[PC] MapleStory - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.429 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94809

chrisO: Toen ik rond jou level was zat ik lekker at WildBoars, geen goede drops maar wel snel, droppen genoeg mesos voor je pots(mana ook ja! :P), en zou je moeten kunnen killen in 1-2 hits. Als je meer meso wil kan je ook Fire Boars proberen, is wel iets langzamer waarschijnlijk maar droppen wel wat betere equipments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 13:50
geemfriek schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:09:
[...]

welke server zitte jullie
scania

hmmz als ik de posts hiero een beetje lees kan ik beter weer terug naar wild boar.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 09:17
ik zit met het volgende.
Hoe kan ik gebruik maken van me energy bolt die ik als magician heb??? Heb al 1 sp er aan toe gekent.

Heb nog steeds die stomme knuppel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Amras schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:07:
[...]

Het is belangrijk dat je op de juiste monsters traint. Heel vaak zie je mensen trainen op monsters die ze net aankunnen, zo zou jij bijvoorbeeld op fire boars kunnen hunten. Dit is echter geen goed idee, de monsters die je net aankunt zul je waarschijnlijk vele malen moeten raken voordat ze dood zijn, ook doen ze je meer damage en zul je dus meer pots gebruiken. Het is dus niet goed voor je experience, maar ook niet voor je mesos. Ga maar na, stel je hebt 3 hits nodig om een fire boar te killen en maar 1 hit nodig om een horned mushroom om te leggen. In het eerste geval doe je dus 3 hits voor 60xp, een horned mushroom geeft je 35xp voor 1 hit. Dus in de tijd dat je 1 fireboar sloopt, kun je 3 horned mushrooms slopen voor 105xp totaal. Traint veel sneller en is ook makkelijker en beter voor je geld, je wordt ook niet geksed bij 1 hitters.

Mijn advies dus: train op het hoogste monster dat je in 1 hit kunt slopen. :)
Juist :) daar was ik ook al achter, maar ik was nog steeds tegen van die gewone varkens aan het vechten.
Misschien moet ik inderdaad ns aan die horned mushrooms beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143626

ben nu lvl 34 fire wiz

train nu halverwege ant tunnel I daar bij die horneds en zombie mushes
die kill ik allemaal in 1 keer

als ik na boars ga kill ik ze 1/3de keer met 1 hit en 2/3de met 2 hits
dan is het tog handiger om bij Ant Tunnel te blijven ofniet?

maar ik heb het gevoel dat ik een slappe mage hebben omdat ik al sinds lvl 23 bij horneds zit,
heb 6 str en 4 dex, wiz wand, blood robe enzo. hadden jullie dat ook of ben ik gewoon dikke noob? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PowerCow schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:10:
ik zit met het volgende.
Hoe kan ik gebruik maken van me energy bolt die ik als magician heb??? Heb al 1 sp er aan toe gekent.

Heb nog steeds die stomme knuppel
druk op ''k'' en op \ zodat je je skill window ziet en keyboard setting
dan sleep je het plaatje van energy bolt na de key die je ervoor wilt gebruiken

(ff tip voor je skill points te gebruiken;
als je lvl 9 wordt doe je 3 op mp recovery en dan alles op max mp improvement, dan mp recovery maxen, dan 10 punten op double claw, sparen tot je 7-10 punten hebt, die weer op double claw doen, en dan magic gaurd maxen en dan ben je lvl 30 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Anoniem: 143626 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:01:
[...]

druk op ''k'' en op \ zodat je je skill window ziet en keyboard setting
dan sleep je het plaatje van energy bolt na de key die je ervoor wilt gebruiken

(ff tip voor je skill points te gebruiken;
als je lvl 9 wordt doe je 3 op mp recovery en dan alles op max mp improvement, dan mp recovery maxen, dan 10 punten op double claw, sparen tot je 7-10 punten hebt, die weer op double claw doen, en dan magic gaurd maxen en dan ben je lvl 30 :))
duurt zolang voordat ik lvl 9 word :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 143626 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:43:

maar ik heb het gevoel dat ik een slappe mage hebben omdat ik al sinds lvl 23 bij horneds zit,
heb 6 str en 4 dex, wiz wand, blood robe enzo. hadden jullie dat ook of ben ik gewoon dikke noob? :X
Neh.. klopt wel hoor dude.
Ik zat ook echt een hele tijd bij de horned en zombie shrooms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 09:22
@powercow.. Zorg iig dat je niet meer dan 1 sp in energy bolt doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Silvan van Heck schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:26:
@powercow.. Zorg iig dat je niet meer dan 1 sp in energy bolt doet!
daar heb ik er 1 in. Ben nu lvl 9 en het recoveren van de MP gaat gelukkig al wat sneller, nu kan ik sneller kleine pado's killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Lijkt me chille mmorpg... :+

Probeer via een guide mijn stat points goed te verdelen (leek me wel zo handig)
Maar dan vraag ik me toch af of dit wel goed is?

Warrior:
Level 10: DEX = 10
STR = 52

Level 20: DEX = 20
STR = 92

Level 30: DEX = 30
STR = 132

ff voor de zekerheid dus dat ik zodrekt niet helemaal verkeerde verhuidingen heb...

greetzzz

owja btw als ik wil zitten en dus op X druk zie ik hem niet gaan zitten. Ja nog beetje noob maar leer het wel :P

[ Voor 15% gewijzigd door maxjuh op 22-06-2005 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109977

maxjuh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:58:

Warrior:
STR = 52

STR = 92

STR = 132

ff voor de zekerheid dus dat ik zodrekt niet helemaal verkeerde verhuidingen heb...

greetzzz

owja btw als ik wil zitten en dus op X druk zie ik hem niet gaan zitten. Ja nog beetje noob maar leer het wel :P
hmmz, wat meer op dex is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
maxjuh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:58:

Warrior:
STR = 52

STR = 92

STR = 132

greetzzz

voor een warrior wil het nog eens verschillen de stats. de een vind dit fijn de andere dat..

ik heb gewoon t/m lvl 30 dex het dubbele van men level dus op lvl 30 had ik 60 dex. de rest in STR, maar sommige willen meer damage dus ze doen dan meer punten in STR. Het gevolg is wel dat je minder beesten kunt raken die van een hoger level zijn.

verder met dat zitten je moet gewoon die knop langer in houden of er gewoon een paar keer op rammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Venom2005 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:40:
[...]

voor een warrior wil het nog eens verschillen de stats. de een vind dit fijn de andere dat..

ik heb gewoon t/m lvl 30 dex het dubbele van men level dus op lvl 30 had ik 60 dex. de rest in STR, maar sommige willen meer damage dus ze doen dan meer punten in STR. Het gevolg is wel dat je minder beesten kunt raken die van een hoger level zijn.

verder met dat zitten je moet gewoon die knop langer in houden of er gewoon een paar keer op rammen :P
keej :) ... dan doe ik toch maar ff wat meer dex. Maar na lvl 30 stop jij stats points toe te voegen aan dex? Dan is het niet meer zinnig ofzo en heeft dit een soort maximum berijkt? Dat zitten lukt nog steets niet... hoe vaag blijf rammen en lang indrukken maar niks hoor blijft gewoon staan... najaaaaa

Ben nu weer lvlen :)

[ Voor 8% gewijzigd door maxjuh op 22-06-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
maxjuh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:07:
[...]

Dat zitten lukt nog steets niet... hoe vaag blijf rammen en lang indrukken maar niks hoor blijft gewoon staan... najaaaaa

Ben nu weer lvlen :)
Moet je wel bij een bankje zijn. Daar kan je opzitten. Ik had het eerst ook niet voor elkaar totdat ik mensen op een bankje zag zitten. Voor een leeg bankje staan en op X drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
lvl 31 tm 40 gewoon alles in STR doen zodat je op lvl 40 150 STR hebt, anders kun je de gloves van lvl 35 en 40 niet equipen. Daarna moet je maar kijken tot hoe ver je je dex doet ik stop denk ik op 80 t/m lvl 70. daarna zie ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139588

w00t: eindelijk panlid, nou is het alleen nog maar jammer dat het op de béta is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145439

Hehe

wrom speel je de orginele niet?

heb gehoord dat ze de beta gaan reseten weet niet zeker hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145439 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:41:
Hehe

wrom speel je de orginele niet?

heb gehoord dat ze de beta gaan reseten weet niet zeker hoor :P
oooohw dat is hard....
al die ventjes met hun lvl 90 poppetjes, ze zullen niet echt blij zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moeten ze de orginele maar gaan spelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145439 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:20:
couldnt agree more :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wtf?? hier was mn post voor een 2de keer geplaatst... nouja wazig

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 143626 op 22-06-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145439 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:20:
moet de orginele maar niet zo verneukt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139588 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:49:
[...]

moet de orginele maar niet zo verneukt zijn
vertel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat je dat zelf ook wel weet maar ik wil het wel ff uitleggen hoor:
1. De mensen: Niemand heeft meer respect voor elkaar, iedereen probeert elkaar te naaien. ze lopen te zeiken dat je hier niet mag trainen omdat zij er eerst waren.
2. tis veels te druk: (teminste wel als ik online ben). Dan sta bijvoorbeeld met 10 mensen op dezelfde plek waar 6 monsters spawnen dus dan kun je überhaubt niet trainen.

t was gewoon dom van wizet om te stoppen met de beta. We moesten zolang wachten op ossy dat die paar maanden die ze nog moesten om ossy op de beta goed te maken ook nog wel hadden kunnen wachten. En omdat er heel veel mensen waren die veel tijd in hun poppetje hadden gestoken op beta (waaronder ikzelf) voel ik ( ik denk dat er meer mensen zijn die dit vonden) me een beetje in de steek gelaten. En ik vind het nu weer gewoon saai want ossyria heb ik nou ook wel weer gezien. Ik had het trouwens spectaculairder verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-06 10:44
Anoniem: 139588 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:11:
[...]
Ik denk dat je dat zelf ook wel weet maar ik wil het wel ff uitleggen hoor:
1. De mensen: Niemand heeft meer respect voor elkaar, iedereen probeert elkaar te naaien. ze lopen te zeiken dat je hier niet mag trainen omdat zij er eerst waren.
[....]
Dat gedrag was er op de Beta op het laatst ook al, maar het is er op Scania wel meer, waarschijnlijk, omdat iedereen zo snel mogelijk weer z'n oude level als op de Beta wil hebben, of een hoog level wil bereiken en als dat over de riug van een ander moet...then so be it.
De enige die iets aan dit gedrag kan doen is denk ik Wizet. Ze moeten een paar goede GM's aanstellen die daadwerkelijk hun werk doen. En flink wat permanent bans uitdelen, het effect zal dan zijn dat een groot deel van het 'tuig' zich wel 2 keer bedenkt, voordat ze iets uitspoken.
en een simpel bannertje boven in het scherm om ze aan het schrikken te maken werkt echt niet...heb al verscheidene keren een arrogant persoon vriendelijk gevraagd om te stoppen, en dan krijg je dus het antwoord: "wat ga je anders doen dan? Wizet waarschuwen...Die doen toch niets". en inderdaad die doen niets!
Permanent bans....dat is de oplossing...ook voor schelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hahaha jullie spelen duidelijk op een andere server dan ik :p
Ik heb echt nooit gezeik. Alleen maar sociale mensen om me heen.
Goede gesprekken die ik opvang. Mensen die zich verontschuldigen als je netjes worden gevraagd om ergens anders heen te gaan.

Veel mensen snappen echt niet dat je veel meer bereikt met een vriendelijk verzoek dan met een "LEAVE !!!".. Dat werkt juist averechts.
Natuurlijk zitten er ook gasten expres te zieken, maar negeer diegenen dan gewoon en zorg dat ze geen aanleiding tot kloten hebben. Laat je niet verlagen tot dat soort shit want dat schiet het helemaal niet op (been there :p)

Maar idd... Actieve GM’s heb ik in de maanden dat ik MS speel nog niet gezien.
Bij andere spellen was dat toch wel het geval.
Beetje jammer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
x KeN x schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:10:
Hahaha jullie spelen duidelijk op een andere server dan ik :p
Ik heb echt nooit gezeik. Alleen maar sociale mensen om me heen.
[...]
Denk eerder dat het is dat jij weinig tot nooit 's avonds na een uur of 10 speelt als de VS aan het Mapelen gaat. Ga dan maar eens naar de Jr Grupins toe of naar de Stone Golems. Daar duurt het niet langer dan 5 minuten voordat iemand tegen je begint te schelden of begint te zeggen dat dit zijn level of plek is (halve level).
Ook heb ik gemerkt dat nicknames met "boy" of "dude" 9 van de 10 keer irritante personen zijn. En dat als iemand om het minste je begint uit te schelden het helaas 8 van de 10 keer een Nederlander is :( 1 van de redenen dat ik geen NL meer achter me naam durf te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm dat zou kunnen..
Ik speel op alle tijden eigenlijk wel, ook na 10-en.
Maar bij de Jr Grupins of Stone Golems ben ik nog niet geweest.
Ben benieuwd dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x KeN x schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 00:02:
Hmm dat zou kunnen..
Ik speel op alle tijden eigenlijk wel, ook na 10-en.
Maar bij de Jr Grupins of Stone Golems ben ik nog niet geweest.
Ben benieuwd dan ;)
Bij de jr grupins is het echt druk hoor

weet je dat vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136286

bij jr grupins is het vooral druk omdat iedereen fire wizard is geworden vooor ossyria.... <_< jr hrupns zijn een goede plek om te trainen voor fire, dus daarom is het daar vrij overcrowded.. Probeer het is bij jr lioners of jr celion (hoewel celions geen kumbi droppen :P ) maar daar is het als het goed is, als je het goed treft veel rustiger en beter ^_^

ben ondertussen weer aan een nieuw mannetje begonnen. Naam is OrangePeach en het is een lvl 31 sin nu.. ik heb kut sterren, maar omdat ik dexless ben, doe ik toch meer dmg dan lvl 35 assassins met kumbis ofzo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook fire wizard maar niet om ossyria hoor ik was het op de beta ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Anoniem: 136286 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:02:
bij jr grupins is het vooral druk omdat iedereen fire wizard is geworden vooor ossyria.... <_< jr hrupns zijn een goede plek om te trainen voor fire
[...]
Niet enkel populair vanwege het trainen het zijn ook de 2 mogelijk goede drops die je kan krijgen (kumbi's en 60% scroll for wand for magic).
Bij de Lioners heb je ook kans op een Kumbi drop maar daar is de scroll wat slechter/goedkoper (60% bow scroll).
Bij de Jr. Cellions heb je weer kans op een goede scroll (60% scroll for claw for attack), maar daar is het de Wolbi ipv Kumbi die kan droppen en die is weer minder.
Maar het traint daar echt geweldig...zat daar net een 1/2 uur tot drie kwartier op de begane grond, 2 mages op de platforms boven me en ik haal zo effe 12% binnen...normaal doe ik daar als level 46 wel een beetje langer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb het idee dat mijn warrior niet echt veel damage doet.
Hij doet ongeveer 30-190 damage, met een fusion mace.
Terwijl ik heel veel mensen van ongeveer mijn level veel meer damage zie doen.
Komt dit doordat ik iets verkeerd doe, of is een warrior gewoon slap? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
het kan aan verschillende dingen liggen, zoals je attack van je mace de hoeveelheid STR die je hebt etc. ik ben nu lvl 39 en heb 200 tot 500 ofzo maar dat komt vooral door mastery (2nd job skill). op de lagere levels is het nogal irritant dat je minimum zo laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan zal ik eerst maar ns ff naar level 30 trainen, en kijken wat ik dan voor damage kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Is zeker m'n geluksdag vandaag....
vanmorgen even een 1/2 uurtje gespeeld 2 drops gehad eerst een 60% wand scroll....was ik heel blij mee, nog geen vijf minuten later dropt er een huntress pants ok geen geweldige drop, maar m'n dag kon al niet meer stuk vanwege die scroll
Nu dus weer 1/2 uur bezig drop er weer een scroll...ook weer een 60% wand scroll...zo lopen de mesos snel binnen :)
Maar je m'n level 50 Bow gaat een fortuin kosten...dus ik mag nog wel wat scrolls vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice wand scrolls

ik heb vandaag gevonden:
2x blue china tops
1x lvl 26 schoentjes

en heb toenet een orange golden circlet voor 260k gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
LOL...dit moet echt mijn geluksdag zijn. Na eerder vandaag 2x een 60% wand scroll te hebben gevonden. En het krijgen van drie ores van 1 gekillde Jr Grupin....
Het volgende hoogtepunt: Ik kill 1 Jr Lioner en deze lieve hele aardige Jr Lionor geeft me 2!!! Drops: Een Great Brown Helm en ook nog een Axe Pole Arm. Er hing dus op dat moment een lvl50+ hunter aan een rope vlak voor me en die zag gebeuren en die noemde me dus ook al een geluksvogel :)

Die hunter wou trouwens m'n horns van Jr Celions kopen voor een vriend van hem...waar dienen die horns voor? enkel voor die 'verzamel' quest? want daar zie ik het nut niet van in

[ Voor 19% gewijzigd door chrisO op 24-06-2005 21:48 . Reden: was een hunter ipv een bandit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt geluk zeg!

en ik ben lvl 49

morgen/overmorgen 50 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe tering dude.. you play waaaaaaay too much :p

(of: ik moet veel meer spelen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe dat laatste maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik doe mijn best, maar zelfs nu ik vakantie heb heb ik het gewoon te druk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
kan iemand mij vertellen waarom zoveel mensen Solid Horns kopen voor 50 mesos per stuk...wat heb je er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chrisO schreef op zondag 26 juni 2005 @ 10:43:
kan iemand mij vertellen waarom zoveel mensen Solid Horns kopen voor 50 mesos per stuk...wat heb je er aan?
als die inleverrt ergens krijg je er toch items voor ofzo? :P
Ben iig begonne op Bera.. naamm: WubWub.... (ik weet het erg onorigineel)
Ben er iig wel achter gekomen dat Bera veel fijner is dan Scania.. Er zijn betere mensen, het is er rustiger dus geen last van veel ks enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Anoniem: 136286 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:12:
[...]
Ben iig begonne op Bera.. naamm: WubWub.... (ik weet het erg onorigineel)
Inderdaad erg origineel...ik ben op Tespia, Scania en Bera:........ WubWubWub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103311

Of ga genieten van je vakantie ipv binnen zitten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Anoniem: 136286 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:12:
[...]

als die inleverrt ergens krijg je er toch items voor ofzo? :P
[..]
inderdaad als je er 100 van inlevert krijg je een van het volgende:
- 20 orange potions
- 10 lemons
20 blue potions
15 processed wood
15 fried chicken
15 return scroll to nearest town

Enkel de return scrolls kosten meer dan 5000 mesos als je ze moet kopen in een shop, de rest kost minder, dus niets levert de 5000 mesos op die je voor 100 horns betaald....dus wat is het nut ervan. Zag gisteren dat iemand op sleepywood er een miljoen wil kopen...dus, en dan zoveel kopers op zoek in het spel zelf...ik vraag me af wat het nut erachter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chrisO schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:23:
[...]

inderdaad als je er 100 van inlevert krijg je een van het volgende:
- 20 orange potions
- 10 lemons
20 blue potions
15 processed wood
15 fried chicken
15 return scroll to nearest town

Enkel de return scrolls kosten meer dan 5000 mesos als je ze moet kopen in een shop, de rest kost minder, dus niets levert de 5000 mesos op die je voor 100 horns betaald....dus wat is het nut ervan. Zag gisteren dat iemand op sleepywood er een miljoen wil kopen...dus, en dan zoveel kopers op zoek in het spel zelf...ik vraag me af wat het nut erachter is...
Je krijgt naast de items ook nog eens 500 experience punten... en die zijn wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103311 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:18:
[...]

Of ga genieten van je vakantie ipv binnen zitten :X
Ik heb geen vakantie

had alleen de hele week vrij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is het verschil? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137763

Is er nog een meeting hier vandaag? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nope,
meeste mensen zijn niet online
volgende week denk ik wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ok..

Ik ben nu level 41 (lightning maxed) en mijn guide (van gamefaqs) zegt dat ik 3 SP in MP eater moet gooien.. ?
Kan ik niet gewoon beter meteen doorgaan met Ice ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
x KeN x schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:15:
Ok..

Ik ben nu level 41 (lightning maxed) en mijn guide (van gamefaqs) zegt dat ik 3 SP in MP eater moet gooien.. ?
Kan ik niet gewoon beter meteen doorgaan met Ice ?
Ik heb nog nooit een ice/lightning wizard gehad of zo...Maar als je die 3 punten in MP eater niet nodig hebt als requirement voor Ice en Ice lijkt jouw beter om mee verder te gaan, dan eerst 3 punten in MP eater. Dan zou ik vooral doorgaan met Ice.
3 puntjes of 0 in MP eater maakt toch weinig uit lijkt mij.

Toch even gelezen wat MP eater doet en bij 1 punt in MP eater heb je 11% kans om 21% mp te stelen...daarna voor elk puntje 1% kans en 1% stelen erbij....misschien handig om dan 1 ipv de aangeraden 3 punten er in te stoppen....en dan Ice sparen....1 puntje minder in ice maakt toch niet zoveel uit?

[ Voor 23% gewijzigd door chrisO op 26-06-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm goeie idd.. dankje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chrisO schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:29:
[...]

Ik heb nog nooit een ice/lightning wizard gehad of zo...Maar als je die 3 punten in MP eater niet nodig hebt als requirement voor Ice en Ice lijkt jouw beter om mee verder te gaan, dan eerst 3 punten in MP eater. Dan zou ik vooral doorgaan met Ice.
3 puntjes of 0 in MP eater maakt toch weinig uit lijkt mij.

Toch even gelezen wat MP eater doet en bij 1 punt in MP eater heb je 11% kans om 21% mp te stelen...daarna voor elk puntje 1% kans en 1% stelen erbij....misschien handig om dan 1 ipv de aangeraden 3 punten er in te stoppen....en dan Ice sparen....1 puntje minder in ice maakt toch niet zoveel uit?
3 MP-eater is nodig voor Meditation.. en ik denk dat ze willen dat ie na lightning meditation gaat maxxen.. Op deze manier zal je ice niet veel boven de 1100 gaan raken op gewone monster (zonder meditation) dus dan zal je altijd moeten gaan partyen wil je bijvoorbeeld bij de red drakes gaan trainen... Ik zou nu dus eerst Meditation doen (na die 3 MP-eater...) om betere dammage te veroorzaken. Maxxed meditation geeft namelijk +20 magic attack, en dit scheelt zeer veel in schade.. :) Als je met maxxed meditation bij de lorangs gaat, en je bent lvl 41 (getest met dioxx in beta) kan je 1000 schade doen op die beesten, terwijl volgens mij nog niet eens zijn lightning helemaal was gemaxxed.. <_< :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Anoniem: 136286 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 08:26:
[...]

3 MP-eater is nodig voor Meditation.. en ik denk dat ze willen dat ie na lightning meditation gaat maxxen.. Op deze manier zal je ice niet veel boven de 1100 gaan raken op gewone monster (zonder meditation) dus dan zal je altijd moeten gaan partyen wil je bijvoorbeeld bij de red drakes gaan trainen... Ik zou nu dus eerst Meditation doen (na die 3 MP-eater...) om betere dammage te veroorzaken. Maxxed meditation geeft namelijk +20 magic attack, en dit scheelt zeer veel in schade.. :) Als je met maxxed meditation bij de lorangs gaat, en je bent lvl 41 (getest met dioxx in beta) kan je 1000 schade doen op die beesten, terwijl volgens mij nog niet eens zijn lightning helemaal was gemaxxed.. <_< :P
Goede reden om dan toch 3 puntjes in MP-eater te stoppen en daarna meditation te gaan doen ipv Ice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die een 74 att zard willen kopen met +6 str, ga even naar http://www.sleepywood.net/forum/showthread.php?t=215179

Eindtijd, uurtje of 2 vannacht.
Sb 4M (reeds geboden), A/W 7M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
wubmaster heb jij als IGN WuWuWu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee venom, ik ben wubwubwub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirusInside
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 02:10
Tubes zijn uitgebracht
Afbeeldingslocatie: http://img173.imageshack.us/img173/2341/maple00039qf.th.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door VirusInside op 30-06-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
WOW...je kan zien dat Zombie Mushrooms tubes droppen...er zijn meer spelers in die levels dan Zombie Mushrooms....ik heb nog nooit levels gezien waar het zooooooo druk is..

Het enige voordeel dat die tubes hebben is dat ik weer even zin krijg in het spelen van Maple Story.
De afgelopen week heb ik weinig zin om te spelen gehad. Het begint een beetje te vervelen. Het enige wat je doet is beestjes killen, tot je een level omhoog gaat. Vervolgens doe je dat weer, todat je te sterk wordt voor die beesten (te weinig exp). Dan ga je naar andere beesten en begint het weer opnieuw. Verder af en toe een nieuw outfitje. Dit alles begint een beetje saai te worden na 45+ levels.

Ze zouden de quests in het spel een veel grotere rol moeten geven dan tot nu toe het geval is. Meer in de trand van de party quest (maar dan voor jezelf) of de opdracht die je voor je 2nd job advancement moet doen. Een quest die je 1 keer kan doen (ook als je faalt) en waarvoor je echt iets goeds krijg of veel exp (genoeg om 1/2 level omhoog te gaan) en natuurlijk zou die quest dan wel pittig moeten zijn en aan een level ristrictie gebonden. Dat zou naar mijn mening het spel leuker maken. Maar ja...sommige mensen houden nu eenmaal van eeuwige herhaling van hetzelfde process, ik dus niet....ik verveel me gauw als ik hetzelfde moet doen. Ik heb ondertussen alle beestjes die ik als lvl 47 Archer kan doden om te levellen wel genoeg gezien. Nog even een tube zien te krijgen als het rustig genoeg is en dan is het tijd voor een break, totdat ik weer zin krijg...

[ Voor 45% gewijzigd door chrisO op 30-06-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
Ben het wel aardig met je eens Chris. Alleen is voor mij de dwang om nog sterker te worden
toch nog aardig groot :) Toch doe ik zelf ook aardig wat dingen om ff wat anders te doen..
Ga ff newbies helpen, dan weer gollems hunten, dan weer eens 1,5 uur in perion staan stuff verkopen.
Zo blijf je wel leuk bezig :).
Maar toch zou ik ook graag zien dat quest idd een grotere rol kregen.
Net zoiets als bij world of warcraft, dan speel je een heel verhaal door met quests, en toch level je
lekker door. Zo weinig XP dat je nu van quests krijgt is echt niet de moeitje waard. Dat is
meestal net zoveel als 1 minuut beestjes killen....
Hopen dat dit in de toekomst dus veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ballrog in Kerning :?
http://www.hinssen.demon.nl/ball.jpg
Kerning begraafplaats
http://www.hinssen.demon.nl/ball1.jpg
Iedereen looten na hem gekilled te hebben
http://www.hinssen.demon.nl/killed.jpg

Edit: FF linkjes gemaakt van plaatjes (wat overzichtelijker)

[ Voor 80% gewijzigd door Kixtart op 02-07-2005 10:52 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103311

Net level 40 geworden ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
Congratz! En ja, die balrog in Kerningcity was gaaf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Nou weer eens even een paar uurtjes gespeeld, na bijna een week niet te hebben gespeeld. En het was wel een aardige dag, maar wel een rare.
Eerst vind ik een 60% dagger scroll. Die lag dus zomaar in een leeg level, naast 10K aan mesos....
Dan krijg ik eindelijk een tube als een drop na 1/2 jagen op blue bubbelings (of hoe ze ook mogen heten) :)

En nu net ga ik naar de potion shop om inkopen te doen. Zie ik een scroll in m'n inventory, waarvan ik me afvroeg hoe die daar terrecht kwam. Het leek op een town scroll. Ik sorteer m'n inventory altijd netjes en deze scroll stond dus op de verkeerde plaats. Blijkt het dus een 100% cape scroll for int te zijn. ik heb blijkbaar niet doorgehad dat ie dropte en ook niet doorgehad dat ik hem op heb gepakt :)

[ Voor 21% gewijzigd door chrisO op 03-07-2005 23:12 . Reden: wat leestekentjes toegevoegd...leest wat beter ;) hopelijk... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirusInside
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 02:10
Ik heb een nieuw spel ontdekt!
Namelijk Japanese MapleStory, wat is dat grappig zeg.
Om al die high levels te zien en al die cash shop items.
Ik post later wel wat screens als ik genoeg geld en hoog level genoeg ben om even langs dat legoland te gaan...

Wel raar dat ik dit kreeg op de gewone MapleStory
Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/7818/manyusers9xe.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik denk gewoon een waarschuwing dat er teveel mensen in channel 1 zitten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
VirusInside schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:05:
Ik heb een nieuw spel ontdekt!
Namelijk Japanese MapleStory, wat is dat grappig zeg.
Om al die high levels te zien en al die cash shop items.
Ik post later wel wat screens als ik genoeg geld en hoog level genoeg ben om even langs dat legoland te gaan...

Wel raar dat ik dit kreeg op de gewone MapleStory
[afbeelding]
Dat is wel vet ja... maar hoe kun jij daar op komen?
HOe kan je al die tekens lezen? Anders zou ik daar ook weleens een kijkje willen nemen...
Trouwens, nu DMC er is, sterft dit meer uit :(
IK ben weer van plan hier wat vaker te posten =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145143

haha kijk dit dan een lvl 90 cleric in OMS
http://www.mmorpgfreaks.com/forum/viewtopic.php?t=1625

Btw leuke community ze hebben nog leuke screens en filmpjes echt ff zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Weet iemand voor hoeveel ik een lvl 40 zeco kan verkopen met 60 attack?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 23:52

CSB

:D

Valt niemand het op dat je zo weinig drops krijgt de laatste tijd?
Ik heb in 3 dagen alleen een capescroll gevonden.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-02 20:56

ThE_ED

Stuffed Animal

Ik downlaod het maar weer eens, wat is er allemaal veranderd sinds het begin? Er zijn nu twee werelden las ik?

Hmm, volgens mij bestaat mijn ID niet meer ofzo, ik kan mijn password niet meer achterhalen :(

Hah, en die gare mapleglobal server geeft ook weer 1001 errors als je je probeert te reggen, net als vroeger :P

[ Voor 53% gewijzigd door ThE_ED op 30-07-2005 11:17 ]

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je ID is er waarschijnlijk nog wel, maar dan moet je de Beta client downloaden ipv de official.
Verder heb je idd 2 servers: Scania en Bera.
Vrijwel iedereen van de Beta zit op Scania en de nieuwere mensen @ Bera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op die site zegt ie (als ik mijn id wil opvragen) dat er geen id is bij het betreffende email adres. Nouja, het aanmaken van een nieuwe is wel gelukt nu, gelijk maar op mijn nieuwe mailaddy :P

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee, want beta checkt ’ie natuurlijk niet ;)

Enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 11:37
Heb je wat aan een scroll for cape for dex als bowman?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:30
Ja zeker... DEX is de belangrijkste stat voor een bowman, dus die zou ik houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 11:37
Amras schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:16:
Ja zeker... DEX is de belangrijkste stat voor een bowman, dus die zou ik houden. :)
Waarop en hoe kan ik die scroll dan gebruiken? ga ervan uit dat ik dan eerst een cape moet hebben?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:36

Khaine

Python liefhebber

Bent aant downloaden :)

Ist leuk spelleke ?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
Waarop en hoe kan ik die scroll dan gebruiken? ga ervan uit dat ik dan eerst een cape moet hebben?
Ja als het voor cape is, moet je natuurlijk wel een cape hebben ja :P
Om te gebruiken, sleep je de scroll naar je cape en hoppelijk lukt ie dan.
Ist leuk spelleke ?
Kan niet beter, als je het eenmaal door hebt ben je niet meer te stoppen :P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb ondertussen een lv 17 bowman, geleerd 5 str boven m'n lvl te houden (dus lv 20= str25, lv 15=str20) en de rest in Dex te pompen.
opzich wel een geinig spelletje :9 maar lvlen gaat al zo sloom :| tenzij ik iets fout doe :>
hunt pigs, die blauwe dikke mushrooms, groene slims, ed. in de forest als je die town waar je bowman kan worden rechts boven naar buiteen gaat.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Khaine666 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 19:54:
Bent aant downloaden :)

Ist leuk spelleke ?
Ik heb het een weekje gespeeld, maar het is gewoon eigenlijk een MMORPG maar dan saai. Gewoon hack&slash, en dan kan je levelen. In het begin vond ik het wel grappig, maarja, het zou net zo goed een single player game kunnen zijn. Ook heb je maar 2 stats die je kunt upgraden zelf (als je verstandig bent dan), dus iedereen komt bijna op hetzelfde uit. Vooral omdat er gewoon vaak 1 beste 'keuzepad' is die iedereen uit guides volgt die je kunt vinden op het internet. Maar het maakt toch helemaal niets uit, want je moet toch nooit tegen een andere speler. (Kan niet namelijk)

Het ontgaat mij dan dus ook een beetje wat hier nou leuk aan blijft na een tijdje.
Ik vond het al snel saai worden. En het ziet er ook niet mooi uit, lijkt wel beetje Super Mario.
Maakt niet zoveel uit natuurlijk, maar voor mij maakt de gameplay niks goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 04-08-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Laatst online: 22:15
Maplestory is leuk maar na een week gaat het vervelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb het ongeveer een maandje of 2 vol gehouden.
1 maand beta, 1 maand (iets meer) official.

Werd eentonig / saai.

Binnenkort nog maar eens even kijken.. I guess ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het jammer dat je bij dit spel zo weinig levels omhoog gaat.
Zo rond level 25 gaat het aardig traag.. erg vervelend.

Het leuke aan een mmorpg vind ik altijd dat je veel veranderingen doormaakt in je niveau/equipment/char.
Jammer genoeg is dat hier niet echt het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had het spel ook best lang gespeeld maar het werd gewoon egt saai. Het is idd net een single player want je kan alleen maar tegen computer monster. Als je nou tegen elkaar zou kunnen zou ik het weer gaan spelen maar nu neit meer. Ik had het laatst weer geprobeerd en was het na 1 dag weer zat

Ik speel nu World of Warcraft en dat is echt veeeeeel vetter (op een gratis server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ga ook maar aan de WoW denk ik.
Samen met mijn vriendin :)

Hoe staat het eigenlijk met de DMC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151202

Ik heb nog een level 26 Warrior account die Spearman gaat worden.
Heb het al een lange tijd niet meer gespeeld, maar heb wel weer zin om te gaan spelen.

Dit omdat ik momenteel op een brakke videokaart draai, die geen Battlefield 2 e.d kan draaien .. dus ik verveel me dood.
Ga deze dan maar ff naar level 30 brengen en dan ff second job doen :D

En ik moet toegeven dat deze Topicstart fantastisch in elkaar is gezet! Mijn complimenten daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
Anoniem: 139588 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:08:
Ik had het spel ook best lang gespeeld maar het werd gewoon egt saai. Het is idd net een single player want je kan alleen maar tegen computer monster. Als je nou tegen elkaar zou kunnen zou ik het weer gaan spelen maar nu neit meer. Ik had het laatst weer geprobeerd en was het na 1 dag weer zat

Ik speel nu World of Warcraft en dat is echt veeeeeel vetter (op een gratis server)
Met elkaar.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:36

Khaine

Python liefhebber

Nou ik heb het gedownload en best veel gespeeld al zeg ik het zelf.
Ik had een archer op de eerste wereld maar dat was een regelrecht watje ! Dus nu heb ik een LVL13 warrior en die bakt er meer van.

Owja ... in de verkoop voor mensen die echt willen :
- 2 Omok Table's
- 10 Monster cards
- 4 Omok Piggy Pieces

Doe maar een bod :)

Mijn ingame nick voor mijn warrior op de 2e wereld is btw "Hakkuh".... wat TOTAAL NIETS te maken heeft met mijn muzieksmaak. :D

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

x KeN x schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:40:

Hoe staat het eigenlijk met de DMC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Ik ben nu met amper maplen een lvl 13 :P Warrior in Bera genaamd RobHalford , (Naar de Metal God Rob Halford van Judas Priest, leek me wel toepasselijk met mijn armor.)

[ Voor 3% gewijzigd door ThE_ED op 09-08-2005 21:19 ]

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

ThE_ED schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:19:
Ik ben nu met amper maplen een lvl 13 :P Warrior in Bera genaamd RobHalford , (Naar de Metal God Rob Halford van Judas Priest, leek me wel toepasselijk met mijn armor.)
Ik heb het tot ongeveer lvl 16 volgehouden, weet het niet meer precies. Maar toen kwam ik er ook echt achter dat er geen hol aan is, en dat je het tot Sint Juttemis kan door blijven spelen, maar er geen zak verandert. Vooral dat je steeds maar keihard CTRL moet indrukken, dat is het eigenlijk. Tuurlijk ook pijltjes toetsen om te lopen en je moet eens in de zoveel tijd je skill punten verdelen, maarja.

Ik had het toen echt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:34:
[...]

Ik heb het tot ongeveer lvl 16 volgehouden, weet het niet meer precies. Maar toen kwam ik er ook echt achter dat er geen hol aan is, en dat je het tot Sint Juttemis kan door blijven spelen, maar er geen zak verandert. Vooral dat je steeds maar keihard CTRL moet indrukken, dat is het eigenlijk. Tuurlijk ook pijltjes toetsen om te lopen en je moet eens in de zoveel tijd je skill punten verdelen, maarja.

Ik had het toen echt gehad.
Ja, de vorige speelde ik ook maar steeds tot lvl 25 ofzo :D
Maarja, ik vind het toch wel leuk zo af en toe tussendoor een uurtje. Ik ben ook niet zo'n echte gamer die r uren aan gaat zitten, en daar is dit spel iig zeker niet voor, vind ik.

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-06 05:23
Ik ben nu net gepromote tot magician, maar nu zie ik iedereen met eens staf rondrennen, dus ik dacht koop d'r ook een. Er zit zo'n daar waar ik met mijn skills alleen een wooden staff kan kopen, maar hij vraagt om proceded wood, hoe kom ik daar aan?? Ik heb alleen takjes, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-04-2023
Je kunt met die takjes processed wood laten maken bij enkele NPC's in Perion (Smith) en Henesys (Vicious). Van Kerning en Elinia weet ik het niet.

(bb) || !(bb)

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
(jarig!)
Ik speel zelf nu ook ongeveer een weekje Maple Story en heb en lvl 16 Roque Thief, later wil ik assasin worden :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.