024x768 zonder enige frame drops!

heerlijk spel!
Weet je zeker dat je aa hebt aanstaan? Als je het spel namelijk gewoon start en je had al aa aanstaan, blijkt het dat ie uitstaat.
Moet je ingame naar je opties gaan en opnieuw doorklikken naar 4 x aa en ok drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb FSAA en AA uitgezet en hij loopt al wat soepeler, want kheb system op high staan en video card op maximum, maar als ik een hoek omga heb ik 0.5sec delay ofzo en dan looptie redelijk. Maar mensen boeie dattie niet goed loopt het is nog maar een demo ;) ik vrees niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik kreeg bijna een hartverzakking bij die trap. :o
Edit: Nu in die gang ook weer, wat is dit voor ziek spel. 8)7

Zo uitgespeeld. :*)
Als ze dit niveau vast kunnen houden dan wordt het een topper.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een screenie, dit stuk blijft zo vet :D uber geil dit spel :D

klik voor groot
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~henkproper/FEAR/naamloos.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:06:
Ik heb FSAA en AA uitgezet en hij loopt al wat soepeler, want kheb system op high staan en video card op maximum, maar als ik een hoek omga heb ik 0.5sec delay ofzo en dan looptie redelijk. Maar mensen boeie dattie niet goed loopt het is nog maar een demo ;) ik vrees niets
Ik probeer de dag dat ik fsaa uit moet zetten te vermijden. Die kartels doen gewoon bijna pijn aan je ogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:10:
spoiler:
Ik kreeg bijna een hartverzakking bij die trap. :o
Edit: Nu in die gang ook weer, wat is dit voor ziek spel. 8)7
[..]
hartverzakking? :O watje... ;)
spoiler:
Ik schrok niet, was wel verrast dat je haar nu eindelijk eens van dichterbij zag

[ Voor 10% gewijzigd door Gody op 06-08-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:06:
hmmmm ik zag gewoon 4x aa aanstaan in het ingame menu! en nooit geen problemen!

Specs zijn:

Athlon 64 X2 4400+,WD 74GB 10000RPM,Hitachi 250GB 7200RPM,OCZ 4x512MB PC3200 EL Rev2 Platinum ,Zalman CNPS7700-Cu DFI Lanparty NF4 SLI-DR ,Coolermaster Stacker
Nec3540 ,Tagan 530W *2Force Serie* XFX 7800GTX Extreme Edition 256MB

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah maar jij hebt toch ook wel een sneller systeempje + je hebt 2 gig aan ram, binnenkort ook ff kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit speel werkt bij mij niet goed met 3d classes of hoe het ook heet als je beeld goed instelt
kan je je hud info niet meer zien, betje jammer veder een super speel jammer dat demo zo kort is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Wat wel zéér vervelend is, is dat als je de demo quit, dat gij je default webbrowser fullscreen opent op hun website ... knap staaltje van vervelendheid!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Na een beetje tweaken heb ik mijn settings gevonden zodat ik (vrijwel geen?) framedrops onder de 30 krijg (het gemiddelde ligt dus nog wel iets hoger)

Alles op zijn hoogst behalve:

soft shadows uit, scheelt +- 10fps.
fsaa en af uit (trilinear), scheelt elk +- 5 fps
textures op medium, omdat ik te weinig geheugen heb. Nu schokt het spel niet meer omdattie moet swappen.

En daarnaast kan ik altijd nog ff mijn 6800gt op ultra zetten, is weer +8fps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen heb een probleem, als ik het spel opstart krijg ik alleen maar zwart beeld, en doet hij verder niks meer:S unistalle en opnieuw instaleren helpt ook niks:S, terwijl ik het gisteren avond nog heb gespeeld?? op ander systeem heb ik ook hetzelfde:S iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

darkphoenix schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:20:
[...]

hmmmm ik zag gewoon 4x aa aanstaan in het ingame menu! en nooit geen problemen!

Specs zijn:

Athlon 64 X2 4400+,WD 74GB 10000RPM,Hitachi 250GB 7200RPM,OCZ 4x512MB PC3200 EL Rev2 Platinum ,Zalman CNPS7700-Cu DFI Lanparty NF4 SLI-DR ,Coolermaster Stacker
Nec3540 ,Tagan 530W *2Force Serie* XFX 7800GTX Extreme Edition 256MB
lol als die hier niet goed op draait zou ik de pc ala sec terug brengen naar de zaak en zeggen wat een bagger ding! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

Klippy

Still Game

Wel cool die demo zover ik kan zien, is echt goed eng ook en coole acties van vijanden, alleen heb ik maar een stukje kunnen spelen. Zal binnenkort op lagere settings spelen, maar 1024 en medium settings is hier echt niet te doen.

Best jammer, want ik heb geen zin om in nieuwe PC's te blijven investeren, heb nu niet echt meer het modernste, maar ik kon nog wel mee komen met de meeste games behalve BF2. BF2 boeit me ook niet, maar dit spel had ik graag willen spelen.
Vind het alleen niet de moeite van het kopen als ik het toch op 800x600 moet spelen, dan is alle sfeer voor mij er wel uit.
Dus helaas...

Heb trouwens een XP2400+ met 1GB en een 128MB GF4 Ti4800 en dat vind ik nog niet oud genoeg om te gaan upgraden.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28

Killjoy

Klingon lawn products

Wow, wat een demo. Erg lekker loopt het niet op een 9700 pro @ XP3000+ met 1GB op 800x600 en detail medium en FSAA uit (prefereer een hoog aantal FPS) maar in ieder geval niet echt last van delays en da's dan wel weer zo prettig. Nieuw systeem staat echter pas over een maand of 10 op de agenda....

Moet alleen voor mezelf nog even bepalen of ik het nou wel zo leuk vind, maar ik ben er positiever over dan Doom III, wat die vond ik veel te donker. Ben me wel viermaal kapotgeschrokken.

spoiler:
De 1e keer toen dat kind ineens achter me stond. De tweede keer dat de deur dichtging, ik me omdraaide en dat kind op met afkwam. De derde keer toen ik naar het eind van de gang liep en ik een moment - weet niet precies wat - zag. De vierde keer toen dat kind via het plafond op me af kwam lopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Killjoy op 06-08-2005 16:58 ]

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Klippy schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:53:
Wel cool die demo zover ik kan zien, is echt goed eng ook en coole acties van vijanden, alleen heb ik maar een stukje kunnen spelen. Zal binnenkort op lagere settings spelen, maar 1024 en medium settings is hier echt niet te doen.

Best jammer, want ik heb geen zin om in nieuwe PC's te blijven investeren, heb nu niet echt meer het modernste, maar ik kon nog wel mee komen met de meeste games behalve BF2. BF2 boeit me ook niet, maar dit spel had ik graag willen spelen.
Vind het alleen niet de moeite van het kopen als ik het toch op 800x600 moet spelen, dan is alle sfeer voor mij er wel uit.
Dus helaas...

Heb trouwens een XP2400+ met 1GB en een 128MB GF4 Ti4800 en dat vind ik nog niet oud genoeg om te gaan upgraden.
Pixel Doubling en Force DX8 Shaders al geprobeerd?

FSAA +AS, soft shadows en resolutie schijnt de game zwaar te maken. Deze als eerste wijzigen scheelt aanzienlijk behalve het geswap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Klippy schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:53:
quote]
Precies. Ik ben er ook een beetje zat van. Net nieuw systeem a64 3000+ 6600gt en kan dit nauwelijks draaien, nu weet ik niet of dit alleen met de demo zo is. ik hoop dat dit spel geport wordt naar x360 of zo, pc's worden mij te duur voor gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

Ik heb wat opgemerkt:
Als het spel na het eerste filmpje opnieuw gaat laden lijkt het wel alsof het spel nogmaals geladen wordt, dubbel dus.
Als je kijkt naar je Taakbeheer zie je dat het spel "maar" 500 MB gebruikt + plus wat achtergrond progjes (300MB ofzo), in totaal is het bebruik over de 1100 MB, de rest is dus niet unloaded of iets dergelijks en ook niet zichtbaar in je taakbeheer.
Lijkt mij gewoon een bug dus.
Gelukkig is het nog maar een demo, maar toch vervelend al die schokken van het swappen.

Verder strakke game, bijna een film. s'Avonds gordijnen dicht licht uit en geluid hard, is eens iets anders dan een filmpje pakken.

[ Voor 10% gewijzigd door tweakraiser op 06-08-2005 17:16 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

Klippy

Still Game

Quakie schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:59:
[...]

FSAA +AS, soft shadows en resolutie schijnt de game zwaar te maken. Deze als eerste wijzigen scheelt aanzienlijk behalve het geswap :(
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar je het over hebt.
FSAA enzo staat uit, dat gebruik ik nooit, is m'n systeem te traag voor.
Pixel Doubling zegt me niks en wat je precies bedoelt me force DX8 Shaders ontgaat me ook, al kan ik me daar wel wat bij voorstellen, alleen niet in de context.

Dus zeg het even in gewoon Nederlands? :+

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee om mijn probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Quakie schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:59:
[...]

Soft shadows uit gaf mij de grootste boost en tegen een relatief kleine hit in beeldkwaliteit..

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

het hapert wel als de ziekte :
xp 2600+
512mb ddr pc 400
9600xt

heb het spel de performance laten kiezen en aleen keys verandert, maar het hapert nog wel flink

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t net ff gespeeld en het ziet er echt super uit :) ik heb alleen word detail verhoogd en de rest laten staan zoals het stond (3500+, x800xt-pe, 1gb ram) en het loopt echt super. Ik merk alleen een kleine hapering als ik in een nieuwe ''gebied'' kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Erg vet spel !!! Grafisch erg mooi, mooie effecten ( die gaten in de muur, vonken etc bij schieten, en uiteraard die slow mo ... damn ... )
En vind dat je er echt ingezogen wordt. Deze ga ik dit weekend al pre-ordenen denk ... Ben erg benieuwd naar de full, maar als ze dit aanhouden ( zoals al eerder gezegd ergens in dit topic ) dan wordt deze game een topper dunkt me ...

Ik ga nog wel effe 1 en ander upgraden in mijn pc, aangezien hij af en toe toch wel lagt. En ik houd nou eenmaal van veeeel eye candy ... Dus dat wordt even upgraden ... Maar dat heb ik er zeker voor over.

Maar al met al dus een zeer vette game. Eindelijk weer eens een game die me echt erg interesseerd op meerdere vlakken. Mooie wapens ook btw ! Schieten erg lekker, en vooral die one-shot laser achtige geval ( ben effe naam kwijt .. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou geen Pixel Doubling aandoen, dat is superlelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er meer mensen die het spel niet meer o 8)7 pgestart krijgen?? en alleen zwart beeld krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook de demo uitgespeeld, wat een über spel _/-\o_ wel kort.
Ik heb de settings op medium staan met een resolutie van 1024x768.
Spel draait redelijk, ik zit eraan te denken om mijn videokaart te upgraden,
System: Athlon 64 3200, 1gig ram, DFI Lanparty mobo NF3 250gb, Ati Radeon 9800 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

Game ontwikkelaars worden steeds gekker. Games maken waarvoor je 2 gig aan geheugen + een gloednieuwe videokaart voor nodig hebt. Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt?

Ik boycot deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar je het over hebt.
FSAA enzo staat uit, dat gebruik ik nooit, is m'n systeem te traag voor.
Pixel Doubling zegt me niks en wat je precies bedoelt me force DX8 Shaders ontgaat me ook, al kan ik me daar wel wat bij voorstellen, alleen niet in de context.

Dus zeg het even in gewoon Nederlands? :+
Sorry, dacht dat je wel de options schermpjes doorlopen had...
Beiden komen er voor bij advanced graphics settings...

Hierboven werd alleen gepost dat pixel doubling (halve resolutie van het origineel) lelijke beelden opleveren....

DX8 shaders... game pakt intern een andere pad om je 3d kaart aan te spreken.... (voornamelijke bedoeld voor de Geforce FX serie) en gaat niet op zoek naar DX9 shaders wat je kaartje niet kan weergeven..

Ik zou dus even je settings nalopen....

FSAA uit
Triliniar filtering selecteren
Force DX8 shaders
1024 resolutie

en hopen dat ie beter draait! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Het is natuurlijk van de zotte dat je voor een nieuw spel je pc moet upgraden/aanschaffen.
Maar heb je hem eenmaal is het wel een heeeeel mooi spel! ik ga binnen kort ff met fraps spelen kijken wat ik aan fps heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Net ook de demo gespeeld. Iedereen loopt weer te scheuren van "Oh wat eng!!!" en "Ik schrok me kapot!" Nou niks daarvan hoor. Ok sommige stukje denk ik van WTF!
spoiler:
Bv bij die trap
en op andere stukje is het meer van dat het spannend voelt. Maar nooit echt van tering, ik schrik me de pleuris.
spoiler:
En dat stukje dat ineens die deur dicht slaat en je in die gang komt te staan. Dat was helemaal van: "duh, natuurlijk gebeurd hier wat"
Ok het is enger als Doom 3, maar dat stelde helemaal niks voor.

Het schrik-effect is dus weer niet echt aanwezig, gelukkig maar dat de actie goed is. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
Vanitas schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:42:
Net ook de demo gespeeld. Iedereen loopt weer te scheuren van "Oh wat eng!!!" en "Ik schrok me kapot!" Nou niks daarvan hoor. Ok sommige stukje denk ik van WTF!
spoiler:
Bv bij die trap
en op andere stukje is het meer van dat het spannend voelt. Maar nooit echt van tering, ik schrik me de pleuris.
spoiler:
En dat stukje dat ineens die deur dicht slaat en je in die gang komt te staan. Dat was helemaal van: "duh, natuurlijk gebeurd hier wat"
Ok het is enger als Doom 3, maar dat stelde helemaal niks voor.

Het schrik-effect is dus weer niet echt aanwezig, gelukkig maar dat de actie goed is. :)
Maar jij bent dan waarschijnlijk ook zo'n freak die de gemiddelde horror film ook niet eng vindt.. Gelukkig is niet ieder mens hetzelfde en zal de gemiddelde gamer dit echt wel eng vinden, net zoals Doom3..

En voor de mensen die lopen te zeiken over de systeemeisen, koop lekker een console, dan hoef je slechts om de 4-5 jaar te upgraden.. Je zit echt verkeerd op de PC qua gaming als je je daarover druk maakt..

[ Voor 13% gewijzigd door Inflatable op 06-08-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zekers mooi graphics
Draaid hier super met alles op het hoogste behalve met AF op 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de demo. De intro kan ik perfect laden en ik kan zo het gesprek tussen 3 mensen volgen (dus toch al rendered beelden), als hij dan het volgende stuk wil laden stopt het echter. De laadbalk maakt geen vooruitgang en als ik naar cpu gebruik kijk zie ik 0%, ook geen tikkende hardeschijf ofzo.

Erg jammer want ik ben benieuwd hoe hij speelt.

EDIT:

Ideetje: zou iemand me van een savegame voor de eerste level kunnen geven. Misschien gaat hij dan wel inladen. Dank bij voorbaat (eg0@pandora.be)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 09-09 20:21
Hoe kill je die gast met bodyarmor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
htf99 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:31:
Niet volgens mij.
Ik ren er altijd gewoon langs met slomo aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Inflatable schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:13:
[...]
Maar jij bent dan waarschijnlijk ook zo'n freak die de gemiddelde horror film ook niet eng vindt.. Gelukkig is niet ieder mens hetzelfde en zal de gemiddelde gamer dit echt wel eng vinden, net zoals Doom3..

En voor de mensen die lopen te zeiken over de systeemeisen, koop lekker een console, dan hoef je slechts om de 4-5 jaar te upgraden.. Je zit echt verkeerd op de PC qua gaming als je je daarover druk maakt..
Nou horror films kijk ik niet. Daar vind ik niks aan. En de films die ik heb gezien vond ik idd niet echt eng.
htf99 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:31:
Erm... gewoon schieten?? Gewoon op zn kop mikken en bullet-time gebruiken. Ik heb em gewoon zo neergekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 06-08-2005 18:37 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melly schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 07:58:
Grafics zijn netjes...
Met mijn specs kom ik rond de 40 fps met alles op max en 1280x960.
Echter als je een soort nachtmerrie krijgt en je loopt door die gang met al dat bloed aan het plafond heb ik een enorme drop naar 15 fps.
Wat ik echt een verschrikkelijk mooi effect vond was toen je in dat gedeelte kwam met dat reflecterende water onder het rooster waar je op loopt.
Al die reflecties op de wanden...dat zag er erg mooi en creepy uit.
Echter ook dit vond mijn kaartje niet leuk ;)
Ik heb zelfde probleem. Memoryleak? Even ctrl +alt +delete naar desktop en weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Xrenity schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:35:
[...]

Niet volgens mij.
Ik ren er altijd gewoon langs met slomo aan :)
Die kan je dus wel killen. In slow-mo welteverstaan. Mik steeds op z'n hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 09-09 20:21
PcManiaxx schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:02:
[...]

Die kan je dus wel killen. In slow-mo welteverstaan. Mik steeds op z'n hoofd :)
Ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen in het wel bekende gangetje. Schiet eens op het plafond voor mooi effect. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Laatst online: 09-09 11:15
Het is een _/-\o_ Game.. Alleen is m`n pc er niet zo blij mee.. ;(
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!