welk tft voor films

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 10:19
ik wil in de woonkamer een mooi schermpje neer hangen. Dus uiterlijk moetmooi wezen. En hij moet goede kleuren weergeven voor films. Welk zou jij mij aanraden??

Neovo F-419 Black 19"
Afbeeldingslocatie: http://www.tftscherm.nl/tftimg/screens/F415.jpg
Maximale resolutie 1280 x 1024
Inkijkhoek 170/170 (H/V)
Helderheid 300cd/m2
Contrast 700:1
Afmetingen 422 x 410 x 220
Reactietijd 15ms/10ms
Aantal kleuren 16,7 Miljoen
Menu talen -
Connector D-sub 15, DVI
Audio onboard Nee
USB onboard Nee

Philips 190S5FS 19"
Afbeeldingslocatie: http://www.tftscherm.nl/tftimg/screens/190s5fs.jpg
Inkijkhoek 160/160 (H/V)
Helderheid 250cd/m2
Contrast 500:1
Afmetingen 235 x 419 x 425
Reactietijd 12ms
Aantal kleuren 16m
Menu talen 6 talen
Connector Analog (VGA)
Audio onboard Nee
USB onboard Nee

Sony SDM-S93B 19"
Afbeeldingslocatie: http://www.tftscherm.nl/tftimg/screens/sonys93b.gif
Inkijkhoek 170/170 (H/V)
Helderheid 250cd/m2
Contrast 600:1
Afmetingen 414x236x447
Reactietijd 25ms
Aantal kleuren 16.7m
Menu talen -
Connector VGA - 15 pin HD D-Sub (HD-15)
Audio onboard Nee
USB onboard Nee

Samsung 910T 19"
Afbeeldingslocatie: http://www.tftscherm.nl/tftimg/screens/710T.jpg
Inkijkhoek 170/170 (H/V)
Helderheid 250cd/m2
Contrast 800:1
Afmetingen 417 x 205 x 425
Reactietijd 25ms
Aantal kleuren 16.7m
Menu talen -
Connector VGA - 15 pin HD D-Sub
Audio onboard Nee
USB onboard Nee

Deze schermen vind ik kwa uiterlijk best mooi (dunnen rand, en geen poes-pas). Maar welke kan goed films vertonen.
Ik wil best winkels afgaan, maar vind het een beetje zonde van mijn tijd om alle schermen te gaan bekijken. Hopelijk komt er 1 mooi scherm uit zodat ik die kan gaan bekijken.

[ Voor 43% gewijzigd door Rusky op 09-05-2005 16:35 ]

mijn pc

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Maybe een widescreen formaat :?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 11:37

St@m

@ Your Service

Geef eens wat meer informatie over de schermen, het zou zonde zijn van onze tijd als wij alles zelf zouden moeten opzoeken.. ;) :+

edit: Ik vind deze mooi Neovo F-419 Black 19" :P

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 09-05-2005 16:33 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Rusky
beetje duur : budget = 300 / 400 euro (zijn de andere schermen allemaal ongeveer)
en niet bij budget gerekend een externe tuner die ik wel wil kopen (waarschijnlijk ook van neovo)

[ Voor 15% gewijzigd door Rusky op 09-05-2005 16:39 ]

mijn pc

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Maybe is het beste om dit topic ff te lezen hier staat heel veel info over diverse 19inch schermen:

klik hier

In jou geval zal de kijkhoek belangrijk zijn ;)

[ Voor 13% gewijzigd door CycloneX op 09-05-2005 16:40 ]

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:41
Hier verkopen wij ook alleen maar AG NEOVO schermen. Ik moet zeggen, je betaald er veel voor maar het is totaal niet te vergelijken met iiyama.
Ik heb ze vaak naast elkaar staan, AG NEOVO met IIYAMA en je ziet duidelijk dat NEOVO 5x mooier beeld weergeeft. Ik heb zelden een scherm zo scherp gezien. Het is echt een superscherm en het werkt geweldig voor een TFT :)
Edit: Maar voor 300 à 400 euro heb je geen 19" TFT AG NEOVO

[ Voor 9% gewijzigd door ID-College op 09-05-2005 16:40 ]

• Rusky
ID-College schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:39:
Hier verkopen wij ook alleen maar AG NEOVO schermen. Ik moet zeggen, je betaald er veel voor maar het is totaal niet te vergelijken met iiyama.
http://www.tftscherm.nl/page_special.asp?id=10500 : € 292,00 Inc. B.T.W. (Neovo F-419 Black 19")

mijn pc

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:41
Ja weet ik, maar wij hebben van die speciale met glas ervoor, die zijn spatdicht zeg maar en die zijn nogal duur :P.... helaas :/
Die bedoelde ik dus :)
edit: Deze dus KLIK

En voor de reply hieronder:
Dat weet ik niet, ik heb alleen ervaring met deze en dat is echt superkwaliteit dus misschien geven die dezelfde beeldkwaliteit?, maar voor dat prijsverschil lijkt me dat niet :)

[ Voor 42% gewijzigd door ID-College op 09-05-2005 16:50 ]

• Rusky
maar is deze neovo dan ook zo goed??? waterdicht hoeft hij van mij niet te wezen, komt binnen te hangen en niet buiten ofzo

mijn pc

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 23:29
cinema scherm van apple schijnen super te zijn:)

http://www.apple.com/displays/

[ Voor 27% gewijzigd door DaannO op 09-05-2005 16:53 ]

• ymmud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik zou voor de philips gaan maar dan het andere type met DVI enzo

[ Voor 42% gewijzigd door ymmud op 09-05-2005 16:53 ]

• Rusky
ymmud schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:52:
Ik zou voor de philips gaan maar dan het andere type met DVI enzo
waarom ??? graag commentaar....

mijn pc

Verwijderd

Persoonlijk zou ik kiezen voor een philips scherm veel goede ervaringen mee (en heeft ook nog een goede kijkhoek ook). De sony zou ik kiezen als je het scherm het minst wil laten opvallen in de rest van de kamer. (dunne randen).

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Rusky schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:47:
maar is deze neovo dan ook zo goed??? waterdicht hoeft hij van mij niet te wezen, komt binnen te hangen en niet buiten ofzo
Hij is anders. De Neovo die jij in je lijstje hebt staan staat hier voor mijn neus. Het is geen onaardig ding maar je hebt wel last van ghosting als je spellen speelt (Als er veel beweging is dan is alles waziger en zie je een after-image). De reden is de responstijd van 25ms (15+10). Die duurdere neovo lijkt een betere responstijd te hebben (15) maar het kan ook een marketing truukje zijn (dan is die ook 25ms, hebben ze gewoon die laatste 10 niet vermeld).

Merk je het tijdens films? Ja, waarschijnlijk wel. Alleen, de enige TFT in je lijstje met een goede responstijd heeft tevens een slechter contrast en helderheid. Dan kan je beter een beetje ghosting op de koop toe nemen (als je niet weet hoe het eruit ziet dan merk je het niet eens als er geen tweede monitor naast staat iig :+ ). Een helder/mooi beeld is namelijk veel belangrijker. Een grauwe donkere film zonder ghosting is namelijk veel onprettiger om naar te kijken. En ik moet eerlijk toegeven, de kleuren en helderheid van deze 19" Neovo is geweldig.

MechWarrior || Monsters Game

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 23:29
maar ik meen t wel van die apple schermen die zijn er voor gemaakt is dat echt geen optie dan?

Verwijderd

Dat zijn HD-TV schermen, en die zijn duuuuur :X

819eu voor de kleinste :D
Maar is dan ook wel een heeeel mooi scherm :9~

Apple Schermen

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 17:21 ]

Verwijderd

ik zou voor de 20 of 23 inch van apple gaan. mssh eens informeren?

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Rusky schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:36:
[...]

beetje duur : budget = 300 / 400 euro (zijn de andere schermen allemaal ongeveer)
en niet bij budget gerekend een externe tuner die ik wel wil kopen (waarschijnlijk ook van neovo)
Voor de mensen die over Apple schermen beginnen dit is zijn budget, Apple begint bij 799 dollar dus...

• Rusky
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:20:
ik zou voor de 20 of 23 inch van apple gaan. mssh eens informeren?
weet je hoe duur man .. is niet te betalen voor mij ...

mijn pc

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik hoor niemand over het doorslaggevende kenmerk van een TFT; het soort paneel dat in de TFT wordt gebruikt. Dit wordt blijkbaar echt zwaar onderschat en het is dan ook slecht dat fabrikanten dit vaak niet opnemen in hun specificaties maar vaak meer belang zien in het weergeven van niet-representatieve getalletjes.

Voor films moet je een TFT hebben die gebruik maakt van een MVA/PVA paneel, want deze hebben de beste (diepste) zwart weergave, de grootste kijkhoek en het grootste contrast. Als je een filmfanaat bent is een TFT met TN paneel (waarvan verschillende in de startpost staan) dus de slechtste keuze.

Bij stap 3 zijn alle allround en pure kwaliteits TFT's het beste geschikt voor het kijken van films (al die TFT's gebruiken ook MVA/PVA panelen). Met een budget als dat van jou kom je direct op de Xerox X7 19i uit (405 euro). Een erg diepe zwart weergave (volgens de eigenaren net zo diep als dat van CRT's) een zeer grote kijkhoek, hoog contrast en erg weinig last van ghosting doordat er een overdrive MVA paneel in is gebruikt. Eigenlijk voor alles zeer goed geschikt en dat gecombineerd met een lage prijs. Aan de meeste mensen in het 19" topic wordt die TFT dan ook aangeraden.

Hopelijk staat het design je aan, momenteel is er geen enkel paneel met een betere prijs/kwaliteit/snelheid verhouding en dat zie je ook in de t.net pricewatch, waar de Xerox X7 19i al 2 weken op nummer 1 staat:

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/73/top

Afbeeldingslocatie: http://www.bb24.nl/catalog/images/1544.gif

Als je nog meer info wilt: [rml][ 19" TFT] De Ultieme TFT ervaringen Deel 5[/rml]

[ Voor 187% gewijzigd door Yokozuna op 09-05-2005 19:00 ]

• Rusky
woei ... dat klinkt erg intressant die xerox... toch maar voor die gaan dan maar

mijn pc

• Yokozuna
Sinds vandaag zelfs 2 euro goedkoper bij Azerty :) Levertijd 1 week, maar moet je niet tegenop zien, een TFT gebruik je misschien wel meer dan 3 jaar.

• Rusky
die levertijd scheelt me niet ... ben nu ook al een paar weken aan het rondkijken, dus die ene week extra maakt me ook niet uit

mijn pc

Verwijderd

42" plasma met rgb en dvi ingang :9 works fine hierzo

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:24:
leuk voor je maar daar gaat het topic niet over :/

• Rusky
ik heb die xerox besteld (bij azerty) ... en nu maar wachten ...

mijn pc

Verwijderd

Plus de goede garantie policy die xerox er blijkbaar op na houdt

3 jaar garantie (!!), en drie jaar is echt wel veel, als je scherm dan nog werkt is het meestal tijd voor een ander)
en de vanaf 1 dode pixel omruil policy, daar waar veel andere fabrikanten zeker niet zo coulant in zijn. Die lijken meer geïnteresseerd om toch maar te proberen hun schermen die niet goed genoeg zijn toch te verkopen aan onwetende consumenten, die achteraf toch niet weten bij wie en waar ze moeten zijn om zich te beklagen. Toch nog winst, en ze zijn van hun mindere stock af, not done vind ik persoonlijk. Je betaalt voor kwaliteit, niets meer niets minder. Ik wacht op een beetje ademruimte op mijn saldos, maar van zodra het zou kunnen staat deze op mijn bureau, ben helemaal weg van het design.

Ergens op het 19" forum staat een foto die de reflectie van het scherm illustreert, is wel een beetje schrikken, maar toch zou de xerox eerste keuze zijn. ziet eruit als pure luxe.

Ik snap trouwens niet dat het zo relatief goedkoop kan. Overdrive paneel met 24 bit kleuren (!!!), schitterend design, mooie uitvoering, met die glasplaat bedoel ik dan. geen luidsprekers, DVI en dat voor de meer dan redelijke 400€ prijs. Als sony of samsung zo een scherm zou uitbrengen dat begon dat aan 600 euro , zeker weten.

En de populariteit van het scherm bij tweakers.net lijkt blijkbaar vruchten af te werpen. Bij meer shops verkrijgbaar en de prijs is zelfs nog iets gedaald. Je kan zo een verband natuurlijk niet aantonen, maar voor het paneel aangehaald werd op GoT was het scherm onbekend en ombemind. (denk dat ik trouwens zelfs voor het eerst de naam xerox had laten vallen op het 19" forum deel 4, ging toen nog wel over de vorige versie van dit scherm)

• PhuSioN
  • Laatst online: 28-07 22:44
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:24:
Uhm... Beetje buiten zijn budget lijkt me. |:(

[ Voor 65% gewijzigd door PhuSioN op 10-05-2005 09:57 ]

Verwijderd

ID-College schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:39:
Ik heb ze vaak naast elkaar staan, AG NEOVO met IIYAMA en je ziet duidelijk dat NEOVO 5x mooier beeld weergeeft. Ik heb zelden een scherm zo scherp gezien. Het is echt een superscherm en het werkt geweldig voor een TFT :)
Vandaag de Neovo TFT Monitor F-419 19", DVI ad. € 270,- incl. Nog niet binnen helaas. Ik ben dan ook zeer blij dat mensen positieve ervaringen met het scherm hebben. Eerlijk gezegd heb ik dit scherm op uiterlijk en prijs gekocht en inkijkhoek. Maar ik had best wel € 50 of zelfs € 100 over gehad als iemand mij had kunnen overtuigen dat het echt beter is.Dus eigenlijk heb ik hem op uiterlijk en inkijkhoek gekocht.
Ik had een IIyama 17" gezien en vond het beeld qua vlakheid tegen vallen. Het klinkt gek maar het leek wel hol? Sony leek mij ook een goed idee alhoewel dat nergens op gebaseerd is. Het probleem is dat je die schermen bijna nergens naast elkaar kan zien tenzij je tijd hebt om tig zaken af te lopen en dan nog steeds zie je alleen bepaalde schermen naast elkaar.
Zal laterz mijn bevindingen hier neerpennen.
Misschien heeft iemand nog wat tips voor 19"schermtesten uit bepaalde tijdschriften of link's?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 20:09 ]

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-07 11:31
Als je het 19" scherm enkel of voornamelijk gaat gebruiken om films/dvd's te kijken, zou ik toch maar naar iets anders op zoek gaan. Een 19" scherm is 5:4.....films zijn 16:9 of 2.35:1, dan wordt je beeld wel heel erg uitgerekt, of je krijgt boven en onder een balk in het beeld die elk +/- net zo groot zijn als de film in het midden.....Lijkt mij niet echt lekker kijken, in iedergeval niet voor in de huiskamer.

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 20:35
@ chrisO:
1. de TS heeft al een monitor gekocht.
2. tv is 4:3, en veel DVD's kunnen ook 4:3 weergeven, dus het is maar net hoe je het bekijkt. Bovendien zijn 19" schermen gunstig geprijsd, een stuk beter dan 20" breedbeeld schermen die ook nog eens een kleinere oppervlakte hebben.

Verwijderd

chrisO schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:15:
Als je het 19" scherm enkel of voornamelijk gaat gebruiken om films/dvd's te kijken, zou ik toch maar naar iets anders op zoek gaan. Een 19" scherm is 5:4.....films zijn 16:9 of 2.35:1, dan wordt je beeld wel heel erg uitgerekt, of je krijgt boven en onder een balk in het beeld die elk +/- net zo groot zijn als de film in het midden.....Lijkt mij niet echt lekker kijken, in iedergeval niet voor in de huiskamer.
Dit is een heel goed punt eigenlijk hoor je als filmfreak, waaronder ik mijzelf ook reken, op bioscoopformaat te zien. Is dat trouwens altijd 16:9? Die schermen zijn inderdaad aan de dure kant en ja, als echte filmfreak denk ik dan weer gelijk aan een beamer maar ook daar moet je het er allemaal voor over hebben, financieel dan bedoel ik.
Wat bovenstaande topicwriter zegt ben ik het dan ook mee eens 19" is een goede prijs/kwaliteit verhouding en de breedbeeld TFT's zijn er nog maar net.
En dan kijk je inderdaad naar inkijkhoek,contrast, helderheid en kleuren. Wat mijn ogen deed openen in de keuze van TFT is het verhaal over het MVA/PVA versus TN paneel uit het [19" TFT] De Ultieme TFT - Deel 8 topic.
Het soort paneel dat het meest gebruikt is, en het langst bestaat, is het TN paneel. TN panelen zijn tot nu toe de panelen met de minste ghosting. Ghosting is te herkennen aan het nagloeien van objecten en/of detailvermindering bij beweging van het beeld. Bij de nieuwste TN panelen staat vrijwel altijd een reactietijd van 8ms aangegeven. Je zou dus denken dat de nieuwste TN panelen geen ghosting meer vertonen, maar de 8ms slaat alleen op de tijd die nodig is voor zwart-wit-zwart of grijs-grijs overgangen. De gemiddelde reactietijd van TFT's met 8ms TN panelen blijkt eerder rond de 25ms te liggen. Ondanks dat vertonen de nieuwste TN panelen bijna geen ghosting, veel mensen zeggen al geen ghosting meer te kunnen zien, sommigen nog wel. TN panelen zijn door hun snelheid vooral geschikt voor gamers, de beeldkwaliteit is wel slechter dan bij andere panelen, zo hebben TN panelen slechts een beperkte kijkhoek, diep zwart maar niet superdiep, slechts 262.000 kleuren (18bit) wat met trucjes (interpolatie) wordt opgekrikt naar 16,2 miljoen kleuren. TN panelen zijn dus minder geschikt voor mensen die veel grafisch werk verrichten, bij hen staat kleurechtheid en een volledig 24bit panel ten slotte voorop. Bij films vertonen TN panelen ook vaak lichte vervorming (streaking). Kort gezegd: TN panelen vertonen het minste ghosting maar daar moet je wel beeldkwaliteit voor inleveren. TN panelen zijn het best geschikt voor gamers.

MVA/PVA panelen hebben tegenovergestelde eigenschappen. Ze zijn erg traag, maar leveren de beste beeldkwaliteit. Normale MVA/PVA panelen hebben een gemiddelde reactietijd van 40 a 50ms en vertonen meestal dus flink wat ghosting. De voordelen die daartegenover staan zijn een optimale kijkhoek, een zeer groot contrast dus ook erg diep zwart en bijna altijd 16,7 miljoen ware kleuren zonder trucjes. PVA panelen (fabrikant: Samsung) zijn verbeterde MVA panelen en hebben over het algemeen een nog grotere kijkhoek en een nog groter contrast. Kwa beeldkwaliteit doen veel moderne MVA/PVA panelen al niet of nauwelijks meer onder voor de oude vertrouwde CRT. Het enige nadeel dat altijd blijft bij TFT's is de (vaste) native resolutie en minder scherpe weergave op niet-native resoluties. MVA/PVA panelen zijn zeer goed geschikt voor het bekijken van films en grafisch werk, maar worden dus niet aangeraden aan enthousiaste gamers.

Let op! Vanaf het heden zullen steeds meer panelen met overdrive aansturing worden uitgerust. Dit zorgt simpelweg voor een lagere reactietijd en dus nog minder (of zelfs geen) ghosting. Door overdrive zullen TN panelen nog sneller worden en zullen ze waarschijnlijk praktisch geen ghosting meer weergeven. De overdrive aansturing zorgt er ook voor dat MVA/PVA panelen stukken sneller worden waardoor ze geen/bijna geen ghosting meer vertonen. Ze waren al erg goed geschikt voor het kijken van films en grafisch werk maar nu worden MVA/PVA panelen dus ook geschikt voor gaming. Overdrive MVA panelen worden meestal aangeduid met "Premium MVA" en overdrive PVA panelen worden "Super PVA" genoemd. Overdrive PVA/MVA panelen zijn verder te herkennen aan de lage GtG (grey to grey) responsetijd die vaak 8ms is. Of er overdrive MVA/PVA panelen met absoluut geen ghosting uit zullen komen; time will tell.
[rml][ 19" TFT] De Ultieme TFT - Deel 8[/rml]

Vraag alleen is; Hoe kom je daar achter, het staat vaak niet vermeld?
Aangezien het TFTpaneel een grote kijkhoek heeft 170/170 ben ik er maar vanuit gegaan dat het snor zit en dat ik dus blijkbaar een MVA/PVA paneel heb gekocht.
XiN schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:16:
Kijk eens van onder op je scherm, en ook een keer van boven.
Als het beeld van onder gezien donker wordt, en lichter wordt wanneer je het beeld van boven bekijkt, dan is het een tn.
mva monitoren hebben naar links, naar rechts, naar boven, en naar onder dezelfde (kleinere) verandering aan het beeld.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 21:34 ]

• n-i-x
mischien nog een toevoeging aan die qoute hierboven:
Er bestaan ook nog IPS panelen, die ook een grote inkijkhoek hebben, en waarbij de verandering van het beeld ook in alle richtingen hetzelfde is, maar deze schermen hebben wel een lager contrast en ze zijn duurder.
Schermen als de Dell 20" schermen, de Iiyama 481(25 ms versie) en 511, en nog een aantal duurdere schermen hebben zo'n paneel.
vroeger hadden ze het voordeel dat ze sneller waren dan een mva/pva, maar tegewoordig is een overdrive mva/pva beter.
voor uitleg over de hier boven genoemde termen:
[rml][ 19" TFT] De Ultieme TFT - Deel 8[/rml]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je 90 euro meer kunt missen zou ik gaan voor een Dell 2005FPW 20" WUXGA monitor.
Ik heb er hier nu 2 staan en ik moet zeggen dat ze echt subliem zijn en DVDtjes kijken gaat er prima op door de widescreenverhouding. Zeker een aanrader dus.

Verwijderd

Terw_Dan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:22:
Als je 90 euro meer kunt missen zou ik gaan voor een Dell 2005FPW 20" WUXGA monitor.
Ik heb er hier nu 2 staan en ik moet zeggen dat ze echt subliem zijn en DVDtjes kijken gaat er prima op door de widescreenverhouding. Zeker een aanrader dus.
Goeie tip ga daar eens even naar kijken!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:41:
[...]

Goeie tip ga daar eens even naar kijken!
Ik heb er inmiddels 2 van staan en er ook al even een DVDtje op gekeken. Om het maar even in smileys uit te drukken:
:9 :9~ :9 :9~ :9 :9~ :9 :9~ :9 :9~

• Yokozuna
Die 2005 gebruikt een S-IPS paneel toch? Voor films buiten het wat ondiepe zwart wel een goede keuze ja, ik zou eigenlijk geen betere keuze kunnen noemen. Er zijn namelijk nog geen overdrive PVA/MVA panelen in breedbeeld verhouding voor zover ik heb gezien. Op een 5:4 verhouding TFT (van 20") is je oppervlak voor films inderdaad stukken kleiner dan op de 2005.
Aangezien het TFTpaneel een grote kijkhoek heeft 170/170 ben ik er maar vanuit gegaan dat het snor zit en dat ik dus blijkbaar een MVA/PVA paneel heb gekocht.
Er zijn geen TN panelen met een gegeven kijkhoek van 160graden+, dus dat zit wel snor ja :)

[ Voor 10% gewijzigd door Yokozuna op 03-07-2005 22:15 ]

Verwijderd

Sinds kort met de zeer "preiswerte"

AG Neovo F-419 (19", 12ms, D-sub/DVI-D) € 280,-

aan de slag.
Bevalt mij zeer goed, grote inkijkhoek, scherp, mooie kleuren kortom een monitor die zijn prijs dubbel en dwars waard is "preiswertig" duz.

http://www.laptops4me.com/images/pict/NEOVO-419B_LG.jpg

http://www.agneovo.com/global/products/F-417.htm

Ik weet onbekend maakt onbemind maar vergeet niet dat de Neovo F-419 de enige betaalbare versie bij Neovo is. De rest van hun lijn zijn zeer hoogwaardige en ook gewaardeerde TFT's maar duur in de ogen van mijn portomonee.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 06:58 ]

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-07 14:45

NBK

Weercam-Avatar

Hoe lastig is het om werkende URL's te posten?

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• n-i-x
NBK schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:47:
Hoe lastig is het om werkende URL's te posten?
[oftopit]
Dat doe je zo:
code:
1
[url=http://www.tweakers.net]Tweakers.net[/url]

Zie trouwens ook onze mooie FAQ

[edit]
Als je bedoelt dat zijn url's niet werken; ze hebben welk gewerkt, maar blijkbaar zijn nu de plaatjes verwijderd.

[ Voor 17% gewijzigd door n-i-x op 18-07-2005 20:10 ]

Verwijderd

XiN schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:07:
[...]

[oftopit]
Dat doe je zo:
code:
1
[url=http://www.tweakers.net]Tweakers.net[/url]

Zie trouwens ook onze mooie FAQ

[edit]
Als je bedoelt dat zijn url's niet werken; ze hebben welk gewerkt, maar blijkbaar zijn nu de plaatjes verwijderd.
kijk eens naar de urls ;), no way dat die werken

• n-i-x
zo'n vijf minuten nadat hij gepost had werkten ze dus wel, dus blijkbaar heeft ie wel goede url's , maar na zes minuten heeft hij ze verpest omdat ie ze naar de neovo website wou linken.

Verwijderd

"What about"?
Afbeeldingslocatie: http://www.sdbear.com/2/lib/200601/07/090/11.JPG
BENQ FP202W 20" 1680x1050

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 19:48 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

What about letten op de datum van de laatste post en die grote waarschuwing dat je in een ouder topic aan het posten bent :?

GoT Huisregels

Oude }:O }:O in de sloot laten...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.