Wanneer komen de meetings weer? =x
Anoniem: 146016
Er is een tijdje niets aan gedaan eigenlijk, maar de website is net af: http://www.dutchmapleclan.tk/
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 146016 op 29-11-2005 17:02 ]
yay, net tobi gevonde =]
edit: En nog eentje
edit2: omfg nog eentje
edit3: omfg nog eentje xD
edit: En nog eentje
edit2: omfg nog eentje
edit3: omfg nog eentje xD
[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 146016 op 04-09-2005 21:45 ]
Zeg heeft het toekennen van abilitypoints aan HP wel zin? Ik had mijn HP wat vergroot door er 2 AP's in te stoppen maar nu ik wat gelevelled ben staat mijn HP op 1098 (lvl 19) terwijl ik het lvl daarvoor (18) nog 1099 HP had..
Ik ben fan van dingen
Anoniem: 37384
Nope, is zonde, nooit doen. Je moet gewoon constant twee abilities bijvullen, die voor je char van belang zijn. Dat maakt onder andere dit spel zo eentonig. Je hebt dus geen onderscheid tussen spelers, iedereen met een zelfde 'class' hoogt constant de twee zelfde abilities op. Maar in principe maakt het weer weinig uit, omdat er toch nergens PvP zones zijn.ThE_ED schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:19:
Zeg heeft het toekennen van abilitypoints aan HP wel zin? Ik had mijn HP wat vergroot door er 2 AP's in te stoppen maar nu ik wat gelevelled ben staat mijn HP op 1098 (lvl 19) terwijl ik het lvl daarvoor (18) nog 1099 HP had..
Shitty is dat dat was me vorige keren nog niet opgevallen. Misschien omdat ik het bij mijn vorige char ook pas laat gebruikt had een keer.
Ja, ok, dan blijf ik dat maar doen dan.Je moet gewoon constant twee abilities bijvullen, die voor je char van belang zijn. .
[ Voor 11% gewijzigd door ThE_ED op 17-09-2005 12:46 ]
Ik ben fan van dingen
Wordt ik gewoon gedefamed door ene rami21 omdat ik mijn handschoenen niet aan hem wilde verkopen.
De prutser. Oh, well.
De prutser. Oh, well.
Ik ben fan van dingen
Heb ik ook wel eens gehad, het is wel grappig als een low lvl dat doet. Dan ga ik gewoon ff met m'n mage erachter aan. De helft weet niet dat je met /find mensen kan vinden. En dan worden ze helemaal gek 
Of gewoon hun defamen, maar dan krijg je vaak een krachtmeting, wie de meeste characters in het spel heeft die kunnen defamen.
Of gewoon hun defamen, maar dan krijg je vaak een krachtmeting, wie de meeste characters in het spel heeft die kunnen defamen.
☻/
/▌
/ \
Ja, ik heb hem gewoon terug gedefamed, en er verder maar geen aandacht aan geschonken.Kixtart schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:27:
Heb ik ook wel eens gehad, het is wel grappig als een low lvl dat doet. Dan ga ik gewoon ff met m'n mage erachter aan. De helft weet niet dat je met /find mensen kan vinden. En dan worden ze helemaal gek
Ik ben nog niet zo heel hoog lvl nu (bijna 20) omdat ik het maar soms speel. Had laatst ook weer iemand die boos werd omdat ik op hetzelfde scherm zat te spelen.
Gaat ie dreigen dat ie zijn "hoog" level vriend erbij gaat halen, alsof die me dan kan doden ofzo
Ik ben fan van dingen
Anoniem: 139588
hmm hier word ook niet egt veel meer gepost maarja Ik ben nu ook weer begonnen maar nu op maplesea: www.maplesea.com daar hebben ze cash shop al
Ik ben nu een lv 15 bowman Ik zit op server bootes en heet Faxon
is trouwens dat forum van de dutch maple clan er nog??}
is trouwens dat forum van de dutch maple clan er nog??}
hey allemaal,
ik stel me effe voor ik heet alex en ik ben hier effe nieuw in deze forum
maar ik heb wel ene heleboel gemist hier lol. ik speel nu al een tijdje(was eerst weer gestopt, en heb ook gebeta'd)en ben al lvl 22, vandaag 2 lvl's, maar ik ik ben vanplan hier goed mee te doen
lol.
vraagje: hoe hebben jullie het erover van de veranderring die ms gaat doorvoeren.
ik stel me effe voor ik heet alex en ik ben hier effe nieuw in deze forum
vraagje: hoe hebben jullie het erover van de veranderring die ms gaat doorvoeren.
hey, wordt hier nog wat gesproken of is dit ene super slome forum

heb met ff geregistreerd en nu bezig met installen van het spel. heb nog niet zoveel ervaring met mmorpg maar dat moet wel goed komen (hoop ik) ziet er iig wel leuk uit dus ff proberen.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Kijk eerst eens naar de reactiedatums boven je. Als je dat gedaan hebt, probeer dan eens fatsoenlijke zinnen te maken. Als je DAT gedaan hebt, dan reageren mensen misschien op je posts.slayeer schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:24:
hey, wordt hier nog wat gesproken of is dit ene super slome forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic :
Ik ben lvl 22 maar door tijdgebrek speel ik gewoon amper meer ! Was best een vermakelijk spelletje trouwens
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
damn heb ik weer hoor.
het spel geinstalleerd dus ik zo a fijn spelen, niet dus
. net als ik een char wil maken wordt het beeld langzaam donker en schiet dan naar mun desktop toe met de melding:

al rond gekeken op het forum van onrpg, zijn meer mensen die er meej te kampen hebben maar niemand met een oplossing.
grrrr wordt hier naar van, lijkt of dat iemand niet wil dat ik mmorpg ga spelen want flyff krijg ik ook al niet aan de gang (nprotect error).
edit:
oh ja had de manual patcher van de maple site gebruikt en die geeft aan dat canvas.dll corrupt is
al 2x een verse installatie gedaan maar wil niet echt baten.
het spel geinstalleerd dus ik zo a fijn spelen, niet dus
al rond gekeken op het forum van onrpg, zijn meer mensen die er meej te kampen hebben maar niemand met een oplossing.
grrrr wordt hier naar van, lijkt of dat iemand niet wil dat ik mmorpg ga spelen want flyff krijg ik ook al niet aan de gang (nprotect error).
edit:
oh ja had de manual patcher van de maple site gebruikt en die geeft aan dat canvas.dll corrupt is

[ Voor 15% gewijzigd door mrboomblaster op 05-10-2005 19:51 ]
Ik heb een kleine vraag.
Is het mogelijk om maplestory ook in window mode te spelen? dus niet in fullscreen?
Zo ja hoe moet dat dan ?
Is het mogelijk om maplestory ook in window mode te spelen? dus niet in fullscreen?
Zo ja hoe moet dat dan ?
nou nu werk ms sinds gisterren avond niet meer omdat ze met een server ubdate bezig zijn, ik kian er ook niet in. maar vanmiddag zal het denk weer doenmrboomblaster schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:11:
damn heb ik weer hoor.
het spel geinstalleerd dus ik zo a fijn spelen, niet dus. net als ik een char wil maken wordt het beeld langzaam donker en schiet dan naar mun desktop toe met de melding:
[afbeelding]
edit:
oh ja had de manual patcher van de maple site gebruikt en die geeft aan dat canvas.dll corrupt isal 2x een verse installatie gedaan maar wil niet echt baten.
$eik0 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:24:
Ik heb een kleine vraag.
Zo ja hoe moet dat dan ?
nou ik denk dat ik er achter ben wat het probleem is, nu de oplossing nog.
schijnbaar ligt het aan mun dns, ik kan totaal niet pingen naar www.mapleglobal.com. Op de fourms van maple global raden ze aan om mun dns te repareren, maar hoe doe ik dat?
heb al gezocht op GoT forum en daar kwam ik tegen dat je dns servers van andere providers zou kunnen gebruiken maar als ik een dan van die ip's invoer in mun router heb ik totaal geen internet meer
.
heb winxp 64 en mun firewall staat uit.
ik heb btw planet internet en ja die staan nu eenmaal bekend om hun dns probleempjes.
iemand die mu wat hints kan geven wat ik nog meer hier aan kan doen?
edit:
Ik hoop echt dat het spel het waard is want man wat heb ik een tijd hier aan verknoeid zeg
.
op got forums wordt ik niet veel wijzer want de dns server gebruiken van een andere isp werkt niet.
Of is het mss dat ik iets verkeerds doe op mun router. heb een sweex router annex-a. heb een via de webinterface 'dns' en kan daar de pri en de sec dns invoeren.
Via google kwam ik een site tegen waarin stond dat als je in belgie een dns server wil gebruiken, dat je dan ook de VCI moet verandere. moet dit toevallig ook hier in nederland?
andere oplossing wat ik tegen kwam is om zelf een dns server te draaien, maar daar heb ik te weinig kaas van gegeten en al die moeite te doen voor een spel gaat me toch iets te ver
maar goed, is hier niemand anders die via planet speelt? zo ja kan die dan even zo vriendelijk willen zijn om een ping uit te voeren naar www.mapleglobal.com en hier melden wat het resultaat van is?
alvast bedankt voor de moeite!
schijnbaar ligt het aan mun dns, ik kan totaal niet pingen naar www.mapleglobal.com. Op de fourms van maple global raden ze aan om mun dns te repareren, maar hoe doe ik dat?
heb al gezocht op GoT forum en daar kwam ik tegen dat je dns servers van andere providers zou kunnen gebruiken maar als ik een dan van die ip's invoer in mun router heb ik totaal geen internet meer

heb winxp 64 en mun firewall staat uit.
ik heb btw planet internet en ja die staan nu eenmaal bekend om hun dns probleempjes.
iemand die mu wat hints kan geven wat ik nog meer hier aan kan doen?
edit:
Ik hoop echt dat het spel het waard is want man wat heb ik een tijd hier aan verknoeid zeg
op got forums wordt ik niet veel wijzer want de dns server gebruiken van een andere isp werkt niet.
Of is het mss dat ik iets verkeerds doe op mun router. heb een sweex router annex-a. heb een via de webinterface 'dns' en kan daar de pri en de sec dns invoeren.
Via google kwam ik een site tegen waarin stond dat als je in belgie een dns server wil gebruiken, dat je dan ook de VCI moet verandere. moet dit toevallig ook hier in nederland?
andere oplossing wat ik tegen kwam is om zelf een dns server te draaien, maar daar heb ik te weinig kaas van gegeten en al die moeite te doen voor een spel gaat me toch iets te ver
maar goed, is hier niemand anders die via planet speelt? zo ja kan die dan even zo vriendelijk willen zijn om een ping uit te voeren naar www.mapleglobal.com en hier melden wat het resultaat van is?
alvast bedankt voor de moeite!
[ Voor 43% gewijzigd door mrboomblaster op 07-10-2005 20:31 ]
sorry, ik kan juh niet echt helpen ik weet neit zoveel van computer aleen van spelletjes, maar succes, ik wet het echt niet, probeer aners maplesea mischein werkt die wel, maar ik verzeker niets

Lees voortaan even je reactie door voordat je hem post. Er zitten echt veel spelfouten in wat het lezen er niet makkelijker op maakt.slayeer schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:53:
sorry, ik kan juh niet echt helpen ik weet neit zoveel van computer aleen van spelletjes, maar succes, ik wet het echt niet, probeer aners maplesea mischein werkt die wel, maar ik verzeker niets
uhhh, jah sorry, ik heb wel eens meer druk, en dan wil ik wat sneller typen maar dat gaat niet altijd goed zoals jij zag...
maar ik kijk wel voortaan uit, succes er anders nog mee!

met de d3d8.dll, ik heb hem nog ergens oop mijn pc staan.. even zoeken.$eik0 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:24:
Ik heb een kleine vraag.
Zo ja hoe moet dat dan ?
//edit
http://darkmushroom.da.funpic.org/d3d8.dll
Zet die in de map waar je MS geinstalleerd hebt en dan moet hij als het goed is in een venster openen.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 146016 op 08-10-2005 21:49 ]
Bedankt voor het proberen, maar ik krijg allemaal error's dus ik denk niet dat hij werkt. Iig niet hier op mijn werk.Anoniem: 146016 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:44:
[...]
met de d3d8.dll, ik heb hem nog ergens oop mijn pc staan.. even zoeken.
//edit
Zet die in de map waar je MS geinstalleerd hebt en dan moet hij als het goed is in een venster openen.
Ik zal thuis nog eens proberen, misschien dat het daar wel wilt doen.
Als er meer mensen zijn met opties hoor ik het graag.
Anoniem: 93550
Hoi MSers, ik ben sinds kort ook verslaafd aan MS
. Ik heb nog niet veel buddy's en het zou leuk zijn als we samen eens een party quests konden doen. Ik heet in MS NLGoat. lvl 27 Mage. Misschien heeft 1 van jullie wel een leuke item voor me! Ik speel vaak tussen 21:00 en 23:00.
Na het downloaden van een andere dll is het wel gelukt, wel zelfde naam alleen van een andere site en toen deed hij het wel
Anoniem: 108689
Zoooo leeft dit topic nog? 
Ben inmiddels mijn lvl54 Beta mage voorbij. Ben in de offi nu een lvl55 Litmage.
Spel moeit me nog steeds, al is na verloop van tijd de fun er wel een beetje af.
Iemand nog behoefte aan een fully equipped lvl54 Cleric op de beta?
(pm me dan maar)
Ben inmiddels mijn lvl54 Beta mage voorbij. Ben in de offi nu een lvl55 Litmage.
Spel moeit me nog steeds, al is na verloop van tijd de fun er wel een beetje af.
Iemand nog behoefte aan een fully equipped lvl54 Cleric op de beta?
niemand die een oplossing weet voor me? ik weet echt niet wat ik aan mun probleem kan doen.
ffs dns
aaarrgghhh
ffs dns
Ik heb het ook weleens ja, echt raar, vooral na een tijdje inactief te zijn geweest, als ik bijv ff drinken ga halen.mrboomblaster schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:51:
niemand die een oplossing weet voor me? ik weet echt niet wat ik aan mun probleem kan doen.
ffs dnsaaarrgghhh
Ik ben fan van dingen
Lol, ook moe van GB? Ik heb je toegevoegdAnoniem: 93550 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:24:
Hoi MSers, ik ben sinds kort ook verslaafd aan MS. Ik heb nog niet veel buddy's en het zou leuk zijn als we samen eens een party quests konden doen. Ik heet in MS NLGoat. lvl 27 Mage. Misschien heeft 1 van jullie wel een leuke item voor me! Ik speel vaak tussen 21:00 en 23:00.
(bb) || !(bb)
Wel leuk dat er nog steeds (of alweer eigenlijk
) hier gepost wordt.
Ik ben al 1 jaar ongeveer verslaafd aan dit spel. Nouja speel het minimaal 1x in de week. Ben lvl 40 mage en pas maar eens een thief begonnen, want daarmee had ik nog nooit gespeeld. Thief is nu lvl 24. Als iemand wil party'en hoor ik het wel.
ign mage: Wizardus
ign thief: Stabnoobs
Ik ben al 1 jaar ongeveer verslaafd aan dit spel. Nouja speel het minimaal 1x in de week. Ben lvl 40 mage en pas maar eens een thief begonnen, want daarmee had ik nog nooit gespeeld. Thief is nu lvl 24. Als iemand wil party'en hoor ik het wel.
ign mage: Wizardus
ign thief: Stabnoobs
☻/
/▌
/ \
yo
nu sinds iedereen hier zijn verhaaltje doet over hun vetjes op ms, zal ik het ook wel doen:
ik heb op scania een lvl 25 thief, speel er heeeeel weinig mee, hij heet: goldentiger
op bera heb ik een lvl 26 warior waar ik bijna al mijn vrije tijd in steek, hij heet: slayeer
mensen die maatjes willen worden, en vaak online zijn, zijn van harte welkom
ik heb op scania een lvl 25 thief, speel er heeeeel weinig mee, hij heet: goldentiger
op bera heb ik een lvl 26 warior waar ik bijna al mijn vrije tijd in steek, hij heet: slayeer
mensen die maatjes willen worden, en vaak online zijn, zijn van harte welkom
hey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cash shop is er, komt er eindelijk, na alllllllllll dat wachten wordt ons geduld eindenlijk beloond yea!!!
aleen nu is de vraag: wie gaat er wat bij de cash shop kopen?
cash shop is er, komt er eindelijk, na alllllllllll dat wachten wordt ons geduld eindenlijk beloond yea!!!
aleen nu is de vraag: wie gaat er wat bij de cash shop kopen?
hallo? is hier nog wel iemand die reageerd?????????

Niemand speelt het meer hahha.
Maar ik zag dit spel bij een vriend en vond het niks. Nu dat ik het op GOT zie ga het misschien proberen. Eerst FEAR uitproberen
Maar ik zag dit spel bij een vriend en vond het niks. Nu dat ik het op GOT zie ga het misschien proberen. Eerst FEAR uitproberen
lol
nou jah ze spelen het wel maar zijn al zo verslaafd lol.....
speel ze dan maar
nou jah ze spelen het wel maar zijn al zo verslaafd lol.....
speel ze dan maar
Ik ga het ook spelen. Heb even wat faqs doorgenomen voor tips&tricks voordat ik als bowman ga spelen.
Ik heb nu ook een Thief(Rogue) pas lvl 10, ook in Bera, handig om ook wat spulletjes van mijn nu lvl 22 Warrior te stallen.
Ik ben fan van dingen
ik heb nu pas een lvl 30 spearman maar tot 12:00 kan ik niet meer spelen vandaag, vanwege die server check
p.s.:bowman is niet COOL ';..;'
p.s.:bowman is niet COOL ';..;'
Ik speel het maar om de paar dagen, dus ik level sowieso niet snel
Ik ben fan van dingen
De nieuwe patch:
ftp://download.nexon.co.k...gl/patch/notice/00008.txt
ftp://download.nexon.co.k...gl/patch/notice/00008.txt
En als je verder browse't op de ftp server kom je nProtect tegen. Heeft waarschijnlijk met deze patch te maken, gezien de datum.Client Patch ver. 0.8 is now released.
It's an improved version of 0.7
Thank you, and Happy Mapling
(bb) || !(bb)
jeetje spelen mensen dit nog ik werd er op een gegeven moment verveelt van onder het motto same old same old geen nieuwe uitdagingen , ging het steeds minder spelen en nu zijn we 4 maanden verder
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik snap het ook niet, de lol van deze game ontgaat mij totaal. Ik vond het een weekjeShadowBumble schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:19:
jeetje spelen mensen dit nog ik werd er op een gegeven moment verveelt van onder het motto same old same old geen nieuwe uitdagingen , ging het steeds minder spelen en nu zijn we 4 maanden verder
leuk, toen besefte ik dat dat het was, constant monstertjes killen en nooit tegen anderen.
En dit allemaal in 2D, erg spannend
Ik ben nu lvl 8 en ik ben nu aan het trippen want het is down
Daarna ga ik zo bowman worden
Daarna ga ik zo bowman worden
niet zo onaardig doen, iedereen heeft zijn smaak, ik vond het ook een tijdje saai. maar toen heb ik movies van japan gezien en daarin stond zoveel cools dat juh er wel naar uit kunt kijken, en nu cash shop open is wordt het helemaal cool.
P.S. kijk op http://www.stripster.nl/c...n/forum/forum.pl?msg=1625 is een klein forumpje over ms, maar wel grapig
P.S. kijk op http://www.stripster.nl/c...n/forum/forum.pl?msg=1625 is een klein forumpje over ms, maar wel grapig
lol, ik pas gis ter 30, wou net gaan 2e jobben toen ik moest stoppen;-(
[ Voor 26% gewijzigd door slayeer op 18-10-2005 16:53 ]
jezus, wordt echt gek. site ligt eruit en maple doet t niet 
ja eindelijk update!... not.. aaaaah!

ja eindelijk update!... not.. aaaaah!

[ Voor 29% gewijzigd door PhoDB op 18-10-2005 17:35 ]
eindelijk update...
ben al blij als hij het doet
lol
volkomen met jou eens
ben al blij als hij het doet
volkomen met jou eens
[ Voor 24% gewijzigd door slayeer op 18-10-2005 18:05 ]
De Cash shop is (voor nu) helemaal niet duur. 5000 punten zijn equivalent aan 5 USD. Heb om het uit te proberen een brilletje en een overall gekocht voor 600 punten. Best geinig dit 

[ Voor 15% gewijzigd door _VpS_ op 19-10-2005 00:18 ]
(bb) || !(bb)
Ik krijg zo'n irritante GameGuard 114 error. omg omg!!!
Ik denk dat zeh het idd ook moeten hebben van veel mensen die voor relatief weinig toch iets kopen. Schijnt dat dit soort dingen in china al veel groter zijn; daar wordt zoveel toch gekopieerd dat dit de enige manieren zijn om echt geld te verdienen met een spel._VpS_ schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:16:
De Cash shop is (voor nu) helemaal niet duur. 5000 punten zijn equivalent aan 5 USD. Heb om het uit te proberen een brilletje en een overall gekocht voor 600 punten. Best geinig dit
[afbeelding]
Ik ben fan van dingen
cool zeg, cash shop. maar ik snap niet hoe juh maple cash moet kopen, met die pay pall?
kan iemand mij dat uitleggen?
kan iemand mij dat uitleggen?
Op dit moment kun je alleen met paypal betalen. Ze werken nog aan alternatieve betalingsmethoden.
Met paypal hoef je geen creditcard te hebben.
- Registreren op papypal.com en je creditcard gegevens invoeren, of geld overmaken via je bank (duurt een paar dagen)
- op mapleglobal.com cash shop points kopen met je paypal account.
Met paypal hoef je geen creditcard te hebben.
- Registreren op papypal.com en je creditcard gegevens invoeren, of geld overmaken via je bank (duurt een paar dagen)
- op mapleglobal.com cash shop points kopen met je paypal account.
(bb) || !(bb)
bedankt, is wel handig voor mijn moeder. die snapte het het ook neit echt lol:)
Ik heb echt lang geen maple meer gespeeld maar nu de cash shop eris ga ik denk ik wel weer eens beginnen
offtopic:
slayeer niet iedereen leest even makkelijk dat nederlands van jou, als je een beetje meer naar je spelling en dergelijke zou kijken zou dat fijn zijn
slayeer niet iedereen leest even makkelijk dat nederlands van jou, als je een beetje meer naar je spelling en dergelijke zou kijken zou dat fijn zijn
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
zeg als je over mij spelling gaat beginnen wordt het helemaal gek, ik schrijf wel iets anders maar ik kijk het meestal na, en juh is dus geen spellings fout voor mij.Exphy schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:23:
Ik heb echt lang geen maple meer gespeeld maar nu de cash shop eris ga ik denk ik wel weer eens beginnen
offtopic:
p.s.: zijn ze nu weer met een update bezig of ligt het aan mij?
Ik heb voor mezelf gewoon wekelijks een vaste avond gepland waarop ik ga "bashen". Om verveling te voorkomen. En dan nog is het vrij saai. het enige wat ik wel zie is mensen die normaal altijd van mijn level waren die nu 10 of zelfs 20 levels hoger zitten...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
lol, das nou eens jammer. ik ben pas lvl 31 dus ik kan ook niet klagen.CSB schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 07:52:
Ik heb voor mezelf gewoon wekelijks een vaste avond gepland waarop ik ga "bashen". Om verveling te voorkomen. En dan nog is het vrij saai. het enige wat ik wel zie is mensen die normaal altijd van mijn level waren die nu 10 of zelfs 20 levels hoger zitten...
Anoniem: 103311
Vash, ik dacht dat jij niks zou kopen in de test periode (wachtend tot pets ;p)?_VpS_ schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:16:
[afbeelding]
Gheh.
~airro.
Ja, ik kon het niet laten bij het zien van de prijzen
Moest het gewoon doen.
Deze items zijn maar 2 weken geldig; daarna verdwijnen ze. Dan koop ik hoogstens een brilletje ofzo, in afwachting van de pets. Reken maar op enkele weken of maanden voordat pets uitkomen. En als die uitkomen zullen het pets zijn die frivool kunnen meehuppelen maar verder niets doen (dat konijntje bijvoorbeeld). Dan nog een maand of 2 wachten voor de ECHTE pets
(of ze introduceren de zgn. meso magnet uit msea)
Als ze een beetje common sense hebben, gaan ze pas aan de 3rd job werken als de chash shop volledig operationeel is en een groot deel van spelers op uitgekeken is. Dan zijn we echt wel 3-4 maanden verder
Deze items zijn maar 2 weken geldig; daarna verdwijnen ze. Dan koop ik hoogstens een brilletje ofzo, in afwachting van de pets. Reken maar op enkele weken of maanden voordat pets uitkomen. En als die uitkomen zullen het pets zijn die frivool kunnen meehuppelen maar verder niets doen (dat konijntje bijvoorbeeld). Dan nog een maand of 2 wachten voor de ECHTE pets
Als ze een beetje common sense hebben, gaan ze pas aan de 3rd job werken als de chash shop volledig operationeel is en een groot deel van spelers op uitgekeken is. Dan zijn we echt wel 3-4 maanden verder
(bb) || !(bb)
man maple global licht er weer uit, de site en het spel, waar zijn ze nu weer mee bezig? man ze zijn wel met rare dingen daarbezig!!!

Wees blij dat ze de tijd nemen om alles grondig te testen alvorens ze nieuwe versies openstellen voor het grote publiek en om de bugs op de website te fixen. Of heb je liever dat je wel kunt spelen, maar grijze haren krijgt van de bugs en je privacygevoelige data opstraat ligt? Stop met klagen en ga buiten in de regen spelen.
(bb) || !(bb)
Wel jammer dat ik nu echt per se IE moet opstarten omdat hij Vuurvos niet wil.
Ik ben fan van dingen
jah het is wle niet leuk als je privacygevoelige data opstraat ligt. maar ik wil graag spleen, want ik heb nu niks te doen. maar ik beschuldig global wel dat ze het beter hadden moeten testen dat wij nu niet kunne spelen._VpS_ schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:59:
Wees blij dat ze de tijd nemen om alles grondig te testen alvorens ze nieuwe versies openstellen voor het grote publiek en om de bugs op de website te fixen. Of heb je liever dat je wel kunt spelen, maar grijze haren krijgt van de bugs en je privacygevoelige data opstraat ligt? Stop met klagen en ga buiten in de regen spelen.
Nieuwe update. Halloween event 
Overal vliegen wraiths en jr wraiths en lopen coolie zombies
Overal vliegen wraiths en jr wraiths en lopen coolie zombies
☻/
/▌
/ \
jammer dat ik deze week veel moet leren en nog way ff 250 snoepjes ga krijgen Zelfs nu het rustig is lopen overal al de hogere lvl poppetjes alles plat te gooien wat op een zombie lijkt
Ik ben fan van dingen
ik heb me net geregd en ben nu aan het downloaden 
weet iemand toevallig een snellere mirror dan deze ?, haal maar 10kB/s
anyhoe, tot ingame
ow ik heb een microfoon dus kan teamspeak ook doen etc
weet iemand toevallig een snellere mirror dan deze ?, haal maar 10kB/s
anyhoe, tot ingame
ow ik heb een microfoon dus kan teamspeak ook doen etc
KPN - Vodafone Ziggo Partner
zijn er nog dingen waar ik op moet letten voor ik begin ?
zoals welke server (op welke server zitten de GOTTERS)
etc
alvast bedankt
zoals welke server (op welke server zitten de GOTTERS)
etc
alvast bedankt
eej alles goed?? ik ben ook weer begonnen met ms (alweer
)
ben nu lv 11 en word cleric. Ik speel op Broa ik heet Hert0gJan2 dus voeg me maar toe als je daar ook speelt
ben nu lv 11 en word cleric. Ik speel op Broa ik heet Hert0gJan2 dus voeg me maar toe als je daar ook speelt
ik speel ook op broa , mijn nick ingame is DeFiAnCeNL
zucht... Alleen mensen van "de oude stempel" spelen nog op Scania volgens mij. En zelfs daarvan zijn de meesten OF gestopt, OF overgestapt op Broa... Het wordt wel erg saai zo op Scania. Ik heb geloof ik wel een character op Broa, Toverstok, net als in de BETA. Misschien daar maar eens wat mee gaan doen...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
het is bijna onmogelijk om die 250 snoepjes te krijgen, ik hoop dat ze er snel een oplossing voor bedenken.
[ Voor 3% gewijzigd door slayeer op 26-10-2005 15:21 ]
ja ik ben ook van de oude stempel en speel nu ook op broa
wat die snoepjes betreft: Ik ga er niet mn best voor doen voor zon stom mandje. Maar wel vet dat er nu eindelijk is een keer een event is. En als je geen zin hebt om ze te zoeken kun je ze ook kopen van mensen
wat die snoepjes betreft: Ik ga er niet mn best voor doen voor zon stom mandje. Maar wel vet dat er nu eindelijk is een keer een event is. En als je geen zin hebt om ze te zoeken kun je ze ook kopen van mensen
Ik speel dit al aan ongeveer 2 weken en heb besloten archer te worden. Nu vind ik dar Magician of warrior veel leuker zijn.
Een magician heeft van die leuke krachten en een warrior kan er lekker inhakken. Een archer schiet zo'n beetje van afstand beetje saai.
Wat denken jullie? En voorwat hebben jullie gekozen. Ik ga denk ik opnieuw beginnen als magician.
Wat ik me afvroeg is welke plaats is beste om te spelen, ik heb vanaf nu alleen op brao gespeeld.
En nog... Kan ik geld overbrengen van mijn archer account naar mijn magician account? Andere moet ik geld even aan vriend geven en dan aan mijn magician account.
Een magician heeft van die leuke krachten en een warrior kan er lekker inhakken. Een archer schiet zo'n beetje van afstand beetje saai.
Wat denken jullie? En voorwat hebben jullie gekozen. Ik ga denk ik opnieuw beginnen als magician.
Wat ik me afvroeg is welke plaats is beste om te spelen, ik heb vanaf nu alleen op brao gespeeld.
En nog... Kan ik geld overbrengen van mijn archer account naar mijn magician account? Andere moet ik geld even aan vriend geven en dan aan mijn magician account.
hmm archers zijn wel heel sterk maar daar weet ik niet zo heel veel vanaf (ben het wel een paar keer geweest). Magician kan je me alles over vragen weet ik veel vanaf. Op scania zou ik niet gaan (heb er zelf gespeeld, nu op broa) veelste druk en ik vind de mensen daar niet zo aardig. Geld, spullen overbrengen kan maar de poppetjes moeten wel allebij op dezelfde server zitten. Dit kan je doen bij die chinees die in elke stad staatCaboman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:05:
Ik speel dit al aan ongeveer 2 weken en heb besloten archer te worden. Nu vind ik dar Magician of warrior veel leuker zijn.
Ik heb hem nu ook een dagje, ben nu level 10 en heb eindelijk een beter zwaard, maar ik hak me nog helemaal suf aan die paddestoelen. Is er eigenlijk nog een ander doel dan gewoon heel hoog level worden? En nog iemand tips om zo snel mogelijk hoog te komen?
Ik ben maplestory ook weer aan het downloaden. Is kijken of ik weer zo verslaafd raak (ook al was het eigenlijk enorm saai
). Ik zat ook bij de eerste lichting gotters op maplestory en ik denk dat ik deze keer ga beginnen met een archer maar misschien ook wel een mage. Is er hier iemand die toevallig cleric speeld?
lol, net een signup gedaan. In FIREFOX! en aan het einde krijg je zon berich van gefeliciteerd je account is aangemaakt. klik op OK:
Warning Browser Alert
lol, net een signup gedaan. In FIREFOX! en aan het einde krijg je zon berich van gefeliciteerd je account is aangemaakt. klik op OK:
Warning Browser Alert
[ Voor 38% gewijzigd door MonkeySandwich op 27-10-2005 00:18 ]
Ja die mushroom suckt best wel, wie daar mee loopt is gek. Ik ben me nu weer helemaal suf aan het hakken om warrior te worden, maar daarna vraag ik me af wat de uitdaging nog is.
Ik mis toch wel een beetje interactie met mijn tegenspelers. Saaiheid heerst
Volgens mij is het ook vooral een game voor jonge spelers onder de 18 ofzo...
Lees ook eens wat faqs op deze pagina om sneller te levelen. Heel erg handig. (stond in OP).
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/924697.html
Lees ook eens wat faqs op deze pagina om sneller te levelen. Heel erg handig. (stond in OP).
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/924697.html
Anoniem: 108689
Nou ik hang MS voorlopig ff in de wilgen (en de lvl61 Litmage ook dus).
Ik merk gewoon dat het zo nu en dan een beetje begint te vervelen, helemaal op een wat hoger level.
Ik stort me ff een paar weken op een andere game en zal dan eens kijken of MS me weer kan pakken.
Meer mensen last van?
Ik merk gewoon dat het zo nu en dan een beetje begint te vervelen, helemaal op een wat hoger level.
Ik stort me ff een paar weken op een andere game en zal dan eens kijken of MS me weer kan pakken.
Meer mensen last van?
Toen ik lvl 63 was ben ik er ongeveer 1,5 maand mee gestopt omdat ik het saai vond, en nu ben ik weer helemaal verslaafd..
Ik speel het maar af en toe, daarom valt de saaiheid mee. Ik speel het spel al ongeveer 1 jaar
Er zijn er maar weinig van 18+ ja, dat merk je vaak wel. Ik ben een van de oudste daar met bijna 23 jaar

Er zijn er maar weinig van 18+ ja, dat merk je vaak wel. Ik ben een van de oudste daar met bijna 23 jaar
☻/
/▌
/ \
Is er een manier om Maplestory windowed op te starten ipv fullscreen? En is er ook nog een GoT clan actief?
Ik heb me neefje van 10 ook even verslaafd aan dit spelletje gemaakt. Hij kan nog geen engels maar ik vertel 'm gewoon waar hij nu weer moet gaan hakken
Ik heb me neefje van 10 ook even verslaafd aan dit spelletje gemaakt. Hij kan nog geen engels maar ik vertel 'm gewoon waar hij nu weer moet gaan hakken
Mythrill schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:36:
Is er een manier om Maplestory windowed op te starten ipv fullscreen? En is er ook nog een GoT clan actief?
Zoek volgende keer ff.Anoniem: 146016 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:44:
[...]
met de d3d8.dll, ik heb hem nog ergens oop mijn pc staan.. even zoeken.
//edit
☻/
/▌
/ \
k, thx. Ik had alleen gezocht op windowed. dan vind hij niks. Ik had beter window kunnen doen
Ik heb weer een nieuwe vraag waar ik het antwoord niet van heb kunnen vinden.
Ik heb een lvl 11 mage. En zoals bekend bij mages doen ze iig de eerste 9 levels bar weinig damage.
Ik gebruik op dit moment nog gewoon mijn fruit knife als wapen (naast de bolts die ik cast tot me mana op is en dan weer ff ga rusten tot ik weer ge-regenerate ben). Heeft een staff of wand veel invloed op de damage die je doet met energy bolt? ik wordt het snail farmen een beetje zat
IGN:
Mage: Mythrill
(Cross)Bowman: Wietplantje
Ik heb een lvl 11 mage. En zoals bekend bij mages doen ze iig de eerste 9 levels bar weinig damage.
Ik gebruik op dit moment nog gewoon mijn fruit knife als wapen (naast de bolts die ik cast tot me mana op is en dan weer ff ga rusten tot ik weer ge-regenerate ben). Heeft een staff of wand veel invloed op de damage die je doet met energy bolt? ik wordt het snail farmen een beetje zat
IGN:
Mage: Mythrill
(Cross)Bowman: Wietplantje
[ Voor 6% gewijzigd door MonkeySandwich op 02-11-2005 19:55 ]
is er een neiuwe stad of nieuwe quests in maplestory? of is nog alles hetzelfde sinds kerst?
http://www.hidden-street.net/damagecalc.phpMythrill schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:53:
Heeft een staff of wand veel invloed op de damage die je doet met energy bolt? ik wordt het snail farmen een beetje zat
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 146016 op 03-11-2005 18:08 ]
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Nou ja iig maakt het dus geen zak uit sinds de dmg met elk wapen(zonder mods) hetzelfde is.
Ik heb er sinds vandaag wel een luxe probleem bij
Hoe speeld MapleStory op een 20" widescreen?
Zo'n wand maakt dus wel zeker uit bij bolt. Het ligt aan de spell magic attack hoeveel dmg je met magic attacks doet.Mythrill schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:16:
[...]
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Nou ja iig maakt het dus geen zak uit sinds de dmg met elk wapen(zonder mods) hetzelfde is.
Ik heb er sinds vandaag wel een luxe probleem bij
Hoe speeld MapleStory op een 20" widescreen?
☻/
/▌
/ \
wil iedereen hier zijn lvl/ job en andere stats van zijn Job afgeven!!!
ik ben nu een level 35 spearman, met wat stuff dat ik wil verkopen, als er een warrior hier is pm me maar, heb veel spul voor lvl 25-30.
ik ben nu een level 35 spearman, met wat stuff dat ik wil verkopen, als er een warrior hier is pm me maar, heb veel spul voor lvl 25-30.
Anoniem: 93550
Ik ben een lvl 33 Bandit en een lvl 30 cleric op scania. Geitje1 en NLGoat. Als er iemand een party wilt vormen dan ben ik bereikbaar via die 2 karakters
.
Dit topic is gesloten.