Sorry verkeerde topic...kzie het nu ook.

bleh. dat is kloteVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:18:
Gisteren gesproken met Panasonic NL en de verwachte leverdatum is opgeschoven. Nog twee a drie weken geduld voordat hij in NL leverbaar wordt.
Verwijderd
Welke samples? Waardoor zou de beeldkwaliteit van de FX8 slechter kunnen zijn dan van de FX7? De FX8 is toch gewoon hetzelfde model als de FX7, maar dan met meer features/functies?Van de samples die nu van de FX8 beschikbaar zijn heeft men de indruk dat de fotokwaliteit erop achteruit is gegaan t.o.v. de FX7.
*Its worth checking the F10, I think*
FujiFilm F10 isn't any bigger than the S400. I don't have the S400 with me, but I think both should be roughly the same in dimensions with the dpr database info. I still think that you should pay some attention to the Fuji F10 and check the sample pictures. There are comprimises to made, and you will see if the minor degredation of image quality worth the benefit of the extremely effective low noise Super CCD. I myself is leaning towards the SuperCCD, though I will need to seriously test the Fuji machine a few more times to be sure of it. I am convinced, just needing much more envy factors to actually upgrade my Pana FX-7
*FX-7 battery life*
FX-7 battery life is poor in today's standard. It can take around 120-150 pics per charge. But I can attain 200+ with eco modes and very deciplined usage. Even if you are going on vacations, 2 extra batteries can get you sorted with the battery problems. Check the followiing link as how my FX-7 survived my few trips so far.
http://forums.dpreview.co...rum=1033&message=13549775
*Its not worth the wait for the FX-8 US release if you need the camera soon*
I think if you have already narrowed down your need on specific image quality and small size requirements, then I would say there are no points waiting for the FX-8. The 8 won't be around in the North Amreica stores for months, if it ever make it. No points waiting for the totally uncertian release dare. And there will not be any significant imgage quality improvements. The image processor Venus Engine Plus will have 33% heavier shadow noise reductions, but initial samples seem to indicate the reduction process have some visable effects on the image detailness. The autofocus can be faster with FX-8, but most casual users here in the forum reported they are happy with the present performance of FX-7. THe FX-8 will have speakers for movie play back, but that's insignificant to most users I think. Finally, the battery life is doubled, but still not long enough to save you from spare batteries. You will need one, instead of 2 if the improvement is really limited to 100% max.
*Bottom line*
I think the bottom line is you should first check the F10 seriously with its samples and try it out in a store. Then you review the weak points of FX-7 to remind yourself what you will be facing if you own the FX cameras. Go to get the FX-7 or F10 if you have no regrets after this review ecercise.
If you have any doubt after reading the FX-7 shortcomings and the F10 samples, wait for a month till the other part of the worlds get hold of the FX-8. Check the user reports and tuser samples to decide if you really wait want a grey market FX-8 over the FX-7. I will mean you should at least plan the purchase from July onwards, if you are lucky enough to find enough suer comments by that time.
If I were you, I will simply try out the FX-7 and F10 cameras in person to make up my mind soon
Hope these helps.
Verwijderd
Verwijderd
De Venus Engine Plus is dus een zuinigere versie van de Venus Engine 1, waardoor de accu van de FX8 minder snel leeg raakt.SunnyYip wrote:
> "Venus Engine Plus
> This is a more energy efficient version of the original
> picture-enhancing Venus Engine.
Now aint that marketing ? They are basically saying that the Engine Plus is better than the original Engine which was Engine I, but the way they have worded it, most consumers will be mislead into beliving it is better than Engine II.
'There is something Pagan in me that I cannot shake off. In short, I deny nothing, but doubt everything.'
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 13:42 ]
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 23:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De Panasonic DMC-FX8 is al verkrijgbaar bij meerdere winkels. Bijvoorbeeld bij Foto Video Select in Den Haag.via vertegenwoordiger van haagtechno! hij had een paar gereserveerd! is verder nog niet te krijgen
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 23:49 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 23:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat ziet er zeker goed uit, hoewel ik het aantal MP wel ietwat overdreven vind. 8.3 MP, continue belichte sensor (er is geen gat waar je doorheen kan kijken). Dat levert weer de nodige ruis op. De sensor is echter wel groter dan de meeste andere compacts: 1 /1.65".Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:24:
Beetje oftopic misschien, maar Panasonic komt nu ook met een andere nieuwe camera. Niet zo klein, maar zeker zo mooi. Weet iemand hier al iets over??
Panasonic Lumix DMC-LX1
[ Voor 9% gewijzigd door Brent op 22-07-2005 11:34 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Holy smoke, die voorbeeldfoto's zien er echt goed uit!Breepee schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:09:
[...]
Dat ziet er zeker goed uit, hoewel ik het aantal MP wel ietwat overdreven vind. 8.3 MP, continue belichte sensor (er is geen gat waar je doorheen kan kijken). Dat levert weer de nodige ruis op. De sensor is echter wel groter dan de meeste andere compacts: 1 /1.65".
Voor de rest zijn de specs echter ideaal. 28-112mm (28mm vind ik een must), 30fps filmpjes, op zelfs 848x480 (da's een flink oppervlak). Het feit dat het breedbeeld is, is opzich geen voordeel, maar is imho een pluspunt. Pixels zat om erin te knippen iig. Als klap op de vuurpijl optische image stabilisatie.
Voorbeeldfotos: http://panasonic.co.jp/pa...x/gallery/models/lx1.html
Hoezo maakt de FX8 mindere foto's?sjobiscity schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:29:
mijn conclusie hieruit is:
de fx7 wordt nu de deur uit getrapt, en een aantal zaken hebben leuke partijtjes opgekocht. bijvoorbeeld dixons. Ik heb zelf een setje besteld bij pixmania, die komt als het goed is morgen hierheen.
de fx8 maakt mindere foto's heeft wel een betere accu, maar het is nu dus voordeliger om gewoon een fx7 met een 2e accu te bestellen.
de fx9 is ook onderweg, dus als je nog geen haast hebt zou je erop kunnen wachten.
dat er een nieuwe generatie super compactjes onderweg is is zeker, (kijk ook naar de f10), maar wanneer ze ook daadwerkelijk revolutionair worden is nog maar te bezien.
ik hoop iig erg veel lol te hebben van mijn nieuwste speelgoed.
Verwijderd
De beeldverwerking(LSI) van de FX8 heeft een iets lagere resolutie dan de FX7, maar ik merk niets ervan. Haarscherpe foto's/filmpjes en veel beter dan de concurrentie.Hoezo maakt de FX8 mindere foto's?
Iets anders; in hoeverre zijn instellingen manueel in te stellen? Shuttertime van 8s. kan ie aan, maar stel je dat dan manueel in?
'k heb een topicje voor de LX1 gemaakt: Panasonic DMC-LX1Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 18:01:
zullen we weer ontopic verder gaan DMC-FX8 staat erboven
Verwijderd
ik zou gewoon de dmc fx8 nemen. ik heb origineel tasje erbij en een kingston 133x 512mb geheugen erbij.. schiet lekker snel. kosten wel 50 euro maar dan heb je ook wat!MariahCareyLover schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:12:
Verdomd, ik kan niet met Google overweg
Ik heb eigenlijk 3 keuzes als het om deze cam gaat:
- DMC-FX7 nemen met 512Mb kaartje en extra accu voor 400 euro
- DMX-FX8 standaard nemen voor 361 euro incl. verzendkosten
- Wachten op de DMX-FX9
Wat zouden jullie adviseren?
Dat denk ik niet, grootste nadeel van de FX7 was, als ik mij niet vergis, de batterij. Door de batterij van de FX8 backwards compatible te maken, wordt de de FX8 niet meer verkocht, dat weet Panasonic ook welsjobiscity schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 16:53:
kan de fx8 accu in de fx7?
Heeft weinig met de batterij te maken.MariahCareyLover schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 17:05:
[...]
Dat denk ik niet, grootste nadeel van de FX7 was, als ik mij niet vergis, de batterij. Door de batterij van de FX8 backwards compatible te maken, wordt de de FX8 niet meer verkocht, dat weet Panasonic ook wel
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Mwa de IXUS is toch wel inferieur aan de FX serie volgens mij hoor. Ik zelf zit er nog steeds over te denken gewoon een FX-7 te halen met extra batterij...Raveon schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:14:
Damn! Ik hoor net van Panasonic dat de FX8 pas eind augustus begin september weer leverbaar is![]()
Ik heb er 1 besteld maar vind 4 weken wachten toch wel erg lang...
Twijfel nu ernstig over een Ixus, ondanks dat ze geen OIS en "maar" een 2" scherm hebben...
[ Voor 3% gewijzigd door Sensei_D op 01-08-2005 16:16 ]
FX8 is volgens mij ook stukken beter, ook uit deze test van 11 ultra compact digicam's komt hij als beste uit de bus!MariahCareyLover schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:15:
[...]
Mwa de IXUS is toch wel inferieur aan de FX serie volgens mij hoor. Ik zelf zit er nog steeds over te denken gewoon een FX-7 te halen met extra batterij...
[ Voor 22% gewijzigd door Je Moeder op 01-08-2005 17:05 ]
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Verwijderd
Waar heb jij hem dan besteld?Raveon schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:14:
Damn! Ik hoor net van Panasonic dat de FX8 pas eind augustus begin september weer leverbaar is![]()
Ik heb er 1 besteld maar vind 4 weken wachten toch wel erg lang...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 17:56 ]
Ik moet hem bestellen bij de lokale Combi foto. Ik had een Sony W12 maar die is kapot gegaan, ik had hem verzekerd maar moet nu wel daar 1 kopen. Als ik zolang moet wachten wacht ik dan ook liever iets langer zodat ik de FX9 kan kopen. Zal morgen nog maar eens langs gaan en kijken of hij hem niet ergens anders vandaan kan halen ipv Panasonic zelf...Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:55:
[...]
Waar heb jij hem dan besteld?
In de pricewatch staat een leverancier die hem (nog) gewoon op voorraad heeft voor E 349.
Tegen die tijd zou de FX9 beschikbaar moeten zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Arthur op 06-08-2005 23:32 ]
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Ik twijfel ook erg tussen de FX9 en de FX7, alleen ben ik steeds bang dat, als de FX9 leverbaar is en ik wil die niet, dat dan de FX7 niet meer leverbaar is.Raveon schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 11:12:
Je kan natuurlijk ook op de FX9 wachten, dat doe ik ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Sensei_D op 07-08-2005 11:53 ]
[ Voor 15% gewijzigd door IJsbeer op 08-08-2005 21:22 ]
Verwijderd
Mega O.I.S. A 3-minute Guide Vol. 1IJsbeer79 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:37:
Voor zover ik het begrepen heb: IS is juist nuttig als er weinig ligt is, dan gaat de sluitertijd omhoog en dus het nut van IS ook. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 22:48 ]
cooler master cosmo,gigabyte X58 ,Q720 ,3x2GB OCZ platinium,seagate 500gig 32 mb cache,HP ZR24W,Creative gigaworks progamer g500,creative X-fi Xtreme audio pci-e,selfmade waterkoeling 0db
OIS is niet bedoeld voor parkinson patienten hoorIJsbeer79 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:51:
Tnx voor de antwoorden! De reclame filmpjes van Panasonic vind ik nogal overdone. Ik heb gelukkig geen last van parkinson, dus dan zou OIS volgens de filmpjes niet nodig zijn
Ga nog eens bekijken of ik het missen van de instelmogelijkheden zal gaan missen.
Verwijderd
wat denk je zelf??????? als de fx8 pas in september weer goed leverbaar is... Dat ze dan de fx9 ook voldoende leverbaar hebben??? reken er maar niet op... Ik weet dat ze gewoon partijen van de fx8 achter hadden liggen terwijl hij toen (1 maand terug) nergens te krijgen was.... Gewoon schaarste creeeren en zorgen dat de fx7 opgeruimd wordt... dit zijn gewoon vragen vanuit de handel... er is niets erger dan een "oud" en "nieuwer" model naast elkaar te moeten verkopen...Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:55:
[...]
Waar heb jij hem dan besteld?
In de pricewatch staat een leverancier die hem (nog) gewoon op voorraad heeft voor E 349.
Tegen die tijd zou de FX9 beschikbaar moeten zijn.
Verwijderd
Ok, dan voor eens en voor altijd proberen opheldering te krijgen omtrent de vraag of de Venus II-engine (FX7) mooiere foto´s maakt ten opzichte van de Venus Engine Plus (FX8)....Arthur schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 23:28:
Ik ben er echter nog niet in geslaagd te kiezen tussen de twee. Zoals ik het zie is het als volgt:
<ul><li>FX7 heeft betere fotokwaliteit en die Venus II-engine die een eind maakt aan chromatic abberation en preciesere autofocus. Ik vind het design mooier, en bovendien is hij 30 euro goedkoper (goed voor extra accu). Grote nadeel vind ik echt dat toch het prijsverschil relatief klein is voor een (gevoelsmatig) 'overjarig model' dat mogelijk binnenkort ergens 'gedumpt' zal worden qua prijs (iemand toevallig een linkje?)
<li> FX8 is nieuwer, langere accuduur (maar toch nog zodanig kort dat je eigenlijk een extra moet kopen blijkbaar), maakt betere video's (doet me niet zoveel), maar heeft als grote nadeel dat hij een 'oudere' Venus engine heeft en de fotokwaliteit schijnbaar iets minder is en de autofocus-functie minder precies. Ik vind hem ook ietsjes minder mooi dan de -7
</ul>
Als de FX7 voor bijvoorbeeld EUR250 te krijgen was, of de FX8 identieke fotokwaliteit had aan de FX7, dan was de keuze gauw gemaakt. Nu word ik echter verscheurd door twijfel. Iemand nog suggesties, of liever nog: ervaringen?
UTRECHT
Hoe zijn eigenlijk de foto's in een wat donkerdere omgeving met de FX-7? Zou je anders eens een voorbeeldje kunnen posten? (liever met een langere sluitertijd dan met een hogere ISO waarde...)sjobiscity schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:12:
ik heb de fx7 en dat is ook een prima apparaat, ik heb er een extra accu bij en dat is toch wel prettig.
ik heb op 1 dag ook 380 foto's geschoten met veel wissen enzo, en toen had de 2e accu nog ongeveer de helft over. savonds alles in de laptop pompen en de accu's weer opladen (dat duurt een uurtje ofzo).
maar goed je moet dan inderdaad wel de beschikking over stroom hebben.
Hamvraag is: Wil je van bewegende dingen (mensen, dieren, auto's, whatever) foto's maken bij minder dan optimaal licht of fotografeer je alleen statische dingen?IJsbeer79 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:21:
Ik zit zwaar te twijfelen tussen de FX7/8 of de Fuji F10. Qua prijs ligt het allemaal aardig in de buurt, voordeel van de FX'en is de OIS, maar daar heeft de F10 ISO1600 voor.
Donkere omgevingen zouden beide camara's dus erg goede foto's moeten maken, ook vanuit uit de hand. Maar wanneer is nu wat een voordeel? Maakt het bijvoorbeeld uit als de lens ver uitgezoomd is, of wanneer is welke nu beter?
De FX7 iig wel. Dus dan mag ik aannemen dat de FX8/FX9 dit ook hebben.Rambo schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:43:
Heeft de camera een histogram?
Ok, tnx voor je duidelijke antwoord. Vanuit je beschrijving zal ik toch voor de F10 gaan.catchingfire schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:38:
[...]
Hamvraag is: Wil je van bewegende dingen (mensen, dieren, auto's, whatever) foto's maken bij minder dan optimaal licht of fotografeer je alleen statische dingen?
Met welke vorm van IS dan ook: het helpt alleen bij stilstaande onderwerpen. IS maakt het immers mogelijk om een wat langere sluitertijd te gebruiken, heb je bewegende onderwerpen dan wordt nog alles een grote waas.
Bruikbare hoge ISO's, zoals bij dSLR's en de Fuji F10, maken korte sluitertijden mogelijk bij minder optimale lichtomstandigheden.
Het ideale is natuurlijk hoge bruikbare ISO's plus IS... kwestie van tijd.
Ik heb voor de Fuji gekozen, enige vorm van stabilisatie is immers altijd wel te vinden: afvalcontainer, lantaarnpaal, muurtje, hekje, ...
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 15:45 ]
Is er meer in te stellen dan bij de IXUS 50 bjivoorbeeld? Heb je een overzicht van instelmogelijkheden ergens?IJsbeer79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:04:
... Grootste voordeel van de panasonics vind ik nog wel de instelmogelijkheden.
...
[ Voor 28% gewijzigd door Rambo op 15-08-2005 23:06 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
cooler master cosmo,gigabyte X58 ,Q720 ,3x2GB OCZ platinium,seagate 500gig 32 mb cache,HP ZR24W,Creative gigaworks progamer g500,creative X-fi Xtreme audio pci-e,selfmade waterkoeling 0db
Pixmania zegt hem op vooraad te hebben...Ritchie schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:13:
Iemand toevallig enig idee waar deze cam in het blauw verkrijgbaar is op dit moment?
Die had ik gezien ja, maar na het lezen van de shop survey weet ik eigenlijk wel genoeg over die winkelRaveon schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:39:
[...]
Pixmania zegt hem op vooraad te hebben...
http://www.pixmania.nl/nl...-lumix-dmc-fx8-blauw.html
- NAC Breda -
[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 25-08-2005 15:23 ]
De afmetingen schrok ik inderdaad bijna van ! (en meteen de twijfels he; kan ik hier wel fatsoenlijke fotos mee maken ???)MariahCareyLover schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:22:
* Tomba sluit zich helemaal bij Tomba aan!
Heb alleen een silveren versie en damn, wat is ie klein
[...]
Ja inderdaadDe knoppen zijn op een soortgelijke manier opgezet als die op mijn vorige cam (Canon Powershot A60), maar dan zijn de knopjes veeeeel kleiner![]()
Het enige waar ik de werking niet van wist voordat ik de FX-7 kocht was de variabele sluitertijd. Door in een erg donkere ruimte te fotograferen gaat de sluitertijd, op nachstand modus, automatisch naar een hoge sluitertijd met als maximum 8 seconden en dat werkt erg mooi. Statief is eigenlijk wel nodig vaak, maar het is mogelijk met heel weinig licht goeie foto's te maken. Ik houd persoonlijk niet zo van de flits, dus probeer die zoveel mogelijk te vermijden
Echter is een groot statief met zoon kleine cam ook geen gezicht, maar een kleine 3poot is wel leuk...
Ik vind persoonlijk het scherm wel mooi maar goed dan vergelijk ik hem met de F100. Mbv het inzoomen kan ik een stuk beter zien nu of de foto scherp is. (Bovendien neem ik een burst van 4 shots op stand L als ik een object 100% scherp wil hebben --> van de 4 shots is er altijd minimaal 1 goed)Tot nu toe een topcam! Het scherm vind ik tot nu toe alleen iets minder, door de lage resolutie in zoon groot scherm krijg je toch een wat minder mooi scherm. Ik wist dit voor ik hem kocht en het is ook niet verschrikkelijk, maar van mij hadden ze die pixels best in een kleinere oppervlakte mogen douwen...
Verwijderd
Ik dacht al dat ik de enige was die het was opgevallenTwido schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 05:50:
Ik ben blij dat jullie erg tevreden zijn, de pana's zijn idd goede toestellen maar als ik de review bij dpreview zie van de FX9, waarbij de foto's worden vergeleken met de Fuji F10.
Dan denk ik dat iedereen, kenner of niet , toch moet toegeven dat die van de fuji er stukken beter uitzien.
En dit wil dus niet zeggen dat de pana's geen mooie foto's maken hé, maar de fuji is duidelijk beter en die koop je ook makkelijk voor een 350 euro.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Sensei_D op 27-08-2005 13:12 ]
Het was ook een eenmalige test-actieMariahCareyLover schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:57:
Whahaha op zoon groot statief durf ik hem ook niet te zetten, straks vergeet je hem er bij het inpakken af te halen man
Ja op zich heb je gelijk maar goed; vanaf mijn vorige cam is het een behoorlijke vooruitgang !Wat betreft het scherm; de foto's zijn wel scherp te stellen met het scherm natuurlijk en tis ook niet een uberlelijk scherm, maar vergelijk het met het gamen op een 24" TFT scherm waarbij je de resolutie op 800x600 zet [/overdreven]
Je ziet het imho ook wel iets terug in de menu's, die zijn door die lagere resolutie toch niet zo strak als de rest van de cam. Hier kan ik zeer zeker mee leven, maar het viel me gewoon op...
Verwijderd
Hoe houd het scherm zich in fel zonlicht? en de kijk hoek? Ik heb net een Casio Z750 mee op vakantie gehad en die viel erg (heel erg!) tegen. Deze had gelukkig wel een optische viewvinder.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:20:
Heb vorige week de FX9 gekocht. Moeilijke beslissing met alles wat er op de markt is.... daarbij een redelijk prijzige camera. En ik zocht met name een kleine, makkelijk mee te nemen, 'binnenzak' camera. En in de ultra compact categorie zijn er kleinere en lichtere camera's te verkrijgen...
Maar de beeldstabilisator gaf voor mij uiteindelijk toch de doorslag en heb ik voor de FX9 gekozen. En ik moet zeggen, ook binnenshuis en onder donkere omstandigheden, maakt de camera echt prima foto's (dankzij het sterke autofocus licht in combinatie met de beeldstabilisator). Altijd leuk als je op een feestje een paar foto's wil maken en ze lukken meteen! De foto's zijn voor een ultracompact scherp en goed van kleur. Ook het grote heldere LCD scherm werkt erg prettig.
Verwijderd
Is idd persoonlijk, maar je kunt de vergelijking op deze manier helemaal niet maken.IJsbeer79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:04:
De kleuren vind ik van de F10 mooier dan die van de FX7 (naar aanleiding van die japanse site een paar pagina's terug), dus dat blijft zeker persoonlijk
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 23:49 . Reden: foto's ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq