UPC Download-limiet van 2 Gieg/maand?

Pagina: 1
Acties:

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Ik heb hier geruchten over gehoord, UPC wil een download-limiet gaan invoeren?! Weet iemand hier meer van?

All that you know, is at an end

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

ik weet wel:

CASEMA DOWNLOAD-LIMIET 1 GIG PER MAAND....!!!!:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CASEMA DOWNLOAD-LIMIET 1 GIG PER MAAND....!!!!
ah joh, red je toch nooit >:) >:)

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
so what ?

Zit niet zo te zeiken man. Je wist van te voren dat dit zou komen als mensen 14gig per maand downen. Ik geef UPC groot gelijk.

Wees blij dat je niet met je te dure telefoon lijn zit..

• Obi
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Op woensdag 10 januari 2001 22:33 schreef Capoeiristas het volgende:
so what ?

Zit niet zo te zeiken man. Je wist van te voren dat dit zou komen als mensen 14gig per maand downen. Ik geef UPC groot gelijk.

Wees blij dat je niet met je te dure telefoon lijn zit..
14 gig per maand??? Dat heb ik in twee, a drie dagen binnen...

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Op woensdag 10 januari 2001 22:31 schreef Longbowh het volgende:

[..]
ah joh, red je toch nooit >:) >:)
hee, ik wil niet patsen, maar als ik 24 uur per dag ga downloaden, haal ik wel 300MB per dag hoor...!!! en dan gaat het dus BEST nog snel...!!!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op woensdag 10 januari 2001 22:45 schreef Obi het volgende:

[..]
14 gig per maand??? Dat heb ik in twee, a drie dagen binnen...
Dat bedoel ik dus.

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ja je kan ook aso doen ja... Ik zit zelf rond de 6 gieg in de maand, netjes onder de limiet van sonera, maar er zijn ook gasten die donwloaden tot ze er bij neervallen en dan branden ze en dan gaan ze weer verder met downloaden, dan heb je er ook geen ruk aan.....

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 19:51
zucht gaan we weer... :r

Het enige grappige aan die limit van chello is dat als je 150kb/s haalt je de limiet na een kleine vier uur al passeert. Dat is nogal weinig t.o.v. het aantal uren in de maand.

Maar goed ik ga me niet in een discussie mengen over wat wel en niet aso zou zijn. Iedereen moet voor zichzelf weten wat ie doet, en wat iemand doet is niet meteen de norm voor anderen. Iedereen moet kappen met jehova getuige uit te hangen en anderen proberen te bekeren.

Fakir

Verwijderd

Amen! :7

• Longbowh
  • Niet online
hee, ik wil niet patsen, maar als ik 24 uur per dag ga downloaden, haal ik wel 300MB per dag hoor...!!! en dan gaat het dus BEST nog snel...!!!
ik wil ook niet patsen, maar dat haal ik in iets meer dan half uur ;)

14GB per maand = niks, er zijn -veel- mensen (ik niet) die 70GB/maand downloaden...

14 ga ik denk ik nog net overheen, maar ik betaal niet voor niks FL90,- per maand...

ik hoop dat tegen de tijd dat dat limiet in wordt gevoerd ADSL hier beschikbaar is en dan ben ik meteen vertrokken bij UPC/Chello

Verwijderd

Ik heb hier Essent@home, hiermee haal ik 350 kB/s. Ik download echter niet echt veel, vooral demo's enzo. Maar als jullie 20 Giga per maand downen, wat mag dat dan wel niet zijn?? Zitten jullie elke warez site leeg te halen ofzo?? :?
Pagina: 1